Artacis!!!!!!!!!!
We
powned crushing (and hard a little less).
maw: Het ging
echt heel goed coop crushing, ik vond het bijna makkelijk. We waren een goed lopende cq geoliede machine met z'n drieen! Alle drie hebben we denk ik top gespeeld. Dat coop op hard wat minder ging, kwam naar mijn idee omdat we crushing zo "makkelijk" hadden gehaald. Tenminste ik speelde daardoor veel minder behouden en veel laconieker, zo van "oooh, we hebben crushing net gehaald, dan doen we hard ook wel ff"

Nepal speelde ik echt enorm laconiek
Ik vond het helemaal niet laf dat je ging wachten tot we gerespawned waren, dat is gewoon goede tactiek! Ik heb het ook 1 keer gedaan, anders is het te riskant. Ik kreeg het op een gegeven moment wel benauwd toen je aan het einde van een level zat te wachten op onze respawn terwijl je langzaam werd ingesloten door 5 gepantserde gasten. Je loste het heel mooi op.
Gelukkig respawned de ander wel te gelijk, met degene die aller langer down is. Dus als ik nog maar 5 seconden moest wachten voordat ik zou respawnen en een tweede ging down, dan respawnde degene te gelijk met mij binnen die 5 seconden.
Overigens af en toe ook helemaal in een deuk gelegen om bepaalde acties bij checkpoints/endgamepoints. Hilarisch!
moet er weer om lachen als ik er aan denk
Back to back wil ik zeker een keer proberen! Zaterdagnacht weer

of zondag overdag?
[
Voor 5% gewijzigd door
ThePrutser op 31-05-2010 19:00
. Reden: vergeet altijd de helft ]