20 uur over deel 1 is behoorlijk lang moet ik zeggen.
Op normal heb ik pas geleden er ongeveer 11 uur over gedaan.
Op normal heb ik pas geleden er ongeveer 11 uur over gedaan.
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hmm tja dat zit er dus niet in. En ach, het verhaal kan me gestolen wordenChaoss schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:12:
ik zou met deel 1 beginnenwel zo leuk voor het verhaal.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
probeer eens te bursten, en headshots maken helpt ook welPhusebox schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:53:
Dit weekend de eerste paar uurtjes gespeeld (25%). Ik moet zeggen, de graphics zijn erg vet, daar valt weinig op aan te merken. Het spel zuigt je wel meteen op, erg cinematografisch opgezet en perfect uitgevoerd.
Enige minpuntje, en dat is puur persoonlijk, is dat er voor mij teveel schieten inzit en te weinig puzzel element. Ik kan gewoon niet met de PS3 controller overweg, dus heb nu al steeds bijna al mijn ammo nodig om door de grotere gevechten heen te komen. En het spel is nogal lineair van opzet, maar dat is inherent aan het beoogde film effect.
himlims_ schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:23:
[...]
probeer eens te bursten, en headshots maken helpt ook wel
Daarlangs tracht ik rekening te houden met die prophane-tanksgeven ook leuk effect.
Puzzel is beetje minimaal, dat was in de thombraider series beter utigewerkt
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook vond dat er teveel schieten in zat, maar naarmate ik verder kwam en wat meer aan de controls gewend raakte gingen de schietgedeeltes me steeds beter af eigenlijk. En als je nog maar op 25% zit moeten de mooiste stukken nog komenPhusebox schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:53:
Dit weekend de eerste paar uurtjes gespeeld (25%). Ik moet zeggen, de graphics zijn erg vet, daar valt weinig op aan te merken. Het spel zuigt je wel meteen op, erg cinematografisch opgezet en perfect uitgevoerd.
Enige minpuntje, en dat is puur persoonlijk, is dat er voor mij teveel schieten inzit en te weinig puzzel element. Ik kan gewoon niet met de PS3 controller overweg, dus heb nu al steeds bijna al mijn ammo nodig om door de grotere gevechten heen te komen. En het spel is nogal lineair van opzet, maar dat is inherent aan het beoogde film effect.
PSN id: NL_SToRM
Ken niemand met een ps3 en om nou co-op te gaan doen met een vreemde?SToRM666 schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:01:
[...]
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook vond dat er teveel schieten in zat, maar naarmate ik verder kwam en wat meer aan de controls gewend raakte gingen de schietgedeeltes me steeds beter af eigenlijk. En als je nog maar op 25% zit moeten de mooiste stukken nog komen
Coop is trouwens ook echt een aanrader!
Verwijderd
Dei jungle setting is vrij kort, daarna krijg je stad etc. is idd leuker.Phusebox schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:02:
[...]
Ken niemand met een ps3 en om nou co-op te gaan doen met een vreemde?
Ik ga in de kerstvakantie weer eens verder. Ben benieuwd. Hoop wel dat er meer omgevingen als Istanbul (paleis) inzitten, want die jungle setting bevalt me niet zo.
die staan op veeel plaatsen, je kunt die ook oppikken en kapot schietenPhusebox schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:36:
[...]
propane tanks... die had ik nog niet gezien
je ps3 al een keer herstart?Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:40:
Heb hier een zeer irritant probleem, iemand een oplossing?
Ik had het spel uitgespeeld op hard, en alle trophies stroomden binnen. Goed gevoel! Vervolgens wilde ik mijn trophies sync-en en liep hij de hele tijd vast. Ik kan nu ook niet meer naar de trophies van mijn buddies kijken. Grootste probleem is nog dat Uncharted 2 niet meer wil opstarten. Hij biljft een eeuwigheid laden (met de keystone rechts onderin ronddraaiend)...
What to do?
[ Voor 40% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2009 14:14 ]
Jep, ik speel bijna enkel met vreemden. Grappig hoe je de eerste 2 rondes zeker 2-3x dood ga,puur even uitvogelen wie waar gaat zitten, maar daarna tot ronde 9 zonder problemen door kom. Nu alleen nog op zoek naar een goeie spot in die urban city map.Chaoss schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:46:
en die Co-op is gewoon leuk, ook met vreemden hoor! ik ken ook niemand persoonlijk met een PS3, gewoon game matching gedaan, tot nu toe 4 potjes co-op, ging prima. slechts 1x is een potje afgebroken omdat de verbinding weg was.
Verwijderd
hij start verder prima op, en andere spellen gaan ook prima (al lijkt het laden langer te duren dan oorspronkelijk)...himlims_ schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:13:
[...]
je ps3 al een keer herstart?
wil je niet 'bang' maken, maar nadat ik die problemen kreeg ging me ps3 2-3 weken later defect (bleef hangen in standby)
was precies het zelfde, soms wel soms niet, overige games totaal geen problemen mee gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:14:
[...]
hij start verder prima op, en andere spellen gaan ook prima (al lijkt het laden langer te duren dan oorspronkelijk)...
Je bedoelt 'the plaza'?SinergyX schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:20:
[...]
Jep, ik speel bijna enkel met vreemden. Grappig hoe je de eerste 2 rondes zeker 2-3x dood ga,puur even uitvogelen wie waar gaat zitten, maar daarna tot ronde 9 zonder problemen door kom. Nu alleen nog op zoek naar een goeie spot in die urban city map.
PSN: Arienix
Ja, 3... Wel weinig helaas maar gelukkig komt daar nog DLC voor !Chaoss schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:21:
is dat die ene waar je die schat te pakken moet krijgen... die map heb ik al een paar keer gehaald.
hoeveel van die coop maps zijn er eigenlijk? volgens mij ben ik er nog maar 2 of 3 tegen gekomen?
Je weet dat je taal/gesproken tekst in het Engels kan zetten heJoepv schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:48:
Heb deze game gekregen van Sinterklaas. Na de aanschaf van de PS3 vorige maand wilde ik weer een game als Splintercell 1 op de XBOX. Een game die me alles laat vergeten, waar je volledig in op gaat tot in de late uurtjes. Nou, na 2 uur spelen heeft Uncharted 2 dat al waargemaakt. Wat een vette game. Splintercell (sluipen) en Tombraider (werelden, avontuur) samengevoegdEn de muziek erbij! Ja, mindfreaker komt de winter wel door.
Trouwens de Nederlandse gesproken tekst is wel grappig, meestal erger ik me er gruwelijk aan, maar ik moet toegeven dat je zo wel lekker in het verhaal zit. Soms net of je zelf meespeelt in een film.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
- The SanctuaryChaoss schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:21:
is dat die ene waar je die schat te pakken moet krijgen... die map heb ik al een paar keer gehaald.
hoeveel van die coop maps zijn er eigenlijk? volgens mij ben ik er nog maar 2 of 3 tegen gekomen?
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2009 13:01 ]
In alle survival maps kan je ook gold rush doen.SinergyX schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:00:
[...]
- The Sanctuary
- The Lost City
- The Village
- The Plaza
- The Fort (DLC)
Op dit moment dus 5, gold rush heeft dacht ik Lost City niet in de lijst, athans ben ik nog niet tegen gekomen.
PSN: Arienix
PSN: breminem
http://blog.eu.playstatio...g-thieves-title-update-3/Today, Friday, December 18, 2009, at 10:00 AM PST (what time is it in my city?) you will be required to download an update to UNCHARTED 2: Among Thieves.
Below is a list of what is different:
* Added Version number to game menu – should display 1.03 after this update
* Added Clan Tags – all players can now add a custom four letter Clan Tag in the Profile Menu (square) to display on-screen before their PSN ID
* Load times have been decreased significantly
* Added “Rematch” functionality
* Adjusted some Boosters for balance
* Addressed issue with Player’s Met screen in game menu and XMB displaying incorrectly
* Addressed issue with Double Cash not doubling medal cash rewards
We’ve also made a slew of other changes to improve player experience.
I spoke with our multiplayer lead designer, Justin, to give us the lowdown on what’s so great about a few of these updates. Justin quickly shot me back an e-mail with the following info:
Clan Tags is an addition we’ve been working for a while on. While it’s not full Clan support, we wanted to be sure that everybody can fly their Clan colors within UNCHARTED 2 multiplayer. Support for this is available to all players from the very beginning and can be edited within the player Profile menu – the same place where you choose your boosters.
We have significantly decreased load times . You will notice that the game loads into a map much faster after leaving the vote screen. This will help get players into games faster and keep people playing instead of waiting in the menu system.
We have also added Rematch functionality. At the end of a game, all players will be put back into matchmaking together, allowing you to play the same group of people over again. This decreases wait times, while still allowing people to leave after a match if they so desire. Again, this gets people into games faster and allows more time playing and less time in the menus – all of which is a very, very good thing!
Hopelijk is dit een goeie oplossing, nu heb ik pas 2x meegemaakt dat iemand in mijn party bleef als je terugkomt is dat 'overzicht scherm'. Maar dat komt deels omdat de controls daar onduidelijk zijn (O is back - maar enkel jezelf, dus verlaat je de party) en de wachttijd voordat de leader weer terug kan gaan naar matchmaker scherm.At the end of a game, all players will be put back into matchmaking together, allowing you to play the same group of people over again.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2009 17:23 ]
Verwijderd
Kan. Er was begin december al een 'test', een aantal dagen had je minder health in co-opVerwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:30:
Lijkt het maar zo of heb je minder health sinds de nieuwe update? In co-op bijvoorbeeld lijkt het dat je sneller in de kritieke status (lees: grijs beeld, en bijna dood) belandt dan voorheen het geval was.
[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 19-12-2009 23:14 ]
Haha weet ik, maar vind het wel grappig in het Nederlands.Peter_Aragorn schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:44:
[...]
Je weet dat je taal/gesproken tekst in het Engels kan zetten he
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
vraagje,thaan schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:39:
En vandaag Crushing uitgespeeld, en daarmee de platinum trophy gehaald.
Wat een topspel, en dat terwijl ik er eerst nog twijfels over had!
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Niet echt een spoiler nodig lijkt me, iedereen kan dat al in z'n menu zien, uitgespeeld of niet.Clay schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:07:
[...]
vraagje,
spoiler:Kan je daarvoor de "tweaks" gebruiken die je na bv normal uitspelen kan kopen, bv unlimited ammo of one-shot kills? 't lijkt me eigenlijk lame als dat kandaar wordt het immers wel makkelijk van, maarja je weet nooit.
Nee dit hoeft niet. Je kunt gewoon het spel op crushing beginnen en zodra je het spel op crushing uitspeelt unlock je ook direct de makkelijkere trofeeën (hard, normal, easy en very easy). Mocht je vast zitten in een level en verder willen met het spel: gewoon die level op hard (of makkelijker) spelen en als je dan die level door bent de moeilijkheidsgraad terugzetten op crushing. Je zult later alsnog die level op crushing moeten halen en, om de achievement voor crushing te krijgen, de laatste level ook nog een keer doen (op very easy bijvoorbeeld) zodat je de achievement uitreiking triggered.wheeler schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:49:
Ik wil de game graag op crushing (uit)spelen, maar moet ik hier voor de game nu eerst helemaal op hard weer doorlopen? Dat is dan eigenlijk twee keer zelfde avontuur... Bij deel 1 kon je alsnog een savegame downloaden om meteen aan crushing te beginnen maar heb dit voor 2 nog niet gevonden.
[ Voor 31% gewijzigd door Jorick op 22-12-2009 21:28 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Joepv op 26-12-2009 13:34 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik ben de eerste keer gelijk maar begonnen op hard, maar ik heb tot nu toe nog geen zin gehad om de game nogeens door te spelen op crushing.scorpie schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 20:12:
Zo, vandaag de game uitgespeeld, en echt weer een pareltje hoor, net als deeltje 1
Ga proberen om met dit spel m'n eerste platinum trophy te halen, maarja, het is hierboven al gezegd.. nou moet ik de game sowieso nog 2x uitspelen, 1x op hard en 1x op crushing..
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door artacis op 30-12-2009 09:38 ]
An sich is dat voor de punten wel beste optie. Als iemand een snelle rush doet voor de treasure terwijl jij en de 3rde iedereen bezig houd heb je makkelijk de 3x bonus. Meneer de treasure drager heeft 0 punten (0 kills * 3 blijft 0) terwijl jij al makkelijk 2-10k score hebt.artacis schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:37:
Hehe idd, meeste van die gastjes gaan met GoldRush zo veel mogelijk soldaatjes doodschieten voor een #1 score. Daarbij vergeten ze nog wel eens dat de schat opgehaald moet worden.
ben ook op hard begonnen maar moet de game nog uitspelenSToRM666 schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:05:
[...]
Ik ben de eerste keer gelijk maar begonnen op hard, maar ik heb tot nu toe nog geen zin gehad om de game nogeens door te spelen op crushing.
[ Voor 7% gewijzigd door Svennie op 05-01-2010 08:45 ]
PSN ID: Svennie-NL
De 100 normale treasures heb ik samen met een vriend gevonden, maar idd allemaal zelf zonder walkthroughs. De laatste 2 waren de 1e treasure in desperate times (die eigenlijk best obvious is), en de 3e in de monastery. De naarste treasures liggen imo in heart of ice. De eerste paar keer kon ik gewoon niet meer dan 1 treasure vindenSvennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:43:
[...]
@Clay: heb je echt alle schatten zelf gevonden?
Erg knap! Zijn er genoeg waar je over heen struikelt maar voor de meesten moet je verder kijken dan het te volgen pad. Een paar zijn wel zo goed verstopt. Heb je wel gekeken in welk level je er nog moest, of ben je elke keer weer overal gaan zoeken?Clay schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:02:
[...]
De 100 normale treasures heb ik samen met een vriend gevonden, maar idd allemaal zelf zonder walkthroughs. De laatste 2 waren de 1e treasure in desperate times (die eigenlijk best obvious is), en de 3e in de monastery. De naarste treasures liggen imo in heart of ice. De eerste paar keer kon ik gewoon niet meer dan 1 treasure vinden![]()
De strange relic heb ik opgezochtik was het wel zat na 100 treasures en 3 keer uitspelen
[ Voor 6% gewijzigd door Svennie op 06-01-2010 08:32 ]
Haha, dat had ik ook. Nog voor ik het door had kreeg ik daar opeens de trophy voor Strange Relic. Maar die was dan ook wel heel makkelijk vond ik. Het was té opvallend dat half ingestorte gebouw.Svennie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:31:
[...]
Erg knap! Zijn er genoeg waar je over heen struikelt maar voor de meesten moet je verder kijken dan het te volgen pad. Een paar zijn wel zo goed verstopt. Heb je wel gekeken in welk level je er nog moest, of ben je elke keer weer overal gaan zoeken?
Wat ik zo irritant vind is dat je vaak niet terug kan. Ben je aan het zoeken. loop je een meter te ver, cut scene en vergeet het zoeken maar want je kan niet meer terug. Of kijk je na een stuk klimmen om, zie je er een paar in de verte. Level opnieuw spelen doe ik dan ook niet want dan wil ik ook verder. In deel 1 had ik de strange relic trouwens al voor ik wist wat het was, dacht dat het een gewone treasure was.
Begin weer zin te krijgen om U2 uit te spelen
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ben wel specifiek de levels gaan spelen waar ik niet alle x van y treasures had jaHeb je wel gekeken in welk level je er nog moest, of ben je elke keer weer overal gaan zoeken?
Ik snap ook eigenlijk niet hoe ik nou net die ene gemist kan hebbenNog voor ik het door had kreeg ik daar opeens de trophy voor Strange Relic. Maar die was dan ook wel heel makkelijk vond ik.
Flickr PSN ID= cheironnl
cheiron schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:25:
Oef, rotstukje:
spoiler:Ik ben bijna bij de yeti.. en nu had ik in deel 1 al een hekel aan de monsters, maar deze yeti lijkt ook geen leuke gozer. Het enige youtube filmpje dat ik er van kan vinden heeft de speler unlimited ammo..
Hoop dat het een beetje te doen is
Elke keer als ik de game oppak zit ik meteen een paar uur aan de tv geplakt![]()
En elke keer kijk ik mijn ogen weer uit!
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 08-01-2010 17:04 ]
SToRM666 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:12:
[...]
spoiler:Bij dat stukje heb je altijd unlimited ammo
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik vond Uncharted: Drake's Fortune eerlijk gezegd ook wel herhalend worden naar mate ik verder in de game kwam. Toch bleef de game boeien omdat het verhaal en de graphics gewoon subliem zijn. Ik heb écht zin om Uncharted 2 te kopen, maar ik wacht nog een tijdje tot hij wat goedkoper is. Ik heb namelijk nog ~10 spellen liggen in plastic.Ike. schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:53:
wat je bedoelt zal beter zijn in deel 2
In deel 1 speel je het gehele spel op 1 locatie. in deel 2 is er meer variatie omdat het verhaal zich niet afspeelt in 1 gebied. je gaat naar verschillende locaties/landen, waardoor het niet steeds 'van hetzelfde' lijkt
Verwijderd
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
In de Playstation store kun je een demo van Uncharted 1 downloaden zodat je een beetje kunt bepalen of het spel iets voor je is. Hoewel Uncharted 1 grafisch een heel stuk minder is dan Uncharted 2 vond ik de demo erg leuk om te spelenJoepv schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:16:
Is Uncharted 1 de moeite waard als je 2 hebt gespeeld? Of is het qua gameplay en grafisch geweld dan ineens 5 jaar terug in de tijd en totaal niet meer spannend?
Heb 2 uitgespeeld, en ben nu met Resident Evil bezig, maar dat houdt me niet zo bezig als Uncharted 2, waar ik gewoon mee door moest gaan. RE5 gaat me snel vervelen, dus denk nu aan UC1
Ik heb wel geluiden gehoord dat sommige mensen de demo van U1 niet representatief voor het hele spel vonden. Ik weet niet in hoeverre dit waar is want ik heb het niet zelf getest.Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:03:
[...]
In de Playstation store kun je een demo van Uncharted 1 downloaden zodat je een beetje kunt bepalen of het spel iets voor je is. Hoewel Uncharted 1 grafisch een heel stuk minder is dan Uncharted 2 vond ik de demo erg leuk om te spelen
Niet ver gekomen in het verhaal?SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:28:
Meerwaarde van UC2 vond ik het multiplayer aspect, welke UC1 niet heeft. Beide delen ben ik nooit ver gekomen in het verhaal, speel eigelijk alleen maar multiplayer
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 15:13 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens! Zeker met vrienden met een Headset. Alleen jammer dat je er niks mee kan halen behalve dan punten, zou ook wel leuk geweest zijn als je heel het spel coop kon doen (dan natuurlijk wel met meer /slimmere vijanden!)Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:13:
Ik moet wel zeggen dat ik de co-op multiplayer mogelijkheid van Uncharted 2 echt fantastisch vindt
Flickr PSN ID= cheironnl
Het eindgevecht op Crushing ( Verpletterend ) is nog veeel moeilijker. Dat heeft mij een hoop frustratie bezorgd.cheiron schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:04:
Vanmiddag uitgespeeld (jeej!) Het eindgevecht vond ik niet zo (setting, vijand, en wat je moest doen vond ik niet zo boeiend), maar het eindfilmpje en het gevoel deze geweldige game uit te hebben gespeeld waren des te beter.
Van begin tot eind van genoten, net als van deel 1. Nu nog wat trophies halen en wat multiplayeren. Ik speelde op easy (ja..) en vond hem richting het einde toch best pittig. Heel wat keren dood gegaan, terwijl het eindgevecht in 1 keer goed ging.
Nu nog lekker wat spelen met alle guns
Flickr PSN ID= cheironnl
Op normal had ik hier niet zo'n last van. Op hard vond ik dat inderdaad al irritanter, en op crushing werd ik er soms wanhopig vanSvennie schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:38:
Erger me af en toe dood aan de bediening maar heb het spel een hele tijd niet gespeeld dus daar kan het ook aan liggen, vind MW2 een stuk vloeiender spelen. In een heftig vuurgevecht achter een paal schuilen kost soms 3 keer totdat hij achterkant te pakken heeft ipv 1 van de zijkanten en dan ben je allang dood.
Uncharted 2 is (naar mijn mening) véél mooier, dus het kan wel eens tegen gaan vallen. Ik vraag me wel af waarom je überhaupt eerst deel 2 gaat doen..?Joepv schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:16:
Is Uncharted 1 de moeite waard als je 2 hebt gespeeld? Of is het qua gameplay en grafisch geweld dan ineens 5 jaar terug in de tijd en totaal niet meer spannend?
Heb 2 uitgespeeld, en ben nu met Resident Evil bezig, maar dat houdt me niet zo bezig als Uncharted 2, waar ik gewoon mee door moest gaan. RE5 gaat me snel vervelen, dus denk nu aan UC1
dat is inderdaad erg ongeloofwaardig, zelf schiet je 10 keer waarvan op zijn hoogst de helft raak door al dat geslinger maar de vijanden schieten altijd raak, zelfde met de granaten, die krijg je nu eenmaal op je dak, ongeacht waar je staat of hangt of schuilt. Erg onrealistisch inderdaad maar deel van het spel.Clay schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:26:
[...]
Hier en daar waren de AI skills ook wel volledig ongeloofwaardig. Zo weten die soldiers je op een door bochten rijdende trein nog steeds met al hun kogels te raken, en heeft er eentje het ergens voor elkaar gekregen een granaat te planten op het richeltje van een reclamebord waar ik op dat moment aan hing. Right
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Hi all
Im Richard Yap, European Product Manager at SCEE and im looking after the UNCHARTED 2: Among Thieves DLC. I have some fantastic news to share with those of you who haven’t yet experienced the joys of this award winning and high-acclaimed PS3exclusive: you will be pleased to hear that a demo will be available on PSN store next week! This is your chance to revel in the much talked about action blockbuster. Make sure you download it, you won;t be disappointed.
For existing fans, well; we have a special treat in store for you as well. The guys at Naughty Dog have spoken to a few of their friends at Guerilla Games, Insomniac Games and Sucker Punch Productions, and have been able to a pull off something unique within the UNCHARTED 2 competitive multiplayer modes; their first DLC release is the UNCHARTED 2: Among Thieves PlayStation Heroes Skin Pack!
ThePlayStation Heroes pack will give you the chance to run and gun through the UNCHARTED 2 online multiplayer maps with some Sony PlayStation favourites! The pack includes seven incredible character skins, where you can battle it out as good Cole, evil Cole or Zeke from inFamous; tear it up as Sgt Nathan Hale or a Chimera Hybrid soldier from the Resistance series; and defeat your enemies as a Helghast Trooper or Tomas Sev Sevchenko from Killzone 2.
Both will be available to download from PSN when the store is updated on the 28th January (the demo is, of course, free and the PlayStation Heroes pack will be €4.99). In the meantime check out the Heroes screenshots!
I look forward to answering any questions you may have.
Cheers
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Nieuwe maps en skins voor Uncharted 2
Nieuws | 21 januari 2010 - Sony Computer Entertainment Japan heeft Uncharted 2's aankomende downloadbare packs onthuld, waaronder nieuwe maps en skins van Killzone, inFamous en Resistance. Vanaf volgende week tot aan midden april krijgt Japan een regelmatige stroom aan downloadbare content. Het is nog niet bekend of en wanneer Europa deze content krijgt.
De planning
28 januari
* Demo (free)
* Additional content pack 1 (free)
o Multiplayer Skins from Resistance 2, Infamous, and Killzone 2 characters
25 februari
* Additional content pack 2 (price TBA)
o Two Multiplayer maps, one from Uncharted 1's ruins
o Multiplayer skins from Uncharted
15 april
* Additional content pack 3 (price TBA)
o Multiplayer cooperative mode
o Four multiplayer maps
o Five multiplayer skins
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
je kan die 'cheats' alleen maar gebruiken op crushing als je het spel eerst op crushing hebt uitgespeeld.[b][message=33340446,noline]
Je kan neem ik aan die hulpmiddelen niet gebruiken om het spel op crushing uit te spelen? Zou het wel erg makkelijk maken.
[ Voor 59% gewijzigd door nFo op 25-01-2010 22:54 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq