Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nohead schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:56:
w00t alle preorders van vgp.ca worden vandaag of morgen geshipped :D
Grote kans dat we het nog voor de NL releasedate binnen hebben.
Konings ik check net me mail en hij is idd donderdag al verstuurd door VGP.
Valt me op dat ze al hun vroege pre-orders (ik pre-order altijd vroeg met de PayLater optie) enorm snel shippen.

Ik was hier net nog even wezen vragen bij een GameStop (miami beach) maar die meneer kon me wel zeggen dat hij binnen was maar wilde hem echt niet verkopen zeg, dat kwam niet alleen omdat hij onvriendelijk :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:11

Grozno

acts without consequence!

Ik weet niet of jullie het interresant vinden, maar een aantal shops heeft al een levering Uncharted 2 gehad.
Wie weet gaat ie dus wel iets eerder in de verkoop.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294573

Is de special edition de moeite waard? Heb de gewone bij gamemania besteld, maar wil mischien de special edition. Alleen staat er op de site van game mania dat hij is uitverkocht. En ik heb 17 euro al betaald, dus ik weet niet of ik hem kan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:41
Donstil schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 07:57:
[...]

Konings ik check net me mail en hij is idd donderdag al verstuurd door VGP.
Valt me op dat ze al hun vroege pre-orders (ik pre-order altijd vroeg met de PayLater optie) enorm snel shippen.

Ik was hier net nog even wezen vragen bij een GameStop (miami beach) maar die meneer kon me wel zeggen dat hij binnen was maar wilde hem echt niet verkopen zeg, dat kwam niet alleen omdat hij onvriendelijk :P
DatPaylater; is dat gewoon via bankgiro? Dat zou wel super zijn zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 14:22

ljt

Anoniem: 294573 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:56:
Is de special edition de moeite waard? Heb de gewone bij gamemania besteld, maar wil mischien de special edition. Alleen staat er op de site van game mania dat hij is uitverkocht. En ik heb 17 euro al betaald, dus ik weet niet of ik hem kan annuleren.
Tja, dat ligt een beetje aan jezelf. De extra's bij de special edition:

- gouden wapens bij multiplay (Via downloadcode)
- 2 extra skins voor multiplay (Via downloadcode)
- Steelcase
- XMB theme
- Revenge perk al vanaf begin te gebruiken(Via downloadcode)

Als je 1 of meerdere van deze wil hebben dan moet je voor de special edition gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-05 14:08

Grannd

da Granndest

RedHat schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:43:
[...]

DatPaylater; is dat gewoon via bankgiro? Dat zou wel super zijn zeg.
Alleen credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik kom net terug van vakantie en ben nog twee dagen vrij.

hoop eigenlijk dat hij er vandaag of morgen bij zit vanuit canada. is al eens eerder gelukt op maandag.

die eerste 6min ingame zagen er echt fet uit dus kan haast niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 15:40

Jan Laros

Aerschtuner

http://twitter.com/Gamezine/statuses/4791338658

Haha. :D

Overigens heeft Naughty Dog aangegeven dat er al gewerkt wordt aan dlc voor Uncharted 2. Als SCEE dat hetzelfde aan gaat pakken als bij Killzone 2, dan kunnen we misschien al op zeer korte termijn een download pakket verwachten met multiplayer uitbreidingen. Ik hoop echter dat ze ook extra content voor de single player experience gaan uitbrengen (zoals Microsoft bij Fable II heeft gedaan bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De beta is inmiddels verlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 18:25
I'm in! :) Totaal niet verwacht deze game te kopen. 2 oktober eindelijk met Uncharted: Drake's Fortune begonnen en gisteren uitgespeeld op normaal. Wat een game. Gisteren dus toch maar Uncharted 2: Among Thieves Collector's Edition gekocht.

spoiler: Uncharted Drakes Fortune
Nu alleen hopen dat er in Uncharted 2: Among Thieves geen monsters zitten. weet iemand of dit al bevestigd is?

[ Voor 22% gewijzigd door Jumpman op 13-10-2009 09:04 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Hmm ik twijfel nog steeds, wel kopen of niet kopen.

De prijs is als pre-order gunstig, maar straks natuurlijk weer duurder zodra het spel uit is. Maar ik zit al met een Forza 3 die volgende week uitkomt en COD:MW2 er nog eens achteraan over 4 weken.

Denk dat ik het maar niet doe... soms moet je ook foute beslissingen maken...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:01:
spoiler: Uncharted Drakes Fortune
Nu alleen hopen dat er in Uncharted 2: Among Thieves geen monsters zitten. weet iemand of dit al bevestigd is?
Dat is afhankelijk van het verhaal ;) In deel 1 kwamen ze voor omdat het voortborduurde op het plot. Maar ik hoop ook dat ze dergelijke dingen eruit gelaten hebben in deel twee. En je zegt dat je de special edition gekocht hebt, in NL? Of besteld ergens?

Kreeg van game.co.uk paar weken terug een mailtje dat Uncharted 2: de special edition duurder was geworden. Maar omdat ik hem al in preorder status had bij hen zouden ze niet achteraf de prijs omhoog doen. 1 van de voordelen van vroeg preorderen aldus de mail :) Ben benieuwd of ik mijn exemplaar zal aantreffen bij de post nadat ik terug kom van herfstvakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Joosie200 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:28:
[...]
En je zegt dat je de special edition gekocht hebt, in NL? Of besteld ergens?
Ik heb hem voor € 57,97 (met addiscount, inclusief verzending) bij FRS besteld. Als je ook ANWB lid bent of PU VIG Card hebt kan je de game voor € 52,15 (inclusief verzending) kopen.

Bij www.game.co.uk was hij zelfs £39,99 (exclusief verzending), inmiddels omgerekend met verzending € 51,74 en het verschil plus de levertijd vond ik te weinig om toch voor www.game.co.uk te gaan.

Hoe eerder preorderen hoe beter inderdaad. Ik heb pas deze week besloten Uncharted 2: Among Thieves te kopen. Nog even de prijzen gechecked (www.budgetgaming.nl, MM, Saturn etc.), maar die verkopen zoals het er nu naar uitziet voor minimaal € 49,00 de gewone versie. Dan is die € 9,00 maximaal het wel waard voor de Collectors Edition. Bij Game Mania is de Collector's Edition al helemaal uitverkocht.

[ Voor 50% gewijzigd door Jumpman op 13-10-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 15:12
Jumpman schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:04:
[...]

Ik heb hem voor € 57,97 (met addiscount, inclusief verzending) bij FRS besteld. Als je ook ANWB lid bent of PU VIG Card hebt kan je de game voor € 52,15 (inclusief verzending) kopen.

Bij www.game.co.uk was hij zelfs £39,99 (exclusief verzending), inmiddels omgerekend met verzending € 51,74 en het verschil plus de levertijd vond ik te weinig om toch voor www.game.co.uk te gaan.
Ik weet niet welke koers jij rekent maar ik kom uit op nog geen 46 euro i.p.v. 51,74 euro. En voor die 46 euro had ik dan nog de special edition ook bij Game :+

Live rates at 2009.10.13 08:20:18 UTC
43.00 GBP = 45.8216 EUR
United Kingdom Pounds Euro
1 GBP = 1.06562 EUR 1 EUR = 0.938422 GBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Okay, bij mij is de Collectors Edition £44,99 + £2,95 verzend kosten naar Europa x 1,056 = €50,62.

Ik heb de koers van mijn CC gepakt, i.v.m. jezelf rijk rekenen. Het verschil van maximaal € 7,50, terug gaan in Nederland bij ernstige beschadiging en het risico van geen levering op de dag van release maakt het voor mijzelf verklaarbaar.

[ Voor 42% gewijzigd door Jumpman op 13-10-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven.

Daarom zou je ook bij videogamesplus.ca moeten bestellen.
Heb je hem vrijwel altijd op de vs release binnen met uitloop naar de eu release.

Games kosten daar Inc zending ongeveer €41,50.

Is toch een aanzienlijk verschil met de frs prijs die jij betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 15:12
Net een mail gehad van Game dat mijn Uncharted 2 gepost is. *O*
Hopelijk is ie hier tegen vrijdag, 't zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:32:
@hierboven.

Heb je hem vrijwel altijd op de vs release binnen met uitloop naar de eu release.

Hmm ik wilde hem daar gaan bestellen omdat het toch wel goedkoop is... vroeg me af hoe lang hun levertijd is...

En toen kwam ik bij de checkout en moest ik 30 CAD verzendkosten betalen? ehm sorry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

Phusebox schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:55:
[...]

Hmm ik wilde hem daar gaan bestellen omdat het toch wel goedkoop is... vroeg me af hoe lang hun levertijd is...

En toen kwam ik bij de checkout en moest ik 30 CAD verzendkosten betalen? ehm sorry?
Op de site staat: USA & International shipping rates are $7.49 Canadian per game title.

Mijn game order is ook verstuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Phusebox schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:55:
[...]En toen kwam ik bij de checkout en moest ik 30 CAD verzendkosten betalen? ehm sorry?
Express shipping gekozen ofzo?

Ik heb hem iig binnen van VGP! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Grannd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:03:
[...]

Heb jij hem al binnen ? :|

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
[...]

Nee ik kies standaard shipping, 1 game in mijn cart, verzending naar Nederland... ach ja, ik was toch al aan het twijfelen over deze game. Dan maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
De beta is per direct afgelopen...reden: onbekend. Dus wachten op de release.!

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]
ik ben vandaag wel vrij maar heb nog niets, de ost is normaal nooit zo laat eigenlijk.
Ik heb ook geen recame (via post) gehad dus blijf nog ff hopen. Morgen weer werken dus speel liever nu nog wat.

ik betaalde trouwens aan schiiping : Country NL : 0.1 lb(s): $7.49CDN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:12
P.E.No.1 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:26:
Dat is wel erg jammer, had hem er graag nog bij gehad..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05 17:38

Ves

A gadget addicted Bounty

Reden is niet onbekend. Stond in de PlayStation Store als je het ging downloaden, dat het maar tot 12 oktober beschikbaar zou zijn.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:33
Nette en snelle levering van VGP! Dag hard gewerkt dan is z'n leuk presentje wel welkom!~ En nu gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vervelend dat de TNTpost niet gewoon zijn werk doet over heel nederland.

Als Videogamesplus alle nederlandse orders donderdag heeft verscheept (zo lijkt het) waarom hebben dan niet alle nederlanders hem vandaag binnen? Zou niet zo mogen zijn dat het per regio verschild hoe snel de post is.
Of heb jeje internationale brief/envalop eerder als je onder de herrie van schiphol woont?
(ik woon in de randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 23:40
Ook maar eens Uncharted 2 besteld bij VGP! Nu maar hopen dat ik hem snel heb. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Nu net een kleine 3 uur gespeeld, singleplayer enkel.

Tja, met zulke hoge verwachtingen is het moeilijk om te zeggen dat ze overtroffen zijn, maar Naughty Dog lost ze zeker in.
Voor mijn gevoel is er deze keer nog meer aandacht besteed aan het verhaal en de personages, en er is ook zoveel humor.
Hand-to-hand combat werkt veel beter en leuker nu, gewoon vierkantje drukken om aan te vallen en soms op driehoekje om te counteren, speelt leuk en ziet er geweldig uit.
De graphics zijn echt nog een stukkie beter dan deel één, ziet er gewoon geweldig uit. En de 5.1 DTS track maakt alles helemaal af.

Ff eten en dan weer verder spelen, ik ben alleen bang dat ik hem in een paar dagen al uit heb.
Maar dan is er nog multiplayer, trophies, crushing modus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Grannd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:01:

Tja, met zulke hoge verwachtingen is het moeilijk om te zeggen dat ze overtroffen zijn, maar Naughty Dog lost ze zeker in.
Voor mijn gevoel is er deze keer nog meer aandacht besteed aan het verhaal en de personages, en er is ook zoveel humor.
Hand-to-hand combat werkt veel beter en leuker nu, gewoon vierkantje drukken om aan te vallen en soms op driehoekje om te counteren, speelt leuk en ziet er geweldig uit.
De graphics zijn echt nog een stukkie beter dan deel één, ziet er gewoon geweldig uit. En de 5.1 DTS track maakt alles helemaal af.

Ff eten en dan weer verder spelen, ik ben alleen bang dat ik hem in een paar dagen al uit heb.
Wat is Crushing modus als ik mag vragen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Hoogste moeilijkheidsgraad, zat ook in Uncharted deel één, moet je gewoon constant in cover zitten anders dan ben je de lul :P

@ Donstil: Tja met internationale post zijn er altijd wel een paar dagen speling, maar normaal gezien moet je hem morgen of overmorgen wel binnen krijgen van VGP als hij donderdag op vrijdagnacht is verzonden.
Soms heb je geluk en is het snel, soms moet je een paar dagen langer wachten, maar elke dag vóór de Europese release is meegenomen.

[ Voor 57% gewijzigd door Grannd op 13-10-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Grannd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:05:
Hoogste moeilijkheidsgraad, zat ook in Uncharted deel één, moet je gewoon constant in cover zitten anders dan ben je de lul :P
Whaha, oke niks voor mij dus :P
Ik ben ook erg benieuwd wanneer mijne binnen komt :) Ik hoop morgen, want dan ben ik vrij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Misschien nog interessant om te melden trouwens:

De Regio 1 versie van de game (dus US en Canada iig) bevat géén Nederlandse schermteksten, ondertitels of dub.
Deel 1 heb ik ook uit Amerika die kon je helemaal Nederlands kiezen, maar hier stonden er maar 3 talen op (Engels, Spaans en Frans), in de Nederlandse versie zitten ze zeker wel, de Beta had iig wel Nederlandse teksten, de Britse versie zal die ook wel hebben.

Het kan mij mijn reet boeien, ik speel toch in het Engels, maar voor anderen misschien handig om te weten. Trophies zijn grappig genoeg wel in het Nederlands :P

[ Voor 15% gewijzigd door Grannd op 13-10-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 14:07
Heeft hem iemand al bij de Mediamarkt gezien ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:32:
@hierboven.

Het prijs verschil klopt, echter hadden zij de Special Edition niet in de verkoop. Als het je niet uitmaakt of je NTSC of PAL games hebt (i.v.m. DLC en schermteksten) dan is VGP inderdaad een goede website, maar voor mij in dit geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276348

Grannd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:13:

De Regio 1 versie van de game (dus US en Canada iig) bevat géén Nederlandse schermteksten, ondertitels of dub.
Deel 1 heb ik ook uit Amerika die kon je helemaal Nederlands kiezen, maar hier stonden er maar 3 talen op (Engels, Spaans en Frans), in de Nederlandse versie zitten ze zeker wel, de Beta had iig wel Nederlandse teksten, de Britse versie zal die ook wel hebben.

Het kan mij mijn reet boeien, ik speel toch in het Engels, maar voor anderen misschien handig om te weten. Trophies zijn grappig genoeg wel in het Nederlands :P
Mijn nr.2 is ook binnen...Eerst maar eens aan 1 beginnen...Die ligt hier al 2 jaar ingepakt in de kast....Ik weet het...ga me schamen in de hoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vanaf morgen te koop bij Game Mania. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Grannd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:05:
@ Donstil: Tja met internationale post zijn er altijd wel een paar dagen speling, maar normaal gezien moet je hem morgen of overmorgen wel binnen krijgen van VGP als hij donderdag op vrijdagnacht is verzonden.
Soms heb je geluk en is het snel, soms moet je een paar dagen langer wachten, maar elke dag vóór de Europese release is meegenomen.
Ach we hebben al geluk. De release in de VS is eigenlijk morgen pas dus dat VGP hem al heeft verstuurd is mooi meegenomen. Komt ook vaak zat voor dat hij pas op die release weg kan.

Normaal is het vrijdag weg dinsdag/woensdag binnen maar met deze top titel wil ik natuurlijk weer niet wachten. ;)
Grannd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:01:

Als deel 2 zo is als deel 1 maar dan met een ander verhaal ben ik eigenlijk al tevreden.
alhoewel ik wel graag iets minder schieten zou zien en wat meer puzzel gameplay. Dat gaat helaas niet lukken als ik de ingame beelden bekijk op youtube. Dat je kan sluipen ipv Stomweg knallen maakt dat knallen wel weer een beetje goed.

[ Voor 44% gewijzigd door Donstil op 13-10-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem paar uur geleden besteld bij bartsmit. Hij was vanaf 16:00 uur te bestellen en de eerste 200 kopers krijgen de special edition voor 57 euro(incl verzendkosten)

Hopelijk zit ik er bij. Alhoewel ik niet verw8 dat ze 200 stuks verkopen in 4 uur tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Laatst online: 09-05 09:09
Grannd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:13:

Ik ga zaterdag richting de VS, met de taal maakt het me niet zoveel uit, maar is deze game ook regiovrij of waar moet ik op letten kijkend op het hoesje ?
Ik weet namelijk de meeste ps3 games zijn regiovrij maar is dit ook nog op de nieuwere games ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FulmeN schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:54:
[...]
Ik weet namelijk de meeste ps3 games zijn regiovrij maar is dit ook nog op de nieuwere games ?
Alle ps3 games zijn regio vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Laatst online: 09-05 09:09
Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:57:
[...]

Alle ps3 games zijn regio vrij.
Oke fijn om te weten :) helaas moet ik dan nog wel even wachten met spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
De FRS heeft de mijne ook verzonden! Nu nog tijd vinden....

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Idem, maar ik heb van het weekend pas tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Hmm vaag, als ik bij de FRS bestel komt het meestal te laat of net op de dag van release binnen... Wordt pas de avond van tevoren altijd verstuurd.

Argh ik maak me zelf ook gek door steeds hier te kijken en filmpjes te kijken. Moet mezelf echt dwingen om deze game niet te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan begrijp ik ook niet wat je met een ps3 doet..
Phusebox schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:16:
Hmm vaag, als ik bij de FRS bestel komt het meestal te laat of net op de dag van release binnen... Wordt pas de avond van tevoren altijd verstuurd.

Argh ik maak me zelf ook gek door steeds hier te kijken en filmpjes te kijken. Moet mezelf echt dwingen om deze game niet te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Anoniem: 294573 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:40:
Dan begrijp ik ook niet wat je met een ps3 doet..
[...]
Tja eerlijk gezegd, weet ik dat momenteel ook niet :D Films kijken is waar ie nog voor aan gaat.

Maar deze game lijkt me zo vet, maar dat had ik ook met MGS4 bijvoorbeeld, en die heb ik niet langer dan 30 minuten gespeeld. (minus de cutscenes dan)

En ik wilde gisteren bij de FRS bestellen tot mijn vriendin zei: "Ja en dan ligt ie daar straks weer bij de rest van je PS3 spellen die je nooit speelt?". En toen dacht ik: ja eigenlijk heeft ze wel gelijk. Maar ja nu mis ik dus ook de beste graphics ooit... daarom moet ik mezelf echt dwingen om hem niet te kopen, want voor 90% zeker ga ik het spel toch niet meer spelen als over een week Forza 3 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Dan speel je hem toch in een weekje uit?

Ik heb hem ondertussen bijna uit, gisteravond nog een paar uurtjes gespeeld, zit nu in chapter 18 van de 26.
Nu een paar uurtjes naar school en dan vanmiddag mooi uitspelen.

Zitten nog een paar tricky stukjes tussen waar ik vaak ben doodgegaan, op normal, net zoals bij deel 1 eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Las dit in een chatlog van de PS blog
Neil Druckmann, Naughty Dog: We actually started this game with an idea for a prequel story that we eventually cut. However, you'll get to see that story fleshed out in the upcoming Uncharted Motion Comic.
Neil Druckmann, Naughty Dog: Well besides DLC - which you should hear more about pretty soon - we have an exclusive announcement! We're releasing a prequel story to Uncharted 1 as a motion comic voiced by your favorite actors from the two games. Stay tuned for more into.
Neil Druckmann, Naughty Dog:
If you have a saved game of a completed playthrough of Uncharted 1 then you get $100,000 to spend in the store for Uncharted 2. We didn't go with the platinum because we wanted to reward more players.

[ Voor 43% gewijzigd door Ike. op 14-10-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

rede onbekend is niet juist; bij de download werd je op de hoogte gesteld van de beperkte ''houdbaarheid''

iemand inzicht wanneer FRC deze gaat uitleveren? zij reageren niet op diverse mails

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 09:40

Maxow

Hidden Sound System

Op de site van Nedgame staat dattie uit voorraad leverbaar is, dus ik ga er vanuit dat ze 'm in de winkel hebben liggen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Zijn er meerdere waarbij de LE promotiecode niet werkt? (incorrect/verlopen error)
Ik hoop dat ze deze nog moeten activeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Phusebox schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:16:

Hij is toch ook op de dag van de release binnen (mits tnt meewerkt).
FRS heeft em 13-10 verzonden en de release is 14-10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32

Nakebod

Nope.

Mijn pre-order is gister verzonden. (zavvi.co.uk, ~38 pond) Eens kijken of dat een beetje snel gaat, wachten op Play.com wordt je niet vrolijk van, zo langzaam dat het verzenden daar gaat.

Ik heb de beta niet lang/veel kunnen spelen, maar van de multiplayer was ik niet echt onder de indruk. Vond het (nog) niet heel erg lekker spelen iig, hopelijk dat dat gevoel nog wel komt.
Heb het spel dan ook voornamelijk gekocht voor de singleplayer, en daar ga ik mij vast prima mee vermaken :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Het gaat zeker nog wel even duren voordat ik mijn kopie van CDWOW heb ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
DennusB schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:17:
Het gaat zeker nog wel even duren voordat ik mijn kopie van CDWOW heb ? :(
Als ze hem vandaag verzenden (Wat ze niet gaan doen) duurt het nog minimaal een week :(

Maarja, het spel is het wachten zeker wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 18:46

Nohead

PSN ID: Nohead

Mijn bestelling van VGP.ca vrijdag verzonden en gisteren ontvangen.
1e Impressie tot chapter 6:
Woooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.....
Wat een game man! Graphics nog beter, animaties en beweging naar mijn idee duidelijk beter uitgewerkt. Lekker spannend verhaal, cutscenes gewoon via de engine (pluspunt).

Aanrader voor iedereen die into platform/shooter/action genre is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
RedHat schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:18:
[...]

Als ze hem vandaag verzenden (Wat ze niet gaan doen) duurt het nog minimaal een week :(

Maarja, het spel is het wachten zeker wel waard.
Ja dat wel, maar ik zit te twijfelen of ik hem bij CDWOW niet zal cancelen en ergens in de winkel halen(Of kan dat nog niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
DennusB schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:52:
[...]

Ja dat wel, maar ik zit te twijfelen of ik hem bij CDWOW niet zal cancelen en ergens in de winkel halen(Of kan dat nog niet)?
Zolang het nog niet afgeschreven is...
Bij de MM issie volgens mij 57E hebbie em direct :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
HoefMeistert schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:54:
[...]

Zolang het nog niet afgeschreven is...
Bij de MM issie volgens mij 57E hebbie em direct :P
Dixons zegt hem nog niet te hebben:( en MM zit hier niet in de buurt... shit!!!! :P Ik kan niet wachten :'(
Edit : Yay, FreeRecordShop heeft hem al wel en mag hem uitleveren :D Zo maar even langsfietsen :)
Edit2 : Ik heb CDWOW betaald via Ideal? Kan dat niet ongedaan gemaakt worden?

[ Voor 20% gewijzigd door DennusB op 14-10-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Woon in hengelo en ga nu ff de stad in om te kijken of ze hem al ergens hebben.
gelukkig hebben we veel shops die hem mogenlijk al hebben.
En zo niet dan ga ik ff naar de MM die heeft hem zeker liggen.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Annulering
Op elk moment dat een artikel nog op verzending wacht (‘Pending Despatch’) mag u annuleren door onze klantendienst Customer Service Centre te benaderen. Zodra wij dit bericht ontvangen dat u wilt annuleren zullen wij uw teruggave van het aan CD WOW! betaalde bedrag zo spoedig mogelijk restitueren.

De teruggave zal gedaan worden op dezelfde manier als de manier waarmee de betaling was gedaan. Wij zullen dan ook, om veiligheidsredenen, alleen de teruggave restitueren aan dezelfde kaart als de originele betaling. Er zal geen teruggave gedaan worden naar een andere kaart.

U kunt tevens kijken of uw bestellingen verwerkt zijn in de link ‘Mijn bestellingen’ Als u meer informatie nodig hebt over uw bestelling kunt u onze klantendienst Customer Service Centre benaderen.
Ik ga hem straks ook bij de FRS halen en annuleren bij CDWOW. Geen zin om 2 weken te wachten. Ik MOET hem spelen!!

@hieronder: iDeal

[ Voor 1% gewijzigd door Witwasser op 14-10-2009 14:14 . Reden: reactie op post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Lazy schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:12:
[...]

Ik ga hem straks ook bij de FRS halen en annuleren bij CDWOW. Geen zin om 2 weken te wachten. Ik MOET hem spelen!!
Hoe had jij betaald bij CDWOW?

Edit : @ Hierboven: IK ben een beetje bang dat ik me geld dan niet terug krijg :O

[ Voor 13% gewijzigd door DennusB op 14-10-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-05 15:04
Net gekocht bij de Gamestore E-plaza in Maarssenbroek... (met Socom voor de headset)

Nu nog wat PlayStation vrienden... Speel normaal alleen online op de Xbox 360 omdat GT5P nog steeds geen friends-only races ondersteund...

PSN: LoadedBaton

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
Nohead schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:51:
Mijn bestelling van VGP.ca vrijdag verzonden en gisteren ontvangen.
1e Impressie tot chapter 6:
Woooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.....
Wat een game man! Graphics nog beter, animaties en beweging naar mijn idee duidelijk beter uitgewerkt. Lekker spannend verhaal, cutscenes gewoon via de engine (pluspunt).

Aanrader voor iedereen die into platform/shooter/action genre is.
zo vaag, hier nog niet binnen, begin me beetje zorgen erover te maken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ach, ik neem het risico maar.
Ik ga hem nu halen bij FRS :)

YES: Ik heb hem (A) Let's play :P

[ Voor 23% gewijzigd door DennusB op 14-10-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Eerste indruk. Geweldig gaaf :) Het verhaal slurpt je gelijk op vanaf het begin.
En van die DTS soundtrack kan je soms echt de tering schrikken zo echt als die klinkt :| (Als je een flinke surround set hebt dan)
Verder wel een bug gevonden(denk ik). Na Scene 1, als je naar Istanbul gaat verandert je taal opeens!
Scene 1 was Nederlands, nu in Istanbul is het Engels :O

[ Voor 6% gewijzigd door DennusB op 14-10-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
yep frs heeft hem al in de schappen liggen evenals de intertoys bart smit dixons en mediamarkt.

heb hem lekker ophgehaald bij de frs met mijn irischeque :) ga nu eten en dan ga ik hem lekker spelen vanavond.Heb er nu al zin aan :p

voor online geweld voeg toe: Xusem

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:41:
Verder wel een bug gevonden(denk ik). Na Scene 1, als je naar Istanbul gaat verandert je taal opeens!
Scene 1 was Nederlands, nu in Istanbul is het Engels :O
Dat is geen bug maar een gunst.

Anders heb je die lame "vlaamse pot" stemmen

EDIT: heb hem toch even bij de Lokale Gameboer laten halen. Dan kan ik vanavond toch nog even spelen op me vrije avond en dan verkoop ik die VGP versie wel weer.

[ Voor 77% gewijzigd door Donstil op 14-10-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-05 13:22
yes, net een smsje gekregen van lokale GameMania.
Kan mijn CE ophalen *O*

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb hem geannuleerd bij CDWOW. Morgenavond ga ik even in Amersfoort kijken of ze hem ergens goedkoop hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 09-05 14:09

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Jongens jongens wat een spel! _/-\o_

Vooral als
spoiler:
op het hoogste punt staat in Nepal :o

Dit spel is gewoon waanzinnig mooi en de gameplay zit goed in elkaar. Ook zeer knap is de complete afwezigheid van laadtijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wat een bruut spel zeg :) Wat speelt het geweldig lekker weg! En heerlijk, zonder laadtijden inderdaad!
Ik zit alleen nu ergens vast lijkt het :O
Ik moet op een gegeven moment met een blauwe fakkel een bloed spoor volgen, maar als ik bij het einde kom gebeurt er niks ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 09-05 14:09

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

DennusB schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:56:
Wat een bruut spel zeg :) Wat speelt het geweldig lekker weg! En heerlijk, zonder laadtijden inderdaad!
Ik zit alleen nu ergens vast lijkt het :O
Ik moet op een gegeven moment met een blauwe fakkel een bloed spoor volgen, maar als ik bij het einde kom gebeurt er niks ? :(
spoiler:
Als je verder zoekt moet je op een gegeven moment aan een dood spoor komen, daar moet je een paar rotsblokken wegduwen.
Hopelijk vind je het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
Ik krijg vrijdag of zaterdag UC2 en Brutal Legend tegelijk binnen, wordt nog moeilijk kiezen ook :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 15:53
Voor degenen die net als ik de bij GAME.co.uk of een andere webshop hebben besteld:
Er zijn stakingen bij de Royal Mail, o.a. morgen bij de London Airmail Unit. Hopen dat mijne (gisteren verzonden) daar dan al voorbij is.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:55:
Zijn er meerdere waarbij de LE promotiecode niet werkt? (incorrect/verlopen error)
Ik hoop dat ze deze nog moeten activeren...
Ben ik de enige? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand het spel ook bij bart smit besteld via internet? Eerste 200 kopers kregen special edition. Ik ben er geloof ik bij want de dag erna was hij smorgens al uitverkocht. En nu is hij wel weer beschikbaar maar staat er niet meer dat de eerste 200 een special edition. Hopelijk krijg ik hem morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 12:45
Ik heb em!; de steelcase voor 55 euro bij Bart Smit.

http://www.bartsmit.com/folders/showBrowseFolder4209.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:11

Grozno

acts without consequence!

Het zou natuurlijk kunnen dat die code pas op de 16e geactiveerd wordt, ik zou nog een paar dagen wachten ;)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Morgen de bart smit in Amersfoort bellen. De Steel Case voor 55 euro is natuurlijk wel héél erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wauw, wat is het begin alleen al fantastisch _/-\o_ De game ziet er zo ontzettend goed uit, alles klopt. Geluid ook echt super mooi gemaakt :9~

Het is echt een film waarin je zelf de hoofdrol speelt, ik leef helemaal mee! :D Dit zijn de exclusives waarvoor ik een PS3 naast mijn 360 neer heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:33
Sommige gedeeltes van het spel is het een-en-al actie, komt soms geen eind aan lijkt het! Helemaal als je die tank achter je aan hebt en daarna in een spectaculaire achtervolging van truck naar truck springt.

Ben nu bij Chapter 23 en heb er 6 uur en 30 minuten op zitten, en ben zelf een gamer die aardig door een spel heen rent/schiet.

Uncharted 2 is echt een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Met al die jubelende reacties hier (en natuurlijk MetaCritics) ga ik dit spel ook maar eens halen. Iemand een idee waar het het goedkoopst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05 18:11
Net even die codes geprobeerd, ik kan hier die dingen gewoon downloaden. Maak je mischien een type fout? Er staat dat het hoofdletter gevoelig is , of misschien een 0 ipv o .

Mooie aanbieding bij eplaza hier, steel case voor 55,21 euro (geldig tot 18 oktober ).

Moet eigenlijk TF2 spelen, mja denk dat ik uncharted maar eens start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
luxzenburcht schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:01:
[...]

Net even die codes geprobeerd, ik kan hier die dingen gewoon downloaden. Maak je mischien een type fout? Er staat dat het hoofdletter gevoelig is , of misschien een 0 ipv o .
Code werkt nu wel. (had vanmiddag geen typfout gemaakt :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de special edition waarschijnlijk ook besteld bij bart smit gisteren, maar heb hem nog niet ontvangen.
Jij wel zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Slashdotter schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:57:
Met al die jubelende reacties hier (en natuurlijk MetaCritics) ga ik dit spel ook maar eens halen. Iemand een idee waar het het goedkoopst is?
Jep, kijk even op budgetgaming.nl daar vind je de laagste prijs wel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Een kleine review/mening van mij, heb de game uitgespeeld op normal, enkel singleplayer.
Is nogal lang geworden dus ik zet hem wel ff in een quote.
Uncharted 2 borduurt verder op deel één, ze verbeteren dingen die in het vorige deel wat minder waren, nemen de goede dingen uit deel één mee en daarbovenop bedenken ze ook nog eens wat nieuwe dingen.
Allereerst klokte de game na 26 chapters (5 meer dan deel één) mij op negen en een half uur, anderhalf uur langer dan mijn eerste playthrough van deel één. De game is niet alleen maar langer maar biedt veel meer variatie, in Drake's Fortune liep je het grootste gedeelte van het spel op hetzelfde eiland, en in de laatste 10 chapters vocht je je soms meermaals over hetzelfde stuk door de horde vijanden heen, deze keer vlieg je zoals het een echte Tomb Raider/Indiana Jones betaamt de hele wereld over langs allerlei exotische plaatsen.
De gameplay is grotendeels hetzelfde gebleven, het coversysteem is nog volledig intact met een paar kleine aanpassingen, zo is het nu makkelijk om terwijl je dekking zoekt om hoekjes heen te draaien zonder je hoofd boven een muurtje uit te steken. Een kleine toevoeging maar heel handig in gebruik, ook hoef je nu niet je hoofd boven het muurtje uit te steken als je een granaat mikt, en je kunt de boog om te mikken gewoon met je analoge stick besturen. Alle motion-controls die in het eerste deel zaten zijn weggelaten. Uiteindelijk waren ze ook maar een gimmick maar toch vond ik het een beetje jammer.
De grootste toevoeging in de gameplay is stealth en hand-to-hand combat, in deel één zaten al stealth kills, maar hiermee kon je soms de eerste persoon voor een gevecht uitschakelen daarna was je automatisch gespot en moest je de rest gewoon doodschieten. Deze keer kan je bij veel gevechten eerst proberen een hoop vijanden zonder geluid te maken uit te schakelen, simpelweg van achteren lopen en op vierkantje drukken volstaat, maar je kunt ook vanuit cover vijanden over een muurtje, om een hoekje of van een verhoging trekken en hun nek breken. Het speelt perfect weg en het is handig om de groep vijanden wat uit te dunnen voordat de hel losbarst. Ook het onhandige hand-to-hand-combat systeem uit deel één is compleet verdwenen. Er is een simpel aanval/countersysteem toegevoegd, opeenvolgend op vierkantje drukken en Drake begint een aanvalscombo, als het spel even vertraagd en de vijand aanvalt is het zaak om snel op driehoekje drukken om te counteren. Heel simpel maar het werkt goed en elke keer zie je weer nieuwe aanvallen.
Een minpunt is wel dat er nauwelijks nieuwe wapens te vinden zijn, een beetje logisch omdat het allemaal op echte wapens gebaseerd is en omdat terroristen nu eenmaal met AK47's rondlopen maar van elke categorie wapens is er misschien één nieuwe in Drake's arsenaal, voor de rest zijn ze allemaal gekopieerd uit deel één. Iets meer variatie was misschien leuk geweest.
De vijanden zijn natuurlijk wel allemaal nieuw, hoewel er in het vorige deel al wel onderscheid was tussen verschillende types vijanden is dat deze keer wat duidelijker gemaakt doordat de 'zware jongens' ook duidelijk zichtbare armor hebben, in deel één gingen eigenlijk alle normale vijanden met een paar schoten neer, maar al snel kom je in deel 2 vijanden tegen die meestal met een shotgun recht op je af komen lopen, deze zoeken geen dekking omdat ze behoorlijk wat schoten kunnen verduren en het is dan ook zaak om uit hun buurt te blijven want 2 knallen van hun shotgun en je bent dood. Een goede toevoeging die de gameplay wat meer varieert aangezien normale vijanden alleen met granaten je uit je cover kunnen dwingen. Net zoals deel één is de AI super, als je te lang op dezelfde plek zit zullen ze dus een granaat gooien of proberen je te flankeren.
In deel één zaten een paar gevechten waarbij het spel soms erg lastig werd en je best wel wat trial and error moest verduren om verder te komen, dat soort stukjes ben ik weer tegengekomen, maar deze keer biedt het spel nog meer mogelijkheden om het gevecht aan te pakken omdat veel levels verdiepingen hebben waarvan je het gevecht kan aanpakken en waar ook bepaalde wapens liggen. Uiteindelijk merk je dat je vaak dood gaat als je iets steeds hetzelfde aanpakt, eens een keer van een andere kant beginnen doet vaak wonderen.
Het platformen en puzzelen is nagenoeg gelijk gebleven, alleen het is beide iets groter aangepakt, er wordt wat meer op 'Tomb Raider' schaal gewerkt wat zeker geen minpunt is. Helaas zijn sommige puzzels nog steeds terug te herleiden naar een simpel 'kijk in het dagboek en zoek de juiste plaatjes bij elkaar', maar het mag de pret niet drukken. Leuk is wel dat dagboek nu gevuld is met Drake zijn eigen aantekeningen, die bijzonder leuk zijn om eens door te kijken tegen het einde van de game.
Over het algemeen is de mix tussen platformen, puzzelen en vechten ook iets beter. Er zijn echt grote rustmomenten ingebouwd waarbij je gewoon een tijdje door een gebied heen klautert zonder dat er weer een gevecht om de hoek zit te wachten, hetzelfde geld voor puzzels. Het is meer een action-adventure dan deel één, die meer een actie- dan adventuregame was.
De graphics zijn nog mooier dan deel één, en dat zie je er van af. Van een enorm overzicht van een stad tot het gezicht van Drake of Chloë, de details spatten ervan af. Er is nu veel meer afwisseling in de omgeving en dat helpt ook om de graphics nog indrukwekkender te maken, als er constant jungle is heb je het, hoe mooi het ook is, op een gegeven moment wel gezien. Maar om de zoveel chapters komt de game weer met een compleet nieuwe locatie op een nieuw tijdstip en zijn er weer prachtige omgevingen en details die elke keer weer opvallen, in de cutscenes komt dit nog meer naar voren omdat je dan niet bezig ben met schieten wat nogal afleidt, ik heb meerdere malen met open mond zitten kijken.
Het verhaal heeft een nog prominentere plaats gekregen, en wordt geweldig ondersteund door de personages. De voice-acting is geweldig en met de geweldige graphics en animaties worden ze echt tot leven gebracht. Die interactie tussen de personages houdt niet op bij de cutscenes maar tijdens de gameplay wisselen Drake en zijn compagnons wat woorden, er zitten bijzonder grappige tekstjes bij waarbij de personages het geheel vaak niet al te serieus nemen wat een verademing is, en ook de grens tussen cutscene en gameplay vervaagt, wat het steeds meer op een interactieve film doet voelen. Het verhaal zelf is net zoals deel één een klassiek Indiana Jones verhaal, met de nodige plottwists en een ingewikkelde driehoeksrelatie tussen Drake, Elena en Chloë, het wordt soms net iets te overdreven maar de stemmen maken een heleboel goed.
Als je klaar ben kan je de game nog op Hard en Crushing proberen, allerlei medals unlocken en schatten zoeken om bonuscontent vrij te spelen, en dan heb ik de multiplayer nog niet eens aangeraakt.
Uncharted 2: Among Thieves is een game die het, al bijzonder goede eerste deel, op alle punten overtreft en de beste game is die ik dit jaar heb gespeeld. Nu heb ik de game in 2 dagen uitgespeeld en moet het misschien nog een beetje zakken allemaal maar als dit geen talloze GOTY awards krijgt weet ik het ook niet meer.
Of het een system seller is of niet dat weet ik niet, maar áls je een PS3 heb dan moet je deze gewoon gespeeld hebben. Dichter bij een interactieve film kom je niet, en het is óók nog eens een vermakelijke game.
toon volledige bericht
Hmm, ik was van plan om kort mijn mening te geven maar het is toch op een bijna volledige review uitgedraaid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier is het geen marktplaats.
Sn0wblind schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:46:
[...]

zo vaag, hier nog niet binnen, begin me beetje zorgen erover te maken :S
niet nodig nog niet iedereen heeft zijn vgp versie al binnen.

ik weet nu al dat morgen wakker worden lastig zal zijn, wat speelt hij fet en wat klopt alles _/-\o_ , snel verder

[ Voor 28% gewijzigd door PromoX op 15-10-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:05:
iemand inzicht wanneer FRC deze gaat uitleveren? zij reageren niet op diverse mails
De internetbestellingen worden per vandaag uitgeleverd.

morgen (donderdag) dus in de bus

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ella 👌

Ik ga het spel vrijdag halen. Tevens ook Uncharted 1, die moet ik nog eerst spelen.

Lijkt me iig erg tof.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 16-03 00:09
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:18:

niet nodig nog niet iedereen heeft zijn vgp versie al binnen.

ik weet nu al dat morgen wakker worden lastig zal zijn, wat speelt hij fet en wat klopt alles _/-\o_ , snel verder
ik hoop het :) cant wait.

ik vraag me enorm af hoe lang de story mode zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb de game gister binnen gekregen en natuurlijk meteen ff gespeeld. Je begint in de treinwrak en dat is meteen erg indrukwekkend !! Hai wat een graphics niet normaal!
De multiplayer is behoorlijk uitgebreid en zeer vermakelijk. Co- op functie is tof !

Ik denk dat ik eerst alleen maar multiplayer ga spelen echt geweldig gedaan !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Huh, ik krijg net deze mail binnen van CDWOW:
Beste Dennis Brouwer,

Dank voor uw bestelling bij CD WOW!

Wij schrijven u dit naar aanleiding van uw bestelling nummer #452650053 voor UNCHARTED 2: AMONG THIEVES (Produkt Code 9839119)

Ondanks onze beste pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer op voorraad krijgen van onze leverancier.

Uw bestelling voor dit artikel is nu geannuleerd en de restitutie zal zo spoedig mogelijk worden overgemaakt naar dezelfde rekening waarmee de betaling was voldaan.

Wij hopen dat u onze welgemeende excuses voor het ongemak zult aanvaarden.

Dank u voor het kopen bij CD WOW!

Met vriendelijke groeten

CD WOW! Klantendienst
support@cd-wow.com
toon volledige bericht
Niet meer op voorraad ? :X Blij dat ik hem daar gecanceld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:52

Convoy

g44p

damn, wat een game, ben echt onder de indruk, lekkere controls, vette sfeer en erg goede graphics! GENIAAL! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 12:45
Gisteren lekker zitten spelen. Man man man, wat een heerlijk spel! _/-\o_

Nu kan je in de menuopties geluidsinstellingen opgeven. Wat ik bij dynamisch bereik zou moeten opgeven, zou ik niet weten. In het boekje staat hier ook niks van uitgelegd. Wie o wie, weet wat je daarbij moet kiezen als je een surround systeem hebt?

Versterker: Onkyo TX SR307
Speakers: Canton Movie 80 CX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
pfew, bij e-plaza de laatste uncharted 2 met korting gereserveerd. Vanavond ophalen :D

Ik heb hem gister ook gecancelled bij CDWOW :)

[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 15-10-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Kun je op GoT ook een topic blocken :( snif. Ik lees hier steeds weer hoe geweldig het is, en ik moet nog wachten tot na de kerst probably.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste