Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11-2024
Lol dat meen je niet echt he? Tot level XXX komen? Met DIT weer en het WK? :D

Ik zit nu op IV bijna op V en de moed begint me aardig in de schoenen te zakken. Merk van mezelf wel dat ik erg gefixeerd ben om in de top 1000 van beste co-op spelers te komen. Stond op een gegeven moment nr 1200 ofzo, maar als je 3 weken niet speelt val je heel hard terug.

Trouwens een goeie manier om hoog in co-op te komen is door Gold Rush te spelen, daar heeeeeeeeel veel gastjes neer te maaien (lukt aardig t/m lvl 3) totdat je 400.000 punten hebt ofzo en daarna ga je pas de schat gaan zoeken. Voor je ranking telt namelijk het aantal punten dat je scoorde en niet je $$.

Dus als je zin hebt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Het enige wat ik nog speel op de PS3 is op dit moment UC2, dus als je me online ziet kun je me altijd uitnodigen. Ga jij voor de coop ranking ga ik voor de $$$, mooie combi toch? :P

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Gisteren speelde ik een potje co-op, toen er opeens een speler mee ging doen met een (voor mij) nieuwe skin. Na wat googelen kwam ik erachter dat je deze skins krijgt bij het kopen van de comics. Schijnt al vanaf 1 april online te zijn.... heb al heeeeeel veel potjes gespeeld, maar gisteren dus voor het eerst gezien:

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_BEng-5mDPP4/TDWK2rMoGGI/AAAAAAAASus/cRarZ5NhRr8/img_19911.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_BEng-5mDPP4/TDWK2503VHI/AAAAAAAASuw/9kFC0uo4u-U/img_19911-2.jpg

Ik dacht eerst dat ik misschien een beta-tester te pakken had die nieuwe DLC aan het uittesten was. Maar nee... helaas dus geen nieuwe single player missies of nieuwe maps. Ahja, ik heb nog credits die liggen te verstoffen op mn UK PSN account, dus misschien koop ik ze maar gewoon :)

"The Eye of Indra DLC is available in the Playstation Store. In the pack you get all the eye of indra motion comics and Rika Raja and Daniel Pinkerton skin. Its 2 pounds 39 in the United Kingdom."

[ Voor 6% gewijzigd door artacis op 08-07-2010 10:24 . Reden: Stomme plaatjes linkten niet goed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:14
U2: singeplayer uitgespeeld! :)
Tijd voor de Multiplayer dus... alleen wil die 't maar niet doen...
Blijft connecten en syncing livedata...... alle andere spellen doen het wel gewoon perfect op PSN. nooit problemen.

Heb wel de UK versie maar dan kan ik toch gewoon nog steeds online??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:44:
U2: singeplayer uitgespeeld! :)
Tijd voor de Multiplayer dus... alleen wil die 't maar niet doen...
Blijft connecten en syncing livedata...... alle andere spellen doen het wel gewoon perfect op PSN. nooit problemen.

Heb wel de UK versie maar dan kan ik toch gewoon nog steeds online??
Dat syncen is normaal.
De multi-player van Uncharted 2 update op deze manier zodat er geen patches nodig zijn.
De eerste keer kan dit even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net uitgespeeld, had het spel al sinds november, steeds paar uurtjes gespeeld.
Wat een heerlijk spel was dit zeg..veel mooier heb ik tot nog toe niet gezien op PS3 en de 360, op Heavy Rain na.

Klassieker :)

(heb het spel op normal uitgespeeld, vraag me af hoe sommigen dit redden op de allermoeilijkste graad :P )

En de muziek was subliem. Meer spellen zouden DTS moeten ondersteunen!

[ Voor 10% gewijzigd door Exorcist op 25-07-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Onlangs op de kop getikt voor 2 tientjes. Ik heb het spel gisteren uitgespeeld. Een leuk spel maar wel erg kort en aardig rechtlijnig. Grafisch absoluut erg mooi. Wat betreft puzzels erg makkelijk. Als je de grote vuurgevechten weglaat kun je echt in no time door het spel heen. Ik heb er max 20 uur over gedaan op normal en alles voor mijn gevoel goed bekeken. Nu door naar de multi player :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 21-05 21:11
Ik wil sinds tijden weer eens gaan spelen, maar als ik dan multiplayer kies krijg ik tijdens dat laden van die gegevens heel de tijd een fout ( niet steeds dezelfde ).

De melding is:
Fout. Modellen niet gesynchroniseerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Lizardz op 25-07-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Lizardz schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:34:
Ik wil sinds tijden weer eens gaan spelen, maar als ik dan multiplayer kies krijg ik tijdens dat laden van die gegevens heel de tijd een fout ( niet steeds dezelfde ).

De melding is:
Fout. Modellen niet gesynchroniseerd.
verwijder alle game data (niet de save data) van Uncharted 2 eens. Ik denk dat het dan is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Dat ben ik nu aan het proberen inderdaad. Hij is nu alle update's enzo weet aan het downloaden.

EDIT: Nu krijg ik:
Fout. Levels niet gesynchroniseerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Lizardz op 25-07-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Lizardz schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:59:
Dat ben ik nu aan het proberen inderdaad. Hij is nu alle update's enzo weet aan het downloaden.

EDIT: Nu krijg ik:
Fout. Levels niet gesynchroniseerd.
Nadat de updates opnieuw zijn gedownload, klopt het dat 'live sync' (na kiezen voor multiplayer) een tijdje duurt? Als het goed is moet er dan nog even vanalles worden gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Na de update start het spel gewoon op. Als ik dan in het menu op multiplayer klik gaat hij inderdaad die live gegevens etc doen, als hij dat aan het laden is het het balkje is net over de helft krijg ik steeds die error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:37

Nakebod

Nope.

Hmm, volgens mij had ik die error laatst ook een keer na lange tijd geen Uncharted te hebben gespeeld, en (toevallig?) na een update.
Volgens mij was het omdat ik om één of andere reden niet meer automatisch was aangemeld bij PSN. Controleer dat eens.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Lizardz schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:45:
Na de update start het spel gewoon op. Als ik dan in het menu op multiplayer klik gaat hij inderdaad die live gegevens etc doen, als hij dat aan het laden is het het balkje is net over de helft krijg ik steeds die error.
http://www.neoseeker.com/...540321-error-multiplayer/

Denk dat die persoon hetzelfde probleem had. Het verwijderen en opnieuw instellen van de netwerkinstellingen schijnt de oplossing te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Uncharted 2 gets Title Update 1.09
Naughty Dog’s detailed Update 1.09 for Uncharted 2, set to go live tonight in the UK.

The patch, mostly for the game’s multiplayer, will include the following:

* Changes made to multiplayer character skin system to allow for voices to be included with future skins
* Made changes to character game mechanics to prevent players from using exploits
* Fixed ability for players to “super throw” the treasure in Plunder matches
* Cash awarded per kill in Elimination has been increased to $750 per kill
* Enabled the ability for Naughty Dog to easily alter the amount of cash earned for individual Medals on a playlist or gametype basis and per-kill

A Liveupdate update will also be released by ND that will update how cash rewards in objective-based games are awarded. For those that fall under that update, these are the kill-based rewards that have been updated:

* Tip Off – $1,000
* Captured – $4,000
* That’s Embarrassing – $10,000
* Protectorate – $2,000
* No Cigar – $2,000
* Drop It – $1,000
* None Shall Pass – $5,000
* Expansionist – $5,000

The update goes live at 10am PST (6pm BST) today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Eindelijk eens dit spel gekocht. Gister begonnen, vanmiddag klaar in 11,5 uur op hard en 200 failures :X . Maar echt een prachtige game, had hem veel eerder moeten kopen. Nu nog een keer op Crushing. Een vraagje over die bonus upgrades met one shot kill en wapens kopen. Hoe kan je dat ingame gebruiken. Als ik chapter select op hard doe zegt ie ingame dat Drake de actie niet kan uitvoeren ofzo? Zie ik iets over het hoofd?

Nadeel van nu pas de game kopen is de ellendige lange updates. Negen updates die zeker een half uur duren (heb 30 mbit maar ging onwijs traag) en multiplayer voor het eerst starten duurde ook extra 25-30 minuten updaten (wtf). Anyway, ik ben geduldug en heb nog alleen coop gedaan wat wel leuk was.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BatmanHorizon schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:18:
Eindelijk eens dit spel gekocht. Gister begonnen, vanmiddag klaar in 11,5 uur op hard en 200 failures :X . Maar echt een prachtige game, had hem veel eerder moeten kopen. Nu nog een keer op Crushing. Een vraagje over die bonus upgrades met one shot kill en wapens kopen. Hoe kan je dat ingame gebruiken. Als ik chapter select op hard doe zegt ie ingame dat Drake de actie niet kan uitvoeren ofzo? Zie ik iets over het hoofd?

Nadeel van nu pas de game kopen is de ellendige lange updates. Negen updates die zeker een half uur duren (heb 30 mbit maar ging onwijs traag) en multiplayer voor het eerst starten duurde ook extra 25-30 minuten updaten (wtf). Anyway, ik ben geduldug en heb nog alleen coop gedaan wat wel leuk was.
Dan moet je zorgen dat Drake vrij staat en niet in een cutscene is, dan kun je de opties selecteren ;)
Werkt idd vaker niet dan wel, maar oneindige rocket launcher is zo vet :)

Plus, handig voor de Trophies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:18:
Je moet stil staan (zonder te schieten) anders kan je die 'cheats' niet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
En kan alleen op de moeilijkheid waarop unlocked. Dus heb je het spel nog niet op Crushing uitgespeeld kun je ze nog niet gebruiken.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Ah, that explains! Ik probeerde het telkens in cover :P. Ik dacht er echt niet aan dat het verschil zou uitmaken. Ik wou het idd even gebruiken om de trophies te halen, moet alleen de GAU nog. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

HoefMeistert schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 06:57:
En kan alleen op de moeilijkheid waarop unlocked. Dus heb je het spel nog niet op Crushing uitgespeeld kun je ze nog niet gebruiken.
Er zijn een paar tweaks die je wel al op crushing kunt gebruiken zonder crushing uitgespeeld te hebben, zoals de one shot kill en unlimited ammo. Ik weet de exacte procedure niet meer, google is your friend O-)

• Ike.
  • Niet online
New UNCHARTED 2 DLC Coming Next Week
On Wednesday, 18 August, the UNCHARTED 2: Among Thieves Sidekick Skins pack will be available for purchase from PlayStation Store. After the last two sets of multiplayer skins we released, we heard that you wanted more Sully, more Chloe and more Elena (among many, many other things) – and that’s exactly what we put into the pack. Not to neglect the villains team, we also threw in two enemy characters from UNCHARTED: Drake’s Fortune – Dillon and Mac – who complete the set we started with Blain and Dutch.

The UNCHARTED 2: Among Thieves Sidekick Skins Pack includes the following multiplayer characters:

* Heist Chloe
* Borneo Chloe
* Borneo Sullivan
* UDF Sullivan
* Winter Sullivan
* Wetsuit Elena
* Dillon
* Mac

On the same day, we’re also releasing an UNCHARTED 2 Dynamic Theme for your PS3. As you can see from the screenshots and the embedded video below, the Dynamic Theme features a scene from Chapter 15 – Train Wrecked, when a critically injured Nathan Drake is high up in the mountains, stumbling through the snow away from the train wreck he survived to recover the Phurba Dagger.

The UNCHARTED 2: Among Thieves Sidekick Skin Pack will be released on the PlayStation Store on 18 August for only €2.99 / £2.39 for the 8 skins. The UNCHARTED 2: Among Thieves Dynamic Theme will be released on the same day €1.99 / £1.59 as well.
http://blog.eu.playstatio...2-dlc-coming-next-week-2/

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 12-08-2010 18:57 ]

• artacis
Jammer, skins.

Had graag wat nieuwe co-op/survival maps zien verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:37

Nakebod

Nope.

Hmm, mooi is dat... die DLC vind mijn PS3 niet zo lief ofzo.
De update van 1.09 crashte mijn PS3 constant bij "Please wait".
Nu was ik tijdens het zoeken al tegen de oplossing aangelopen (http://www.community.eu.p...ont-download/m-p/11232249)

Wacht een seconde of 5-10 totdat je het Uncharted muziekje hoort, en begin dan pas met het updaten. Toen ging het wel prima.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Hmm kwam dat niet doordat er gisteren wat troubles waren met het PSN? Gisteren was Uncharted al redelijk instabiel (veel connection errors). Op een gegeven moment kreeg ik errors als 'Error Getting Ticket' : maw ik kon niet meer inloggen. Dat bleek uiteindelijk aan het PSN te liggen.

Ik kon een uurtje of 2 niet inloggen. Kreeg ook via PSN een error code (die ik niet meer weet), maar het kwam er op neer dat het een netwerk probleem was.

Dat terzijde: Inmiddels ben ik in de 'top 800' regionen binnengekomen voor co-op spelers... ik moet echt een andere tijdsbesteding gaan zoeken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 10:10
artacis schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:56:

Dat terzijde: Inmiddels ben ik in de 'top 800' regionen binnengekomen voor co-op spelers... ik moet echt een andere tijdsbesteding gaan zoeken :F
Lol, ga andere spellen spelen! :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 08:22

JK

Vorige week Uncharted 2 gekocht, zojuist uitgespeeld.. wel op makkelijk en in 9u 55 min.
Maar mij gaat het dan ook meer om het verhaal dan de uitdaging om het zo zwaar mogelijk te maken.
Aangezien ik nog zat andere dingen doe, is zo'n spel in 10u uitspelen mooi zat.

Enige nadeel van zowel Uncharted 1 als 2, is dat de camera soms veranderd en op dat moment de controls net andersom zijn, waardoor je wel eens ergens afspringt de afgrond in. Voor de rest een ontzettend gave game. Een musthave voor elke PS3 bezitter.

Nu eens kijken of ik nog online ga gamen met het spel.. ben niet zo'n online gamer eerlijk gezegd...
Ik heb deel 1 ook nog liggen en die moet ik eerst nog maar eens uitspelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Haha ja die controls die worden omgedraaid als je van een instortende brug moet vluchten zeker :)

Ben ook geen online-speler, maar ben het door U2 wel geworden. Ik zou als ik jou was beginnen met co-op missies, das net als single player gameplay, maar dan met 2 andere gasten online. Je moet dus samenwerken en dat is erg goed uitgewerkt. Erg leuk!

En daarna...? Daarna ben je gewoon verslaafd :)

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:50

scorpie

Supra Addict

Als je je controller gewoon vasthoudt op het moment dat de camera draait, dan houdt die er rekening mee hoor. Pas als je x aantal graden van je stick omdraait gaat de nieuwe stand in werking zeg maar.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:21

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

scorpie schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:06:
Als je je controller gewoon vasthoudt op het moment dat de camera draait, dan houdt die er rekening mee hoor. Pas als je x aantal graden van je stick omdraait gaat de nieuwe stand in werking zeg maar.
Klopt, als je ineens naar de camera toe rent en niet de stick losgelaten hebt kun je de linkerstick omhoog doen om naar de camera toe te rennen. Pas als je een keer loslaat worden dan de controls omgedraaid en moet je de stick naar beneden doen om naar de camera toe te rennen. Erg mooi systeem :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 08:22

JK

artacis schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:31:
Ik zou als ik jou was beginnen met co-op missies, das net als single player gameplay, maar dan met 2 andere gasten online. Je moet dus samenwerken en dat is erg goed uitgewerkt. Erg leuk!
Ik had je bericht te laat gelezen. Ik ben beonnen met deathmatch.. nou nou nou, wat een gastjes daar over de microfoon ouwehoeren. *weg*. Vrij triest. Ik zal die co-op nog wel even gaan proberen, maar deathmatch etc. wordt het in elk geval niet meer. Heb ook te weinig tijd en te weinig zin om me daar helemaal in omhoog te werken. Die schoolgaande kiddo's hebben tijd zat om te oefenen.

Wanneer komt Uncharted 3?
Ben nu trouwens verder bezig met Uncharted 1, ik was daar aan begonnen en vrij vlot mee gestopt omdat ik 'm te lastig vond (hij stond per ongeluk op 'moeilijk' :+ ) dus nu af en toe Uncharted 1 erin en genieten.

Volgende game om aan te schaffen wordt denk ik Heavy Rain. Al heb ik nog zat liggen wat moet worden uitgespeeld, maar ook dan geldt weer tijd & zin.

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 31-08-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

@hierboven
Er zit een MUTE functie in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Kettrick

Rantmeister!

Heeft iemand enig idee hoe het kan dat UC2 mijn dlc packs niet vind?, zodra ik multiplayer opstart krijg ik een melding dat ik naar de store moet, welke vervogens leeg is?.

Ik heb al wat packs gekocht door normaal te zoeken in de store, maar deze worden dus in het geheel niet gevonden. Ik krijg het idee dat ik een verkeerde versie van UC2 heb, maar dat zou wel erg raar zijn omdat ik het spel volgens mij gewoon bij bol.com besteld heb :?.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Kettrick schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:51:
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat UC2 mijn dlc packs niet vind?, zodra ik multiplayer opstart krijg ik een melding dat ik naar de store moet, welke vervogens leeg is?.

Ik heb al wat packs gekocht door normaal te zoeken in de store, maar deze worden dus in het geheel niet gevonden. Ik krijg het idee dat ik een verkeerde versie van UC2 heb, maar dat zou wel erg raar zijn omdat ik het spel volgens mij gewoon bij bol.com besteld heb :?.

Iemand een idee?
Welke code staat er op de disc/doosjes? ULES/BCES ####

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Nu online

Kettrick

Rantmeister!

Ike. schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:33:
[...]

Welke code staat er op de disc/doosjes? ULES/BCES ####
BCUS 98123, als ik het doosje eens bekijk lijkt het inderdaad een US versie te zijn :S. Is het normaal dat ik deze gewoon gekocht heb in een winkel hier ?.

Ik heb juist een ps3 om van dit soort gezeik af te zijn, erg irritant :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Kettrick schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:31:
[...]

BCUS 98123, als ik het doosje eens bekijk lijkt het inderdaad een US versie te zijn :S. Is het normaal dat ik deze gewoon gekocht heb in een winkel hier ?.

Ik heb juist een ps3 om van dit soort gezeik af te zijn, erg irritant :(.
Dan heb je inderdaad de verkeerde versie. Je moet BCES00509 hebben om in de NL store DLC te kopen. Ze hebben in ieder geval al veel klachten hierover gehad want het staat er zelfs bij sinds een tijdje. Waarschijnlijk heb je erover heen gelezen?

Imho wel belachelijk dat bol.com US-versies verkoopt. Dat mag helemaal niet. Of heb je hem tweedehands van Bol.com? Dan is het een ander verhaal.

Bij Nedgame zie ik ook vaak US en UK versies van games bij de nieuwe games liggen. Dat lijkt me ook verboden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Nu online

Kettrick

Rantmeister!

LuPo schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:05:
Dan heb je inderdaad de verkeerde versie. Je moet BCES00509 hebben om in de NL store DLC te kopen. Ze hebben in ieder geval al veel klachten hierover gehad want het staat er zelfs bij sinds een tijdje. Waarschijnlijk heb je erover heen gelezen?
Zou kunnen, maar ik ga er ook vanuit dat als ik een versie in de winkel haal hier ik me geen zorgen hoef te maken over US versies e.d., onterecht blijkbaar :(.
Imho wel belachelijk dat bol.com US-versies verkoopt. Dat mag helemaal niet. Of heb je hem tweedehands van Bol.com? Dan is het een ander verhaal.
Ik heb nog even in mijn geschiedenis gekeken, maar heb hem niet bij bol.com gekocht, hoewel ik daar de meeste games bestel heb ik deze bij een gameshop gehaald, was dus ook de laatste keer :S
Bij Nedgame zie ik ook vaak US en UK versies van games bij de nieuwe games liggen. Dat lijkt me ook verboden toch?
Ik heb geen idee of het verboden is, onhandig is het wel.... ik moet nu of een nieuwe disc kopen, of dlc uit de us store vissen, beide heb ik weinig zin in :(

Ik gok dat vloeken en schelden op de winkel ook weinig zin heeft, heb het spel na de release gekocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Kettrick schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:57:
Ik heb nog even in mijn geschiedenis gekeken, maar heb hem niet bij bol.com gekocht, hoewel ik daar de meeste games bestel heb ik deze bij een gameshop gehaald, was dus ook de laatste keer :S

Ik gok dat vloeken en schelden op de winkel ook weinig zin heeft, heb het spel na de release gekocht :/
Hangt er vanaf.... is het een Nederlandse shop? Stond er bij de beschrijving vermeldt dat ze een US versie verkochten? Als het eerste antwoord ja is en het tweede nee, dan moet de shop je op enige manier compenseren imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Nu online

Kettrick

Rantmeister!

ThePrutser schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:29:
[...]

Hangt er vanaf.... is het een Nederlandse shop? Stond er bij de beschrijving vermeldt dat ze een US versie verkochten? Als het eerste antwoord ja is en het tweede nee, dan moet de shop je op enige manier compenseren imho.
Het is een gameshop in Amsterdam noord ( denk dat er maar één is daar :? ), het spel stond daar destijds gewoon in het schap. Ik heb het dus gewoon gekocht zonder na de code te kijken, wat mij redelijk normaal lijkt :X

Het zou inderdaad netjes zijn als ze me alsnog een eu versie zouden geven, maar ik heb het vermoeden dat dat een lang verhaal gaat worden :(. Mocht ik weer eens in de buurt zijn loop ik wel eens langs, wie weet :)

Super schokkend is het ook niet, zit nu alleen met dlc waar ik niets mee kan en mis wat levels, geen idee hoe spannend dat allemaal is :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Kettrick schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:41:
Super schokkend is het ook niet, zit nu alleen met dlc waar ik niets mee kan en mis wat levels, geen idee hoe spannend dat allemaal is :?.
Ik zat met hetzelfde probleem, maar dan met de UK versie. Echter had ik UC2 geimporteerd (zavvi.com) dus logisch dat er een UK code op zit. Ik heb ter vergeefs een poging gedaan bij sony om het probleem op te lossen. Ik bedoel ik koop een spel in een Europees land, dan mag ik er toch vanuit gaan dat deze ook in Nederland werkt met DLC. Echter houdt Sony zich niet zo zeer aan de regio's dmv continenten, maar aan de PEGI classificeringen (tenminste daar lijkt het meer op) en die kunnen per land/regio enorm verschillen. In Nederland geldt bijvoorbeeld een lagere leeftijd voor geweldadige games dan in Engeland (of andersom).

Anyway, of je de multiplayer DLC toegevoegde waarde vindt hangt af van of je het (veel) online speelt en dat ook echt leuk vind. Er zitten leuke maps bij en een extra spel variant, "Siege". Er zijn geen co-op missies bijgekomen waarbij je een heel stuk van de single player samen speelt. Dit vind ik overigens wel erg jammer en ik hoop dat die er later nog bij komen.

Ik vond persoonlijk de DLC z'n geld zeker waard, maar ik ben dan ook verslaafd (geweest) aan Uncharted 2 multiplayer. "geweest" staat tussen haakjes omdat ik het nu een tijdje niet gespeeld heb, maar ik weet zeker dat als ik weer begin er weer aan verslaafd ben

Kort samengevat: vind je de multiplayer van UC2 goed, dan kan ik je de DLC aanraden en is het zeker de moeite om de DLC uit de US store te vissen.

• KngfCnns
ThePrutser schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:31:
[...]

Ik zat met hetzelfde probleem, maar dan met de UK versie. Echter had ik UC2 geimporteerd (zavvi.com) dus logisch dat er een UK code op zit.
Heb hem ook van zavvi.com maar heb wel met BCES. Is wel platinum, dus misschien dat ze het daarmee hebben "gefixed".

• Ike.
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:10:
[...]

Heb hem ook van zavvi.com maar heb wel met BCES. Is wel platinum, dus misschien dat ze het daarmee hebben "gefixed".
Je zal dan nog de DLC uit de Britse Store moeten halen...
In de Store staat als het goed is duidelijk aangegeven welke 'Gameversie' je moet hebben voor de DLC

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 15-09-2010 20:15 ]

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

BatmanHorizon schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:10:
Is niet gefixed in platinum, daarnaast zegt het begin van de code in dit geval "BCES" niks over welke store je de DLC kan downloaden, het is de gehele code die belangrijk is. Zowel de NL als de UK versie beginnen met BCES echter eindigt de NL versie op 00509 en de UK versie op 00727...

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vraag me echt af wanneer ze deel 3 nu eens gaan aankondigen. Het al bijna een jaar geleden dat deel 2 werd gereleased. Ik neem aan dat ze al een redelijke build van de game hebben?

• Psyonara
  • Laatst online: 21-05 23:52
bram1984 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:41:
Ik vraag me echt af wanneer ze deel 3 nu eens gaan aankondigen. Het al bijna een jaar geleden dat deel 2 werd gereleased. Ik neem aan dat ze al een redelijke build van de game hebben?
Rustig maar het komt vanzelf denk dat hij op de komende E3 wel aangekondigd word. En dan in het opvolgende jaar uitkomt. duurt meestal minimaal 2 jaar. Daarnaast helpen ze ook mee aan Killzone 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Van mij mag het nog wel even duren, heb nog veel te veel andere spellen uit te spelen, er komen ook nog een hoop goede andere games uit en ben nog niet klaar voor een nieuwe (extra) verslaving ;)

[ Voor 14% gewijzigd door ThePrutser op 19-09-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
naja, ik dacht de multiplayer DLC van uncharted 2 te hebben gekocht, blijkt het de multiplayer drake's fortune DLC te zijn. en de originele kan ik nergens meer vinden... ligt dat aan mij? ik wil graag trophysupport voor de online modus, maar daar gaat iets mis.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Uncharted: Drake's Fortune heeft geen multiplayer of DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ike. schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:10:
Uncharted: Drake's Fortune heeft geen multiplayer of DLC.
de uncharted 2 DLC genaamd "drakes fortune", oftewel maps vanuit UC1 die je online in UC2 kunt spelen.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
knuppelhout schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:59:
[...]

de uncharted 2 DLC genaamd "drakes fortune", oftewel maps vanuit UC1 die je online in UC2 kunt spelen.
Die DLC 'unlocked' een stuk of 10 trophies die je kan halen.
http://blog.eu.playstatio...2/15/uncharted-2-new-dlc/

Wat meer blogposts over Uncharted DLC:
http://blog.eu.playstatio...2-dlc-coming-next-week-2/
http://blog.eu.playstatio...ble-cash-weekend-returns/
http://blog.eu.playstatio...ed-2-siege-expansion-dlc/
http://blog.eu.playstatio...rted-2-dlc-out-next-week/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Op de 1 of andere manier heb ik UC2 gewoon bijna een jaar in de kast laten liggen, omdat ik geen zin meer had verder te spelen... Onbegrijpelijk eigenlijk!

Ben 2 weken terug weer eens begonnen en wat een adembenemend sprookje is het eigenlijk O+
Was ooit gestrand in chapter 17 ofzo, maar gisteren eindelijk uitgespeeld (op 'normal'). Gewoon schitterend!

Snel weer opnieuw spelen, dan op 'hard' en kijken of ik meer schatten kan vinden... Want heb er uiteindelijk maar 20 gehaald... Heb die dingen echt amper gezien, terwijl ik toch ook wel veel heb rondgelopen en gezien om te genieten van de omgeving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:09

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben ook opnieuw gestart op hard. Ik begin normaal gesproken elk spel op normal. Ik heb nu een paar andere schatten gevonden, maar nog steeds niet heel veel. Dus er blijft nog genoeg te doen. Ik zit nu in "stadsoorlog". Voorlopig kan ik dus nog weer een paar uur vooruit.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn de controls bij Uncharted 1 ook aan te passen (naar een op deel 2 lijkende manier)? Ik speelde laatst de demo, waarbij het me gelijk opvoel dat je met de controller moet "zwiepen" om een granaat te kunnen gooien. Dat vind ik dus in Uncharted 2 vele malen prettiger werken. Zoiets houd me toch wel een beetje tegen om alsnog Uncharted 1 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jorgen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:10:
Zijn de controls bij Uncharted 1 ook aan te passen (naar een op deel 2 lijkende manier)? Ik speelde laatst de demo, waarbij het me gelijk opvoel dat je met de controller moet "zwiepen" om een granaat te kunnen gooien. Dat vind ik dus in Uncharted 2 vele malen prettiger werken. Zoiets houd me toch wel een beetje tegen om alsnog Uncharted 1 aan te schaffen.
Als het goed is is er een optie dat je dit kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat vind ik fijn om te horen. :)
Het lijkt me namelijk verder net zo'n pareltje als Uncharted 2, waar ik - zoals ik een paar posts hierboven al schreef - nog steeds erg van geniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je zult het al een keer toegelicht hebben hoor, maar waarom ben je met deel 2 begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb ik niet eerder toegelicht, dus een heel terechte vraag.

Ik heb mijn PS3 vorig jaar rond de kerstdagen gekocht. Op dat moment had ik al een tijdje de wens om een PS3 te hebben, o.a. vanwege de mogelijkheden van het apparaat en de goede games op dat moment. Uncharted 2 was toen een van de meest gehypte spellen. Die heb ik er dus gelijk bijgekocht. Uncharted 2 was eigenlijk het spel dat me overtuigde van de aanschaf van mijn Playstation. Sindsdien heb ik erg veel plezier aan het apparaat beleefd en aan Uncharted 2 dus. Deel 1 heb ik - met uitzondering van de demo - nooit gespeeld, maar zou ik graag willen hebben.

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-05 21:48
Volgende keer op Engels zetten, stuk beter dan 'stadsoorlog' en Nederlandse stemmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 12:41

Wildfire

Joy to the world!

Grrrr... zit nu net in chapter 22 van Uncharted 2 en heb de game dus bijna uitgespeeld. Hetgeen ik ontzettend jammer vind, omdat het zo'n heerlijke game is.

Jammer dat er naast Uncharted 1 (die ik natuurlijk voorheen al gespeeld heb) er verder, voor zover ik weet, geen andere games voor de PS3 zijn met deze stijl/sfeer. Wachten op Uncharted 3 dan maar?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Wát... is er nog geen Uncharted 3 topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Wildfire schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:45:
Grrrr... zit nu net in chapter 22 van Uncharted 2 en heb de game dus bijna uitgespeeld. Hetgeen ik ontzettend jammer vind, omdat het zo'n heerlijke game is.

Jammer dat er naast Uncharted 1 (die ik natuurlijk voorheen al gespeeld heb) er verder, voor zover ik weet, geen andere games voor de PS3 zijn met deze stijl/sfeer. Wachten op Uncharted 3 dan maar?
Heb je Tomb Raider al gespeeld? Het laatste deel vond ik wel leuk om te spelen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

SToRM666 schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:25:
[...]

Heb je Tomb Raider al gespeeld? Het laatste deel vond ik wel leuk om te spelen :)
Tomb Raider Underworld zeker? Heb ik hier voor de PC liggen maar in de onderwatergrot al gestopt met spelen toen ik bij die puzzel bij die reuze-octopus kwam. Ik snapte er geen bal van :P

Misschien toch maar de PS3-versie aanpassen. Ik merk nu dat dit type games op de PS3 meer lijkt te bevallen dan op de PC :)

(Uncharted 2 gisteren trouwens uitgespeeld... zucht... nog een jaar wachten op deeltje 3, begin november 2011 dus... pffft...)

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 13-12-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Underworld bedoelde ik ja. Ik neem aan dat je deel 1 van Uncharted ook al gespeeld hebt? :+
Die ga ik binnenkort nog eens opnieuw op hard spelen, aangezien ik die de eerste keer uitgespeeld heb voordat er trophies voor waren.
Maar er zijn nog genoeg spellen die iets anders zijn kwa opzet maar nog altijd een goed verhaal hebben zoals Dead Space, Assassin's Creed 2, Heavy Rain.

[ Voor 104% gewijzigd door SToRM666 op 13-12-2010 20:06 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

SToRM666 schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:02:
Underworld bedoelde ik ja. Ik neem aan dat je deel 1 van Uncharted ook al gespeeld hebt? :+
Die ga ik binnenkort nog eens opnieuw op hard spelen, aangezien ik die de eerste keer uitgespeeld heb voordat er trophies voor waren.
Maar er zijn nog genoeg spellen die iets anders zijn kwa opzet maar nog altijd een goed verhaal hebben zoals Dead Space, Assassin's Creed 2, Heavy Rain.
Uncharted 1 natuurlijk ook gespeeld ja :P

Heavy Rain heb ik ook al uitgespeeld. Erg sfeervolle game.

Trophies interesseren me niets dus daar ga ik een game niet om herspelen. Anders was dat nog wel een optie geweest ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:17
Wildfire schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:47:
[...]

Tomb Raider Underworld zeker? Heb ik hier voor de PC liggen maar in de onderwatergrot al gestopt met spelen toen ik bij die puzzel bij die reuze-octopus kwam. Ik snapte er geen bal van :P

Misschien toch maar de PS3-versie aanpassen. Ik merk nu dat dit type games op de PS3 meer lijkt te bevallen dan op de PC :)

(Uncharted 2 gisteren trouwens uitgespeeld... zucht... nog een jaar wachten op deeltje 3, begin november 2011 dus... pffft...)
Ik was na Uncharted 2: Among Thieves ook opzoek naar een vervanger. Ook Tombraider:Underworld gekocht. De besturing is wat slechter, maar zeker een vermakelijke game. Ik heb hem nu 100% uitgespeeld en 100% Platinum, is goed te doen.

De collosale gebouwen en constructies in Tombraider: Underworld, zijn echt fraai! Het geeft een geweldig machtig gevoel, als je zo'n gebouw of constructie uitgespeeld hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 13-12-2010 21:16 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Uncharted 3: Drake's Deception - Chateau Gameplay _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wjOwtdpBu8I]

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Stacheldraht schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:30:
Uncharted 3: Drake's Deception - Chateau Gameplay _/-\o_

[video]
LuPo schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:36:
[...]

Hahaha, hoeveel pech en toeval kun je in nog geen twee minuten hebben zeg. Alle uitgangen worden geblokkeerd. Wel mooie beelden inderdaad, heb zin in U3. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-05 21:02
Whoei, ik heb het spel sinds een paar dagen en ik moet zeggen dat ik het spel wel degelijk heb onderschat, zit heel erg te genieten van dit spel, het is een stuk beter dan ik had verwacht en de besturing is ook een stuk fijner dan deel 1. Ik weet dat ik een beetje laat er mee ben maar het is wel gelijk een van mijn favoriete PS3 games geworden tot nu toe.
Ben blij dat ik weer een PS3 heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Aangezien er hier al aardig veel werd gepost over Uncharted 3 heb ik een nieuw topic aangemaakt. Mocht er dus nieuws zijn over deel 3 dan kan dat hier gedeeld worden: [PS3] Uncharted 3: Drake's Deception - deel 1

Ik ben nog op zoek naar iemand die een mooie lay-out kan maken. Dan maak ik diegene mede-auteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Ik speel de laatste tijd weer veel uncharted 2 online co-op. Mocht iemand zin hebben om een beetje te co-op'en voeg mij dan maar toe. PSN ID: killerfabrik

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Stacheldraht schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:03:
Ik speel de laatste tijd weer veel uncharted 2 online co-op. Mocht iemand zin hebben om een beetje te co-op'en voeg mij dan maar toe. PSN ID: killerfabrik
Ik ben er eigenlijk ook wel weer voor in, voor me PSN zie hieronder.

(Vermeld er even bij iets van GoT ofzo)

[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 20-12-2010 17:03 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 12:23
Ik wil met een vriend co op doen echter als ik hem een bericht stuur met uitnodiging kan hij alleen antwoorden op het bericht 8)7 |:( en niet joinen meer mensen laatst hier van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Je moet ingame reageren op een invite, niet via de crossemediabar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04 10:27
UC2 heb ik een jaar geleden gespeeld op, toen nog, een oude CRT-TV. Gisteren ben ik weer begonnen met spelen op mijn nieuwe LED-TV en god-alle-machies, wat is dat vet. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik een spel de tweede keer speel, maar ben weer hooked. Wat loopt het verhaal lekker, weer het gevoel alsof je in een film zit. :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162481

Deze laatst aangeschaft doordat andere spellen prioriteit kregen.(deel 1 uiteraard uitgespeeld)
Wat een beleving is dit toch weer, zomaar een paar uur aan het spelen zonder het in de gaten te hebben :) :9~
Deel 3 komt @launch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Uncharted 2 is onlline soms nog wel een drama, soms zit je eindeloos te wachten voor iemand een keer joint, of dat je zelf een geschikte game hebt gevonden. Deathmatch ishelaas wel altijd vol

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:17
Eindelijk Uncharted 2: Among Thieves Platinum behaald, laat nu Uncharted 3: Drake's Deception maar komen!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren ben ik begonnen met een 2e run van Uncharted 2. Zojuist game over. Bijna 2 jaar later dan ik het voor de 1e keer speelde. Ik kan niet anders zeggen dan wat een fantastische game is dit zeg. Wat een actie, spanning, humor en heel veel plezier. Samen met deel 1 zijn dit absoluut de beste games die ik ooit gespeeld heb. Ben 35 jaar oud, game al heel mijn leven maar oh oh oh wat een ervaring! Ga de dagen aftellen tot deel 3 op de mat ligt.....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Baatje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:30:
Gisteren ben ik begonnen met een 2e run van Uncharted 2. Zojuist game over. Bijna 2 jaar later dan ik het voor de 1e keer speelde. Ik kan niet anders zeggen dan wat een fantastische game is dit zeg. Wat een actie, spanning, humor en heel veel plezier. Samen met deel 1 zijn dit absoluut de beste games die ik ooit gespeeld heb. Ben 35 jaar oud, game al heel mijn leven maar oh oh oh wat een ervaring! Ga de dagen aftellen tot deel 3 op de mat ligt.....
Kreeg de PU net binnen, met Uncharted 3 op de voorzijde. Krijg er ook gelijk zin in, de Uncharted delen zijn simpelweg geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Hier ook de PU binnen, ga de review pas lezen als ik de game zelf heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Baatje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:37:
Hier ook de PU binnen, ga de review pas lezen als ik de game zelf heb gespeeld
Waarom zou ik. De PU zet altijd netjes spoilerwaarschuwingen in hun reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik zeg toch dat "ik " wacht? Of lees ik dat verkeerd?

Ik, wederom geldt dit voor mijn persoon, wil zo weinig mogelijk weten over de game. Mag dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gelijk heb je. Screenshots alleen al geven soms part of the fun weg, lekker onbezonnen en onwetend aan het avontuur beginnen zie ik ook als enige optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Baatje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:
Ik zeg toch dat "ik " wacht? Of lees ik dat verkeerd?

Ik, wederom geldt dit voor mijn persoon, wil zo weinig mogelijk weten over de game. Mag dat?
Ja natuurlijk, we leven in een vrij land. :)

Ik zeg alleen dat ik dat niet ga doen, aangezien er altijd netjes spoilerwaarschuwingen in staan. Plus de screenshots die ze posten heb ik 9 van de 10 keer al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Die mening deel ik volkomen. Maar goed ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt, ik vermijd ook zoveel media omtrent U3, laat mij maar lekker verrast worden door het verhaal en alles erop en eraan :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik lees zelden iets over de games die ik ga kopen. Achteraf wel natuurlijk.

Games waarbij ik twijfel, zoals laatst bij Rage, lees en kijk ik zo veel mogelijk media.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Woensdag deze game uitgespeeld voor het eerst :$
haha lag al bijna een jaar ongespeeld in de kast.

maar wat een epic game zeg! deel 3 mag snel komen!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat is hetzelfde als verkering hebben met de vrouw van je dromen, en sex weigeren.

Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:26
Is Uncharted 2 qua actie/platform verhouding verbeterd tov van het 1e deel?

Ben nu namelijk met Drake's Fortune begonnen, maar vind het een verschrikkelijk spel. -O- Het ziet er mooi uit, en het verhaal is interessant, maar die veel te vaak voorkomende, vervelende schietpartijen met steeds maar weer respawnende enemies (die komen uit de grond?) verpesten het voor mij een beetje...
Het platformen is wel leuk, maar de verhouding tussen actie en platforming is echt scheef imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-05 21:48
Voor zover ik weet spawnen de vijanden niet meer nadat je ze gedood hebt, dan kun je gewoon rondlopen zonder dat er nieuwe komen. Tot je bij de volgende shootout bent natuurlijk :P

Maar deel 2 is volgen mij niet heel veel anders qua verhouding, er zijn stukken waarbij je een hele tijd niet knalt, en er zijn stukken waar je midden in de actie zit. Ik zou ze gewoon allebei doorspelen, ze zijn het waard imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
superbassie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:30:
Is Uncharted 2 qua actie/platform verhouding verbeterd tov van het 1e deel?

Ben nu namelijk met Drake's Fortune begonnen, maar vind het een verschrikkelijk spel. -O- Het ziet er mooi uit, en het verhaal is interessant, maar die veel te vaak voorkomende, vervelende schietpartijen met steeds maar weer respawnende enemies (die komen uit de grond?) verpesten het voor mij een beetje...
Het platformen is wel leuk, maar de verhouding tussen actie en platforming is echt scheef imo.
Ik vind deel 2 ook niet alles, is m'n eerste Uncharted ervaring en had er (doordat iedereen er zo positief over is) gigantisch veel van verwacht.

Een lineaire game in de stijl van CoD die je maar op één manier kunt spelen voldoet gewoon niet aan die verwachtingen. Leuk dat je een granaat als stealth bonus krijgt bij het killen van een enemy maar je kunt sommige stukken onmogelijk stealth uitspelen omdat er gewoon shootouts voorgeprogrammeerd zitten :(.

Geef mij maar een sandbox game, dat past gewoon beter bij me :). Ik laat U3 dan ook lekker staan in de winkel.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
In de stijl van CoD? Dan heb ik een andere game gespeeld. Ik vind Uncharted in geen enkel aspect op CoD lijken, behalve dat erin geschoten wordt (maar goed, in Space Invaders wordt ook geschoten). En dan heb ik het nog niet eens over de toffe karakters en gewedige cutscenes.

Er zitten sowieso zat stukken in waarbij je zelf kan bepalen hoe ze aan te pakken: stealth of gewoon als Rambo. Een keuze die je bij CoD niet hebt.

Dat de game zélf lineair is had je van tevoren kunnen weten. Het is een interactieve over-the-top Hollywood filmervaring die je van het begin tot het eind vastgrijpt en niet meer loslaat (mij in ieder geval). Deze beleving kun je alleen maar ervaren met een lineaire constructie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:50:
In de stijl van CoD? Dan heb ik een andere game gespeeld. Ik vind Uncharted in geen enkel aspect op CoD lijken, behalve dat erin geschoten wordt (maar goed, in Space Invaders wordt ook geschoten). En dan heb ik het nog niet eens over de toffe karakters en gewedige cutscenes.

Er zitten sowieso zat stukken in waarbij je zelf kan bepalen hoe ze aan te pakken: stealth of gewoon als Rambo. Een keuze die je bij CoD niet hebt.

Dat de game zélf lineair is had je van tevoren kunnen weten. Het is een interactieve over-the-top Hollywood filmervaring die je van het begin tot het eind vastgrijpt en niet meer loslaat (mij in ieder geval). Deze beleving kun je alleen maar ervaren met een lineaire constructie..
Met stijl van CoD bedoelde ik meer dat het een soort interactieve film is en dus erg lineair. Vol met scripted events die niet worden afgewisseld met random events en waar je als speler gewoon nauwelijks vrijheid hebt om je eigen benadering te kiezen.

CoD speel ik dan nog wel omdat "de film" en het genre oorlog me aantrekt, deze games speel ik dan ook puur voor het verhaal. Die aantrekkingskracht voel ik totaal niet bij Uncharted 2. Het verhaal boeit me gewoon 0,0 en als het een film zou zijn zou ik na een kwartier weglopen uit de bioscoop. Als bij dit soort filmische games het verhaal je niet aantrekt is de game zelf ook niks meer waard.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ben ook een verfent CoD speler, maar ik vind het fascinerend dat dat verhaal je wel boeit, en het verhaal van Uncharted 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Uncharted 1 + Uncharted 2 á €30? Deal or no deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Uniciteit schreef op zondag 10 februari 2013 @ 21:30:
Uncharted 1 + Uncharted 2 á €30? Deal or no deal?
goede prijs.

Tweedehands vind je ze niet voor veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ike. schreef op zondag 10 februari 2013 @ 21:33:
[...]

goede prijs.

Tweedehands vind je ze niet voor veel goedkoper.
Ik heb al enkele jaren een PS3, maar ik heb de Uncharted-games nog nooit gespeeld aangezien de Uncharted-franchise mij nooit echt aantrok. Nu er zo weinig goede titels lijken uit te komen dit voorjaar, en aangezien Uncharted toch wel erg goed scoort bij veel mensen, dacht ik: misschien moet ik de eerste twee delen toch eens proberen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05 17:53
Ik heb gisteren het spel op Crushing niveau uitgespeeld, het was makkelijker dan Drake's Fortune maar wat was die eindbaas van Among Thieves lastig op Chrushing zeg, damn!!!!

Uiteindelijk heb ik gebruik moeten maken van een glitch waarbij je gewoon stil kan staan want je hebt geen enkele ruimte om fouten te maken als je aan het parkouren bent. Bij mij springt Drake altijd de verkeerd kant op namelijk :p.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 21-05 23:52
De game op NL :(
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste