Ervaringen met DealExtreme.com Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 78.642 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28
Anoniem: 323548 schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:00:
[...]
Nu ken ik drie webshops waar Nederlanders vaak wat bestellen, dealextreme.com, dealperfect.com en taobao.com.

[...]
Vergeet focalprice.com niet! Dealextreme-cloon (net zoals die dealperfect.com blijkbaar :) ) waar je niet zo lang hoeft te wachten. :)

[edit]
Damn, bij die dealperfect.com kan je niet meer registreren :(

[ Voor 8% gewijzigd door Fire69 op 19-12-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:44
Vergeet http://www.kaidomain.com/ dan ook niet, dat is overigens de site waar DealExtreme mee begonnen is (een ven de oud-medewerkers van KD heeft DX opgericht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 09:36

sjaool

Every life should have 9 cats

PoweRoy schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:19:
Hmm Acekard 2i die ik had ontvangen werkt niet. SD kaart die ik in mijn huidige acekard2i gebruik werkt niet in de nieuwe. Steeds op DS 'No card inserted'. Nieuwe firmware gedownload etc, niets helpt.
Kijken hoe de RMA werkt...
Welke firmware heeft je DSi? Heb je het icoontje van Danny Phantom of niet?
Als de firmware 1.4 is moet je de Acekard 2i eerst flashen op een DS Lite voordat hij wil functioneren in een DSi.
DP = Deal Perfect.

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 19-12-2009 23:22 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 22:13
Rave17 schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:05:
[...]

Alleen jammer van de kleur van die WiFI-versie 8)7
Nou ja even busje spraypaint eroverheen en klaar toch. Ben erg benieuwd hoe dit nou echt werkt, maar ziet er heel mooi uit. Neem aan dat je hiervoor in de praktijk een 24/7 server-pc/laptop voor nodig hebt waarop de camera kan opslaan als hij wat registreert? Is de data een beetje te beheren? Want kan mij voorstellen dat het heel snel een ontzettend grote zooi wordt :P

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:37

Wildfire

Joy to the world!

Rave17 schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:05:
[...]

Alleen jammer van de kleur van die WiFI-versie 8)7
Ze zijn allebei dezelfde kleur slimpie :)
Banjy schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:29:

[...]

Ben erg benieuwd hoe dit nou echt werkt, maar ziet er heel mooi uit. Neem aan dat je hiervoor in de praktijk een 24/7 server-pc/laptop voor nodig hebt waarop de camera kan opslaan als hij wat registreert? Is de data een beetje te beheren? Want kan mij voorstellen dat het heel snel een ontzettend grote zooi wordt :P
Je kunt naar een meegeleverd programma streamen dat ofwel alles opneemt, of een bepaalde tijd opneemt wanneer er beweging wordt gedetecteerd in door jezelf bepaalde gebieden. En voor een camera van 64 euro werkt het allemaal nog best goed ook :P

-- Edit: en natuurlijk word ik meteen gelogenstraft. De camera is overleden... :(

-- Edit #2: na de stroom er een paar keer af te hebben gehad, deed ik een minuut geleden de stekker er weer in. En na een ongeveer een minuut keerde 'ie weer terug tot leven... :? Ik zal het er maar op houden dat hij bij kou af en toe "bevriest" waardoor een reset dmv tijdelijk stroom er vanaf halen nodig is.

[ Voor 78% gewijzigd door Wildfire op 21-12-2009 10:32 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 22:47

PoweRoy

funky!

sjaool schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 23:21:
[...]

Welke firmware heeft je DSi? Heb je het icoontje van Danny Phantom of niet?
Als de firmware 1.4 is moet je de Acekard 2i eerst flashen op een DS Lite voordat hij wil functioneren in een DSi
Ik heb een DS geen DSi maar wat ik heb gedaan met de acekard (netzoals met andere acekard een maand of 2 terug):
-sd kaart geformat
-akaio files op sd kaart gezet
-sd in acekard en dan acekard in ds

Zo deed die eerste van mij het, is het nu anders :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:12:
Afstandbediening ga ik zo proberen :P
Kleine update van de afstandbediening.

Ding draait inderdaad zonder drivers, USB IR ontvanger erin en meteen draaien. Helaas is de 'muis dpad' erg onnauwkeurig, links heeft bij mij een te snelle afwijking naar ook beneden. Overige knoppen werken binnen WMC perfect, bladeren en pagina's werken goed, ook het 'richting' naar de IR ontvanger werkt netjes (goed bereik, hoeft niet perfect gericht te worden).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

SinergyX schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:23:
[...]

Kleine update van de afstandbediening.

Ding draait inderdaad zonder drivers, USB IR ontvanger erin en meteen draaien. Helaas is de 'muis dpad' erg onnauwkeurig, links heeft bij mij een te snelle afwijking naar ook beneden. Overige knoppen werken binnen WMC perfect, bladeren en pagina's werken goed, ook het 'richting' naar de IR ontvanger werkt netjes (goed bereik, hoeft niet perfect gericht te worden).
Same here. Moet misschien in ZoomPlayer nog enkele knopjes aanpassen maar eigenlijk werkt het merendeel van de functies meteen goed.

(onder Windows 7 64-bit trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Wildfire schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:29:
[...]

Ze zijn allebei dezelfde kleur slimpie :)

[...]
offtopic:
Ik zag het snoezepoes, dus ook die kleur vind ik :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Een tijdje geleden had ik mij een usb wifi ontvanger besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20160

Ik had dit al meer als een maand geleden besteld en vandaag belde de postbode eindelijk aan dus ik dacht, daar is mijn pakje. Maar nee hoor hij had een aangetekende brief voor mij. :(
Ik open dus de brief en wat blijkt, het was een brief van het BIPT (ik woon in België).
Ik lees dus de brief door en ja hoor mijn pakje is dus in beslag genomen omdat het illegale zend/ontvang apparatuur is. :(

Iemand nog ervaring mee? En hoe zou ik dit kunnen omzeilen want ik heb nu wel een draadloze ontvanger, maar bij deze valt mijn verbinding heel vaak weg omdat het signaal niet sterk genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
glennvho schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:44:
Een tijdje geleden had ik mij een usb wifi ontvanger besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20160

Ik had dit al meer als een maand geleden besteld en vandaag belde de postbode eindelijk aan dus ik dacht, daar is mijn pakje. Maar nee hoor hij had een aangetekende brief voor mij. :(
Ik open dus de brief en wat blijkt, het was een brief van het BIPT (ik woon in België).
Ik lees dus de brief door en ja hoor mijn pakje is dus in beslag genomen omdat het illegale zend/ontvang apparatuur is. :(

Iemand nog ervaring mee? En hoe zou ik dit kunnen omzeilen want ik heb nu wel een draadloze ontvanger, maar bij deze valt mijn verbinding heel vaak weg omdat het signaal niet sterk genoeg is.
Ja het zendvermogen is hoger dan wettelijk mag. Je moet dan dus geluk hebben dat ze je pakketje niet controleren, om het toch te kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
27dBm, dat is idd nogal wat vermogen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-06 13:21

sanzut

It's always christmas time

Ik wacht al 4 weken op mijn pakketje :(
Vind het nu toch wel wat lang duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-06 13:15
sanzut schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:05:
Ik wacht al 4 weken op mijn pakketje :(
Vind het nu toch wel wat lang duren
Kijk dan even bij de status? Is die al verzonden vanuit Hong kong, of staat hij in back order?

Ik heb er nu 2 keer besteld en het duurt meestal wel rond de 2 of 3 weken. De laatste keer stond het bij mij ook in backorder en toen duurde het ook 5 weken.

Je moet bij DX niet teveel haast hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
M a r c o schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:03:
27dBm, dat is idd nogal wat vermogen ja.
600mA. 100mA is het wettelijke maximum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
normaal 1-1,5 week verzendtijd bij mij. (dus na verzendbericht)
afgelopen weken 2 bestellingen gedaan die waren 2 weken, vermoedelijk kerstdrukte bij de chinese post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-06 13:21

sanzut

It's always christmas time

Giem schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:13:
[...]

Kijk dan even bij de status? Is die al verzonden vanuit Hong kong, of staat hij in back order?

Ik heb er nu 2 keer besteld en het duurt meestal wel rond de 2 of 3 weken. De laatste keer stond het bij mij ook in backorder en toen duurde het ook 5 weken.

Je moet bij DX niet teveel haast hebben ;)
Ik bestel er regelmatig, het product is 5-12 verzonden, intussen ook bijna 3 weken geleden... Helaas heb je alleen maar een HongKong trace- nummer, en niet van TNT waardoor je niet weet wat de status is in NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 09:36

sjaool

Every life should have 9 cats

PoweRoy schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:18:
[...]

Ik heb een DS geen DSi maar wat ik heb gedaan met de acekard (netzoals met andere acekard een maand of 2 terug):
-sd kaart geformat
-akaio files op sd kaart gezet
-sd in acekard en dan acekard in ds

Zo deed die eerste van mij het, is het nu anders :?
O.k., omdat je een Acekard 2i had ging ik er van uit dat je een DSi had. ;)

Het is nu niet anders, de kaart zou het zonder problemen moeten doen dus ik vrees dat je een DOA hebt.
Wat je nog kunt proberen is een papiertje achter de kaart doen en dan in de DS plaatsen zodat hij wat beter contact maakt.
Zo niet dan even contact opnemen met de verkoper.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 11:10
Ik wou net gaan posten in dit topic over leveringstijdengedoe, belt de postbode aan met mijn pakje

Wat een toeval 8)7

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Rave17 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:02:
[...]

Ja het zendvermogen is hoger dan wettelijk mag. Je moet dan dus geluk hebben dat ze je pakketje niet controleren, om het toch te kunnen ontvangen.
Nou ja, dat dacht ik wel al. Maar ik ben toch op zoek naar een sterkere ontvanger want met de ingebouwde netwerkkaart van mijn laptop is het bijna onmogelijk om op mijn kamer op het 2de verdiep nog internet te hebben via mijn netwerk.

En wat ik nog gevonden heb bij dx is het volgende: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888
Hiermee kun je dus je pakje als "gift" aangeven en weten ze niet van waar het komt. Zou ik hiermee meer kans hebben als ik het nog eens probeer?
En als ze het nog eens ontdekken, wat zijn dan de gevolgen? Ik bedoel dan of ze mij een boete geven ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
glennvho schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:28:
[...]

Nou ja, dat dacht ik wel al. Maar ik ben toch op zoek naar een sterkere ontvanger want met de ingebouwde netwerkkaart van mijn laptop is het bijna onmogelijk om op mijn kamer op het 2de verdiep nog internet te hebben via mijn netwerk.

En wat ik nog gevonden heb bij dx is het volgende: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888
Hiermee kun je dus je pakje als "gift" aangeven en weten ze niet van waar het komt. Zou ik hiermee meer kans hebben als ik het nog eens probeer?
En als ze het nog eens ontdekken, wat zijn dan de gevolgen? Ik bedoel dan of ze mij een boete geven ofzo?
Nou je bent gewoon elke keer je pakketje kwijt :P Voor die prijs kan je beter een router kopen die je als bridge laat fungeren, waardoor je wel op de 2de verdieping bereik hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Rave17 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:38:
[...]

