Ik heb nog even een vraag ten aanzien van HDMI bekabeling. Ik heb afgelopen zondag bij BCC (waar ik ook de rest van mijn spulllen heb gekocht) een 3-tal HDMI kabels gekocht, samen voor maar liefst 190,- euro (2 x 1 mtr en 1 x 2 mtr). Dit leek mij veel te duur en had hier volgens mij op tweakers gelezen dat goedkope kabels ook goed werken. Ik heb die kabels vandaag dus terug gebracht en mijn geld retour gekregen. Het ging om het merk "monster cable" en dat zouden volgens de verkoper de beste zijn.
Nu ben ik best bereid om hier niet op te bezuinigen aangezien ik niet op storingen of ruis zit te wachten vanwege bekabeling. Maar wat moet ik nu doen, dure of gewoon goedkope kopen?!? Als ik toch gewoon kabel koop die HDMI v1.3 compatible is dan is het toch goed?
Nu ben ik best bereid om hier niet op te bezuinigen aangezien ik niet op storingen of ruis zit te wachten vanwege bekabeling. Maar wat moet ik nu doen, dure of gewoon goedkope kopen?!? Als ik toch gewoon kabel koop die HDMI v1.3 compatible is dan is het toch goed?
Het mooie is dat heb ik dus gedaan maar had geen idee dat de graka bedoeld was voor verwerking van audio en beeld.jayvol09 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 18:17:
[...]
Je had Echt de BBG moeten bekijken voor je hierheen kwam
[ Voor 5% gewijzigd door K1LL3RB33 op 12-09-2009 13:43 ]