Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Jaja, je mag best toegeven dat je gewoon fan bent van ATWT hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:17:Mijn moeder is een trouwe fan van die Amerikaanse soap As The World Turns. Als ik zo af en toe niet met mijn luie reet achter mijn PS3 zit, dan zit ik wel eens mee te kijken
En zolang je nog niet op straat naar de bomen loopt te kijken of er treasures in hangen of bij jezelf denkt: 'zou ik het redden naar die dakgoot' heb je nog niet teveel gespeeld denk ik.
Veel kunnen ze auto patchen maar niet alles.Meelobee schreef op woensdag 04 november 2009 @ 04:22:
[...]
Ik dacht dat updates niet meer nodig waren als losse downloads. In een van de 'Making of' filmpjes hebben ze het over het updaten van gameplay,items etc on the fly. (zie hier, 1e filmpje.)
De halloween skins hoorde bijv. niet bij de patch.
Dat is toch jammer. Ze brengen het als een flinke feature in het filmpje en dan blijkt het bij de 1e update niet te werken. Maargoed gewoon ouderwets updaten werkt ook primaIke. schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:20:
[...]
Veel kunnen ze auto patchen maar niet alles.
De halloween skins hoorde bijv. niet bij de patch.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Jij hebt dus een mod waarin de eindbaas is vervangen door de spits van PSV, cool.FeaR1986 schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:51:
Eindelijk Uncharted 2 uitgespeeld
Had de game even een weekje weg gelegd en me volledig op Forza Motorsport 3 gestort. Twee keer geprobeerd en nu lukt het "meteen". Had wel wat voeten in de aarde, maar het is gelukt. Wel zeer cliché, maar met de laatste kogel ging Lazovic neer![]()
Nu even zes levels opnieuw spelen omdat ik daar wat treasures heb laten liggen. Kan ik wel meteen even zien welke wapens ik nog moet gebruiken om wat Trophies te halen. Normaal geef ik daar niets om, maar als het zo makkelijk kan dan wil ik dat wel "proberen"
bram1984 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:46:
[...]
Jij hebt dus een mod waarin de eindbaas is vervangen door de spits van PSV, cool.
Verwijderd
Ik ben al lang blij dat ik Chapter 26 überhaupt heb gehaald, dan ga ik die echt niet nog een keer spelen om dat tegen de spits van PSV te vechtenbram1984 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:46:
[...]
Jij hebt dus een mod waarin de eindbaas is vervangen door de spits van PSV, cool.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Staan die misschien bij de credits vermeld?Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:41:
Weet iemand trouwens wie de Nederlandse stem acteurs zijn?
Verwijderd
Ooh ja,NLxAROSA schreef op donderdag 05 november 2009 @ 07:38:
[...]
Staan die misschien bij de credits vermeld?

Dude..FeaR1986 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:08:
[...]
Ik ben al lang blij dat ik Chapter 26 überhaupt heb gehaald, dan ga ik die echt niet nog een keer spelen om dat tegen de spits van PSV te vechten

Nou, die Elena mag er IRL wel zijn-RazieL- schreef op donderdag 05 november 2009 @ 18:37:
voor de mensen die benieuwd zijn naar de actrices in U2: klik
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Same in here...Jumpman schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:05:
Waar ik benieuwd naar ben, is met wat voor sensitivity jullie prefereren in SP als MP? Ik speel nog steeds op de standaard (heb niets veranderd).
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Mja, misschien ook wel trouwens.
Schijnt echt een (te) makkelijker manier te zijn om Chapter 26 te halen: gewoon aan die hoge "rots" gaan hangen. Je kan dan niet tot bijna niet geraakt worden en het enige wat jij hoeft te doen is wat heen en weer te bewegen
Edit: Gelukkig wel gesaved.
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 06-11-2009 13:45 ]
Waar jij je vastloper voor het eerst had, had ik hem ook. Echt flauw want dan heb je net die hele zaal idd weggevaagd, huppakee, vastgelopen. Maar als het goed is is je resultaat niet verloren gegaan, want als je je PS3 hardhandig reset en opnieuw opstart ga je gewoon verder waar je gebleven was. (met als nadeel dat je geen wapens kunt hamsteren die overgebleven zijn omdat je een checkpoint verder op begint zodra je verder gaat met de game)Jumpman schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:49:
Mijn eerste vasloper gehad.
spoiler: Chapter 25Chapter 25, had zojuist die hele zaal gecleared met soldaten en 'zulu's.
Ik voorspel:
Uncharted 3: ...
Melee met een dolk
Zwaarden in de game
Zwemmen en duiken toegevoegd
Afrikaanse setting
1001 en één nacht setting van Perzië
[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 06-11-2009 13:59 ]
Wat denk je zelfbram1984 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:15:
Moet ik het echt uitleggen aan je, of zit je me door de zeik te halen?
Die spelfout had ik wel door (wel massive spelfout,dat geef ik toe), maar wilde wel eens zien hoe serieus jij er verder op in zou gaan
En is toch wel redelijk gelukt lijkt me zo als jij nu begint te twijfelen...
Edit:
Maar goed: Uncharted 2 dus ook weer klaar.
Nu eens zien of ik nu Brütal Legend ga halen of toch maar een paar dagen wacht en meteen voor Modern Warfare 2 ga
[ Voor 51% gewijzigd door FeaR op 06-11-2009 14:17 ]
Toch maar weer verder met Uncharted 2 op dit moment, had eigenlijk geen zin om die laatste (6?) schatten te zoeken. Maar aangezien Brütal Legend dus nergens in de buurt te verkrijgen is gaat Uncharted de console maar weer in
Tot dinsdag Modern Warfare 2 uit is natuurlijk, want dan moet er toch echt plaats gemaakt worden. Ook jammer dat ik die game nergens meer kan vinden in de Hardened of ze vragen er asociaal veel geld voor.
Ik ken t gevoel. Het leven heeft verder nog weinig zin als je uncharted2 hebt uitgespeeldJumpman schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:50:Dat mag ook wel na in deze maand Uncharted: Drake's Fortune en Uncharted 2: Among Thieves te hebben doorlopen op 'Normal'. Wel een leegte nu...
Ik voorspel:
Uncharted 3: ...
Melee met een dolk
Zwaarden in de game
Zwemmen en duiken toegevoegd
Afrikaanse setting
1001 en één nacht setting van Perzië
Ik voorspel pyramides, kamelen, oases en een mummy
Hmm, daar had ik ook mijn eerste vastloper. 't Is dat ik na een restart al bij het volgende checkpoint bleek aanbeland te zijn, anders was er meubilair gesneuveld, en ik ben niet eens het typ dat gauw met controllers gooit. Ik heb overigens vaker meegemaakt dat je in een afgrond kukelt... en een eindje verderop, bij het volgende checkpoint, spawnt.Joosie200 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:20:
[...]
Waar jij je vastloper voor het eerst had, had ik hem ook. Echt flauw want dan heb je net die hele zaal idd weggevaagd, huppakee, vastgelopen. Maar als het goed is is je resultaat niet verloren gegaan, want als je je PS3 hardhandig reset en opnieuw opstart ga je gewoon verder waar je gebleven was. (met als nadeel dat je geen wapens kunt hamsteren die overgebleven zijn omdat je een checkpoint verder op begint zodra je verder gaat met de game)
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Verwijderd
En rijden op kamelen?-RazieL- schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:17:
Ik voorspel pyramides, kamelen, oases en een mummy

Maar wel pijl en boog, ik vond die one-shot-kill-kruisboog trouwens wel uber!
En uiteraard zit er een kamelen achtervolging in de game.
Geloof me maar, it's gonna happen
[ Voor 6% gewijzigd door Reemster op 06-11-2009 18:21 ]
De huidige omgevingen zijn imho ook zwaar vet uitgewerkt en bedacht, dat je je echt in die stad waant als je speelt.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
probeer het eens...edwin04 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:26:
Ik heb mijn U2 in engeland gekocht. Is het dan toch mogelijk om de taal in het nederlands te krijgen? heb um nu net in t enggels uitgespeeld en als ik um nog een keer speel is misschien wel leu om hem in t nederlands te horen.
check je menu instellingen
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 07-11-2009 22:30 ]
Nee, ik heb ook de UK versie en die heeft alleen Engels, geen Nederlandsedwin04 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:26:
Ik heb mijn U2 in engeland gekocht. Is het dan toch mogelijk om de taal in het nederlands te krijgen? heb um nu net in t enggels uitgespeeld en als ik um nog een keer speel is misschien wel leu om hem in t nederlands te horen.
En ja, ook ik had daar mijn eerste en tot nu toe enige vastloper -> tip voor NaughtyDogMarcks schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:35:
[...]
Hmm, daar had ik ook mijn eerste vastloper. 't Is dat ik na een restart al bij het volgende checkpoint bleek aanbeland te zijn, anders was er meubilair gesneuveld, en ik ben niet eens het typ dat gauw met controllers gooit. Ik heb overigens vaker meegemaakt dat je in een afgrond kukelt... en een eindje verderop, bij het volgende checkpoint, spawnt.
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

En als we dan toch gaan speculeren over Uncharted 3. Prima in de Egyptische setting. En dan krijgen we op de hol geslagen mummies en ander zooi die je moet neerknallen als guardians. Zo blijf je in elk deel wezens erin houden die het leeuwendeel van de liefhebbers van Uncharted eruit willen hebben
Er mogen ook meer puzzel elementen in geintegreerd worden dan nu al het geval is. Tuurlijk, t.o.v. deel 1 is het qua puzzelen stukken vooruitgang gegaan. Maar je kunt er nog meer in stoppen. Ten slotte: Naughty Dog: verbeter de online multiplayer. Geweldig dat jullie er bij stil gestaan hebben, maar inplementeer het dan goed. Matchmaking kan nauwkeuriger werken, zodra dat zijn werk gedaan heeft kun je na 1 ronde alweer aan de slag met matchmaking. Zorg voor een vaste poule na matchmaking die bijv. 5 rondes meegaat en dan weer gemixt wordt. Kun je tenminste onderbroken verder gamen.
Maar enfin, ondanks al die dingen die beter kunnen, beter hadden moeten zijn etc blijft staan dat ik genoten heb van Uncharted 2. Nu nog even geduld op Assassin's Creed 2, en weer door
Er is dus een manier om die boss-fight zeer makkelijk te halen, zelfs op crushing.Joosie200 schreef op zondag 08 november 2009 @ 01:51:
Zojuist alle treasures gehaald. Op very easy, maar de grap is. Ik heb hem eerst op normal uitgespeeld. Boss battle ging prima bij chapter 26. Nu ik er aan toe kwam op very easy word ik gewoon dik gpwned door Lazaravic
Komt er op neer dat je aan een bepaalde ledge moet hangen en zo negen van de tien keer niet geraakt kan worden door de shotgun van Lazaravic en ander voordeel is dat hij niet de mogelijkheid heeft tot granaten gooien.
Check deze video voor de beelden bij de methode.
Ik heb de video gezien maar hij wordt toch echt wel vaker dan 1 v/d 10 keer geraaktFeaR1986 schreef op zondag 08 november 2009 @ 02:51:
[...]
Er is dus een manier om die boss-fight zeer makkelijk te halen, zelfs op crushing.
Komt er op neer dat je aan een bepaalde ledge moet hangen en zo negen van de tien keer niet geraakt kan worden door de shotgun van Lazaravic en ander voordeel is dat hij niet de mogelijkheid heeft tot granaten gooien.
Je moet echt blijven bewegen en eigenlijk zorgen dat je altijd "om de hoek" bent en dus uit het zicht. Maar een shotgun-hit is wel te overleven en zoals gezegd wordt er op die manier eigenlijk nooit met granaten gegooid.Joosie200 schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:48:
[...]Ik heb de video gezien maar hij wordt toch echt wel vaker dan 1 v/d 10 keer geraaktGranaten doen echter niks zo te zien. Wist trouwens niet dat resin terug groeit nadat je het kapot geknald hebt. Als dat niet het geval was geweest kon deze manier ook niet slagen
Enige rotte van die manier is dat je dus een seconde of 15 - 20 moet wachten totdat die resin weer is terug gegroeid. En dat kan soms wel vervelend zijn. Idem met als dat Lazaravic soms net voor het resin staat en je dat laatste dus niet kan raken. Probeerde vaak tussen de benen van Lazaravic door te schieten, maar dan raakte ik alsnog hem.
Ik was enthousiast begonnen aan het replay-en van de game maar dan nu op een hogere moeilijkheidsgraad. En dan wel met een eigen selectie aan wapens en wat dingen die ik gekocht heb. Maar het is toch nog te snel na het uitspelen van de game. Dus leg de game nu een paar maanden weg en tegen februari moet het wel gezakt zijn en dan speel ik de game nog wel een keer opnieuw
Dat is 1 van de 2 methodes. Ik geef de voorkeur aan deze: http://www.youtube.com/watch?v=ISffods2NxQFeaR1986 schreef op zondag 08 november 2009 @ 02:51:
[...]
Er is dus een manier om die boss-fight zeer makkelijk te halen, zelfs op crushing.
Aan de lengtes van de filmpjes te zien, is dit namelijk de snellere methode
Korter: ja, maar om nu te zeggen dat het er veiliger uit ziet, dat zeer zeker niet.-RazieL- schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:39:
[...]Dat is 1 van de 2 methodes. Ik geef de voorkeur aan deze: http://www.youtube.com/watch?v=ISffods2NxQ
ZItten echt een paar punten in dat filmpje waar beide niets doen als in Drake staat een beetje tegen lucht te stompen en Lazaravic staat gewoon te wachten en niets te doen. Met dergelijke afstanden had ik ingame al een paar keer neergeschoten geweest...
Dus nee, geef mij maar die andere manier. Lijkt me toch wat veiliger
2. de 1e keer was er een keer een moment dat ie me 2x achter elkaar alleen een klap gaf waarna hij me oppakte en mn nek omdraaide. Mocht dat gebeuren, dan moet je ff dekking zoeken. Maar de 2e keer had ik dat niet eens. Ik denk zelf omdat ik m toen zelf steeds probeerde te slaan.
Mooi einde en ik hoop dat deel 3 snel zal komen! De eindbaas was zeer goed te doen moet ik zeggen, met 1 poging had ik m.
Het steeds somberder worden van de levels is wel iets wat ik bij veel games een nadeel vind.
De spellen die ik 2 keer uitgespeeld heb zijn bij mij op 1 hand te tellen. Er zijn nu nog wel meerdere spellen die ik vanwege een platinum trophy nogeens opnieuw zou moeten spelen, maar aan de andere kant besteed ik die tijd liever aan het uitspelen van nieuwe games...FeaR1986 schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:30:
Ik was enthousiast begonnen aan het replay-en van de game maar dan nu op een hogere moeilijkheidsgraad. En dan wel met een eigen selectie aan wapens en wat dingen die ik gekocht heb. Maar het is toch nog te snel na het uitspelen van de game. Dus leg de game nu een paar maanden weg en tegen februari moet het wel gezakt zijn en dan speel ik de game nog wel een keer opnieuw
Ik moet ook wel zeggen dat ik tegenwoordig echt veel meer spellen uitspeel dan dat ik ooit op de PSX of PS2 gedaan heb.
[ Voor 66% gewijzigd door SToRM666 op 08-11-2009 19:01 ]
PSN id: NL_SToRM
-RazieL- schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:33:
spoiler:Ik hou ook wel van zonnige locaties, maar in U2 vond ik t niet storend. Er zat toch een goede afwisseling in. En dat stuk in die regen en met die bliksem vond ik dan weer enorm gaaf.
[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 08-11-2009 20:20 ]
Verwijderd
Kan iemand mij ff snel uitleggen hoe ranking stelsel werkt in de multiplayer. Gisteren voor het eerst de multiplayer gespeeld....en ik had een 1tje voor mijn naam staan. Wat houd dit in en hoe kan ik deze veranderen/verbeteren?
Die '1' is je level. En dat level krik je omhoog door online te gamen en mensen af te maken.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:21:
Uitleg multiplayer...
Kan iemand mij ff snel uitleggen hoe ranking stelsel werkt in de multiplayer. Gisteren voor het eerst de multiplayer gespeeld....en ik had een 1tje voor mijn naam staan. Wat houd dit in en hoe kan ik deze veranderen/verbeteren?
Hiervoor krijg je geld, en telkens als je een bepaald level bereikt met je geld, ga je een level omhoog
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik kijk nu al uit naar Uncharted 2. Maar die koop ik pas zodra ik deel 1 uitgespeeld heb. Tegen die tijd zal hij ook wel wat gezakt zijn in prijs.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Van het weekend wil ik aan de gewone story beginnen, vooralsnog vermaak ik me nog kostelijk met de co-op, inmiddels rank 9
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eerste methode is echt wel gemakkelijker en veiliger,-RazieL- schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:39:
[...]
Dat is 1 van de 2 methodes. Ik geef de voorkeur aan deze: http://www.youtube.com/watch?v=ISffods2NxQ
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
De game wordt helemaal kapot gemaakt, zoals gewoonlijk
Lazarevic: Drake is gezien in sector 18.
Drake: Klote, is dit toevallig sector 19?
Lazarovic: Doorzoek de stad, vind hem, en reken met hem af!
Drake: Jezus, wat een klotezooi!
Elena: Hoi ik ben Elena, het snoepje van vorige week.
[ Voor 62% gewijzigd door OCTheEagle op 15-11-2009 14:26 . Reden: typo ]
Ik zag in een eerdere post staan dat dit gefixed moet zijn:
* Fixed the “Players Met” list not displaying recent players...
Nou bij mij is dat dus niet het geval. ben ik de enige met dit probleem?
[ Voor 0% gewijzigd door artacis op 15-11-2009 15:58 . Reden: edit typo ]
Daar heb ik ook last van ja...artacis schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:57:
Ik speel in de multiplayermode altijd coop. Soms speel je met spelers waar je graag wat vaker mee zou willen spelen, ik wil deze dan toevoegen als friend. Probleempje: ik kan deze mensen niet terug vinden in mijn 'players met' lijstje... Dat maakt het toevoegen nogal lastig!![]()
Ik zag in een eerdere post staan dat dit gefixed moet zijn:
* Fixed the “Players Met” list not displaying recent players...
Nou bij mij is dat dus niet het geval. ben ik de enige met dit probleem?
Heb je eindelijk iemand gevonden die goed samenwerkt, zodat je daadwerkelijk lvl10 kan halen, kan je hem niet meer terugvinden....
PSN: Arienix
Ik ben een beetje huiverig om te updaten sinds die ene keer dat uncharted 1 het niet meer wilde doen
Ik heb een vraagje.
De singleplayer van UC2 heb ik op normal uitgespeeld. Tijdens het spelen kon ik via het main menu alle chapters los selecteren om ze nog een keer doen om bijvoorbeeld de laatste schatten te zoeken. Nou wilde ik een vriend van mij laten zien hoe goed UC2 eruit ziet en daarvoor wilde ik een mooi level uitzoeken.
Nou blijkt opeens dat ik geen chapters meer los kan selecteren en dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Is dit bij jullie ook het geval?
Heb trouwens ook een paar levels opnieuw gedaan omdat ik een schat miste, daarna kon ik verder naar level waar ik gebleven was. Hopelijk als ik in laatste level aankom heb ik meteen alle 100 schatten dan
Zeker succesvolle survival geeft je bergen 'exp' (naja, geld), maar is soms enorm pittig en je team moet goed samenwerken. Bepaalde mappen haat ik enorm, of andere rennen maar in het rond en vinden het raar dat ze in no time dood gaan.
Erg mooie actie gister nog, 2 team members dood, ik tegen nog zeker 15 mobs. FAL gepakt, en echt de ene headshot na de andere, toch alles neer weten te maaien
Vriendenlijst is ook weer flink uitgebreid
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 13:49 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Van die deathmatch games word ik alleen maar gefrustreerd
Stel kleuters online zeg.
Bij de eerste 'Survival' die ik speelde was ik als laatste over en was een gast boos dat ik hem niet op tijd had 'ge-medict'. Sorry, ik had ook mijn handen vol met overleven. Maargoed, wat doet die zak? Hij schiet me neer bij de volgende ronde en gooit een granaat op mijn kop. Kom ik weer tot leven bij de volgende ronde, doet hij precies hetzelfde. LEKKER!
Potje dat ik daarna speelde was nog veel erger, dat was een 'Goldrush'. Daar was het 'leuk' om elkaar overhoop te schieten zodat degene die overbleef de schat kon opbergen. Wat is daar de fun van? Het is niet eens zo dat je daar extra punten voor krijgt ofzo.
Ik zou deze spelers willen blocken, maargoed de 'players met lijst' functioneert nog steeds niet, dus dat kan niet. Bah, heb het even helemaal gehad
Veel 'nieuwe' spelers snappen het survival nog niet helemaal en blijven rondrennen. Dat moet je zeker richting ronde 6-7 niet meer doen, met die lompe back-lockers (als je in melee komt duiken ze achter je, enkel je party kan je dan nog bevrijden).
Bepaalde mappen hebben erg goeie campspots, zolang je daar met z'n 3en blijft kan je het wel halen. (mits je beetje goeie taakverdeling hebt).
Goldrush kan je erg slimme tactiek voor gebruiken, american football
We hebben opgemerkt dat je het laatste spel dat je begonnen bent niet afgemaakt hebt, dus je krijgt een boete van $40.000 en een minder goede vaardigheidsbeoordeling.
Heel groot minpunt van dit spel.
Ik had net dat mijn router tijdens een co-op game er mee kapte, ook een 40.000 dollar boete. Had ik net vergaard in een succesvol gold rush game, dus dat was wel ff balen, gelijk de ps3 uit frustratie uitgezet. Jammer dat je niet alleen boete krijgt als je moedwillig weggaat maar ook bij een connection error.SinergyX schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 21:36:
Dit is gewoon freaking dom, had ook zo'n idioot die andere 2 steeds neerschoot. Uiteindelijk leaven ik en die andere, start ik game opnieuw:
We hebben opgemerkt dat je het laatste spel dat je begonnen bent niet afgemaakt hebt, dus je krijgt een boete van $40.000 en een minder goede vaardigheidsbeoordeling.
Heel groot minpunt van dit spel.
Verwijderd
Hiermee bedoel ik overigens nioet dat het huidige systeem goed in elkaar zit ofzo hoor.
Daarnaast speelt het ook nog heerlijk weg. Top
Flickr PSN ID= cheironnl
Zonder boetesysteem heb je spelers die midden in de game stoppen waardoor je 'player drops' krijgt. Denk aan onsportievelingen die er mee nokken als ze niet tevreden zijn over het spelverloop. Kortom: betere en serieuze spelsessies
Minpunt is dat je soms dropt én er zelf niets aan kunt doen (zoals hierboven staat) én dat je dan een boete krijgt. (gisteren liep de game bijv. vast bij mij, maar ik had gelukkig geen boete!
Tweede minpunt is dat je mensen irritant gaan spelen, juist om de boete te vermijden. Voorbeeld: gisteren had ik een co-op sessie: je kon kiezen uit twee Goldrush maps. Ik hoorde die twee Amerikanen al tegen elkaar zeggen 'Nooo Gold-Rush'. Kortom: niet de map waar ze op wachtten! Ze wilden de game beëindigen door elkaar (en mij) zo snel mogelijk af te maken

IDD. Ik had vooral bij die levels een paar keer een echt "wooooo hoe hebben ze dit gemaakt en wat ziet het er schitterend uit". Ik zat echt met open mond te kijken naar mijn scherm en te genieten van de vele details. Dat is iets dat niet veel games nog teweeg kunnen brengen bij mij! hulde!cheiron schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:20:
WOW.. (...) Het uitzicht vanaf het hotel![]()
Verwijderd
Heb inmiddels 3x gehad dat ik gebukt naast een vijand zat en hij mij niet zag, terwijl een blinde aap mij nog zou kunnen vinden op die plek.
Ook al 2x keer dat een guard het prima vond dat zijn maat knock-out op de grond lag.
Verder wel een geweldig spel trouwens, gister het helicopterlevel gespeeld
Die sneaky gasten die je in melee bij je nek pakken kan je ook niets tegen doen, zelfs als je melee aanvalt vanaf de zijkant weten ze je nog vast te pakken.
AI vond ik ronduit triest, is wel duidelijk dat daarop bezuinigd is, de poppetjes zijn iets slimmer dan in het eerste deel, maar ze hebben het IQ van een stoeptegelVerwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:56:
Hier meer mensen die zich ergeren aan de domme AI zo af en toe, of ben ik een zeurpiet?
Heb inmiddels 3x gehad dat ik gebukt naast een vijand zat en hij mij niet zag, terwijl een blinde aap mij nog zou kunnen vinden op die plek.
Ook al 2x keer dat een guard het prima vond dat zijn maat knock-out op de grond lag.
Verder wel een geweldig spel trouwens, gister het helicopterlevel gespeeld
* himlims_ wil z'n ps3 terug van repair
Er komen nog meerdere stukken die dat overtreffen hoorcheiron schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:20:
WOW.. vanochtend wat tijd gehad om verder te gaan (geloof nu bij chapter, maar wat is dit prachtig gemaakt zeg. Ze hadden het tijdens de reviews steeds over "production value".. dat snap ik nu. Het uitzicht vanaf het hotel
![]()
[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 23-11-2009 12:32 ]
artacis schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:49:
[...]
IDD. Ik had vooral bij die levels een paar keer een echt "wooooo hoe hebben ze dit gemaakt en wat ziet het er schitterend uit". Ik zat echt met open mond te kijken naar mijn scherm en te genieten van de vele details. Dat is iets dat niet veel games nog teweeg kunnen brengen bij mij! hulde!
Nou, ik ben benieuwd danSToRM666 schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:32:
[...]
Er komen nog meerdere stukken die dat overtreffen hoor
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat klinkt mij bekend in de oren.cheiron schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:46:
[...]
[...]
Wel grappig; mijn vriendin vindt het leuk om mee te kijken omdat het bijna een interactieve film is. De leuke gesprekken heen en weer, de prachtige locaties; maakt het een perfecte mee-kijken-met-een-boek-op-de-bank-game
Had het met deel 1 al, en ook voor deeltje 2 komt mijn vriendin gezellig naast me op de bank zitten.
(Maarja, zodra ik Uncharted 2 afsluit gaat direct LBP erin, en ben ik m'n controller kwijt...
Een nieuwe map: The Fort (gebaseerd op die van deel 1)
Verbeterde leaderboards
En bovendien weer een double cash weekend.
meer info
filmpje
screenshots
idem; http://www.gamed.nl/view/69440peto84 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 00:45:
We krijgen as vrijdag een update.
Een nieuwe map: The Fort (gebaseerd op die van deel 1)
Verbeterde leaderboards
En bovendien weer een double cash weekend.
meer info
filmpje
screenshots
[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 26-11-2009 09:50 ]
Verwijderd

1 van de bonusskins van het Double Cash weekend geloof ik...
Misschien heb je vorige keer opgeslaan bij het spelen van een chapter? Daarmee overschrijf je het andere (uitgespeelde) savegame, waardoor je geen chapter meer kan selecteren.Vegeto79 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:24:
Wat is het rustig hier sinds MW2 is uitgekomen zeg!
Ik heb een vraagje.
De singleplayer van UC2 heb ik op normal uitgespeeld. Tijdens het spelen kon ik via het main menu alle chapters los selecteren om ze nog een keer doen om bijvoorbeeld de laatste schatten te zoeken. Nou wilde ik een vriend van mij laten zien hoe goed UC2 eruit ziet en daarvoor wilde ik een mooi level uitzoeken.
Nou blijkt opeens dat ik geen chapters meer los kan selecteren en dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Is dit bij jullie ook het geval?
PSN: Zwartkijker
Ps4/switch gamer
Ik ben idd bang dat ik mijn savefile heb overschreven
Aan de ene kant balen, maar ik kan niet zeggen dat het een straf is om UC2 binnenkort nog een keer te spelen. Eerst MW2 en Ratchet& Clank, A crack in time uitspelen en dan UC2 op 'hard' nog een keer uitspelen
[ Voor 0% gewijzigd door Vegeto79 op 27-11-2009 10:38 . Reden: Spelfout ]
Volgens mij krijg je ook niet al je punten dubbel, alleen de cash die je voor die munten krijgt wordt verdubbeld volgens mij. Niet de cash die je voor een standaard kill krijgt..OCTheEagle schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:12:
Dit weekend + de thanksgiving dagen is het welliswaar 'double cash' feest echter merk ik daar niet veel van. Schijnt bekend te zijn bij Naughty Dog...en ze zijn aan het kijken hoe het kan dat mensen geen dubbele punten krijgen.
Verwijderd
Het blijft een vet spel (zowel single- als in multiplayer) alleen die vijanden die je proberen te wurgen zijn erg irritant. Zeker als er geen teammates in de buurt zijn.
Heeft de driehoek inhouden tijdens wurgen trouwens nog enig nut? Het lijkt de tijd voordat je dood gaat te vertragen, maar het helpt je niet echt om vrij te komen.

Als ik als een malloot op driehoek druk (dus heel snel á la Track & Field) kom ik los van die aanvaller.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:47:
Het joinen varieert hier ook nog al eens qua snelheid. Soms moet je een tijdje wachten, terwijl je andere keren binnen een tiental seconden al andere players hebt gevonden. Het af en toe annuleren en weer opnieuw zoeken van een game wilt nog wel eens helpen.
Het blijft een vet spel (zowel single- als in multiplayer) alleen die vijanden die je proberen te wurgen zijn erg irritant. Zeker als er geen teammates in de buurt zijn.
Heeft de driehoek inhouden tijdens wurgen trouwens nog enig nut? Het lijkt de tijd voordat je dood gaat te vertragen, maar het helpt je niet echt om vrij te komen.
PSN: Sluuz
Direct beginnen met de singe player, online boeit me in eerste instantie niet zo. Ik vond deel 1 echt een pracht game, super graphics, droge humor. leuke characters, goede voice acting, prachtige cutscenes etc. de hele game gaf je de indruk een interactieve film te spelen.
en na een avondje Uncharted 2, ik ben nu bij begin chapter 7, krijg ik weer precies datzelfde gevoel! grafisch nog iets indrukwekkender en voor de rest dezelfde goeie features. Wel heb ik het idee een ge-upgrade versie van deel 1 te spelen... het main verhaal is eigenlijk helemaal hetzelfde. schat zoeken, bad guy die ook schat zoekt, etc.
Ook het minpunt can UC1... de "zombies" zullen in deze game wel weer naar voren komen zegt mijn gevoel... voor rest, erg vette game, prachtige locaties en droge humor.
mijn lach moment van de game:
there's a guy above you,
there's a guy above you.
there's a guy below you,
there's a guy below you.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
In Co-op of single player?Sluuz schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:52:
Als ik als een malloot op driehoek druk (dus heel snel á la Track & Field) kom ik los van die aanvaller.
Vind trouwens die nieuwe map echt helemaal niets aan. Wel mooi gemaakt en alles, maar overleven blijf je altijd opzoek naar 1 verloren mob die dan ergens daaronder rond huppelt. Verder vind ik de map erg klein, niet bepaald mijn ding.
Viel wel op dan in de Nederlands gesproken versie diverse playable characters dezelfde 'stem' hebben. Die oude politieagent en drake hebben soms dezelfde stem, maar soms wel erg leuke opmerkingen.
(zo geknipt en geschoren, voor maar 10cent - als je headshot maakt).
Dat is me echt nooit gelukt, hoe snel ik ook driehoekje inram...
Heb het ook niet gezien bij teammates, terwijl ik toch al behoorlijk wat potje Co-op speel (doe eigenlijk nauwelijks deathmatch meer)?
Kheb wel het gevoel dat deel 2 korter is dan 1, daar heb ik toch wel 20 uren over gedaan. voor mijn gevoel heb ik over dit deel korter gedaan. Maar uiteindelijk vind ik deel 2 wel leuker om te spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 03-12-2009 09:20 ]