Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Ike. schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:22:
[...]
je kan die 'cheats' alleen maar gebruiken op crushing als je het spel eerst op crushing hebt uitgespeeld.
het zou anders ook wel erg makkelijk worden. Ga nog wat trophies hunten en dan beginnen aan crushing, hoef niet al te veel trophies meer. Straks die trophy proberen te halen dat je 10 keer steel fist moet doen op rij, 3 keer gehad dat ik een keer te weinig schoot dus dat je 2 keer moest slaan, een keer een headshot gehad, manneke meteen dood, toch nog niet zo makkelijk. 5 headshots op rij moet ook nog.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Svennie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:53:
[...]

het zou anders ook wel erg makkelijk worden. Ga nog wat trophies hunten en dan beginnen aan crushing, hoef niet al te veel trophies meer. Straks die trophy proberen te halen dat je 10 keer steel fist moet doen op rij, 3 keer gehad dat ik een keer te weinig schoot dus dat je 2 keer moest slaan, een keer een headshot gehad, manneke meteen dood, toch nog niet zo makkelijk. 5 headshots op rij moet ook nog.
Steel fist trophies heb ik gehaald in chapter 4. ik gebruikte de P08-9mm om de vijanden te raken, de Desert-5 die je daar krijgt is soms 1hit kill :P

Je moet de vijanden maar 1 keer raken en dan [ ] (hoeft niet perse snel achter elkaar)

filmpje youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=vEDgGdHTAv8

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 25-01-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
daar was ik het ook aan het proberen, en ook 1 chapter hiervoor, ga het volgende keer opnieuw proberen, gaat lukken, die desert-5 daar moet ik de trophy ook nog van maar elke keer als ik die enable via het weapons menu accepteert hij hem niet of zo, heel vreemd, misschien wel als ik hem krijg in het level dat je noemt, en anders krijg ik die trophy vanzelf bij het doorspelen op Crushing.

EDIT: gisteren steel fist proberen te halen, niet gelukt, heb elke keer dat hij 2 keer moet slaan of dat ik iemand dood schiet, nou ja, wel 5 headshots trophy gehaald en maar begonnen op crushing, steel fist komt nog wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Svennie op 28-01-2010 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:48
Iemand al de DLC gevonden/bekeken/geprobeerd? Die zou vandaag toch uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
artacis schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:17:
Iemand al de DLC gevonden/bekeken/geprobeerd? Die zou vandaag toch uitkomen?
Sinds vanmiddag is er een single player demo en een skin pack voor Uncharted 2

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 28-01-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psyched voor die SP demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb de game er gisteren weer eens ingeschoven, na alleen maar met MW2 bezig te zijn geweest. Ik was even vergeten hoe fantastisch ik 'm ook alweer vond, en kom tot de conclusie dat ik veel meer van SP games houdt, dan van MP. Vanavond maar weer verder spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Ik ben de hele game nu op hard aan het spelen maar het valt me op dat niet zozeer man-tot-man gevechten moeilijker zijn als wel de speciale gevechten waar ik mij op stuk bijt. Ben nu al tijdje bezig met die helikopter die boven de trein hangt maar is vele malen moeilijker uit te schakelen als op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
wheeler schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:45:
Ik ben de hele game nu op hard aan het spelen maar het valt me op dat niet zozeer man-tot-man gevechten moeilijker zijn als wel de speciale gevechten waar ik mij op stuk bijt. Ben nu al tijdje bezig met die helikopter die boven de trein hangt maar is vele malen moeilijker uit te schakelen als op normal.
dan maak je borst maar nat als je op crushing gaat spelen, heb het spel eerst op hard gespeeld en ben nu op crushing begonnen maar dat valt tegen, heb al moeite om "Borneo" te halen, laat staan de echt moeilijke gevechten verderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Nieuwe trophies voor aankomende DLC:
* Sneaky… – Get 50 Stealth Kills
* Brass Knuckles – Get 100 Melee Kills
* Tastes Like Chicken – Get 20 BBQ Medals
* Rapid Fire – Get 7 Tripled Medals in Deathmatch
* I Told You I Was Hardcore! – Complete All 3 Co-op Objective Maps on Hard Difficulty
* Made It – Finish Wave 10 in one Survival Game
* Gold Digger – Finish Wave 10 in one Gold Rush Game
* Wipe Them Out… – Win 50 Deathmatch Games
* Plays Well With Others – Win 50 Objective Games
* Still Alive – Win 50 Elimination Games
* Plundered! – Get 200 Captured Medals
* Cold Blooded – Get 2,500 Kills in Deathmatch or Elimination games
bron: ps3-sense.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Ik mag me ook melden op dit topic sinds zaterdag, een mooie PS3 staat in huis. Was vnl. aangeschaft als blue-ray speler en mediacentrum maar zit nu helemaal in Uncharted 2 _/-\o_

Zelfs me WoW even op een laag pitje gezet (moet niet gekker worden).

Maar nog niet uitgespeeld want op een console spelen is toch even wat anders (speel op easy zelfs), maar iemand een tip over het goed gericht schieten in MPlayer? Ging namelijk even online kijken, wat namelijk een must is voor mij, en ik werd compleet geslacht :'( . Ik zit me een partij te kutvioolen met richten terwijl de tegenstanders waarschijnlijk met 2 volle handen in de neus mij door het scherm blazen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 14:42
Maduth schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:14:
Ik mag me ook melden op dit topic sinds zaterdag, een mooie PS3 staat in huis. Was vnl. aangeschaft als blue-ray speler en mediacentrum maar zit nu helemaal in Uncharted 2 _/-\o_

Zelfs me WoW even op een laag pitje gezet (moet niet gekker worden).

Maar nog niet uitgespeeld want op een console spelen is toch even wat anders (speel op easy zelfs), maar iemand een tip over het goed gericht schieten in MPlayer? Ging namelijk even online kijken, wat namelijk een must is voor mij, en ik werd compleet geslacht :'( . Ik zit me een partij te kutvioolen met richten terwijl de tegenstanders waarschijnlijk met 2 volle handen in de neus mij door het scherm blazen :(
Kwestie van veel oefenen. Ik ben bezig met Battlefield: Bad Company en daarmee werd ik ook afgeslacht. Echter nu ik het een weekje speel merk ik dat ik al veel beter begin te worden. Oefening baart kunst. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zal wel moeten oefenen maar zit zo met die sticks te klooien, wordt er gek van :+

Na 2 potjes stond ik telkens onderaan met 0 kills :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
patch 1.05 komt vandaag uit.
Nieuwe medals en trophies zullen voor iedereen te halen zijn. DLC is dus niet nodig :)

edit: voor de nieuwe trophies moet je de DLC kopen...

[ Voor 35% gewijzigd door Ike. op 15-02-2010 19:49 ]

• artacis
Gisteren een paar potjes co-op (zowel survival als cooperative) gespeeld op hard en crushing! Das best wel geinig! Ik dacht alleen dat je sneller dood zo gaan, maar daarnaast krijg je ook meer gevarieerde vijanden. Erg leuk, aanrader voor iedereen die op een wat hoger niveau speelt! ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

artacis schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:52:
Gisteren een paar potjes co-op (zowel survival als cooperative) gespeeld op hard en crushing! Das best wel geinig! Ik dacht alleen dat je sneller dood zo gaan, maar daarnaast krijg je ook meer gevarieerde vijanden. Erg leuk, aanrader voor iedereen die op een wat hoger niveau speelt! ;)
Ik speel helemaal geen co-op meer, vond het eerst grandioos, maar de AI/principe van tegenstanders is gewoon dom. Die stealth gasten zonder hulp van je team ben je gewoon dood, die chaingun gasten die rustig 3-4 granaten kunnen vangen. Al helemaal niet te praten over de variatie van de tegenstanders.

En ik verwacht ook niet dat de volgende DLC echt veel leuks brengt voor co-op, buiten weer een map (laaste vond ik gewoon slecht, zeker met treasurehunt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 16:53
Ik heb een maand geleden ook een PS3 aangeschaft als mediacenter en blueray speler. En dus ook maar meteen met het beste spel begonnen :) Paar reacties op een rij.

Steel Fist (10 op rij doden na eerst verwonden) heb ik als laatste throphy gehaald. Viel behoorlijk tegen. Niet dat het qua skill moeilijk is, maar meer irri foutjes danwel de onvoorspelbare AI.
Probleem 1: die zwarte gasten gaan soms niet met één maar met twee klappen dood.
Probleem 2: bukkende tegenstanders waardoor ik ze per ongeluk in een keer door hun hoofd doodschiet.
Probleem 3 Nog een onbekend probleem. Ik heb wel een stuk of 5 keer de 10 kills gehaald zonder dat ik de throphy kreeg, dus waarschijnlijk toch iets mis gedaan. Maar ik heb geen idee wat er dan precies misging.

Richten in UC 2:
Je wordt echt snel een heel stuk beter met richten van je wapens. Maar als je COD4 op de Pc ooit gespeeld hebt gaat online Uncharted het niet redden. Richten doe je wat mij betreft met een muis en niet met een gamepad. En om nu met een muis in de bank te gaan zitten :N Er bestaat wel een PS3 gadget wat lijkt op een muis, maar dan moet je weer in de buidel tasten (€ 78) Splitfish FX
Lijkt mij lastig winnen van gamers die deze wel hebben gekocht.

And Finally, met die Steel Fist is mijn eerste platinum binnen *O* :Y d:)b :Y *O*
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Zilver_MM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Gooi Uncharted 2 er ook weer ff in vanavond... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Zilver schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:51:
Steel Fist (10 op rij doden na eerst verwonden) heb ik als laatste throphy gehaald. Viel behoorlijk tegen. Niet dat het qua skill moeilijk is, maar meer irri foutjes danwel de onvoorspelbare AI.
Klopt, had ik ook. De steel fist trophy was de laatste die ik nog moest... Gek genoeg had ik 'm bij deel 1 zomaar. Toevallig ook dit weekend de platinum gehaald, het voelt plots heel leeg :/

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/whlr77.png

[ Voor 8% gewijzigd door wheeler op 22-02-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Hoorde gisteren dat de DLC die je in de NL store download niet werkt op de UK versie? Klopt dat? Heb een UK versie dus dat is wel handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
In de store kun je zien voor welke 'versies' de DLC's zijn.
In de info van de Heroes skins-pack uit de NL store staat dat je het spel met BCES-00509 nodig hebt.
De code staat om de zijkant van het doosje en op de disc zelf.

• IINamoRII
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-08 19:04
Klopt de in de NL-store blijkt niet te werken? Hoe kom ik aan een goede versie dan de DLC
Kan je de store veranderen? ik heb namelijk als productcode BCUS-98123

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zilver schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:51:
Richten in UC 2:
Je wordt echt snel een heel stuk beter met richten van je wapens. Maar als je COD4 op de Pc ooit gespeeld hebt gaat online Uncharted het niet redden. Richten doe je wat mij betreft met een muis en niet met een gamepad. En om nu met een muis in de bank te gaan zitten :N Er bestaat wel een PS3 gadget wat lijkt op een muis, maar dan moet je weer in de buidel tasten (€ 78) Splitfish FX
Lijkt mij lastig winnen van gamers die deze wel hebben gekocht.
Ik heb de FragFX v2, maar je speelt er echt niet mee zoals op de PC. Zeker de kwaliteit van de muis laat behoorlijk aan de wensen over.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Kwam er gisteren achter dat ik al 8 uur met het spel bezig en pas op 30% zit. Tevens speel ik volgens mij easy of normaal, wat voor mij al zwaar genoeg is :+. Ten tweede heb ik ook pas 5 schatten gevonden, zondag maar even goed aan de bak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
IINamoRII schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:32:
Klopt de in de NL-store blijkt niet te werken? Hoe kom ik aan een goede versie dan de DLC
Kan je de store veranderen? ik heb namelijk als productcode BCUS-98123
Wat is dit nu weer voor een belachelijke opzet? Hebben ze dit gedaan zodat je de NL talige skins krijgt? Je kan tegen de hele wereld gamen, maar ze gaan Spel additions per land coderen? 8)7

Echt een onbegrijpelijke keuze. Ik ga hier geen tijd en energie in steken, mijn euro's krijgen ze niet :w, prehistorische toestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Ik deelde dezelfde mening, maar na wat gegoogel blijkt dat BCUS de US (logisch ja) versie blijkt te zijn. Zie ook hier. Puur het regio 1/2/3/etc. verhaal dus, is altijd zo geweest en kan ik begrijpen.
Een belangrijkere vraag is echter of de UK versie niet compatibel is met de NL store. Dat zou namelijk betekenen dat ze bij Sony gek zijn geworden, en persoonlijk zal ik dan ook het DLC hoofdstuk afsluiten. Er zijn notabene genoeg NL winkels die de UK versie aanbieden, moeten die straks allemaal hun exemplaren gaan omruilen omdat ze een gecrippelde versie verkopen? Lijkt me niet dat dat gaat gebeuren.

Dus rest de vraag; kan iemand bevestigen of de UK uncharted werkt met DLC uit de NL store?

edit: IINamoRII, je kan een nieuw US account aanmaken en een kaartje van eBay halen, dan zou je wel werkende DLC moeten kunnen kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Morphix op 28-02-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:44
Volgens mij heb ik de UK versie met BCES-00509 en heb je voor de DLC de disc nodig met dezelfde code.

Of het de UK-versie is weet ik niet zeker, ik had hem bij Gamersland gehaald en volgens mij hebben die alleen maar de engelse versies.

Als dat zo is werkt de DLC in NL wel op de UK versie :)

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er blijken een aantal versies binnen Europa te zijn voor Uncharted 2. De versie die hierboven genoemd wordt, 00509, is de NL (en EU?) versie van de game. De UK versie heeft echter een ANDERE code dan die van de NL, wat betekent dat je met de UK versie NIET de DLC uit de NL store kunt gebruiken.

Reden hiervoor is waarschijnlijk het feit dat de skins en maps anders erg vaak geshared gaan worden; ik heb al meerdere keren meegemaakt dat er tijdens een potje U2 PSN gegevens uitgewisseld werden zodat anderen de DLC gratis konden downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IINamoRII
Ik ben even aan de telefoon geweest met sony omtrendt de US versies van uncharted 2 die blijkbaar worden verkocht in nederland. Volgens Sony is dit niet toegestaan en zijn de niet-Eu versies, niet volgens de officiële retailers bij deze winkels te recht gekomen. De winkel is dus in deze situatie fout of de winkel had heel duidelijk moeten laten blijken dat het om een import versie gaat en dat er dus geen DLC content kan worden gedownload uit de EU-store.

Dus ik dacht, ik ga gewoon na de winkel(gameshoptwente) waar ik mijn verkeerde versie van het spel had gekocht en ruil hem. Maar de winkel deed nogal moeilijk dus ik moet van de week even langs het juridisch loket om een aangetekende brief op te stellen en zo maar mijn gelijk te halen. Dus ik houd jullie op de hoogte.

ps: en gameshoptwente is een fanatieke game klant minder geworden na dit optreden van hun. erg klantonvriedelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:52

mzx

IINamoRII schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:45:
Ik ben even aan de telefoon geweest met sony omtrendt de US versies van uncharted 2 die blijkbaar worden verkocht in nederland. Volgens Sony is dit niet toegestaan en zijn de niet-Eu versies, niet volgens de officiële retailers bij deze winkels te recht gekomen. De winkel is dus in deze situatie fout of de winkel had heel duidelijk moeten laten blijken dat het om een import versie gaat en dat er dus geen DLC content kan worden gedownload uit de EU-store.

Dus ik dacht, ik ga gewoon na de winkel(gameshoptwente) waar ik mijn verkeerde versie van het spel had gekocht en ruil hem. Maar de winkel deed nogal moeilijk dus ik moet van de week even langs het juridisch loket om een aangetekende brief op te stellen en zo maar mijn gelijk te halen. Dus ik houd jullie op de hoogte.

ps: en gameshoptwente is een fanatieke game klant minder geworden na dit optreden van hun. erg klantonvriedelijk
Toevallig had ik dit met Burnout paradise van de gameshop twente, het bleek een chineese versie te zijn met voor de rest wel gewoon engelse scherm teksten. Ik ben blij dat ik niet hals overkop toen dlc heb gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door mzx op 01-03-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ben gister aan Uncharted 2 begonnen. Die game is echt een stuk makkelijker dan de eerste volgens mij, want ik had ineens de Survivor! trophy te pakken op Hard, terwijl me dat bij Uncharted 1 niet eens lukte op Normal zonder terug te gaan naar een bepaald level :P Maar 't is iig weer een topspel, net als de eerste.

[ Voor 8% gewijzigd door bcd87 op 02-03-2010 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik zal vanavond eens kijken, heb de UK versie (via cdwow.nl), zal de codes eens vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg zin om het te spelen gewoon. Laatste tijd niet meer aan toe gekomen. Deel 1 was gewoon super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:10
Heeft iemand hier ook de Uncharted MP Map-pack gekocht? Heb het eergisteren een paar uurtjes online gespeeld en vind het toch eigenlijk wel een heel stuk leuker als MW2. Jammer alleen dat er vrij weinig mensen zijn die het nog echt serieus spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Svennie schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:36:
ik zal vanavond eens kijken, heb de UK versie (via cdwow.nl), zal de codes eens vergelijken.
met de versie die ik heb (BCES-00727) kan ik de DLC niet spelen, er staat op PSN duidelijk bij dat je versie 509 moet hebben, maar goed dat ik het op tijd hoorde, heb alleen geen zin om de UK versie shop te gaan instellen, dan moet ik ook nog PSN cards gaan kopen omdat mijn CC niet gaat werken in buitenlandse shops, goed om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ben laatste paar dagen ook weer veel bezig met de multiplayer. Had hem na de BETA eigenlijk niet echt veel meer gespeeld.

Een kritiekpuntje vind ik nog wel dat het belachelijk lang duurt voordat mensen eindelijk eens dood gaan. Heb soms wel een hit of 7 nodig met een AK voordat ze eens gaan liggen, of 3 bursts met een FAL.

Had al gelezen in de patch notes van 1.05 dat ze dit "sponge" syndroom hebben willen oplossen. Ze wilden echter niet de HP verlagen. Hoop dat ze dat eigenlijk wel gaan doen binnenkort, want het is er nog niet echt merkwaardig op vooruit gegaan.

Ook kom ik veel trieste glitchers tegen die buiten de map lopen en je gewoon vanuit het niets neerschieten. Heb begrepen dat ze in 1.06 veel mapglitches gaan verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit spel het waard als je niet van shooters houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Hmm lastig te beantwoorden. Het is een adventure game die opgedeeld is in platformen, puzzelen, stealth en face-offs. De face-offs (vuurgevechten met enemies) nemen denk ik 75% van de totale gameplay in.

Het nemen van dekking en het verplaatsen door middel van dekking gebruiken speelt een hele grote rol in de face-offs die je krijgt met enemies. Het ligt er dus een beetje aan wat je onder "shooter" verstaat. Het is namelijk niet run en gun, maar meer tactisch plaatsnemen en flanken.

Bekijk anders eens een paar gameplayvids op bijvoorbeeld www.gametrailers.com

De game zelf kan ik eigenlijk iedereen aanraden. De graphics, het verhaal, de manier waarop het verhaal verteld wordt, de muziek, de afwerking, de details. Alles is echt top-notch te noemen, en de hele ervaring geeft gewoon veel voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:56:
Er blijken een aantal versies binnen Europa te zijn voor Uncharted 2. De versie die hierboven genoemd wordt, 00509, is de NL (en EU?) versie van de game. De UK versie heeft echter een ANDERE code dan die van de NL, wat betekent dat je met de UK versie NIET de DLC uit de NL store kunt gebruiken.

Reden hiervoor is waarschijnlijk het feit dat de skins en maps anders erg vaak geshared gaan worden; ik heb al meerdere keren meegemaakt dat er tijdens een potje U2 PSN gegevens uitgewisseld werden zodat anderen de DLC gratis konden downloaden.
In tijden van internetshoppen vind ik dit redelijk belachelijk, de toeren die ik nu uit zou moeten halen om de UK DLC te halen voor mijn game, dan haak ik dus af. Jammer, want het is zo'n coole game. Het zou nog schelen als je gewoon met elke Credit Card zou kunnen betalen, maar nee, alleen een UK credit card... :S

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Canis Lupus schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 01:29:
[...]

In tijden van internetshoppen vind ik dit redelijk belachelijk, de toeren die ik nu uit zou moeten halen om de UK DLC te halen voor mijn game, dan haak ik dus af. Jammer, want het is zo'n coole game. Het zou nog schelen als je gewoon met elke Credit Card zou kunnen betalen, maar nee, alleen een UK credit card... :S
Waarschijnlijk ter bescherming van de lokale markt zodat de FRS/MM niet te veel omzet verliezen. Het irritante is dat je pas weet als de DLC uit komt of je die in de NL shop kan halen of niet, of dit moet gaan gebeuren bij elk spel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Vanavond patch 1.06
Naughty Dog have officially announced the 1.06 title update for Uncharted 2: Among Thieves. The upcoming patch will both slightly adjust a few physical elements of the online portion of Uncharted 2 and will also include some more dramatic changes. According to the official Naughty Dog site, the following changes will take place in the 1.06 title update:

* Removed automatic shoulder selection when players click the L1 shoulder button to aim
* Delayed the appearance of the scoreboard to allow time for players to view any medals received simultaneously with player death
* Adjusted hitbox attributes so that players will take less damage to the character’s legs
* Decreased kill radius of grenades by 1 meter
* Decreased accuracy of Down the Irons by 15%
* Reduced rate of fire of the FAL by 10%
* Reduced rate of fire for the Dragon Sniper by 10%
* Collision and geometry changes to “The Fort” to prevent intentional glitching by players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Svennie schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 07:58:
[...]
Waarschijnlijk ter bescherming van de lokale markt zodat de FRS/MM niet te veel omzet verliezen. Het irritante is dat je pas weet als de DLC uit komt of je die in de NL shop kan halen of niet, of dit moet gaan gebeuren bij elk spel natuurlijk.
Eens, er wordt niet echt één beleid gevoerd geloof ik, voor veel games maakt het niet uit waar die is gekocht...

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
Svennie schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 07:58:
Blijft het een klantonvriendelijke inrichting vinden. Mijn omzet verliezen ze hierdoor sowieso. Ga niet eens uitzoeken waar mijn versie vandaan komt. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Had hem een tijdje weggelegd voor andere games, maar omdat ik zo dicht bij de platinum tropy zat heb ik me er toch maar weer toe gezet die laatste loodjes ook te doen, en hoezeee, de trophy is binnen!!!! :D

Maar eigenlijk is crushing gewoon niet leuk ;)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Clay schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:13:
Had hem een tijdje weggelegd voor andere games, maar omdat ik zo dicht bij de platinum tropy zat heb ik me er toch maar weer toe gezet die laatste loodjes ook te doen, en hoezeee, de trophy is binnen!!!! :D

Mij lijkt Crushing ook niet echt leuk om te doen! Volgens mij ga je je dan heel erg ergeren aan bepaalde stukken waar je niet voorbij kunt komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 02:44:
Is dit spel het waard als je niet van shooters houdt?
Huur ehm, dan zul je het wel zien.

Ik ben geen shooter fanaat. (omdat ik rete traag ben) maar vind het nog steeds een goed spel. Mooie omgevingen, leuk verhaal, grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Maduth is ook absoluut geen shooter fanaat maar zit wel helemaal in Uncharted 2. Zit idd wat geschiet tussen maar dat verveelt niet... zit nu op 85% en zit vast bij :
spoiler:
op weg naar de toren in het klooster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Misschien moet je even toelichten waarom je vast zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ga vanavond weer aan de slag maar
spoiler:
de overmacht is gewoon teveel
dus nog even zelf proberen ;-)

Opgelost met sneaky en rennen :+

[ Voor 15% gewijzigd door Maduth op 13-03-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Clay schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:13:
Ik vond het wel gaan hoor! Alleen de eindbaas :X bijna uit frustratie mijn controller kapot gegooid :/
Heb het daarna nog eens op normal gespeeld voor een paar laatste treasures... dat is pas niet leuk! Wat ontzettend makkelijk is dat! Ben blij dat ik de game de eerste keer op hard heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

artacis schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:42:
[...]
Ik vond het wel gaan hoor! Alleen de eindbaas :X bijna uit frustratie mijn controller kapot gegooid :/
Heb het daarna nog eens op normal gespeeld voor een paar laatste treasures... dat is pas niet leuk! Wat ontzettend makkelijk is dat! Ben blij dat ik de game de eerste keer op hard heb uitgespeeld.
Die kerel in die trein was anders ook niet leuk :P En dat stukkie in de monastery eigenlijk ook niet.

Ik was dus op normal begonnen :X en heb hem dus 3x uit moeten spelen. Niet dat dat een straf is ;) want imo is dit toch wel een van de meest meesterlijke games voor de PS3, maar ik denk niet dat die nu nog gauw opgestart gaat worden :P

spoiler:
'k moet eerlijk bekennen dat ik Lazarovic op crushing wel een klein beetje heb gekaast (zo half eerlijk half kaas). Sowieso vind ik het kansloos slechte eindbaas met dat rennen, schieten, rennen, schieten de hele tijd, en na em op hard al eerlijk te hebben verslaan had ik er echt geen zin meer in :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Pffffff..........voel me een ontzettende no0b nu... had al moeite met easy (vooral met schieten) maar kan zeggen dat het me eerste game op de PS3 is/was...

Nu begonnen op normal om meer te ontdekken maar of ik dat afmaak als GoW III komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Zit nu op 95% complete maar zitten toch wel een aantal pittige stukken tussen hoor, speel gewoon op normal, maar enkele passages in "Broken Paradise" zijn echt erg lastig ... Vanavond nog maar eens proberen :)

Wel een GEWELDIGE game trouwens ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Modnation Racers komt op 25 mei uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Indien men deze game nog zoekt; heb 'm in V&A geplaatst;
V&A aangeboden: Uncharted 2

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:05
Is hij al verkocht? Want ik krijg een Error bericht. ;)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IINamoRII
IINamoRII schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:45:

Nou eindelijk de update, het is gelukt, ik heb mijn US versie kunnen ruilen voor een EU versie. De eerste aangetekende brief werd geweigerd, toen heb ik een gewone brief via de post verstuurd met een beetje meer juridische dreiging. zodoende kreeg ik vandaag een nogal vrolijk telefoontje en in een keer was alles goed en kon ik hem zo ruilen, ze waren zelfs O-) vergeten dat ik in de winkel langs ben geweest om mijn probleem uit te leggen. :?

maarja iedereen die de een niet-europese versie heeft kan dus gewwon terug gaan naar de winkel en ruilen(bonnetje wel nodig dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Gisteren mijn platinum gehaald, maar de game is voor maar 84% uitgespeeld? 8)7

Nu is er wel iets vreemds gebeurd tijdens het spelen: voor de 'Steel Fist' en 'Bare-knuckle Expert', kreeg ik tegelijk een trophy, maar in uncharted 2 zelf zijn ze niet geregistreerd. In mijn PSN toprhy lijstje staan ze namelijk wel gewoon.

Of worden de medals van de add-on (die ik niet heb gekocht) opgeteld bij de '100% score'? Zou dat het kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
IINamoRII schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:35:
Schandelijk dat ze je zo behandelen. Van een 'fysieke' winkel zou je meer service en medeleven verwachten! Ik koop eigenlijk alleen nog maar online en als ik dit zo lees, zie ik geen reden om dat te veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
artacis schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:28:
Gisteren mijn platinum gehaald, maar de game is voor maar 84% uitgespeeld? 8)7

Nu is er wel iets vreemds gebeurd tijdens het spelen: voor de 'Steel Fist' en 'Bare-knuckle Expert', kreeg ik tegelijk een trophy, maar in uncharted 2 zelf zijn ze niet geregistreerd. In mijn PSN toprhy lijstje staan ze namelijk wel gewoon.

Of worden de medals van de add-on (die ik niet heb gekocht) opgeteld bij de '100% score'? Zou dat het kunnen zijn?
Dat laatste. In elke game worden bijkomende DLC trophies toegevoegd aan het lijstje, waardoor platinum dus niet meer 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze game nu (eindelijk). Tijdje gewacht tot ik 'm voor 30e ergens kon oppikken.

Moet zeggen, dat het geniaal is. Fucking dikke graphics, soepele gameplay. I luv it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
AntraXxX schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:54:
Is hij al verkocht? Want ik krijg een Error bericht. ;)
Software mag niet verkocht worden in V&A. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
artacis schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:42:
[...]

Er is een trucje waarmee je de eindbaas op elk niveau supermakkelijk kan verslaan:
Er is er een platform waar je aan kan hangen met van die 'bommen' in de buurt die ontploffen en vanzelf weer teruggroeien na een tijdje. De truc is dus hangen aan het randje en schieten op die bommen :)

Als je zoekt op Youtube vind je genoeg video's hierover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Laatst online: 05-08 16:48
Nou na het spel 6 uur achter elkaar gespeeld te hebben, heb ik eindelijk het laatste gedeelte gehaald. Shambala.

Maar hoeveel kogels je in die blauwe gastjes moet pompen.. echt geen idee. Ik speel op Hard trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij die blauwe beesten/mannen is de truc om zo snel mogelijk een gouden crossbow in handen te krijgen. Daarmee heb je ze in één keer dood.

Om die in handen te krijgen gebruik ik vaak granaten om ze snel te verzwakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
Kun je zo'n kruisboog van hen afpakken? Ik zie dat ze die op hun rug dragen, maar nog niet ergens gezien waar hij ligt of dat je het af kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een dood is laat hij zijn wapen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Uncharted 2 Siege Expansion DLC
Hi everyone,

Hope you all had a great Easter break and managed to pack in some quality gaming time.

Naughty Dog has updated me with some great news for the multiple award winning Uncharted 2: Among Thieves. I’m pleased to announce the guys have pulled out all the stops to deliver more downloadable content for all you fans out there!

The ‘Siege Expansion’ pack will be hitting PSN later this month (RRP €5.99 / £4.79) So what can you look forward to this time?

The pack includes 6 character skins, a new co-op game mode for 2-3 players, 2 new maps and 11 additional Trophies (10 Bronze and 1 Silver).

Trophies:
Bronze

* You Can’t Break Me – Complete All 3 Co-op Objective Maps on Crushing
* Under Siege – Finish Wave 10 in 1 Siege Game
* Speedy – Get 10 First! Medals
* I’ll Cover You – Get 50 Defender Medals
* Fallen Angel – Get 50 Afterlife Medals
* Not So Fast – Get 20 Shut’em Down Medals
* Jack Of All Trades – Get 15 Triple Threat Medals
* You Run, I’ll Shoot – Get 10 Protectorate Medals
* Back At Ya – Get 50 Retaliation Medals
* Kneel Before Z.. – Get 5 Put’em Down Medals

Silver

* Rock a Rhyme – Get 100 Tricky Medals

The 6 character skins are: Wetsuit Drake, Baseball Shirt Drake, Prakoso, Platzor, Glowzor and Dead Explorer.

The new co-operative “Siege” game mode is for 2-3 players, and can be enjoyed on 9 multiplayer maps, with 2 new ones included in this pack: The Museum and The Highrise.

And finally team up and fight your way through 10 rounds, battling the clock and waves of progressively tougher enemies as you locate and defend a series of Capture Points
http://blog.eu.playstatio...ed-2-siege-expansion-dlc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Ike. schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:03:
Uncharted 2 Siege Expansion DLC
[...]
Tja die gaat mijn neus ook voorbij omdat ik via CD-wow een Engelse versie heb waarmee ik dus geen DLC in de NL store kan kopen. Snap nog steeds dé reden voor deze onderverdeling niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
artacis schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:26:
[...]

Tja die gaat mijn neus ook voorbij omdat ik via CD-wow een Engelse versie heb waarmee ik dus geen DLC in de NL store kan kopen. Snap nog steeds dé reden voor deze onderverdeling niet ;(
Daar zijn verschillende goede redenen voor, maar dit is niet het juiste topic om deze te posten.
Wat is je spelcode? NL code (van mijn CE) is: BCES 00509/S
Als je een creditcard hebt is het erg simpel om de DLC alsnog te downloaden uit de UK store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
LuPo schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:51:
[...]

Software mag niet verkocht worden in V&A. ;)
PS3 games ook niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Ike. schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:15:
[...]
Als je een creditcard hebt is het erg simpel om de DLC alsnog te downloaden uit de UK store.
Ik ben helaas maandag de mist ingegaan met het aanschaffen van de DLC. Ik heb Uncharted 2 uit de UK en kan de NL DLC niet gebruiken. Is het dan zo gek dat ik er vanuit gaat dat de DLC voor een spel gekocht in een Europees land (UK) hoort te werken in een ander Europees land (NL)? |:( |:( 8)7

Anyway, kun je me misschien uitleggen hoe ik alsnog de UK DLC kan downloaden? Betekent dat trouwens dat ik mijn "in game progress" kwijt ben (hoef alleen nog maar Crushing uit te spelen voor Platinum).

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
ThePrutser schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:34:
[...]

Ik ben helaas maandag de mist ingegaan met het aanschaffen van de DLC. Ik heb Uncharted 2 uit de UK en kan de NL DLC niet gebruiken. Is het dan zo gek dat ik er vanuit gaat dat de DLC voor een spel gekocht in een Europees land (UK) hoort te werken in een ander Europees land (NL)? |:( |:( 8)7

Anyway, kun je me misschien uitleggen hoe ik alsnog de UK DLC kan downloaden? Betekent dat trouwens dat ik mijn "in game progress" kwijt ben (hoef alleen nog maar Crushing uit te spelen voor Platinum).
Save Data ben je niet kwijt. DLC word in de Game Date opgeslagen. Kan zijn dat je je Game Data eerst moet verwijderen maar dat weet ik niet.

How To Create Foreign PSN Accounts For The PS3

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 20-04-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Maar dan kan ik de DLC waarschijnlijk alleen op het foreign account gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
ThePrutser schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:01:
Maar dan kan ik de DLC waarschijnlijk alleen op het foreign account gebruiken?
Nee, op alle account die je op je PS3 hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die nieuwe DLC, ik ga hem misschien wel kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe DLC ziet er goed uit! Een mooie reden om Uncharted 2 weer eens op te starten. :)

Kan een van jullie experts mij raad geven wat betreft het kopen van DLC voor een geimporteerd spel?
Ik heb destijds het spel bij videogameplus.ca gekocht (spelcode op hoes begint met BCUS). Kan ik die nieuwe DLC (moet overigens ook nog de oude hebben, ik loop achter) via de US PSN Store kopen en downloaden? Ik heb ooit wel zo'n US PSN account aangemaakt voor de nodige time-exclusive demos, maar nog nooit gebruikt om DLC te kopen.

Alvast bedankt voor de reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Je moet naast een US PSN Store toegang ook een Amerikaanse creditcard hebben, dat levert de meesten problemen op. Volgens mij kon je wel PSN kaartjes gebruiken die je dan weer via eBay/Amazon aanschaft, maar dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Ike. schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:39:
[...]

Save Data ben je niet kwijt. DLC word in de Game Date opgeslagen. Kan zijn dat je je Game Data eerst moet verwijderen maar dat weet ik niet.

How To Create Foreign PSN Accounts For The PS3
Helaas wordt mijn credit card niet geaccepteerd |:( nog andere suggesties?

UPDATE
Vreemd bij het eerste registratie proces werd mijn CC niet geaccepteerd. Echter bij het handmatig toevoegeven van funds werd mijn CC wel geaccepteerd, vaag :? Anyway, het is gelukt! mijn dank is groot voor deze tip! _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door ThePrutser op 21-04-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Patch 1.07:
* Players can now choose between Hero skins for Co-op Arena matches only
* Additional spawn system changes to enhance spawn point update effectiveness
* Gameplay changes to prevent “airwalk” exploit
* Updates to map geometry collision detection to improve prevention of players attempting to leave normal multiplayer map boundaries
komt tegelijk uit met de DLC van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:54
Weet iemand of je de character skins uit de DLC ook in single player mode kunt gebruiken?

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
Eergisteren voor het eerst uitgespeeld! Very Easy, Easy en Normal trophy in een keer gehaald. Zit nu te twijfelen of ik nu online ga proberen. De keren dat ik het heb geprobeerd krijg ik maar moeizaam een game gevonden. PSN poorten zijn wel goed geforward naar de PS3 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Madje schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:18:
Eergisteren voor het eerst uitgespeeld! Very Easy, Easy en Normal trophy in een keer gehaald. Zit nu te twijfelen of ik nu online ga proberen. De keren dat ik het heb geprobeerd krijg ik maar moeizaam een game gevonden. PSN poorten zijn wel goed geforward naar de PS3 etc
Kan het je echt aanraden, is echt leuk. In begin is het wel ff wennen, want je begint natuurlijk op level 1 en dan loop je toch een beetje achter de feiten aan. (weinig kogels in 1 magazijn, lage accuracy e.d.) Door vaak te spelen level je van zelf up en kun je je karakter verbeteren dmv upgrades en boosts te unlocken en kopen.

De coop's vind ik tot nu toe het leukst, neemt niet weg dat de deathmatches ook vermakelijk zijn (behalve als je als enige level < 12 bent en de rest allemaal > 20, kan frustrerend zijn :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister de packs gekocht via PSN (stonden 3 items, 1 demo en 2 items, toen ik de eerste kocht kreeg ik automatisch de 2de), maar ingame blijft hij melden dat ik nog niet de nieuwe mappack heb aangeschaft.

Ik speel enkel co-op survival, treasure hunt en co-op missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

@SinergyX
Weet je zeker dat je twee MP packs heb gekocht? Want bij mij stonden er ook 3 items:
MP pack, Skin Pack en Demo. De nieuwe MP DLC was bij mij nog niet beschikbaar, ik ga vanavond weer checken. Als het goed is staat dan ook de latest MP DLC erbij. De nieuwe DLC is vandaag pas uit, dus opzich logisch dat je er gisteren maar 3 zag.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:36:
Gister de packs gekocht via PSN (stonden 3 items, 1 demo en 2 items, toen ik de eerste kocht kreeg ik automatisch de 2de), maar ingame blijft hij melden dat ik nog niet de nieuwe mappack heb aangeschaft.

Ik speel enkel co-op survival, treasure hunt en co-op missie.
Die pack komt pas vanmiddag uit. dus die melding in-game klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag hem zojuist, gekocht en nu weer spijt. Dezelfde baggerzooi online, teamplayer schiet 2 mensen dood, je kan 20 minuten wachten tot hij rustig in z'n eentje de map leegmaait of je gaat het spel uit met een fijne penalty. Je kan nog steeds 0,0 doen tegen die navy achtige gasten, houdgreep zonder hulp = dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

huh? nog nooit mee gemaakt. Ik snap ook niet helemaal wat je bedoelt met "teamplayer schiet 2 mensen dood" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Co-op, speel je met 3 man. 1 ervan schiet de andere 2 uit team dood en gaat solo een wave neermaaien. Of expres doodlaten gaan, weglopen als je in houdgreep zit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
ThePrutser schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:46:
[...]

Helaas wordt mijn credit card niet geaccepteerd |:( nog andere suggesties?

UPDATE
Vreemd bij het eerste registratie proces werd mijn CC niet geaccepteerd. Echter bij het handmatig toevoegeven van funds werd mijn CC wel geaccepteerd, vaag :? Anyway, het is gelukt! mijn dank is groot voor deze tip! _/-\o_
Hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen? Ik krijg ook steeds die melding. Ik denk dat ie vastloopy op het adres aangezien mijn kaart niet van Engelse origine is...

Please let me know! Wil graag die uitbreiding kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

@SinergyX
Ik weet dat je coop met z'n 3 kan spelen (twee kan ook), maar zo'n gast ben ik gelukkig nog niet tegen gekomen! Als je een keer serieus coop wil spelen kun je me altijd uitnodigen hoor. mijn psn is ThePrutser.

@artacis
mail me even (of geef je eigen email adres) dan doe ik alle details uit de doeken: enettekoven(AT)hotmail.com

[ Voor 22% gewijzigd door ThePrutser op 22-04-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
'ThePrutser' Thanks, heb je net gemaild! Ben benieuwd wat de oplossing is.

Speel je vooral coop? Dat is eigenlijk het enige dat ik speel. Van Deathmatch gaat mijn ergernis en stressniveau naar onacceptabele niveaus :P. Als het me allemaal lukt, is het misschien leuk om samen de nieuwe maps uit te proberen. Mijn PSN is 'artacis'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Deathmatch wordt imho pas interessant cq minder frusterende als je karakter een hoger level heeft, hoger dan 10 in ieder geval.

Ik speel opzich beide, maar vooralsnog meer coop gespeeld dan deathmatch. Je weet mijn psn, voeg me maar toe. SinergyX wil volgens mij ook wel serieus coop spelen :) kunnen we met z'n drieen serieus spelen. :+

BELANGRIJK/UPDATE 23-04-2010
Bij het maken van een instructie voor artacis ben ik er achter gekomen dat ik kennelijk een UK credit card heb. Dat verklaart meteen waarom ik wel de UK DLC met mijn credit card heb kunnen kopen. Mijn excuses voor het geven van valse hoop |:(

[ Voor 28% gewijzigd door ThePrutser op 23-04-2010 13:39 . Reden: belangrijke update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Hehehe, ik zag je mailtje langskomen. Thanks voor de uitleg-poging in ieder geval :)

Laten we eerst maar eens kijken of we de gewone maps met z'n drieeen een beetje aankunnen. Het kan ook nog wel een uitdaging zijn om ze op Hard of Crushing uit te spelen. Ik zit nu op level 51, maar deathmatch is gewoon niet mijn ding. Ik heb de ervaring van een noob (ken de maps natuurlijk niet) en ik word vanwege mijn level alleen maar bij die megakillers ingedeeld... heb natuurlijk geen schijn van kans lol. ;w

Maargoed, wie weet ga ik het nog eens proberen. Ik vind de team / capture the treasure mode overigens wel weer leuk, maar ook deze heb ik nog niet zo veel gespeeld.

Is die add-on uberhaupt de moeite wel waard? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De DLC heeft wel nieuwe speelmodes, je moet xx seconde met z'n 3'en in een cirkel blijven om het te veroveren. Begint vrij simpel, maar ronde 6-7 wordt echt moeilijk om met 3 man in die cirkel te blijven en te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Level 51?? Hoe lang speel je al? Zit pas op level 10. Nu moet ik zeggen dat ik pas 5 of 6 potjes online heb gespeeld en nog bezig met SP op crushin. :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Buhhh kan niet eens online connecten.. :(
Blijft met syncing data scherm op en neer poppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Dit weekend redelijk veel U2 MP gespeeld, met name objective. Erg verslavend, geen irri gasten waar sinergyx zo'n last van heeft. Ook een keer Siege (nieuwe DLC) gespeeld, is ook wel leuk niet heel moeilijk als je goed samenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Hehehe, ja het begint een beetje ziekelijke vormen te krijgen he, level 51. Maargoed er zijn ook gasten die "IX" zijn, oftewel level 59. Die hebben dan echt een hele dikke veelvoud van wat ik heb gespeeld online doorgebracht. Er zijn nachten geweest dat ik tot 4 uur heb gespeeld. Die tijd is overigens wel een beetje voorbij hoor! Dus don't worry als wij straks een potje spelen O-)

Succes met de SP mode, ik weet zeker dat je nog wel een paar frustratie-stukken krijgt (*mompelt iets over de trein-boss).
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste