Je hebt zeker geen kinderen in de auto zitten?oohh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:06:
[...]
In de steden vond ik het anders ook niet al te best. Een paar jaar geleden heb ik met Three ook in de VS gebruik gemaakt van internet. In New York had ik 3G, maar het leek wel alsof ik op EDGE aan het internetten was. YouTube bekijken ging niet echt, was echt te traag in het centrum van de stad.
De keren daarna dat ik in de VS was heb ik dan ook geen internet meer genomen. Op elke hoek van de straat is wel een Starbucks of department store met gratis Wi-Fi waar je even je mail kunt checken of kunt FaceTimen met familie of vrienden.
En eigenlijk leidt internet je alleen maar af. Je zit voortdurend op je telefoon te kijken, in plaats van dat je aandacht geeft aan je medereizigers of aan de omgeving. Dat is tenminste mijn eigen ervaring (met mezelf)Ik wil trouwens geen discussie starten, maar het wel even benoemen.
Het is bijna een life-saver geweest! Happy kids (11 en 7) in de auto is heel wat waard!!! haha
Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.