Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je upgrades kopen in de winkel als je online speelt. ik kon maar een paar dingen upgraden de rest zat op slot. openen deze naarmate je meer online missies hebt gespeelt? of moet je de game op moeilijkere modi uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:45:
hoe kan je upgrades kopen in de winkel als je online speelt. ik kon maar een paar dingen upgraden de rest zat op slot. openen deze naarmate je meer online missies hebt gespeelt? of moet je de game op moeilijkere modi uitspelen?
Je moet bepaalde levels halen om dingen te kunnen kopen voor multiplayer. selecteer zo'n gesloten optie en je krijgt te zien welk level je moet zijn om het te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
blu-fox schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 00:43:
[...]

Ik vind het wel opvallend dat Sony zo veel moeite steekt in localisatie.
Inderdaad, dat een game ondertitels heeft is nog tot daaraantoe, maar dat de complete soundtrack ook in andere talen wordt uitgevoerd vind ik wel erg fraai. Bij GTPSP hebben ze trouwens ook alle teksten (dus niet alleen de knopjes, maar ook de beschrijvingen van alle 850 auto's) in het NL uitgevoerd, net zoals alle gesproken teksten (hulp bij de challenges). Erg netjes vind ik.

Overigens vind ik de voice-acting in het Nederlands helemaal niet storend, heb 'm lekker op NL laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ScrooLoose schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:34:
Nee ik heb allen de medaille voor Very Easy :)
Ik heb het volgende stukje op Very Easy gedaan;
spoiler:
Ergens in die klooster ruines waar je een brug over moet en je van afstand beschoten word door zo een RPG mannetje en een sniper terwijl er ook nog anderen over de brug naar je toe lopen.

Ik kreeg dat maar niet voor elkaar op Normal :)
Ik ben nu op Hard bezig en het gaat verrassend goet moet ik zeggen, ik ben nu bijna bij
spoiler:
de trein en dan heb je die Russische "eindbaas"

Ik heb er een hard hoofd in dat ik dat stukje door kom eigenlijk, op Normal heb ik daar ook een aardige tijd over gedaan :)
Dat stuk wat je op easy hebt gedaan is inderdaad een van de moeilijkere stukken in de game. Het truukje om het te halen is de tegenstanders in de juiste volgorde doodschieten. Eerst die RPG dude, dan de sniper links, dan die met het Riot schild en dan focussen op de overkant van de brug zodat je die armoured gastjes headshots kan geven.

Lt. Draza. (de boss in de trein) is vrij eenvoudig als je:
spoiler:
Meteen in het begin naar hem toe rent, cover nemen achter de kist/bankje links achterin de wagon. (Dus naast hem) En met blindfire een M4 clip in hem legen. Dan zou je als het goed is in een keer z'n helm af krijgen en kan je meteen met hem vechten.

[ Voor 2% gewijzigd door Meelobee op 26-10-2009 14:45 . Reden: typo ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:45:
indien je op kruuske drukt krijg je de informatie van die perk/badge te zien.
Daarin wordt ook aangegeven wat je moet doen om die perk/badge te bemachtigen.

Ben nu lvl 21 met online, maar dat gaat nu wel errugh lang...zaam omhoog.
Welke game modus spelen jullie voor beetje lvl''en? ik krijg indruk dat die co-op missies je veel goed doen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze vrijdag opgepikt. Inmiddels bijna 2e x uitgespeeld op Crushing. Is gelukkig een stuk makkelijker dan deel 1, waar vijanden een 100% accuracy hadden van 6 kilometer afstand. Het blijft frustrerend om 24 van de 25 enemies af te slachten, waarna je de hoek omloopt en ge 1-shot wordt door een shotgunner of grenade launcher die op dat moment naast je spawnt, maar goed.

Spel zelf is echt geweldig, tijden niet zo'n mooie single player gezien. Voice acting is zonder twijfel de beste die ik ooit gehoord hebt. Multiplayer is wel aardig, niet erg bijzonder, maar het single player gedeelte is echt ongeevenaard. Wat mij betreft zeer goede kanshebber voor game of the year. Op naar deel 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
ScrooLoose schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:34:
Nee ik heb allen de medaille voor Very Easy :)
Ik heb het volgende stukje op Very Easy gedaan;
spoiler:
Ergens in die klooster ruines waar je een brug over moet en je van afstand beschoten word door zo een RPG mannetje en een sniper terwijl er ook nog anderen over de brug naar je toe lopen.

Ik kreeg dat maar niet voor elkaar op Normal :)
Ik ben nu op Hard bezig en het gaat verrassend goet moet ik zeggen, ik ben nu bijna bij
spoiler:
de trein en dan heb je die Russische "eindbaas"

Ik heb er een hard hoofd in dat ik dat stukje door kom eigenlijk, op Normal heb ik daar ook een aardige tijd over gedaan :)
Welke chapter is dit?
Meelobee schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:42:
[...]

Lt. Draza. (de boss in de trein) is vrij eenvoudig als je:
spoiler:
Meteen in het begin naar hem toe rent, cover nemen achter de kist/bankje links achterin de wagon. (Dus naast hem) En met blindfire een M4 clip in hem legen. Dan zou je als het goed is in een keer z'n helm af krijgen en kan je meteen met hem vechten.
Ongelofelijk, ik wist niet eens dat dit een boss was. Hier ben ik gewoon langs gewandeld, terwijl ik soms in de game echt gewoon een tijdje vast zit.
spoiler:
Bijvoorbeeld dat ijsmonster als je dit de eerste keer tegen komt. Zeker acht keer geprobeerd, en toen opeens paar keer shieten, vast gepakt worden, paar keer schieten, rennen, paar keer schieten, vast gepakt worden en opeens springt die Tibetaan met ze dolk op ze rug. Ik dacht huh, vorige keren heb ik hem veel meer geraakt, maar toen haalde ik het niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Jumpman op 26-10-2009 20:32 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:27:
[...]

Ongelofelijk, ik wist niet eens dat dit een boss was. Hier ben ik gewoon langs gewandeld, terwijl ik soms in de game echt gewoon een tijdje vast zit.
spoiler:
Bijvoorbeeld dat ijsmonster als je dit de eerste keer tegen komt. Zeker acht keer geprobeerd, en toen opeens paar keer shieten, vast gepakt worden, paar keer schieten, rennen, paar keer schieten, vast gepakt worden en opeens springt die Tibetaan met ze dolk op ze rug. Ik dacht huh, vorige keren heb ik hem veel meer geraakt, maar toen haalde ik het niet.
spoiler:
Same here, missschien is die op tijd (de keer dat ik het haalde heb ik gewoon veel rondjes gelopen rondom die steen en een paar keer geschoten/vastgepakt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:27:
[...]

Welke chapter is dit?

[...]

spoiler:
Het viel me op dat de game zichzelf lijkt aan te passen in moeilijkheidsgraad.
BV bij dat stukje in die ijs grot. Maar ook ergens anders met die tank, leek wel of hij na 3x dood gaan ineens wat "milder" was geworden voor me 8)7

De singleplayer is top maar de Multiplay kan me nog niet echt boeien.
Iedereen is al lvl30 zo lijkt het en als je daar dan tussen moet zitten met je lvl1 speelt dat echt niet lekker.
Zeker niet als je eerst 5minuten moet wachten tot je een lekkere game kan joinen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Ik ben nu al een tijdje in The Monastary maar ik vind dit spel in vergelijking met deel 1 echt kwalitatief uitermate teleurstellend. Don't get me wrong, het ziet er echt focking mooi uit en de voice-acting is om je vingers bij af te liggen, de afwerking van dit spel ligt hoog maar de gameplay en het verhaal zijn echt om te huilen.

Het verhaal vind ik slap, er zit imho weinig diepgang in (al helemaal in vergelijking met deel 1) en het is simpelweg niet boeiend. Ook wordt er weinig achtergrond info gegeven over situaties, zo vind je ergens een boek in een tempel die toebehoort aan een bepaalde groep mensen in het verleden. Hoe de vliegende neuk moet ik weten wat die groep precies deed :?. Er wordt echter wel een heel 'shocking' moment van gemaakt en ik heb echt geen idee waar ze het over hebben...

Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan de controls en de sheer dumb luck die de vijand heeft. Als ik moet vluchen voor een granaat moet ik met O weg duiken, but noooo laat ik eerst rustig tegen het dichtsbijzijnde (lees 0.5m) muurtje gaan staan om dekking te zoeken... Handgranaten van vijanden die ze van 40m exact naast mn hoofd kunnen planten of nog leuker, 1 kleine hoekje in het monastary die net groot genoeg is voor een grenade en ja hoor 30m afstand en er precies in... Van riggels afhangen en je wilt omhoog, gaat ie rustig opzij... Allemaal van dat soort idiote dingen, om het nog maar niet te hebben over het hele Chineze leger dat is ingehuurd door de vijand om mij te beschieten, want zoveel zijn het er :X (met uiteraard de capaciteit om een hele clip te kunnen opvangen). Ook die trut die met je meeloopt staat soms al 20secs te schieten op een gast die vrijwel naast haar staat zonder dekking, ik heb dat mens volgens mij nog nooit iemand daadwerkelijk zien doodschieten :z

Het is geen 'slecht' spel in de zin dat het allemaal veel erger kan en ik me er op zich nog wel mee vermaak. Maar hoe meer van dit soort situaties zich voordoen hoe meer ik me er aan begin te irriteren... Zodra ik het spel uit heb maar eens Multiplayer bekijken, misschien dat dat leuker is...

[ Voor 6% gewijzigd door FailFr8er op 27-10-2009 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afgelopen weekend uitgespeeld. Qua verhaal is het niet echt super, zeker het einde vond ik ergerlijk, echt op zn amerikaans opgelost. Ik kan me wel vinden in Red Nalie's verhaal over de controls, ik heb me er ook soms dood aan ge-ergerd vooral in de laatste chapters.

Ik had aldoor het gevoel dat het eigenlijk gewoon hetzelfde verhaal als deel 1 was alleen dan met nieuwe environments. Gelukkig was dat op het laatst toch net niet zo, maar ik hoop dat ND voor deel 3 een wat andere verhaallijn gaat uitzoeken, het is nu wel wat erg big-explosions-rock braindead.

Heb me zeker wel vermaakt, en ga hem ook zeker nog een keer spelen, maar er had zoveel meer ingezeten. Aan bijna alles proef je dat ND de speler absoluut niet wil vermoeien met wat voor achtergrond dan ook, maar ik ben geen 15 meer.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 11:12
Hey,

Vind de co-op gewelildig, vooral de co-op arena. Als je is samen wil gamen voeg me dan toe: ID = Physxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Red Nalie schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:09:
Ik ben nu al een tijdje in The Monastary maar ik vind dit spel in vergelijking met deel 1 echt kwalitatief uitermate teleurstellend. Don't get me wrong, het ziet er echt focking mooi uit en de voice-acting is om je vingers bij af te liggen, de afwerking van dit spel ligt hoog maar de gameplay en het verhaal zijn echt om te huilen.

Het verhaal vind ik slap, er zit imho weinig diepgang in (al helemaal in vergelijking met deel 1) en het is simpelweg niet boeiend. Ook wordt er weinig achtergrond info gegeven over situaties, zo vind je ergens een boek in een tempel die toebehoort aan een bepaalde groep mensen in het verleden. Hoe de vliegende neuk moet ik weten wat die groep precies deed :?. Er wordt echter wel een heel 'shocking' moment van gemaakt en ik heb echt geen idee waar ze het over hebben...

Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan de controls en de sheer dumb luck die de vijand heeft. Als ik moet vluchen voor een granaat moet ik met O weg duiken, but noooo laat ik eerst rustig tegen het dichtsbijzijnde (lees 0.5m) muurtje gaan staan om dekking te zoeken... Handgranaten van vijanden die ze van 40m exact naast mn hoofd kunnen planten of nog leuker, 1 kleine hoekje in het monastary die net groot genoeg is voor een grenade en ja hoor 30m afstand en er precies in... Van riggels afhangen en je wilt omhoog, gaat ie rustig opzij... Allemaal van dat soort idiote dingen, om het nog maar niet te hebben over het hele Chineze leger dat is ingehuurd door de vijand om mij te beschieten, want zoveel zijn het er :X (met uiteraard de capaciteit om een hele clip te kunnen opvangen). Ook die trut die met je meeloopt staat soms al 20secs te schieten op een gast die vrijwel naast haar staat zonder dekking, ik heb dat mens volgens mij nog nooit iemand daadwerkelijk zien doodschieten :z

Het is geen 'slecht' spel in de zin dat het allemaal veel erger kan en ik me er op zich nog wel mee vermaak. Maar hoe meer van dit soort situaties zich voordoen hoe meer ik me er aan begin te irriteren... Zodra ik het spel uit heb maar eens Multiplayer bekijken, misschien dat dat leuker is...
Dit herken ik dus totaal niet.

Controls vind ik zwaar relaxed (speel met een FragFX, dus misschien ligt het daar aan). Lekker wegduiken, hangend schieten, springen etc.

Handgranaten kan ik zelf ook over 40 m exact naast de tegenstander planten, dus ik zie het probleem niet.
Daarnaast heb ik totaal geen moeite om ze te dodgen, dus dat ligt denk ik meer aan jezelf.

De schietkunsten van Chloe/Elena/Sully vind ik juist geweldig goed. Ik heb zelden een spel gezien waarbij je NPC buddies zo'n aanzienlijk aandeel hebben in vuurgevechten. Mijn vriendin probeerde laatst een stukje te spelen en ze raakte geen pepernoot, maar dankzij Elena waren toch 80% van die ventjes dood.

edit:
met uiteraard de capaciteit om een hele clip te kunnen opvangen
Dit geldt ook voor jezelf, dus ik zie wederom het probleem niet. De game zou wel heel makkelijk worden als je zelf bijna niet te doden bent, en je tegenstanders met een schot omvallen.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 27-10-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:18:
[...]

Dit herken ik dus totaal niet.

Controls vind ik zwaar relaxed (speel met een FragFX, dus misschien ligt het daar aan). Lekker wegduiken, hangend schieten, springen etc.

Handgranaten kan ik zelf ook over 40 m exact naast de tegenstander planten, dus ik zie het probleem niet.
Daarnaast heb ik totaal geen moeite om ze te dodgen, dus dat ligt denk ik meer aan jezelf.

De schietkunsten van Chloe/Elena/Sully vind ik juist geweldig goed. Ik heb zelden een spel gezien waarbij je NPC buddies zo'n aanzienlijk aandeel hebben in vuurgevechten. Mijn vriendin probeerde laatst een stukje te spelen en ze raakte geen pepernoot, maar dankzij Elena waren toch 80% van die ventjes dood.

edit:
[...]

Dit geldt ook voor jezelf, dus ik zie wederom het probleem niet. De game zou wel heel makkelijk worden als je zelf bijna niet te doden bent, en je tegenstanders met een schot omvallen.
Nee ok, veel te makkelijk idd. Maar er zijn limieten als ik daadwerkelijk bijna een hele clip door iemand z'n hoofd aan het jagen ben en hij nog steeds opstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Op Youtube staan een aantal Behind The Scenes extras die op de disc niet meer pasten, erg leuk om te zien en om Chloe en Elena in het echt te zien :p

http://www.youtube.com/watch?v=Bnru0qLBHRg
http://www.youtube.com/wa...nXXexuhLg&feature=channel
http://www.youtube.com/wa...vArFbKVXI&feature=channel

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12

Wat raar , ik herken helemaal niks in dit verhaal.
Ik vind dit ook wat gameplay betreft een van de beste games ooit, ik beweeg me als een zwaan door het battlefield, waar ik bij andere games me altijd stoor aan "robot" besturingen.

Verhaal is niet geweldig nee, maar dat van drake 1 was nou ook geen hoogstandje, om nog maar te zwijgen van die naakte moncholen in de laatste 20-30% van drake 1, kon de game met moeite uitspelen, omdat die dingen erg vervelend waren.
De sixaxis controle van deel 1 was ook erg tergend, over slecht granaten werpen gesproken.

Nee juist in vergelijking met deel 1 is deel 2 op alle punten beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
IJzerlijm schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:15:
Op Youtube staan een aantal Behind The Scenes extras die op de disc niet meer pasten, erg leuk om te zien en om Chloe en Elena in het echt te zien :p

http://www.youtube.com/watch?v=Bnru0qLBHRg
http://www.youtube.com/wa...nXXexuhLg&feature=channel
http://www.youtube.com/wa...vArFbKVXI&feature=channel
ingame Chloe is leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
. Ook wordt er weinig achtergrond info gegeven over situaties, zo vind je ergens een boek in een tempel die toebehoort aan een bepaalde groep mensen in het verleden. Hoe de vliegende neuk moet ik weten wat die groep precies deed :?. Er wordt echter wel een heel 'shocking' moment van gemaakt en ik heb echt geen idee waar ze het over hebben...
Precies dit had ik nou ook. Ik vind het altijd wel intressant om dat soort oude dingen te volgen maar het complete Marco Polo verhaal ken ik nou ook weer niet.
8)7

Verder is de golf van tegenstanders wel beter geworden. In deel 1 had ik het idee dat als je bleef staan op 1 plek ze bleven komen tot je zelf verder liep. Dat is nu wel verholpen.

Verder moet je idd erg precies schieten (de headshot 250 trophy had ik snel) anders loos je een magazijn op een romp en staat hij vrolijk weer op.

Maar ach perfectie bestaat niet en ik heb me goed vermaakt met Uncharted2.
Als ze nu met een patch de Multiplay nog ff fixen en het is af.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 27-10-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Net uitgespeeld op normal. Prachtig spel _/-\o_
Laat deel 3 maar weer komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjezuss, wat een geil spel zeg. Net een PS3 Slim 250 Gyg met U2 gekocht, maar dit is VET! En die Nederlandse stemmen: PRACHTIG! Ben nu nog in Nepal, maar wil niet te snel gaan, want ik wil het verhaal ook nog in FullHD beleven (mijn LG 32LF2500 komt donderdag)! :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
[b][message=32816338,noline]
Als ze nu met een patch de Multiplay nog ff fixen en het is af.
Updates voor de MP komen niet als een update/patch. deze download je automatisch (niet zichtbaar) wanneer je het 'connecting' scherm in beeld hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 28-10-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Ben nu lvl 28 met een rank van 24.en nu is MP gewoon fucked up door de volgende dingen:

- Cheating. Leuk in elimination waarbij de laatste gast gewoon in een stukje scenery kan verstoppen om zo een Tie game te forceren. http://www.youtube.com/watch?v=4p-6CzZRFgg
- Quitters. Mensen quitten zodra ze merken dat ze aan de verliezende hand zijn, of zodra er een low lvl player in hun team zit of als ze merken dat het andere team allemaal in een party zit. Dit komt doordat je rank daalt als je verliest. Zorg ervoor dat het quitten van een game een penalty met zich mee brengt.
- Controllers. Dit geldt voor veel console games. FragFX gebruikers hebben hier gewoon een belachelijke voorsprong tov. de standaard pookjes.
- Boosters. Het verschil tussen een beginner en een ervaren speler is al groot genoeg dus ga dat niet nog eens benadrukken met boosters welk alleen de ervaren speler kan gebruiken.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 01:01:
Sjezuss, wat een geil spel zeg. Net een PS3 Slim 250 Gyg met U2 gekocht, maar dit is VET! En die Nederlandse stemmen: PRACHTIG! Ben nu nog in Nepal, maar wil niet te snel gaan, want ik wil het verhaal ook nog in FullHD beleven (mijn LG 32LF2500 komt donderdag)! :9~ _/-\o_
De Nederlandse stemmen heb ik direct naar het originele Engels gezet, ik vond het echt niet klinken.

Overigens gaat de resolutie (correct me if I'm wrong) van U2 maar tot 720p, dus op een full HD zal het geen bal uitmaken (laat staan op een 32").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Furfoot schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:25:
- Controllers. Dit geldt voor veel console games. FragFX gebruikers hebben hier gewoon een belachelijke voorsprong tov. de standaard pookjes.
De FragFX is nog steeds te koop hoor, dus wat houdt je tegen om zelf van deze voorsprong gebruik te maken? 8)7

Iedereen blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 20:50
Ja maar dat is toch oneerlijk. Iedereen moet gewoon hetzelfde krijgen. Dan is het helemaal eerlijk. Maarja als je er echt neit tegen kan moet je idd gewoon FragFx ook kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat is hetzelfde als op een toetsenbord een flightsim online spelen en gaan jammeren dat sommigen een joystick gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:09:
Dat is hetzelfde als op een toetsenbord een flightsim online spelen en gaan jammeren dat sommigen een joystick gebruiken.
daar heb je geen verschil in moeilijkheids graad of precisie mee, met controller en muizen bij sommige gebruikers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Knappe jongen als je met een toetsenbord net zo secuur kan vliegen als met een joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:11:
[...]

daar heb je geen verschil in moeilijkheids graad of precisie mee
Een toetsenbord is aan (=ingedrukte toets) of uit, daar zit niets tussenin.
Bij een joystick, maar ook bij een stuurtje, heb je gradaties. Er dus zit wel een verschil in precisie in.

Verder zal het niet zo gek veel uitmaken lijkt mij, het is niet zo dat iedereen online met zo'n fragfx ding speelt. Dat die lui zo goed zijn (ik heb hetzelfde probleem met de meeste games die ik online ga spelen) is dat er veel mensen ontzettend veel tijd instoppen. Toen ik scholier was had ik ook meer tijd om urenlang hetzelfde spelletje te spelen, maar tegenwoordig niet. Zal ook nooit serieus kunnen meekomen tegen een paar puisterige scholieren die niets anders doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:11:
[...]

De Nederlandse stemmen heb ik direct naar het originele Engels gezet, ik vond het echt niet klinken.

Overigens gaat de resolutie (correct me if I'm wrong) van U2 maar tot 720p, dus op een full HD zal het geen bal uitmaken (laat staan op een 32").
Je hebt gelijk wat die 720p betreft, maar die FullHD zal toch wel mooi uitkomen bij genoeg andere titels hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:27:
[...]

Je hebt gelijk wat die 720p betreft, maar die FullHD zal toch wel mooi uitkomen bij genoeg andere titels hoor ;)
Mwah ik heb ook een fullhd tv, maar er zijn maar bar weinig titels die fullhd ondersteunen en ik kan niet zeggen dat ik het verschil mer (en ik zit toch redelijk dicht op mijn tv). En wat maakt het ook uit als het er in 720p zo prachtig uit ziet als uncharted 2.

Wat was dit een mooi spel zeg, net uitgespeeld. Wel op het laatst nog wat moeite met die gevechten op "easy" (ben zo'n noob met die console controllers). Kan mij ook niet voorstellen dat ik dit spel ooit op één van de hogere moeilijkheidsgraden uit kan spelen.

Nu maar eens de multiplayer bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephaN900 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 00:22:
[...]

Mwah ik heb ook een fullhd tv, maar er zijn maar bar weinig titels die fullhd ondersteunen en ik kan niet zeggen dat ik het verschil mer (en ik zit toch redelijk dicht op mijn tv). En wat maakt het ook uit als het er in 720p zo prachtig uit ziet als uncharted 2.

Wat was dit een mooi spel zeg, net uitgespeeld. Wel op het laatst nog wat moeite met die gevechten op "easy" (ben zo'n noob met die console controllers). Kan mij ook niet voorstellen dat ik dit spel ooit op één van de hogere moeilijkheidsgraden uit kan spelen.

Nu maar eens de multiplayer bekijken :)
Het ziet er idd al fantastisch uit, maar er zijn genoeg andere titels die het wel ondersteunen.
http://wikibin.org/articl...l-hd-1080p-ps3-games.html

Ik ben nu bij 'kat en muisspel', en wat een kutbeest was dat zeg, bij die shimabima ( 8)7 ) steen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ik vroeg me af of het noodzakelijk is Uncharted 1 te spelen alvorens aan 2 te beginnen. Mis ik dan veel van het verhaal, of kan ik 1 overslaan en gelijk met 2 beginnen. Heb dit topic niet volledig gelezen omdat ik geen spoilers wil lezen :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:08:
Ik vroeg me af of het noodzakelijk is Uncharted 1 te spelen alvorens aan 2 te beginnen. Mis ik dan veel van het verhaal, of kan ik 1 overslaan en gelijk met 2 beginnen. Heb dit topic niet volledig gelezen omdat ik geen spoilers wil lezen :)
Verhalen staan los van elkaar, je hoeft hem niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 20:50
Inderdaad het verhaal is wel een soort vervolg. Maar als je deel 1 niet hebt gespeeld dan kan je het wel volgen. Maar als je Uncharted 2 leuk vind, moet je zeker Uncharted 1 ook gaan spelen :D.

Nu pas bij hoofdstuk 9, komt ook omdat Co-op met vrienden toch wel erg leuk is :9~

[ Voor 18% gewijzigd door Flexicon op 29-10-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nitai schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:08:
Uncharted kun je op sites als Marktplaats al voor een tientje krijgen (heb 'm zelf van een mede-tweaker overgenomen voor € 11,- inclusief verzending), dus gewoon deel 1 eerst spelen. De characters uit deel 1 komen terug in deel 2, dus het is wel leuk als je ze ook kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Mee eens. Ik speelde Uncharted 1 ook pas dit jaar voor het eerst (terwijl het spel alweer uit 2007 oid komt). Maar ik had helemaal niet in de gaten dat het al een ouder spel was, tegenovergestelde juist, graphics zijn prachtig. Uncharted 2 is qua graphics helemaal geweldig. Zou het eerste deel dus zeker spelen, al is het geen noodzaak voor het verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iedereen die online beetje enthousiast verder wil, speel de Co-op (in team verband)
dat gaat zoooooo veel harder dan wat DM matches. Gister in 1 match 2-lvl's omhoog gegaan van 21 > 23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is co-op ook gewoon met vreemden te spelen (ga ik wel vanuit)? Dus dat de game zelf een spel op zoekt waaraan ik kan deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:24:
Is co-op ook gewoon met vreemden te spelen (ga ik wel vanuit)? Dus dat de game zelf een spel op zoekt waaraan ik kan deelnemen.
Ja, heb ik maar gedaan. Ik ging van level 1 naar level 6 in 1 keer :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:24:
zoeken naar games kan niet; de MP functie van Uncharted vind ik persoonlijk bagger ... functioneel gezien een 4 van de 10 punten. zelden zo slecht uitgewerkt gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:26:
[...]

zoeken naar games kan niet; de MP functie van Uncharted vind ik persoonlijk bagger ... functioneel gezien een 4 van de 10 punten. zelden zo slecht uitgewerkt gezien
Ik kan gewoon zoeken naar games hoor, heb het al half gespeeld met een of andere Franse idioot, ging niet echt, ben zelf ook nog niet zo goed! :p

Iemand vanavond een coöpje doen? Of een andere keer?
PSN: O1Tui (O is een letter, niet de nul dus)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
God die normale multiplay is enormslecht maar die Rush mode is wel gaaf zeg. Speelde net met 3 nederlanders. in 1 potje van lvl1 naar lvl5 gegaan.

Kwamen maar tot rush7 maar was wel erg gaaf. Vanavond weer even terug achter de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vanmiddag ben ik begonnen met Uncharted 2. Ben weer zes dagen thuis van vakantie, dus heb eerst alle vakantiefoto's verwerkt en weer eerst mijn studie op een rij gezet. Heb ong. 5 uur zitten spelen en volgens de game save zat ik op 45% bij chapter: a train to catch. Het voelt weer zoals vanouds aan (als in: na deel 1 gespeeld te hebben in 2007 voelde ik me na 2 jaar snel weer thuis), speelt heerlijk weg. Het verhaal loopt volgens eenzelfde stramien maar hey dat is geen minpunt: vind de opzet van de game gewoon prima. Van de pracht en praal merk je gewoon dat ze bij Naughty Dog de lat wederom een stuk hoger hebben gelegd.

De humor is ook top tussen de personages. Chloe's sarcasme staat me wel aan op alles wat Drake doet :P Op bepaalde momenten stond ik mij echt te vergapen hoe mooi de uitwerking van gameplay onderdelen gemaakt zijn. Ik heb de special edition van game.co.uk dus eerst een UK account aangemaakt. Code redeemen en opstarten maar. Vind het jammer dat je eerst de game doorlopen moet hebben alvorens je bonussen kunt inschakelen. Maar ach, ik doorloop de game nu op niveau: normal. Ben ik daar mee klaar, dan kan ik genoeg tweaks vrijkopen waarmee niveau: hard en wie weet crushing wel eens stukken beter begaanbaar worden :D

Hand to hand combat is beter uitgewerkt, gebruik het nu veelvuldig in afwisseling met wapens. Dat i.t.t. deel 1 waarbij gevechten aan ging weinig zin had omdat Drake er niks van bakte. Vooral de silent takedown wat me veel deed denken aan de demo van Batman Arkhym nog wat (onthou die naam toch nooit volledig). Immers, ook in die game kun je lekker stealth iemand naderen om geruisloos om te leggen. Heb nu ook enorm plezier in het combineren van stealth, combat en shooting. Al met al: prima vervolg, deel 3 zie ik graag te gemoet!

Morgen weer verder met het verhaal. En ohja, iets wat ik jammer vind is dat je sidekicks Chloe/Elena nauwelijks echt goed tegenstanders omver knallen. Schieten doen ze wel, maar accuraat zijn... En Engels is de enige taaloptie, bij Uncharted 1 kon je een hele waslijst aan Europese talen selecteren zelfs al had je de game van buiten NL gehaald. Maakt op zich natuurlijk niks uit, kan het verhaal prima volgen. Bovendien heb je zo de originele ervaring want originele stemmen van de acteurs/actrices die de personages inspreken. Maar toch, ik check altijd in hoeverre de Nederlandse vertolking te pruimen is. Deel 1 vond ik bijv. goed mee vallen qua vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Ik kan mij helemaal vinden in je post Joosie!
En ohja, iets wat ik jammer vind is dat je sidekicks Chloe/Elena nauwelijks echt goed tegenstanders omver knallen. Schieten doen ze wel, maar accuraat zijn...
Dat is niet zo heel gek. Opzich schieten ze wel maar heel erg veel schade brengen ze inderdaad niet toe. Anders zou je zelf simpelweg kunnen schuilen/wegrennen en hun het werk laten doen, daar is ook weinig aan.
Vind het jammer dat je eerst de game doorlopen moet hebben alvorens je bonussen kunt inschakelen.
Ik heb em op normale gedaan en kan aardig wat bonussen kopen geloof ik. Nog niet gedaan, maar welke zijn aan te raden en welke niet? Er zijn zoveel mogelijkheden (heb niet uitgerekend hoeveel ik ervan kan kopen hoor, maar zal waarschijnlijk een keuze moeten maken) :)

Overigens kun je ook je Uncharted 1 trophies gebruiken, maar als ik dat doe zegt ie dat ie ze niet gevonden heeft. Terwijl ik toch echt de nodige trophies heb (heb Drake's Fortune ook op normal uitgespeeld en daar de trophie voor).

Edit: hmm hebben meer mensen last van. Hier staat een oplossing, eens proberen of dat helpt:
http://boardsus.playstati...charteddf&thread.id=91086
Edit 2: dat werkt inderdaad :) zal de topicstart even updaten.

[ Voor 10% gewijzigd door Tom op 29-10-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Vanavond (vannacht :+ ) UC2 uitgespeeld. Persoonlijk vond ik het verhaal sterker dan deel 1. Hieronder een paar elementen van het plot. Niet gaan lezen als je het spel nog niet hebt uitgespeeld.

spoiler:
Met de zogenaamde plotwijziging ben ik niet eens. In deel 1 vond ik de zombies echt een dikke afknapper. Hier vond ik de uit de kluiten gewassen mensen (verkleed als demon) in ieder geval minder vreemd.

spoiler:
Vond de Lazaravic echt super lastig op Hard. Heeft me 20x gekost om 'm af te maken. Werd iedere keer gepakt door de 4x granaten na de derde cutscene waarin hij 'Draaaake!!!' roept. In een rondje waar ik bijna in het begin al dood ging is het toch gelukt :D.

spoiler:
Tussen alle Chloe-fans zal ik maar even duidelijk maken dat Elena toch echt wel de leukste van de twee is. Drake maakt een goede keus ;) )

En nu verder met Borderlands :*)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tom schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:39:
Ik kan mij helemaal vinden in je post Joosie!

[...]

Dat is niet zo heel gek. Opzich schieten ze wel maar heel erg veel schade brengen ze inderdaad niet toe. Anders zou je zelf simpelweg kunnen schuilen/wegrennen en hun het werk laten doen, daar is ook weinig aan.
Gek vind ik het ook niet, want zoals je zelf al zegt: dan kan je mooi even de controller opzij leggen en wachten totdat je verder kan zonder zelf ook maar iets te doen. Er zit wel verschil tussen de situatie waarin ze je ondersteunen door dekking te geven (want dan knallen ze wel meteen tegenstanders die te dichtbij komen omver) en de situatie waarin ze zij aan zij met jou in een gevecht verwikkeld raken.

Maar aan de andere kant is zo'n scherp verschil ook wel goed. Tis verder ook niet belangrijk, het viel me op en stoort me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben er gisteren ook aan begonnen en ik zit nu in chapter 4. Ik speel op het gemakje en probeer zoveel mogelijk verborgen schatten te vinden.
Spel bevalt wel goed tot nu toe :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:46:
Ik ben er gisteren ook aan begonnen en ik zit nu in chapter 4. Ik speel op het gemakje en probeer zoveel mogelijk verborgen schatten te vinden.
Spel bevalt wel goed tot nu toe :)
Ik ook, maar ik zie ze vaak wel, maar weet niet hoe ik er moet komen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:55:
[...]

Ik ook, maar ik zie ze vaak wel, maar weet niet hoe ik er moet komen! :p
Je kan treasures die je aan het plafond ziet hangen ook naar beneden schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lazy schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:28:
[...]

Je kan treasures die je aan het plafond ziet hangen ook naar beneden schieten. :)
Kwam ik ook pas halverwege de game achter. Heb me eerst een tijd lang staan verbazen over hoe ik bij bepaalde treasures moest komen en dat maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik zie die treasures echt bijna nergens... Volgens mij heb ik er nu een stuk of 13 terwijl ik in chapter 15 ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dr. Quipers schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:52:
Ik zie die treasures echt bijna nergens... Volgens mij heb ik er nu een stuk of 13 terwijl ik in chapter 15 ben...
Ze zijn in deel 2 ook moeilijker te vinden. in deel 1 lagen ze altijd op de grond, nu hangen ze ook aan daken/beelden/muren etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn zeker moeilijker te vinden. Ik ben ook wel veel plekken tegengekomen waarvan je wel kan zien dat er waarschijnlijk wel een treasure te vinden is (afwijken van standaard route). Maar het verhaal trok me dusdanig dat ik vaak eerst een stukje verder ging en dacht, ik pak hem zo wel, om hem vervolgens te vergeten.

Spel nog maar eens op hard uitspelen en dan wel netjes alles pakken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hee er is een update.

V1.0.1 20mb groot. Geen idee wat het doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Here’s the list of (most of) the changes we made. Some changes have been withheld to protect the innocent.

* Addressed respawn points when the artifact goes out of bounds in the Plunder gametype
* Dynamically adjust the win condition for fewer players during the course of a match
* Added features to deter players from voluntarily leaving during a match
* Added rate limit to “When a Chapter is Completed” Twitter event
* Fixed a display issue during letterboxing
* Fixed Danish Trophy description
* Fixed screenshot utility in standard definition resolutions
* Fixed the “Players Met” list not displaying recent players
* Addressed a variety of Multiplayer connectivity issues

BUT, that’s not all…

With Halloween on the horizon, we wanted to take this spooky occasion to announce that this weekend is also our first ever Double Cash Weekend in UNCHARTED 2: Among Thieves. The Double Cash Weekend starts on Friday, October 30, 2009, at 6:00 PM GMT and continues until Monday, November 2, 2009, at 6:00 PM GMT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 16:52
Sinds de update heb ik maar 1 villain en 1 hero skin meer, ik kan dus niet meer kiezen met wie ik wil spelen. Ook in de store heb ik 1/1 skin, dus ik kan er geen bij kopen ook. Nog mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
botech schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:02:
Sinds de update heb ik maar 1 villain en 1 hero skin meer, ik kan dus niet meer kiezen met wie ik wil spelen. Ook in de store heb ik 1/1 skin, dus ik kan er geen bij kopen ook. Nog mensen die dit hebben?
Is tot maandag. Voor Halloween.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 16:52
Ike. schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:23:
[...]

Ah, OK 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Na een paar dagen niet gespeeld te hebben ben ik net verder gegaan op Hard vanaf de trein en ik ben er in eigenlijk in 1 keer door gekomen *O* (1 keer tussen de wagons gesprongen)
Dat is wel wat anders dan de eerste keer op Normal waar ik voor de hele trein level toch wel 30 pogingen nodig had :)

Straks maar even verder met MP... die double cash weekend vanwege Halloween is wel handig, ik ben nog maar lvl 6.
Ike. schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:23:
[...]
Yup, en ik las net ergens dat als je mensen met andere skins tegenkomt dat zij dan waarschijnlijke Naughty Dog werknemers waren, makers van het spel dus.

[ Voor 27% gewijzigd door ScrooLoose op 30-10-2009 20:39 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
[b][message=32836240,noline]
Yup, en ik las net ergens dat als je mensen met andere skins tegenkomt dat zij dan waarschijnlijke Naughty Dog werknemers waren, makers van het spel dus.
Mensen van Naugthy Dog hebben ook altijd een hondenpoot (logo) naast hun naam staan op de scorelijst.

[ Voor 46% gewijzigd door Ike. op 30-10-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
Ik kom niet meer verder in chapter 9.

Je moet iets doen met lichtstralen maar het lukt mij niet echt.
Weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

giganielsie schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:18:
Ik kom niet meer verder in chapter 9.

Je moet iets doen met lichtstralen maar het lukt mij niet echt.
Weet iemand hoe dit moet?
Eigenlijk heel simpel :)
spoiler:
Heel veel klimmen, en met de spiegels kloten zodat de lichtbundel op het beeld valt, en dan komt er een gedeelte van de kolom naar beneden in het midden, weer klimmen, en dat voer je nog 2x uit totdat je alle 3 de delen van de kolom naar beneden hebt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
Dank voor de reactie.

Heb net even op youtube gezocht en daar een filmpje gevonden.
Nu kan ik weer verder genieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Als je wilt weten waar al die verdraaide treasure liggen of je hebt wat hulp nodig om bepaalde medals te halen, dan moet je hier kijken (inclusief filmpjes): http://www.ps3trophies.or...2-among-thieves/overview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zojuist Uncharted 2 op niveau: normal uitgespeeld :) Totale speeltijd: 14 uur en 8 minuten. Ik heb slechts 25 v/d 101 trophies gevonden, maar dat boeit me weinig. Ging mij om het verhaal. Vandaag 8 uur lopen gamen, eergisteren 6 uur, dus in 2 game sessies uitgespeeld. Vond een paar chapters bijzonder mooi gemaakt en leuk om te doen.

spoiler:
Zoals het hoofdstuk waarbij je van helemaal achteraan de trein naar voren moet zien te komen. Of het hoofdstuk waarbij je met een getaway car truck ontsnapt bent aan de tank en van truck naar truck moet jumpen. Heerlijk vond ik dat! Verder op naar het einde, chapter 25 geloof ik, waarbij je aan de ene kant de Lazovic troepen in gevecht ziet met de guardians. Vervolgens ben je met Drake & co de lachende derde want jij knalt iedereen overhoop zonder veel moeite.

De eindscene is erg mooi grafisch gezien. En ook sterk qua script. Een aantal keer in de game kom je gewoon te grappige conversaties tegen. Zoals..
spoiler:
You're gonna miss this ass terwijl Chloë afscheidt neemt en haar eigen pad weer vervolgt. Of in het begin wanneer je bovenop een aan gort geschoten hotel in het zwembad jumpt als Drake en die dan droogt zegt: "Do a Marco" [trekt een paar baantjes] "Polo!" :D

M.b.t. andere tegenstanders dan Lazovic's manschappen...
spoiler:
Die ene die je terwijl die ene Tibetaan je gids is tegen komt die de wolven heeft vermoord. Toen ik die voor het eerst zag had ik echt zoiets van: "Ha, een yeti!" En m.b.t. de guardians tja, ik vind het net zoals in deel 1 met de mutante zombies wel in het verhaal passen. Vond overigens de guardians leuker om tegen te vechten dan die verrotte yeti die maar niet dood wilde gaan. Dus ja, het past vanwege het verhaal, maar geef mij gewoon maar troepen van de bad guy die je overhoop moet schieten. Dat blijf ik het leukste vinden ;)

Als mijn PS3 gewoon een draadloze verbinding kan blijven oppikken en dus niet continue mededeelt: afgemeld kan ik nu eens de multi player gaan uitproberen. Had overigens 1 keer een vastloper. Net nadat ik in chapter 25 dus klaar was. Ik helemaal blij want het had nog best wat voeten in de aarde, bam mijn PS3 loopt vast. Ik balen, opnieuw opstarten en ik was blij dat ie alles nog goed had opgeslagen. Kon dus meteen verder waar ie gestopt was. Enfin, Uncharted 2 heeft mij zeker kunnen bekoren en het speelde lekkerder weg dan toen ik Uncharted 1 speelde. De combo schieten/vechten voelt beter aan en de rest is gelijk gebleven. Verhaal zoals het erin zit kun je verwachten, best wel gelijk aan het verloop van deel 1. Grafisch hebben ze de lat verlegd en de conversaties tussen personages blijven tof om naar te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Net een aantal van die bonus Videos unlocked in the game en in de "Test Trailer Animatic" hoor je de Wilhelm Scream bij die eerste gast die van de trein valt :Y

Altijd grappig om die tegen te komen in games/films, misschien zit die ook wel in het spel zelf maar die ben ik nog niet tegen gekomen :)

/edit @ hieronder

De ene scream is de andere niet, als die al in het spel zelf zit dan is dat waarschijnlijk maar 1 keer ofzo.
Dit is geen sound effect wat te pas en te onpas gebruikt word :)

[ Voor 21% gewijzigd door ScrooLoose op 31-10-2009 23:13 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben die scream wel meer tegengekomen volgens mij :p

/edit @ hierboven

Ooh sorry, ik ben niet zo secuur in geluidjes... ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

help ik zit met die
spoiler: spoiler
Ben nog niet ver met Uncharted2 maar zit nu in de chapter dat die dolgedraaide sneeuwbok/yeti eerst mijn gids doodde en nu achter mij aan gaat. Het enige wat ik heb is een luger....Iemand tips? hij wil dus gewoon niet doodgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:20:
help ik zit met die
spoiler: spoiler
Ben nog niet ver met Uncharted2 maar zit nu in de chapter dat die dolgedraaide sneeuwbok/yeti eerst mijn gids doodde en nu achter mij aan gaat. Het enige wat ik heb is een luger....Iemand tips? hij wil dus gewoon niet doodgaan..
spoiler: oplossing
Gewoon op zijn hoofd blijven knallen. It worked for me >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ohja, nog iets over het verhaal...

spoiler:
Wanneer Flynn vertelt aan Drake & Co dat Lazovic hun te snel af was met de tree of life en vervolgens een granaat tevoorschijn haalt. Pinnetje is er al uit, granaat ontploft, Flynn dood en Elena zwaar gewond. Op dat moment vroeg ik mij al meteen af nadat je de scene kreeg waarin Lazovic van dat blauwe spul dronk en dat zijn littekens e.d. genas. Waarom pakte Drake niet wat van dat spul mee alvorens het op te blazen zodat hij Elena ermee kon genezen? Bedoel, het werd al wel duidelijk met de scene voor de laatste echte boss battle dat het een geneeskrachtige werking had. Met dat spul had Drake Elena meteen konnen oplappen. Maarja, dat was dus wat ik mij af vroeg na alles gezien te hebben.

@jefjef:

spoiler:
Ik zat ook bij dat punt in de knoei. Ik bleef maar rondjes rennen, wachten tot ie me naar de grond gooide om vervolgens driehoekje, vierkantje te doen. Na vele herhalingen daar van (echt in dat gedeelte van de game kun je zo een uur bezig zijn met rondjes lopen, aanvallen ontwijken en counteren :P) kreeg ik 2 keer het tussenstuk waarin je kon raak schieten op zijn kop. Niet dat dat veel hielp want het begon weer van voren af aan. Dus wederom ontwijken, counteren en rondjes rennen. Tot dat plotseling out of nowhere die Tenzin/Tibetaan kwam opduiken en de yeti uiteindelijk het hazepad verkoos.

Mijn oplossing? Gewoon blijven volhouden. De aanhouder wint ;) Blijven rondjes rennen, aanvallen ontwijken en counteren. En wanneer je de kans krijgt, zijn kop vol met kogels stoppen. Je hebt namelijk onbeperkt aantal kogels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Joosie200 schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:55:
Ohja, nog iets over het verhaal...

spoiler:
Wanneer Flynn vertelt aan Drake & Co dat Lazovic hun te snel af was met de tree of life en vervolgens een granaat tevoorschijn haalt. Pinnetje is er al uit, granaat ontploft, Flynn dood en Elena zwaar gewond. Op dat moment vroeg ik mij al meteen af nadat je de scene kreeg waarin Lazovic van dat blauwe spul dronk en dat zijn littekens e.d. genas. Waarom pakte Drake niet wat van dat spul mee alvorens het op te blazen zodat hij Elena ermee kon genezen? Bedoel, het werd al wel duidelijk met de scene voor de laatste echte boss battle dat het een geneeskrachtige werking had. Met dat spul had Drake Elena meteen konnen oplappen. Maarja, dat was dus wat ik mij af vroeg na alles gezien te hebben.
Ik reageer ook maar even met spoilertags ;)
spoiler:
Mja... dat is dus de hele clou van het verhaal. De reden dat Schafer de mannen van zijn expeditie heeft gedood. De reden dat hij een vergelijking maakt met Genghis Khan, Hitler en andere dwazen alszijnde een fractie van wat je wordt als je de Cintamani Stone bezit. De mensen in de tombe in Borneo hadden elkaar allemaal vermoord nadat ze het spul gedronken hadden (getuige de zwarte tanden). Geen goed plan om aan je schatje te geven volgens mij :)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
The_Bash schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:50:
[...]
Ik reageer ook maar even met spoilertags ;)
spoiler:
Mja... dat is dus de hele clou van het verhaal. De reden dat Schafer de mannen van zijn expeditie heeft gedood. De reden dat hij een vergelijking maakt met Genghis Khan, Hitler en andere dwazen alszijnde een fractie van wat je wordt als je de Cintamani Stone bezit. De mensen in de tombe in Borneo hadden elkaar allemaal vermoord nadat ze het spul gedronken hadden (getuige de zwarte tanden). Geen goed plan om aan je schatje te geven volgens mij :)
Oké, dan snap ik hem :)

spoiler:
Ik keek zelf enkel naar de directe werking van het spul (het geneest en het maakt je sterker >> zie Lazovic) en niet naar de bijwerkingen (wat de expeditie crew overkomen was)
Duidelijk zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Vind die 'boete' van het verlaten van een online match echt nergens op slaan.

Ik verloor 40.000 en een hoop skill points...

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 01-11-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Doe je toch gewoon quit game.

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Weet niet of dat iets uitmaakt. want ik kreeg de melding pas toen ik opnieuw multiplayer opstarte

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 01-11-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Zo.. lekker is dat....
Ben online weer level 1 omdat het spel tijdens het starten maar besloot om te blijven laden, en uiteindelijk de PS3 zichzelf resette.
Dit kut geintje heeft me nu al 80.000 strafpunten gekost, en ik ben dus alweer bij level 1, zo duurt het wel 10 jaar voor ik level 10 haal als je steeds terugvalt.

Edit: Maak daar maar 120.000 strafpunten van, blijft nu weer hangen op het respawnen.
Edit: Nu twijfel ik of die punten er wel echt afgegaan zijn, of dat die melding steeds bleef hangen van de vorige keer. Volgens mij had ik niet veel meer punten dan ik nu heb, misschien wel 40k meer, maar volgens mij nooit 120k meer dan nu.
Blijft het wel gezeik dat hij in te korte tijd tevaak gecrashed is.

[ Voor 39% gewijzigd door Nakebod op 01-11-2009 19:23 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh, jij bent Mojo, hoe kan ik een coöp met je doen, ik snap er geen fuck van... 8)7

En nog iets, hoe kan ik in een server blijven? Zodra ik één potje gedaan heb, moet ik weer een nieuwe matchmaking doen, terwijl ik mensen met elkaar hoor lullen alsof ze elkaar al jaren kennen, lijkt me dus dat hun wel gewoon bij elkaar kunnen blijven. Iemand die ziet wat ik fout doe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Oone: dat heb ik nu net ook. Speel je 1 ronde, die is over en hup terug naar matchmaking. Matchmaking werkt voor geen ene meter want je krijgt gewoon tegenstanders van lvl 40/50 voor de kiezen als lvl 1-10. Daarnaast gaat ie doodleuk tussentijds in een game van host veranderen en bevriest je character voor een paar seconde continue. Waardeloze multiplayer wat mij betreft op meerdere punten. Ben nu tot lvl 9 gekomen maar het heeft me tot dusver genoeg ergenissen opgeleverd waardoor ik ermee stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

*O* Eindelijk Uncharted 2 uitgespeeld

Had de game even een weekje weg gelegd en me volledig op Forza Motorsport 3 gestort. Twee keer geprobeerd en nu lukt het "meteen". Had wel wat voeten in de aarde, maar het is gelukt. Wel zeer cliché, maar met de laatste kogel ging Lazovic neer :)

Nu even zes levels opnieuw spelen omdat ik daar wat treasures heb laten liggen. Kan ik wel meteen even zien welke wapens ik nog moet gebruiken om wat Trophies te halen. Normaal geef ik daar niets om, maar als het zo makkelijk kan dan wil ik dat wel "proberen" :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Joosie200 schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:50:
Oone: dat heb ik nu net ook. Speel je 1 ronde, die is over en hup terug naar matchmaking. Matchmaking werkt voor geen ene meter want je krijgt gewoon tegenstanders van lvl 40/50 voor de kiezen als lvl 1-10. Daarnaast gaat ie doodleuk tussentijds in een game van host veranderen en bevriest je character voor een paar seconde continue. Waardeloze multiplayer wat mij betreft op meerdere punten. Ben nu tot lvl 9 gekomen maar het heeft me tot dusver genoeg ergenissen opgeleverd waardoor ik ermee stop.
volledig mee eens, MP is bagger slecht uitgewerkt (systeem technisch gezien). daarover 20+ verbeterpunten op dev forum gegooid [..] 0 .. reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Joosie200 schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:50:
Ik herken dit totaal niet, geen freezes, vastlopers of wat dan ook.
Wel het verhaal dat je inderdaad tegenstanders krijgt van level 40/50 (met boosters) , dit is inderdaad niet altijd even leuk aangezien je dan aardig wat tijd kwijt bent aan het respawnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Gisteren die 2 MP trophies gehaald. Ging een stuk makkelijker dan ik dacht :).

spoiler:
Ik was bang dat je ook daadwerkelijk de potjes moest winnen, maar gewoon de potjes uitzitten was al genoeg.

Ben nu wel lvl 4 :). Die survival mode was wel grappig, maar puur DM niet. Zoveel high lvl's die rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:38:
[...]

spoiler: oplossing
Gewoon op zijn hoofd blijven knallen. It worked for me >:)
spoiler:
Hey daar ben ik nu ook... Heb het gisteren iets van 5 keer geprobeerd, maar kreeg hem ook niet dood... Vanavond maar weer verder proberen :)

De graphics zijn echt te schitterend voor woorden als je vlak daarvoor door het Tibetaanse dorp loopt! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

noteboeki schreef op maandag 02 november 2009 @ 07:39:
[...]

Ik herken dit totaal niet, geen freezes, vastlopers of wat dan ook.
Wel het verhaal dat je inderdaad tegenstanders krijgt van level 40/50 (met boosters) , dit is inderdaad niet altijd even leuk aangezien je dan aardig wat tijd kwijt bent aan het respawnen :(
feezes / vastlopers wordt ook niet over gesproken. Gaat om de manier waarop je online speelt; ik zit meer in de lobby/wachtruimte dan actief aan 't game ben. Steeds maar weer moet je wachten en wachten, je kunt niet game > game > game spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
ik heb nooit vastlopers enzo in de game gehad, maar ik vind dat matchmaking systeem echt bagger, zoiets als in killzone lijkt me beter.

het levelen vind ik geen probleem, vooral de eerste levels gaan snel.

Onderhand ergens in de level 30, wel lullig dat je skillpoints omlaag gaan als je een match verliest. al scoor je net zo goed als het andere team, als de rest van het team slechter is ben je de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik wil rustig aan doen aangezien mijn iBood HDMI kabel nog steeds niet binnen is! :(
Desondanks ben ik toch al in chapter 25 :D

Begrijp één ding echter niet:
spoiler: chapter 23 en 24
Je komt op een gegeven moment in de toren van het klooster, om het pad naar Shambala te vinden. Je kijkt in je dagboek om die puzzel op te lossen met earth, wind, fire etc en die blokken (bol, kubus, kom en pyramide) moet je op de juiste plaats zetten. Zodra dat lukt die tekens even goed zetten en dan in het midden je dolk erin steken. Dan gaat er een deur open, maar die leidt je niet naar een volgende deur, maar zorgt alleen dat je het kan zien. Beetje onzinnig dus naar mijn idee voor het verhaal, wel leuk voor in het spel, maar toch?! 8)7

Trouwens wel heel vet dat die Yeti's gewoon mensen zijn, nouja, soort van dan... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ook hier het Multiplayer probleem.

Als je 10tegen10 speelt is het logisch dat er af en toe iemand afhaakt die stopt met game lijkt me.
Ik game vaak maar een half uutje, als ik dan de Survival mode wil spelen ben ik dus de lul aangezien de pot afgemaakt MOET worden. DM spelen kan ook weer niet want dan kom ik als LVL3 speler tussen de LVL40 spelers en heb ik geen schijn van kans (ik heb namelijk nog een sociaal leven naast me PS3 en kan daarom wat minder spelen dan die knulletjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Dr. Quipers schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:16:
[...]

spoiler:
Hey daar ben ik nu ook... Heb het gisteren iets van 5 keer geprobeerd, maar kreeg hem ook niet dood... Vanavond maar weer verder proberen :)

De graphics zijn echt te schitterend voor woorden als je vlak daarvoor door het Tibetaanse dorp loopt! :9~
spoiler:
Volgens mij maakt het weinig uit: Heb een keer z'n kop helemaal verrot geknald maar dat mocht niet baten. De laatste keer was ik het zat en begon beetje te lopen en gek te doen en toen kwam ik er in één keer door terwijl ik hem nog géén ééns 1/10e heb geraakt van de eerste keren... Daar zit dus 'iets' van een bugje of feature oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

RedHat schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:04:
[...]

spoiler:
Volgens mij maakt het weinig uit: Heb een keer z'n kop helemaal verrot geknald maar dat mocht niet baten. De laatste keer was ik het zat en begon beetje te lopen en gek te doen en toen kwam ik er in één keer door terwijl ik hem nog géén ééns 1/10e heb geraakt van de eerste keren... Daar zit dus 'iets' van een bugje of feature oid.
spoiler:
Het gaat er niet alleen om dat je 'm raakt, maar er moeten ook een aantal 'events' plaatsvinden. Nadat je 'm een paar keer zijn slagen ontwijkt en later nog iets van 2x op zn kop schiet wanneer hij jou vast heeft, komt uiteindelijk t moment dat je buddy 'm te grazen neemt. Later in t spel heb je nog zo'n gevecht (alleen dan een andere setting en tegenstander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Nou, gisteren dan eindelijk uitgespeeld, ik blijf het een slecht spel vinden. Heb me er menigmaal dood aan gefrustreerd, buggy gameplay, cliche en uberslecht verhaal. Het spel zelf is echter wel vreselijk mooi, dat is een ding dat zeker is.

Tijdens
spoiler:
het gevecht met de 2 natives van Chambala die niet dood te krijgen zijn

heb ik het spel van Normal op Very Easy gezet, ik was het helemaal zat.

Ik snap niet waarom ik de gameplay zo slecht vindt maar echt, ik heb na elke keer spelen de controller gefrustreerd weggelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik dacht meer aan top gameplay (goed uitgewerkt, gevarieerd door de verschillende mogelijkheden en het level design), unieke game en leuk en zeer goed geintegreerd verhaal.

Hoe ze die schatten hebben verstopt is vaak ook echt goed gedaan. Tis ook gewoon een leuke uitdaging om die te vinden. Regelmatig moet je ook een goed verstopt zijpaadje nemen om er 1 te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Red Nalie schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:59:
Nou, gisteren dan eindelijk uitgespeeld, ik blijf het een slecht spel vinden. Heb me er menigmaal dood aan gefrustreerd, buggy gameplay, cliche en uberslecht verhaal. Het spel zelf is echter wel vreselijk mooi, dat is een ding dat zeker is.

Tijdens
spoiler:
het gevecht met de 2 natives van Chambala die niet dood te krijgen zijn

heb ik het spel van Normal op Very Easy gezet, ik was het helemaal zat.

Ik snap niet waarom ik de gameplay zo slecht vindt maar echt, ik heb na elke keer spelen de controller gefrustreerd weggelegd...
Over smaak valt niet te twisten? Dan weet je iig dat je deel 3 (dat ongetwijfeld komt) niet hoeft te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Hoe weet je in welk level welke schatten liggen??

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
el-jorge schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:42:
In het 'Chapters' menu kan je per level zien of je nog schatten mist in een level.

http://guides.ign.com/guides/14225971/page_4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Als je het spel uitspeeld kun je per chapter zien hoeveel schatten je nog moet. Je kan dan ook per chapter spelen, maar als je een new game start zie je het niet meer, dus misschien een tip om het op te schrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

el-jorge schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:42:
Lijkt me dat veel mensen guides gebruiken. Dit is bijvoorbeeld een goede guide. Ingame kan je geloof ik per level zien wat je al hebt en wat niet. spuit 11..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik zo Uncharted 2 opnieuw door voor de trophies. Zet hem op very easy en aan de hand van die guide die Meelobee linkt gaat het wel lukken. Krijg je ook nog iets speciaals zodra je die 101 trophies hebt? Dat je dan Uncharted platinum hebt ofzo? Want zoiets meende ik gelezen te hebben in dit topic. Of is dat pas van toepassing als je de game op crushing uitspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:34
Platinum krijg je pas als je alle trophies hebt gehaald.
Voor de 100 schatten krijg je een zilveren trophie als ik me niet vergis. (Per 10 stuks een bronze)

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Oke... Mijn moeder is een trouwe fan van die Amerikaanse soap As The World Turns. Als ik zo af en toe niet met mijn luie reet achter mijn PS3 zit, dan zit ik wel eens mee te kijken, en tot mijn grote verbazing zag ik zelfs als ik niet Uncharted 2 speel, Nathan Drake. Misschien zie ik wat ik wil zien, maar hij lijkt er wel verdacht veel op, ene Mike dus...

http://www.youtube.com/wa...tIcKQmMWg&feature=related
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste