PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Murk schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:40:
hebben.
offtopic:
qotsa op de achtergrond met millionaire
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik wil je best helpen maar een beetje zelfonderneming kan geen kwaad, hoe moeilijk is het om op google in te typen of even naar home page te surfen
c'etait genial!
(ik zou hem zelf ook op een soortegelijke wijze als achtergrond muziek gebruiken in een game/film)
www.avpnews.com
BFBC2 Limited Ed. is now available on Steam - Beta will show for pre-orders' only when it's ready to DL!
Oftewel, gewoon even afwachten, zal vanzelf iets in je ''my games'' tab verschijnen tegen de tijd dat de beta released wordt (rond de 28e dus)
[ Voor 40% gewijzigd door peakaboo op 23-01-2010 15:42 ]
Gaat hier overigens over PC versie, voor PS3 en Xbox is het 49,95
[ Voor 18% gewijzigd door Scavy op 23-01-2010 17:17 ]
hap hapSagaris schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 18:00:
Fijn dat jij een paar uurtjes langer kan spelen. In the long run maakt dat toch geen drol uit.
Hoe?peakaboo schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:25:
Terwijl jullie naar het belangrijke hoesje en boekje aan het kijken zijn, ben ik allang in een tank aan het scheuren
Hoop ook van harte dat ze niet alleen keys weggeven via het pre-orderen van de game. Wil eerst de bèta wel eens spelen, daarna zien of ik 'm wel of niet wil gaan halenAsgaro schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 00:32:
[...] We'll have another Blog at a later date with an update on the retailers & e-Tailers that have teamed up with us as well as alternate channels to obtain a Closed Beta Key.
Peijnenburg adverteert steeds creatiever?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Haha, bedankt om dat deel te quoten, want ik had daar zelf overgelezen!!ExPlanE schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:14:
[...]
Hoop ook van harte dat ze niet alleen keys weggeven via het pre-orderen van de game. Wil eerst de bèta wel eens spelen, daarna zien of ik 'm wel of niet wil gaan halen. Ben bang dat 't lastig gaat worden, of ze wachten gewoon tot het laatste moment met het bekendmaken van 'alternatieve kanalen' om aan een key te geraken.

Netjes, even daar preorderen dan maar.rgras schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:49:
Beste klant,
We zullen ook de beta-keys gaan verzenden.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.freerecordshop.nl
Verwijderd
yep ik ook! de 3e installen en de 5e direct spelen. en wat hoop ik dat dit een waardige bf2 opvolger is waarbij we weer maanden cq jaren onder de pannen beta.peakaboo schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:25:
Terwijl jullie naar het belangrijke hoesje en boekje aan het kijken zijn, ben ik allang in een tank aan het scheuren
daarnaast gaan we en de 28e direct los met de beta! en tijdens de beta kan ik ook de beslissing nemen mn PC wel of nog geen upgrade te geven.
opzich wel slecht dat je tegenwoordig niet meer fatsoenlijk aan een beta/demo kan komen, maar dat verhaal word oud. gewoon een kwestie van busines....
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 10:31 ]
Weet iemand misschien al welke shops tot nu toe wel beta keys leveren? (steam, FRS)
Neem aan, dat dat alleen voor pre-orders geld of dat niet? Zou wel gaaf zijn als het niet zo is, dan kan ik eerst even testen voor ik hem daadwerkelijk aanschaf, na het zien van wat filmpjes uit de TS ben ik in ieder geval enthousiast, maar wil eerst even wachten hoe het in de praktijk gaat uitpakken, gezien mijn recente ervaringen met Modern Warfare 2.peakaboo schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:41:
Duidelijkheid over de beta via steam:
BFBC2 Limited Ed. is now available on Steam - Beta will show for pre-orders' only when it's ready to DL!
Oftewel, gewoon even afwachten, zal vanzelf iets in je ''my games'' tab verschijnen tegen de tijd dat de beta released wordt (rond de 28e dus)
Ja als je pre orderd, krijg je gegarandeerd beta acces en die start vanaf de 28eGJtje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:34:
[...]
Neem aan, dat dat alleen voor pre-orders geld of dat niet? Zou wel gaaf zijn als het niet zo is, dan kan ik eerst even testen voor ik hem daadwerkelijk aanschaf, na het zien van wat filmpjes uit de TS ben ik in ieder geval enthousiast, maar wil eerst even wachten hoe het in de praktijk gaat uitpakken, gezien mijn recente ervaringen met Modern Warfare 2.

Neeeeee eindelijk een leuke opvolger voor BF2 en dan kom ik eraan met mijn 3500-tjeFloks schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:36:
Net van de blog gehaald van battlefield
De minimale en gewenste eisen voor de pc, voor bc2 en 1943Misschien handig voor in de startpost
- Minimum Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
- Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
- Main memory: 2GB
- Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
- Graphics memory: 256MB
- Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
- 10GB for Digital Version (BF1943)
- Recommended Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
- Processor: Quadcore
- Main memory: 2GB
- Graphics card: GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870
- Graphics memory: 512MB
- Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
- 10GB for Digital Version (BF1943)
Dit is gepost op 1 December 2009.
linkje
http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx?PageIndex=3
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Ligt eraan hoe hoog dat ie geklokt is. Een E8600 op 3,33ghz standaard is prima bijv.asskicker2 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:26:
Quadcore recommended, hopelijk voldoet een Core 2 Duo ook
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Zit met een E8500 op 3,16ghz, zal ik hopelijk genoeg met hebbenpeakaboo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:27:
[...]
Ligt eraan hoe hoog dat ie geklokt is. Een E8600 op 3,33ghz standaard is prima bijv.
Zou ik ook wel graag weten, want ik heb hem niet gepreorderdMurk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:52:
Worden de betakeys voor non-pre-orders (heb overigens wel gepreorderd) op de dag zelf pas bekend gemaakt? Heb dit nog nooit meegemaakt, ik kocht in het verleden altijd de games als ze al een tijdje uit waren omdat ik liever een winkel inliep en random een spel kocht. Maar dat is bij BFBC2 wel eventjes anders
[ Voor 47% gewijzigd door Asskicker op 24-01-2010 18:25 ]
Denk niet dat je je druk hoeft te maken met een E8500 hoor.. zijn snelle dual cores! Ik denk persoonlijk dat die recommended specs meer een indicatie geven voor als je het spel op DX10 (en miss DX11) wilt draaien... Mag duidelijk zijn dat je voor DX11 ook een DX11 kaart in bezit hebt, en dat heeft alleen ATI nog voorlopig...asskicker2 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:24:
[...]
Zit met een E8500 op 3,16ghz, zal ik hopelijk genoeg met hebben
[...]
Zou ik ook wel graag weten, want ik heb hem niet gepreorderd
[ Voor 25% gewijzigd door peakaboo op 24-01-2010 18:38 ]
Maar ben toch van plan deze te upgraden
Die 2gb ram gaat misschien lastig worden denk ik, 4gb is toch wel standaard momenteel... en die GT zul je ook niet echt ver mee komen qua grafische instellingen, maar ligt natuurlijk ook aan de resolutie waar je op speelt!asskicker2 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:25:
Zit voor de rest met een 8800GT 512 MB en 2GB ram, dus dat zal wel goed komen hoop ik.
Maar ben toch van plan deze te upgraden
[ Voor 5% gewijzigd door peakaboo op 24-01-2010 19:41 ]
Speel op een niet al te grote resolutie, 1440*900, dus valt best meepeakaboo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:40:
[...]
Die 2gb ram gaat misschien lastig worden denk ik, 4gb is toch wel standaard momenteel... en die GT zul je ook niet echt ver mee komen qua grafische instellingen, maar ligt natuurlijk ook aan de resolutie waar je op speelt!
Mmm, dat haal ik allemaal net ... 2Gb memory, een Athlon 64 X2 4400+ (2.2GHz) en een 8600GT. Geen overdreven minimum specs, m'n PC is al bijna 3 jaar oud, alleen graphics ge-upgrade.Floks schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:36:
# Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
# Main memory: 2GB
# Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
# Graphics memory: 256MB
Wel fijn, ik heb MW2 geskipt (eerste 'CoD' die ik mis in de serie) vanwege ontbreken echte multiplay op PC, dus ben wel toe aan iets nieuws.
[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 24-01-2010 20:08 ]
Zoveel performance verschil zal het niet zijn denk ik tussen DX10 en DX11, zou me niet verbazen als het gewoon een DX9 game zou zijn, om zeker te zijn dat een hele boel mensen deze game kunnen spelen.peakaboo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:35:
Denk niet dat je je druk hoeft te maken met een E8500 hoor.. zijn snelle dual cores! Ik denk persoonlijk dat die recommended specs meer een indicatie geven voor als je het spel op DX10 (en miss DX11) wilt draaien... Mag duidelijk zijn dat je voor DX11 ook een DX11 kaart in bezit hebt, en dat heeft alleen ATI nog voorlopig...
Een 7800GT is echter nog wel sneller dan een 8600GTGoner schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:07:
[...]
Mmm, dat haal ik allemaal net ... 2Gb memory, een Athlon 64 X2 4400+ (2.2GHz) en een 8600GT. Geen overdreven minimum specs, m'n PC is al bijna 3 jaar oud, alleen graphics ge-upgrade.
Wel fijn, ik heb MW2 geskipt (eerste 'CoD' die ik mis in de serie) vanwege ontbreken echte multiplay op PC, dus ben wel toe aan iets nieuws.
BFBC2 ondersteunt DirectX 9, 10 & 11. Maar ik denk niet dat het 'gewoon een DX9 game' is gezien de belachelijke kwaliteit van de ingame beelden uit trailers.GJtje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:17:
[...]
Zoveel performance verschil zal het niet zijn denk ik tussen DX10 en DX11, zou me niet verbazen als het gewoon een DX9 game zou zijn, om zeker te zijn dat een hele boel mensen deze game kunnen spelen.
Eh je weet dat het de frosbite engine is? Een van de weinige spellen die een DX11 engine heeft momenteel... Das wel wat anders dan MW2 met ''oude'' DX9 graphics... Dit gaat wel een stapje verder (gelukkig)GJtje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:17:
[...]
Zoveel performance verschil zal het niet zijn denk ik tussen DX10 en DX11, zou me niet verbazen als het gewoon een DX9 game zou zijn, om zeker te zijn dat een hele boel mensen deze game kunnen spelen.
Volgens mij is ook Battlefield bad company 2 voor de consoles gebouwd ,dus volledig DX9.peakaboo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:12:
[...]
Eh je weet dat het de frosbite engine is? Een van de weinige spellen die een DX11 engine heeft momenteel... Das wel wat anders dan MW2 met ''oude'' DX9 graphics... Dit gaat wel een stapje verder (gelukkig)
Een paar oppervlakkige toefjes van DX10 en DX11 zijn er toegevoegd voor de pc gebruikers.
Bij een dergelijke bewering zie ik graag wat bronnenmaxers1973 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:19:
[...]
Volgens mij is ook Battlefield bad company voor de consoles gebouwd ,dus volledig DX9.
Een paar oppervlakkig toefjes van 10 en 11 zijn er toegevoegd voor de pc gebruikers.
En zie trouwens de post boven je waar word verteld dat de Frostbite engine op DirectX 11 draait.
[ Voor 12% gewijzigd door Murk op 24-01-2010 22:23 ]
op zoek naar iets ! google is je vrind !Murk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:21:
[...]
Bij een dergelijke bewering zie ik graag wat bronnen
Haha de bedoeling is dus dat jij dat zoekt niet ik...maxers1973 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:22:
[...]
op zoek naar iets ! google is je vrind !www.google.nl
[ Voor 9% gewijzigd door Omnyakom1 op 24-01-2010 22:27 ]
"Earlier this year, DICE announced that Battlefield 3 was in development, but didn’t reveal much further, other than the game would feature the new Frostbite 2 engine. While the upcoming Bad Company 2 will be build using a version of Frostbite 1 which includes DX 11 support, it unfortunately won’t be present in the final version of the game.
Battlefield 3 on the other hand, will be build with Frostbite 2, and will include all the DX 11 bells and whistles, which should make the destruction and effects even more prominent. Look for BF3 late 2010 or early 2011 — depending on how successful Bad Company 2 on the PC is. "
I read another article I cant seem to find it atm, but said 2011-2012...
Also, BF3 may be pc only... GO EA!!!
[ Voor 6% gewijzigd door MaXeRs op 24-01-2010 22:32 ]
Pas met de volgende generatie Frostbite engine zal er echt goed gebruik gemaakt worden van DX11.
Even een bron:
http://www.pcgameshardwar...e_id=693558&show=original
Tja, dat zien een boel gamers graag, ware het niet, dat het makkelijker porten is van XBOX naar PC omdat dat dan een port van een MS product is.Omnyakom1 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:25:
Tot nu toe hebben we alleen gameplaybeelden van de PS3 beta gezien. Op de PS3 zitten wel wat enkele DX11 features. En aangezien OpenGL vooroploopt op DirectX en sommige features allang geimplementeerd heeft heb ik liever dat ze de PS3 versie poorten naar de PC dan de 360 versie. ( Als ze voor het poorten gaan natuurlijk).
Verwijderd
Ik had de FRS op de kalverstraat gebeld en die beweerde dat zij geen keys gaan weggeven en ook niet over de LE beschikkenrgras schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:49:
Beste klant,
We zullen ook de beta-keys gaan verzenden.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.freerecordshop.nl

Bieden ze de beta key dan alleen online aan? Want als je daar op de website kijkt staat er ook niets speciaals bij vermeld..
Er zitten evengoed nieuwe features inmaxers1973 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:19:
[...]
Volgens mij is ook Battlefield bad company 2 voor de consoles gebouwd ,dus volledig DX9.
Een paar oppervlakkige toefjes van DX10 en DX11 zijn er toegevoegd voor de pc gebruikers.
Blijkbaar ; was zaterdag bij ePlaza en daar krijg je bij pre-order alleen een AKS-74U kado ... zal vanmiddag eens bij Gameshop (Den Haag) langslopen of die iets weten.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:52:
Bieden ze de beta key dan alleen online aan?
Verwijderd
ben benieuwd...
systeemwise hoef ik me nog nergens druk om te maken:P
i7 965
6gb Corsair ddr3 1333 ram
2x evga 295 quadsli op een 30" scherm...
Windows vista 64
naja crysis vond mijn pc niet erg leuk
wat is er met bf 1943 gebeurd?? behalve de paar level views van wake island...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 09:43 ]
*pre-ordered via steam ;-)*
[ Voor 7% gewijzigd door roodbwoy op 25-01-2010 11:18 ]
http://www.game.co.uk/Gam...Limited-Edition/~r333421/
Nu zijn er twee opties
1) DVD versie ? ad 24.99
2) Download ad 34.99
Paar vraagjes:
- Waarom is de download zoveel duurder?
- Iemand hier besteld en de beta key gekregen ?
- Kan ik met de goedkope versie ook de beta spelen?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Verwijderd
Bij Game.co.uk kijg je geen betacode, maar een LE + AKS74S-U. Bij Play.com krijg je wel een betacode, maar geen LE.Help!!!! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:02:
Ok, ben voornemens de de LE te pre orderen bij deze club:
http://www.game.co.uk/Gam...Limited-Edition/~r333421/
Nu zijn er twee opties
1) DVD versie ? ad 24.99
2) Download ad 34.99
Paar vraagjes:
- Waarom is de download zoveel duurder?
- Iemand hier besteld en de beta key gekregen ?
- Kan ik met de goedkope versie ook de beta spelen?
En iemand op dit forum beweert dat je bij de FRS ook een betacode krijgt, maar dit wordt niet geconfirmeerd op de website en ook niet door een werknemer aan de kalverstraat. Dus ik zou eieren voor je geld kiezen en gewoon bij play.com of amazon.de bestellen. Althans dat ga ik vandaag doen.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
En dan kijken wie als eerste code invoert?Donnie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:15:
Morgen krijg je bij play.com de code, ik post het hier wel alsie binnen is!
Was in de veronderstelling dat ik ook een beta key zou krijgen bij game.co.uk
Nou ja dan heb ik pech, hoef ook niet perse de beta te spelen. Is het iig leuker als het spel uitkomt
Omdat ik toch de beta wil spelen heb ik er ook maar een bij play.com besteld, ben op dit moment een beetje klaar met andere games en dus een beetje desperate

XboxLive: Dave 130R
Kut. xD Volgende keer beter lezen dan, ik was onder de indruk dat game.co.uk ook een betacode zou supplyen. Dan gaan we maar via een andere bron op zoek naar een betakey. Krijg in ieder geval wel het spel, dat is het belangrijkste.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:10:
[...]
Bij Game.co.uk kijg je geen betacode, maar een LE + AKS74S-U. Bij Play.com krijg je wel een betacode, maar geen LE.
Idem bij Gameshop ... weten niets van beta-keys.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:10:
En iemand op dit forum beweert dat je bij de FRS ook een betacode krijgt, maar dit wordt niet geconfirmeerd op de website en ook niet door een werknemer aan de kalverstraat.
Wordt dus pre-order on-line ... bij EA kun je vreemd genoeg alleen kiezen voor direct download ?! Ik wil toch wel graag een doosje en DVD voor al dat geld
De Nederlandse geautoriseerde Ranked Server Provider i3D.net maakt in de loop van volgende week haar prijzen bekend omtrent de serververhuur van Bad Company 2. Dat schrijft de Duitstalige fansite BFCom.org op haar website die naar eigen zeggen contact heeft gehad met een medewerker van het in Rotterdam gevestigde hostingbedrijf. Momenteel kost een 32 slots Battlefield 2142 Ranked Server bij i3D.net net geen €72. Vermoedelijk worden ook de Bad Company 2 Ranked Server in een vergelijkbare prijscategorie aangeboden, aldus de fansite. Dat is flink goedkoper dan de prijs die 4netplayers doet suggereren. Zij verklaren tegen over BFCom.org dat een 32 Slots Ranked Server niet minder dan €101,44 per maand gaat kosten. Zodra er definitieve prijzen door i3D.net (of andere partijen) bekend zijn gemaakt zullen wij jullie daarover opnieuw informeren.
Lekker duur zeg

[ Voor 4% gewijzigd door peakaboo op 25-01-2010 13:38 ]
Mmm jammer. Overigens heel irritant die onduidelijkheid.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:10:
[...]
Bij Game.co.uk kijg je geen betacode, maar een LE + AKS74S-U. Bij Play.com krijg je wel een betacode, maar geen LE.
En iemand op dit forum beweert dat je bij de FRS ook een betacode krijgt, maar dit wordt niet geconfirmeerd op de website en ook niet door een werknemer aan de kalverstraat. Dus ik zou eieren voor je geld kiezen en gewoon bij play.com of amazon.de bestellen. Althans dat ga ik vandaag doen.
Ik zoek: LE+Beta Key+DVD versie Engelse taal. Iemand enig idee waar te krijgen.
Misschien Amazon.co.uk ff proberen....
PC Specs

Heb hem via Steam gepre-orderd LE (dus unlocks) inclusief beta. Via Steam blijft ie altijd beschikbaar voor je. Dan kan je ook het hoesje en DVDtje niet kwijtraken
[ Voor 3% gewijzigd door kaziebo op 25-01-2010 13:57 ]
It is only when a mosquito lands on your testicles that you realize, there is always a way to solve problems without using violence.
Verwijderd
Dat zocht ik ook, maar niet gevonden. Het is beta of LE. Daarentegen denk ik dat je bij preorder van een LE ook wel een betacode zult krijgen naar verloop van tijd. Als je alleen maar codes krijgt bij die bepaalde leveranciers dan komt dat niet overeen met het feit dat DICE zei dat ze veel meer plek zouden vrijmaken voor de pc beta gamers.Help!!!! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:38:
[...]
Mmm jammer. Overigens heel irritant die onduidelijkheid.
Ik zoek: LE+Beta Key+DVD versie Engelse taal. Iemand enig idee waar te krijgen.
Misschien Amazon.co.uk ff proberen....
Dan bestel je hem toch nogmaals via play.com?Kagar schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:27:
@ harriepopov
Was in de veronderstelling dat ik ook een beta key zou krijgen bij game.co.uk
Nou ja dan heb ik pech, hoef ook niet perse de beta te spelen. Is het iig leuker als het spel uitkomt
Als je beide games bij elkaar optelt kom je neer op +- 65euro. Bij de FRS kost het spel zonder LE en beta al 50euro! Zodra je beide games in huis hebt de 7e van maart verkoop je gewoon de normale versie voor 30euro en houd je zelf de LE versie. Heb je uiteindelijk de LE + beta voor 35euro!
smaken verschillen. Ik heb ook liever een hardcopy. Alhoewel mijn dvdrom laatst mijn BF1942 disc had verpulverd..kaziebo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:56:
Waarom wil iedereen toch dat hoesje in z'n handje hebben en het dvdtje in de drive?![]()
Heb hem via Steam gepre-orderd LE (dus unlocks) inclusief beta. Via Steam blijft ie altijd beschikbaar voor je. Dan kan je ook het hoesje en DVDtje niet kwijtraken

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 14:08 ]
EDIT: je kunt ook nog een beta-key aanvragen zonder de game te kopen, hier ...
EDIT2 : helaas, zit al vol, zo te zien
[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 25-01-2010 14:44 ]
Helaas nog niks bekend bij deze winkelWe kunnen hier nog geen 100% zekerheid over geven, maar als deze actie naar Nederland komt dan zullen we dit op onze website vermelden. Houdt deze dus in de gaten voor updates.
Met vriendelijke groet,
Steven Dekker
info@gcshop.nl
www.gcshop.nl
Heb net even gekeken, wat een 32 slots ranked server doet voor BF2 bij i3d.net, de prijs is dan vergelijkbaar, terwijl het spel al wat jaren ouder is! Bron: i3d.net.peakaboo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:38:
Prijzen dedicated servers:
De Nederlandse geautoriseerde Ranked Server Provider i3D.net maakt in de loop van volgende week haar prijzen bekend omtrent de serververhuur van Bad Company 2. Dat schrijft de Duitstalige fansite BFCom.org op haar website die naar eigen zeggen contact heeft gehad met een medewerker van het in Rotterdam gevestigde hostingbedrijf. Momenteel kost een 32 slots Battlefield 2142 Ranked Server bij i3D.net net geen €72. Vermoedelijk worden ook de Bad Company 2 Ranked Server in een vergelijkbare prijscategorie aangeboden, aldus de fansite. Dat is flink goedkoper dan de prijs die 4netplayers doet suggereren. Zij verklaren tegen over BFCom.org dat een 32 Slots Ranked Server niet minder dan €101,44 per maand gaat kosten. Zodra er definitieve prijzen door i3D.net (of andere partijen) bekend zijn gemaakt zullen wij jullie daarover opnieuw informeren.
Lekker duur zeg![]()
Dat heeft helemaal niks met de veroudering van de game te maken. De dienstverlening blijft hetzelfde en wordt in der loop der jaren niet goedkoper.[b][message=33343046,noline]Heb net even gekeken, wat een 32 slots ranked server doet voor BF2 bij i3d.net, de prijs is dan vergelijkbaar, terwijl het spel al wat jaren ouder is! Bron: i3d.net.
Maar laatst vanwege diverse mods heb ik The Orange Box aangeschaft via Steam. Werkt erg goed.
Dat deed mij ook de stap maken om via Steam BFBC2 aan te pre-orderen, ook al is ie daar wat duurder. Ik krijg nu de Limited Edition (met unlocks) en de beta die wacht op me de 28ste
Geen extra spinnende geluiden meer uit mijn DVD-drive
[ Voor 2% gewijzigd door kaziebo op 25-01-2010 14:48 . Reden: Typo ]
It is only when a mosquito lands on your testicles that you realize, there is always a way to solve problems without using violence.
Lijkt mij anders toch wel: ISP's verhogen hun snelheden toch ook zonder dat hier voor de consument extra kosten aan verbonden zijn?laserboy schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:42:
Dat heeft helemaal niks met de veroudering van de game te maken. De dienstverlening blijft hetzelfde en wordt in der loop der jaren niet goedkoper.
Zojuist de knoop doorgehakt en de game gepreordered via Steam.
[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 25-01-2010 16:21 ]
Helaas geld deze actie alleen voor amerika, dus zullen wij deze content nooit krijgen. De enigste manier dat je ooit die gear zult gaan krijgen is door zo'n code op ebay te kopen.In Battlefield: Bad Company 2 four kit upgrades allow you to become a unique Special Activities soldier, with new camouflage and a modified weapon. Kit upgrades also contain new awards and an additional achievement.

[ Voor 3% gewijzigd door Fox op 25-01-2010 15:27 ]
Hmm maar op Steam staat er alleen info over die LE met extra items en niet met BETA key?kaziebo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:56:
Heb hem via Steam gepre-orderd LE (dus unlocks) inclusief beta.
Of zit ik verkeerd te kijken?
Of zijn daar de BETA key's op?
Staat alleen op http://store.steampowered.com/. Die roterende afbeeldingen over games in het midden, als je daar even bad company 2 selecteerd dan zie je BETA er bij staan voor de 28ste.dartbord schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:29:
[...]
Hmm maar op Steam staat er alleen info over die LE met extra items en niet met BETA key?
Of zit ik verkeerd te kijken?
Of zijn daar de BETA key's op?
Ah kijk eens aan, daar heb ik overheen gekeken, dank u!SgtCaffran schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:37:
[...]
Staat alleen op http://store.steampowered.com/. Die roterende afbeeldingen over games in het midden, als je daar even bad company 2 selecteerd dan zie je BETA er bij staan voor de 28ste.
Ga ik hem toch (ondanks dat ie best duur is op steam) daar maar bestellen
ik wil namelijk de beta wel spelen, uiteraard op donderdag zelf ^^
maar hoe krijg je dan je beta-key?
De beta wordt dan gewoon toegevoegd aan je my games lijst.Lewt schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:09:
Hoe deelt Steam normaal de beta-keys uit?
ik wil namelijk de beta wel spelen, uiteraard op donderdag zelf ^^
maar hoe krijg je dan je beta-key?
Video is niet meer beschikbaar. Dat gaat rap... wat was het dan
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Met dat geflame daar kan ik het niet meer bijhouden
Anyways, door dat gepraat hier over die betakey begint het bij mij ook te kriebelen om hem via steam voor een 2e keer te preordenen....
mediaoffer.nl is goedkoop maar heeft bevestigd via hun leverancier geen betakeys te krijgen
Dus word een maandje wachten of 2e exemplaar bestellen.
Ik zag wel soort van xp-punten voorbij komen in filmpjes.
Ja, er zijn 50 levels dacht ik.superbassie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:56:
Maakt BC2 ook gebruik van een level systeem, zoals bv de COD-serie?
Ik zag wel soort van xp-punten voorbij komen in filmpjes.
Dat is ook maar relatief, ik heb 100 postings per pagina staan en heb volgens mij geen pagina erbij hoor...Scavy schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:52:
Hey 2 pagina's in een dag, we gaan hier toch niet de kant op van MW2 hé
Tja, zeg nou zelf, echt super zit dat spel ook niet in elkaar héMet dat geflame daar kan ik het niet meer bijhouden
En wat ga je met je andere pre order doen dan?Anyways, door dat gepraat hier over die betakey begint het bij mij ook te kriebelen om hem via steam voor een 2e keer te preordenen...
Nice find!peakaboo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:48:
7 min single player... omg what een graphics
http://www.jeuxvideopc.co...equence-jeu-mode-solo.php
Ben overigens bang dat die 'andere kanalen', waarover ik het in m'n vorige post had, het registreren via Combat Studios was. Het wordt nu wel erg kortdag om bekend te maken dat je ook op andere manieren aan een bèta key kunt komen. Had zelf liever gezien dat ik de game eerst kon spelen in de beta alvorens hem wel of niet te kopen.
Ziet er zeer goed uit! Heerlijk dat geluid ook!peakaboo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:48:
Toch wacht ik tot de release. Eerst even kijken wat mensen ervan vinden tijdens/na de beta.
Squad Rush Summary
Gamemode: Squad Rush puts a squad of four players versus another squad of four players for a max of eight player matches in this intense one crate/two base infantry only version of the Rush gamemode.
How To Access "Squad Rush" at Launch
North America: All customers that pre-order from GameStop (local retail store or website) on Xbox 360 and PlayStation 3 will have an Exclusive Access* for 30 days to play the "Squad Rush" gamemode and any friends they bring with them. This means you can always play with your friends if you have the Exclusive Access* never forcing you to split from them, plus those that have this Exclusive Access* are a bit more popular... even if only for 30 days. ;-)
Rest of The World: No Exclusive Access, as we will make it available at launch (no extra cost) and you can also invite any of your American buddies to play as well.
* No Exclusive Access on PC, as we'll make the gamemode available at launch (no extra cost) instead.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Omdat hij op steam 20 euro duurder is?kaziebo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:56:
Waarom wil iedereen toch dat hoesje in z'n handje hebben en het dvdtje in de drive?![]()

Heb gewoon nog even geduld. Komt allemaal goed. Het is ondenkbaar dat de distributie van keys met ingang van donderdag ophoud. Kijk onder andere naar de Playstation 3 bèta. Daar is dat ook niet gebeurd.ExPlanE schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:53:
[...]Ben overigens bang dat die 'andere kanalen', waarover ik het in m'n vorige post had, het registreren via Combat Studios was. Het wordt nu wel erg kortdag om bekend te maken dat je ook op andere manieren aan een bèta key kunt komen. Had zelf liever gezien dat ik de game eerst kon spelen in de beta alvorens hem wel of niet te kopen.Dan maar wachten op de demo....
Of zit ik nu verkeerd?
Of heb je hem alleen instant dan, ipv dat je hem kan unlocken.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ziet er erg mooi uit. Prima geluid ook. Alleen weer zo'n kansloze achtervolging scene. Dat heb ik inmiddels allemaal wel gezien. Maar ja... zal de SP amper aanraken.peakaboo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:48:
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 25-01-2010 22:38 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ja dat ben ik met je eens. Snap niet waarom het via Steam standaard rond de 10,- meer moet kosten.Subslider schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:48:
[...]
Omdat hij op steam 20 euro duurder is?Vind het nogal belachelijk voor een download..
Maar goed, ik wil per sé een Limited Edition met unlocks en BETA
Volgens mij moet je niet teveel kijken naar wat er met de PS3 beta gebeurd is. BF was en is eigenlijk altijd nog een echt pc game en uit alle polls die ik zie willen de meesten (plus minus 70%) hem gewoon op de pc spelen. Als je het mij vraagt, gaan of hebben al die die-hard fans van BF2 de game allang gepre-orderd net als mij. Die keys vliegen er als een razende doorheen verwacht ik.laserboy schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:58:
[...]
Heb gewoon nog even geduld. Komt allemaal goed. Het is ondenkbaar dat de distributie van keys met ingang van donderdag ophoud. Kijk onder andere naar de Playstation 3 bèta. Daar is dat ook niet gebeurd.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Van het weekend wat webshops gemaild in de hoop dat ze betakeys zouden uitdelen.. Iig van MediaOffer en Gamersland een antwoord gekregen, maar zoals ik al vreesde doen hun leveranciers niet mee aan de actie..
Enige opties hier in Nederland zijn dus Steam en eventueel FRS? (hoewel die laatste blijkbaar ook nog niet helemaal duidelijk is?) Iemand toevallig al geprobeerd via een US Steam account de game te pre-orderen als gift voor je EU account oid? Heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om 20 euro meer te betalen, maar de beta missen is ook weer zowat

Ehhh wat?
Battlefield bad company is altijd al een console game geweest.NastyNickNL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:48:
[...]
Volgens mij moet je niet teveel kijken naar wat er met de PS3 beta gebeurd is. BF was en is eigenlijk altijd nog een echt pc game en uit alle polls die ik zie willen de meesten (plus minus 70%) hem gewoon op de pc spelen. Als je het mij vraagt, gaan of hebben al die die-hard fans van BF2 de game allang gepre-orderd net als mij. Die keys vliegen er als een razende doorheen verwacht ik.
We moeten dit spel niet zien als een opvolger van de PC game Battlefield 2.
Het is gewoon een opvolger van een Console spel waar de PC gebruikers ook aan mogen ruiken om iets meer centen in de pot van EA te krijgen.
ruiken?maxers1973 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:54:
[...]
Battlefield bad company is altijd al een console game geweest.
Het is gewoon een opvolger van een Console spel waar de PC gebruikers ook aan mogen ruiken om iets meer centen in de pot van EA te krijgen.
RUIKEN?
IK WIL HET LIKKEN, OPETEN, UITPOEPEN EN NOG EEN KEER OPETEN!
nah serieus, wat ik heb gezien aan ingame multiplayer footage, shit wat ik heb gelezen op intarwebz denk ik serieus toch wel dat deze game er voor zorgt dat ik eind maart single ben, zonder baan zit en totaal geen sociale omgang meer heb (en uiteraard een lange baard + een ooglapje)
//editz// uiteraard PC, FPS op consoles is lame, punt.
[ Voor 3% gewijzigd door roodbwoy op 25-01-2010 22:58 ]
Tjah het is wel een opvolger van de console game maar het lijkt qua gameplay voor multiplayer verd8 veel op BF2. Ik speel de battlefield al vanaf het begin met BF1942 (2002) en als ik al die filmpjes zie krijg ik toch het oude bf2 terug. BF2 is eigelijk ook nog het enige spel wat ik ben blijven spelen.maxers1973 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:54:
[...]
Battlefield bad company is altijd al een console game geweest.
en lol @ roodbwoy
me2 of in het ziekenhuis belanden net als die koreanen door slaaptekort
[ Voor 6% gewijzigd door NastyNick op 25-01-2010 23:01 ]
Haha, ja die kans schat ik ook hoog in.. en damn, 8 jaar alweer? Heb BF1942 ook grijs gespeeld...!NastyNickNL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:59:
[...]
Tjah het is wel een opvolger van de console game maar het lijkt qua gameplay voor multiplayer verd8 veel op BF2. Ik speel de battlefield al vanaf het begin met BF1942 (2002) en als ik al die filmpjes zie krijg ik toch het oude bf2 terug. BF2 is eigelijk ook nog het enige spel wat ik ben blijven spelen.
en lol @ roodbwoy
me2 of in het ziekenhuis belanden net als die koreanen door slaaptekort
Mocht je steam gebruiken, voeg mij even toe, "ejvandewal". Ben alvast een clubje bij elkaar aan het sprokkelen voor beta/release ;-)
Ik heb hem pre-orderd via eastore ... krijg hem dan aangeboden via download toch en niet steam. Anders xfire?roodbwoy schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:04:
[...]
Haha, ja die kans schat ik ook hoog in.. en damn, 8 jaar alweer? Heb BF1942 ook grijs gespeeld...!
Mocht je steam gebruiken, voeg mij even toe, "ejvandewal". Ben alvast een clubje bij elkaar aan het sprokkelen voor beta/release ;-)
Is zo'n uitspraak nou echt nodig? En wat een kinderachtig taalgebruikroodbwoy schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:57:
[...]
IK WIL HET LIKKEN, OPETEN, UITPOEPEN EN NOG EEN KEER OPETEN!
//editz// uiteraard PC, FPS op consoles is lame, punt.
Hij heeft wel gelijkmonnick schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:09:
[...]
Is zo'n uitspraak nou echt nodig? En wat een kinderachtig taalgebruik

[ Voor 24% gewijzigd door Stewie! op 25-01-2010 23:46 ]
Dit topic is gesloten.
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.