Bedankt voor de feedback.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:41:
de cpu moet snel genoeg zijn maar voor 5 euro meer heb je een 245 en voor 10 euro een 250 als je dit risico niet wilt nemen. (edit: had de E niet zien staan, maar hij is wel snel genoeg.) de cpu koeler die je hebt gekozen lijkt me niet erg geweldig (vier jaar oud ontwerp en niet actief afgezien van de casefans die er direct naast zou moeten monteren) een scythe shuriken lijkt me beter en een paar euro goedkoper. de big shuriken (56mm) of de shuriken Rev B. (64mm) passen ondanks het hoogte limiet van 70mm, de nexus low 7000 R2 (70mm) past niet. deze lite-on is veel goedkoper voor een blu-ray speler. voor de rest geen aanmerkingen.
Ik zit nog met een vraag. Aangezien de ruimte in mijn audiomeubel beperkt is wil ik mijn HTPC in een afgesloten kast zetten. De binnen afmetingen hiervan zijn ongeveer 65*45*35 cm. In de achterwand zit een rond gat van 6 cm. Zal mijn HTPC hierin voldoende cool blijven? Iemand ervaring met een soortgelijke situatie?