Ik heb een maand geleden ook een PS3 aangeschaft als mediacenter en blueray speler. En dus ook maar meteen met het beste spel begonnen

Paar reacties op een rij.
Steel Fist (10 op rij doden na eerst verwonden) heb ik als laatste throphy gehaald. Viel behoorlijk tegen. Niet dat het qua skill moeilijk is, maar meer irri foutjes danwel de onvoorspelbare AI.
Probleem 1: die zwarte gasten gaan soms niet met één maar met twee klappen dood.
Probleem 2: bukkende tegenstanders waardoor ik ze per ongeluk in een keer door hun hoofd doodschiet.
Probleem 3 Nog een onbekend probleem. Ik heb wel een stuk of 5 keer de 10 kills gehaald zonder dat ik de throphy kreeg, dus waarschijnlijk toch iets mis gedaan. Maar ik heb geen idee wat er dan precies misging.
Richten in UC 2:
Je wordt echt snel een heel stuk beter met richten van je wapens. Maar als je COD4 op de Pc ooit gespeeld hebt gaat online Uncharted het niet redden. Richten doe je wat mij betreft met een muis en niet met een gamepad. En om nu met een muis in de bank te gaan zitten

Er bestaat wel een PS3 gadget wat lijkt op een muis, maar dan moet je weer in de buidel tasten (€ 78)
Splitfish FX
Lijkt mij lastig winnen van gamers die deze wel hebben gekocht.
And Finally, met die Steel Fist is mijn eerste platinum binnen