Nou je bent gewoon elke keer je pakketje kwijt :P Voor die prijs kan je beter een router kopen die je als bridge laat fungeren, waardoor je wel op de 2de verdieping bereik hebt.
En zou ik bv ook geluk kunnen hebben dat ze het niet controleren als ik het laat verzenden als gift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:38

Japie.G

Colour Classic

Heb al vaak wat besteld bij DX, meestal wachttijd van ongeveer een maand. Echter mijn laatste pakketje (een originele PS3 controller) had ik binnen 6 dagen in huis! Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Het was de eerste keer dat ik bestelde als 'gift'. Misschien dat dat er mee te maken heeft dat ie zo snel hier was. En het is nog een echte originele controller ook! Top dus!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-06 12:54
hehe, na 2 maanden eindelijk mijn pakketje binnen :P Volgens mij is het druk bij Hong Kong Post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
glennvho schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:28:
[...]

For drop shipping customers
Maw, enkel voor mensen die grote volumes bestellen.
Eigenlijk voor winkels die DealExtreme als tussenpersoon gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Nee, Drop Shipping is als jij voor anderen bestelt.
Stel, je runt een webshopje, mensen bestellen bij jou, en jij doet de bestelling bij DX.
Jij kan dan aan DX aangeven dat het pakketje niet naar jou, maar naar elders verstuurd moet worden.

Grote volumes of niet doet er niet toe. Al bestel je maar ééns per jaar iets voor een ander. Je kan dan gewoon je eigen prijzen rekenen en DX handelt het verder af.

[ Voor 25% gewijzigd door McKaamos op 23-12-2009 20:19 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Fire69 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 20:13:

[...]

Maw, enkel voor mensen die grote volumes bestellen.
Eigenlijk voor winkels die DealExtreme als tussenpersoon gebruiken. :)
Maakt niets uit, als particulier met één USB-stickje als bestelling kun je dit ook gewoon gebruiken hoor :) Al vaker gebruikt voor m'n eigen bestellingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 23-12-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
McKaamos schreef op woensdag 23 december 2009 @ 20:18:
Nee, Drop Shipping is als jij voor anderen bestelt.
Stel, je runt een webshopje, mensen bestellen bij jou, en jij doet de bestelling bij DX.
Jij kan dan aan DX aangeven dat het pakketje niet naar jou, maar naar elders verstuurd moet worden.
Dat zei ik dus :)
Grote volumes of niet doet er niet toe. Al bestel je maar ééns per jaar iets voor een ander. [...]
En dat wist ik dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik heb mij zojuist weer een wifi ontvanger besteld, deze keer de iets goedkopere versie dan de vorige die in beslag was genomen door het bipt. Het gaat om deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20157
Hij is al even illegaal als mijn vorige die ik besteld had, maar hij is wel nog iets goedkoper. :P
Deze keer heb ik hem laten verzenden als gift dus nu maar hopen dat hij erdoor geraakt. Ben eens benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-06 18:21
glennvho schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 11:33:
Ik heb mij zojuist weer een wifi ontvanger besteld, deze keer de iets goedkopere versie dan de vorige die in beslag was genomen door het bipt. Het gaat om deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20157
Hij is al even illegaal als mijn vorige die ik besteld had, maar hij is wel nog iets goedkoper. :P
Deze keer heb ik hem laten verzenden als gift dus nu maar hopen dat hij erdoor geraakt. Ben eens benieuwd. :)
Waarom is hij illegaal? Is hij te sterk misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Nikolas schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:40:
[...]

Waarom is hij illegaal? Is hij te sterk misschien?
Ja hij is te sterk, hij heeft een vermogen van 500ma en hier in België is maximaal 100ma toegelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04 00:27
Anoniem: 323548 schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:00:
http://item.taobao.com/au...caaf55.htm?cm_cat=0&pm1=2
Je kunt vertalen en valuta omrekenen met Google. Deze trui is dus slechts € 5,-.
Leuke site, maar de plaatjes worden niet vertaald. Kun je uitleggen hoe jij dingen besteld? En wat zijn de gemiddelde verzendkosten ?

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323548

Ben erachter dat je via een reseller/agent moet kopen helaas. Die mensen vragen dan 4x zoveel. Ze vroegen mij $22 voor die trui.
De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.
Bron: http://forum.fok.nl/topic/1380923
Het is een soort van de Chinese eBay, maar er worden ook geen normale westerse betaalmethoden geaccepteerd.

Je kunt met Google translator wel redelijk rondsurfen, maar doe geen moeite om proberen te bestellen. Stuur gerust een e-mail naar Jack en Rachel van DealPerfect en kijk of je de prijs alsnog redelijk vind. Rachel reageerde bij mij binnen een uur overdag.
glennvho schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 11:33:
Waarvoor gebruik je het?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 323548 op 26-12-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik bestel heel vaak bij DX en ben tot nu toe echt tevreden. Oke, het duurt een poos voor het binnen is, maar de prijs is er dan ook naar. Ik zorg wel dat ik nooit boven de 20 dollar uitkom (net dan, krijg ik een punt meer) en heb geen gelazer met de customs ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26
maartend schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:31:
Ik bestel heel vaak bij DX en ben tot nu toe echt tevreden. Oke, het duurt een poos voor het binnen is, maar de prijs is er dan ook naar. Ik zorg wel dat ik nooit boven de 20 dollar uitkom (net dan, krijg ik een punt meer) en heb geen gelazer met de customs ed.
Levertijden.. ach, dat weet je vantevoren. Geen haast? Dan kun je prima bij DX bestellen. Voor die prijzen kun je niet verwachten dat ze direct een vliegtuig hierheen sturen dezelfde dag ;)

Douane heb ik nog nooit last van gehad bij DX. Ik heb inmiddels voor (gok ik) $1500 ofzo besteld daar... (heb nu 94 punten, maar dat zijn punten per $10, en ik heb ook zat 'tussenliggende' bedragen dus t is niet direct te herleiden wat ik totaal besteed heb).
Meerdere keren dure pakketjes gehad (200mW lasers, navigatiesystemen), nooit heffingen gehad tot nu toe.

Bij Chinavasion heb ik wel heffingen gehad, mn Xenon van 38 eur kwam 7.22 eur bij. Scheelt ook heel erg per vervoerder. De normale post heb ik vrijwel nooit, alle keren dat ik met Fedex liet komen (3 keer in de laatste 5 jaar) had ik invoerrechten zodra t ook maar boven de 22 eur uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Nou zoals ik al gezegd had wil ik een constante verbinding met mijn wifi op mijn kamer die zich op het 2de verdiep bevind. Met mijn interne wifi van mijn laptop valt mijn verbinding soms weg omdat het signaal te zwak is. En ook zijn de snelheden die ik nu haal, niet bepaald snel te noemen.
Daarom dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:41
Op 1 december heb ik bij DX een bestelling geplaats, op 11 december veranderde de status in 'Shipped', op 18 december is mijn pakketje uit Hong-Kong vertrokken (zo zegt HongKong Post Mail Tracking).
En vandaag is het pakketje binnengekomen. Geen gelazer met customs etc.

Wel in de verpakking van een teruggestuurd pakketje (envelop met bubbeltjesplastic) o.i.d. verstuurd. Zat een gat in het originele pakket waar later een stuk papier overheen is geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:51
Ik wacht ook nog steeds op bestellingen van 15 november en 26 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:30

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Het lijkt iets langer dan normaal te duren helaas..zal wel met kerst te maken hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:49
Dat staat/stond ook letterlijk op hun site dat ze het druk hadden met kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 06-05 22:42
Hmm, het versturen vanuit Hong Kong ging bij mij aardig rap anders. 3 dagen wachten op leverancier, daarna issie direct naar het vliegtuig gegaan en ook daadwerkelijk verstuurd (left hong kong). Ben benieuwd wanneer die op de mat valt, het zal juist hier een zooitje ongeregeld zijn met alle feestdagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb gisteren en vandaag 3 bestellingen bij DX en 2 bij FP gedaan. Ben benieuwd! :)
Mijn helicoptertje staat al op Packaging, dus dat komt wel in orde! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Wat voor (leuke) dingen bestellen jullie dan op DX?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Jezus man, heb je die site eigenlijk wel al eens bekeken!?!? :(

:P

Nou, paar voorbeeldjes van laatste bestellingen:
WiiMotionPlus
Helicopter
DSTT-kaartjes
Micro-SD'tjes
Oplaadbare thee-lichtjes
HDMI-kabels
...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:29

Sebazzz

3dp

Die helicopters, werken die nou echt goed?

DealExtreme heb ik tot nu alleen maar gebruikt om kabeltjes te bestellen. Stukken goedkoper dan in Nederland, en ik ben te lui om naar de lokale kabelboer te fietsen :p

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

dfrenner schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:56:
Wat voor (leuke) dingen bestellen jullie dan op DX?
Als je nou zelf eens de site bekijkt...

Toen ik er voor het eerst kwam heb ik echt letterlijk vier uur lang zitten rondsurfen... ze hebben zoveel leuke dingen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:20

Compizfox

Bait for wenchmarks

Laatst nog een touch-screen horloge met calculator besteld, leuk dingetje voor maar +/- 5 dollar (weet niet precies hoe duur). Die heb ik al binnen, al duurde het wel veel langer dan normaal. Hij deed er dit keer namelijk maar liefst iets minder dan 3 weken over! (nadat hij was verzonden volgens DX, had geen trackingnummer)

Ook heb ik een audio-verlengkabel en een splitter besteld, die is nog niet binnen.

@Dfrenner: Allerlei leuke gadgets, DS flash kaartjes, lasers, illegale dingen :P, PC related accessoires (sd kaartjes, usb hubs, enz)

Kijk eens rond!

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 23:36

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Vandaag een brief gekregen van TNT dat mijn Lama v4 (helicoptertje) van DX bij de douane ligt en dat ze de waarde ervan willen weten. Had hem besteld op 5 november, maar het gaat dus nog langer duren voordat ik hem in huis heb :( .

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 06-05 22:42
Ik was gister dus eens aan het kijken geslagen hoe het met mn pakketje ervoor stond, belt vandaag de TNT aan. Alsof het telepathie is! Maar al met al erg snel vind ik, de 16e besteld, de 18e bij DX de deur uit gegaan, de 24e uit Hong Kong weg, en de 30e hier in de bus. Nice :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
RedFox schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:11:
Vandaag een brief gekregen van TNT dat mijn Lama v4 (helicoptertje) van DX bij de douane ligt en dat ze de waarde ervan willen weten. Had hem besteld op 5 november, maar het gaat dus nog langer duren voordat ik hem in huis heb :( .
Welke heb jij juist besteld?
Die van mij is maar ééntje van 40$ of zo, die Lama's kosten wel iets meer denk ik, niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 23:36

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Fire69 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:53:
[...]

Welke heb jij juist besteld?
Die van mij is maar ééntje van 40$ of zo, die Lama's kosten wel iets meer denk ik, niet? :)
Deze, 95$. Heb een tijdje terug zo'n goedkope gehad van de zwarte markt en wil nu een stapje hoger.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Leuk ding, als je hem hebt, laat je dan even weten of je hem in de lucht krijgt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had zo'n Lama v2 dacht ik, ding is zeker robuuster dan die cheap dingen bij bv bart smit enzo (piepschuim).

Vliegen bleef pittig, maar werkte wel bijzonder lang en redelijk goed sturend. Jammer dat hij in de zomer tegen mijn plafom fan aanvloog, toen had ik een 100 stukjes doe het zelf pakket.

Ben nu op zoek naar een 'grote' versie, veelal zie je benzine versies maar begreep dat electrische ook al aardig speelbaar waren. honeybee bijvoorbeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 30-12-2009 21:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik kwam via het 'Chinook'-model bij DX op een filmpje op Youtube van de site xheli.com.
Daar hebben ze wel leuk 'betaalbaar' spul, allemaal elektrisch, tot ~350$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De helicopters had ik ook gezien, geweldig! 3>

Ik zoek nu nog:
• Stroom naar USB als oplader hub (dan kan ik mijn iPhone gewoon op mijn nachtkastje zetten
• Externe HDD case voor interne HDD's, dan hoef je niet al die dure externe hdd's te kopen
• Super-super-goedkope USB Flash Drive, anders hoef ik 'm niet

• ThinkPad
Anoniem: 323548 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:59:
De helicopters had ik ook gezien, geweldig! 3>

Ik zoek nu nog:
• Stroom naar USB als oplader hub (dan kan ik mijn iPhone gewoon op mijn nachtkastje zetten
• Externe HDD case voor interne HDD's, dan hoef je niet al die dure externe hdd's te kopen
• Super-super-goedkope USB Flash Drive, anders hoef ik 'm niet
  1. http://www.dealextreme.com/products.dx/category.204
  2. http://www.dealextreme.com/products.dx/category.310
  3. http://www.dealextreme.com/products.dx/category.308
Wel goed de reviews lezen (vooral bij die opladers, vaak ontploffen ze namelijk zomaar) voordat je wat koopt. De reviews zijn soms zeer nuttig om te bepalen of je een product gaat kopen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel erg bedankt! :9~ Geweldig dat het nu zoveel makkelijker is om goedkoop aan producten te komen. De winkels in Nederland zijn vaak echt veels te duur.

Heb eerlijk gezegd ook wel interesse in een Nike+iPod combinatie. Helaas lijkt het er niet op dat DealExtreme zoiets heeft. Los kost het €30,-, maar stel je voor dat je ook zo'n ding kunt kopen voor 3 euro. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Fire69 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:09:
Jezus man, heb je die site eigenlijk wel al eens bekeken!?!? :(
Hahaha, heb je de rest van het topic wel eens bekeken?
Ik was de ts ;)

Dus ja, bekeken heel vaak, maar er staat zo veel onzin bij dat je vaak door de bomen het bos iet meer ziet. Vaak loop je toevallig tegen leuke dingetjes aan, terwijl je naar iets anders op zoek was...

Zodoende de vraag...
:P

Nou, paar voorbeeldjes van laatste bestellingen:
WiiMotionPlus
Helicopter
DSTT-kaartjes
Micro-SD'tjes
Oplaadbare thee-lichtjes
HDMI-kabels
...

:)
Kijk dat is leuk, kijken wat anderen nou zoal bestellen en er iets tussen zien staan...
Helicopter maar een keer naar kijken :)

Ik zelf:

Fenix zaklamp
I-phone bescherm hoesje
Iphone bescherm folie

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277669

lol ik heb wat besteld bij DX een 3 Watt LED, ik krijg mijn pakketje en die blijkt leeg te zijn, op een leeg stukje plastic na :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
dfrenner schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:21:
[...]

Hahaha, heb je de rest van het topic wel eens bekeken?
Ik was de ts ;)
D'oh! :D
Anoniem: 277669 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:27:
lol ik heb wat besteld bij DX een 3 Watt LED, ik krijg mijn pakketje en die blijkt leeg te zijn, op een leeg stukje plastic na :(
Ticketje aanmaken, foto bijplakken, en je krijgt je LED wel opgestuurd. :)
Tenzij het pakje onderweg natuurlijk opengemaakt geweest is, als je dat gemerkt hebt, dan DX er niks aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Zou best kunnen dat het eruit is gejat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Vandaag binnengekomen:
3 accu's voor mijn 500D.
Battery Grip voor mijn 500D (waar 2 bestelde accu's inzitten en beide werken vooralsnog perfect) (Battery grip wilde eerst niet goed werken, maar opnieuw erop gezet (en steviger denk ik?!) en nu werkt hij perfect, dus echt top!)
Fan remote control ding, had er al 1. Werken perfect, maar niet super gebouwd. Maar voor 2 dollar vind ik het prima.

Nu wachten op de rest van de bestellingen. \o/

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Weer 1 goede ervaring met DealExtreme: sleeve netjes binnen 2 weken aangekomen.

Pas wel op met de goedkope DVB-T stick. Die mij van mij is echt een ramp. Al vele uren in gestoken zonder resultaat. Op internet ook al veel klachten te lezen over deze stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Welke software gebruik je voor het stickje? (en kun je misschien ook een linkje naar de DX productpagina van de stick geven? Ze hebben er namelijk meerdere :P )

Ik gebruik met mijn DVB stickje (Medion nogwat, kan ook analoog) DVB Dream en dat werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 01:44
Fire69 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:31:
[...]

D'oh! :D

[...]

Ticketje aanmaken, foto bijplakken, en je krijgt je LED wel opgestuurd. :)
Tenzij het pakje onderweg natuurlijk opengemaakt geweest is, als je dat gemerkt hebt, dan DX er niks aan doen...
Ze kunnen er wel niets aan doen, maar ze zijn wel verantwoordelijk voor het correct arriveren van het product. Als ze een beetje klantvriendelijk zijn zullen ze ook in dat geval een nieuwe LED opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

ThinkPadd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:39:
Welke software gebruik je voor het stickje? (en kun je misschien ook een linkje naar de DX productpagina van de stick geven? Ze hebben er namelijk meerdere :P )

Ik gebruik met mijn DVB stickje (Medion nogwat, kan ook analoog) DVB Dream en dat werkt prima :)
"DVB-T Digital TV USB 2.0 Dongle with Remote Objectnr. 28891"

Van alles geprobeerd o.a. GB PVR en Prog DVB. Hier kun je wat over mijn avonturen lezen:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=424033
Krijg DVB-T dongle niet werkend. ce6230 CE9500B1

Inmiddels ben ik wel verder gekomen maar er zijn ook mensen die zeggen dat het niet gaat werken onder Windows 7.

[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 03-01-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

SinergyX schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:38:
Ik had zo'n Lama v2 dacht ik, ding is zeker robuuster dan die cheap dingen bij bv bart smit enzo (piepschuim).

Vliegen bleef pittig, maar werkte wel bijzonder lang en redelijk goed sturend. Jammer dat hij in de zomer tegen mijn plafom fan aanvloog, toen had ik een 100 stukjes doe het zelf pakket.

Ben nu op zoek naar een 'grote' versie, veelal zie je benzine versies maar begreep dat electrische ook al aardig speelbaar waren. honeybee bijvoorbeeld.
offtopic:
Als je van een co-axial als een lama komt, en je echt een stapje verder wilt, kan ik je echt de walkera cb180d aanraden. Een echte fixed-pitch heli, die heel goed binnen te vliegen is. Super-Super-stabiel (veel stabieler dan die e-sky/walkera 004 modellen), en onderdelen zijn relatief goedkoop. (klik voor ik met mn cb180d :+ ). Als je dat onder de knie hebt, en echt neem van mij aan dat je het eerst ECHT onder de knie moet hebben, dan zou ik voor een collective pitch 450size als de KDS 450 gaan (the real deal zegmaar). Kijk maar eens op http://www.rcvliegshop.eu. DIe shop is ook zeer aan te raden (niet als spam bedoeld hoor, echt een tip!!)

[ Voor 12% gewijzigd door Japie.G op 04-01-2010 09:59 . Reden: linkjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 14:50

tornado61

jupiter deus est

ik wil met paypal een product van dealextreme kopen, maar het geld dat je op paypal zet is in euro's, wordt dat door paypal automatisch omgezet in dollars (volgens de wisselkoersen)? (ik heb namelijk nog nooit een bestelling geplaatst :P)

┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

^ Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
jupz, tegen de dan geldende koersen.
Als je je bankrekening of CC koppelt, dan hoef je ook niets te storten en word hem omgerekend in euro's van je rekening afgeboekt.

Doe het al tijden zo en vind het super!
(afgezien van impulsaankopen, de drempel om iets leuks te kopen word nogal laag :P )

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:52

DinX

Motormuis

tornado61 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:49:
ik wil met paypal een product van dealextreme kopen, maar het geld dat je op paypal zet is in euro's, wordt dat door paypal automatisch omgezet in dollars (volgens de wisselkoersen)? (ik heb namelijk nog nooit een bestelling geplaatst :P)
Ja

edit: spuit 11 ...

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 14:50

tornado61

jupiter deus est

ok dankje ;)

┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 09:51

LieveNiels

On Fire

Hier ook weer een hele sloot spul binnen:
  • 8 Wii Controllers + Nunchucks.

Kerstcadeaus voor de familie.
    Al vaker besteld, werken perfect.
  • 2 Oplaadstations voor 2 Wii controllers incl. 2 2800mAh accu's.
    2800mAh geloof ik niet helemaal, maar op volle accu's kun je er makkelijk de hele avond mee spelen.
  • 2 Polarisatiefilters voor spiegelreflex lenzen.
    Passen goed op de lenzen (Kitlens/Tamron 30-700) moeten zich verder nog bewijzen op vakantie.
  • Accu voor een 350d.

Lijkt iets minder lang mee te gaan dan het origineel, gevoel zegt 80%, niet gemeten.
  • Extra Iphone dock.
    Past goed, werkt ook nog eens :P.
  • Iphone usb lader.
    Werkt ook op mijn 2G
  • 2x Wii motion plus + sleeve.
    Werken perfect, de accuratesse van die Wiimote gaat significant omhoog!
  • Paar pci diagnostic cards.
    Voor iemand anders, nog geen klachten.
  • Afstandsbediening 350d.
    Komt incl. batterij, is universeel voor Canon/Nikon/Olympus, werkt helaas maar tot 3m MITS de sensor vrij in het zicht is en het zicht niet belemmerd word door de lens.
Al met al snelle levering, alles was binnen 4 weken binnen, net voor de kerst.

Zag trouwens laatst ook al een USB 3.0 PCI-E kaartje langskomen voor $29, voor zover ik weet kun je die hier nog niet echt krijgen. Heeft DX een primeur? Of loop ik gewoon achter :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

LieveNiels schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:14:

Kerstcadeaus voor de familie.
    Al vaker besteld, werken perfect.
  • 2 Oplaadstations voor 2 Wii controllers incl. 2 2800mAh accu's.
    2800mAh geloof ik niet helemaal, maar op volle accu's kun je er makkelijk de hele avond mee spelen.
  • 2 Polarisatiefilters voor spiegelreflex lenzen.
    Passen goed op de lenzen (Kitlens/Tamron 30-700) moeten zich verder nog bewijzen op vakantie.
  • Accu voor een 350d.

Lijkt iets minder lang mee te gaan dan het origineel, gevoel zegt 80%, niet gemeten.
  • Extra Iphone dock.
    Past goed, werkt ook nog eens :P.
  • Iphone usb lader.
    Werkt ook op mijn 2G
  • 2x Wii motion plus + sleeve.
    Werken perfect, de accuratesse van die Wiimote gaat significant omhoog!
  • Paar pci diagnostic cards.
    Voor iemand anders, nog geen klachten.
  • Afstandsbediening 350d.
    Komt incl. batterij, is universeel voor Canon/Nikon/Olympus, werkt helaas maar tot 3m MITS de sensor vrij in het zicht is en het zicht niet belemmerd word door de lens.
Al met al snelle levering, alles was binnen 4 weken binnen, net voor de kerst.

Zag trouwens laatst ook al een USB 3.0 PCI-E kaartje langskomen voor $29, voor zover ik weet kun je die hier nog niet echt krijgen. Heeft DX een primeur? Of loop ik gewoon achter :+ .
welk iphone dock heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LieveNiels schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:14:

[list]

[...]
Linkje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24583

Speaker in de Wii-Mote klinkt wat holler dan de originele, maar dit heeft geen invloed op de spelbeleving. De prijs laat het je al helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dan vind ik deze op ebay interessanter :)
http://cgi.ebay.com/NEW-R...ories?hash=item4838d5c071

Die heb ik een tijdje geleden voor mijn zwager besteld, en voor zover ik kan zien zijn het gewoon originele van Nintendo :)
Wel Japanese verpakking (zoals ze bij DX ook hebben trouwens :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LieveNiels schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:59:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24583

Speaker in de Wii-Mote klinkt wat holler dan de originele, maar dit heeft geen invloed op de spelbeleving. De prijs laat het je al helemaal vergeten.
Ah, wel relatief goedkoop, maar voor 8 controllers voor € 120,- importeren zou ik wel eng vinden. Daarbij moet je met pech ook gewoon nog belasting betalen.

Maar je hebt gelijk, als je toch meerdere controllers nodig hebt, haal ze dan lekker uit China i.p.v. de ongelooflijke prijzen hier. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

Achja, het ontloopt elkaar niet veel. DX is zonder doosje, met iets mindere kwaliteit speaker (met die van E-bay misschien ook) maar wel $4,50 p.s. goedkoper (als je er 3+ neemt). Het verschil is misschien de levertijd, maar aangezien het allebei uit Hong Kong moet komen zal het elkaar niet veel ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

Anoniem: 323548 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:18:
[...]
Ah, wel relatief goedkoop, maar voor 8 controllers voor € 120,- importeren zou ik wel eng vinden. Daarbij moet je met pech ook gewoon nog belasting betalen.

Maar je hebt gelijk, als je toch meerdere controllers nodig hebt, haal ze dan lekker uit China i.p.v. de ongelooflijke prijzen hier. :|
Ik begon ook huiverig in dit topic met vragen stellen over 'what if', de echte waarde ligt namelijk hoger dan die €120,- namelijk €480,-. Als daar belasting over betaald moet worden dan kun je ze echt beter bij de douane laten liggen.

Maargoed, bij DX belemmerd niks je om gewoon per stuk te bestellen. Nadat ik in dit topic iemand langs zag komen die NDS-kaartjes per 1000 bestelde en nooit iets heeft uit hoeven leggen aan meneer de douane-beambte ben ik overstag. Ik heb nu twee bestellingen gedaan, 1 van 4 en 1 van 8 en het komt gewoon binnen.

Gift op de verpakking laten zetten en de stoute schoenen aan is het devies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LieveNiels schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:21:
Achja, het ontloopt elkaar niet veel. DX is zonder doosje, met iets mindere kwaliteit speaker (met die van E-bay misschien ook) maar wel $4,50 p.s. goedkoper (als je er 3+ neemt). Het verschil is misschien de levertijd, maar aangezien het allebei uit Hong Kong moet komen zal het elkaar niet veel ontlopen.
Het ontloopt idd niet veel, maar zoals ik al zei, voor zover ik kan zien (zonder het ding open te schroeven) lijken het echte Nintendo's te zijn. Ze klinken dus ook 'goed' qua geluid. :)
LieveNiels schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:29:
[...]
Nadat ik in dit topic iemand langs zag komen die NDS-kaartjes per 1000 bestelde
[...]
OMG :X
Gift op de verpakking laten zetten en de stoute schoenen aan is het devies.
Is dat gewoon ergens te selecteren? Ben het nog nooit tegengekomen eigenlijk. :)

Never mind, heb het al gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 10:44
Snelle levering van DX vandaag.

op 27/12 bestelling geplaatst. Vandaag in huis.

verbaast me :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:01
fender89 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:22:
Snelle levering van DX vandaag.

op 27/12 bestelling geplaatst. Vandaag in huis.

verbaast me :-)
Ik had inderdaad vandaag ook een pakketje van 26/12 vandaag in de bus. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Fire69 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:39:
[...]

Is dat gewoon ergens te selecteren? Ben het nog nooit tegengekomen eigenlijk. :)

Gebeurt toch standaard? Alle kabels die ik tot nu toe heb ontvangen zaten in een gift verpakking.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Iemand ervaring met die 18650 lithium cellen van Dealextreme?

Wil ze gaan gebruiken om een laptop accu te rebuilden (cellen vervangen). De cellen van DealExtreme hebben een protectiecircuitje erin zitten zodat je ze niet te diep kunt ontladen.

Kun je dat printplaatje (zit volgens mij aan boven of onderkant) er makkelijk af halen?

Gaat om deze cellen: http://dealextreme.com/details.dx/sku.5790 (als iemand nog betere cellen weet op DealExtreme dan hoor ik dat natuurlijk ook graag :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
ThinkPadd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:41:
Iemand ervaring met die 18650 lithium cellen van Dealextreme?

Wil ze gaan gebruiken om een laptop accu te rebuilden (cellen vervangen). De cellen van DealExtreme hebben een protectiecircuitje erin zitten zodat je ze niet te diep kunt ontladen.

Kun je dat printplaatje (zit volgens mij aan boven of onderkant) er makkelijk af?

Gaat om deze cellen: http://dealextreme.com/details.dx/sku.5790 (als iemand nog betere cellen weet op DealExtreme dan hoor ik dat natuurlijk ook graag :) )
Ik heb die cellen van de link in mijn zaklamp zitten en ik ben er zeer tevreden over. Ze zijn protected dus je kan ze inderdaad niet te diep ontladen.
Heb ze elk al zeker meer als 10x geladen en ontladen en tot nu toe nog geen enkele ontploft of kapot ofzo.
En voor die prijs kan je het zeker nie laten lijkt mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oke, ze moeten inderdaad wel een beetje goede capaciteit hebben.

Ik heb namelijk ook wel eens in een review daar gelezen dat een cel van 2000mAh een werkelijke capaciteit had van 800mAh, dan ben je mooi in de aap gelogeerd :')

Maar je weet niks over dat printplaatje? Want die moet ik er niet in hebben in een laptop accu, die gooit zelf de stroom er wel op tijd af namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:04
Op 20 december heb ik het volgende besteld:
1x OEM 2*18650 Lithium Battery Charger (110V~240V AC)
1x Soshine 2*18650/4*CR123A Battery Protective Case
1x EastwardYJ YJ-XFP7 SSC P7-C 5-Mode Memory 900-Lumen LED Flashlight (2*18650)
2x TrustFire Protected 18650 3.7V True 2400mAh Rechargeable Lithium Batteries (2-Pack)

In die bestelling zitten ook 4 18650's van TrustFire. Deze ben ik niet van plan om te gaan slopen, maar ik kan wel eens kijken hoe het in elkaar zit.

Ben ook erg benieuwd wat die zaklamp doet, heb nu een maglite 3D led, welke ik waarschijnlijk voor het echte outdoor gebeuren blijf gebruiken, maar dit lijkt me een leuke aanvulling op de plekken waar betrouwbaarheid wat minder belangrijk is, maar lichtopbrengst des te meer :)

Edit:
Laatste pakketje is op 25 december in Hongkong verscheept, waren 2 pakketjes, nog niets gezien maar dat zal wel goed komen.

Edit 2:
Ow, DX heeft toch ook gewoon unprotected 18650's

[ Voor 11% gewijzigd door GH45T op 05-01-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb volgende producten bij Dealextreme besteld en ontvangen:
USB Video Capture stick
Convertor voor USB naar iPod shuffle aansluiting
Mini LED lichtje

De convertor blijkt helaas een probleempje te hebben, aangezien de connectie wegvalt als de iPod onder een bepaalde hoek aangesloten is. Na contact te hebben gehad met Dealextreme wordt er een nieuwe opgestuurd.

De levertijd was relatief lang, maar op een vraag van mij hierover werd snel en behulpzaam gereageerd. Met de service zit het precies wel snor bij deze website.

De producten zijn natuurlijk meestal van Chinese kwaliteit, maar de prijs is er ook naar, en vaak betaal je hier gewoon veel meer voor hetzelfde product. Maar de reviews helpen wel veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
ThinkPadd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:47:
Oke, ze moeten inderdaad wel een beetje goede capaciteit hebben.

Ik heb namelijk ook wel eens in een review daar gelezen dat een cel van 2000mAh een werkelijke capaciteit had van 800mAh, dan ben je mooi in de aap gelogeerd :')

Maar je weet niks over dat printplaatje? Want die moet ik er niet in hebben in een laptop accu, die gooit zelf de stroom er wel op tijd af namelijk.
De capaciteit klopt volgens mij wel hoor, ik kan mijn zaklamp met ssc p7 ledje op vol vermogen meer dan een uur aan de praat houden en die verbruik volgens mij wel iets meer al 2A dus met de capaciteit zit het wel goed hoor. Anders zal wil ik het voor jou ook nog wel eens doormeten voor de zekerheid maar dat zal dan toch voor morgen zijn denk ik. ;)

Nou, ik heb beide types, dus de protected en de unprotected. De unprotected zijn uireraard iets kleiner omdat die geen printplaatje hebben, logisch. :P
Je kunt dus ook gewoon unprotected cellen bestellen zoals hierboven gezegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik kwam tijdens het surfen net deze tegen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31968
Echt grappig, gewoon een mini-chinook. Maarja, waarschijnlijk betaal je wel 200 euro aan belasting als je hem besteld en de douane snapt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:40
Volgens mij is het alleen geen goed idee om rechtstreeks aan Li-Ion cellen te gaan solderen. Daar hebben ze toch uitvoeringen met soldeerlipjes voor?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Die unprotected had ik nog niet gezien :)

En rechtstreeks solderen is inderdaad niet het beste, maar ik heb het al vaker gedaan en als je de soldeerbout er niet te lang op houdt wil het prima hoor :)

Maar Dealextreme heeft volgens mij geen cellen met soldeerlipjes, als ze die wel hebben neem ik die wel (maar kan ze niet vinden @ site dus denk niet dat ze ze hebben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Sebazzz schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:55:
Ik kwam tijdens het surfen net deze tegen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31968
Echt grappig, gewoon een mini-chinook. Maarja, waarschijnlijk betaal je wel 200 euro aan belasting als je hem besteld en de douane snapt hem.
Hoe kan je nou 200€ belasting betalen op een product van 100€? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:04
Fire69 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:39:
[...]
\

Waar dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:04
Master__R schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:24:
[...]

Ik had inderdaad vandaag ook een pakketje van 26/12 vandaag in de bus. _/-\o_
Zaten dan in hetzelfde vliegtuig als mijn pakketjes.. Ook binnen een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
In je shopping cart :)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/9ay9gy.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Fire69 op 05-01-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie ook nog een idee of de earplugs van DealExtreme voor de iPhone 3GS met zo'n knopje komen? Dat je geluid harder, zachter kunt zetten en kunt pauseren, hervatten, volgende, vorige doen? Dat vond ik zo geweldig.

Ook vind ik het eigenlijk wel een must om te kunnen bellen met mijn oordopjes. Geweldig was dat :) De belkwaliteit is dan uitstekend.

Heb helaas ook geen goedkope nike+ipod op DealExtreme kunnen vinden. Weet iemand of die al ergens anders te vinden is?

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 323548 op 06-01-2010 00:12 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.