Toon posts:

Ervaringen met DealExtreme.com OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 77.516 views

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik denk dat veel van jullie de site ondertussen wel kennen.
Maar ik heb er 20-08-09 iets besteld en nu staat er al een aantal dagen: Processing - Contact us for details".

Dat heb ik dus gedaan, dan krijg je een ticket waar een reactie op moet komen, dit is alleen nog niet gebeurd.

Begin me nu toch wel af te vragen wat er aan de hand is.

Een ander product heb ik later besteld en is wel gewoon aangekomen!

Hebben anderen die status ook wel eens gehad? "Processing - Contact us for details".
En was er toen iets aan de hand of niet?

Bij mijn andere bestelling is die hele stap namelijk overgeslagen...

Youtube: DashcamNL

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 15:48
Ik heb al vele malen iets besteld bij DX en het is altijd goed gegaan. Tickets worden altijd wel beantwoord, maar je moet wel rekening houden met het tijdsverschil en je vragen moeten wel duidelijk geformuleerd zijn :)

Mag ik trouwens weten wat je hebt besteld?

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Ik heb het ooit maar 1 keer gehad met een product dat later niet meer leverbaar bleek te zijn.
Uiteindelijk een refund voor gehad.

• BlakHawk
Rave17 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:39:
Ik heb al vele malen iets besteld bij DX en het is altijd goed gegaan. Tickets worden altijd wel beantwoord, maar je moet wel rekening houden met het tijdsverschil en je vragen moeten wel duidelijk geformuleerd zijn :)

Mag ik trouwens weten wat je hebt besteld?
Fenix zaklamp (LD20 oid) 43 euro (60$)
Kost in Nederland 60 euro.

Maar ik heb op 3 september al een Ticket aangemaakt, nog geen antwoord, dus daarom vroeg ik me af of anderen dit probleem ook een keer hebben gehad.

En
What is the status?
When will it be shipped?
Thank you in advance!

Is toch duidelijk genoeg? ;)

[Voor 8% gewijzigd door BlakHawk op 05-09-2009 11:47]

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 18:51
Ik heb een paar keer wat besteld bij DealExtreme en steeds mijn spullen netjes ontvangen.
Soms duurt het wat langer, toevallig staat bij mijn huidige bestelling al een week 'waiting for supplier'

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mijn ervaringen met DX is dat het altijd wel goedkomt, alleen bij sommige dingen duurt het verschrikkelijk lang, met andere dingen zijn ze juist weer erg snel.
Maak anders gewoon nog een ticket aan als deze te lang duurt :)

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kreeg vorige week de bestelling binnen die ik op 17-8 had geplaatst. Alle oudere bestellingen zijn tot nu toe altijd aangekomen, al moet je er soms wel even op wachten.

• Robino
Deze heb je dus zeker besteld? Sja, de status staat op back ordered dus je moet nog wel even wachten :)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 16:55

E-Vix

Nu met sneeuw!

"Processing - Contact us for details" betekend simpelweg dat ze het artikel niet op voorraad hebben, en dat de leverancier het niet direct kan leveren. Als je nu bij hun op de site kijkt dan staat er bij het artikel waarschijnlijk ook dat het 2 tot 5 dagen levertijd heeft. Daarmee geven ze aan dat ze het niet op voorraad hebben en dat het bij een leverancier in bestelling wordt geplaatst zodra er een besteld wordt. 9 van de 10 keer krijg je pas op de dag dat ze het binnen krijgen de reactie op je vraag. Er is niets om je zorgen om te maken. Ze groeien op dit moment zo hard dat ze er helaas niet meer aan toe komen om heel snel op zulk soort vragen te reageren. Maar je kan er wel zeker van zijn dat je óf je artikel geleverd krijgt, óf dat als ze het niet meer kunnen leveren je je geld terug krijgt.
Laatst heb ik het zelfde 'probleem' gehad met een adapter op de harde schijf van mijn xbox uit te kunnen lezen. Na 2 weken op "Processing - Contact us for details" te hebben gestaan werd hij alsnog verstuurd.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb eind april een schroevendraaiersetje besteld, nog steeds niets ontvangen.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:46
Ik heb al vaak dingen daar besteld, varierend van zaklampen tot ps2 component kabel, en alles is netjes binnengekomen! Zoals anderen al aangeven, het kan soms langer duren (2/3 weken is geen uitzondering!)

• Robino
Het duurt bij mij altijd standaard 2 weken vanaf het moment dat ik iets bestel tot het moment dat het in de brievenbus ligt. Maar het desbetreffende product moet dan wel al op voorraad zijn :)

• Philflow
  • Laatst online: 02-12-2022

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik heb er 1x besteld, was goed gegaan.

Momenteel wacht ik sinds 10 dagen op mijn tweede bestelling. Ook bij duurde het vrij lang voordat mijn order processed was, ongeveer een week.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
dfrenner schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:45:
[...]
Zelfde zaklamp heb ik begin mei besteld, en deze is uiteindelijk eind juni binnengekomen :P. Had toen 5 artikelen besteld, en verspreid over 4 leveringen binnen gekregen.

Duurt ff, maar uiteindelijk krijg je het wel. :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:58

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

dfrenner schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:45:
[...]

Proberen te annuleren (maarja, dan moeten ze wel reageren :P ).

Op eBay vind je bij veel winkels in HK dezelfde lamp voor dezelfde prijs. Als je dan koopt bij een goede winkel die hem meteen verstuurd heb je hem een week later binnen.

DX is leuk door alle extreem goedkope gadgets, maar voor service/snelheid kun je beter op eBay kijken.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-05 14:48
Het zijn Chinezen ja, die zijn te vertrouwen. Soms duurt het alleen gewoon gruwelijk lang. 3 weken is geen uitzondering... heb ik wel eens gehad. Maar als ik een bestelling doe bij DX dan doe ik dat niet als ik haast heb.

Facts don't care about your feelings

• BlakHawk
De bestelling stond inderdaad ook al in backorder en de ETA was toen 26-8-09. Daarna stond hij in proccessing. Ik ging er dus vanuit dat het product de 26ste binnen was en daarna verzonden zou worden. Vandaar dat ik deze status niet begreep. Zit niets anders op dan afwachten. Liever geen twee maanden, maar liever dit dan eBay. Vind dit veiliger overkomen op een of andere manier.

• Philflow

Philflow

Volgens mij is je aankoop met Paypal gewoon beschermd. (ook bij Ebay trouwen, waar je als extra stok achter de deur nog je feedback hebt).

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 16:03
Weet iemand hoe het zit met doaune kosten bij DealExtreme?
Reken ze per product of totaal van pakket?
En hoeveel mag dat zjin in dollars

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Erwinvz1 schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:48:
DX verstuurd als gift.
Ik heb al bestellingen van 150 euro gehad zonder douane problemen.

• Philflow

Philflow

M a r c o schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:49:
[...]
DX verstuurd als gift.
Ik heb al bestellingen van 150 euro gehad zonder douane problemen.
Die truc van 'gift' die kennen ze inmiddels al bij de Douane ;)

T/m 150 euro hoef je sowieso niet te betalen.
http://www.douane.nl/part...aankopen-02.html#P57_4968

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 19:34
Philflow schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:55:
[...]

Geen douanerechten, wel 19% BTW boven de 22 euro.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Erwinvz1 schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:48:
Ik heb nog nooit douanekosten hoeven te betalen iig.
Mijn bestellingen zijn in de regel wel kleiner dan 50 euro though...

Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda Magna V30 '85

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:54

TommyGun

Stik er maar in!

Gaaf ding overigens die Fenix LD20, ik ga 'm ook maar 's bestellen (al dan niet op eBay).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Philflow schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:55:
[...]

wat -d- zegt, boven de 22 euro moet je wel BTW betalen.
En van de 25 bestellingen tot nu toe bij DX nog nooit douane controle gehad.
er waren er toch 12 of 13 bestellingen bij die boven die 22 euro kwamen.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 21:45
Nog een nette en fraaie afhandeling van dealextreme.

Mijn sd-kaartje zo nageleverd worden. Jammer maar helaas.
Na drie weken contact opgenomen, ik had drie keuzes:
1. geld terug
2. wachten
3. ander artikel.

gekozen voor geld terug. Binnen twee dagen op mijn paypal rekening > netjes

There is no such thing as too much coriander.

• steppert
  • Laatst online: 11-01-2022
ik heb een paar weken geleden een "neppe" accu gekocht voor mijn canon eos 350d. Binnen een week binnen, netjes verpakt ook en prima accu

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 11:34
Een lasertje besteld. Netjes binnen 2 weken geleverd.

Door fouten te maken, verdien je geld.

• Henk007
Mijn bestelling (6 artikelen) is gesplitst: 4 items zijn verzonden en 2 die nog niet op voorraad waren, worden later gestuurd. Alles blijft voor $ 0.00 verzendkosten.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 17:01

PoweRoy

funky!

2x iets besteld bij DealExtreme

product: Acekard 2i AK2i Multimedia SDHC TF Cart for DSi/NDSi/DS Lite
prijs: $13.77
besteld: 12-6-2009
verstuurd: 19-6-2009
geleverd: (geen idee meer)
kwaliteit: alles werkt gelijk. Hoesje is een simpel kartonnetje met daarin wat plastic om de kaart op z'n plaats te houden

product: 3-in-1 RJ45 Network / RJ11 and USB Cable Tester
prijs: $ 7.95
besteld: 25-8-2009
verstuurd: 31-8-2009
geleverd: 12-9-2009

kwaliteit: erg goedkoop product, voelt ook zo aan maar doet wat het moet doen. Daar gaat het om.
(sommige NL winkels verkopen deze voor 4x zoveel). Past helaas niet door de brievenbus waardoor ik het maandag pas kon ophalen.

Conclusie: goede winkel met heel veel aanbod (5 verschillende RJ45 testers 8)7 ) Erg goedkoop. Verzendtijd neem ik maar voor lief voor die prijs

[This space is for rent]

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 15:11

Apache

amateur software devver

Al zeer vaak besteld bij DX (en vele directe kennissen ook) misschien niet altijd de snelste, maar nog nooit iets gehad wat niet is aangekomen.

Ooit een 16gb usb stick die niet op voorraad was en de datum dat hij wel geleverd zou worden werd telkens achteruit geschoven. Even contact opgenomen en iets later had ik mijn geld terug.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-05 17:25

Quintus

Eg wel! Dus....

Mijn ervaring met de verzendtijden van DE is dat het normaal altijd wel 10-14 dagen duurt.Met producten die tijdelijk uitverkocht zijn kan het veel langer duren. Zo heb ik op een bepaald artikel 2 maanden moeten wachten.

De aftersales vind ik prima. Had een Bluetooth headset besteld die niet goed werkte. Ter controle nog eentje besteld. (voor de prijs was dat wel te doen) Ook die 2e werkte niet. Voor de eerste heb ik een nieuwe (werkende) thuisgestuurd gekregen. De andere heb ik kunnen terugsturen en daarvoor heb ik credit (incl vezendkosten!) gekregen voor een volgende bestelling.

Kortom het kan een tijd duren maar de spullen komen binnen.
Het Engels van de klantenservice is niet denderend, maar het het wel service wat je krijgt.

Qua productaanbod moet je wel goed kijken of het 't geld wel waard is en reviews lezen. Want er wordt ook prutkwaliteit verkocht.

[Voor 9% gewijzigd door Quintus op 21-09-2009 13:00]

Unknown

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 17:34
Ik heb bij DX ook al voor meer dan 100 euro besteld en alles is altijd netjes aangekomen. Het inpakken duurt soms langer dan dat het onderweg is vanuit HonKong. Gemiddelde levertijd is bij mij tussen de 5 en 8 dagen, erg snelle leveringen dus.

En als je een order cancelt krijg je altijd de volgende dag netjes je geld weer terug en maakt niet uit welke reden je ook op geeft!

• Robino
Toch apart dat er zo'n verschil is tussen levertijd binnen Nederland. Of worden er verschillende tijden aangehouden: tijd vanaf bestellen tot aan leveren óf tijd vanaf bericht van DX dat product is verzonden.

Bij mij duurt het namelijk standaard 2 weken vanaf het moment dat ik bestel, tot het moment dat het in de bus valt :Y

• lexited
  • Laatst online: 02-06 08:41
zelf bestel ik er ook met enige regelmaat.
de leveringssnelheid is afhankelijk van de leverancier en het moment en wijze van verscheping (bulk of niet) is mijn ervaring.
wel altijd alle producten binnen gekregen zonder problemen (verdeel de bestellingen, verzending kost toch niets)), levertijd varierend van 2 weken tot ruim 4 weken tot nu toe

1 - 2 - 3

• FreshMaker
  • Niet online
Ik bestel er sinds Dec. 2006 regelmatig electronica(parts)
en alles komt aan, soms na 14 dagen / 3 weken maar dat is bekend ( bij mij ) dus calculeer dat wel in

en af en toe een verrassing, staat ineens de postbode op de stoep, 3 of 4 dagen na bestellen.
dus er is geen pijl op te trekken, ze versturen op volgorde van bestellen, en backorders zijn dan wel heel vervelend omdat ze zelf ook niet altijd zien waar het ligt

RMA's daarintegen worden altijd via prio-airmail verzonden en binnen een week retour

• Henk007
3 weken levertijd is normaal. Toevallig heb ik vandaag een bestelling van 30/8 ontvangen.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Al heel vaak besteld bij DX. Ik gooi vaak als artikelen andere levertijden hebben het in meerdere bestellingen, handling en shipment kosten zijn er toch niet, dus dat maakt verder niet uit.

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-04 10:59
Recent adapter besteld voor mijn laptop die het had begeven omdat HP hem niet onder garantie wou vervangen. Betaald en de status stond op ready for packaging.

Vervolgens liet HP weten dat ik een nieuwe adapter kreeg en heb de bestelling geannuleerd. Binnen 2 dagen geld retour op mijn paypal account en binnen een week stond het weer op mijn creditcard.

Top!

• JamesB009
  • Laatst online: 31-05 15:33

JamesB009

Sjimmeh!!

Heb 2 keer iets besteld bij DX.com. Snelle levering heb ik nog nooit gehad. Maar geen verzendkosten + goedkope spullen kopen vind ik ideaal. Dus neem de levertijd maar op de koop toe dan.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Erazzzer
  • Laatst online: 12:42

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik wil ook wat bij DX bestellen, maar als ik mijn CC gegevens invul krijg ik het volgende:
Uw creditcard of betaalpas is afgewezen voor deze transactie; PayPal kan de kaart niet valideren. Controleer de ingevoerde informatie of probeer een andere creditcard of betaalpas
Ik heb de gegevens 10x gecontroleerd en zijn gewoon goed. Ik gebruik een silvercard van de ABN (MasterCard). Accepteren ze deze kaarten niet of is er iets anders aan de hand?

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik denk dat je het beste de ABN kan bellen om te verifiëren dat de kaart nog actief is.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb er ook verschillende dingen besteld. Is altijd goed gegaan, het goedkoopste was een laserpen van 1 dollar nog wat en het duurste een iPhone kloon van 200 dollar. Je moet wel een beetje in de reacties kijken wat de kwaliteit is, het is tenslotte echt Chinees spul zonder keurmerk en zonder onze kwaliteitscontroles (maar dat gaat meer om de producten dan over Deal Extreme).

Opsturen kan wel lang duren, die iPhone kloon duurde 5 weken geloof ik (zat ook nog een week van een of andere Chinese vakantie in).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 17:11
2 keer wat besteld. Nooit meer

LED kraan en LED douchekop. Beide crap kwaliteit en beide binnen 1 week kapot, verder geen reactie gehad en m'n verlies maar voor lief genomen

• Robino
wimpie007 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:34:
2 keer wat besteld. Nooit meer

LED kraan en LED douchekop. Beide crap kwaliteit en beide binnen 1 week kapot, verder geen reactie gehad en m'n verlies maar voor lief genomen
Heb je daarover een ticket geopend?

• Erazzzer
  • Laatst online: 12:42

Erazzzer

Fear me, I'm German!

JamesB009 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:28:
Ik denk dat je het beste de ABN kan bellen om te verifiëren dat de kaart nog actief is.
De kaart is zeker actief, gezien ik deze net niet dagelijks gebruik.

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Henk007
Erazzzer schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:16:
Ik wil ook wat bij DX bestellen, maar als ik mijn CC gegevens invul krijg ik het volgende:

[...]

Ik heb de gegevens 10x gecontroleerd en zijn gewoon goed. Ik gebruik een silvercard van de ABN (MasterCard). Accepteren ze deze kaarten niet of is er iets anders aan de hand?
Je kunt tegenwoordig ook makkelijk je bankrekening aan je PayPal account koppelen. Ze maken dan twee kleine bedragen over ter verificatie en na bevestiging kunnen ze de betalingen van je bankrekening incasseren.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
Op 7 september een Bluetooth usb-stickje besteld bij DealExtreme en die lag vandaag (24 september, dus zeg 2.5 week) in de bus. Alleen het stickje zat in een plastic zakje in de bubbelenvelop, niks van handleiding of wat dan ook erbij, maarja, het was niet eens €2, dus mij hoor je niet klagen :P

The devil is in the details.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:04
Zelfde stick heb ik ook Mute, leuk ding :9, drivers van Windows Update werken dan ook goed genoeg ;).

Verder bestel ik regelmatig wat bij Dealextreme en eigenlijk nog maar één keer echt een probleem gehad. Aangezien DX alles, maar dan ook zowat alles in bubbeltjesenvelopes verstuurt kwam mijn één van mijn macro lenzen (zo'n opzetglaasje) nogal gebroken aan. DX bood aan om deze terug te sturen, maar dat zou mij ongeveer 20 euro kosten, dus uiteindelijk niet gedaan. Echter was er maar één van de drie kapot en voor die 23 $ dat het heeft gekost kan ik er hier in Nederland niet eens eentje kopen!

• Robino
alex3305 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:49:
Zelfde stick heb ik ook Mute, leuk ding :9, drivers van Windows Update werken dan ook goed genoeg ;).

Verder bestel ik regelmatig wat bij Dealextreme en eigenlijk nog maar één keer echt een probleem gehad. Aangezien DX alles, maar dan ook zowat alles in bubbeltjesenvelopes verstuurt kwam mijn één van mijn macro lenzen (zo'n opzetglaasje) nogal gebroken aan. DX bood aan om deze terug te sturen, maar dat zou mij ongeveer 20 euro kosten, dus uiteindelijk niet gedaan. Echter was er maar één van de drie kapot en voor die 23 $ dat het heeft gekost kan ik er hier in Nederland niet eens eentje kopen!
Dat van de bubbeltjesenvelop resulteert bij mij vaak in rare stukjes karton, dat iets weg heeft van ooit een verpakking van het product te zijn geweest :+

• wimpie007
  • Laatst online: 30-05 17:11
Rave17 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:40:
[...]

Heb je daarover een ticket geopend?
Ja maar allemaal gezeik met verzendkosten enz, voor die 17e maar velies genomen

• BastiaanCM
  • Laatst online: 11:36
Dealextreme, heb ik al zo`n 8 pakketjes van ontvangen, zo`n 20 producten. Soms met meer dan 22 Euro aan waarde, gewoon altijd zonder problemen. Op dit moment wacht ik wel nog al 3 weken op 2 producten, eigenlijk was de bestelling 4 producten maar 2 zijn er eerder verzonden.

Ik had wel een keer een defect product, Pandora Battery kwam met geen mogelijkheid aan de gang. Toch maar eventjes open geschroeft en er zaten echt chips in en een accutje. Ik heb vervolgens contact opgenomen maar mij willen ze niet nog eentje sturen. Terwijl ik toch vaak lees dat ze dat zo doen.

Bovendien heb ik zojuist wat besteld, een laserpen ( De derde ) klein probleempje echter; de website was blank nadat ik op Confirm Order drukte. Paypal heeft het wel afgeschreven van de bankrekening, maar de order is niet geplaatst. Eventjes een mailtje gestuurd, hopelijk krijg ik snel antwoord

Desondanks wel tevreden, natuurlijk niet super hoge kwaliteit verwachten van DX. Free shipping, hoe ze dat financieren weet ik niet maar dat is zo relaxt !

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 16:41

lasharor

7 december 2004

Aantal keren wat besteld:

Aantal kabels die als "echt" werden verkocht bleken later niet goed te werken (iphone kabel), hiervoor heb ik nooit de moeite genomen om dit op te lossen (imo zo'n kabel was maar 2 dollar). Bij wat duurdere producten (lees 15 euro) werd het wel altijd goed opgelost (er werd gewoon een nieuwe verstuurd, zonder de oude terug te nemen)

De verzending laat wel altijd op zich wachten, heb 3 weken geleden een kabel besteld (website stond dat deze in voorraad was) maar tot op heden nog niets ontvangen (heeft 5 dagen als packaging gestaan en is 22ste verstuurd.)

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 22:46
Voor zover ik weet zit dealextreme met hun geringe opslag zo'n beetje op het postcentrum. Als er een vliegtuig vertrekt wat nog niet helemaal vol is kunnen zij voor lage prijzen alles versturen. Vandaar de lage prijzen.
Zoiets stond ook op de site van ze.

• BlakHawk
Nou vandaag een mailtje binnen dat de Fenix zaklamp verzonden is!!!!
Eindelijk een vervanger voor die maglite!

Nu de verzending nog even afwachten.

31-08-09 besteld
29-09-09 verzonden
Nog niet ontvangen...

• Robino
Adames schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:51:
Voor zover ik weet zit dealextreme met hun geringe opslag zo'n beetje op het postcentrum. Als er een vliegtuig vertrekt wat nog niet helemaal vol is kunnen zij voor lage prijzen alles versturen. Vandaar de lage prijzen.
Zoiets stond ook op de site van ze.
Als dat echt hun werkwijze is, dan vind ik dat wel erg efficiënt en goed bedacht :P

• Neus
  • Laatst online: 09:27

Neus

www.zenaconsult.com

Koop regelmatig bij DX en ook al is kwaliteit vaak echt chinees, de prijzen zijn daar dan ook naar. Meestal bestel ik in grotere aantallen (verzamel orders voor vrienden) en kies dan altijd voor EMS verzending. Kost 11 euro meer maar dan komt het tenminste wel binnen redelijke tijd aan (5-7 dagen) hier in Italie, zonder gezeik van de douane.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

• BastiaanCM
  • Laatst online: 11:36
In mijn eerdere post schreef ik het volgende ;
BastiaanCM schreef op maandag 28 september 2009 @ 22:10:
Dealextreme, heb ik al zo`n 8 pakketjes van ontvangen, zo`n 20 producten. Soms met meer dan 22 Euro aan waarde, gewoon altijd zonder problemen. Op dit moment wacht ik wel nog al 3 weken op 2 producten, eigenlijk was de bestelling 4 producten maar 2 zijn er eerder verzonden.

Ik had wel een keer een defect product, Pandora Battery kwam met geen mogelijkheid aan de gang. Toch maar eventjes open geschroeft en er zaten echt chips in en een accutje. Ik heb vervolgens contact opgenomen maar mij willen ze niet nog eentje sturen. Terwijl ik toch vaak lees dat ze dat zo doen.

Bovendien heb ik zojuist wat besteld, een laserpen ( De derde ) klein probleempje echter; de website was blank nadat ik op Confirm Order drukte. Paypal heeft het wel afgeschreven van de bankrekening, maar de order is niet geplaatst. Eventjes een mailtje gestuurd, hopelijk krijg ik snel antwoord

Desondanks wel tevreden, natuurlijk niet super hoge kwaliteit verwachten van DX. Free shipping, hoe ze dat financieren weet ik niet maar dat is zo relaxt !
De 2 producten zijn vandaag aangekomen :D

Inmiddels heb ik toch een bericht gekregen dat ik een Vervangende Pandora Battery krijg, totaal gratis.

Over de derde alinea ; ik heb hier nog geen reactie van gehad, hopelijk z.s.m. wel..

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-05 13:23

LieveNiels

On Fire

Even een vraagje, misschien is er hier iemand die hier ervaring mee heeft.

Ik wil bij Dealextreme 3 setjes Wii-Mote+Nunchuck bestellen voor omgerekend 14 Euro per setje. Totaal zit je dan met een pakket van 42 euro.

Nu is het onvoorspelbare hieraan dat deze setjes 'unbranded' of namaak zijn. Wat doet de douane als ze mijn pakketje onderscheppen? Moet ik dan allemaal kosten gaan betalen op basis van de retail prijs (180 Euro), of ben ik mijn pakketje dan kwijt of krijg ik een boete?

Ik snap wel dat het misschien 9 van de 10 keer gewoon aankomt, maar wat staat mij te wachten als ze eens gaan kijken wat er in mijn pakketje zit?

• SinergyX
  • Laatst online: 02:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Krijg je een briefje van de douane, of je dit pakket alsnog wil accepteren en dus de bijkomende kosten wil betalen. Ergste geval zijn ze inderdaad hier 'verboden' (belachelijk eigelijk) en ben je je geld kwijt. Maar je krijgt nooit direct een boete.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

En in het geval dat ze niet verboden zijn, waar baseren ze dan de bijkomende kosten op? Retail-prijs Nederland of de prijs op de DX factuur? (Zit zoiets er uberhaupt bij? Nog nooit bij DX besteld) Dat is namelijk nogal een verschil.

Is het dan aan te raden om gewoon ieder setje los te laten versturen? Met de beredenering; kleinere pakketjes > elk onder de 22 Euro > minder aantrekkelijk voor de douane > minder kans om de hele batch kwijt te raken/bijkomende kosten te betalen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Baseren ze op de 'economische' waarde van het product, wat in mijn ervaring vaak duimzuigerij is. Maar dat maken ze al kenbaar in de brief, je hoeft het namelijk niet te accepteren.

Mijn DX bestellingen hadden nooit een bon oid erbij, dat ging gewoon via hun website.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

Ok, gewoon risico nemen dus en anders verlies nemen. In het geval van 14 euro is dat ook nog eens te overzien. Kunnen die mensen bij de douane ook in de rustige uurtjes Wii'en met meerdere mensen tegelijk. :P

Anoniem: 322014

@ Rave17 (eff offtopic..) welke lettertype heb je op je avatar gebruikt. Thnx.

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:03
Ik ben ook een vrij trouwe koper bij dealextreme. Ongeveer 1.5 maand geleden wat pruttel besteld wat verstuurd werd via Tracked Air Mail. Na een paar dagen had het china verlaten volgens de track and trace code en toen.... niks meer.

Ik kan het pakje niet verder tracken als china (omdat de hongkong post niet samenwerkt met nederland ofzo) en op tickets van dealextreme krijg ik geen reactie... beetje jammer.

En dat terwijl een klein envelopje van 3 weken geleden gister op de mat viel. Ben benieuwd of ik van DX nog iets hoor.

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-06 17:10
Niet zolang geleden een universele lader van 120W mogen ontvangen, voor het luttele bedrag van 14 euro's(20usd), hier in Nederland durven ze(zelfs dat k*tmerk Trust!) makkelijk €130 ervoor te vragen...
Het ding werkt prima.

Volgende bestelling wordt een grote denk ik.

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 21:46

Lulukai

God's gift to women

Iemand die een iPhone clone heeft gekocht bij DX?

.

Anoniem: 22659

Ik neem aan dat je wilt weten hoe de telefoon is en niet hoe de service van DX is.... In dat geval kun je misschien beter in een ander topic terecht ;)

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 20:40

Releases

Ja maar!

ruyckske schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:58:
Iemand die een iPhone clone heeft gekocht bij DX?
Alles clones zijn troep, behalve de Meizu M8.
Dat schijnt een erg goed apparaatje te zijn met leuke features.

• Philflow

Philflow

Nu voor het eerst een mindere ervaring. DVB-T USB stick gekocht. Doet het niet. Ik mag hem terugsturen maar terugsturen naar HK is duurder dan het ding zelf.

Anoniem: 22659

Philflow schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:48:
Nu voor het eerst een mindere ervaring. DVB-T USB stick gekocht. Doet het niet. Ik mag hem terugsturen maar terugsturen naar HK is duurder dan het ding zelf.
Njah, ik vind dat niet zozeer een mindere ervaring, maar gewoon een risico van een dermate lage prijs dat een DOA gewoon een afschrijving is. Je kunt dat moeilijk op DX afschuiven lijkt mij :)

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Anoniem: 22659 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:12:
[...]

Njah, ik vind dat niet zozeer een mindere ervaring, maar gewoon een risico van een dermate lage prijs dat een DOA gewoon een afschrijving is. Je kunt dat moeilijk op DX afschuiven lijkt mij :)
Inderdaad.

Stel je de situatie even voor als je in Hong Kong zelf had gewoond:
Dan had je hem gewoon met een postzegel van 44 cent terug kunnen sturen en een vervangende kunnen krijgen, dan was je ervaring waarschijnlijk beter ;).

Echter woon je dat niet, en vraagt de TNT in verhouding met de waarde van het product een belachelijke prijs. Is TNT hier dus niet de gene die je ervaring met de aankoop van DealExtreme vervelend maakt?

Zelf heb ik echter ook wel eens bij een DOA geld terug gekregen zonder het product terug te sturen, maar dat was omdat ik ondertussen (in de tussentijd dat er op de ticket was gereageerd) al het product nog een keer had besteld, binnengekregen en die werkte wel. Toen kreeg ik het geld als een coupon dat met me volgende bestelling werd verrekend. Reageren van DX is af en toe helaas enorm langzaam, en die 48 uur waar ze het over hebben wordt bij mij zonder uitzondering enkele weken. Heel absurd, maargoed voor de prijs verwacht ik ook zeker geen snelle service, ze hebben het vast druk genoeg.

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-05 23:31

Technicality

Vliegt rechtsom...

Was het niet zo dat de chinese regering belachelijke subsidies geeft zodat alle export-detailhandel gratis verzending kan aanbieden? Staat me vaagjes iets van bij.

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

Er zijn anders zat van dit soort winkels in China die gewoon wel verzendkosten vragen. Het verhaal gaat dat DX gewoon een magazijn heeft op het vliegveld zodat ze al hun kleine prullaria bij andere vluchten kunnen proppen die nog wat ruimte hebben. Op deze manier kunnen ze heel goedkoop verzenden. En verkijk je er niet op, maar zelfs bij producten van <$2 zit gewoon al een marge ingebouwd om de verzending te financieren.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vandaag mijn laatste aansteker binnen gekregen. Totale order was iets van 25 euro, maar uiteindelijk zijn ze in 5 verschillende delen naar mij verstuurd, en dan nog netjes 0,0 verzendkosten.

• thaan
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:44:
Vandaag mijn laatste aansteker binnen gekregen. Totale order was iets van 25 euro, maar uiteindelijk zijn ze in 5 verschillende delen naar mij verstuurd, en dan nog netjes 0,0 verzendkosten.
Al bestel je 100 keer een prullaria van 0.50$, dan nog heb je geen verzendkosten, dat is niet nieuw.

Vraag me echter wel af hoe het precies zit, of het door een overheidssubsidie komt of dat ze op 1 of andere manier pakketjes in vliegtuigen ertussen kunnen proppen. Lijkt me TNT ook betaald wilt worden voor die overige meters naar mijn deurmat?

• CLB
  • Niet online
Al die muk komt uit HongKong en wordt inderdaad gesubsidieerd door de overheid =)
Zelf vind ik Dealextreme wel een chille site! Tig DSTT kaartjes voor Nintendo's besteld en vele kabeltjes! Top!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• glennvho
  • Laatst online: 26-04 11:55
Ik ben ook van plan om daar een 5-tal screenprotectors voor m'n 5800 te kopen (komt neer op een kleine $5 in totaal) dus kan ik zeker niet voor klagen. Ook al zou het niet aankomen is het toch maar 5$ die ik kwijt ben maar bij iedereen komt het zo te zien altijd aan (al dan niet laat) dus ga het gewoon proberen ;)

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

glennvho schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:00:
Ik ben ook van plan om daar een 5-tal screenprotectors voor m'n 5800 te kopen (komt neer op een kleine $5 in totaal) dus kan ik zeker niet voor klagen. Ook al zou het niet aankomen is het toch maar 5$ die ik kwijt ben maar bij iedereen komt het zo te zien altijd aan (al dan niet laat) dus ga het gewoon proberen ;)
Het komt sowieso wel aan. Het kan een paar weken duren, maar dat weet je van te voren en voor die prijs kan je die "gok" wel nemen.

Ik bestel altijd iets, en als ik het snel moet hebben haal ik het wel in de winkel. ;-)

• Henk007
Hier is tot nu toe ook altijd alles aangekomen. Laatst maakte ik me zorgen, omdat een bestelling in 3 delen werd verzonden en ik zending 3 al binnen had en pas twee weken later zending 2 ontving :)

• thaan
  • Nu online
CLB schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:54:
Al die muk komt uit HongKong en wordt inderdaad gesubsidieerd door de overheid =)
Zelf vind ik Dealextreme wel een chille site! Tig DSTT kaartjes voor Nintendo's besteld en vele kabeltjes! Top!
Die DSTT's heb ik inderdaad ook al een sloot van besteld over het afgelopen anderhalf jaar, alleen jammer dat sinds ongeveer maart 2009 ze problemen hebben met het leveren van MicroSD's, dus die heb ik na 3 maanden maar geannuleerd en sindsdien maar gewoon in de winkel gekocht.

• Fly-guy
  • Niet online
30 september een artikel gekocht, 7 oktober verzonden, 14 oktober in huis. Verpakt in een bubbeltjesenvelop. Het was een laserpointer, waarvan blijkt dat je ze (boven een bepaald vermogen) niet zomaar mag kopen. (wist ik veel) Blijkbaar heeft de douane het pakketje niet gezien...

Tot nu toe dus een goede ervaring, maar pas 1 keer iets besteld...

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Fly-guy schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:43:
30 september een artikel gekocht, 7 oktober verzonden, 14 oktober in huis. Verpakt in een bubbeltjesenvelop. Het was een laserpointer, waarvan blijkt dat je ze (boven een bepaald vermogen) niet zomaar mag kopen. (wist ik veel) Blijkbaar heeft de douane het pakketje niet gezien...

Tot nu toe dus een goede ervaring, maar pas 1 keer iets besteld...
Volgens mij mag je ze in nld maar tot 5mw kopen / verkopen. Ik heb er zelf ook eentje van 50 vandaan gehaald. Helaas is hij wel snel 'kapot' (alleen eerste halve seconde nog volle sterkte, daarna +-10mw)

In het begin kon ik wel een zichtbare straal door de nachtlucht schijnen of een kerktoren op 400 meter afstand verlichten O+

[Voor 16% gewijzigd door Joolee op 15-10-2009 15:07]

• Fly-guy
  • Niet online
Joolee schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:05:
[...]
Volgens mij mag je ze in nld maar tot 5mw kopen / verkopen. Ik heb er zelf ook eentje van 50 vandaan gehaald. Helaas is hij wel snel 'kapot' (alleen eerste halve seconde nog volle sterkte, daarna +-10mw)

In het begin kon ik wel een zichtbare straal door de nachtlucht schijnen of een kerktoren op 400 meter afstand verlichten O+
Zoiets klopt inderdaad. Lasers kun je kopen en verkopen wat je wil, maar laserpointers mogen inderdaad niet meer dan 5mw zijn. (tenminste dat denk en hoop ik, aangezien er een 22mw helium-neon laser mijn kant op komt).

Maar goed, als de douane het niet niet... O-)

• glennvho
Hmm, ik heb 2 dagen geleden een bestelling geplaatst bij dx maar ik heb ondertussen nog altijd geen bevestigingsmail gekregen van hun. Wel een afschrift van paypal maar dus nog niets van dx. Het gaat hier toch maar om een bestelling van nog geen $5 maar toch. Iemand ervaring hiermee?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

LieveNiels schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:39:
Er zijn anders zat van dit soort winkels in China die gewoon wel verzendkosten vragen. Het verhaal gaat dat DX gewoon een magazijn heeft op het vliegveld zodat ze al hun kleine prullaria bij andere vluchten kunnen proppen die nog wat ruimte hebben. Op deze manier kunnen ze heel goedkoop verzenden. En verkijk je er niet op, maar zelfs bij producten van <$2 zit gewoon al een marge ingebouwd om de verzending te financieren.
Moet je voor de gein eens kijken wat het kost een brief naar china te sturen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

Marzman schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:11:
[...]

Moet je voor de gein eens kijken wat het kost een brief naar china te sturen.
Dat is de andere kant op natuurlijk. Er gaat een veelvoud van post van China naar Nederland dan andersom, dat maakt alles al stukken goedkoper. Komt nog eens bij dat in China alles gewoon goedkoper is, dus ik geloof wel dat het niet veel hoeft te kosten voor hun.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb voor t eerst een slechte ervaring. Ik heb iets besteld maar nooit ontvangen, daar een melding voor gedaan op de site maar geen enkele reactie op gekregen. Ik ga eens checken of ik via paypal (danwel mn creditcardmaatschappij) mn geld terug kan claimen. Zonde, want de paar keer ervoor ging t prima :{

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-04 17:14
Ik heb in totaal 4000 r4 kaartjes besteld verdeeld over ongeveer 3 bestellingen. Deze zijn altijd aangekomen binnen 14 dagen.

Daarnaast stond er inderdaad GIFT op de doos en ik heb 0% hoeven af te rekenen met de meneer van de TNT dus ik weet niet of de douane uit z'n neus aan t eten is of niet maar dat is voor mij alleen maar een pluspunt :)

Macbook Pro 15" 

• ThinkPad
  • Laatst online: 13:51

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
4.000 kaartjes? Hallo hé !

Eigen handeltje begonnen in dat spul ?

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:36
Geweldige site en mijn ervaringen met de service zijn ook goed. Ze hebben namelijk een 30% regel. Als terugsturen meer dan 30% van de nieuwwaarde dan hoef je het niet terug te sturen en dan sturen zij een vervangend artikel. Keurig netjes een nieuw kaartje gekregen zonder extra kosten. Vanuit Nederland is dit gezien de prijzen van de spullen en het verzenden bijna altijd het geval.

Het zou mij niets verbazen dat die gasten gewoon met een bestelling langs een local electronics store gaan, het spotgoedkoop kopen en in een envelopje de hele wereld oversturen. ;)

• Fire69
  • Laatst online: 02-06 08:42
(jarig!)
Hoelang wacht je al op een reactie? Heb je desnoods al eens geprobeert een nieuw ticket aan te maken?

Ik bestel al sinds 2006 bij hun, ondertussen al +30 bestellingen gedaan, nooit wat negatiefs meegemaakt. :)

Trouwens, voor de mensen die niet graag lang wachten (op (micro)SD-kaartjes bvb), kan ik jullie ook Focalprice.com aanraden. :)

• thaan
  • Nu online
Cartman! schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:32:
Ik heb voor t eerst een slechte ervaring. Ik heb iets besteld maar nooit ontvangen, daar een melding voor gedaan op de site maar geen enkele reactie op gekregen. Ik ga eens checken of ik via paypal (danwel mn creditcardmaatschappij) mn geld terug kan claimen. Zonde, want de paar keer ervoor ging t prima :{
Staat hij in je account als je inlogd ook niet in je lijst met orders? Dat komt wel eens voor, zelf 1 keer meegemaakt. Moet je contact opnemen, er staat in die lijst met standaard vragen om contact op te nemen iets als dat je order niet in je lijst voorkomt. Dan moet je je paypal afschrift cop-pasten en na een tijd (geloof die 48 uur die ze zeggen niet) kan rustig 10 dagen duren, nemen ze contact op en lossen ze het voor je op.

• Henk007
Ik heb trouwens vandaag gemerkt dat het domein dealextreme.com door bepaalde spamfilters als spam wordt gemarkeerd. Althans de mailserver van mijn ISP doet (deed) dat.

• glennvho
Jup, mijn isp deed dit ook. Heb daarom mijn spamfilter moeten afzetten :(

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Hier komen de mails wel gewoon binnen. (ziggo als ISP)
Net gisteren en vandaag bevestigingen gehad van de verzending van twee pakjes.
Nog even en ik heb een paar wireless Dualshock controllers voor m'n PS2 en wat random hardware :)

Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda Magna V30 '85

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

Mijn eerste Dealextreme bestelling is binnen. 1 'Wuu' branded Wii-mote en Nunchuck, 16 Euro zonder verzendkosten en binnen een week binnen 8)7. Grijs gebied natuurlijk als een setje hier in de winkel 60 Euro moet opleveren, maar dat vergeten we voor het gemak even. Komt nog eens bij dat ze op de site zeggen ze dat er Wuu op staat i.p.v. Wii, maar er staat gewoon Wii op.

Dus ik heb een goeie ervaring te pakken, bestel meteen nog 4 setjes, blijken ze in prijs verlaagd en quantum korting te hebben. 13 Euro per set! Ik wacht het oordeel van de douane maar eens af :P .

edit:
Als ik hier lees dat dozen met 1000+ r4 kaartjes ook gewoon aankomen dan zal het met mijn bestelling ook wle meevallen :)

[Voor 10% gewijzigd door LieveNiels op 21-10-2009 13:56]

• Fly-guy
  • Niet online
[b][message=32778779,noline] en quantum korting te hebben.
Ik wilde een aantal stekker adapters kopen, als ik er 3 in mijn winkelwagen deed, kostten ze 87 cent per stuk, als ik bulkprices activeerde, werden ze ineens 99 cent... (terwijl het volgens de site bij 3 juist goedkoper moest worden)..

• ThinkPad
  • Laatst online: 13:51

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik heb een order geplaatst bij Dealextreme, maar hij staat op "Waiting for supplier" hoe lang duurt dat?

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:34:
Ik heb een order geplaatst bij Dealextreme, maar hij staat op "Waiting for supplier" hoe lang duurt dat?
Dat hangt helemaal van de supplier af. Misschien heeft die het product net opgestuurd of misschien moet het nog gebouwd worden.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee