Ervaringen met DealExtreme.com Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 78.563 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-05 08:50
ThinkPadd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:34:
Ik heb een order geplaatst bij Dealextreme, maar hij staat op "Waiting for supplier" hoe lang duurt dat?
dat kan de ene keer een week zijn de andere keer tot 3 weken
heb nu al 3 x iets besteld levertijden zijn geen pijl op te trekken
soms word je order ook verdeeld als het te lang duurd.
Maar wees gerust komt wel.
ben wel blij met Dealextreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad, ik kreeg uiteindelijk het in een periode van aantal maanden, waarvan meeste producten ook op 'waiting for supplier' stonden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Fly-guy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:11:
[...]

Ik wilde een aantal stekker adapters kopen, als ik er 3 in mijn winkelwagen deed, kostten ze 87 cent per stuk, als ik bulkprices activeerde, werden ze ineens 99 cent... (terwijl het volgens de site bij 3 juist goedkoper moest worden)..
Je moet ook geen Bulkrate nemen ;) Dat is pas interessant bij grote getalen.
3 stuks krijgt automatisch korting berekend. ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
McKaamos schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:56:
[...]

Je moet ook geen Bulkrate nemen ;) Dat is pas interessant bij grote getalen.
3 stuks krijgt automatisch korting berekend. ;)
Ja, daar ben ik nu dus ook achter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Fly-guy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:58:
[...]

Ja, daar ben ik nu dus ook achter :D
Toont wel dat je echte hollander bent :P tis goedkoop en het moet nog goedkoper :+

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31

Erazzzer

Fear me, I'm German!

McKaamos schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:01:
[...]

Toont wel dat je echte hollander bent :P tis goedkoop en het moet nog goedkoper :+
Die gaat dinsdag pizza eten, geloof me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Erazzzer schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:55:
[...]

Die gaat dinsdag pizza eten, geloof me :P
Naah, die bezorgen bijna niets bij mij thuis ;)

En ondanks mijn inderdaad Hollandse wortels, was het dit keer echt een geval van: "hé wat zou dit doen, mmm dat maakt het duurder, da's gek..."

Voor 87 of 84 cent doe ik niet moeilijk, het was dit keer meer het idee erachter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm zo'n 15 orders gehad bij DE, altijd goed gegaan.. nu gaat er bij 1 order wel iets mis...

28 September besteld, gelijk betaald, heb ik ook een emailtje van in m'n inbox..
Nooit een email gehad dat de bestelling binnen is en zodoende ook nooit een emai dat het verzonden is..

Was iets voor een vriend van me, die het toch wel lang vond duren... Dus maar even 'n email gestuurd..
Heb eigenlijk de neiging om het nog een keer te bestellen, want zoveel kostte he niet, maar even afwachten!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je toch gewoon in je order status kijken?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Nu heb ik iets vreemds.
Mijn order staat al 5 dagen op deze status:
Status:
(of current shipment) On 10/18/2009:
Order Received - in stock
De artikelen zijn dus allemaal voorradig maar er wordt niets verstuurd. Ik heb betaald trouwens :)
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Ik heb geen haast, dus ik wacht nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 07:20

Wildfire

Joy to the world!

Henk007 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:35:
Nu heb ik iets vreemds.
Mijn order staat al 5 dagen op deze status:

[...]

De artikelen zijn dus allemaal voorradig maar er wordt niets verstuurd. Ik heb betaald trouwens :)
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Ik heb geen haast, dus ik wacht nog even af.
Oh, dat gebeurt wel vaker hoor. Is niets vreemds, je order zal binnenkort heus wel vertrekken.

Toch wel maf dat die Chinezen blijkbaar toch een hele andere klantenservice kennen, als alles op voorraad is en de bestelling is betaald dan kan het echt wel de deur uit hoor :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Nou laatste tijd is het bij dealextreme in stock lang niet in stock wacht al 4 weken op een product dat in stock is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Ik bestel regelmatig bij DX. Ik koop er wel alleen goedkope spullen. Heb denk ik pas 1 keer een artikel van meer dan USD10 besteld.
Gaat tot nu toe altijd goed, al moet je soms wel wat geduld hebben voordat ze het versturen.

Wel was laatst een microSD kaartje dat ik ontving niet goed. De adapter werkte gewoon niet, en het microSD kaartje deed in mijn telefoon ook wat vaag. Heb mijn klacht bij DX gemeld, en na wat communicatie werd er snel een nieuwe opgestuurd. Prima service.
Een andere bestelling die al op 9 oktober geshipped is heb ik nog niet ontvangen, terwijl shipping volgens mij normaalgesproken maar een paar dagen duurt. Heb het zojuist aan DX gemeld. Zal ook wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 17:01
Ook ik heb prima ervaringen. Nooit echt problemen gehad. Door hun steeds grotere bekendheid is de snelheid wel steeds lager geworden, idem voor supportvragen.

Maar goed, de prijzen zijn prima en ik heb altijd alles gekregen, en nog nooit douane/belasting enz hoeven te betalen.

1x een defect product gehad, die werd na sturen van een fototje van het probleem zonder gedoe een nieuwe opgestuurd.

Totaal al wel $1000+ besteld ondertussen, waaronder een paar producten van $100-$120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:41:
Hmm zo'n 15 orders gehad bij DE, altijd goed gegaan.. nu gaat er bij 1 order wel iets mis...

28 September besteld, gelijk betaald, heb ik ook een emailtje van in m'n inbox..
Nooit een email gehad dat de bestelling binnen is en zodoende ook nooit een emai dat het verzonden is..

Was iets voor een vriend van me, die het toch wel lang vond duren... Dus maar even 'n email gestuurd..
Heb eigenlijk de neiging om het nog een keer te bestellen, want zoveel kostte he niet, maar even afwachten!
Na 1 email met tekst en uitleg, artikel verzonden en ook alweer weekje binnen! Netjes dus

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Ondertussen heb ik ook mijn eerste bestelling ontvangen van hun, na ongeveer 2,5 lag er een bubbeltjes enveloppe in de bus :). Het was maar een kleine order van nog geen $5, dit was dus gewoon omdat ik geen ervaring had met de winkel ik toch een beetje mijn twijfels had of het wel zou toekomen of niet. Maar na deze goede ervarign heb ik onmiddelijk nog een bestelling geplaatst voor een zaklamp (mte ssc p7) + batterijen en oplader! In totaal nog net iets meer als $60, moest ik dit alles hier kopen dan zou ik toch zeker aan het 3 dubbel liggen denk ik!

Top winkel dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn slechte ervaring is alleen maar slechter, heb al 2 keer een formulier ingevuld dat mn pakketje niet is aangekomen en nog steeds geen enkele reactie. Denk dat ik PayPal maar eens ga contacten om m'n geld terug te vragen :{

edit: op 31 augustus besteld voor de volledigheid

[ Voor 10% gewijzigd door Cartman! op 06-11-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doskabouter
  • Laatst online: 17:26
Ik ben nu al meer dan een maand aan het wachten op mijn bestelling bij dealextreme, ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal snap:

Op mijn account pagina staat wel dat de betaling ontvangen is, met een transaction nr, en een DX order nr. (status van de dxpoints is pending), maar als ik dan op de summary pagina kijk, is het lijstje met mijn orders leeg.

Ik heb 1 week geleden al een mail gestuurd naar de klantenservice, en 3 dagen geleden een ticket aangemaakt, maar van allebei nog geen reacties ontvangen.

Intussen loopt de 45 dagen geld terug termijn van paypal bijna af, zou het nu slim zijn om bij via paypal mijn geld terug te vragen, of zou dat de boel onnodig meer vertragen? (Het gaat om $44)

Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik nog geen dx-account had ten tijde van de bestelling?

Klein nadeel van de website van dealextreme vind ik dat je onnodig vaak moet inloggen... 1 keer zou toch genoeg moeten zijn.

Het grote voordeel van windows is dat je meer dos-boxen kan openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb ook geen DX-account hoor, nog nooit aangevraagd, alles werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-05 13:35
Goede ervaringen hier :) Eerste twee pakketjes na ongeveer 18 dagen ontvangen, de derde bestelling was na vijf (!) dagen binnen, en de vierde bestelling heb ik vandaag geplaatst en is nu al verzonden. Ben benieuwd wanneer hij aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 16:51
doskabouter schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:03:
[...]

Op mijn account pagina staat wel dat de betaling ontvangen is, met een transaction nr, en een DX order nr. (status van de dxpoints is pending), maar als ik dan op de summary pagina kijk, is het lijstje met mijn orders leeg.

[...]
Heb je het hier nu niet over hetzelfde? Want als ik op My Account klik krijg ik de Order summary lijst te zien, met dus inderdaad het ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
Cartman! schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:00:
Mijn slechte ervaring is alleen maar slechter, heb al 2 keer een formulier ingevuld dat mn pakketje niet is aangekomen en nog steeds geen enkele reactie. Denk dat ik PayPal maar eens ga contacten om m'n geld terug te vragen :{

edit: op 31 augustus besteld voor de volledigheid
Je hebt via PayPal maar 45 dagen de tijd om een claim in te dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doskabouter
Rave17 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:24:
[...]

Heb je het hier nu niet over hetzelfde? Want als ik op My Account klik krijg ik de Order summary lijst te zien, met dus inderdaad het ordernummer.
Je hebt gelijk, ik bedoelde het dxpoints overzicht onder my accounts (http://www.dealextreme.com/accounts/dxpoints.dx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Het is mij niet duidelijk of je bij DealExtreme kunt betalen met een creditcard zondat dat deze is gekoppeld aan Paypal. Heb namelijk wel een CC, maar wil geen Paypal. Vind het maar niks om Paypal te koppelen aan je bankrekening of CC.

[ Voor 16% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-11-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:02
Waarom wil je geen Paypal? Ik zie op DealExtreme alleen maar mogelijkheden om met PP te betalen, dus ik gok dat je dat toch wel nodig gaat hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-05 13:04

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Voor iedereen die DealExtreme gebruikt kan ik ook de website FocalPrice.com aanraden. Vandaag toevallig twee paar iPod oortjes ontvangen (nep ja). Waren Bij FP nóg goedkoper als bij DE.

$3,19 vs. $1,99

Tja, je bent Nederlander of je bent 't niet. ^^

Levering kan wel extreem lang duren (een maand ofzo).

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

i7x schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:27:
Voor iedereen die DealExtreme gebruikt kan ik ook de website FocalPrice.com aanraden. Vandaag toevallig twee paar iPod oortjes ontvangen (nep ja). Waren Bij FP nóg goedkoper als bij DE.

$3,19 vs. $1,99

Tja, je bent Nederlander of je bent 't niet. ^^

Levering kan wel extreem lang duren (een maand ofzo).
Met Focalprice heb ik slechte ervaringen. Mijn laatste bestelling bijvoorbeeld. Via PayPal betaald, maar er is nooit een order geregistreerd.
Ik heb ze gemailed, ze beweren dat ik niets besteld heb en dat ze geen geld ontvangen hebben. Ik heb ze zelfs het registratienummer van PayPal gegeven van de betaling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 09:51

LieveNiels

On Fire

Er is hier weer een scheepslading Dealextreme binnengekomen:Reviews:
• 3d brilletjes puur om Youtube 3d te bekijken, maar het werkt niet echt lekker.
• Wii-motes werken allemaal super, wel eerst even laten acclimatiseren aan kamertemperatuur, anders lijkt het alsof ze het niet doen. Speakertje zou zogenaamd ruk zijn, ik zou meer zeggen 80% van het origineel.
• Afstandsbediening, is idd driverfree. Werkt out of the box met MediaMonkey _/-\o_. Geen 18m bereik, eerder 10m. Alle hotkeys werken, ontvangertje is klein. Megadeal voor 10 dollar.
• DSTT kaartjes, voor nog geen 4 euro per stuk wil ik er wel een paar in huis halen voor als iemand om vraagt, doen het vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb helaas slechte ervaring met dealextreme, heb 2 gsms besteld, keurig 2 dozen ontvangen waarvan 1 leeg :@

Helaas reageert DX hier niet op, vraag me af of paypal hierin kan bemiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Werkt die afstandsbediening ook met andere programma's als ZoomPlayer, MediaPortal en Media Player Classic ofzo? Momenteel gebruik ik een afstandsbediening met een IR-> serieel aansluiting. Ik vind het alleen vreselijk irritant dat ik in elk programma iets in moet stellen. Ik ben opzoek naar iets dat gewoon direct werkt.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-02 13:19
Die afstandsbediening heb ik ook besteld maar dan via ebay. Was iets duurder maar kon hem niet vinden bij dealextreme.
Ben benieuwd hoe hij werkt maar wel lekker als hij zo'n groot bereik heeft. Nu maar hopen dat hij werkt in XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

wcduck schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:34:
Werkt die afstandsbediening ook met andere programma's als ZoomPlayer, MediaPortal en Media Player Classic ofzo? Momenteel gebruik ik een afstandsbediening met een IR-> serieel aansluiting. Ik vind het alleen vreselijk irritant dat ik in elk programma iets in moet stellen. Ik ben opzoek naar iets dat gewoon direct werkt.
Media Player Classic, Windows Media Player, Windows Media Center en Media Monkey werken direct. Winamp en VLC niet direct, maar dat is een kwestie van instellen. Zoomplayer en Media Portel heb ik niet klaarstaan om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik sta op het punt om hem ook te bestellen. Werkt hij onder Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
hmm vorige week 2 dingen besteld die toen "in stock" waren.
week later nog niks verstuurd en staat er 2 tot 5 werkdagen.
Dat zal dus wachten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

wcduck schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:17:
Ik sta op het punt om hem ook te bestellen. Werkt hij onder Windows 7?
Ik ga 'm zometeen samen met wat andere dingetjes bestellen. Mocht ik 'm eerder dan jij hebben laat ik hier wel weten hoe het onder Windows 7 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb hem vanmiddag ook besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik vraag me wel af wat het verschil met deze versie is: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14380 . Zo te zien alleen een stikker. Hij is iets goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

Van de 6 setjes Wii-mote + Nunchuck is er 1 Wii-Mote DOA. Heb even een RMA aanvraag gedaan, ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik zie dat hij bij focalprice nog net iets goedkoper is:
http://www.focalprice.com...B_IR_Receiver_Silver.html

Ik heb inmiddels zo'n 20x bij Dealextreme besteld. Mijn ervaring is dat de kwaliteit niet erg goed is. Af en toe versturen ze producten die vanaf het begin af aan al kapot waren (vorige week een plastic case voor een mobiele telefoon). Er was een deel afgebroken, maar dat zat niet in de verpakking. Het meeste spul gaat na enkele keren gebruiken kapot. Alleen de brillenpoetsdoekjes werken nog naar behoren :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb ook flink wat gekocht daar, maar nog niets is kapot gegaan. (hoofdzakelijk in de richting aanstekers/houders, waar je juist verwacht dat het snel kapot gaat). Andere kant, wat verwacht je voor zo'n prijs?

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2009 17:27 ]

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:05

PoweRoy

funky!

hmm 8/11 wat besteld en is op 12/11 verstuurd. Nu heb ik ook iets op 12/11 besteld en is op 16/11 verstuurd. Nu is die van 12/11 al binnen gekomen afgelopen zaterdag, die van 8/11 niet :X

Iemand dit ook eens meegemaakt :? Had eergisteren een RMA ingediend maar nog geen reactie gehad.

[This space is for rent]

• Henk007
Ja dit had ik ook een keer. Gewoon nog even geduld hebben.

[ Voor 43% gewijzigd door Henk007 op 26-11-2009 10:20 ]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Henk007 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:19:
[...]

Ja dit had ik ook een keer. Gewoon nog even geduld hebben.
Ja, gebeurt wel vaker dat iets wat later verstuurd is eerder aankomt :)

Bij DealExtreme is het heel simpel: heb gewoon een maandje geduld, dan is het er bijna altijd wel. Ja, het is traag, maar met de prijzen van de spullen heb ik daar niet echt een probleem mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-05 14:42
Mensen even een vraagje,

Ik heb een defect item gekregen van DX. 1e keer trouwens. Nu heb ik een RMA aangemeld maar dat is inmiddels al 4 dagen geleden en ik heb nog niks gehoord van hun. Is het normaal dat het zo lang duurt?

Mvg,

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:43

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

DX is algemeen laat met reageren, maar ze reageren uiteindelijk eigenlijk altijd wel. Ik heb 2x wat gevraagd, beide keren inderdaad een tijd gewacht op antwoord.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doskabouter
Ze reageren inderdaad pas laat (na 4-5 dagen ipv 1-2 zoals op hun site staat).
Maar wat ik vervelender vind is dat ze geen antwoord geven op je vragen, maar gewoon de volgende mail in het "klant denkt dat het kapot is" script versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-05 15:24
DX is great!
Ik heb al meerder orders gedaan.
Allemaal netjes toegekomen.
Uitstekend service zelf.
Ik had eens wat besteld, helemaal in orde, maar door m'n eigen schul was het na 5 minuten al kapot. Ik heb dan 'klacht' ingedient dat het kapot toegekomen was, het ik netjes, helemaal gratis een nieuwe gekregen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

PoweRoy schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:12:
hmm 8/11 wat besteld en is op 12/11 verstuurd. Nu heb ik ook iets op 12/11 besteld en is op 16/11 verstuurd. Nu is die van 12/11 al binnen gekomen afgelopen zaterdag, die van 8/11 niet :X

Iemand dit ook eens meegemaakt :? Had eergisteren een RMA ingediend maar nog geen reactie gehad.
inmiddels weer een week later. Ga vandaag even langs bij de tnt, misschien ligt het daar gewoon te wachten (zonder dat ze een brief hadden achtergelaten)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:28
Ik heb ook al het een en ander besteld op DX.

Eerste 2 enveloppen zijn perfect aangekomen.

Nu heb ik na die eerste 2 bestellingen (4 dagen erna ofzo) nog 3 bestellingen gedaan maar dat laat nogal lang op zich wachten...
Nouja geduld is een schone zaak. (wacht nu een maand)

Wel een mailtje gehad dat ze "geshipped" zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Panamera op 03-12-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
tijd tussen bestellen en shipment wil wel eens verschillen inderdaad.
Nadat ik een shipment mail gehad heb duurt het meestal 1 week voor ik het heb.
Toevallig vandaag nog wat ontvangen.
Volgens mij vorige week woensdag of donderdag shipment bevestiging van ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Van die levertijden kun je nooit op aan inderdaad.. Normaal binnen een weekje..
Nu wacht ik al sinds de 13e van November, aangezien ik toen m'n shippingmail kreeg.. tsjaa komt goed =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 23:37

JamesB009

Sjimmeh!!

Net een grote order geplaatst bij DX, even afwachten wanneer de verzending gaat plaats vinden.

Tot nu toe nooit problemen gehad. Verzenden duurt wel even, maar voor die prijs kan je ook niet anders verwachten. :-)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Ik heb voor het eerst een maand moeten wachten op een bestelling, nadat hij verstuurd was. Ondertussen kwamen later bestelde bestellingen al binnen, dus ik ging er vanuit dat hij verloren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:43

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

same here. Zal wel kerst drukte zijn ofzo. Pakket is nu een maand onderweg,...op 2 november door DX verzonden. Heb 3 losse pakketjes van dx waar ik op wacht, nu allen maand onderweg dus.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282048

zit er nog verschil tussen shipping # en tracking # ? Ik kreeg 2 dagen na mijn order al een shipping number. maar het tracking nummer nog niet gehad. Order dan ook pas 10 dagen geleden geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179526

Die losse pakketjes blijven het enige "hekelpunt" bij dat bedrijf.
Verder hebben ze echt heerlijk geprijsde artikelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Anoniem: 179526 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:40:
Die losse pakketjes blijven het enige "hekelpunt" bij dat bedrijf.
Verder hebben ze echt heerlijk geprijsde artikelen..
Nou hekelpunt? Ik bestel juist altijd alles los, dus die losse pakketjes zijn mijn Hongkong toevoer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ze hebben daar een logistiek probleem in de maanden november / januari

te maken met de thanksgiving / kerst en chin. nieuwjaar , vorig jaar was dat ook al een puntje :)
half oktober dingetjes besteld, die kwamen pas in december aan, terwijl andere zaken in november wel binnen 7 dagen op de mat lagen.

nu zal hetzelfde wel aan de hand zijn, en ik denk zelfs dat het niet allemaal aan DX ligt, aangezien ebayzendingen uit HK ook vertraagd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt er inderdaad nu ook op, orderdatum van shipping is 20-11, maar via die T&T site van HK post staat er dat hij pas 7-12 wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

SinergyX schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:44:
Lijkt er inderdaad nu ook op, orderdatum van shipping is 20-11, maar via die T&T site van HK post staat er dat hij pas 7-12 wordt verzonden.
Als een pakketje bij DX de deur uit is, kan het nog een tijdje in HK blijven voordat het daarwerkelijk naar NL gaat. Er staat dan bij de Hong Kong Post nog 'processing'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er staat letterlijk:
The item will leave Hong Kong for its destination on 7-Dec-2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb ongeveer tien keer iets besteld, zowel voor mezelf als voor andere. Altijd is alles nog netjes aangekomen, als je van te voren even de reviews leest weet je precies wat je in huis haalt. Hou er altijd rekening mee dat het meeste chinese prul is, maar dat het vaak prima werkt. Ik haal er standaard me hoesjes en screenprotectors. Die kosten hier vaak meerdere euro's, en daar meestal nog geen euro.

Het meeste heb je binnen twee weken in huis, betaal altijd met paypal.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57

sjaool

Every life should have 9 cats

FreshMaker schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:06:

te maken met de thanksgiving / kerst en chin. nieuwjaar , vorig jaar was dat ook al een puntje :)
half oktober dingetjes besteld, die kwamen pas in december aan, terwijl andere zaken in november wel binnen 7 dagen op de mat lagen.

nu zal hetzelfde wel aan de hand zijn, en ik denk zelfs dat het niet allemaal aan DX ligt, aangezien ebayzendingen uit HK ook vertraagd zijn
Dit is inderdaad wel dé tip.
Houd de Chinese (en misschien wel de Amerikaanse) feestdagen in de gaten want daar hangt een heleboel van af qua duur van verzending e.d.

Ook micro-sd kaartjes zit een behoorlijke levertijd op, ik wacht nu al ruim 2 maanden op mijn 8 GB micro-sd.
Uiteindelijk komt alles wel aan en omdat de prijs gewoon belachelijk laag is hoor je mij verder niet klagen. ;)

Verder is het handiger om grote bestellingen in meerdere orders te stoppen i.v.m. levertijd en misschien wel de douane alhoewel ik daar nog nooit mee te maken heb gehad.

Ik heb al van alles besteld bij DX, FP, KD, DP enz. van 200 mw rode laser, 30 mw groene laser, BB guns enz.

Al met al al behoorlijk wat geinvesteerd in de Chinese economie dus. :+
Alles kom zonder problemen door de douane.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
sjaool schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:15:
[...]

Dit is inderdaad wel dé tip.
Houd de Chinese (en misschien wel de Amerikaanse) feestdagen in de gaten want daar hangt een heleboel van af qua duur van verzending e.d.

Ook micro-sd kaartjes zit een behoorlijke levertijd op, ik wacht nu al ruim 2 maanden op mijn 8 GB micro-sd.
Uiteindelijk komt alles wel aan en omdat de prijs gewoon belachelijk laag is hoor je mij verder niet klagen. ;)

Verder is het handiger om grote bestellingen in meerdere orders te stoppen i.v.m. levertijd en misschien wel de douane alhoewel ik daar nog nooit mee te maken heb gehad.

Ik heb al van alles besteld bij DX, FP, KD, DP enz. van 200 mw rode laser, 30 mw groene laser, BB guns enz.

Al met al al behoorlijk wat geinvesteerd in de Chinese economie dus. :+
Alles kom zonder problemen door de douane.
Het heeft inderdaad ook helemaal geen nut om bestellingen op te potten tot één grote bestelling. Vaak hebben producten verschillende levertijden, waardoor je moet wachten. Plus: verzendkosten zijn toch al inclusief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Wie zijn KD en DP? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb 4$ moeten bijbetalen zodat ze mn order nog een keer gingen versturen. 25 november opnieuw verstuurd dus hopelijk komt ie snel binnen nu. Ik wacht al sinds eind augustus ondertussen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbieV
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-03 11:59
Ik wacht ook al bijna een maand op een Led-lamp van DX. Maar DX is niet de enige die langzaam is. Ook een pakketje van een ebay hongkong duurt al bijna een maand. Het zou ook met de douane te maken kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Eindelijk pakketje binnen :)
8-11 besteld
12-11 verstuurd
8-12 ontvangen

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Deze keer best wel snel... op 3 december is het bij de Hong Kost Post daadwerkelijk de deur uitgegaan, gisteren (de 7e dus) kwam het pakket reeds binnen.

De netwerkcamera doet het uitstekend, de PC afstandsbediening ook. De twee horloges daarentegen... de ene begaf het na vijf minuten en we horen binnenin ook dat er iets los is gekomen, het andere horloge heeft last van een secondewijzer die af en toe terug springt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:05
Nou ook mijn duit in het zakje: ik wacht ook al een maand ofzo op een aantal bestellingen uit HK, oa. van DX. Volgens mij is er iets aan de hand, weet niet wat maar ze hebben vertraging ofzo ivm aankomende kadootjes seizoen. Ik bestel al jaren online via HK, meestal 2 soms 3 weken tops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
FreshMaker schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:06:

Blij dat het even bevestigd wordt. Alles komt altijd aan, maar dat kan dus even duren nu. :O

Heb overigens 1 meegemaakt maandag overdag besteld in HK via Ebay, donderdag postbode aan de deur 8). Dat was in juli.

[ Voor 8% gewijzigd door pennywiser op 08-12-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wildfire schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:25:
Deze keer best wel snel... op 3 december is het bij de Hong Kost Post daadwerkelijk de deur uitgegaan, gisteren (de 7e dus) kwam het pakket reeds binnen.

De netwerkcamera doet het uitstekend, de PC afstandsbediening ook. De twee horloges daarentegen... de ene begaf het na vijf minuten en we horen binnenin ook dat er iets los is gekomen, het andere horloge heeft last van een secondewijzer die af en toe terug springt...
Daar moet je een ticket van maken. Als het geen hele dure horloges waren dan vragen ze je een foto te maken en sturen ze een nieuwe op. Boven een bepaalde prijs zul je het wel terug moeten sturen.

[ Voor 47% gewijzigd door Marzman op 08-12-2009 09:33 . Reden: foutje ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Marzman schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:31:
[...]

Daar moet je een ticket van maken. Als het geen hele dure horloges waren dan vragen ze je een foto te maken en sturen ze een nieuwe op. Boven een bepaalde prijs zul je het wel terug moeten sturen.
Dat hele gedoe met foto's maken is zo'n onzin. Zeker met zoiets als een horloge, op een foto is echt niet te zien dat het defect is (immers, een foto van een werkend horloge ziet er net zo uit als eentje van een defect horloge). Het hele gedoe met foto's maken hebben ze enkel om een drempel op te werpen.

Ik heb zelf ooit van iemand hier ook een mooie gehoord: product was niet aangekomen. Of 'ie een foto wou maken... geez. Dat hele foto-gedoe zit er blijkbaar goed ingesleten daar in Hong Kong.

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 08-12-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op zich logisch, dat is het enige wat ze kunnen doen op die afstand. Ik vind het al meer service dan (als?) ik verwachte. En een foto maken met je mobieltje is ook niet echt een drempel :)

Ik zou gewoon een foto met niks er op terugsturen als het niet aan kwam :p

[ Voor 17% gewijzigd door Marzman op 08-12-2009 10:30 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 10-05 13:52
Ik ben hier ook al sinds begin november aan het wachten op diverse producten uit die hoek. Bij DX verwacht ik nu nog één artikel. Op de website van HK Post staat dat hij echter pas 3/12 verstuurd is. Wel goed om te lezen dat andere ook lang aan het wachten zijn, want ik ging bijna denken dat het fout gegaan was. Iets wat ik niet voor mogelijk hield bij DX. Ach we wachten rustig verder :P

Edit\ Zojuist het laatste pakketje van DX ontvangen! Nu nog twee prulletjes van Ebay verkopers, maar wel uit Hong-Kong :) ...

[ Voor 14% gewijzigd door Banjy op 08-12-2009 19:33 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Laatst online: 23:49
Ik geloof dat ik een totale bestelhistorie bij DX heb die tegen de $400,- loopt, nooit problemen gehad, alleen verzending kan gerust eens oplopen tot een week of 6. Ik gun ze altijd de tijd, het is een groot land, en een nog grotere afstand tot aan mijn deur, voor een klein bedrag mag ik dan ook zeker niet zeuren :)

Wat ik ideaal vind is, dat mocht er iets stukgaan, je het voor de prijs niet hoeft te laten om hetzelfde product gewoon opnieuw te bestellen. Een makkelijkere vorm van garantie ken ik niet, maar misschien is het niet de goedkoopste ;)

Specificaties | AndriesLouw.nl

• pennywiser
Nou de pakjes waar ik het langst op wachtte druppelen binnen, dat stelt gerust.

We gaan gewoon door met gadgets bestellen >:) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323548

Vandaag voor $30 besteld. Wel in 7 verschillende orders, hopelijk kost ze dat niet meer.

Ik zou ook nog graag een USB stick (of USB SD holder) of HDMI kabel kopen, maar helaas hebben ze die niet goedkoop. Ze hebben wel enorm veel HDMI converters.

Vorige week heb ik nog een USB Switch gekocht voor 5x de prijs hier. Kijk eens op http://www.bol.com/nl/p/n...03004005515303/index.html en zoek dan op DealExtreme voor hetzelfde. Enorm prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:25

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

dat is vaak een belachelijk verschil idd. Maar als je bv een fm transmitter hebt of een usb hub die niet helemaal deugelijk is dan heb je wel een probleem..als ie bv kapot gaat en te hoge spanning op je ipod knalt dan wordt het lastig de schade te verhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Anoniem: 323548 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 00:26:
Vandaag voor $30 besteld. Wel in 7 verschillende orders, hopelijk kost ze dat niet meer.

Ik zou ook nog graag een USB stick (of USB SD holder) of HDMI kabel kopen, maar helaas hebben ze die niet goedkoop. Ze hebben wel enorm veel HDMI converters.

Vorige week heb ik nog een USB Switch gekocht voor 5x de prijs hier. Kijk eens op http://www.bol.com/nl/p/n...03004005515303/index.html en zoek dan op DealExtreme voor hetzelfde. Enorm prijsverschil.
OT: HDMI kabels bij de Action: 2,99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel erg bedankt. Ga er vanmiddag direct 2 halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Mijn pakketje, besteld op 31 augustus, is gisteren eindelijk geleverd. Hij is teruggestuurd door de bezorger (reden onbekend) naar china en na een maand of 2 pogingen om contact te krijgen en 4$ verzendkosten bijbetalen toch gekregen... ik ga ervanuit dat dit gewoon een probleem is geweest bij de posterij hier maar ik vond de aftersales erg traag van DX, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
holy shiat,

ging vandaag eens optellen.
Heb blijkbaar in 2 jaar tijd voor 750 dollar bij DX besteld.
hiervan was overigens minder dan 200 dollar voor mezelf.

Overigens nog nooit iets niet ontvangen, en volgens mij ook geen DOA.
Heb nog maar 1 keer een order geannulleerd omdat deze maar niet binnen kwam.
geld was binnen 2 dagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ik zit al 3 weken te wachten op de Wii controller die is verstuurd. :)

Contact opgenomen met de klantenservice, bij mijn kip duurde het ook even...

Valt wel tegen de laatste tijd, qua levertijd..

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is wel jammer inderdaad, dat je lang moet wachten. Maar voor die prijzen kun je ook niet anders verwachten. Het scheelt regelmatig factor 5.

Dan mag je ook niet klagen als je 4 weken moet wachten. Op de shipping mail staat wel 7 tot 10 werkdagen, maar dat wordt vaak genoeg niet gehaald.

Maar snap wel dat het jammer is, heb zulke leuke dingen besteld. :)

En uhm, je kip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Anoniem: 323548 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 22:44:
Het is wel jammer inderdaad, dat je lang moet wachten. Maar voor die prijzen kun je ook niet anders verwachten. Het scheelt regelmatig factor 5.

Dan mag je ook niet klagen als je 4 weken moet wachten. Op de shipping mail staat wel 7 tot 10 werkdagen, maar dat wordt vaak genoeg niet gehaald.

En uhm, je kip?
Mja, ik ben gewoon gewend dat het 1 week, maximaal 2 weken duurt. :) Hehe

En ja, mijn kip:

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Whehe +3 ziek die kip :o
btw welke heb je ? small, large of ultra large ?

..die bek... :X

[ Voor 56% gewijzigd door Henk007 op 12-12-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Henk007 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 23:42:
Whehe +3 ziek die kip :o
btw welke heb je ? small, large of ultra large ?

..die bek... :X
De ultra large, de hond is er gek op en heeft 'm inmiddels al ontdaan van zijn pootjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bizar dat hij niet onder de categorie Naughty Toys staat. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Anoniem: 323548 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 22:44:

En uhm, je kip?
Het was handiger geweest voor hunzelf als ze wat meer informatie verstrekken aan de klant over levertijden in november/december. Een tijd geleden deden ze dat nog wel, vooral rond de Chinese feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://item.taobao.com/au...caaf55.htm?cm_cat=0&pm1=2
Je kunt vertalen en valuta omrekenen met Google. Deze trui is dus slechts € 5,-.

Nu ken ik drie webshops waar Nederlanders vaak wat bestellen, dealextreme.com, dealperfect.com en taobao.com.

De maat zit ik eerlijk gezegd wel mee. In het buitenland zijn ze anders met maten. Ik heb in Nederland vaak L, maar mijn Tim Duncan XXL(!!) uit Turkije is erg krap. :+ Als iemand wat inzicht kan geven in hoe we Chinese maten moeten interpreteren, dan zou dat erg prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vandaag pakketje binnen :D

De USB plasma bol en de afstandbediening. Plasma bol doet hij bijzonder goed, ooit hier eentje gekocht bij de jackpot ofzo, maar die had maar een miezerig electro straaltje. Erg leuk ding :)

Afstandbediening ga ik zo proberen :P

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm, die IP cam van DX voor maar 64 euro is toch een goede aanschaf gebleken. Voor dat geld een netwerkcamera met een fatsoenlijke motion detection (het hele scherm is eigenlijk in tig kleine vierkantjes onderverdeeld en je kunt zelf aangeven waar wel en waar niet motion detection moet plaatsvinden) en het mooie is: de operating temperature is vanaf 0C maar de laatste dagen met de kou houdt 'ie zich nog steeds uitstekend.

Moest alleen wel de motion detection uitzetten vandaag, het sneeuwt sinds vanochtend 07:00 / 07:30 uur en hij was de hele tijd aan het opnemen door de sneeuw :P

• Robino
Wildfire schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:34:
Hmmm, die IP cam van DX voor maar 64 euro is toch een goede aanschaf gebleken. Voor dat geld een netwerkcamera met een fatsoenlijke motion detection (het hele scherm is eigenlijk in tig kleine vierkantjes onderverdeeld en je kunt zelf aangeven waar wel en waar niet motion detection moet plaatsvinden) en het mooie is: de operating temperature is vanaf 0C maar de laatste dagen met de kou houdt 'ie zich nog steeds uitstekend.

Moest alleen wel de motion detection uitzetten vandaag, het sneeuwt sinds vanochtend 07:00 / 07:30 uur en hij was de hele tijd aan het opnemen door de sneeuw :P
Misschien is het leuk om het topic te vullen met interessante producten + ervaringen.

Nog geen ervaring mee, maar deze valt wel onder het kopje "DX is er weer snel bij":
$42.58 Unitek USB 3.0 High Speed 2-Port PCI Express Card (5Gbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Hmm Acekard 2i die ik had ontvangen werkt niet. SD kaart die ik in mijn huidige acekard2i gebruik werkt niet in de nieuwe. Steeds op DS 'No card inserted'. Nieuwe firmware gedownload etc, niets helpt.
Kijken hoe de RMA werkt...

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:19
Normaal verzenden ze je gewoon een nieuwe nadat je een foto hebt gestuurd van de acecard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Klein spul besteld, is verzonden.

Gamecube/Wii controller besteld, nooit iets over gehoord. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wildfire schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:34:

Heb je een linkje?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.