Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

20 uur over deel 1 is behoorlijk lang moet ik zeggen.
Op normal heb ik pas geleden er ongeveer 11 uur over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend heeft Naugty Dog weer wat in petto, namelijk:

"Experimental weekend & Plunder Only"

Wat houdt het in:
-"Plunder only" playlist.
-Player health wordt in alle game types verlaagd naar 65% wat overeenkomt met de instellingen op Crushing. Boosters zijn nog wel toegestaan.

Deze wijzigingen lopen van vrijdag 19:00 uur (al is het health gedeelte volgens mij nu al van toepassing) tot maandag 20:00 uur.

bron: http://www.naughtydog.com...tal_weekend_plunder_only/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom nu weer die 65% verlaging? Op easy mode is survival en goldrush al pittig zat :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik ga dit weekend waarschijnlijk m'n eerste uurtjes Uncharted 2 online spelen :)
Dan weer gauw terug naar de singleplayer, want die moet ook nog uit (Ben pas bij chapter 4 ofzo).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Heb deze game voor mijn verjaardag gekregen, zijn er dingen waar ik op moet letten als Uncharted noob? Wil eigenlijk wel op hard beginnen, anders is het ook niet leuk denk ik.

Wel weer een reden om het stof van mijn PS3 af te halen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik zou met deel 1 beginnen :P wel zo leuk voor het verhaal.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Chaoss schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:12:
ik zou met deel 1 beginnen :P wel zo leuk voor het verhaal.
Hmm tja dat zit er dus niet in. En ach, het verhaal kan me gestolen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Deel 1 koop je voor een habekrats dus dat is het probleem niet :P

tis ook niet een vervolg verhaal ofzo, maar ti's wel leuk als je de karakters kent en soms worden er grappen gemaakt mbt het vorige deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die stealth gasten zijn niet leuk meer, zelfs achter een shield weten ze je nog van voren aankomen rennen en in houdgreep pakken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:54
Heb deze game gekregen van Sinterklaas. Na de aanschaf van de PS3 vorige maand wilde ik weer een game als Splintercell 1 op de XBOX. Een game die me alles laat vergeten, waar je volledig in op gaat tot in de late uurtjes. Nou, na 2 uur spelen heeft Uncharted 2 dat al waargemaakt. Wat een vette game. Splintercell (sluipen) en Tombraider (werelden, avontuur) samengevoegd _/-\o_ En de muziek erbij! Ja, mindfreaker komt de winter wel door.

Trouwens de Nederlandse gesproken tekst is wel grappig, meestal erger ik me er gruwelijk aan, maar ik moet toegeven dat je zo wel lekker in het verhaal zit. Soms net of je zelf meespeelt in een film.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dit weekend de eerste paar uurtjes gespeeld (25%). Ik moet zeggen, de graphics zijn erg vet, daar valt weinig op aan te merken. Het spel zuigt je wel meteen op, erg cinematografisch opgezet en perfect uitgevoerd.

Enige minpuntje, en dat is puur persoonlijk, is dat er voor mij teveel schieten inzit en te weinig puzzel element. Ik kan gewoon niet met de PS3 controller overweg, dus heb nu al steeds bijna al mijn ammo nodig om door de grotere gevechten heen te komen. En het spel is nogal lineair van opzet, maar dat is inherent aan het beoogde film effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:53:
Dit weekend de eerste paar uurtjes gespeeld (25%). Ik moet zeggen, de graphics zijn erg vet, daar valt weinig op aan te merken. Het spel zuigt je wel meteen op, erg cinematografisch opgezet en perfect uitgevoerd.

Enige minpuntje, en dat is puur persoonlijk, is dat er voor mij teveel schieten inzit en te weinig puzzel element. Ik kan gewoon niet met de PS3 controller overweg, dus heb nu al steeds bijna al mijn ammo nodig om door de grotere gevechten heen te komen. En het spel is nogal lineair van opzet, maar dat is inherent aan het beoogde film effect.
probeer eens te bursten, en headshots maken helpt ook wel :)
Daarlangs tracht ik rekening te houden met die prophane-tanks :+ geven ook leuk effect.
Puzzel is beetje minimaal, dat was in de thombraider series beter utigewerkt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:23:
[...]

probeer eens te bursten, en headshots maken helpt ook wel :)
Daarlangs tracht ik rekening te houden met die prophane-tanks :+ geven ook leuk effect.
Puzzel is beetje minimaal, dat was in de thombraider series beter utigewerkt
:X propane tanks... die had ik nog niet gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Had wel het idee dat deel 1 naar verhouding wat meer puzzel stukken had.

mageod kvin die gevechten wel vet. en ik kan ook niet echt met de PS3 controller omgaan. volgens my si de key gewoon veel, soms zelfs constant cover zoeken. en vanuit je cover de vijanden 1 voor 1 neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben nu wel aardig gewent aan de controller, het is enkel dat de kogels gewoon traag vliegen :P

Als je perfect je aim-ding op een rennend mannentje houd, zie je nog alle kogels ver achter hem pas in de muur duiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Net voor het eerst 2 potjes multiplayer gedaan.

best leuk dat coop, kheb zowel een missie als een arena gedaan... beide gefailed trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Phusebox schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:53:

Ik moet zeggen dat ik in het begin ook vond dat er teveel schieten in zat, maar naarmate ik verder kwam en wat meer aan de controls gewend raakte gingen de schietgedeeltes me steeds beter af eigenlijk. En als je nog maar op 25% zit moeten de mooiste stukken nog komen ;)
Coop is trouwens ook echt een aanrader!

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SToRM666 schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:01:
[...]

Ik moet zeggen dat ik in het begin ook vond dat er teveel schieten in zat, maar naarmate ik verder kwam en wat meer aan de controls gewend raakte gingen de schietgedeeltes me steeds beter af eigenlijk. En als je nog maar op 25% zit moeten de mooiste stukken nog komen ;)
Coop is trouwens ook echt een aanrader!
Ken niemand met een ps3 en om nou co-op te gaan doen met een vreemde?
Ik ga in de kerstvakantie weer eens verder. Ben benieuwd. Hoop wel dat er meer omgevingen als Istanbul (paleis) inzitten, want die jungle setting bevalt me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier een zeer irritant probleem, iemand een oplossing?
Ik had het spel uitgespeeld op hard, en alle trophies stroomden binnen. Goed gevoel! Vervolgens wilde ik mijn trophies sync-en en liep hij de hele tijd vast. Ik kan nu ook niet meer naar de trophies van mijn buddies kijken. Grootste probleem is nog dat Uncharted 2 niet meer wil opstarten. Hij biljft een eeuwigheid laden (met de keystone rechts onderin ronddraaiend)...

What to do? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Phusebox schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:02:
[...]

Ken niemand met een ps3 en om nou co-op te gaan doen met een vreemde?
Ik ga in de kerstvakantie weer eens verder. Ben benieuwd. Hoop wel dat er meer omgevingen als Istanbul (paleis) inzitten, want die jungle setting bevalt me niet zo.
Dei jungle setting is vrij kort, daarna krijg je stad etc. is idd leuker.

en die Co-op is gewoon leuk, ook met vreemden hoor! ik ken ook niemand persoonlijk met een PS3, gewoon game matching gedaan, tot nu toe 4 potjes co-op, ging prima. slechts 1x is een potje afgebroken omdat de verbinding weg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:36:
[...]

:X propane tanks... die had ik nog niet gezien :X
die staan op veeel plaatsen, je kunt die ook oppikken en kapot schieten
meestal spamen de poppetjes herhaaldelijk op dezelfde plaats, maak daar misbruik van :+

bij goldrush (MP Coop) kun je ze op strategische plaatsen vast dumpen (trappen / smalle gangen) voor maximaal effect O-)

* himlims_ wil zijn ps3 terug van reparatie
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:40:
Heb hier een zeer irritant probleem, iemand een oplossing?
Ik had het spel uitgespeeld op hard, en alle trophies stroomden binnen. Goed gevoel! Vervolgens wilde ik mijn trophies sync-en en liep hij de hele tijd vast. Ik kan nu ook niet meer naar de trophies van mijn buddies kijken. Grootste probleem is nog dat Uncharted 2 niet meer wil opstarten. Hij biljft een eeuwigheid laden (met de keystone rechts onderin ronddraaiend)...

What to do? :(
je ps3 al een keer herstart?
wil je niet 'bang' maken, maar nadat ik die problemen kreeg ging me ps3 2-3 weken later defect (bleef hangen in standby)

[ Voor 40% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nvt

[ Voor 99% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chaoss schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:46:
en die Co-op is gewoon leuk, ook met vreemden hoor! ik ken ook niemand persoonlijk met een PS3, gewoon game matching gedaan, tot nu toe 4 potjes co-op, ging prima. slechts 1x is een potje afgebroken omdat de verbinding weg was.
Jep, ik speel bijna enkel met vreemden. Grappig hoe je de eerste 2 rondes zeker 2-3x dood ga,puur even uitvogelen wie waar gaat zitten, maar daarna tot ronde 9 zonder problemen door kom. Nu alleen nog op zoek naar een goeie spot in die urban city map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als je team je maar komt "healen" dat scheelt een hoop.

Khad 1x zo'n gast in het team die maar niet reageerde bij de "quicktime" events om het zo maar even te nomeen (waar je op driehoekje moet drukken)... das dan wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:13:

[...]

je ps3 al een keer herstart?
wil je niet 'bang' maken, maar nadat ik die problemen kreeg ging me ps3 2-3 weken later defect (bleef hangen in standby)
hij start verder prima op, en andere spellen gaan ook prima (al lijkt het laden langer te duren dan oorspronkelijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:14:
[...]

hij start verder prima op, en andere spellen gaan ook prima (al lijkt het laden langer te duren dan oorspronkelijk)...
was precies het zelfde, soms wel soms niet, overige games totaal geen problemen mee gehad.
maar goed ik ben ook uitzonderlijk geval :+

Niet veel later kreeg ik issues met het benaderen van het PSN menu, dag later was ie dood
(40gb) ...

Misschien een herinstallatie van de game (met patches enzo) verschil maakt.
kan ook een bugged save game zijn, maar volgensmij freezed ie bij jou voordat je aan laden toe komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

SinergyX schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:20:
[...]

Jep, ik speel bijna enkel met vreemden. Grappig hoe je de eerste 2 rondes zeker 2-3x dood ga,puur even uitvogelen wie waar gaat zitten, maar daarna tot ronde 9 zonder problemen door kom. Nu alleen nog op zoek naar een goeie spot in die urban city map.
Je bedoelt 'the plaza'?
Als je vanaf je beginpositie je gelijk omdraait en dan naar rechtsvoren rent, kom je in een hoek met een stukje open gebouw en een paar risksja's enzo. Als je daar met 3 man gaat zitten red je het prima, vooral als je een minigun weet te bemachtigen. Niet in je eentje gaan zitten, want dan kan je nogal eens gechoked worden.

Speel me zelf helemaal suf aan coop trouwens, ben nu lvl 40 en heb dat bijna enkel te danken aan coop... :) Red het nu in principe bijna altijd, ook de goldrush regelmatig. Maar dan moet het team wel een beetje meewerken natuurlijk...

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

is dat die ene waar je die schat te pakken moet krijgen... die map heb ik al een paar keer gehaald.

hoeveel van die coop maps zijn er eigenlijk? volgens mij ben ik er nog maar 2 of 3 tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:52

mzx

Chaoss schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:21:
is dat die ene waar je die schat te pakken moet krijgen... die map heb ik al een paar keer gehaald.

hoeveel van die coop maps zijn er eigenlijk? volgens mij ben ik er nog maar 2 of 3 tegen gekomen?
Ja, 3... Wel weinig helaas maar gelukkig komt daar nog DLC voor ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok dan heb ik net de 3'de voor het eerst gespeeld. "the village" met die tank.

Dan merk je toch datje die coop maps leert kennen, ik eindigde nu onderaan met ongeveer de helft van de punten van nr 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
vreemd ik wil net weer een potje online spelen, blijft hij bij mij ook hangen bij het laden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Joepv schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:48:
Heb deze game gekregen van Sinterklaas. Na de aanschaf van de PS3 vorige maand wilde ik weer een game als Splintercell 1 op de XBOX. Een game die me alles laat vergeten, waar je volledig in op gaat tot in de late uurtjes. Nou, na 2 uur spelen heeft Uncharted 2 dat al waargemaakt. Wat een vette game. Splintercell (sluipen) en Tombraider (werelden, avontuur) samengevoegd _/-\o_ En de muziek erbij! Ja, mindfreaker komt de winter wel door.

Trouwens de Nederlandse gesproken tekst is wel grappig, meestal erger ik me er gruwelijk aan, maar ik moet toegeven dat je zo wel lekker in het verhaal zit. Soms net of je zelf meespeelt in een film.
Je weet dat je taal/gesproken tekst in het Engels kan zetten he ;)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chaoss schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:21:

- The Sanctuary
- The Lost City
- The Village
- The Plaza
- The Fort (DLC)

Op dit moment dus 5, gold rush heeft dacht ik Lost City niet in de lijst, athans ben ik nog niet tegen gekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

The lost city ben ik nog nooit tegen gekomen.

ik heb ook nog nooit gold rush gespeeld, kan het zijn dat de gewone coop, waarin je gewoon een missie speelt maar 3 maps heeft?

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

SinergyX schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:00:
[...]

- The Sanctuary
- The Lost City
- The Village
- The Plaza
- The Fort (DLC)

Op dit moment dus 5, gold rush heeft dacht ik Lost City niet in de lijst, athans ben ik nog niet tegen gekomen.
In alle survival maps kan je ook gold rush doen.
The Lost City ook dus, dat is zelfs 1 van de maps waarop gold rush het beste te doen is (samen met The Village)... :)

De missie co-op heeft inderdaad maar 3 maps.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:05
Heb de game een paar dagen geleden uitgespeeld maar heeft, als je het mij vraagt, mijn hoge verwachtingen niet helemaal waar gemaakt. Meningen als "beste game ooit" of "mooiste game ooit" deden mij overhalen om de game voor de volle mep te kopen (wilde niet wachten dus kocht de game "gewoon" in de winkel) zodat ik gelijk kon spelen!
True, de game is nagenoeg perfect qua spelen en besturing maar de beleving was niet zo geweldig als bijvoorbeeld Metal Gear Solid 4. Met die game had ik pas ECHT het wow-gevoel. En wat betreft het geluid/de muziek; klinkt geweldig maar had wel het idee dat tijdens de game steeds dezelfde tune afgespeeld werd.

En ik vindt het vreemd dat ze vrijwel niets met de trophies gedaan hebben. Je kan exact dezelfde trophies verdienen als dat je kon in deeltje 1. Ook kan je slechts twee trophies halen in het multiplayer-gedeelte. Yep, I know, je kan in-game nog veel meer medailles halen en dat is ook wel vet, maar wilde dit toch even melden. :)

Wat ik wel altijd vet vindt in Uncharted is dat je in-game de making-of -movies kan bekijken. Echt super om deze filmpjes te bekijken nadat je de game uitgespeeld hebt.

spoiler:
Ik moet wel zeggen dat, toen ik wakker werd in dat tibetaanse dorpje en mocht rondlopen, dat ik zoiets had van: "Zoiets moois heb ik nog nooit mogen aanschouwen in een game. Wat een geweldige graphics!
Het eindgevecht van Uncharted 2 is overigens een stuk beter als die van Uncharted 1 (want dat was echt een drama)

Maar al met al heb ik genoten van deze game en zal zeker deel 3 aanschaffen (maar niet meer voor de volle mep....)

Co-op is trouwens ook heel vet! Doe eigenlijk alleen maar co-op. :) En true, op easy is het al vrij pittig. 8)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:52

mzx

Game of the Year: Uncharted 2 Among Thieves!!!! Yeah!

http://www.ps3-sense.nl/2...wards-2009-op-een-rijtje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
UNCHARTED 2: Among Thieves Title Update #3
Today, Friday, December 18, 2009, at 10:00 AM PST (what time is it in my city?) you will be required to download an update to UNCHARTED 2: Among Thieves.

Below is a list of what is different:

* Added Version number to game menu – should display 1.03 after this update
* Added Clan Tags – all players can now add a custom four letter Clan Tag in the Profile Menu (square) to display on-screen before their PSN ID
* Load times have been decreased significantly
* Added “Rematch” functionality
* Adjusted some Boosters for balance
* Addressed issue with Player’s Met screen in game menu and XMB displaying incorrectly
* Addressed issue with Double Cash not doubling medal cash rewards

We’ve also made a slew of other changes to improve player experience.

I spoke with our multiplayer lead designer, Justin, to give us the lowdown on what’s so great about a few of these updates. Justin quickly shot me back an e-mail with the following info:

Clan Tags is an addition we’ve been working for a while on. While it’s not full Clan support, we wanted to be sure that everybody can fly their Clan colors within UNCHARTED 2 multiplayer. Support for this is available to all players from the very beginning and can be edited within the player Profile menu – the same place where you choose your boosters.

We have significantly decreased load times . You will notice that the game loads into a map much faster after leaving the vote screen. This will help get players into games faster and keep people playing instead of waiting in the menu system.

We have also added Rematch functionality. At the end of a game, all players will be put back into matchmaking together, allowing you to play the same group of people over again. This decreases wait times, while still allowing people to leave after a match if they so desire. Again, this gets people into games faster and allows more time playing and less time in the menus – all of which is a very, very good thing!
http://blog.eu.playstatio...g-thieves-title-update-3/

vanaf vanavond beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

At the end of a game, all players will be put back into matchmaking together, allowing you to play the same group of people over again.
Hopelijk is dit een goeie oplossing, nu heb ik pas 2x meegemaakt dat iemand in mijn party bleef als je terugkomt is dat 'overzicht scherm'. Maar dat komt deels omdat de controls daar onduidelijk zijn (O is back - maar enkel jezelf, dus verlaat je de party) en de wachttijd voordat de leader weer terug kan gaan naar matchmaker scherm.

Als ze nu eens die co-op skins eens fixen, ik betaal geen 100-250k voor een skin die ik dus nooit in co-op kan gebruiken :/ Zelfde geld voor die 3de slot granaat, deze werkt ook niet in Co-op (survival en story).

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt het maar zo of heb je minder health sinds de nieuwe update? In co-op bijvoorbeeld lijkt het dat je sneller in de kritieke status (lees: grijs beeld, en bijna dood) belandt dan voorheen het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:30:
Lijkt het maar zo of heb je minder health sinds de nieuwe update? In co-op bijvoorbeeld lijkt het dat je sneller in de kritieke status (lees: grijs beeld, en bijna dood) belandt dan voorheen het geval was.
Kan. Er was begin december al een 'test', een aantal dagen had je minder health in co-op

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 19-12-2009 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 17:42
En vandaag Crushing uitgespeeld, en daarmee de platinum trophy gehaald.
Wat een topspel, en dat terwijl ik er eerst nog twijfels over had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Peter_Aragorn schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:44:
[...]

Je weet dat je taal/gesproken tekst in het Engels kan zetten he ;)
Haha weet ik, maar vind het wel grappig in het Nederlands. :+

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

thaan schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:39:
En vandaag Crushing uitgespeeld, en daarmee de platinum trophy gehaald.
Wat een topspel, en dat terwijl ik er eerst nog twijfels over had!
vraagje,
spoiler:
Kan je daarvoor de "tweaks" gebruiken die je na bv normal uitspelen kan kopen, bv unlimited ammo of one-shot kills? 't lijkt me eigenlijk lame als dat kan :P daar wordt het immers wel makkelijk van, maarja je weet nooit.

@breminem
spoiler:
Was het eindgevecht van Drake's 1 echt zo lomp dan? 'k heb deel 1 niet gespeeld, maar ik vond dit eindgevecht nou ook niet echt om over naar huis te schrijven...

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 17:42
Clay schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:07:
[...]

vraagje,
spoiler:
Kan je daarvoor de "tweaks" gebruiken die je na bv normal uitspelen kan kopen, bv unlimited ammo of one-shot kills? 't lijkt me eigenlijk lame als dat kan :P daar wordt het immers wel makkelijk van, maarja je weet nooit.
Niet echt een spoiler nodig lijkt me, iedereen kan dat al in z'n menu zien, uitgespeeld of niet.
Maar nee, voordat je die tweaks in een game mode kunt gebruiken, moet je die game mode eerst uitgespeeld hebben. Crushing moet je dus echt 'de hard way' uitspelen. Daarna pas kun je tweaks gebruiken. Moet zeggen dat ik crushing mode nou niet zo enorm moeilijk vond, veel dingen een aantal keer overnieuw gedaan, maar de frustraties waren toch aardig beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Ik wil de game graag op crushing (uit)spelen, maar moet ik hier voor de game nu eerst helemaal op hard weer doorlopen? Dat is dan eigenlijk twee keer zelfde avontuur... Bij deel 1 kon je alsnog een savegame downloaden om meteen aan crushing te beginnen maar heb dit voor 2 nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 12-09 19:44
wheeler schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:49:
Ik wil de game graag op crushing (uit)spelen, maar moet ik hier voor de game nu eerst helemaal op hard weer doorlopen? Dat is dan eigenlijk twee keer zelfde avontuur... Bij deel 1 kon je alsnog een savegame downloaden om meteen aan crushing te beginnen maar heb dit voor 2 nog niet gevonden.
Nee dit hoeft niet. Je kunt gewoon het spel op crushing beginnen en zodra je het spel op crushing uitspeelt unlock je ook direct de makkelijkere trofeeën (hard, normal, easy en very easy). Mocht je vast zitten in een level en verder willen met het spel: gewoon die level op hard (of makkelijker) spelen en als je dan die level door bent de moeilijkheidsgraad terugzetten op crushing. Je zult later alsnog die level op crushing moeten halen en, om de achievement voor crushing te krijgen, de laatste level ook nog een keer doen (op very easy bijvoorbeeld) zodat je de achievement uitreiking triggered.

Ik bedenk mij overigens net dat je inderdaad het spel eerst op hard moet uitspelen voordat je crushing unlockt.

[ Voor 31% gewijzigd door Jorick op 22-12-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah kerstmutsen in uncharted 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Kerstmutsen?

Hoe kan ik eigenlijk die kleding vrij spelen? (bij opties) Heb nu net het convooi schieten gehad. Wat blijft die game vet!

[ Voor 4% gewijzigd door Joepv op 26-12-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Zo, vandaag de game uitgespeeld, en echt weer een pareltje hoor, net als deeltje 1 :)
Ga proberen om met dit spel m'n eerste platinum trophy te halen, maarja, het is hierboven al gezegd.. nou moet ik de game sowieso nog 2x uitspelen, 1x op hard en 1x op crushing.. :X

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
scorpie schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 20:12:
Zo, vandaag de game uitgespeeld, en echt weer een pareltje hoor, net als deeltje 1 :)
Ga proberen om met dit spel m'n eerste platinum trophy te halen, maarja, het is hierboven al gezegd.. nou moet ik de game sowieso nog 2x uitspelen, 1x op hard en 1x op crushing.. :X
Ik ben de eerste keer gelijk maar begonnen op hard, maar ik heb tot nu toe nog geen zin gehad om de game nogeens door te spelen op crushing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet zeggen dat ik steeds minder online speel, coop wordt gewoon verziekt door die seal achtige gasten. Je kan echt 0,0 ertegen doen, wachten op je team mates is het enige. Zeker in ronde 7-8 is het niet leuk meer, dan is het puur suicide om er nog op af te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

wat bedoel jij dan precies met coop? van die elvels waarbij je alleen maar hoeft te verdedigen tegen inkomende gasten? (ben ff vergeten hoe dat spel-type heet)

waarom speel je dan niet die coop missies die zijn veel leuker, enige nadeel is da tje die maar met 2 ndere lui speelt. maar voor de rest is dat erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in coop missions heb je ook die "seal gastjes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dan snap ik het probleem met die seal gastjes niet :P

heb die coop missies al tig keer uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die coop missies zijn zo simpel, daar kom je er mischien 2 of 3 van tegen in totaal (enkel 1x met die snipergasten op het dak). Coop goldrush en survival krijg je ze na ronde 5-6 bijna nonstop, die rondjes tikken 10x beter aan qua punten en zijn ook een stuk leuker om te doen (missies zijn 100% scripted)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, al erger ik mij geregeld tijdens gold rush wanneer ik de enige ben die weet wat de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:48
Hehe idd, meeste van die gastjes gaan met GoldRush zo veel mogelijk soldaatjes doodschieten voor een #1 score. Daarbij vergeten ze nog wel eens dat de schat opgehaald moet worden :P.

Nu zit ik op een level 40, dus die punten kunnen mij niet zo veel meer boeien. Komt wel eens voor dat ik honderd kills minder heb dan mijn medespelers omdat ik de enige ben die de schat wil dragen. :)

Ahja, en als er mensen die wel serieus co-op willen spelen: je kan me toevoegen onder de naam artacis

[ Voor 12% gewijzigd door artacis op 30-12-2009 09:38 ]

• Joepv
Op oudjaarsdag uitgespeeld. Wat een gaaf spel. Trophies heb ik niet op gelet. Ben gewoon voor de game gegaan. Na het uitspelen even de online mode gespeeld (deathmatch), best pittig hehe.. totaal afgeschoten :)

Resident Evil 5 ligt nu in de doos op me te wachten, maar misschien dat ik dit spel nogmaals ga spelen. Dat gevoel heb ik nog bij geen andere game gehad. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Heb inmiddels hard uitgespeeld, en ben op crushing een flink end op weg ergens halverwege de monastery. Alle 100 treasures ook zelf gevonden :Y) Op naar de platinum trophy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

artacis schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:37:
Hehe idd, meeste van die gastjes gaan met GoldRush zo veel mogelijk soldaatjes doodschieten voor een #1 score. Daarbij vergeten ze nog wel eens dat de schat opgehaald moet worden :P.
An sich is dat voor de punten wel beste optie. Als iemand een snelle rush doet voor de treasure terwijl jij en de 3rde iedereen bezig houd heb je makkelijk de 3x bonus. Meneer de treasure drager heeft 0 punten (0 kills * 3 blijft 0) terwijl jij al makkelijk 2-10k score hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
SToRM666 schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:05:
[...]

Ik ben de eerste keer gelijk maar begonnen op hard, maar ik heb tot nu toe nog geen zin gehad om de game nogeens door te spelen op crushing.
ben ook op hard begonnen maar moet de game nog uitspelen :$

@Clay: heb je echt alle schatten zelf gevonden _/-\o_ ? Ik probeer ze te vinden zonder guide maar heb geen zin om achter elke rots te kijken die er is, doe dat soort dingen meestal als ik het spel al een keer uitgespeeld heb en dan op easy en met guide, kan je ook andere trophies halen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over tegenstanders. Heb tot nu toe 60% of zo gevonden zonder guide.

[ Voor 7% gewijzigd door Svennie op 05-01-2010 08:45 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Dat vind ik razendknap, want sommige schatten zijn echt ingenieus weg gewerkt die ik zonder guide echt nooit gevonden had. Meestal speelde ik level uit en ging daarna kijken hoeveel schatten ik gemist had, waarna Youtube mijn vriend was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Svennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:43:
[...]

@Clay: heb je echt alle schatten zelf gevonden _/-\o_ ?
De 100 normale treasures heb ik samen met een vriend gevonden, maar idd allemaal zelf zonder walkthroughs. De laatste 2 waren de 1e treasure in desperate times (die eigenlijk best obvious is), en de 3e in de monastery. De naarste treasures liggen imo in heart of ice. De eerste paar keer kon ik gewoon niet meer dan 1 treasure vinden :P

De strange relic heb ik opgezocht :{ ik was het wel zat na 100 treasures en 3 keer uitspelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Clay schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:02:
[...]
De 100 normale treasures heb ik samen met een vriend gevonden, maar idd allemaal zelf zonder walkthroughs. De laatste 2 waren de 1e treasure in desperate times (die eigenlijk best obvious is), en de 3e in de monastery. De naarste treasures liggen imo in heart of ice. De eerste paar keer kon ik gewoon niet meer dan 1 treasure vinden :P

De strange relic heb ik opgezocht :{ ik was het wel zat na 100 treasures en 3 keer uitspelen :+
Erg knap! Zijn er genoeg waar je over heen struikelt maar voor de meesten moet je verder kijken dan het te volgen pad. Een paar zijn wel zo goed verstopt. Heb je wel gekeken in welk level je er nog moest, of ben je elke keer weer overal gaan zoeken?

Wat ik zo irritant vind is dat je vaak niet terug kan. Ben je aan het zoeken. loop je een meter te ver, cut scene en vergeet het zoeken maar want je kan niet meer terug. Of kijk je na een stuk klimmen om, zie je er een paar in de verte. Level opnieuw spelen doe ik dan ook niet want dan wil ik ook verder. In deel 1 had ik de strange relic trouwens al voor ik wist wat het was, dacht dat het een gewone treasure was.

Begin weer zin te krijgen om U2 uit te spelen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Svennie op 06-01-2010 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 09:03
Svennie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:31:
[...]

Erg knap! Zijn er genoeg waar je over heen struikelt maar voor de meesten moet je verder kijken dan het te volgen pad. Een paar zijn wel zo goed verstopt. Heb je wel gekeken in welk level je er nog moest, of ben je elke keer weer overal gaan zoeken?

Wat ik zo irritant vind is dat je vaak niet terug kan. Ben je aan het zoeken. loop je een meter te ver, cut scene en vergeet het zoeken maar want je kan niet meer terug. Of kijk je na een stuk klimmen om, zie je er een paar in de verte. Level opnieuw spelen doe ik dan ook niet want dan wil ik ook verder. In deel 1 had ik de strange relic trouwens al voor ik wist wat het was, dacht dat het een gewone treasure was.

Begin weer zin te krijgen om U2 uit te spelen :D
Haha, dat had ik ook. Nog voor ik het door had kreeg ik daar opeens de trophy voor Strange Relic. Maar die was dan ook wel heel makkelijk vond ik. Het was té opvallend dat half ingestorte gebouw. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Heb je wel gekeken in welk level je er nog moest, of ben je elke keer weer overal gaan zoeken?
Ben wel specifiek de levels gaan spelen waar ik niet alle x van y treasures had ja :P anders maak je het jezelf wel idioot lastig.
Nog voor ik het door had kreeg ik daar opeens de trophy voor Strange Relic. Maar die was dan ook wel heel makkelijk vond ik.
Ik snap ook eigenlijk niet hoe ik nou net die ene gemist kan hebben :P echt moeilijk ligt die nou ook weer niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:12
Oef, rotstukje:
spoiler:
Ik ben bijna bij de yeti.. en nu had ik in deel 1 al een hekel aan de monsters, maar deze yeti lijkt ook geen leuke gozer. Het enige youtube filmpje dat ik er van kan vinden heeft de speler unlimited ammo..
Hoop dat het een beetje te doen is

Elke keer als ik de game oppak zit ik meteen een paar uur aan de tv geplakt :D
En elke keer kijk ik mijn ogen weer uit!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
cheiron schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:25:
Oef, rotstukje:
spoiler:
Ik ben bijna bij de yeti.. en nu had ik in deel 1 al een hekel aan de monsters, maar deze yeti lijkt ook geen leuke gozer. Het enige youtube filmpje dat ik er van kan vinden heeft de speler unlimited ammo..
Hoop dat het een beetje te doen is

Elke keer als ik de game oppak zit ik meteen een paar uur aan de tv geplakt :D
En elke keer kijk ik mijn ogen weer uit!
spoiler:
Bij dat stukje heb je altijd unlimited ammo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08

Rj-

Hey! Ik ben momenteel bezig met uncharted 1. Toen ik begon wilde ik na het uitspelen, 2 aan schaffen en doorgaan met het avontuur van drake.

Ik ben nu beland bij episode 15 en het begint een beetje van het zelfde te worden het is wel leuk. Maar de drive van het begin is er een beetje af.

Is 2 ten opzichten van 1 beter kwa drive en dan toch de moeite waard of zou ik even wachten met 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
wat je bedoelt zal beter zijn in deel 2

In deel 1 speel je het gehele spel op 1 locatie. in deel 2 is er meer variatie omdat het verhaal zich niet afspeelt in 1 gebied. je gaat naar verschillende locaties/landen, waardoor het niet steeds 'van hetzelfde' lijkt

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 08-01-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
SToRM666 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:12:
[...]

spoiler:
Bij dat stukje heb je altijd unlimited ammo ;)
:D Kwam er achter inderdaad. Lekker slim. Ging overigens een stuk sneller dan ik op youtube had gezien.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ike. schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:53:
wat je bedoelt zal beter zijn in deel 2

In deel 1 speel je het gehele spel op 1 locatie. in deel 2 is er meer variatie omdat het verhaal zich niet afspeelt in 1 gebied. je gaat naar verschillende locaties/landen, waardoor het niet steeds 'van hetzelfde' lijkt
Ik vond Uncharted: Drake's Fortune eerlijk gezegd ook wel herhalend worden naar mate ik verder in de game kwam. Toch bleef de game boeien omdat het verhaal en de graphics gewoon subliem zijn. Ik heb écht zin om Uncharted 2 te kopen, maar ik wacht nog een tijdje tot hij wat goedkoper is. Ik heb namelijk nog ~10 spellen liggen in plastic. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook gemerkt dat met de multiplayer (niet coop) er een aantal levels (Lost City, The Fort, The Plaza) zijn waar spelers zich op een of andere manier onder de grond kunnen verstoppen of zelfs in muren? Geen flauw idee hoe je dit voor elkaar krijgt, wil het ook niet weten, maar irritant is het wel omdat ze dan vanuit die positie je in het hele level kunnen beschieten... Spel is dan flink uit balans...
Als iemand een goed idee heeft om daar iets tegen te doen dan hoor ik het graag.

En mocht iemand zin hebben in een een paar multiplayer sessies m'n PSN-ID staat hieronder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Is Uncharted 1 de moeite waard als je 2 hebt gespeeld? Of is het qua gameplay en grafisch geweld dan ineens 5 jaar terug in de tijd en totaal niet meer spannend?

Heb 2 uitgespeeld, en ben nu met Resident Evil bezig, maar dat houdt me niet zo bezig als Uncharted 2, waar ik gewoon mee door moest gaan. RE5 gaat me snel vervelen, dus denk nu aan UC1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Uncharted 1 is op zichzelf ook erg vermakelijk (en mooi!). Ga je zeker plezier aan beleven hoor!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepv schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:16:
Is Uncharted 1 de moeite waard als je 2 hebt gespeeld? Of is het qua gameplay en grafisch geweld dan ineens 5 jaar terug in de tijd en totaal niet meer spannend?

Heb 2 uitgespeeld, en ben nu met Resident Evil bezig, maar dat houdt me niet zo bezig als Uncharted 2, waar ik gewoon mee door moest gaan. RE5 gaat me snel vervelen, dus denk nu aan UC1 :)
In de Playstation store kun je een demo van Uncharted 1 downloaden zodat je een beetje kunt bepalen of het spel iets voor je is. Hoewel Uncharted 1 grafisch een heel stuk minder is dan Uncharted 2 vond ik de demo erg leuk om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:03:
[...]

In de Playstation store kun je een demo van Uncharted 1 downloaden zodat je een beetje kunt bepalen of het spel iets voor je is. Hoewel Uncharted 1 grafisch een heel stuk minder is dan Uncharted 2 vond ik de demo erg leuk om te spelen :)
Ik heb wel geluiden gehoord dat sommige mensen de demo van U1 niet representatief voor het hele spel vonden. Ik weet niet in hoeverre dit waar is want ik heb het niet zelf getest.

Ik vond U1 in ieder geval zéér de moeite waard. Het verhaal slokt je op en laat je pas weer los als je het uitgespeeld hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
OK, ik denk dat het UC1 wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meerwaarde van UC2 vond ik het multiplayer aspect, welke UC1 niet heeft. Beide delen ben ik nooit ver gekomen in het verhaal, speel eigelijk alleen maar multiplayer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:28:
Meerwaarde van UC2 vond ik het multiplayer aspect, welke UC1 niet heeft. Beide delen ben ik nooit ver gekomen in het verhaal, speel eigelijk alleen maar multiplayer :X
Niet ver gekomen in het verhaal? 8)7

Damn, een beter ogend, uitgewerkt en indrukwekkend verhaal dan in Uncharted (zowel 1 als 2) zul je niet snel tegenkomen. De multiplayer is daarnaast enkel een leuke toevoeging maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat is daar mis mee? Niet iedereen drinkt dezelfde koffie of rijd dezelfde auto.

Heb UC2 tot in de jungle gespeeld, niet echt een 'pakkend' gevoel. Daarbij vermaak ik me 10x beter met de multiplayer features. (ken er genoeg die wel helemaal into het verhaal zitten, daar niet van).

Ik hou meer van de over the top verhalen, zoals recent bayonetta, of de vrijheid binnen GTA4, smaken verschillen :)

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet wel zeggen dat ik de co-op multiplayer mogelijkheid van Uncharted 2 echt fantastisch vindt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 20:50
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:13:
Ik moet wel zeggen dat ik de co-op multiplayer mogelijkheid van Uncharted 2 echt fantastisch vindt _/-\o_
Helemaal mee eens! Zeker met vrienden met een Headset. Alleen jammer dat je er niks mee kan halen behalve dan punten, zou ook wel leuk geweest zijn als je heel het spel coop kon doen (dan natuurlijk wel met meer /slimmere vijanden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Vanmiddag uitgespeeld (jeej!) Het eindgevecht vond ik niet zo (setting, vijand, en wat je moest doen vond ik niet zo boeiend), maar het eindfilmpje en het gevoel deze geweldige game uit te hebben gespeeld waren des te beter.

Van begin tot eind van genoten, net als van deel 1. Nu nog wat trophies halen en wat multiplayeren. Ik speelde op easy (ja..) en vond hem richting het einde toch best pittig. Heel wat keren dood gegaan, terwijl het eindgevecht in 1 keer goed ging.

Nu nog lekker wat spelen met alle guns :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Netjes, ik speel op hard (als je voor platinum wil gaan hoef je hem dan "maar" 2 keer te spelen), ben nu bij hoofdstuk 21 of 22 en het wordt nu aardig pittig, wordt nog lastig op crushing, maar dan heb je hem al een keer gespeeld en weet je wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 11-09 15:30
cheiron schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:04:
Vanmiddag uitgespeeld (jeej!) Het eindgevecht vond ik niet zo (setting, vijand, en wat je moest doen vond ik niet zo boeiend), maar het eindfilmpje en het gevoel deze geweldige game uit te hebben gespeeld waren des te beter.

Van begin tot eind van genoten, net als van deel 1. Nu nog wat trophies halen en wat multiplayeren. Ik speelde op easy (ja..) en vond hem richting het einde toch best pittig. Heel wat keren dood gegaan, terwijl het eindgevecht in 1 keer goed ging.

Nu nog lekker wat spelen met alle guns :D
Het eindgevecht op Crushing ( Verpletterend ) is nog veeel moeilijker. Dat heeft mij een hoop frustratie bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat van het weekend eme te kijken op hogere moeilijkheidsgraad, toch een matig stuk waar je in een treinstel iemand neer moet meppen. Gast is soort van onstervelijk qua kogels, moet je 3x melee meppen en hij valt neer.

De rest blijft grandioos, maar dat was toch wel een minpuntje wat ik tegenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Tja, een hogere moeilijkheidsgraad zou voor mij alleen maar frustratie meebrengen. Ik vind het wel goed zo; ik geniet van het verhaal, kom tegenstand tegen, ga soms dood en weer verder in het verhaal.

Wel erg leuk om nu dezelfde stukken weer te spelen met unlimited ammo en alle wapens die je wilt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik wil de platinum halen, ben daarom begonnen op hard, anders moet je de game wel erg vaak uitspelen. Weet niet beter dan dat een melee attack 3 tot 4 keer slaan is ;)

Ben nu in de "monastery" daar zitten wel een paar moeilijke stukken in zeg. Erger me af en toe dood aan de bediening maar heb het spel een hele tijd niet gespeeld dus daar kan het ook aan liggen, vind MW2 een stuk vloeiender spelen. In een heftig vuurgevecht achter een paal schuilen kost soms 3 keer totdat hij achterkant te pakken heeft ipv 1 van de zijkanten en dan ben je allang dood.

Of een trap op, sta je er niet 100% voor dan springt hij ergens anders heen, lekker als je 5 snipers op je dak hebt zitten, kan je weer opnieuw beginnen, maar het wordt al minder, zal wel een kwestie van wennen zijn, had minder moeite met MW2 dus vind dit wel een minpunt van U2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Svennie schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:38:
Erger me af en toe dood aan de bediening maar heb het spel een hele tijd niet gespeeld dus daar kan het ook aan liggen, vind MW2 een stuk vloeiender spelen. In een heftig vuurgevecht achter een paal schuilen kost soms 3 keer totdat hij achterkant te pakken heeft ipv 1 van de zijkanten en dan ben je allang dood.
Op normal had ik hier niet zo'n last van. Op hard vond ik dat inderdaad al irritanter, en op crushing werd ik er soms wanhopig van ;) 't is bizar wat een idiote cover drake soms neemt op de meest onhandige momenten, en dat heeft ook mij idd vaak genoeg mn leven gekost.

Hier en daar waren de AI skills ook wel volledig ongeloofwaardig. Zo weten die soldiers je op een door bochten rijdende trein nog steeds met al hun kogels te raken, en heeft er eentje het ergens voor elkaar gekregen een granaat te planten op het richeltje van een reclamebord waar ik op dat moment aan hing. Right 8)7

Wat mij betreft heeft hard dan ook de leukste uitdagend vs leuk verhouding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Joepv schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:16:

Uncharted 2 is (naar mijn mening) véél mooier, dus het kan wel eens tegen gaan vallen. Ik vraag me wel af waarom je überhaupt eerst deel 2 gaat doen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Clay schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:26:
[...]
Hier en daar waren de AI skills ook wel volledig ongeloofwaardig. Zo weten die soldiers je op een door bochten rijdende trein nog steeds met al hun kogels te raken, en heeft er eentje het ergens voor elkaar gekregen een granaat te planten op het richeltje van een reclamebord waar ik op dat moment aan hing. Right 8)7
dat is inderdaad erg ongeloofwaardig, zelf schiet je 10 keer waarvan op zijn hoogst de helft raak door al dat geslinger maar de vijanden schieten altijd raak, zelfde met de granaten, die krijg je nu eenmaal op je dak, ongeacht waar je staat of hangt of schuilt. Erg onrealistisch inderdaad maar deel van het spel.

Merk dat ik nu minder last heb van op de verkeerde plek schuilen, toch een kwestie van wennen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51

Steffie

Opaque

Na een drukke periode ben ik de afgelopen twee dagen ook eindelijk aan het spel toegekomen. Ik heb mij er wel mee vermaakt, maar naar aanleiding van de reviews had ik er toch meer van verwacht. De omgevingen en de actie is beter uitgewerkt dan in het eerste deel. Daartegenover staat dat het verhaal toch behoorlijk veel diepgang mist en het niveau van de AI valt ook ontzettend tegen. Aan een spel als Metal Gear Solid 4 heb ik veel meer plezier beleeft, omdat daar naar mijn mening veel meer diepgang in het verhaal zat, onder andere door de maatschappelijke relevantie. Nee, dit spel is echt niet het beste dat momenteel te verkrijgen is op de PS3, dus geen 10 out of 10, maar nog wel steeds de moeite waard natuurlijk. ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Hi all
Im Richard Yap, European Product Manager at SCEE and im looking after the UNCHARTED 2: Among Thieves DLC. I have some fantastic news to share with those of you who haven’t yet experienced the joys of this award winning and high-acclaimed PS3exclusive: you will be pleased to hear that a demo will be available on PSN store next week! This is your chance to revel in the much talked about action blockbuster. Make sure you download it, you won;t be disappointed.

For existing fans, well; we have a special treat in store for you as well. The guys at Naughty Dog have spoken to a few of their friends at Guerilla Games, Insomniac Games and Sucker Punch Productions, and have been able to a pull off something unique within the UNCHARTED 2 competitive multiplayer modes; their first DLC release is the UNCHARTED 2: Among Thieves PlayStation Heroes Skin Pack!

ThePlayStation Heroes pack will give you the chance to run and gun through the UNCHARTED 2 online multiplayer maps with some Sony PlayStation favourites! The pack includes seven incredible character skins, where you can battle it out as good Cole, evil Cole or Zeke from inFamous; tear it up as Sgt Nathan Hale or a Chimera Hybrid soldier from the Resistance series; and defeat your enemies as a Helghast Trooper or Tomas Sev Sevchenko from Killzone 2.

Both will be available to download from PSN when the store is updated on the 28th January (the demo is, of course, free and the PlayStation Heroes pack will be €4.99). In the meantime check out the Heroes screenshots!

I look forward to answering any questions you may have.

Cheers
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2799/4295922078_65a08c4537.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4058/4295031089_cfb3a0e209.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2682/4295776330_c0b397b0ae.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4002/4295807994_bef951c40e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4024/4295921458_ff7fec4596.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4022/4295174805_a7c7510fa7.jpg

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:06
Er komt meer, voorlopig voor Japan, maar verwacht dat de rest van de wereld er ook van mee kan genieten.
Nieuwe maps en skins voor Uncharted 2

Nieuws | 21 januari 2010 - Sony Computer Entertainment Japan heeft Uncharted 2's aankomende downloadbare packs onthuld, waaronder nieuwe maps en skins van Killzone, inFamous en Resistance. Vanaf volgende week tot aan midden april krijgt Japan een regelmatige stroom aan downloadbare content. Het is nog niet bekend of en wanneer Europa deze content krijgt.

De planning

28 januari

* Demo (free)
* Additional content pack 1 (free)
o Multiplayer Skins from Resistance 2, Infamous, and Killzone 2 characters

25 februari

* Additional content pack 2 (price TBA)
o Two Multiplayer maps, one from Uncharted 1's ruins
o Multiplayer skins from Uncharted

15 april

* Additional content pack 3 (price TBA)
o Multiplayer cooperative mode
o Four multiplayer maps
o Five multiplayer skins

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb het eindelijk vannacht uitgespeeld :) Ik heb het op 'normaal' binnen 14 uurtjes uitgespeeld (best veel denk ik). Het vechten tegen de monsters vond ik niet leuk maar verder was het gewoon een geweldige game. Die puzzels hebben me alleen gek gemaakt, 1 keertje had ik zelfs gebruik moeten maken van youtube walkthrough filmpjes omdat ik er maar niet uitkwam lol.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
heb hem dit weekend ook uitgespeeld op hard, ben daarna gaan trophy hunten, dat is wel makkelijk met de wapens die je kan kopen, unlimited ammo and one shot kill. Werd alleen overmoedig, dacht even een vijand met een shield te doden, die had mij dus, zat ik op 63 kills van de 75 die voor de trophy nodig zijn, dat moet nog een keer dus.

Je kan neem ik aan die hulpmiddelen niet gebruiken om het spel op crushing uit te spelen? Zou het wel erg makkelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
[b][message=33340446,noline]

Je kan neem ik aan die hulpmiddelen niet gebruiken om het spel op crushing uit te spelen? Zou het wel erg makkelijk maken.
je kan die 'cheats' alleen maar gebruiken op crushing als je het spel eerst op crushing hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

IGN's GOTY: Uncensored :P

http://www.youtube.com/us...ainment#p/u/5/kXxcVFElCKY

Ik ben nog met deel 1 bezig, zo boeiend is de game. :z
Lijkt wel een shooter, maar ben benieuwd in de demo van deel 2.

[ Voor 59% gewijzigd door nFo op 25-01-2010 22:54 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste