Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

harde schijf defect?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Verwijderd

Topicstarter
Probleem:
laptop is gevallen mogelijk is de harde schijf beschadigd. Ik probeerde hd tune te draaien. Dit programma draait ongeveer 3 min tot de lijn naar de nul grens valt hierna werkt het programma neit meer.

Zijn er meer mogelijkheden om mijn harde schijf te testen,

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:15
Gun mensen de tijd om te reageren en niet gelijk na een uur je topic een kick te geven.

Ik snap je gevoelens en dat je zo snel mogelijk een antwoord wilt hebben.

Kijk eens naar HDD regenerator. Maak een bootcd.
Desnoods stop je je laptop schijf in een externe behuizing en probeer er via een andere pc mee te benaderen.

Ik adviseer wel om nu je belangrijke gegevens af te halen en daarna te gaan kijken of je de schijf kan repareren d.m.v. een tool.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

probeer de FAQ eens?
Staat vol met tips

of lees thematopic datarecovery door

[ Voor 32% gewijzigd door Emmeau op 01-09-2009 16:06 . Reden: thematopic toegevoegd ]

If you choose to criticise you choose your enemies

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kicken binnen het uur is niet de bedoeling, niet iedereen zit nonstop achter z'n pc.

De beste manier is om de hdd te vervangen en je backup terug te zetten. Als er nog belangrijke data staat op de schijf en je geen backup hebt dan is het handig eerst OM FAQ en Thematopic: Datarecovery door te nemen.
Neem dan ook gelijk Thematopic: Backups door voor handige tips om dataverlies te voorkomen.

In elk geval gaat dit topic op slot. Niet zozeer omdat het verkeerd staat, maar omdat we verwachten dat je eerst zelf aan de slag gaat voordat je een topic opent.

Dit topic is gesloten.