Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@redhat
spoiler:
dat stukje ging ik de eerste poging ook dood, ren direct van ze weg. niet veel verderop vind je de nodige ammo nades ... je kunt ook snel omhoog klimmen via zon klein muurtje. Boven op dat gebouwtje vind je een m4 geloof ik. Het stuk daarna wordt pas echt pittig ...

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
himlims_ schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:05:
@redhat
spoiler:
dat stukje ging ik de eerste poging ook dood, ren direct van ze weg. niet veel verderop vind je de nodige ammo nades ... je kunt ook snel omhoog klimmen via zon klein muurtje. Boven op dat gebouwtje vind je een m4 geloof ik. Het stuk daarna wordt pas echt pittig ...
:?

spoiler:
Je zit in die toren en over een brug komen alle gasten op je af.Hoe kun je een muurtje opklimmen voor ammo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Wat een schitterende game is UC2 zeg! :D Heb hem dit weekend gehaald... Nog niet veel gespeeld... zit in chapter 3... De graphics zien er echt gruwelijk mooi uit! :D

Paar kleine puntjes van kritiek... je wordt wel erg makkelijk door de chapters geleid... Het is erg vanzelfsprekend welke kant je op moet en weinig vrije ruimte om op ontdekking te gaan... Wat me ook opviel is dat je soms wel 3 meter omhoog kan springen als dat ook echt de bedoeling is van de game, maar als je dan op een standbeeld of dak van 1 meter hoog wil springen, dan lukt dat niet omdat het volgens de gameplay niet logisch is om dat te doen...

Vanavond weer verder! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt ja, soms kun je ook enorme afstanden springen (tibet)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

RedHat schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:15:
spoiler:
Je zit in die toren en over een brug komen alle gasten op je af.Hoe kun je een muurtje opklimmen voor ammo :?
spoiler:
In die toren ligt als het goed is ook een Dragon snipergeweer. Hoop voor je dat je die nog niet hebt gebruikt, want dat is dé manier om de vijandige snipers te doden die je leven het meest zuur maken. Verder zou er in die toren toch echt genoeg ammo en/of wapens moeten liggen om alle vijanden die over de brug komen neer te halen. Als het goed is laat één van de vijanden op een gegeven moment ook een Desert vallen met iets van 7-8 kogels. Met dat wapen is een headshot een instant kill...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Fietsbel schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:40:
Klopt ja, soms kun je ook enorme afstanden springen (tibet)
Ah ben dus niet de enige die dat opviel. Ziet er soms wel komisch uit maar doet tegelijk een beetje afbreuk aan de voor de rest zo realistisch ogende graphics.

@Redhat

spoiler:
is dat ook het stuk waar je die toren in elkaar laat flikkeren en Nathan dan zegt "did I do that?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FeaR1986 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:03:
Zucht -O-

Heel de dag nog geprobeert, maar Chapter 26 lukt gewoon echt niet. Heb van alles geprobeerd: van alleen het buitenste rondje lopen; dat kleine rondje aan de rand van het vuur; combinatie van beide; enzovoorts. Niets wil gewoon lukken, of die shotgun wordt met fataal of die vier granaten die Lazervic gooit.

Net op Youtube een filmje gezien van hoe het hoort te gaan en daar gaat het een stuk makkelijker 8)7
Zo wordt Drake daar gevolgd op de route die je zelf loopt, maar bij mij kiest Lazervic een eigen route als ik te ver naar voren loop. Dus ik "moet" wel in de baan van die gun blijven.

Maar eens een maatje van me laten proberen, want die kreeg ook die gast op de trein neer waar ik eerst vast zat. Lullige is wel dat hij het twee keer probeerde en zelf niet beschikt over een PS3 en dus bijna geen ervaring heeft met de PS3 :+
Hij is inderdaad heel irritant, na een keer of 10 proberen had ik hem gelukkig. Gouden tip voor mij was dat hij niet heel erg dichtbij het hars hoeft te zijn.

Ik heb wel eens leukere eindbazen meegemaakt, deze was gewoon irritant en eentonig. De rest van de game is wel hemels, en multiplayer is ook super _/-\o_

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:19
RedHat schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:58:
Ik word helemaal lijp van één missie. Godverretyfus is echt het enige woord wat de lading kan dekken.

spoiler:
Ergens in de 20 (chapters) is die oude tibetaan ontvoerd en wordt meegenomen een toren in. Ik de toren opgeklommen, iedereen afgemaakt. Op het moment dat je in de toren komt krijg je een RPG gast en een Lazergast. Die afgemaakt maar dit is gewoon zo'n kut missie. Als je het 'einde' meemaakt komen er van die shotgun gasten aan. Je hebt al geen ammo meer, maar die gasten kun je dus _NIET_ neerschieten. Want ze zijn zo "ZWAAR". Melee kan ook niet omdat ze met z'n 3e zijn, 1 shot, 1 kill...

Jezus Fucking Christus man; deze missie is hier echt niet te doen. En die restarts zijn echt echt klote. Heb hem 20 keer gedaan, en ben 5x bij spawnen meteen doodgegaan door die RPG gast. Die overe 15 keer heb ik gefaalt. Hij is niet te doen. Zeker niet als je het 'toevallig' tot het einde red.. Dan komen die 3 shotgun gasten op je af... Ik heb een M4 maar je moet 2 clips volledig raak schieten om zo'n gast dood te krijgen; die krijg je niet. Ik loop dan al met pistol rond omdat je AL je ammo nodig hebt.

Hoe krijg je die neer man? Met je pistol... Dit is toch niet te doen for foks sake? Alle missies vond ik echt super in deze game; maar deze missie heb ik al ZO vaak over gedaan dat het niet leuk meer is. Echt niet leuk meer.

Ja, als ik meer dan 30 keer over een missie moet doen raak ik gefrustreerd. Ook vooral omdat ik géen reden kan bedenken waarom ik deze missie überhaubt zou kunnen winnen.

Je moet al alles met pistol doen (30 kogels M4). Met die 30 kogels krijg je niet 3 heavy's neer. Dus moet je dat met pistol doen. Maar 3 heavy's met pistol neerkrijgen in minder dan 10 seconden gaat me zeker niet lukken.
Veel headshot proberen te schieten bespaart je een hoop kogels! Vooral bij die 'heavy soldiers' gericht op het hoofd schieten zodat het helmpje er af vliegt en dan een paar kogels gericht afvuren op het hoofdje en ze liggen en je ze dan ook eventueel met 'Melee' afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik heb nog wel een vraagje over de controls... Ik ben gewend (vanuit GTA 4) om met L2 en R2 te richten en te schieten.. Bij UC2 is dit L1 en R1... dit is aardig wennen. Je kan geloof ik die controls niet helemaal naar eigen wens configureren he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 07:38:
[...]

yes hij doet het! :)
had niet gedacht dat het 3,5 uur zou duren pfff. Spel loopt nu goed door!
Bedankt voor de tips _/-\o_

kreeg van CDwow trouwens het volgende:
"Ondanks onze beste pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer op voorraad krijgen van onze leverancier."

Grrr; mensen wel lokken met kortingen etc maar gewoon niet leveren. Had het kunnen weten ; nooit meer bij die lui dus.
Dat is apart, ik krijg net van CDwow een e-mail dat Uncharted is verzonden. Ik gok nog zo'n 10 dagen wachten tot aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
console schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:15:
[...]

Veel headshot proberen te schieten bespaart je een hoop kogels! Vooral bij die 'heavy soldiers' gericht op het hoofd schieten zodat het helmpje er af vliegt en dan een paar kogels gericht afvuren op het hoofdje en ze liggen en je ze dan ook eventueel met 'Melee' afmaken.
Ik ga er morgen mee aan de slag. Maar goed; melee gaat sowieso niet, ze zijn met zijn 3én en het is 1shot1kill.

Met die sniper schiet ik altijd de lazergast en de RPG gast neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52
noteboeki schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:52:
[...]

Werkt deze code nu ook ondere je andere accounts al je hem ingegeven hebt ondere je engelse account?
Ja, je kan de dingen die je krijgt via je UK account gewoon gebruiken in je NL account. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Iemand zin in co-op of andere MP games: PSN: MojoR1

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
botech schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:22:
[...]

Ja, je kan de dingen die je krijgt via je UK account gewoon gebruiken in je NL account. 8)
Hoe dan? Ik heb zelf ook een Engelse code, maar een Nederlands account. Ik heb namelijk geen zin om onder een Engels account te spelen, dan zie je toch niet de trophies ed van je Nederlandse account? Of kan je op een of andere manier die code bij een Engels account invoeren en vervolgens onder je Nederlandse account gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gisteren deeltje 1 uitgespeeld, waar ik zaterdag mee ben begonnen. Érg kort, maar wel gruwelijk vet.

*SPOILER MBT DEEL 1*
Zonder dit in het topic van deel 1 te plempen: ik las in veel reviews dat er tegen het einde een enorme plotwending plaatsvindt, heb ik deze gemist? Of is de plotwending dat die gast verandert in zo'n beest waarna z'n hulpje 'm een headshot geeft?

Nu eerst wachten op MW2, maar deel 2 wordt zeker dit jaar nog in huis gehaald. Is deze langer trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
JBrennan schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:37:
[...]

Hoe dan? Ik heb zelf ook een Engelse code, maar een Nederlands account. Ik heb namelijk geen zin om onder een Engels account te spelen, dan zie je toch niet de trophies ed van je Nederlandse account? Of kan je op een of andere manier die code bij een Engels account invoeren en vervolgens onder je Nederlandse account gebruiken?
Ja. Zoals ik al zei, code ingeven onder je UK account, dan naar je nederlandse account gaan , en spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu met Chrushing mode begonnen, vergeleken met deel 1 is het echt een stuk moeilijker. Je gaat nu echt eerder dood. 2 kogels na elkaar en je legt het loodje al. Er bestaat amper ruimte voor fouten van jezelf. Dit vereist denk ik een totaal andere aanpak dan de andere modes, veel meer achter cover zitten en alleen tevoorschijn komen om 1 a 2 kogels af te vuren. Probleem is dat als je te lang achter cover zit de vijanden erg snel dichtbij komen en je gaan flanken, wat ook resulteert in een snelle dood. :P
bram1984 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:11:

*SPOILER MBT DEEL 1*
Zonder dit in het topic van deel 1 te plempen: ik las in veel reviews dat er tegen het einde een enorme plotwending plaatsvindt, heb ik deze gemist?
Veel reviews kramen ook een hoop onzin uit, vraag me af of ze de game überhaupt uitgespeeld hebben. Zo las ik ergens per ongeluk bijvoorbeeld dat
spoiler:
Drake tegen het eind ernstig gewond raakt, en dat je verder als Chloe moet spelen.
Totale onzin dus.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Gisteren deeltje 1 uitgespeeld, waar ik zaterdag mee ben begonnen. Érg kort, maar wel gruwelijk vet.

*SPOILER MBT DEEL 1*
Zonder dit in het topic van deel 1 te plempen: ik las in veel reviews dat er tegen het einde een enorme plotwending plaatsvindt, heb ik deze gemist? Of is de plotwending dat die gast verandert in zo'n beest waarna z'n hulpje 'm een headshot geeft?

Nu eerst wachten op MW2, maar deel 2 wordt zeker dit jaar nog in huis gehaald. Is deze langer trouwens?
spoiler:
Ik denk dat de plotwending is dat sully toch nog blijkt te leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:44:
Ben nu met Chrushing mode begonnen, vergeleken met deel 1 is het echt een stuk moeilijker. Je gaat nu echt eerder dood. 2 kogels na elkaar en je legt het loodje al. Er bestaat amper ruimte voor fouten van jezelf. Dit vereist denk ik een totaal andere aanpak dan de andere modes, veel meer achter cover zitten en alleen tevoorschijn komen om 1 a 2 kogels af te vuren. Probleem is dat als je te lang achter cover zit de vijanden erg snel dichtbij komen en je gaan flanken, wat ook resulteert in een snelle dood. :P

[...]

Veel reviews kramen ook een hoop onzin uit, vraag me af of ze de game überhaupt uitgespeeld hebben. Zo las ik ergens per ongeluk bijvoorbeeld dat
spoiler:
Drake tegen het eind ernstig gewond raakt, en dat je verder als Chloe moet spelen.
Totale onzin dus.
Eh.. wie is Chloe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Die kom je tegen in deel 2, misschien niet helemaal duidelijk dat hij het daar over heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Das die babe met die lekkere kont :9

It is a shame to sit on something so beatiful >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Zo heb mijn pre-order van Amazon nu binnen gekregen (geen wonder dat het gisteren niet kwam, was met de briefpost...) had deel 1 nooit gespeeld maar vind het echt een geniaal spel. Heb in het 2e chapter ook echt een tijdje naar de vergezichten gekeken, wat een graphics wow!

Alleen één probleem, mijn pre-order redeem code werkt niet. Voor alleen die revenge perk hoef ik toch geen UK account aan te maken? Iemand anders die in de UK besteld heeft en waarbij de code wel/niet werkte bij een NL PSN account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Dipsausje schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:39:
Zo heb mijn pre-order van Amazon nu binnen gekregen (geen wonder dat het gisteren niet kwam, was met de briefpost...) had deel 1 nooit gespeeld maar vind het echt een geniaal spel. Heb in het 2e chapter ook echt een tijdje naar de vergezichten gekeken, wat een graphics wow!

Alleen één probleem, mijn pre-order redeem code werkt niet. Voor alleen die revenge perk hoef ik toch geen UK account aan te maken? Iemand anders die in de UK besteld heeft en waarbij de code wel/niet werkte bij een NL PSN account?
Toch wel. Is hier al paar keer langs gekomen, 6 berichten terug nog :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024

Werkt helaas niet zomaar onder een NL account.
Engels account aanmaken en code invoeren, hierna kan je de extra's wel gewoon onder je NL-account kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
botech schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:15:
[...]
Toch wel. Is hier al paar keer langs gekomen, 6 berichten terug nog :z
Oeps, my bad! Had het topic doorzocht op 'redeem' en dan komt het niet naar voren. Wel jammer, om nou een account aan te maken alleen voor die revenge perk, dat doen we dan wel als ik ooit nog eens online ga spelen. In de beta vond ik dat niet heel tof dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Dipsausje schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:15:
[...]

Oeps, my bad! Had het topic doorzocht op 'redeem' en dan komt het niet naar voren. Wel jammer, om nou een account aan te maken alleen voor die revenge perk, dat doen we dan wel als ik ooit nog eens online ga spelen. In de beta vond ik dat niet heel tof dus...
Zoveel werk lijkt het aanmaken van een account me toch niet? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Mocht je de eerste 2 delen van The Matrix ook nog niet gezien hebben, ik heb deel 3 voor je liggen hier.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:54
Voor de mensen die Uncharted 2 uit de UK hebben, kan je nederlandse taal selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mijn game.co.uk bestelling is nog steeds niet binnen :(
De 13e is ie verstuurd. Vanuit Engeland moet toch niet zo lang duren... grr. Juist daar besteld omdat ze em al voor de release zouden versturen.

[ Voor 20% gewijzigd door Tom op 20-10-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:20:
De 13e is ie verstuurd. Vanuit Engeland moet toch niet zo lang duren... grr. Juist daar besteld omdat ze em al voor de release zouden versturen.
Schijnt nogal wat variatie in te zitten. Sommige hadden hem van play donderdag al binnen, ikzelf op zaterdag, blijkbaar heb jij om e.o.a. reden pech.
Opgeduveld schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:04:
Voor de mensen die Uncharted 2 uit de UK hebben, kan je nederlandse taal selecteren?
nee, schijnt dat alleen engelse taal op de engelse versie staat ( maar na het spelen van deel 1 zie ik dat niet als een probleem toen ik halverwege op engels ben overgestapt ).

Verder is spel echt super, merk wel dat ik voorlopig even geen multiplayer meer moet spelen. Ondanks dat het van het verhaal niets weggeeft kom je toch op 'bekende lokaties'. Toen ik in die stad (urban warfare) kwam had ik ook direct door dat ik die paal in moest klimmen omdat dat in de coop beta ook het geval was. Op zich niet erg maar wil soortgelijke dingen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Okay, ik heb mn code kunnen invullen. Ik heb idd die extra theme (beetje niet zo mooi eigenlijk). Maar hoe gebruik je die gold plated guns? Er stond wat info bij het installeren, maar ik was nogal enthousiast en haastig 8)7 bij het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Misschien in 1e post een lijst maken met psn id`s mbt multiplayer?

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Tom schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:20:
Er is een hoop vertraging doordat er stakingen zijn bij Royal Mail, ik verwacht ook nog verschillende items vanuit de UK van shops die normaal wel vrij snel zijn, terwijl het nu al 2 weken duurt.
UC2 had ik gelukkig wel in 4 dagen, maar er is dus weinig aan te doen, de shops kunnen er ook weinig aan doen natuurlijk.

Is het overigens niet een idee om de startpost aan te passen met een lijst van mensen die multiplayer UC2 spelen? Lijkt me wel handig namelijk.

edit:
rofl die post hiervoor gewoon helemaal over het hoofd gezien :p
JBrennan schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:52:
Okay, ik heb mn code kunnen invullen. Ik heb idd die extra theme (beetje niet zo mooi eigenlijk). Maar hoe gebruik je die gold plated guns? Er stond wat info bij het installeren, maar ik was nogal enthousiast en haastig 8)7 bij het downloaden.
Gold plated guns kun je enablen in je multiplayer profile afaik, hiervoor ga je dus gewoon het multiplayer menu in, en dan kun je met vierkantje volgensmij je profile opvragen.

[ Voor 28% gewijzigd door Sartsj op 20-10-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Sartsj schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:12:
[...]

Er is een hoop vertraging doordat er stakingen zijn bij Royal Mail, ik verwacht ook nog verschillende items vanuit de UK van shops die normaal wel vrij snel zijn, terwijl het nu al 2 weken duurt.
UC2 had ik gelukkig wel in 4 dagen, maar er is dus weinig aan te doen, de shops kunnen er ook weinig aan doen natuurlijk.
I know, is ook het risico dat ik genomen heb, maar dacht het vrij snel in huis te hebben (paar dagen voor release verzonden en vanuit Engeland). Nouja, hopelijk is ie voor het weekend binnen.

Een lijst met PSN ID's in de startpost is prima. Vraag mij alleen af of er geen betere manieren zijn, gewoon een GoT PSN lijst waarop je zelf kunt bijhouden welke games je doet. Met een mogelijkheid te filteren op mensen die dat spel hebben. Dan heb je zoiets gelijk voor alle GoT-topics over PS3 games afgevangen, scheelt ook werk. Er was toch al een soort GoT PSN iets?

Nou ja en anders moet men hun PSN-naam (met tussen haakjes je nickname op GoT?) maar even aan de lijst toevoegen. Alleen als je ook van plan bent regelmatig Uncharted 2 online te willen spelen natuurlijk:
1) PSN-naam (GoT nickname)
2) ...
3) ...
Lijstje even copy/pasten en je naam erbij zetten. Zo kan ik de complete lijst af en toe erin plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:37

*SPOILER MBT DEEL 1*

Wat dacht je van het feit dat:

spoiler:
je tegen het einde ineens tegen monsters moet vechten in plaats van piraten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

spoiler:
Gister tof potje gespeeld met tasjesdief en bash, hebben (voor mij eerste keer) de onslaught behaald tot lvl 10. Erg leuk samen spel, wat mij aan een raid van wow doet denken; killen van een boss :+
Waar we eerst bleven hangen bij lvl 5, ging het na loop van tijd beter. Waar wij verrast werden door 3 mini-gun poppetjes (help) - gelukkig zijn mojo en bash beter skilled in de sniper dan mij :) waar ik me als schietschijf opstelde, en zij een aantal welgeplaatste headshots de poppetjes neer kregen. Wat meer effect leek te hebben dan de bazooka - sniper 3x headshot. Bazooka 2x raak + aantal schots van handgun/machine gun

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 21-10-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
Voor de mensen die bij willen houden wie wat speelt.

Sartsj in "Het Playstation Network ervaringen topic..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Heb 't ingevuld. Niet alle games erbij gezet. Je kunt trouwens niet aanpassen dat je een headset hebt. Dacht dat wel aangeklikt te hebben :D

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
The_Bash schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:49:
[...]

Heb 't ingevuld. Niet alle games erbij gezet. Je kunt trouwens niet aanpassen dat je een headset hebt. Dacht dat wel aangeklikt te hebben :D
Het is nu wel te wijzigen onder het kopje 'profiel', alleen heb ik net bij het coden wat verkeerd gedaan waardoor ik de 2 gebruikers kwijt ben die al zich al aangemeld hadden :)
Kleine moeite om het even opnieuw te doen, de games staan er sowieso nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
spoiler:
Ben nu in 25... Bij dat riviertje nadat je die monsters gehad hebt... Daar staan wat gasten.. Die schiet ik allemaal neer van bovenaf... Maar dat is een lastig stukje zeg... Snipergasten, RPG's, Granaten...

Het verneukeratieve is dat je in de hele game checkpoints heb behalve daar... Dus als je dood gaat kun je weer een hafl uur terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

RedHat schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:56:
spoiler:
Ben nu in 25... Bij dat riviertje nadat je die monsters gehad hebt... Daar staan wat gasten.. Die schiet ik allemaal neer van bovenaf... Maar dat is een lastig stukje zeg... Snipergasten, RPG's, Granaten...

Het verneukeratieve is dat je in de hele game checkpoints heb behalve daar... Dus als je dood gaat kun je weer een hafl uur terug :(
spoiler: Chapter 25
Dat stuk is vrij eenvoudig, gewoon de eerste wave uitschakelen en vervolgens gewoon steeds een stukje teruglopen wanneer het te heet onder je voeten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
SD5k schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:13:
[...]

spoiler: Chapter 25
Dat stuk is vrij eenvoudig, gewoon de eerste wave uitschakelen en vervolgens gewoon steeds een stukje teruglopen wanneer het te heet onder je voeten wordt.
Dat zal best wel... Maar goed, toen ik een half uur teruggezet werd had ik zoiets nu moet ik even stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
nils.kuijpers schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:03:
[...]

Wat dacht je van het feit dat:

spoiler:
je tegen het einde ineens tegen monsters moet vechten in plaats van piraten?
Dat vind ik geen plotwending eerlijk gezegd, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
RedHat schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:56:
spoiler:

Inderdaad, een lastig stukje.
spoiler:
ik heb het als volgt gedaan:
ik blijf bovenop de richel, cloe en alena springen naar beneden. vervolgens blijf je schieten tot er geen waves meer komen. Dan spring je naar beneden en loop je direct achter een pilaar aan de overkant, je schiet dan snel de granaatwerper neer, die schiet op dat moment nog op elena/cloe.

Dan loop je snel door, en pak je de 2 granaatwerpers die er liggen (1 van de gevallen soldaat, en 1 staat tegen een muurtje. Je gooit dan een granaat naar de sniper rechts. Je rent naar waar de sniper stond, schiet een granaat naar het einde (daar komt een nieuwe sniper en granaatwerper). Dan ren je snel terug naar de plek waar je de granaatwerper tegen de muur vond, en vanaf daar knal je de rest met je granaatwerper kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Er was hier toch iemand die 'm wilde verkopen voor € 45,- ? Mocht dit nog steeds zo zijn, DM me ff. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tom schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:32:
[...]

I know, is ook het risico dat ik genomen heb, maar dacht het vrij snel in huis te hebben (paar dagen voor release verzonden en vanuit Engeland). Nouja, hopelijk is ie voor het weekend binnen.
Ik heb hem vandaag van amazon binnen gehad, terwijl dat (amazon kennende) normaal gesproken afgelopen zaterdag had moeten zijn.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn game.co.uk bestelling binnen... dacht ik.. Heeft iemand (de postbode?) het spel er uit gehaald en zit ik met een hele dure opengescheurde envelope :(.

Nog steeds geen uncharted 2 en ik weet niet hoe ik hem nu wel op korte termijn krijg.

*Ik heb ook altijd pech*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Ik heb em vandaag ook binnengekregen! :)

@Magicmasta: sucks man! Hopelijk sturen ze snel alsnog een 2e op. Hij is via betaalde post verstuurd, dus lijkt me dat ze gewoon een claim kunnen indienen bij het postbedrijf?

[ Voor 69% gewijzigd door Tom op 21-10-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TNT gebelt en ben verteld dat het waarschijnlijk open is gescheurt in het sorteerproces en niemand het gemerkt heeft. De verzender moet het proces starten en dat is blijkbaar een stuk lastiger wanneer het uit het buitenland is verzonden... ik heb nog niets gehoort van game.co.uk maar ik hoop dat ik volgende week uncharted kan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Meer mensen waar de game al is vastgelopen?
Ik heb een PS3 uit de eerste generatie.

Was lekker aan het spelen in Chapter25. Had net "alles" verslagen loopt de game volledig vast (beeld bevroren) en de PS3 reageert helemaal nergens meer op.

Raar heb ik verder nooit gehad. laatste keer was (gek genoeg) met uncharted (1 dus)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
Donstil schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:38:

Was lekker aan het spelen in Chapter25. Had net "alles" verslagen loopt de game volledig vast (beeld bevroren) en de PS3 reageert helemaal nergens meer op.

Raar heb ik verder nooit gehad. laatste keer was (gek genoeg) met uncharted (1 dus)
Ik weet nog dat ik het volgensmij ook zo aan het einde van U2 een keer een vastloper gehad heb.
spoiler:
Dat was in die grote ronde kamer waar je ineens een hoop mannen tegenkomt en een stuk of wat van die 'mutanten'.
Zo ongeveer meteen nadat ik alles gecleared had daar liep hij vast, en toen ik terug kwam van de reset bleek hij wel gewoon nog gesaved te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sartsj schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:08:
[...]

Ik weet nog dat ik het volgensmij ook zo aan het einde van U2 een keer een vastloper gehad heb.
spoiler:
Dat was in die grote ronde kamer waar je ineens een hoop mannen tegenkomt en een stuk of wat van die 'mutanten'.
Zo ongeveer meteen nadat ik alles gecleared had daar liep hij vast, en toen ik terug kwam van de reset bleek hij wel gewoon nog gesaved te hebben.
precies daar ging de mijne idd ook, ga gelijk ff kijken of hij toch opgeslagen heeft.

EDIT: Konings dat heeft hij dus, snel ff uitspelen. (athans dit voelt als de laatste minuten gameplay)

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 21-10-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja, in dat gedeelte liep ie bij mij ook vast. Lijkt er dus op dat dat een bug is. Alleen bij het oude model PS3 dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
kazuka schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:28:
Ja, in dat gedeelte liep ie bij mij ook vast. Lijkt er dus op dat dat een bug is. Alleen bij het oude model PS3 dan :?
Ik heb een slim, dus nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:13

mzx

kazuka schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:28:
Ik heb ook het oude model en bij mij liep hij ook vast toen ik de trap op ging na of voor dat je in de kamer bent geweest / komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Prachtig spel tot dusver _/-\o_
De muziek, Drake, het verhaal, graphics... geweldig!
En dan ben ik nog maar net ermee begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
ik weet niet wat het is maar online ben ik vandaag opeens 3x uit een party gekicked terwijl ik gewoon goed online speel en aan teamwork doe, zo maf, ik vraag me nou af of de game zelf kicked of het echt de party owner is. want had wel 2 verschillende meldingen, bij 1 dat ik uit de party gebanned ben.

heel heel heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
bram1984 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:45:
[...]

Dat vind ik geen plotwending eerlijk gezegd, maar goed.
Als dat geen plotwending is, dan weet ik het ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:36:
Ik heb em vandaag ook binnengekregen! :)

@Magicmasta: sucks man! Hopelijk sturen ze snel alsnog een 2e op. Hij is via betaalde post verstuurd, dus lijkt me dat ze gewoon een claim kunnen indienen bij het postbedrijf?
Ik kreeg vandaag een e-mail van game of ik het spel terug wou sturen waarna ze een nieuwe zouden sturen.

Even gebelt en vandaag sturen ze een nieuwe, topservice dus van game.co.uk.. hopen dat de stakingen het niet te erg vertraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gister begonnen aan hét spel van 2009. Man wat gaaf. Het is inderdaad Uncharted: Drake's Fortune maar dan echt 10x zo goed.

De graphics, de speelstijl, het verhaal.... geweldig. Ben geeindigd op het dakterras met zwembad midden in Nepal :9~

Ook nog even snel een potje deathmatch gedaan. Ik ben ervan overtuigd dat de MP mij zal blijven boeien tot Uncharted 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Lazy schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:38:
Gister begonnen aan hét spel van 2009. Man wat gaaf. Het is inderdaad Uncharted: Drake's Fortune maar dan echt 10x zo goed.

De graphics, de speelstijl, het verhaal.... geweldig. Ben geeindigd op het dakterras met zwembad midden in Nepal :9~

Ook nog even snel een potje deathmatch gedaan. Ik ben ervan overtuigd dat de MP mij zal blijven boeien tot Uncharted 3!
omdat ik met tentamens bezig ben, heb ik het nog niet zo veel gespeeld. Maar ik vind het nou al geweldig _/-\o_

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

nils.kuijpers schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:45:Als dat geen plotwending is, dan weet ik het ook niet meer...
Kan het ook niet echt een plotwending noemen. Langzzam werd je al duidelijk gemaakt dat er vreemde en 'bovennatuurlijke' dingen waren gebeurt met die spanjaarden. En dat er dus een vloek rustte op die schat.

Niet heel erg onverwacht en ook geen wending in het plot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb hem zojuist uitgespeeld.

de game is beter dan deel 1 maar ik vond het verhaal nou niet echt top. Erg voorspelbaar op de meeste momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
Nou, ben momenteel bij de eindbaas op Crushing.... echt niet te doen dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
nils.kuijpers schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:55:
Op standaard moeilijkheid was ie al best moeilijk. Maar wel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

nils.kuijpers schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:55:
Wat is er anders aan?

spoiler:
Instant death door z'n shotgun? Of gooit ie nu 15 granaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
nils.kuijpers schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:45:
[...]

Als dat geen plotwending is, dan weet ik het ook niet meer...
Blijkbaar weet jij dus niet wat een plotwending is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Net tegen een bugje aangelopen:

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/vrg7wg.jpg

Was dat stuk waar
spoiler:
Chloe achter een deur staat (die je van de andere kant moet openen) terwijl er een hoop vijanden aankomen.

Ergens chapter 3 of 4 ofzo?
Deed een stap naar achter bij een container geloof ik, en ineens hing ik "aan de wereld". De vijanden konden mij niet raken en ik kon alleen naar links en rechts, of loslaten (en toen ging ik dood :P).

Maar echt.. niet normaal wat een game... _/-\o_ iedereen met een PS3 moet deze gewoon halen...

[ Voor 9% gewijzigd door Tom op 22-10-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb wel meer bugjes gehad. Trekje iemand over een betonblok, sta je ineens IN de betonblok en kun je er niet meer uitkomen. Mja... Vervelend dat je oude savegame moet starten maarja, is maar 1x gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

had zo iets doe even een game sessie voor het slapen gaan ... tot kwart over 5 :X
MP is leuk, SP is leuk is gewoon leuke game :) er moet nog wel nodige bijgeschaafd worden dmv een patch / uitbreidingen ... maar verwacht dat naughtydog dat wel zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
himlims_ schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 05:45:
had zo iets doe even een game sessie voor het slapen gaan ... tot kwart over 5 :X
MP is leuk, SP is leuk is gewoon leuke game :) er moet nog wel nodige bijgeschaafd worden dmv een patch / uitbreidingen ... maar verwacht dat naughtydog dat wel zal doen.
patch okay (had gisteren mn eerste freeze in chapter 20), maar uitbreidingen? waarom? ik vind het verhaal goed zo, niets aan veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

verhaal is super, maar de MP moet echt hard bijgeschaafd worden;
- geen restart/replay na einde match
- inviten met vrienden gaat ook maar 60% van de gevallen goed
- geen profielen / voorkeur badges instellen
- beperkt aanbod mp lvls, lijken er wat, maar zijn er in weze maar 5-6
- joinen als spectator niet mogelijk
- zoeken naar servers duurt eeuwigheid
- ranked match beter random match kunnen nummer
- survivor mag wel wat meer uitdaging bieden dmv bosses / moeilijkere poppetjes
- co-op vrij beperkt (3 beknopte lvls)
- profiel van mede spelers lastig te raadplegen
etc. etc.

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 23-10-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
-RazieL- schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:28:
[...]

Wat is er anders aan?

spoiler:
Instant death door z'n shotgun? Of gooit ie nu 15 granaten?
spoiler:
Aangezien je recovery tijd veel langer is, en zijn shotgun VEEL meer schade aan richt... hij lijkt ook vaker het korste pad te volgen in plaats van jou pad volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

“We’re working on that now, and what we’re prepared to say is that there will be DLC available before the end of the year. Without going into specifics, it’ll involve new maps, new characters, things like that. Some of it will be free of charge and some of it will be purchasable. We’ve got a lot of people on the team working on this stuff, some really cool stuff that people will be excited about. So we’re definitely taking it very seriously,”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb een leuke tip voor de mensen die moeite hebben op crushing te spelen, je kan namelijk tweaks enablen (o.a. one shot kill en unlimited ammo)

Play through crushing until you get to chapter five. Then, go to chapters and load chapter 4 on crushing. Then, pause, go into options change the difficulty to hard and activate any tweaks you want to. Save and quit to the main menu. Then, go into game options and change the difficulty back to crushing, and select continue. Viola, crushing with tweaks, and you will still get the trophies.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:32:
Heb een leuke tip voor de mensen die moeite hebben op crushing te spelen, je kan namelijk tweaks enablen (o.a. one shot kill en unlimited ammo)

Play through crushing until you get to chapter five. Then, go to chapters and load chapter 4 on crushing. Then, pause, go into options change the difficulty to hard and activate any tweaks you want to. Save and quit to the main menu. Then, go into game options and change the difficulty back to crushing, and select continue. Viola, crushing with tweaks, and you will still get the trophies.
Moet je dit dan niet opnieuw doen als je stopt en een andere keer verder speelt (in een latere chapter dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Beetje je zelf voor de gek houden, toch? Je speelt met cheats, dan kun je toch net zo goed op een moeilijkheidsgraadje makkelijker gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Waar kan je btw chapters selecteren? Ik dacht in t hoofdmenu, maar bij mij staat t er niet meer bij. En ja, ik heb de game al uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ike. schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:26:
[...]

Moet je dit dan niet opnieuw doen als je stopt en een andere keer verder speelt (in een latere chapter dan)?
Neehoor daarna kun je gewoon continue. Dan blijven de 'tweaks' geactiveerd.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:32:

meh, noem me dan maar een purist, maar dat lijkt me juist cheating :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja inderdaad. Sowieso vind ik het speelplezier sterk afnemen op zulke moeilijkheidgraden. Tien keer over één stuk doen, leuk zeg.

Ik speel 'm op normal, en dat vind ik al uitdagend zat.

spoiler:
Ik ben nu op het stuk aangekomen waar je tegen die blauwe wezens met die kruisbogen moet vechten. Had gehoopt dat het niet nóg vager dan deel 1 zou worden, maar helaas.

Snap die hele locatie ook niet. Zit dat onder de grond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:33:
Ja inderdaad. Sowieso vind ik het speelplezier sterk afnemen op zulke moeilijkheidgraden. Tien keer over één stuk doen, leuk zeg.

spoiler:
Ik ben nu op het stuk aangekomen waar je tegen die blauwe wezens met die kruisbogen moet vechten. Had gehoopt dat het niet nóg vager dan deel 1 zou worden, maar helaas.

volgens mij is het een plek tussen de bergen en niet onder de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:33:

spoiler:

Ik heb 'm zelfs op EASY gespeeld. Interesseert me weinig dat er gasten zijn die in de tijd dat ik 't in EASY doe op HARD hem 2x uitspelen. Ik vind het gewoon lekker om "het verhaal te spelen". En in de laatste levels vond ik het als casual gamer ook op EASY best prima qua moeilijkheidsgraad. Je hebt niet helemaal het idee dat het vanzelf gaat.

spoiler:
Enne, dat laatste stuk is niet zo heeeeel gek toch? Ik ben 't alweer kwijt, maar volgens mij zie je in Shangri-La wel gewoon lucht, dus niet onder de grond. En die blauwe beesten... ach ja, guardians he? :)

[ Voor 8% gewijzigd door spaceboy op 25-10-2009 13:50 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ike. schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:37:
[...]

volgens mij is het een plek tussen de bergen en niet onder de grond.
Lijkt mij ook, maar in dat geval vraag ik me dus af waarom bijna niemand van het bestaan af weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:51:
[...]

Lijkt mij ook, maar in dat geval vraag ik me dus af waarom bijna niemand van het bestaan af weet.
Ze weten ook nog steeds niet waar Osama zit... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

spaceboy schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:16:
[...]

Ze weten ook nog steeds niet waar Osama zit... ;)
Die zit waarschijnlijk wel onder de grond ;) Vond dat zelf ook wel een aparte wending, aangezien ze vast wel een keer een heli kunnen huren om het eiland te kunnen inspecteren :P

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-10-2009 14:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Tja als je het zo bekijkt, kan je bij 90% van het verhaal vraagtekens zetten.

Net uitgespeeld op Crushing 8) en m'n 8e platinum gehaald :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
-RazieL- schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:47:
Waar kan je btw chapters selecteren? Ik dacht in t hoofdmenu, maar bij mij staat t er niet meer bij. En ja, ik heb de game al uitgespeeld.
Precies dit heb ik dus ook, ook kan ik niet al de wapens selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Check ff of je de goede savegame geladen hebt, hierdoor ben ik ook wel eens in de war gekomen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Donstil schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:53:
[...]

Precies dit heb ik dus ook, ook kan ik niet al de wapens selecteren.
Dat kan allen op de moeilijkheids graad waarop je hem uitgespeeld hebt en lager.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zonet ook Uncharted 2 uitgespeeld, echt een heel vet spel, er zijn wel wat bugs en punten die bijgeschaafd konden worden. Zo is het springen soms echt ultra ver, maar buiten dat heb ik me heeeeeeel erg vermaakt, en daar gaat het toch om! :) absoluut game of the year!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ScrooLoose schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 16:27:
[...]

Dat kan allen op de moeilijkheids graad waarop je hem uitgespeeld hebt en lager.
IK heb hem gespeeld op normaal maar kan helaas niets meer kiezen.
Meelobee schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 16:24:
Check ff of je de goede savegame geladen hebt, hierdoor ben ik ook wel eens in de war gekomen.
Ik heb maar een savegame dus dat moet goed gaan.

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 25-10-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Donstil schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:33:
[...]

IK heb hem gespeeld op normaal maar kan helaas niets meer kiezen.
Kan je helemaal niets kiezen in de singleplayer store of alleen de wapens niet.
Kan het zijn dat je misschien een klein gedeelte van het spel op een andere moeilijkheids graad hebt gespeelt ?
Ik dacht namelijk ook dat ik hem op Normal uit had gespeeld tot ik dus die medaille kreeg voor het uitspelen op Very Easy :p ... ik had namelijk 1 gedeelte die ik niet voor elkaar kreeg op Normal op Very Easy gedaan en toen weer op Normal verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
ScrooLoose schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:01:
[...]

Kan het zijn dat je misschien een klein gedeelte van het spel op een andere moeilijkheids graad hebt gespeelt ?
Ik dacht namelijk ook dat ik hem op Normal uit had gespeeld tot ik dus die medaille kreeg voor het uitspelen op Very Easy :p ... ik had namelijk 1 gedeelte die ik niet voor elkaar kreeg op Normal op Very Easy gedaan en toen weer op Normal verder.
En de normal trofee heb je niet ? Ik heb hem op normal uitgespeeld, en dan krijg je automatisch ook de trofee very easy. Dacht eerst WTF, toen ik zag dat ik die kreeg, maar er volgden er nog meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ScrooLoose schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:01:
[...]

Yippie schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:51:
[...]

En de normal trofee heb je niet ? Ik heb hem op normal uitgespeeld, en dan krijg je automatisch ook de trofee very easy. Dacht eerst WTF, toen ik zag dat ik die kreeg, maar er volgden er nog meer. :+
Ja dit klopt idd. Je krijg automatisch die andere trophys erbij.

Ik kan wel wat dingen kopen in die store maar niet de wapens.
Opzich vind ik dat niet zo vervelend maar ik zou bepaalde levels graag nog eens doen. Geheel spelen gaat me wat ver maar los selecteren vind ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Nee ik heb allen de medaille voor Very Easy :)
Ik heb het volgende stukje op Very Easy gedaan;
spoiler:
Ergens in die klooster ruines waar je een brug over moet en je van afstand beschoten word door zo een RPG mannetje en een sniper terwijl er ook nog anderen over de brug naar je toe lopen.

Ik kreeg dat maar niet voor elkaar op Normal :)
Ik ben nu op Hard bezig en het gaat verrassend goet moet ik zeggen, ik ben nu bijna bij
spoiler:
de trein en dan heb je die Russische "eindbaas"

Ik heb er een hard hoofd in dat ik dat stukje door kom eigenlijk, op Normal heb ik daar ook een aardige tijd over gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ik ben nu bij chapter 19 (normal). Speel niet al te veel in één keer, elke chapter die ik haal is een verademing voor het verhaal, maar geeft een minder goed gevoel omdat ik dichter bij de aftitelling ben. Van mij had dit spel 50 chapters mogen hebben. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 00:04
Donstil schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:38:

Ik heb dat ook 1X gehad

PSN: Beretta1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Yupz vandaag eerste vastloper gehad

spoiler:
Bij die keer dat je voor het eerst een tank ziet terwijl je over zo'n billboard heen sneaked

Beeld liep vast, geluid begon te zich te herhalen (als een overslaande CeeDee) en zelfs de "home" knop op de controller werkte niet. Resetten en opniew beginnen en alles kwam goed.,

[ Voor 80% gewijzigd door EgoPro op 25-10-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Meelobee schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:24:
Tja als je het zo bekijkt, kan je bij 90% van het verhaal vraagtekens zetten.

Net uitgespeeld op Crushing 8) en m'n 8e platinum gehaald :D
spoiler:
Wat ik eigenlijk bedoelde: al die moeite, die puzzels, dat klauterwerk, voor een complete stad die gewoon in de bergen ligt. Had je net zo goed over die bergen heen kunnen klimmen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste