Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52
Krijg net een berichtje van mijn vrouw dat Uncharted 2 hier ook binnen is. _/-\o_ Was besteld bij GameUK.
Nu toch maar vrij nemen vanmiddag, kan niet langer wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
botech schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:31:
Krijg net een berichtje van mijn vrouw dat Uncharted 2 hier ook binnen is. _/-\o_ Was besteld bij GameUK.
Wanneer was die van jou verzonden?
Die van mij:
13/10/2009 Your order has been dispatched.

Hoop em voor het weekend te hebben... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kan iemand mij aangeven of het spelen samen met vrienden nu wel eenvoudig / goed kan?
en kan de party leader de game starten?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Damn nice, die van mij is ook de 13e verstuurd, dus ik hoop dat ie vrijdag binnen is, zou echt balen zijn wanneer ik tot na het weekend zou moeten wachten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Het ziet er prachtig uit en het klinkt goed. @ Farrell: Ik heb het dynamisch bereik op maximaal gezet. Kenwood 7.1 bak met 100W & Tannoy M3 fronts, M1 rears en MC center zonder sub.

Ben tot chapter 2 gekomen. Kreeg een hek niet snel genoeg open en toen toch maar weer de XBox 360 aan met CoD5. Vanmorgen even op YouTube gespiekt hoe ik verder kan...

Ben wel nieuwsgierig naar de Co-op. Voeg me maar toe als je spelers te kort komt: LoadedBaton

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Phusebox schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:28:
Kun je op GoT ook een topic blocken :( snif. Ik lees hier steeds weer hoe geweldig het is, en ik moet nog wachten tot na de kerst probably.
Waarom tot kerst? Stop met je eigen gek maken, martel je eigen niet langer...
BUY BUY BUY >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31
kdeboois schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:10:
Het ziet er prachtig uit en het klinkt goed. @ Farrell: Ik heb het dynamisch bereik op maximaal gezet. Kenwood 7.1 bak met 100W & Tannoy M3 fronts, M1 rears en MC center zonder sub.

Ben tot chapter 2 gekomen. Kreeg een hek niet snel genoeg open en toen toch maar weer de XBox 360 aan met CoD5. Vanmorgen even op YouTube gespiekt hoe ik verder kan...

Ben wel nieuwsgierig naar de Co-op. Voeg me maar toe als je spelers te kort komt: LoadedBaton
Thanks, maar wat zou het verschil moeten zijn met: normaal; minimaal; maximaal; etc; ?

En niet te snel opgeven als je iets niet voor mekaar krijgt! haha. Bij mij komt het ook nog weleens voor, dat ik heel moeilijk aan het doen ben, voor iets wat heel makkelijk is 8)7 . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Hoeh wat een vette game is dit ook...
gisteren avond begonnen aan de game en kon maar niet stoppen.K zit nu in nepal.
Dit is ook een van de eerste games die met een voiceover waar ik me niet echt aan stoor zeg maar.Dus hoef mn ps3 niet om te zetten naar engels ofzo.Ik ga vanaaf lekker weer verderspelen.Tis echt zelden dat een verhaal mij zo pakt en haast dwingt om door te spelen.Echt een goede aanbesteding als je het mij vraagt.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Net mijn Uncharted binnengekregen van de FRS en vul ik mijn promotiecode in in de Store, zegt ie dat mijn code ongeldig of verlopen is. zal iemand mijn code gejat hebben? zat namelijk ook niet in een sealtje. Het is de steelcase. :/

hebben meer mensen hier last van :?

[ Voor 20% gewijzigd door Gekkenhuis op 15-10-2009 14:03 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Farrell schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:40:
[...]

Thanks, maar wat zou het verschil moeten zijn met: normaal; minimaal; maximaal; etc; ?
Puur het verschil tussen de achtergrond geluiden en explosies e.d. Zolang je de ventilator van je PS3 niet te hard hoort en je speakers niet clippen is het goed (arme buren)...
En niet te snel opgeven als je iets niet voor mekaar krijgt! haha. Bij mij komt het ook nog weleens voor, dat ik heel moeilijk aan het doen ben, voor iets wat heel makkelijk is 8)7 . :+
Ik ga mijn best weer doen ;-)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Bij mij helaas nog niks :( (ook bij GameUK) en de 13e weggegaan.
Gaat het met de gewone post mee of is het een aparte bezorging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zojuist uncharted bij de mediamarkt in rotterdam centrum gehaald voor 49 euro, de LE stond er ook en was 75 euro.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:01:
Net mijn Uncharted binnengekregen van de FRS en vul ik mijn promotiecode in in de Store, zegt ie dat mijn code ongeldig of verlopen is. zal iemand mijn code gejat hebben? zat namelijk ook niet in een sealtje. Het is de steelcase. :/

hebben meer mensen hier last van :?
Ja ik ook.... maar een pagina voor deze had er ook al iemand last van... maar dat was opeen opgelost als ik me niet vergis :X

Edit: net effe gebeld.. de 16-10 ( morgen dus ) worden de codes volgens playstation pas geactiveerd... :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix79
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-02-2022
Ik heb de code deze morgen ingelost en dit werkte direct, ben wel afkomstig van Belgïe.

Het XMB Theme dat je krijgt is wel niet denderend, ik had op internet al een veel mooier gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 10:24

ljt

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:00:
[...]

Ja ik ook.... maar een pagina voor deze had er ook al iemand last van... maar dat was opeen opgelost als ik me niet vergis :X

Edit: net effe gebeld.. de 16-10 ( morgen dus ) worden de codes volgens playstation pas geactiveerd... :?
Vroeg me al af of ik me FRS nog binnen krijg vandaag. Heb helaas nog niemand gezien. Met welke vervoerder worden ze eigenlijk verstuurd? TNT komt hier namelijk meestal pas rond 8 uur savonds.
Leuk als je overdag moet werken maarja.......vandaag vrij en dan wil je wel gamen natuurlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ljt schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:32:
[...]

Vroeg me al af of ik me FRS nog binnen krijg vandaag. Heb helaas nog niemand gezien. Met welke vervoerder worden ze eigenlijk verstuurd? TNT komt hier namelijk meestal pas rond 8 uur savonds.
Leuk als je overdag moet werken maarja.......vandaag vrij en dan wil je wel gamen natuurlijk :'(
Ik kreeg hem gewoon met de post van de FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Nohead schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:20:
[...]

Waarom tot kerst? Stop met je eigen gek maken, martel je eigen niet langer...
BUY BUY BUY >:)
Als ik hem nu koop denk ik dat ik straks geen PS3 meer heb zodra mijn vriendin het ziet dat ik weer een game heb gekocht die ik na 2 uurtjes niet meer speel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
hier ook FRS via de normale TNT post geen pakket oid.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt

ljt

Gekkenhuis schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:34:
[...]

Ik kreeg hem gewoon met de post van de FRS.
Das shit want die is al wel geweest. Crap, zal je zien dat ie morgen er pas bij zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan bevestigen dat MM Arena ook al verkoopt; € 60 en € 65 voor de steelcase, niet zulke denderende prijzen maar goed, voor U2 maak ik een uitzondering ;) Ben overigens voor de steelcase gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zit nu bij chapter 15 van de 26. Vind het jammer dat ik er zo snel doorheen ga want het is echt een geweldige belevenis. Hopen dat de multiplayer een beetje leuk is om te doen. co-op lijkt me heel leuk maar heb nog niemand in mn friendslist staan, de meesten hebben een 360 :P

Er zit ook een soort Horde mode in geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

matrix79 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:25:
Ik heb de code deze morgen ingelost en dit werkte direct, ben wel afkomstig van Belgïe.

Het XMB Theme dat je krijgt is wel niet denderend, ik had op internet al een veel mooier gevonden!
Vond het theme ook bijzonder weinig voorstellen, had minstens een dynamisch thema verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
De mijne is ook binnen van FRS alleen frans (Op de hoes is de tekst Frans) of klopt dit.
Het is de LE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:03:
Kan bevestigen dat MM Arena ook al verkoopt; [...]
Niet zo vreemd aangezien de EU release op 14-10-2009 stond ;)

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Mededelingen mbt bestellingen en leveringen zijn niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Farrell schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:41:
Gisteren lekker zitten spelen. Man man man, wat een heerlijk spel! _/-\o_

Nu kan je in de menuopties geluidsinstellingen opgeven. Wat ik bij dynamisch bereik zou moeten opgeven, zou ik niet weten. In het boekje staat hier ook niks van uitgelegd. Wie o wie, weet wat je daarbij moet kiezen als je een surround systeem hebt?

Versterker: Onkyo TX SR307
Speakers: Canton Movie 80 CX
Ik vermoed dat het slaat op het verschil tussen stille en luide effecten. Als je bijvoorbeeld de range op laag zet hebben ontploffingen en voetstappen eenzelfde geluidsniveau en op hoog zullen de ontploffingen veel luider zijn.

Maar ik ben niet zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie vindt ook dat een spel zoeken in de multiplayer telang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:50:
Wie vindt ook dat een spel zoeken in de multiplayer telang duurt?
Dat viel me bij de beta al op, met name de co-op sessies. Had gehoopt dat dit in de final wel opgelost zou zijn eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms duurt het echt minuten lang, maar af en toe ook heel snel. Mischien als er nog meer mensen online komen. Mischiend at ze het nog verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die uncharted 2 via FRS hebben gekocht.... ik heb net een mail binnen met een xtra code voor Revenge Perk... Dus check je mail want deze is niet lang geldig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:22:
Voor mensen die uncharted 2 via FRS hebben gekocht.... ik heb net een mail binnen met een xtra code voor Revenge Perk... Dus check je mail want deze is niet lang geldig!!!
tot 19-10 zie ik, hebt dus een dag of 4 of hem te activeren. vraag me alleen af of hij ook dan echt helemaal verdwijnt of dat mensen die hem via de FRS kopen op 20-10 ook 4 dagen de tijd krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:12
Ik heb het spel vanmiddag bij de FRS gehaald, maar dan kan ik zeker niet aan zon extra code komen.
Wel weer een fantastisch spel, een waardige opvolger van 1 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ik heb ook om 18:30 uur een E-mail van de FRS gehad, met de Revenge code. Krijg je deze Revenge code niet, als je de game elders gekocht hebt?

Hier staat hij niet bij:

http://images.google.nl/i...hl%3Dnl%26sa%3DN%26um%3D1

Edit: Het lijkt erop dat dit een special Pre Order acie is:

http://www.gamerzines.com...ed-2-special-edition.html

Ik hoop het, want ik zou het zonde vinden als mijn Special Edition niet helemaal compleet is, ik ben namelijk een verzamelaar van exclusieve games compleet.

[ Voor 22% gewijzigd door Jumpman op 15-10-2009 19:48 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Ik heb ook bij de frs besteld en der zit een code bij en die doet het niet :( en ik heb nog geen revenge perk code gekregen.
Moet ik ze ff mailen Heb ze net gemailed.

[ Voor 8% gewijzigd door Slash500 op 15-10-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En ik start net vrolijk mijn PS3 op, omdat ik de game toch niet kan kopen dacht ik: dan maar de demo eens checken... is er geen demo? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slash500 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:56:
Ik heb ook bij de frs besteld en der zit een code bij en die doet het niet :( en ik heb nog geen revenge perk code gekregen.
Moet ik ze ff mailen Heb ze net gemailed.
Morge kunnen we de code inlossen! En waarom je de andere code via de mail nog niet hebt ontvangen weet ik niet... mischien effe geduld...
Phusebox schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:41:
En ik start net vrolijk mijn PS3 op, omdat ik de game toch niet kan kopen dacht ik: dan maar de demo eens checken... is er geen demo? :(
De demo ( BETA ) periode is al voorbij... dus je bent te laat, Dus snel naar de winkel om er 1 te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:42

FeaR

In GoT we trust

Pff... zit nu net in level 6, maar heb helaas wel 2 treasures laten liggen. Maar goed, dat is wel handig voor de replay-waarde want dat wordt sowieso nog een keer opnieuw spelen :)

Maar vraagje: soms als ik een wapen op wil pakken verschijnt er ook een blauw icoontje bij. Ik kan daarover niets vinden in het boekje en volgens mij gebeurt er ook niets. Iemand een idee wat dat is?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52
Tom schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:38:
[...]

Wanneer was die van jou verzonden?
Die van mij:
13/10/2009 Your order has been dispatched.

Hoop em voor het weekend te hebben... :9
Die van mij is dezelfde dag verzonden, 13/10/2009. Ik woon wel in Belgie, weet nie of dat iets uitmaakt, maar ik lees hier altijd klachten dat Play traag is naar Nederland, terwijl ik een bestelling van Play hier altijd binnen een dag of vier heb. Dus misschien dat er met een verzending van Game ook verschil kan zijn. Ik hoop voor jou dat ie d'r is voor 't weekend 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
botech schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:08:
[...]

Die van mij is dezelfde dag verzonden, 13/10/2009. Ik woon wel in Belgie, weet nie of dat iets uitmaakt, maar ik lees hier altijd klachten dat Play traag is naar Nederland, terwijl ik een bestelling van Play hier altijd binnen een dag of vier heb. Dus misschien dat er met een verzending van Game ook verschil kan zijn. Ik hoop voor jou dat ie d'r is voor 't weekend 8)
Ja dat is enorm verschillend. Ik heb bv mijn VGP exemplaar nog steeds niet terwijl andere hem wel al hebben. (gelukkig toch maar gekocht in NL omdat ik niet kon wachten)

God wat is deze game geweldig zeg. Ik ben nog niet zo heel ver (jungle) maar zit er nu al helemaal in.
Hopen dat ze keihard bezig zijn met deel 3.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Bij eplaza heb ik de steelcase opgehaald voor 55 euro!

Zit een boekje bij met een code; is die code voor perk+dlc? Want ik lees nu dingen over dat perks andere codes hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

spoiler:
ben in act 6, chick zit in de lift vast en stroom is uit. enige uitweg lijkt een opgeblazen kamen (met gat in plafond) en aantal vlagge stokken aan de muur rond het gebouw. snap er nix van hoe ik hier verder moet, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

himlims_ schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:30:
spoiler:
ben in act 6, chick zit in de lift vast en stroom is uit. enige uitweg lijkt een opgeblazen kamen (met gat in plafond) en aantal vlagge stokken aan de muur rond het gebouw. snap er nix van hoe ik hier verder moet, iemand?
spoiler:
Is niet heel lastig: gewoon naar de badkamer lopen en dan verder lopen over de balk die naar buiten hangt. Vanaf het puntje van de balk spring van naar de eerste vlaggenstok, van de eerste naar de tweede, etc. Als je dat doet volgt de rest vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:54
weet niet of het al gemeld is, maar als je op een gegeven moment door een dorp loopt met de lokale bevolking kun je daar ook mee communiceren. Zo kun je verstoppertje spelen en voetballen met de kinderen, of praten tegen een koe :P

dit door gewoon als je er vlakbij bent op driehoekje te druken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Qoon3x schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:35:
weet niet of het al gemeld is, maar als je op een gegeven moment door een dorp loopt met de lokale bevolking kun je daar ook mee communiceren. Zo kun je verstoppertje verspelen en voetballen met de kinderen, of praten tegen een koe :P

dit door gewoon als je er vlakbij bent op driehoekje te druken
LOL...

Dat zijn van die kleine dingen die het leuk maken.
Net ook al Marco Polo gespeeld
spoiler:
in het zwembad op het dak van het hotel
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Er zit ook echt gortdroge humor in, leuke one-liners :D

spoiler:
look out, from above! -gooit vijand naar beneden- look out, from below!

Je kon mij oprapen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:22:
Tnx voor de tip! Heb de revengeperk ingelost. Daarna deed de code uit mijn Steelcase het ook (LE content). Misschien een tip voor anderen! (daarvoor kreeg ik ook de error)

[ Voor 3% gewijzigd door The_Bash op 15-10-2009 22:30 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
kazuka schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:44:
Er zit ook echt gortdroge humor in, leuke one-liners :D

spoiler:
look out, from above! -gooit vijand naar beneden- look out, from below!

Je kon mij oprapen _O-
Lol, ja die kwam ik ook tegen. Maar dan nederlands gesproken!
Het spel zit echt bomvol met zulke humor! Geweldig haha _/-\o_
Ook elke keer opmerkingen van die chicks van "Hey, ik heb honger"... Midden in een gevecht... wtf _/-\o_ :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DennusB schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:27:
[...]
Lol, ja die kwam ik ook tegen. Maar dan nederlands gesproken!
In het Nederlands?!?
Zou daar toch echt niet aan moeten denken. Zeker niet als ik zie hoe sommige dingen als zijn vertaald naar de Nederlandse ondertiteling: "holy shit" dus letterlijk vertalen als "heilige schijt" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:32:
[...]

In het Nederlands?!?
Zou daar toch echt niet aan moeten denken. Zeker niet als ik zie hoe sommige dingen als zijn vertaald naar de Nederlandse ondertiteling: "holy shit" dus letterlijk vertalen als "heilige schijt" :+
Whahahaha. De ondertitels zijn een beetje brak soms inderdaad.
BIj die "heilige schijt" moest ik ook echt wel even lachen :P
Maar ik vindt het in het Nederlands echt geweldig, je lacht je dood met die droge humor van die gasten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@kazuka
spoiler:
of die dat je naar het hotel toe moet, drake gelijk zo iets van .. porno? :N

ik heb die redeem code ingegeven bij de store, leuk thema (juj) en zijn 3 items gedownload, maar geen gratis/extra item/perk??
[...]
In het Nederlands?!?
kan ik je beyond good and evil zeker aanraden in nld, lachen!!!

[ Voor 47% gewijzigd door himlims_ op 15-10-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ben er trouwens achter wat dat blauwe ninja icon is als je soms wapens op raapt: dan heb je de vijand omgelegd met een stealth kill en wordt je beloond met een granaat meer en/of betere wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:42:
Ben er trouwens achter wat dat blauwe ninja icon is als je soms wapens op raapt: dan heb je de vijand omgelegd met een stealth kill en wordt je beloond met een granaat meer en/of betere wapens :)
Hey cool :D Hoe ben je daar achter gekomen? Ik kon het niet vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik had al begrepen van de reviews dat het spel er waanzinnig mooi uit zou zien. Dat schept verwachtingen, maar het is mooi om te constateren dat al mijn verwachtingen dan ook daadwerkelijk ingelost worden. Wauw wat ziet dat er gaaf uit in chapter 3. :) Ik ga nu slapen morgen maar weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DennusB schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:49:
[...]
Hey cool :D Hoe ben je daar achter gekomen? Ik kon het niet vinden :P
Googlen op "Ucharted 2" + "blue icon".
Kom je vanzelf op een forum wat het heeft over een blauw ninja icon (wat het dus is) en waar ook wordt verteld dat het een zelfde idee is als in deel één waar je door een brute aanval ook meer ammo kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:54:
[...]
De demo ( BETA ) periode is al voorbij... dus je bent te laat, Dus snel naar de winkel om er 1 te halen ;)
BETA was alleen multiplayer toch? Die kan me sowieso gestolen worden, vast net zo goed als MGS online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Zit nu op 4 uur en 22 minuten totale speelduur en begin net aan Chapter 12, dus iets over de helft. Maar op één of andere manier wel 52 minuten "standing still" volgens de statistieken. Dus denk dat daarmee de cutscenes bedoeld worden.

Maar denk dat ik dus iets van 9 uur nodig ga hebben om die game uit te spelen. Dus wel korter dan de vaak genoemde 10-12 uur. Maar dat had ik met deel één ook: deed ik 6,5 uur over in plaats van de opgegeven 8 uur :)

Het is overigens niet dat ik door de game rush en alles skip, want heb tot nu toe nog "maar" twee treasures gemist en geen enkel filmpje geskiped.

Maar nu toch maar avond houden, want anders speel ik die game nu in één ruk achter elkaar uit :P

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 15-10-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:34:

Het is overigens niet dat ik door de game rush en alles skip, want heb tot nu toe nog "maar" twee treasures gemist en geen enkel filmpje geskiped.

Maar nu toch maar avond houden, want anders speel ik die game nu in één ruk achter elkaar uit :P
hoe denk je te weten dat je maar 2 treasures hebt gemist, waarom zouden dat er niet meer/minder kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Heb nu hoofdstuk 1 gedaan en ben nu bij hoofstuk 2. Ik schrok wel bij hoofdstuk 1, zo scripted, zo weinig bewegingsvrijheid in vergelijking met Uncharted: Drake's Fortune. Gelukkig kreeg ik de 'lekkere' bewegingsvrijheid wel in hoofdtuk 2, en was het scripted wat meer naar de achtergrond en niet overdreven aanwezig. Heerlijke game!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ben ik de enige die het eerste stealth gedeelte niet zo super vond? Vaak zat ik er met mijn neus op en zagen ze mij niet. Ook met die gast die je van achteren van het balkon af moest trekken dat gaat ook niet zo makkelijk.

Voor de rest uiteraard wel een super game, hoop overigens niet dat mijn cdwow order ook gecancelled wordt zoals hierboven ergens staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

voor het eerst in mijn leven een game van deze lengte in 1 keer uitgespeeld. Heb er 10,5 uur over gedaan op normal en kan niet anders concluderen dat dat dit het beste spel is wat ik tot nu toe ooit heb gedaan. Gewoon alles klopt aan dit spel. echt werkelijk waar alles!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

ja stealth in het eerste level is ook niet zo super. maar ik denk eerder dat het ook een kwestie van wennen is. zo had ik er later in het spel helemaal geen problemen mee en zeker als je weet wat je precies kunt doen en hoever je kunt gaan voor ze je zien. Wat bij mij in het begin altijd fout ging was vanuit cover iemand stealth killen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

himlims_ schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:54:
[...]
hoe denk je te weten dat je maar 2 treasures hebt gemist, waarom zouden dat er niet meer/minder kunnen zijn?
Als je Chapter Select doet dan kan je per level zien hoeveel gevonden treasures je hebt van het totaal in dat level. En in level 2 en 3 mis ik beide één treasure (dus ééntje in dat museum en eentje in Borneo).

Voila: 2 stuks heb ik dus gemist ;)

Maar zaterdag toch ook maar Brütal Legend kopen, want denk dat ik deze week de end-credits nog wel van het scherm zie rollen...

[ Voor 43% gewijzigd door FeaR op 16-10-2009 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben maar gestopt bij chapter 24 want ik wil niet dat ik het einde nu al krijg :( Er zitten echt wel wat geweldig spectaculaire achtbaanritjes in kan ik je zeggen, niet normaal! :D

spoiler:
de treinrit vond ik fantastisch, die omgevingen zagen er echt prachtig uit. Het stuk met die trucks waar je over moet springen was ook knap gemaakt, echt Indy style :P Alleen toch weer jammer dat er een soort van mutants / vreemde beesten in moeten. Lang niet zo erg als in deel 1 maar deze baviaan achtige beesten zijn wel zwaar irri. Ik ben nu net bij het stuk dat ik de ingang van die Shimbala heb geopend, dus het einde is nabij vrees ik. Wat zijn die sneeuwlevels trouwens sprookjesachtig mooi. Dat dorpje in Tibet was echt zo gezellig. De sneeuw zelf is ook knap gemaakt met die voetsporen.

Zou met dit spel nu het maximale uit de PS3 zijn gehaald of kunnen we nog mooier verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
kazuka schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:04:
Ben maar gestopt bij chapter 24 want ik wil niet dat ik het einde nu al krijg :( Er zitten echt wel wat geweldig spectaculaire achtbaanritjes in kan ik je zeggen, niet normaal! :D

spoiler:
de treinrit vond ik fantastisch, die omgevingen zagen er echt prachtig uit. Het stuk met die trucks waar je over moet springen was ook knap gemaakt, echt Indy style :P Alleen toch weer jammer dat er een soort van mutants / vreemde beesten in moeten. Lang niet zo erg als in deel 1 maar deze baviaan achtige beesten zijn wel zwaar irri. Ik ben nu net bij het stuk dat ik de ingang van die Shimbala heb geopend, dus het einde is nabij vrees ik. Wat zijn die sneeuwlevels trouwens sprookjesachtig mooi. Dat dorpje in Tibet was echt zo gezellig. De sneeuw zelf is ook knap gemaakt met die voetsporen.

Zou met dit spel nu het maximale uit de PS3 zijn gehaald of kunnen we nog mooier verwachten?
Ik snap precieswat je bedoel met betref tlandschap in de spoiler tag, vaak wou ik toch gewoon even kijken. zoveel details en prcht en praal. Erg netjes!

Maar ik denk niet dat zeal het uiterste eruit hebben gehaald. limitaties worden toch wel doorbroken. Bij alle vorige generatie consoles riepen ze ook elke keer dat ze het uiterste eruit hadden gehaald maar elke keer werd het toch weer overtroffen. Ze worden steeds creatiever met de limited resources.

Maar damn je gaat wel erg snel door de story mod eheen zeg, zit nu aan de 5:30uur in de storymode en al bijchapter 20 terwijl de difficulty toch op hard staat. kijk ook regelmatig voor treasures rond. Maar het spel slokt je op. Gelukkig de multiplay nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Sn0wblind schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 04:33:
[...]Maar damn je gaat wel erg snel door de story mod eheen zeg, zit nu aan de 5:30uur in de storymode en al bijchapter 20 terwijl de difficulty toch op hard staat. kijk ook regelmatig voor treasures rond. Maar het spel slokt je op. Gelukkig de multiplay nog :)
Dan knal je er wel heel snel doorheen...
Chapter 20 is toch zeer tegen het einde als je nagaat dat er 26 chapters zijn. En daar al zijn na 5:30 is wel heel snel. Dacht dat ik redelijk vlot was met 4:22 (waarvan 52 minuten niets doen aka standing still) en dan bij chapter 12. Dus vraag me om eerlijk te zijn af hoe jij speelt :P

Edit:
Net nog even gespeeld, maar had de eerst vastloper |:(
Ik kreeg een Trophie, dus ik ga ingame naar de XMB om te zien wat die inhoudt. Maar terug keren naar de game gaat dus niet meer. PS3 reageerde nergens op betreffende controller knoppen, dus toen maar de console zelf uitgezet. Straks maar eens zien hoe veel ik nu opnieuw moet doen, nu toch maar eerst slapen O-)

[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 16-10-2009 05:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Met de mulitpayer kun je ook serieus lachen hoor. Bijvoorbeeld in "ice world" aan een richeltje gaan hangen, komt je tegenstander voorbij lopen en trek je hem zo het ravijn in en hoor je hem nog roepen SHIT! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

Vraagje over een stukje NS:
spoiler:
Ben nu bij de trainride, op een gegeven moment moet je dan tegen een gozer knokken die nogal groot is en aldoor de portofoon in handen had.

