Is er iemand die de code bij de special edition (van Game) al heeft kunnen gebruiken? Ik probeer al sinds gisteren om 'm in te geven maar ik krijg steeds de melding dat ie al gebruikt is of dat ie niet meer geldig is.
Je had hem bij VGP moeten bestellen, had je hem een eental dagen voor de release in je brievenbusTom schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:55:
[...]
Je vond deel 1 toch niks?
In dat geval heeft het weinig zin om deel 2 te kopen.
Ik wacht nog steeds op m'n game.co.uk bestelling
Pre-orderen doe ik niet meer voor dit soort games. Haal het wel in de winkel.
Zo denk ik er inmiddels ook over, heb al een klacht gestuurt naar Game.co.uk.Tom schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:55:
[...]
Je vond deel 1 toch niks?
In dat geval heeft het weinig zin om deel 2 te kopen.
Ik wacht nog steeds op m'n game.co.uk bestelling
Pre-orderen doe ik niet meer voor dit soort games. Haal het wel in de winkel.
En aangezien ik niet langer kon wachten ben ik hem gisteren maar gewoon in de winkel gaan halen,
dus gisteren al lekker zitten spelen
De andere zal vandaag wel binnenkomen gok ik, kan ik 1 exemplaar te koop gaan zetten....
Hoewel ik best zin heb om aan Uncharted 2 te beginnen kan ik best het geduld opbrengen om nog een paar dagen te wachten. Ik heb nog genoeg andere spellen liggen die ik nog moet uitspelen.
PSN id: NL_SToRM
There's a guy above you! There's a guy above you!
There's a guy below you, there's a guy below you....
Geweldig wat een humor!
Geweldig wat een humor!
Heb me code al gebruikt ja, werkte prima.botech schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:59:
Is er iemand die de code bij de special edition (van Game) al heeft kunnen gebruiken? Ik probeer al sinds gisteren om 'm in te geven maar ik krijg steeds de melding dat ie al gebruikt is of dat ie niet meer geldig is.
Ik kan hem ook nog niet gebruilken....zelfde melding. Misschien doen we iets fout?botech schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:59:
Wat betreft levering van game.co.uk, ik vond mijn Uncharted 2 gistermiddag na mijn werk in de brievenbus.
Kon niet beter....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mijne is vandaag binnengekomen van GAMEzwembroek schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:19:
[...]
Ik kan hem ook nog niet gebruilken....zelfde melding. Misschien doen we iets fout?
Wat betreft levering van game.co.uk, ik vond mijn Uncharted 2 gistermiddag na mijn werk in de brievenbus.
Kon niet beter....
#FFTB #CRO validator Kingstaker
spoiler:
Dat level met die draaiende dingen, wat vet is dat. Ik ben meer een klauteraar dan een schietfanaat, maar dat terzeide.
Wel weer héél erg jammer dat ze er een monster in hebben verwerkt zeg. Dat is echt zooo niet mijn ding
Die shotgun gasten zijn ook echt moeilijk neer te krijgen... Dat is wel jammer. Had liever gezien dat ze bij een headshot ofzo wel in een keer gingen liggen. Maarja.
Dit spel is zeker geen 10 maar zeker wel een ruime 9. Leveldesign is ook echt SHOOPDAWHOOP. Met die trein, met die tank, allemaal zeer goed uitgewerkt. Ik ben nu in chapter 20 (met de tank) en heb er toch aardig wat uurtjes in zitten. Maarja, multiplayer == replay value
Wel weer héél erg jammer dat ze er een monster in hebben verwerkt zeg. Dat is echt zooo niet mijn ding
Die shotgun gasten zijn ook echt moeilijk neer te krijgen... Dat is wel jammer. Had liever gezien dat ze bij een headshot ofzo wel in een keer gingen liggen. Maarja.
Dit spel is zeker geen 10 maar zeker wel een ruime 9. Leveldesign is ook echt SHOOPDAWHOOP. Met die trein, met die tank, allemaal zeer goed uitgewerkt. Ik ben nu in chapter 20 (met de tank) en heb er toch aardig wat uurtjes in zitten. Maarja, multiplayer == replay value
Idd, dat stukje moest ik wel om lachenBinz schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:56:
There's a guy above you! There's a guy above you!
Geweldig wat een humor!
De humor in dit spel is zeer goed, niet over de top maar precies wat bij dit spel past.... lekker luchtig.
Ik vermaak me prima tot nu toe, ik ben op normal aan het spelen en ben in Chapter 9.
Er is geen ander spel op de consoles wat er zo goed uit ziet imo.
/edit
@ hieronder
Yup, de AI is het enige minpunt wat ik tot nu toe ben tegen gekomen in dit spel.... die is niet echt geweldig.
[ Voor 11% gewijzigd door ScrooLoose op 17-10-2009 14:19 ]
Smiling as the shit comes down...
Ben bij Chapter 23 op normal.
Erg mooi spel.
Enig minpuntje dat ik totnutoe heb kunnen vinden is dat Cloe en Elena erg slecht meewerken tijdens gevechten. Ze blijven vaak midden op een open terrein staan (net of ze afk zijn
) en schieten dan afentoe zonder iets te raken, vijanden schieten niet eens naar hun, ookal staan ze recht voor hun
Erg mooi spel.
Enig minpuntje dat ik totnutoe heb kunnen vinden is dat Cloe en Elena erg slecht meewerken tijdens gevechten. Ze blijven vaak midden op een open terrein staan (net of ze afk zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 17-10-2009 14:45 ]
Volgens mij moet je een engelse psn account hebben om de code te gebruiken, dit was namelijk ook bij mijn infamous special edition die ik ook uit de UK had.zwembroek schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:19:
[...]
Ik kan hem ook nog niet gebruilken....zelfde melding. Misschien doen we iets fout?
Kon niet beter....
Ik wacht trouwens nog steeds op de SE van game echt balen, want heb zo veel zin om te spelen en ben net lekker middagje vrij.
Ps4/switch gamer
Net een paar potjes Co-op Survival gedaan, zeg maar de Horde mode van GoW. Das erg leuk en verslavend alleen bij mij was het na 10 waves al afgelopen
Das wel jammer, had ook gehoopt op iets van 40 of 50 waves.
Dadelijk eens wat potjes Deathmatch doen, lijkt me ook echt lachen.
Dadelijk eens wat potjes Deathmatch doen, lijkt me ook echt lachen.
Yes, postbode kwam net met uncharted.
nu toch maar spelen dan.
Ps4/switch gamer
Korte vraag mbt deeltje 1: ben echt net begonnen met de game, en ik wil de gesproken taal in het Engels hebben. Hoe moet ik dit doen?
Ik heb de systeemtaal van m'n PS3 al op Engels gezet, en de menu taal van de game is ook Engels nu, alleen de gesproken taal is nog steeds Nederlands, en dit vind ik echt vreselijk klinken.
Iemand?
Ik heb de systeemtaal van m'n PS3 al op Engels gezet, en de menu taal van de game is ook Engels nu, alleen de gesproken taal is nog steeds Nederlands, en dit vind ik echt vreselijk klinken.
Iemand?
In het opties menu onder Audio kan je alles aanpassen van teksten. De taal van de ondertitel, gesproken tekst, etc. Dus daar gewoon de ondertitel op Nederlands zetten, gesproken taal op Engels en menutaal ook op Engels. Dan heb je de Engelse game, maar wel met de Nederlandse 'touch".
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Grapje ?bram1984 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:05:
Grapje, heb 't al gevonden.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja, de oplossing was logischer dan ik had verwacht. Ik ging er niet vanuit dat je dit in de game kon aanpassen. Ik vond het dus nogal een stomme vraag van mezelf, vandaar "grapje" 
Wat ik wel erg hinderlijk vindt, en ik weet niet of dat wellicht aan mijn tv ligt, is dat ik horizontale strepen door het beeld krijg als ik rond kijk. Hier had ik in de demo ook last van, en volgens mij met de demo van Among Thieves ook. Wellicht een instelling op de PS3?
Wat ik wel erg hinderlijk vindt, en ik weet niet of dat wellicht aan mijn tv ligt, is dat ik horizontale strepen door het beeld krijg als ik rond kijk. Hier had ik in de demo ook last van, en volgens mij met de demo van Among Thieves ook. Wellicht een instelling op de PS3?
Wat voor scherm heb je ? En hoe is hij aangesloten?bram1984 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:24:
Ja, de oplossing was logischer dan ik had verwacht. Ik ging er niet vanuit dat je dit in de game kon aanpassen. Ik vond het dus nogal een stomme vraag van mezelf, vandaar "grapje"
Een Philips 42PFL8404H, PS3 is aangesloten op een Harman/Kardon HD receiver met HDMI, van de receiver gaat er een HDMI kabel naar de TV. Met andere games heb ik er overigens geen last van.
Staat de tv wel op "spel-mode" als je games aan het spelen bent?
Heb ook een Philips tv en die mode moet echt wel aanstaan, want anders krijg je last van dingen als lag, ghosting, etc.
Heb ook een Philips tv en die mode moet echt wel aanstaan, want anders krijg je last van dingen als lag, ghosting, etc.
Komt door alle beeldverbeteraars in de tv die de snelle beelden soepel moeten laten lopen. Echter gaan games te snel om alles goed weer te geven. En dan kan je dus van dit soort symptomen krijgen. Bij minder snelle games zal het effect minder zijn. Of als je bijvoorbeeld in Uncharted minder snel rond draait. Maar alles staat gewoon in de handleiding van de tv, idem over je vorige vraag

Klopt, nu is het gelukt.NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:24:
[...]
Volgens mij moet je een engelse psn account hebben om de code te gebruiken, dit was namelijk ook bij mijn infamous special edition die ik ook uit de UK had.
Ik wacht trouwens nog steeds op de SE van game echt balen, want heb zo veel zin om te spelen en ben net lekker middagje vrij.
Als iemand nog zin in heeft in een potje online knallen
Ik heb net een 2e nieuwe ps3 slim gekocht.
Voeg me toe : dennusbr
Edit: Meer mensen die niet kunnen inloggen via www.naughtydog.com ?
Voeg me toe : dennusbr
Edit: Meer mensen die niet kunnen inloggen via www.naughtydog.com ?
[ Voor 22% gewijzigd door DennusB op 17-10-2009 18:11 ]
was zojuist bij de mediamarkt, kon de verleiding toch niet weerstaan. Vrolijk griste ik een exemplaar uit het rek. Wtf? 65 euro? Never nooit niet, dus weer teleurgesteld naar huis.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het lukt me maar niet Chapter 26 te halen 
Maar moet toch nog een keer replay-en, want heb "maar" 92 van de 101 treasures en wil het toch wel compleet hebben. Al weet ik van één dat het heel lastig wordt, want die lukt me maar niet om te pakken. Heb letterlijk vijftien keer de sprong naar de plaats gemaakt maar haalde het telkens niet...
Overigens snap ik het commentaar op deel één en twee wel betreffende de

spoiler:
Dat je op die blauwe hars moet schieten om deze te laten exploderen is me wel duidelijk. Maar dat lukt een "paar" keer waarna Lazarevic met granaten gaat lopen gooien. Eerst per twee en dan zelfs met drie/vier tegelijk. Maar dan zit ik echt vast. Krijg die gast gewoon niet meer naar een boom gelokt of wat dan ook. Hij volgt me ook niet zoals hij dat in het begin wel deed...
Maar moet toch nog een keer replay-en, want heb "maar" 92 van de 101 treasures en wil het toch wel compleet hebben. Al weet ik van één dat het heel lastig wordt, want die lukt me maar niet om te pakken. Heb letterlijk vijftien keer de sprong naar de plaats gemaakt maar haalde het telkens niet...
Overigens snap ik het commentaar op deel één en twee wel betreffende de
spoiler:
Maar vond het wel mooi in het verhaal verwerkt in beide delen. Al vond ik deel één wel wat origineler qua verhaal. Qua graphics en gameplay is deel twee inderdaad stukken beter. Als ze deze lijn doorzetten naar deel drie wordt dat een feest mosters, zombies hoe je het wil noemen.

Vanmiddag een PS3 slim gehaald samen met Uncharted 2.
Moet zeggen; de game valt me nogal tegen. De game speelt zeker lekker weg en ziet er ook zeer mooi uit. Maar waarom deze game zulke goede recensies heeft gekregen is me een raadsel. Het weet me allemaal nog niet echt te boeien. Heb er nu zo'n 2 uur opzitten dus er kan nog veel veranderen. Laten we het hopen.
Moet zeggen; de game valt me nogal tegen. De game speelt zeker lekker weg en ziet er ook zeer mooi uit. Maar waarom deze game zulke goede recensies heeft gekregen is me een raadsel. Het weet me allemaal nog niet echt te boeien. Heb er nu zo'n 2 uur opzitten dus er kan nog veel veranderen. Laten we het hopen.
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Phusebox schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:39:
was zojuist bij de mediamarkt, kon de verleiding toch niet weerstaan. Vrolijk griste ik een exemplaar uit het rek. Wtf? 65 euro? Never nooit niet, dus weer teleurgesteld naar huis.

ja, ik ken het gevoel
Misschien ENORM overbodig om te zeggen maar ik kwam erachter dat je op die schatten kan schieten en dan vallen ze naar benedenFeaR1986 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:01:
Het lukt me maar niet Chapter 26 te halen
ik wist dit in deel 1 niet en had daarom wat schatten gemist. Nu in deel twee kon ik er 1 niet pakken in een boom. Dus ik schoot uit frustratie en toen kwam hij omlaag zetten.
Verder ben ik nu in die eerste tempel. Erg gaaf met al dat puzzelen enzo.
Vind het alleen jammer dat elke keer me vermoeden wordt bevestigd. Ik denk dan "ooh er zullen zo wel soldaten komen aangezien ik net deze gang heb ontdekt" en ja hoor daar komen ze weer.
Telkens als je iets groots ontdekt komt "ineens" de bad Guy om de hoek zetten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De 'X kills per gun' trophies zijn in deel 2 héél makkelijk te halen.
Je kan als je het spel hebt uitgespeeld alle guns kopen in de store, deze kan je dan tijdens het spelen van een nieuw spel/chapter (zelfde moeilijkheidsgraad) selecteren in het pauze menu en dan heb je die gun ineens in je handen.
Je kan als je het spel hebt uitgespeeld alle guns kopen in de store, deze kan je dan tijdens het spelen van een nieuw spel/chapter (zelfde moeilijkheidsgraad) selecteren in het pauze menu en dan heb je die gun ineens in je handen.
[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 17-10-2009 20:00 ]
uitgespeeld, maar wat een ervaring, er zitten natuurlijk wel een aantal kleine kuurtjes in zoals het vallen soms wat op een plek waar het niet de bedoeling is en amper 3 meter hoog en toch dood gaat, Maar elke game heeft dat soort "foutjes" maar verder is de ervaring imo wel een 10 waard. Want het slurpt je echt in de game totdat je het hebt uitgespeeld en gewoon meer wilt. Dat is voo rmij het signaal van een enorm goede game, dat het je gemoedstoestand gewoon raakt 
Strax maar de MP verkennen en er nog een paar weken van genieten, mischien nog even uitspelen op Crush want de actie was te koel en al die koele scenes wil ik nog wel een keer zien.
Uncharted 1 was koel maar deze doet het in het kwadraat
Strax maar de MP verkennen en er nog een paar weken van genieten, mischien nog even uitspelen op Crush want de actie was te koel en al die koele scenes wil ik nog wel een keer zien.
Uncharted 1 was koel maar deze doet het in het kwadraat
In deel één zit volgens mij niet dat je op schatten moet schieten om ze naar beneden te krijgen. Dat is naar mijn weten nieuw in deel twee. Weet overigens wel waar ik alles heb laten liggen, dus herspeel alleen die levels zodra het me is gelukt Chapter 26 uit te spelen.Donstil schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:43:
[...]
Misschien ENORM overbodig om te zeggen maar ik kwam erachter dat je op die schatten kan schieten en dan vallen ze naar beneden
ik wist dit in deel 1 niet en had daarom wat schatten gemist. Nu in deel twee kon ik er 1 niet pakken in een boom. Dus ik schoot uit frustratie en toen kwam hij omlaag zetten.
Kan ik meteen ook de andere trophies halen van de x aantal kills per gun aangezien je die dan gewoon kan kopen
Heb hem gisteravond ook maar bij FRS in de winkel gehaald met ANWB korting.
Aan 1 stuk doorgespeeld tot chapter 22, geweldige game, kan er niks anders over zeggen.
Pas mijn 2de soortgelijke "total concept" game ervaring na MGS4 met een PS3 game.
Wat mij betreft, zijn dit dus de spellen, zoals gamen op next gen console's zijn bedoeld.
Verder nog een leuke quote:
Aan 1 stuk doorgespeeld tot chapter 22, geweldige game, kan er niks anders over zeggen.
Pas mijn 2de soortgelijke "total concept" game ervaring na MGS4 met een PS3 game.
Wat mij betreft, zijn dit dus de spellen, zoals gamen op next gen console's zijn bedoeld.
Verder nog een leuke quote:
spoiler:
Als je in de level bent dat je door de jungle loopt die door een tsunami is getroffen, zegt de ene, ik zweet als een hoer in de kerk, waarop drake antwoord: ben je wel is met een hoer in de kerk geweest ?
Dit met de in game voice op NL

Gisteravond potje gespeeld met enkele gasten van hier.
Was erg veel vertier moet ik zeggen...
Alleen het gemis van een headset werd wel duidelijk, vooral bij de CO-OP mode.
Dus die ga ik maar eens aanschaffen.
Iemand nog een tip? Was vandaag bij de MM maar de goedkoopste was 44 euro...

PSN: Arienix
Ik heb bij CDWOW een MADCATZ PS3 Headset besteld. Was met de 10% off actie 17 euro ofzo. Is vorige week verstuurd. Verzenden duurt alleen een dag of 10. (Dan bedoel ik vanaf het moment dat hun verzonden hebben).Chi3F schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:46:
[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 17-10-2009 20:48 ]
Haha dan is het dus toch nieuw.FeaR1986 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:42:
[...]
In deel één zit volgens mij niet dat je op schatten moet schieten om ze naar beneden te krijgen. Dat is naar mijn weten nieuw in deel twee.
Weet je gelijk wat je moet doen tijdens de replay.
Nog even Dirt 2 uitspelen en dan ook beginnen aan Uncharted 2! MP demo vondt ik niks aan, en denk dat dat in het hele spel ook niet leuker zal worden. Maar goed. denk dat de meesten het om de SP spelen.Chi3F schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:46:
offtopic:
Ik heb nog een "offical PS3 headset van Sony" thuis liggen. Hij is nooit gebruikt
Heb hem alleen via de USB kabel aangesloten om hem op te laden, maar goed, gebruik hem gewoonweg niet. Voor 20 euro inc verzending verstuur ik hem.
Ik heb nog een "offical PS3 headset van Sony" thuis liggen. Hij is nooit gebruikt
Verwijderd
Ik kon het maar niet laten; mn order bij cd wow geannuleerd en naar de MM gereden.
Vol verwachting zit ik klaar (la chouffe en bak chips ready) ; lijkt mn spel niet goed te zijn!
De eerst cut scenes gaan goed; maar het gehele eerste stuk gaat de muziek op de 'stotter" lijkt wel alsof de cd overslaat zeg maar.
Wat ook vaag is , is dat ik niet goed kan saven. Het balkje blijft 60% steken; er daarna niks, nada.
PS3 reboot dan.
Na 3x opnieuw het spel vanaf het begin ben ik het wel beu.
ik ga morgen wel terug; andere schijf halen.
Vol verwachting zit ik klaar (la chouffe en bak chips ready) ; lijkt mn spel niet goed te zijn!
De eerst cut scenes gaan goed; maar het gehele eerste stuk gaat de muziek op de 'stotter" lijkt wel alsof de cd overslaat zeg maar.
Wat ook vaag is , is dat ik niet goed kan saven. Het balkje blijft 60% steken; er daarna niks, nada.
PS3 reboot dan.
Dat klinkt als een gebeurtenis wat mij had kunnen overkomen. Gelukkig heb ik wat betreft Uncharted 2 geen 'ongeluk' gehadVerwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:12:
Ik kon het maar niet laten; mn order bij cd wow geannuleerd en naar de MM gereden.
PS3 reboot dan.
Wat een vaag verhaal, was die geseald ?Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:12:
PS3 reboot dan.
Is de BR schijf beschadigd ? Zo ja, dan kan je hem misschien proberen schoon te maken.
Balen zeg, gelukkig is MM op Zondag open.
Ik heb U2 ook sinds vandaag. Wat een lekker spel zeg. Heb 'm puur gekocht om 1x de singleplayer door te spelen (in plaats van "een goed boek lezen", dit is mijn weekend-vermaak dit keer).
Ik ga hem maandag verkopen. Interesse anyone? 45E...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Als je in Limburg woont wel... doe niet aan post enzo,spaceboy schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:33:
Ik heb U2 ook sinds vandaag. Wat een lekker spel zeg. Heb 'm puur gekocht om 1x de singleplayer door te spelen (in plaats van "een goed boek lezen", dit is mijn weekend-vermaak dit keer).Ik ga hem maandag verkopen. Interesse anyone? 45E...
kan iemand mij vertellen of de uncharted 2 versie van mymemory of een andere uk shop nederlandse taal heeft ? heb nu een versie uit canada zonder nl taal. mocht iemand interesse hebben voor €44 mag je hem hebben.
Verwijderd
Heb mijn versie bij "Cheap Games Online" besteld (nederlandse internetsite) echter leveren deze de UK versie (PAL) uit waarbij je in het optie menu wel de mogelijkheid hebt om een taal de selecteren echter is het alleen mogelijk om hier de engelse taal te selecteren (??)
Je moet de PAL versie hebben, Canada verkoopt dus NTSC.RenaldoNiels schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:07:
kan iemand mij vertellen of de uncharted 2 versie van mymemory of een andere uk shop nederlandse taal heeft ? heb nu een versie uit canada zonder nl taal. mocht iemand interesse hebben voor €44 mag je hem hebben.
Dat alle games regiovrij zijn is handig, maar dit is dus wel een punt om op te letten.
Quote uit de FAQ van Videogamesplus.ca:
Question : What is Regional Coding ?
Answer : The world has been split up into regions by the game and DVD Forum. Players from one region will not play titles from another. There are also differences with the television standards i.e. NTSC and PAL/SECAM. Titles from Japan won't work with players from Europe without some kind of conversion even though they are the same region. Japan uses NTSC and most of Europe uses PAL/SECAM. There are some "multi-region" or "code-free" players that can play titles from any region.
All games sold on this website are NTSC format, and all DVDS sold are region 1 format.
[ Voor 41% gewijzigd door Yippie op 18-10-2009 00:00 ]
Ik heb ook een UK versie, van GAME.co.uk, ook alleen maar Engels. Ik denk dat Sony import wil tegenhouden door taalopties weg te halen. Mijn UK inFamous is ook alleen maar in het Engels.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:40:
Heb mijn versie bij "Cheap Games Online" besteld (nederlandse internetsite) echter leveren deze de UK versie (PAL) uit waarbij je in het optie menu wel de mogelijkheid hebt om een taal de selecteren echter is het alleen mogelijk om hier de engelse taal te selecteren (??)
Twee jaar geleden had ik Uncharted en R&C uit de VS, waren ook helemaal in het Nederlands te spelen.
Ik vind het wel opvallend dat Sony zo veel moeite steekt in localisatie. Games van Microsoft en Nintendo zijn bijna nooit in het Nederlands.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Nou dan weet ik niet of jouw internet verbinding/router wel goed is.himlims_ schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:35:
ik vind de game prachtig, erg leuk gedaan ... maar die MP (zoeken van servers / spelen met vrienden) lijkt zoooo gaar. Public vinden enzo allemaal lastig, ben nu al meer dan 40min. aan het wachten om een online potje te doenteleurstelling
Want ik zit hier binnen 2 minuten in een game
Ik had een nederlandse versie en kreeg ook nog de special edition van Game, moet zeggen dat ik nu ik de engelse ook gehoord heb toch het engels prefereer...blu-fox schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 00:43:
[...]
Ik heb ook een UK versie, van GAME.co.uk, ook alleen maar Engels. Ik denk dat Sony import wil tegenhouden door taalopties weg te halen. Mijn UK inFamous is ook alleen maar in het Engels.
Twee jaar geleden had ik Uncharted en R&C uit de VS, waren ook helemaal in het Nederlands te spelen.
Ik vind het wel opvallend dat Sony zo veel moeite steekt in localisatie. Games van Microsoft en Nintendo zijn bijna nooit in het Nederlands.
Blijkbaar werkt ook de opgeslagen data van een ned. ex. niet bij een engels ex, dus dan maar het eerste stuk nog een keer, is ook niet echt een straf
Ik heb een probleem met Uncharted MP. Als ik wil gaan matchmaken zit ie players te zoeken, echter klapt mijn router er 9 van de 10 keer uit en gaat ie zichzelf 'rebooten'.
Nog nooit gehad in de 4 jaar dat ik met consoles online speel. Heb in totaal maar 4 potjes ofzo kunnen spelen. Iemand zelfde ervaring of een idee waar dit aan kan liggen? Want zo is mijn eerste ervaring met het online gedeelte van de ps3 wel een teleurstellende..
Nog nooit gehad in de 4 jaar dat ik met consoles online speel. Heb in totaal maar 4 potjes ofzo kunnen spelen. Iemand zelfde ervaring of een idee waar dit aan kan liggen? Want zo is mijn eerste ervaring met het online gedeelte van de ps3 wel een teleurstellende..
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Werkt bij jullie die twitter functie ook niet altijd ? Ik heb pas 1x gehad dat als ik online ging dat hij een berichtje poste. Nu doet hij dat niet
Nou ik ben ook zeer te spreken over het tweede deeltje Uncharted! Het eerste deel ook helemaal plat gespeeld, dus voor mij een goede reden om deel 2 ook te kopen. Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd maar vindt dit ook geen spel daarvoor. Het is gewoon die single die uber machtig is, dit spel moet je niet kopen als je een leuke multiplayer game wil hebben. En je moet houden van het gescripte en film achtige sfeertje maar daar kun je mij voor uit bed lichten.. Wat een prachtige game je wordt gewoon elke keer weer in die game gezogen! De graphics, muziek, grapjes en het verhaal lopen vloeiend in elkaar!
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
dit is al jaren geen issue meer, meestte tv's kunnen beiden aan en met hdmi is er al helemaal geen sprake van ntsc of palYippie schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:56:
[...]
Je moet de PAL versie hebben, Canada verkoopt dus NTSC.
Dat alle games regiovrij zijn is handig, maar dit is dus wel een punt om op te letten.
Quote uit de FAQ van Videogamesplus.ca:
[...]
Ik had al een nederlands account en nu ook een engelse.NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:24:
[...]
Volgens mij moet je een engelse psn account hebben om de code te gebruiken, dit was namelijk ook bij mijn infamous special edition die ik ook uit de UK had.
Is het mogelijk om de extra's die je krijgt over te zetten naar je nederlandse account of zal je gewoon
met deze game gewoon altijd via je engelse account moeten blijven spelen?
Ik heb even een vraag. In de unchaterd 2 store kan je op vierkantje drukken en dan checkt hij of je een trophy hebt voor het eerste deel zodat je 100.000 extra credits krijgt. Nu heb ik onlangs uncharterd 1 helemaal uitgespeeld en meerdere treaussures gevonden en dergelijke maar nooit een trophy gekregen en nu kan ik geen ectra credits krijgen in uncharterd 2. Hoe krijg ik een trophy voor drake's fortune???
had je wel de update voor uncharted 1 geinstalleerd?Kaasje123 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:32:
Ik heb even een vraag. In de unchaterd 2 store kan je op vierkantje drukken en dan checkt hij of je een trophy hebt voor het eerste deel zodat je 100.000 extra credits krijgt. Nu heb ik onlangs uncharterd 1 helemaal uitgespeeld en meerdere treaussures gevonden en dergelijke maar nooit een trophy gekregen en nu kan ik geen ectra credits krijgen in uncharterd 2. Hoe krijg ik een trophy voor drake's fortune???
Ik heb net een Jabra BT dingetje besteld, maar toch bedankt voor het aanbodtechnoaddict schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:33:
[...]
Nog even Dirt 2 uitspelen en dan ook beginnen aan Uncharted 2! MP demo vondt ik niks aan, en denk dat dat in het hele spel ook niet leuker zal worden. Maar goed. denk dat de meesten het om de SP spelen.
offtopic:
Ik heb nog een "offical PS3 headset van Sony" thuis liggen. Hij is nooit gebruiktHeb hem alleen via de USB kabel aangesloten om hem op te laden, maar goed, gebruik hem gewoonweg niet. Voor 20 euro inc verzending verstuur ik hem.
PSN: Arienix
Dat was het dus... zucht. Jammer dan maar. Ik ga echt niet weer deel 1 helemaal opnieuw spelen.Sn0wblind schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:34:
[...]
had je wel de update voor uncharted 1 geinstalleerd?

Er is pas later een trophy patch voor uncharted gekomen, dus alleen als je hem nog een keer heb uitgspeeld met trophys krijg je deze credits.Sn0wblind schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:34:
[...]
had je wel de update voor uncharted 1 geinstalleerd?
Ps4/switch gamer
Verwijderd
net terug van de MM; mijn exemplaar omgeruild.RedHat schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:14:
[...]
Dat klinkt als een gebeurtenis wat mij had kunnen overkomen. Gelukkig heb ik wat betreft Uncharted 2 geen 'ongeluk' gehadmaar het is het wachten waard hoor.
Helaas gebeurde weer exact hetzelfde. Het spel gaat stotteren met muziek en na het eerste "trein"stukje ; zwart scherm en hangt mn ps3.
Het zal toch niet zijn dat mn ps3 aan het dood gaan is?!
Maandag het spel ff bij andere ps3 proberen.
Het is me niet gegund... net afgesproken dat ik bij iemand Uncharted 2 ga halen, krijg ik een lek in de verwarming waardoor ik dat eerst moest oplossen en niet meer langs kon gaan. Weer geen Uncharted 2, want hij wilde em niet langer vasthouden.
Verwijder eens de data die UC2 heeft opgeslagen op je PS3 (savegames) en probeer het dan nog eens. Anders een system restore?Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:33:
[...]
net terug van de MM; mijn exemplaar omgeruild.
Helaas gebeurde weer exact hetzelfde. Het spel gaat stotteren met muziek en na het eerste "trein"stukje ; zwart scherm en hangt mn ps3.![]()
Het zal toch niet zijn dat mn ps3 aan het dood gaan is?!
Maandag het spel ff bij andere ps3 proberen.
Waar woon je? Ik heb 'm naar verwachting over een uurtje of 2 te koop. :-) Ben nu in chapter 25, volgens mij is the end near... (en hoewel ik het het op afstand het gaafste spel vind die ik op m'n PS3 heb gespeeld, ja, ook beter dan Killzone 2, ga ik 'm niet opnieuw spelen of multiplay)Phusebox schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:45:
Het is me niet gegund... net afgesproken dat ik bij iemand Uncharted 2 ga halen, krijg ik een lek in de verwarming waardoor ik dat eerst moest oplossen en niet meer langs kon gaan. Weer geen Uncharted 2, want hij wilde em niet langer vasthouden.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Het eerste heb ik al een paar keer gedaan.console schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:47:
[...]
Verwijder eens de data die UC2 heeft opgeslagen op je PS3 (savegames) en probeer het dan nog eens. Anders een system restore?
Zal es een system restore proberen; nog nooit gedaan eigenlijk.
Net voorbij het stuk in Uncharted 2 met
De smiley die dat beschrijft moet nog uitgevonden worden, omg wat geweldig.
GOTY nu al en en ben pas bij Chapter 7
spoiler:
de helicopter en vervolgens het hotel waar je in zit wat opgeblazen wordt.
Het wordt alleen nog maar beter!!!Ace schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:08:
Net voorbij het stuk in Uncharted 2 metspoiler:de helicopter en vervolgens het hotel waar je in zit wat opgeblazen wordt.
spoiler:
Wacht maar tot je straks op de trein zit of in het Tibetaanse dorp komt! 
En? Working ?Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:57:
[...]
Het eerste heb ik al een paar keer gedaan.
Zal es een system restore proberen; nog nooit gedaan eigenlijk.
is het een versie met NL taal ? zoja heb ik ook interesse.spaceboy schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:55:
[...]
Waar woon je? Ik heb 'm naar verwachting over een uurtje of 2 te koop. :-) Ben nu in chapter 25, volgens mij is the end near... (en hoewel ik het het op afstand het gaafste spel vind die ik op m'n PS3 heb gespeeld, ja, ook beter dan Killzone 2, ga ik 'm niet opnieuw spelen of multiplay)
@ modje weet dat het niet de juiste plek is maar Dm staat bij spaceboy uit
Limburg...spaceboy schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:55:
[...]
Waar woon je? Ik heb 'm naar verwachting over een uurtje of 2 te koop. :-) Ben nu in chapter 25, volgens mij is the end near... (en hoewel ik het het op afstand het gaafste spel vind die ik op m'n PS3 heb gespeeld, ja, ook beter dan Killzone 2, ga ik 'm niet opnieuw spelen of multiplay)
In deel1 heb ik nooit op schatten geschoten en heb ze wel allemaal gepakt. In deel2 was er idd 1 waar ik niet bij kon. En toen probeerde ik maar eens te schieten, en dat lukte idd nog ook.Donstil schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:43:Misschien ENORM overbodig om te zeggen maar ik kwam erachter dat je op die schatten kan schieten en dan vallen ze naar beneden
Als je dan ook nog infinite ammo en one shot one kill aanzet dan haal je zo alle medals.Ike. schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:45:
De 'X kills per gun' trophies zijn in deel 2 héél makkelijk te halen.
[ Voor 29% gewijzigd door Reemster op 18-10-2009 17:18 ]
Tuurlijk kan je ze wel afspelen, maar dat betekent dus localisatie uit NTSC regio er op heeft.Sn0wblind schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:01:
[...]
dit is al jaren geen issue meer, meestte tv's kunnen beiden aan en met hdmi is er al helemaal geen sprake van ntsc of pal
Ik heb bijv. op mijn exemplaar in NL gekocht een Regio2 logo staan, met disccode BCES00509 ( staat ook op de zijkant van de hoes ).
Ging er dus vanuit, dat de PAL versie's uit de UK, ook NL als taal hebben, maar dat is dus niet zo.
Gaat waarschijnlijk adhv die disccode, en is de NL versie de BeNeLux versie ( althans NL,DE,FR en IT tekst op hoes), om import tegen te gaan waarschijnlijk.
Kan iemand is kijken met zijn exemplaar uit de UK welke disccode die heeft?
waar in nederland heb jij je exemplaar gekocht. in de winkel of webshop ?Yippie schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:23:
[...]
Tuurlijk kan je ze wel afspelen, maar dat betekent dus localisatie uit NTSC regio er op heeft.
Ik heb bijv. op mijn exemplaar in NL gekocht een Regio2 logo staan, met disccode BCES00509 ( staat ook op de zijkant van de hoes ).
Ging er dus vanuit, dat de PAL versie's uit de UK, ook NL als taal hebben, maar dat is dus niet zo.
Gaat waarschijnlijk adhv die disccode, en is de NL versie de BeNeLux versie ( althans NL,DE,FR en IT tekst op hoes), om import tegen te gaan waarschijnlijk.
Kan iemand is kijken met zijn exemplaar uit de UK welke disccode die heeft?
Zelf opgepikt in fysieke FRS winkel Vrijdagavond.RenaldoNiels schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:43:
[...]
waar in nederland heb jij je exemplaar gekocht. in de winkel of webshop ?
Hoezo, heb jij een andere code terwijl je hem ook in de winkel hebt gehaald ?
nee mijn versie komt uit canada (vgp) code die erop staat: BCUS98123FYippie schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:50:
[...]
Zelf opgepikt in fysieke FRS winkel Vrijdagavond.
Hoezo, heb jij een andere code terwijl je hem ook in de winkel hebt gehaald ?
Daar ben ik dus net voorbij, dat stuk met het openbaar vervoer. Mijn mond viel echt open van verbazing.mzx schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:21:
[...]
Het wordt alleen nog maar beter!!!spoiler:Wacht maar tot je straks op de trein zit of in het Tibetaanse dorp komt!
Ok, dat is inderdaad de US versie, staat er ook nog een regio logo op de achterkant ?RenaldoNiels schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:55:
[...]
nee mijn versie komt uit canada (vgp) code die erop staat: BCUS98123F
( soort wereldbol, met rechtsbovenin een cijfer ).
Hier staat, dat er maar 1 disccode voor EU is, de SE heeft /s als toevoeging.
Leuk die regiovrije BR schijven, maar het is bij games, net als met films, altijd erg onduidelijk welke talen/ondertitelingen er beschikbaar zijn. Met de enorme ruimte, zou je zeggen, dat ze zo min mogelijk verschillende versie's maken, en gewoon alles op die schijf gooien. Ook wel zo makkelijk voor de productie en verspreiding lijkt me. Zal wel een financiele reden ten grondslag liggen..
het is een regio 1 discYippie schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:02:
[...]
Ok, dat is inderdaad de US versie, staat er ook nog een regio logo op de achterkant ?
( soort wereldbol, met rechtsbovenin een cijfer ).
Hier staat, dat er maar 1 disccode voor EU is, de SE heeft /s als toevoeging.
Leuk die regiovrije BR schijven, maar het is bij games, net als met films, altijd erg onduidelijk welke talen/ondertitelingen er beschikbaar zijn. Met de enorme ruimte, zou je zeggen, dat ze zo min mogelijk verschillende versie's maken, en gewoon alles op die schijf gooien. Ook wel zo makkelijk voor de productie en verspreiding lijkt me. Zal wel een financiele reden ten grondslag liggen..
Heb 'm precies net uitgespeeld. Wat een gaaf spel zeg. Zitten meerdere WOW-momenten in. En heel veel "WHAAAAAAT THE FUUUUCK"-momenten als Drake weer met z'n vingertoppen nog net een zekere dood weet te voorkomen.Ace schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:58:
[...]
Daar ben ik dus net voorbij, dat stuk met het openbaar vervoer. Mijn mond viel echt open van verbazing.
Het avontuur zit er weer op, na zon 12 uurtjes spelen op hard heb ik de aftiteling moeten zien. Echt wat een sensatie!!! Ik heb in tijden niet zo een game mogen ervaren kwa single player. Je zit constant op je puntje van je stoel, de graphics zijn om van te smullen en de cut-scene's zijn gewoon Hollywood, zelfs me vriendin heeft meegekeken omdat ze het spannend vond wat er weer ging gebeuren. Voor elke PS3 gebruiker is dit spel echt om aan te raden, dit overtreft bijna elk spel die ik heb uitgespeeld!
Quote -
Quote -
Ik heb bijna hetzelfde probleem, alleen heb ik dus WEL de trophy's gekregen.
Hij staat ook in m'n lijst op 51%
Met de belangrijkste dat ik hem op Medium heb uitgespeeld, maar alsnog kan ik die extra
credits niet krijgen
Iemand nog een idee?
Quote -
Ik heb bijna hetzelfde probleem, alleen heb ik dus WEL de trophy's gekregen.
Hij staat ook in m'n lijst op 51%
Met de belangrijkste dat ik hem op Medium heb uitgespeeld, maar alsnog kan ik die extra
credits niet krijgen
Iemand nog een idee?
[ Voor 44% gewijzigd door ApplePie op 18-10-2009 19:14 ]
Zucht
Heel de dag nog geprobeert, maar Chapter 26 lukt gewoon echt niet. Heb van alles geprobeerd: van alleen het buitenste rondje lopen; dat kleine rondje aan de rand van het vuur; combinatie van beide; enzovoorts. Niets wil gewoon lukken, of die shotgun wordt met fataal of die vier granaten die Lazervic gooit.
Net op Youtube een filmje gezien van hoe het hoort te gaan en daar gaat het een stuk makkelijker
Zo wordt Drake daar gevolgd op de route die je zelf loopt, maar bij mij kiest Lazervic een eigen route als ik te ver naar voren loop. Dus ik "moet" wel in de baan van die gun blijven.
Maar eens een maatje van me laten proberen, want die kreeg ook die gast op de trein neer waar ik eerst vast zat. Lullige is wel dat hij het twee keer probeerde en zelf niet beschikt over een PS3 en dus bijna geen ervaring heeft met de PS3

Heel de dag nog geprobeert, maar Chapter 26 lukt gewoon echt niet. Heb van alles geprobeerd: van alleen het buitenste rondje lopen; dat kleine rondje aan de rand van het vuur; combinatie van beide; enzovoorts. Niets wil gewoon lukken, of die shotgun wordt met fataal of die vier granaten die Lazervic gooit.
Net op Youtube een filmje gezien van hoe het hoort te gaan en daar gaat het een stuk makkelijker

Zo wordt Drake daar gevolgd op de route die je zelf loopt, maar bij mij kiest Lazervic een eigen route als ik te ver naar voren loop. Dus ik "moet" wel in de baan van die gun blijven.
Maar eens een maatje van me laten proberen, want die kreeg ook die gast op de trein neer waar ik eerst vast zat. Lullige is wel dat hij het twee keer probeerde en zelf niet beschikt over een PS3 en dus bijna geen ervaring heeft met de PS3
Hoe zit 't nu trouwens met die Twitter-functie? Ik heb 1x een twitter gekregen, iets van "gained 5 trophies during this day", die kreeg ik gisteren. Zojuist dus uitgespeeld, maar geen nieuwe tweet.
Haha mooi toch, was me reactie toch niet zo overbodig als ik dacht.-RazieL- schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:14:
[...]
In deel1 heb ik nooit op schatten geschoten en heb ze wel allemaal gepakt. In deel2 was er idd 1 waar ik niet bij kon. En toen probeerde ik maar eens te schieten, en dat lukte idd nog ook.
[...]
Hoeveel van die dingen zijn er eigenlijk? Volgensmij heb ik er al genoeg gemist namelijk.
101 incl. de Strange RelicDonstil schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:41:
[...]
Haha mooi toch, was me reactie toch niet zo overbodig als ik dacht.
Hoeveel van die dingen zijn er eigenlijk? Volgensmij heb ik er al genoeg gemist namelijk.
Werkt deze code nu ook ondere je andere accounts al je hem ingegeven hebt ondere je engelse account?botech schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:59:
Sorry, maar toch wel (voor mij iig). Ik bedoelde dat ik dat zelf al had ontdekt, nog voordat ik je reactie had gelezenDonstil schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:41:
[...]
Haha mooi toch, was me reactie toch niet zo overbodig als ik dacht.
Verwijderd
Hmmm heel vreemd. Ik zit pas op level 4 (urban war) en de game zit gewoon helemaal vast. Geen beweging meer in te krijgen (wel menu). Kan gewoon niet verder. Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen???
beetje jammer dat
spoiler:
het treinlevel van het begin er gewoon 1op1 gekopieerd nog eens in gestopt is.
Ehhm, als je het verhaal snapt dan weet je dat het begin level midden in het verhaal valt. Er komt dus een keer dat je op dat punt terug komt. Verder is het zeker niet één-op-é'n gekopieerd, want waar het beginlevel veel langer duurt met klimmend doe je er later in de game maar een paar stappen over. Het zou pas jammer zijn geweest als het exact hetzelfde was en dat is dus zeker niet zo...Donstil schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 23:27:
beetje jammer datspoiler:het treinlevel van het begin er gewoon 1op1 gekopieerd nog eens in gestopt is.
Apart dat je hier zoveel moeite mee hebt. Ik haalde hem meteen de eerste keer door gewoon continu rond te blijven rennen in verschillende richtingen. Pas als Lazarevic op een redelijke afstand van me was draaide ik me om en schoot dan op die blauwe zooi als ie er langs liep. Speel je hem wellicht op Hard dan? Want op Normal vond ik het echt vrij simpel.FeaR1986 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:03:
Zucht![]()
Net op Youtube een filmje gezien van hoe het hoort te gaan en daar gaat het een stuk makkelijker![]()
Multiplayer vandaag nog een tijdje zitten spelen. co-op is echt tof. Vooral op Hard is het zeker een uitdaging om de 10 waves te halen
Ik snap uiteraard wel dat alles ervoor een flash back is maar er had meer mee gedaan kunnen worden.FeaR1986 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:00:
[...]
Ehhm, als je het verhaal snapt dan weet je dat het begin level midden in het verhaal valt. Er komt dus een keer dat je op dat punt terug komt. Verder is het zeker niet één-op-é'n gekopieerd, want waar het beginlevel veel langer duurt met klimmend doe je er later in de game maar een paar stappen over. Het zou pas jammer zijn geweest als het exact hetzelfde was en dat is dus zeker niet zo...
Verwijderd
yes hij doet het!
had niet gedacht dat het 3,5 uur zou duren pfff. Spel loopt nu goed door!
Bedankt voor de tips
kreeg van CDwow trouwens het volgende:
"Ondanks onze beste pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer op voorraad krijgen van onze leverancier."
Grrr; mensen wel lokken met kortingen etc maar gewoon niet leveren. Had het kunnen weten ; nooit meer bij die lui dus.
Op Hard is het echt een stuk moeilijker. Met rondrennen haal je maximaal 3 keer dat filmpje daarna ga je dood. Na letterlijk 100 keer proberen ben ik maar gaan hangen aan de afgrond in het midden, als je geluk hebt blijft hij dan de hele tijd zo staan dat hij je niet kan raken en kan je die blauwe zooi schieten, er hangen er twee dus gaat wel redelijk snel.kazuka schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:22:
[...]
Apart dat je hier zoveel moeite mee hebt. Ik haalde hem meteen de eerste keer door gewoon continu rond te blijven rennen in verschillende richtingen. Pas als Lazarevic op een redelijke afstand van me was draaide ik me om en schoot dan op die blauwe zooi als ie er langs liep. Speel je hem wellicht op Hard dan? Want op Normal vond ik het echt vrij simpel.
Multiplayer vandaag nog een tijdje zitten spelen. co-op is echt tof. Vooral op Hard is het zeker een uitdaging om de 10 waves te halenLevelen gaat wel snel heb ik het idee. Na een dagje zit ik al op lvl 13.
In 2x had ik het gehaald op Hard...
Viel me nog wel mee hoe moeilijk het was. Op Crushing zal het wel kut worden ben ik bang...
Viel me nog wel mee hoe moeilijk het was. Op Crushing zal het wel kut worden ben ik bang...
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Zo, gisteren uitgespeeld op Hard mode.
Wat een game, op alle vlakken perfect! Pittig laatste level, heeft me wel een aantal keer geduurd.
Nu maar verder op Crushing mode en voor m'n 2e platinum Trophy gaan (m'n enige andere platinum is voor Uncharted 1
)
Wat een game, op alle vlakken perfect! Pittig laatste level, heeft me wel een aantal keer geduurd.
Nu maar verder op Crushing mode en voor m'n 2e platinum Trophy gaan (m'n enige andere platinum is voor Uncharted 1
Ik ben zelf ook bezig op hard, ben nu ongeveer halverwege maar nog niet heel erg in de problemen gekomen. Alleen vraagje, als je voor de crushing mode gaat krijg je dan nog de trophy als je deze per chapter selecteert uit het menu, en mag je de wapens die je kunt kopen gebruiken?
Ps4/switch gamer
Ik word helemaal lijp van één missie. Godverretyfus is echt het enige woord wat de lading kan dekken.
Ja, als ik meer dan 30 keer over een missie moet doen raak ik gefrustreerd. Ook vooral omdat ik géen reden kan bedenken waarom ik deze missie überhaubt zou kunnen winnen.
Je moet al alles met pistol doen (30 kogels M4). Met die 30 kogels krijg je niet 3 heavy's neer. Dus moet je dat met pistol doen. Maar 3 heavy's met pistol neerkrijgen in minder dan 10 seconden gaat me zeker niet lukken.
spoiler:
Ergens in de 20 (chapters) is die oude tibetaan ontvoerd en wordt meegenomen een toren in. Ik de toren opgeklommen, iedereen afgemaakt. Op het moment dat je in de toren komt krijg je een RPG gast en een Lazergast. Die afgemaakt maar dit is gewoon zo'n kut missie. Als je het 'einde' meemaakt komen er van die shotgun gasten aan. Je hebt al geen ammo meer, maar die gasten kun je dus _NIET_ neerschieten. Want ze zijn zo "ZWAAR". Melee kan ook niet omdat ze met z'n 3e zijn, 1 shot, 1 kill...
Jezus Fucking Christus man; deze missie is hier echt niet te doen. En die restarts zijn echt echt klote. Heb hem 20 keer gedaan, en ben 5x bij spawnen meteen doodgegaan door die RPG gast. Die overe 15 keer heb ik gefaalt. Hij is niet te doen. Zeker niet als je het 'toevallig' tot het einde red.. Dan komen die 3 shotgun gasten op je af... Ik heb een M4 maar je moet 2 clips volledig raak schieten om zo'n gast dood te krijgen; die krijg je niet. Ik loop dan al met pistol rond omdat je AL je ammo nodig hebt.
Hoe krijg je die neer man? Met je pistol... Dit is toch niet te doen for foks sake? Alle missies vond ik echt super in deze game; maar deze missie heb ik al ZO vaak over gedaan dat het niet leuk meer is. Echt niet leuk meer.
Jezus Fucking Christus man; deze missie is hier echt niet te doen. En die restarts zijn echt echt klote. Heb hem 20 keer gedaan, en ben 5x bij spawnen meteen doodgegaan door die RPG gast. Die overe 15 keer heb ik gefaalt. Hij is niet te doen. Zeker niet als je het 'toevallig' tot het einde red.. Dan komen die 3 shotgun gasten op je af... Ik heb een M4 maar je moet 2 clips volledig raak schieten om zo'n gast dood te krijgen; die krijg je niet. Ik loop dan al met pistol rond omdat je AL je ammo nodig hebt.
Hoe krijg je die neer man? Met je pistol... Dit is toch niet te doen for foks sake? Alle missies vond ik echt super in deze game; maar deze missie heb ik al ZO vaak over gedaan dat het niet leuk meer is. Echt niet leuk meer.
Ja, als ik meer dan 30 keer over een missie moet doen raak ik gefrustreerd. Ook vooral omdat ik géen reden kan bedenken waarom ik deze missie überhaubt zou kunnen winnen.
Je moet al alles met pistol doen (30 kogels M4). Met die 30 kogels krijg je niet 3 heavy's neer. Dus moet je dat met pistol doen. Maar 3 heavy's met pistol neerkrijgen in minder dan 10 seconden gaat me zeker niet lukken.
[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 19-10-2009 14:06 ]