Zojuist alle treasures gehaald. Op very easy, maar de grap is. Ik heb hem eerst op normal uitgespeeld. Boss battle ging prima bij chapter 26. Nu ik er aan toe kwam op very easy word ik gewoon dik gpwned door Lazaravic

Maar ach, het ging mij om de treasures en die zijn in de pocket. Nu nog resterende trophies binnen hengelen met online multi player.

Blijf de conversaties geweldig vinden binnen Uncharted tussen de personages. Die dialogen zijn gewoon ijzersterk.
En als we dan toch gaan speculeren over Uncharted 3. Prima in de Egyptische setting. En dan krijgen we op de hol geslagen mummies en ander zooi die je moet neerknallen als guardians. Zo blijf je in elk deel wezens erin houden die het leeuwendeel van de liefhebbers van Uncharted eruit willen hebben

Verder, als ik kritiekpunten moet aanbrengen bij Uncharted is het wel de overlading van wapens. Op sommige punten waar je wave na wave na wave krijgt ligt om 1 meter weer een nieuw wapen. Handig als je je ammo er door heen knalt, maar dit was mij een beetje te veel van het goeie.
Er mogen ook meer puzzel elementen in geintegreerd worden dan nu al het geval is. Tuurlijk, t.o.v. deel 1 is het qua puzzelen stukken vooruitgang gegaan. Maar je kunt er nog meer in stoppen. Ten slotte: Naughty Dog: verbeter de online multiplayer. Geweldig dat jullie er bij stil gestaan hebben, maar inplementeer het dan goed. Matchmaking kan nauwkeuriger werken, zodra dat zijn werk gedaan heeft kun je na 1 ronde alweer aan de slag met matchmaking. Zorg voor een vaste poule na matchmaking die bijv. 5 rondes meegaat en dan weer gemixt wordt. Kun je tenminste onderbroken verder gamen.
Maar enfin, ondanks al die dingen die beter kunnen, beter hadden moeten zijn etc blijft staan dat ik genoten heb van Uncharted 2. Nu nog even geduld op Assassin's Creed 2, en weer door