Wat is hier de goede strategie. Want hij blijft maar met granaten gooien en die raken mij steeds omdat ik te weinig plek heb om uit te wijken. Moet je steeds langs hem heen rennen naar de andere kant van de trein en dit blijven herhalen?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
[...]

In het Nederlands?!?
Je kan hopelijk audio & subs toch wel in het Engels horen? Of is het Nederlands only? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

spoiler:
in het verleden heb ik me bezig gehouden met game-dev (met name lvl design en texture bouwen), daardoor wil ik soms wat kritisch(er) naar een game kijken. Hoe goed ik me best ook doe ik vind maar weinig bugs of foutjes. Een van de dingen; die flashlight schijnt altijd waar de camera schijnt - game wel fijn - maar krijg je soms vreemde situaties. De belichting van de ogen zit een aantal permanete witte pixels in. Die altijd duidelijk zichtbaar zijn, ook als er teweinig belichting is. beetje jammer. Grootste min punt vind ik de AI, die poppetjes zijn geweest stom .. jammer. Meer te mauwen heb ik niet (moet moet altijd zeiken he O-))
Maar wat een knap staaltje werk, zelden zulke sterke emoties gezien van een game character - wat zeg ik ... nooit eerder. Vond vooral het stuk met die heli wel erg tof gedaan, als die dat gebouw neer haalt waar je in zit. geweldig ... ben er nog niet helemaal achter hoe je welke trick/combat wanneer doet, vanochtend maakte drake en drop-kick, die was nieuw voor mij :+. Was wel aangenaam verrast dat cloe ineens in het verhaal terug kwam, was misschien wel teverwachten ... maar goed, niet op dat moment verwacht. wat een prachtige game is dit!! Gister even aan de MP gewaagt, die goldrush is wel zo tof om te doen met vrienden. Helaas is het party systeem wel niet zo ongeloflijk kut, en wacht je meer dan dat je kunt spelen. Ik wil van game > game > game [.. ] in uncharted is dat niet mogelijk :'( - hopelijk wordt dat gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Maximus schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:13:
Vraagje over een stukje NS:
spoiler:
Ben nu bij de trainride, op een gegeven moment moet je dan tegen een gozer knokken die nogal groot is en aldoor de portofoon in handen had.

Wat is hier de goede strategie. Want hij blijft maar met granaten gooien en die raken mij steeds omdat ik te weinig plek heb om uit te wijken. Moet je steeds langs hem heen rennen naar de andere kant van de trein en dit blijven herhalen?
Dit was mijn strategie:

spoiler:
Gewoon op hem blijven schieten vanuit blind-fire als je dekking zoekt achter zo'n bankje.
Op het moment dat je ziet dat hij een granaat gooit/gaat gooien naar voren rennen en hand-to-hand combat doen, dan kom je weer aan de andere kant van de wagon terecht, daar ligt nog een granaat die je kan gooien en verder herhaal je het gewoon weer, schieten tot hij een granaat gooit en dan naar de andere kant sprinten via hand-to-hand combat waar je hem ook een klap mee verkoopt, na een paar keer heen en weer heb je hem verslagen.

Ik stond trouwens aan het eind van de game op ruim een uur 'standing still', ik denk die teller best hoog is omdat hij het wss ook meetelt als je dekking aan het zoeken ben. Daarnaast sta je natuurlijk ook bijna altijd stil als je aan het schieten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand vanavond zit in een potje goldrush? ik wil keer verder dan wave 6 komen

welke MP modus spelen jullie graag?

Gister nog potje gedaan pistols + nades .... viel vies tegen, tot ik ergens een riotschild bemachtigd had }:O komma poppetjes

Ik heb die redeem code ingegeven bij de store, leuk thema (juj) en zijn 3 items gedownload, maar geen gratis/extra item/perk?? hoe werkt dit?

//edit - uncharted 3 komt

[ Voor 85% gewijzigd door himlims_ op 16-10-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Hmm nog steeds geen code van FRS ontvangen.
Duurt wel lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
himlims_ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:12:
iemand vanavond zit in een potje goldrush? ik wil keer verder dan wave 6 komen

welke MP modus spelen jullie graag?

Gister nog potje gedaan pistols + nades .... viel vies tegen, tot ik ergens een riotschild bemachtigd had }:O komma poppetjes

Ik heb die redeem code ingegeven bij de store, leuk thema (juj) en zijn 3 items gedownload, maar geen gratis/extra item/perk?? hoe werkt dit?

//edit - uncharted 3 komt
Ik doe graag mee. In de Beta niet verder dan wave 8 (normal) gekomen. Mijn PSN_id is gelijk aan mijn GOT-nick (The_Bash). Iemand anders die houdt van een beetje teamwork, voel je vrij om me toe te voegen!

De perk heb ik gekregen via de actie van FRS (pre-order). Het is een aparte code die je per e-mail ontvangt (uiteraard op het adres wat je gebruikt hebt voor je bestelling :+ )

Ben bewust gestart met multiplayer en nog niet met de singeplayer. Weet zeker dat ik er dan snel doorheen ga (in de zin van, kan niet meer stoppen met spelen). Wil het nog even bewaren, vind de multiplayer nog ook nog heel erg gaaf! Blijf dus vooral spoiler tags gebruiken!!!

[ Voor 16% gewijzigd door The_Bash op 16-10-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

The_Bash schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:07:
[...]

Ik doe graag mee. In de Beta niet verder dan wave 8 (normal) gekomen. Mijn PSN_id is gelijk aan mijn GOT-nick (The_Bash). Iemand anders die houdt van een beetje teamwork, voel je vrij om me toe te voegen!

De perk heb ik gekregen via de actie van FRS (pre-order). Het is een aparte code die je per e-mail ontvangt (uiteraard op het adres wat je gebruikt hebt voor je bestelling :+ )

Ben bewust gestart met multiplayer en nog niet met de singeplayer. Weet zeker dat ik er dan snel doorheen ga (in de zin van, kan niet meer stoppen met spelen). Wil het nog even bewaren, vind de multiplayer nog ook nog heel erg gaaf! Blijf dus vooral spoiler tags gebruiken!!!
Ik ben hier vanavond ook wel voor in, mijn psn staat hieronder indien je nog een persoon zoekt.

Maar met die perk moet je ook weer niet al te blij zijn, ben bij verschillende servers al gekicked omdat ze dachten dat ik een cheater was omdat je die perk officieel pas bij level 52 kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
FeaR1986 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 04:55:
[...]

Dan knal je er wel heel snel doorheen...
Chapter 20 is toch zeer tegen het einde als je nagaat dat er 26 chapters zijn. En daar al zijn na 5:30 is wel heel snel. Dacht dat ik redelijk vlot was met 4:22 (waarvan 52 minuten niets doen aka standing still) en dan bij chapter 12. Dus vraag me om eerlijk te zijn af hoe jij speelt :P
Die standin still tijd heb ik ook hoor, is gewoon wanneer je dekking zoekt en schiet, ik keek daar niet zo van op iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
spoiler:
geweldig spel, maar helaas zit er weer zon k*twezen in in chapter 20....krijg ik met geen mogelijkheid dood, tijd voor een pauze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Tommzz schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:36:
spoiler:
geweldig spel, maar helaas zit er weer zon k*twezen in in chapter 20....krijg ik met geen mogelijkheid dood, tijd voor een pauze
spoiler:
blijven schieten en ontwijken, na een tijdje krijg je een cutscene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Sn0wblind schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:55:
[...]

spoiler:
blijven schieten en ontwijken, na een tijdje krijg je een cutscene
spoiler:
nou hij is weg...half uur pauze heeft me goedgedaan >:) anyway, hij is niet dood, dus hij zal nog wel terugkomen helaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die af en toe niet verder kunnen....gameguides:

http://rapidshare.com/files/293779336/amongthieves.txt

http://www.gamespot.com/features/6232975/p-3.html

http://guides.ign.com/guides/14225971/page_3.html

Ik ben nog aan het wachten op mijn order van game.co.uk, 13-10 verzonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

:D @ chapter 6

spoiler:
MARCO! MARCO! fish in the water!_/-\o_ (en als je weer een keer in duikt krijg je nog een 5,0000

[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-10-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gekkenhuis schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:22:
:D @ chapter 6

spoiler:
MARCO! MARCO! fish in the water!_/-\o_ (en als je weer een keer in duikt krijg je nog een 5,0000
wat heb je er aan? ja paar extra doekoe ....
spoiler:
als je zwemt in die tempel, zegt drake tegen die chick; kom er ook in.. waarop zij antwoord; je wilt mij enkel in een nat t-shirt zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

himlims_ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:24:
[...]

wat heb je er aan? ja paar extra doekoe ....
spoiler:
als je zwemt in die tempel, zegt drake tegen die chick; kom er ook in.. waarop zij antwoord; je wilt mij enkel in een nat t-shirt zien _/-\o_
spoiler:
wanneer komt dat? of ben ik daar al voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gekkenhuis schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:33:
[...]
spoiler:
wanneer komt dat? of ben ik daar al voorbij?
spoiler:
Net nadat je weer herenigd bent met Elena en Jeff (haar cameraman) en dan de tempel in gaat.

Deel twee loopt toch wat lastiger qua treasures dan deeltje één. Mis er nu al vijf en zit net op de helft, in deel één miste ik er maar ééntje na de eerste keer uitspelen. Heb er te veel gemist op die trein-levels, maar dat kwam meer omdat ik die levels wilde rushen want zo mooi vond ik die niet: eerder irritant en langdradig...

Maar goed: zit nu in Nepal en kreeg opeens zin in Assassin's Creed II als je zo mooi over dat dorp heen kijkt en het gevoel van vrijheid hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:19
Gekkenhuis schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:16:
[...]

Ik ben hier vanavond ook wel voor in, mijn psn staat hieronder indien je nog een persoon zoekt.

Maar met die perk moet je ook weer niet al te blij zijn, ben bij verschillende servers al gekicked omdat ze dachten dat ik een cheater was omdat je die perk officieel pas bij level 52 kan kopen.
Wil ook wel van de partij zijn, hoelaat ongeveer? Mijn vrouwtje wil eerst goede tijden/slechte tijden kijken :/ Dus zal wel naar half 9 worden voor mij.

PSNID: DamianLP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The_Bash schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:07:
[...]

Ik doe ook wel even mee. maar is geheel afhankelijk van hoelaat jullie gaan.
Ik heb hem nog nooit gespeeld online maar ben niet nieuw in online play (samen play vooral)
Donstil-nl is me PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt

ljt

heb hem vandaag ook eindelijk binnen gekregen van FRS!! :)

Alles codes gehad en ze werken ook nog!! Maar nu snel weer verder spelen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nou fraai; start uncharted voor de 2e keer; blijft ie feezen op die skeptor (?) die je loading bar aangeeft ... fucked. de game installeerd toch niets of wel? dit nadat ik de redeem code heb ingegeven :'(

paniek om nix; rebootje was voldoende.

DamianLP toegevoegd, iemand meer potje?

wel crap dat die party mode (het maken van groep) nog steeds zo belabberd is als in de BETA.
echt hopelijk fixt men dit soon, want dat is het enige min punt van deze game ... maar wel een HUGE minpunt

[ Voor 42% gewijzigd door himlims_ op 16-10-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

himlims_ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:50:
nou fraai; start uncharted voor de 2e keer; blijft ie feezen op die skeptor (?) die je loading bar aangeeft ... fucked. de game installeerd toch niets of wel? dit nadat ik de redeem code heb ingegeven :'(
Had ik toenstraks ook:
Gisternacht liep de game voor het eerst echt vast nadat in ingame "even" naar de XMB wilde gaan. Complete freeze, dus console gewoon uit gezet door de knop vooraan in te houden. Toenstraks de console weer aangezet en Uncharted proberen te laden. Zelfde stuk met die sleutel (ja sleutel/skeptor) laadde hier ook niet goed door. Heb wel tien minuten naar dat ronddraaiende ding zitten kijken. De PS3 een reset gegeven met de powerbutton aan de achterkant deed alles weer gewoon laden. Heb voor de zekerheid ook maar de Uncharted 2 Beta weggegooid, want je weet maar nooit :P

Oorsprong van het probleem is dus wel anders, maar het visuele deel komt wel overeen...

Zie: reboot doet wonderen :*)

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 16-10-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Even een vraagje!
Klopt het nou dat je met de perk (code van FRS) de revenge booster unlocked, maar dat je 'm nog wel moet kopen in de ingame store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

The_Bash schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:59:
Even een vraagje!
Klopt het nou dat je met de perk (code van FRS) de revenge booster unlocked, maar dat je 'm nog wel moet kopen in de ingame store?
jah vanuit je mail staat zo'n redeem key, die vul je in in de PSN store (100kb download), in uncharted MP druk je op R1 voor de store, perk2 kopen $136000 geloof ik. in de lobby kies diekuukske en je kunt 'm equipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Heb wat mensen die hier hun PSN spamden toegevoegd, wil ook wel meedoen in een leuk potje knallen... Ben nu online!

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ga de singleplayer ff in.
(ben net in de stad. best wel gaaf lekker sluipen en de onvermijdelijke stukjes knallen)
Zal deze pagina af en toe F5'en om te kijken hoelaat jullie gaan.

Edit: die seksistische grappen zijn wel fet trouwens. Je merkt goed op welke doelgroep deze game gericht is.

[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 16-10-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Donstil schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:14:
Ik ga de singleplayer ff in.
(ben net in de stad. best wel gaaf lekker sluipen en de onvermijdelijke stukjes knallen)
Zal deze pagina af en toe F5'en om te kijken hoelaat jullie gaan.
Heb je een invite gestuud, dus feel free :)

Blijft lastig die Survival mode :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The_Bash schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:20:
[...]

Heb je een invite gestuud, dus feel free :)
top dan komt ik ff. (niets gezien behalve wat friend invites)

EDIT: Ik heb een PSN mic maar zou niet weten waar, maar ik zit ingame.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 16-10-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

grrr, Denk dat er toch iets met mijn firewall settings goed zit. Normaliter geen problemen met online gaming op de ps3. Echter ondervind ik nogal hinder met uncharted-2, erg frustrerend. Bij een invite van bierslet tovert de ps3 een melding dat het niet mogelijk is om te joinen. Indien ikzelf een party wil starten blijft het scherm >15min. hangen op 'creating party' en verder niets. Dan een quit game en nog een keer proberen. Volgens de netwerk test vanuit systeem instellingen is alles succesvol, en nat2 verbinding (?). Echter wel maar 11.4mbit .Hieronder mijn gebruikte firewall rules;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xCwSbTl8LNCcljFBLgCXNtLv/full.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door himlims_ op 16-10-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik heb nog geen echte kritiek gelezen op het spel hier... ik ga mezelf echt voor mijn kop slaan als ik de vetste game ooit aan het missen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik zit nu in de 'lobby' te wachten, mensen die ff willen mp'en zijn welkom, als ik je nog niet toegevoegd heb: PSN = Arienix

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Phusebox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:56:
Hmm ik heb nog geen echte kritiek gelezen op het spel hier... ik ga mezelf echt voor mijn kop slaan als ik de vetste game ooit aan het missen ben.
Dit is de vetste game ooit, haal je m niet, ben je idd gek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gewoon uit Engeland importeren. En als ie niet bevalt dan kun je m 2de hands met weinig tot geen verlies weer doorverkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 16-10-2009 21:23 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Je vond deel 1 toch niks?
In dat geval heeft het weinig zin om deel 2 te kopen.

Ik wacht nog steeds op m'n game.co.uk bestelling :{
Pre-orderen doe ik niet meer voor dit soort games. Haal het wel in de winkel.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste