Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn de controls bij Uncharted 1 ook aan te passen (naar een op deel 2 lijkende manier)? Ik speelde laatst de demo, waarbij het me gelijk opvoel dat je met de controller moet "zwiepen" om een granaat te kunnen gooien. Dat vind ik dus in Uncharted 2 vele malen prettiger werken. Zoiets houd me toch wel een beetje tegen om alsnog Uncharted 1 aan te schaffen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Jorgen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:10:
Zijn de controls bij Uncharted 1 ook aan te passen (naar een op deel 2 lijkende manier)? Ik speelde laatst de demo, waarbij het me gelijk opvoel dat je met de controller moet "zwiepen" om een granaat te kunnen gooien. Dat vind ik dus in Uncharted 2 vele malen prettiger werken. Zoiets houd me toch wel een beetje tegen om alsnog Uncharted 1 aan te schaffen.
Als het goed is is er een optie dat je dit kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat vind ik fijn om te horen. :)
Het lijkt me namelijk verder net zo'n pareltje als Uncharted 2, waar ik - zoals ik een paar posts hierboven al schreef - nog steeds erg van geniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Je zult het al een keer toegelicht hebben hoor, maar waarom ben je met deel 2 begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb ik niet eerder toegelicht, dus een heel terechte vraag.

Ik heb mijn PS3 vorig jaar rond de kerstdagen gekocht. Op dat moment had ik al een tijdje de wens om een PS3 te hebben, o.a. vanwege de mogelijkheden van het apparaat en de goede games op dat moment. Uncharted 2 was toen een van de meest gehypte spellen. Die heb ik er dus gelijk bijgekocht. Uncharted 2 was eigenlijk het spel dat me overtuigde van de aanschaf van mijn Playstation. Sindsdien heb ik erg veel plezier aan het apparaat beleefd en aan Uncharted 2 dus. Deel 1 heb ik - met uitzondering van de demo - nooit gespeeld, maar zou ik graag willen hebben.

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:44
Volgende keer op Engels zetten, stuk beter dan 'stadsoorlog' en Nederlandse stemmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:56

Wildfire

Joy to the world!

Grrrr... zit nu net in chapter 22 van Uncharted 2 en heb de game dus bijna uitgespeeld. Hetgeen ik ontzettend jammer vind, omdat het zo'n heerlijke game is.

Jammer dat er naast Uncharted 1 (die ik natuurlijk voorheen al gespeeld heb) er verder, voor zover ik weet, geen andere games voor de PS3 zijn met deze stijl/sfeer. Wachten op Uncharted 3 dan maar?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11-2024
Wát... is er nog geen Uncharted 3 topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Wildfire schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:45:
Grrrr... zit nu net in chapter 22 van Uncharted 2 en heb de game dus bijna uitgespeeld. Hetgeen ik ontzettend jammer vind, omdat het zo'n heerlijke game is.

Jammer dat er naast Uncharted 1 (die ik natuurlijk voorheen al gespeeld heb) er verder, voor zover ik weet, geen andere games voor de PS3 zijn met deze stijl/sfeer. Wachten op Uncharted 3 dan maar?
Heb je Tomb Raider al gespeeld? Het laatste deel vond ik wel leuk om te spelen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

SToRM666 schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:25:
[...]

Heb je Tomb Raider al gespeeld? Het laatste deel vond ik wel leuk om te spelen :)
Tomb Raider Underworld zeker? Heb ik hier voor de PC liggen maar in de onderwatergrot al gestopt met spelen toen ik bij die puzzel bij die reuze-octopus kwam. Ik snapte er geen bal van :P

Misschien toch maar de PS3-versie aanpassen. Ik merk nu dat dit type games op de PS3 meer lijkt te bevallen dan op de PC :)

(Uncharted 2 gisteren trouwens uitgespeeld... zucht... nog een jaar wachten op deeltje 3, begin november 2011 dus... pffft...)

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 13-12-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Underworld bedoelde ik ja. Ik neem aan dat je deel 1 van Uncharted ook al gespeeld hebt? :+
Die ga ik binnenkort nog eens opnieuw op hard spelen, aangezien ik die de eerste keer uitgespeeld heb voordat er trophies voor waren.
Maar er zijn nog genoeg spellen die iets anders zijn kwa opzet maar nog altijd een goed verhaal hebben zoals Dead Space, Assassin's Creed 2, Heavy Rain.

[ Voor 104% gewijzigd door SToRM666 op 13-12-2010 20:06 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

SToRM666 schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:02:
Underworld bedoelde ik ja. Ik neem aan dat je deel 1 van Uncharted ook al gespeeld hebt? :+
Die ga ik binnenkort nog eens opnieuw op hard spelen, aangezien ik die de eerste keer uitgespeeld heb voordat er trophies voor waren.
Maar er zijn nog genoeg spellen die iets anders zijn kwa opzet maar nog altijd een goed verhaal hebben zoals Dead Space, Assassin's Creed 2, Heavy Rain.
Uncharted 1 natuurlijk ook gespeeld ja :P

Heavy Rain heb ik ook al uitgespeeld. Erg sfeervolle game.

Trophies interesseren me niets dus daar ga ik een game niet om herspelen. Anders was dat nog wel een optie geweest ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:39
Wildfire schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:47:
[...]

Tomb Raider Underworld zeker? Heb ik hier voor de PC liggen maar in de onderwatergrot al gestopt met spelen toen ik bij die puzzel bij die reuze-octopus kwam. Ik snapte er geen bal van :P

Misschien toch maar de PS3-versie aanpassen. Ik merk nu dat dit type games op de PS3 meer lijkt te bevallen dan op de PC :)

(Uncharted 2 gisteren trouwens uitgespeeld... zucht... nog een jaar wachten op deeltje 3, begin november 2011 dus... pffft...)
Ik was na Uncharted 2: Among Thieves ook opzoek naar een vervanger. Ook Tombraider:Underworld gekocht. De besturing is wat slechter, maar zeker een vermakelijke game. Ik heb hem nu 100% uitgespeeld en 100% Platinum, is goed te doen.

De collosale gebouwen en constructies in Tombraider: Underworld, zijn echt fraai! Het geeft een geweldig machtig gevoel, als je zo'n gebouw of constructie uitgespeeld hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 13-12-2010 21:16 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Uncharted 3: Drake's Deception - Chateau Gameplay _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wjOwtdpBu8I]

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 08:49
Stacheldraht schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:30:
Uncharted 3: Drake's Deception - Chateau Gameplay _/-\o_

[video]
LuPo schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:36:
[...]

Hahaha, hoeveel pech en toeval kun je in nog geen twee minuten hebben zeg. Alle uitgangen worden geblokkeerd. Wel mooie beelden inderdaad, heb zin in U3. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 21:09
Whoei, ik heb het spel sinds een paar dagen en ik moet zeggen dat ik het spel wel degelijk heb onderschat, zit heel erg te genieten van dit spel, het is een stuk beter dan ik had verwacht en de besturing is ook een stuk fijner dan deel 1. Ik weet dat ik een beetje laat er mee ben maar het is wel gelijk een van mijn favoriete PS3 games geworden tot nu toe.
Ben blij dat ik weer een PS3 heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 08:49
Aangezien er hier al aardig veel werd gepost over Uncharted 3 heb ik een nieuw topic aangemaakt. Mocht er dus nieuws zijn over deel 3 dan kan dat hier gedeeld worden: [PS3] Uncharted 3: Drake's Deception - deel 1

Ik ben nog op zoek naar iemand die een mooie lay-out kan maken. Dan maak ik diegene mede-auteur.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Ik speel de laatste tijd weer veel uncharted 2 online co-op. Mocht iemand zin hebben om een beetje te co-op'en voeg mij dan maar toe. PSN ID: killerfabrik

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Stacheldraht schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:03:
Ik speel de laatste tijd weer veel uncharted 2 online co-op. Mocht iemand zin hebben om een beetje te co-op'en voeg mij dan maar toe. PSN ID: killerfabrik
Ik ben er eigenlijk ook wel weer voor in, voor me PSN zie hieronder.

(Vermeld er even bij iets van GoT ofzo)

[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 20-12-2010 17:03 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 09:48
Ik wil met een vriend co op doen echter als ik hem een bericht stuur met uitnodiging kan hij alleen antwoorden op het bericht 8)7 |:( en niet joinen meer mensen laatst hier van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Laatst online: 29-11-2024
Je moet ingame reageren op een invite, niet via de crossemediabar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04 10:27
UC2 heb ik een jaar geleden gespeeld op, toen nog, een oude CRT-TV. Gisteren ben ik weer begonnen met spelen op mijn nieuwe LED-TV en god-alle-machies, wat is dat vet. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik een spel de tweede keer speel, maar ben weer hooked. Wat loopt het verhaal lekker, weer het gevoel alsof je in een film zit. :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162481

Deze laatst aangeschaft doordat andere spellen prioriteit kregen.(deel 1 uiteraard uitgespeeld)
Wat een beleving is dit toch weer, zomaar een paar uur aan het spelen zonder het in de gaten te hebben :) :9~
Deel 3 komt @launch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Uncharted 2 is onlline soms nog wel een drama, soms zit je eindeloos te wachten voor iemand een keer joint, of dat je zelf een geschikte game hebt gevonden. Deathmatch ishelaas wel altijd vol

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:39
Eindelijk Uncharted 2: Among Thieves Platinum behaald, laat nu Uncharted 3: Drake's Deception maar komen!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren ben ik begonnen met een 2e run van Uncharted 2. Zojuist game over. Bijna 2 jaar later dan ik het voor de 1e keer speelde. Ik kan niet anders zeggen dan wat een fantastische game is dit zeg. Wat een actie, spanning, humor en heel veel plezier. Samen met deel 1 zijn dit absoluut de beste games die ik ooit gespeeld heb. Ben 35 jaar oud, game al heel mijn leven maar oh oh oh wat een ervaring! Ga de dagen aftellen tot deel 3 op de mat ligt.....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Baatje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:30:
Gisteren ben ik begonnen met een 2e run van Uncharted 2. Zojuist game over. Bijna 2 jaar later dan ik het voor de 1e keer speelde. Ik kan niet anders zeggen dan wat een fantastische game is dit zeg. Wat een actie, spanning, humor en heel veel plezier. Samen met deel 1 zijn dit absoluut de beste games die ik ooit gespeeld heb. Ben 35 jaar oud, game al heel mijn leven maar oh oh oh wat een ervaring! Ga de dagen aftellen tot deel 3 op de mat ligt.....
Kreeg de PU net binnen, met Uncharted 3 op de voorzijde. Krijg er ook gelijk zin in, de Uncharted delen zijn simpelweg geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Hier ook de PU binnen, ga de review pas lezen als ik de game zelf heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Baatje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:37:
Hier ook de PU binnen, ga de review pas lezen als ik de game zelf heb gespeeld
Waarom zou ik. De PU zet altijd netjes spoilerwaarschuwingen in hun reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik zeg toch dat "ik " wacht? Of lees ik dat verkeerd?

Ik, wederom geldt dit voor mijn persoon, wil zo weinig mogelijk weten over de game. Mag dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gelijk heb je. Screenshots alleen al geven soms part of the fun weg, lekker onbezonnen en onwetend aan het avontuur beginnen zie ik ook als enige optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Baatje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:
Ik zeg toch dat "ik " wacht? Of lees ik dat verkeerd?

Ik, wederom geldt dit voor mijn persoon, wil zo weinig mogelijk weten over de game. Mag dat?
Ja natuurlijk, we leven in een vrij land. :)

Ik zeg alleen dat ik dat niet ga doen, aangezien er altijd netjes spoilerwaarschuwingen in staan. Plus de screenshots die ze posten heb ik 9 van de 10 keer al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Die mening deel ik volkomen. Maar goed ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt, ik vermijd ook zoveel media omtrent U3, laat mij maar lekker verrast worden door het verhaal en alles erop en eraan :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik lees zelden iets over de games die ik ga kopen. Achteraf wel natuurlijk.

Games waarbij ik twijfel, zoals laatst bij Rage, lees en kijk ik zo veel mogelijk media.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Woensdag deze game uitgespeeld voor het eerst :$
haha lag al bijna een jaar ongespeeld in de kast.

maar wat een epic game zeg! deel 3 mag snel komen!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat is hetzelfde als verkering hebben met de vrouw van je dromen, en sex weigeren.

Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 21:25
Is Uncharted 2 qua actie/platform verhouding verbeterd tov van het 1e deel?

Ben nu namelijk met Drake's Fortune begonnen, maar vind het een verschrikkelijk spel. -O- Het ziet er mooi uit, en het verhaal is interessant, maar die veel te vaak voorkomende, vervelende schietpartijen met steeds maar weer respawnende enemies (die komen uit de grond?) verpesten het voor mij een beetje...
Het platformen is wel leuk, maar de verhouding tussen actie en platforming is echt scheef imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:44
Voor zover ik weet spawnen de vijanden niet meer nadat je ze gedood hebt, dan kun je gewoon rondlopen zonder dat er nieuwe komen. Tot je bij de volgende shootout bent natuurlijk :P

Maar deel 2 is volgen mij niet heel veel anders qua verhouding, er zijn stukken waarbij je een hele tijd niet knalt, en er zijn stukken waar je midden in de actie zit. Ik zou ze gewoon allebei doorspelen, ze zijn het waard imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
superbassie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:30:
Is Uncharted 2 qua actie/platform verhouding verbeterd tov van het 1e deel?

Ben nu namelijk met Drake's Fortune begonnen, maar vind het een verschrikkelijk spel. -O- Het ziet er mooi uit, en het verhaal is interessant, maar die veel te vaak voorkomende, vervelende schietpartijen met steeds maar weer respawnende enemies (die komen uit de grond?) verpesten het voor mij een beetje...
Het platformen is wel leuk, maar de verhouding tussen actie en platforming is echt scheef imo.
Ik vind deel 2 ook niet alles, is m'n eerste Uncharted ervaring en had er (doordat iedereen er zo positief over is) gigantisch veel van verwacht.

Een lineaire game in de stijl van CoD die je maar op één manier kunt spelen voldoet gewoon niet aan die verwachtingen. Leuk dat je een granaat als stealth bonus krijgt bij het killen van een enemy maar je kunt sommige stukken onmogelijk stealth uitspelen omdat er gewoon shootouts voorgeprogrammeerd zitten :(.

Geef mij maar een sandbox game, dat past gewoon beter bij me :). Ik laat U3 dan ook lekker staan in de winkel.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
In de stijl van CoD? Dan heb ik een andere game gespeeld. Ik vind Uncharted in geen enkel aspect op CoD lijken, behalve dat erin geschoten wordt (maar goed, in Space Invaders wordt ook geschoten). En dan heb ik het nog niet eens over de toffe karakters en gewedige cutscenes.

Er zitten sowieso zat stukken in waarbij je zelf kan bepalen hoe ze aan te pakken: stealth of gewoon als Rambo. Een keuze die je bij CoD niet hebt.

Dat de game zélf lineair is had je van tevoren kunnen weten. Het is een interactieve over-the-top Hollywood filmervaring die je van het begin tot het eind vastgrijpt en niet meer loslaat (mij in ieder geval). Deze beleving kun je alleen maar ervaren met een lineaire constructie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:50:
In de stijl van CoD? Dan heb ik een andere game gespeeld. Ik vind Uncharted in geen enkel aspect op CoD lijken, behalve dat erin geschoten wordt (maar goed, in Space Invaders wordt ook geschoten). En dan heb ik het nog niet eens over de toffe karakters en gewedige cutscenes.

Er zitten sowieso zat stukken in waarbij je zelf kan bepalen hoe ze aan te pakken: stealth of gewoon als Rambo. Een keuze die je bij CoD niet hebt.

Dat de game zélf lineair is had je van tevoren kunnen weten. Het is een interactieve over-the-top Hollywood filmervaring die je van het begin tot het eind vastgrijpt en niet meer loslaat (mij in ieder geval). Deze beleving kun je alleen maar ervaren met een lineaire constructie..
Met stijl van CoD bedoelde ik meer dat het een soort interactieve film is en dus erg lineair. Vol met scripted events die niet worden afgewisseld met random events en waar je als speler gewoon nauwelijks vrijheid hebt om je eigen benadering te kiezen.

CoD speel ik dan nog wel omdat "de film" en het genre oorlog me aantrekt, deze games speel ik dan ook puur voor het verhaal. Die aantrekkingskracht voel ik totaal niet bij Uncharted 2. Het verhaal boeit me gewoon 0,0 en als het een film zou zijn zou ik na een kwartier weglopen uit de bioscoop. Als bij dit soort filmische games het verhaal je niet aantrekt is de game zelf ook niks meer waard.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ben ook een verfent CoD speler, maar ik vind het fascinerend dat dat verhaal je wel boeit, en het verhaal van Uncharted 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Uncharted 1 + Uncharted 2 á €30? Deal or no deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Uniciteit schreef op zondag 10 februari 2013 @ 21:30:
Uncharted 1 + Uncharted 2 á €30? Deal or no deal?
goede prijs.

Tweedehands vind je ze niet voor veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ike. schreef op zondag 10 februari 2013 @ 21:33:
[...]

goede prijs.

Tweedehands vind je ze niet voor veel goedkoper.
Ik heb al enkele jaren een PS3, maar ik heb de Uncharted-games nog nooit gespeeld aangezien de Uncharted-franchise mij nooit echt aantrok. Nu er zo weinig goede titels lijken uit te komen dit voorjaar, en aangezien Uncharted toch wel erg goed scoort bij veel mensen, dacht ik: misschien moet ik de eerste twee delen toch eens proberen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Ik heb gisteren het spel op Crushing niveau uitgespeeld, het was makkelijker dan Drake's Fortune maar wat was die eindbaas van Among Thieves lastig op Chrushing zeg, damn!!!!

Uiteindelijk heb ik gebruik moeten maken van een glitch waarbij je gewoon stil kan staan want je hebt geen enkele ruimte om fouten te maken als je aan het parkouren bent. Bij mij springt Drake altijd de verkeerd kant op namelijk :p.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Uncharted 2 - Lazarevic boss fight - Glitch - PS4

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 17:31
De game op NL :(
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste