[Multi] Battlefield: Bad Company 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste
Acties:
  • 94.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 14:47
Omnyakom1 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:08:
Ik zag op de video's dat de PS3 beta onwijs veel shokte. Zeer slechte framerate. Ligt het aan mij of was dat echt zo?
Ik heb dat niet gezien. Lag misschien aan de persoon. Weet je nog welk filmpje het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
H3llSiNG schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:41:
[...]

Waar heb je dit gelezen dan?
Zijn interpretatie klopt niet helemaal. Tijdens de jaarwisseling schreef de Britse Retailer Game.co.uk op haar website dat je bij een Xbox360/PS3-pre-order een toegangscode zou krijgen voor de een week durende demo voor beide platforms. Nu heeft deze retailer al haar klanten op de hoogte gesteld via een email dat deze actie niet doorgaat. Nu staat er een publieke demo in de planning die van start moet gaan op 4 februari voor Xbox 360 en PS3. Check hier voor meer informatie Al blijft het een gerucht. Nog niet officieel bevestigd door EA/DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

laserboy schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:47:
[...]
Zijn interpretatie klopt niet helemaal. Tijdens de jaarwisseling schreef de Britse Retailer Game.co.uk op haar website dat je bij een Xbox360/PS3-pre-order een toegangscode zou krijgen voor de een week durende demo voor beide platforms. Nu heeft deze retailer al haar klanten op de hoogte gesteld via een email dat deze actie niet doorgaat. Nu staat er een publieke demo in de planning die van start moet gaan op 4 februari voor Xbox 360 en PS3. Check hier voor meer informatie Al blijft het een gerucht. Nog niet officieel bevestigd door EA/DICE.
Ja dat was het inderdaad. Heb gisteravond nog even naar de bron gezocht, maar kon het helaas niet meer vinden.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

H3llSiNG schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:12:
[...]

Omdat het al mogelijk is om in de Beta je naam te reserveren, misschien dat het leuk is om al een lijstje te maken van spelers en met welk systeem ze spelen.

Ik begin dan maar:

Naam: Itineris
Systeem: PC

Misschien dat iemand er een tabel van kan maken, dat lukt me zo 1,2,3 niet.
Niemand die al z'n username wilt posten voor evt. Teamplay & Friendlists voor als de game uit is?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Als ik het dus goed begrijp kun je hem bij play.com nu bestellen en dan krijg je 2 dagen van te voren een key zodat je "gegarandeerd" in de beta zit?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:22

Stewie!

Keen must die!

Maak je nou maar geen zorgen om die beta keys, dat komt wel goed :)
Onze Heroes beta keys zijn ook nooit echt op gegaan, hoewel sommige tweakers het leuk vonden om deze te gaan verkopen.

Die data van de Xbox360 en ps3 demo zijn nog niet publiekelijk aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er echt zoveel keys zijn, waarom is het dan nog een Beta ? zitten er eisen aan ?
maak er dan gewoon een Demo van ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
[HD] Russian T-90 tank online BC2 game 3/3

http://www.youtube.com/watch?v=MRdV-ChBE0A

Als ik dit filmpje kijk, vind ik het dan wel weer jammer dat het geluid wanneer die T-90 schiet zo dof is... De rest van de geluiden zijn zo gaaf en sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:52:
Als er echt zoveel keys zijn, waarom is het dan nog een Beta ? zitten er eisen aan ?
maak er dan gewoon een Demo van ofzo
Het doel van een beta is anders dan het doel van een demo.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maar tegenwoordig zie je vaak genoeg dat het meer een kruising tussen beta en demo wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Kwam net dit tegen:

Nvidia Forceware 196.21
19 January 2010

Nvidia has released the Official Forceware 196.21 driver for Windows XP, Vista and 7. These drivers are for GeForce 6, 7, 8, 9, 100, 200 and ION series cards. These WHQL drivers add SLI and multi-GPU support for a range of games including Battlefield: Bad Company 2, Dirt 2 and Serious Sam HD. They also contain various bug fixes. The driver package contains the 9.09.1112 PhysX drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:15

XanderDrake

Build the future!

peakaboo schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:47:
Kwam net dit tegen:

Nvidia Forceware 196.21
19 January 2010

Nvidia has released the Official Forceware 196.21 driver for Windows XP, Vista and 7. These drivers are for GeForce 6, 7, 8, 9, 100, 200 and ION series cards. These WHQL drivers add SLI and multi-GPU support for a range of games including Battlefield: Bad Company 2, Dirt 2 and Serious Sam HD. They also contain various bug fixes. The driver package contains the 9.09.1112 PhysX drivers.
Hooo wat zien we hier?
Meestal krijg je dit soort driver updates als de game net uit is en mensen bugs vinden. Bijzonder dat deze nu al uit is toch?
Is er misschien een Demo op handen? :Y _/-\o_ *O*
Het duidt in ieder geval dat de game speelbaar is op PC.

Anyway, ik ben blij dat Multi GPU is ondersteund, zit hier met een SLI systeem :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

XanderDrake schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:55:
[...]

Hooo wat zien we hier?
Meestal krijg je dit soort driver updates als de game net uit is en mensen bugs vinden. Bijzonder dat deze nu al uit is toch?

Anyway, ik ben blij dat Multi GPU is ondersteund, zit hier met een SLI systeem :)
Reken maar van niet, NVIDIA krijgt heus wel toegang tot versies van DICE om het een en ander alvast te tweaken, dat is niet anders geweest vroeger.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
XanderDrake schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:55:
[...]

Hooo wat zien we hier?

Even een reactie uit een ander topic:

DICE zit al jaren onder het TWIMTBP programma. Echter zitten er wel een aantal ATI features in (eyefinity) en is de huidige "dx11" instructieset in FB1.x geprogrammeerd op ati hardware.

Echter al hun demo's etc. is op nv hardware. en ze worden ook gemarket voor nvidia's 3d brillen etc.

Dat verklaart ook een hoop. Ik dacht namelijk dat het een ATI based spel was, maar is juist andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Van play.com:
Pre-Order from Play.com and receive a code to access the PC BETA before anyone else! The BETA is due to start on the 28th January 2010 (subject to change). Codes and instructions on how to access the BETA early will be emailed two days prior (currently 26th January) to the start of the BETA. Please note, pre-orders already taken will automatically receive a code.
Opzich zegt dit niks :) maar wie weet.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:27

Hu9o

Schokkend

H3llSiNG schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:12:
[...]

Omdat het al mogelijk is om in de Beta je naam te reserveren, misschien dat het leuk is om al een lijstje te maken van spelers en met welk systeem ze spelen.

Ik begin dan maar:

Naam: Itineris
Systeem: PC

Misschien dat iemand er een tabel van kan maken, dat lukt me zo 1,2,3 niet.
Hoe en waar heb je dan deze naam kunnen reserveren:?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Ik zou even wachten met namen posten tot het echt zeker is dat je met die naam speelt. Of het nou een Beta Demo of de echte game is gewoon even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Zie op twitter wel dat andere landen al beta keys aanbieden. NL zie ik er nog niet tussen staan.

http://twitter.com/OfficialBFBC2

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar ben ik de enige die dit hele gebeuren omtrent de beta keys gewoon erg schijnheilig vind?

EA/DICE weet zelf niet welke retailers een key geven bij een pre-order?? Wat ben je dan voor een publisher? Ik ben erg benieuwd naar 28 januari in ieder geval en kijk er niet van op als die dag DICE op twitter bekend maakt dat het uiteindelijk een open beta wordt :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:19:
Sorry, maar ben ik de enige die dit hele gebeuren omtrent de beta keys gewoon erg schijnheilig vind?

EA/DICE weet zelf niet welke retailers een key geven bij een pre-order?? Wat ben je dan voor een publisher? Ik ben erg benieuwd naar 28 januari in ieder geval en kijk er niet van op als die dag DICE op twitter bekend maakt dat het uiteindelijk een open beta wordt :\
Kwam net deze link tegen? neem aan dat al deze retailers een key geven?

http://www.battlefieldbad...#/reserve-limited-edition

dit zijn de verified retailers, waarbij je via sommige retailers zelfs nog een extra bonus wapen krijgt (UK - Game.co.uk)
Dit is toch een vrij gebruikelijke manier van een release? zie niet in hoe dit anders is t.o.v. andere game releases.

Zit erover te denken om hem daar dan ook maar te bestellen.. nog maar even aanzien

[ Voor 3% gewijzigd door Subslider op 19-01-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subslider schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:25:
[...]

Kwam net deze link tegen? neem aan dat al deze retailers een key geven?

http://www.battlefieldbad...#/reserve-limited-edition

dit zijn de verified retailers, waarbij je via sommige retailers zelfs nog een extra bonus wapen krijgt (UK - Game.co.uk)
Dit is toch een vrij gebruikelijke manier van een release? zie niet in hoe dit anders is t.o.v. andere game releases.

Zit erover te denken om hem daar dan ook maar te bestellen.. nog maar even aanzien
Ja en zie jij ergens play.com als retailer? Bovendien is dit voor de limited edition en zie je nergens dat je er een beta key bijkrijgt. Tevens kun je in NL op dit moment alleen de LE preorderen via de EAstore = geen disk.

En je krijgt overal extra unlocks. Dat is de hele reden van de LE.

Wat mij erg opvalt is dat heel veel landen alleen maar beschikken over een preorder via de EAstore.

DICE, please don't let me down :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Staat er duidelijk bij hoor op de play.com site

http://www.play.com/Games...ad-Company-2/Product.html

Pre-Order from Play.com and receive a code to access the PC BETA before anyone else! The BETA is due to start on the 28th January 2010 (subject to change). Codes and instructions on how to access the BETA early will be emailed two days prior (currently 26th January) to the start of the BETA. Please note, pre-orders already taken will automatically receive a code.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:31:
[...]
En je krijgt overal extra unlocks. Dat is de hele reden van de LE.
ahum, ik bedoelde, dat als je bij Game.co.uk besteld, je nog een extra wapen unlock (AKS-47U) krijgt NAAST de LE unlocks..

http://badcompany2.ea.com/#/reserve-limited-edition

kijk maar op die link, selecteer UK, en dan game.co.uk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kagar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09-2023
http://www.gamemania.nl/D...gmgame=000000000000023292

Deze link heb ik gekregen van iemand anders op het forum. Hier kun je de LE ook pre orderen maar dan moet je hem wel zelf ophalen zover ik dat kan zien.

Maar verder helaas geen andere shop kunnen vinden die de LE verkopen in Nederland. En ik geef toch echt de voorkeur aan een doosje voor dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 11:35
ik wil graag de limited edtion met doos, jammer dat hij zover ik kan zien niet voor NL is te preorderen incl. opsturen met doos?

[ Voor 6% gewijzigd door Rynji op 20-01-2010 15:30 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kagar
@Rynji: Kijk even een post hoger aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Wilde het er wel inzetten maar ben het blijkbaar vergeten, met opsturen :-) toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Omnyakom1 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:08:
Ik zag op de video's dat de PS3 beta onwijs veel shokte. Zeer slechte framerate. Ligt het aan mij of was dat echt zo?
Dit viel bij mij wel mee, ik heb alleen youtube gekeken maar dat valt wel mee met schokken.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
Ik heb tijdens de gehele beta geen enkele last gehad van een slechte framerate

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Mjah, zal wel aan mij liggen dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
LE Edition besteld bij game.co.uk, 30 euro.
Weet alleen niet of er ook daadwerkelijk een beta acces bij zit, staat er namelijk niet bij vermeld oid, maar dat zie ik vanzelf wel.

zijn ook maar weinig shops met die extra AKS unlock, zijn zowiezo maar weinig pre order shops daar vermeld..

Deze bedoel ik dus:
Afbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/9046/gamecouk.jpg

nu alleen nog maar aftellen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Kun je hem dan gewoon door hun op de release thuis laten bezorgen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Rynji schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:11:
Gok daar maar niet op. Ding komt sowieso uit de UK dus zouden ze voor iedere buitenlandse besteller rekening moeten houden met de duur van de verzending zodat die precies op de release dag aankomt. Worden probably gewoon op de releasedag verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
duurt wel wat langer maja, dat maakt mij niet zoveel

Nadeel van die shop is wel is dat ze volgens mij alleen Creditcard accepteren.

ja dus.. :
We accept VISA, MasterCard credit cards as well as Maestro, Solo and Delta debit cards. Sorry, we cannot accept any cheques for payment.

[ Voor 6% gewijzigd door Subslider op 20-01-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subslider schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:05:
Weet alleen niet of er ook daadwerkelijk een beta acces bij zit, staat er namelijk niet bij vermeld oid, maar dat zie ik vanzelf wel.

zijn ook maar weinig shops met die extra AKS unlock, zijn zowiezo maar weinig pre order shops daar vermeld..

Deze bedoel ik dus:
[afbeelding]

nu alleen nog maar aftellen.. :D
van welke site is dat plaatje?
officiele dus, al gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Zojuist besteld op play.com dus ben benieuwd wanneer ik mijn beta code krijg :)

Aftellen mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

OK, ben een dagje weggeweest, maar nu moet je dus wel per se een pre-order hebben voor de beta?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
skullsplitter schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:46:
OK, ben een dagje weggeweest, maar nu moet je dus wel per se een pre-order hebben voor de beta?
Nee :O

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Je weet dan iig wel dat je zeker weten een code krijgt, met die public beta moet je er verrekte snel bij zijn om er 1 te scoren verwacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 16:30
Ik had MW2 (PS3) en Uncharted 2, beiden pre-ordered bij Game, thuis op de release dag. Ik woon wel in Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Voor de ps3 beta waren er iig nog zat beta codes 1-2 dagen na de start (dankzij gamespot:P). Uiteraard zal de animo voor de pc versie wel wat groter zijn, maar als je gewoon de eerste dag sites in de gaten houdt zul je heus wel aan een code komen. PS3 had 30.000+ deelnemers, pc zal vast wel meer krijgen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 14:17
Veel real life game shops verkopen toch meestal vóór de release datum. Ik bestel nooit meer een game die pas op de release datum op de mat ligt.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de meeste willen graag de LE versie, die denk ik alleen online verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Subslider schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:05:
Was dat een tijdelijke actie ofzo? Hij is nu gewoon 39,99 pond namelijk op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kagar
De PC versie van het spel is goedkoper dan de XBOX / PS3 versie.

Ik heb trouwens daarnet ook de LE gepreordered bij game.co.uk. Ik ben benieuwd hoe snel ik hem in huis heb, als het een dag later wordt zal ik er iig niet echt wakker van liggen. Genoeg andere dingen die ook mijn aandacht nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Ja aangezien ik momenteel doordeweeks in de UK zit voor werk bestel ik hem sowieso hier, ook geen verzendkosten (laat de spullen altijd naar me vaste hotel versturen). Maar bestel hem dan gewoon wel bij Amazon goede ervaringen mee en altijd snel binnen (als ik naar mn werk rijd kom ik langs de/een opslagplaats van Amazon dus het hoeft ook niet van ver te komen). Hopen dat deze geen vertraging oploopt want 12 maart is de laatste dag dat ik hier op project zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ik heb mijn Beta Key al binnen van Amazon.de waar ik hem besteld heb. _/-\o_

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

H3llSiNG schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:34:
Ik heb mijn Beta Key al binnen van Amazon.de waar ik hem besteld heb. _/-\o_
Staat er ook bij wanneer de Beta begint? en is het voor een console of pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Liebe Kundin/lieber Kunde,

Sie haben bei Amazon.de ein oder mehrere Exemplare von "Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition" für den PC vorbestellt und erhalten hiermit Ihren Beta-key/Ihre Beta-keys, mit denen Sie an der PC Beta teilnehmen können.

Die Beta findet vom 28. Januar - 25. Februar 2010 statt. Die Homepage, auf der Sie Ihren Key eingeben können um sich für die Beta zu registrieren ist leider noch nicht aktiv und wird erst kurz vor Betastart bekannt gegeben.

Diese Informationen werden wir sobald sie uns vorliegen auf unserer Aktionsseite ( http://www.amazon.de/gp/feature.html?docId=1000371403 ) aktualisieren.

Und hier finden Sie Ihr Key/Ihre Keys:

xxxx-xxxx-xxxx-xxxx

Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit "Battlefield: Bad Company 2"!

(Dies ist eine automatisch versendete E-Mail. Bitte antworten Sie nicht auf dieses Schreiben, da die E-Mail-Adresse nur zum Versenden, nicht aber zum Empfang von E-Mails eingerichtet ist.)

Freundliche Grüße

Kundenservice Amazon.de
http://www.amazon.de
Dit stond er in de mail, geen zin om het te vertalen sorry :P

Maar de beta is dus van 28. Januari tot 25. Februari en zal voor de PC zijn.

Edit: Voor de puristen de text wat aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door H3llSiNG op 21-01-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

H3llSiNG schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:54:
[...]

Maar de beta is dus van 28. Januarie tot 25 Februarie en voor de PC
En heb je die taalcursus in junie of julie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Heb je de cursus omgaan met mensen dan ook Sander of niet? Kom op man.

Ontopic please, we hoeven elkaar niet af te gaan zeiken op spelling toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llSiNG schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:54:
[...]

Dit stond er in de mail, geen zin om het te vertalen sorry :P

Maar de beta is dus van 28. Januarie tot 25. Februarie en zal voor de PC zijn.

Edit: Voor de puristen de text wat aangepast.
Oke we kunnen weer!

Iemand al beta key uit een van de NL shops?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

@Stewie: Wanneer gaan jullie key's weggeven :) ? Heb geen zin om te pre-orderen. Weet nog niet of ik hem voor m'n console wil of de pc. :/ (lastig pre-orderen dan he ;) ).

Edit: Weet er ook iemand hoeveel multiplayer maps erin zitten? Ik lees van op ign "there will be at least 16 new multiplayer maps when the game ships on March 2, so get ready."bron

Klopt dit ?

[ Voor 43% gewijzigd door Dutchie! op 21-01-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
jap85 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:50:
[...]

Was dat een tijdelijke actie ofzo? Hij is nu gewoon 39,99 pond namelijk op die site.
Nee, verschil pc met xbox..
Ook leuk, op die shop heb je een optie voor download ipv doosje, welke je game dan ook meteen 10 pond duurder maakt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 20:39
Weet iemand ook of je bij nederlandse webshops een code krijgt? Ik was van plan bij Mediaoffer.nl te bestellen, maar wil wel graag de beta dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Ik heb van andere mensen gehoord (geen nederlanders though) dat ze al een key hebben. Hoe zit het nou, als je ergens ge-preordered hebt krijg je dan per mail je key? Moet haast wel lijkt me. En krijg je dit dan alleen bij shops die er nadrukkelijk bijzetten dat als je bij hun pre-ordert dat je ook toegang tot de beta krijgt? Want ik heb em hier gekocht, maar daar staat het niet bij.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
@Stalllone: Volgens mij zitten er totaal 8 maps in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
ik heb een kleine vraag gaat deze battlefield gebruik maken van Steam? Want ik kan nergens het concreet vinden op i_net. de ene zegd wel en de andere niet. dit word ook mij eerste battlefield die ik ga kopen. ik verheug me erop ik heb cod mw2 wel een beetje gezien teveel bugs time out enzo. De filmpjes die ik gezien heb zien er goed uit. en oja kan je met vliegtuig vliegen of alleen maar rijden met voertuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

jagermeister schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:57:
@Stalllone: Volgens mij zitten er totaal 8 maps in.
Zo, dat is gelijk de helft minder!

Maar ik vermaak me er nog steeds mee straks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Holy shit, deze nieuwe Battlefield Bad Company 2 trailer ziet er wel even een partijtje vet uit zeg! :D

http://www.gametrailers.c...yer-battlefield-bad/61088

Lijkt wel redelijk veel op MW2 als je het mij vraagt. Vooral de laatste beelden van de Amerikaanse stad (New York of San Fransisco?).

*crosspost*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Tja je ziet niks in dat filmpje monnick, beetje ingame filmpje thats it. Ik wil gameplay movies zien ;)

Maar je hebt wel gelijk, het neigt wel naar MW2 die stijl...

[ Voor 23% gewijzigd door Donnie op 22-01-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
goosche schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 00:05:
ik heb een kleine vraag gaat deze battlefield gebruik maken van Steam? Want ik kan nergens het concreet vinden op i_net. de ene zegd wel en de andere niet. dit word ook mij eerste battlefield die ik ga kopen. ik verheug me erop ik heb cod mw2 wel een beetje gezien teveel bugs time out enzo. De filmpjes die ik gezien heb zien er goed uit. en oja kan je met vliegtuig vliegen of alleen maar rijden met voertuigen?
[Multi] Battlefield: Bad Company 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/81?ep=81 In deze aflevering van Gametrailers TV nemen ze de singleplayer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zijn er hier trouwens mensen die de beta met een fragfx hebben gespeeld? Zo ja, is de besturing hetzelfde als deeltje 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dat jungle level in die Gametrailer video's ziet er echt ziek mooi uit :9~

EDIT: Kunnen de mensen die de PS3 demo gespeeld hebben iets zeggen over het hit / damage systeem? Ik vond dat de wapens bij BC1 te weinig damage deden. Je moest maar blijven schieten wil je een vijand dood krijgen. Sniper rifles waren ook vaak geen one-shot-one-kill.

[ Voor 64% gewijzigd door monnick op 22-01-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Vijanden gaan aanzienlijk sneller neer in BC2 en als je goed mikt met sniper kun je ook one-shot-kills krijgen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Als je een beetje je best doet kan je prima one shot one kill krijgen in deel 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
Heb je in BC2 weer een health bar, of gaat het hetzelfde als in MW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 26-09 10:53
Net van de blog gehaald van battlefield

De minimale en gewenste eisen voor de pc, voor bc2 en 1943
  • Minimum Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
  • Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
  • Main memory: 2GB
  • Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
  • Graphics memory: 256MB
  • Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
  • 10GB for Digital Version (BF1943)
  • Recommended Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
  • Processor: Quadcore
  • Main memory: 2GB
  • Graphics card: GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870
  • Graphics memory: 512MB
  • Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
  • 10GB for Digital Version (BF1943)
Misschien handig voor in de startpost ;)
Dit is gepost op 1 December 2009.

linkje

http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx?PageIndex=3

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Putyah schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:31:
Heb je in BC2 weer een health bar, of gaat het hetzelfde als in MW2?
Het gaat net als in MW2 alleen krijg je veel langzamer health terug (echt veel langzamer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zo ik verheug me op de release!
Thunderbirds are go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

We have seen a lot of really good feedback on released details of BFBC2 PC and have been gathering these and sharing them with the PC Dev team. We also want as much feedback as possible after you have played the Beta to really give us the most solid feedback possible to look into addressing. Your participation in this Beta really counts and we'll have another update soon with the official location to give your feedback!

I also wanted to share an updated global retailers list supporting the BFBC2 PC Beta Key access coming this month.
US - GameStop.com US Only
Austria - Gamesonly.at
Czech Republic - xzone.cz and jrc.cz
Germany - amazon.de
Poland - gramer.pl, ultima.pl, EMPIK PC and sklep.gry-online.pl
UK - play.com and Direct2Drive
Singapore - Where to buy
Australia - EG Games
Russia - DirectCOD, igromagaz.ru, Turbodom and TotalBF
Hungary - CD Galaxis and 576
Switzeland - wog.ch
Italy - Multiplayer.it
Sweden - Webhallen, GAME, CDON, GameStop and SIBA
Denmark - Blockbuster, GameStop, CDON and GAME
Norway - Platekompaniet, Spaceworld, GameStop, GAME, CDON, and Absoluttspill
Finland: GameStop and CDON

World Wide Option - EA Store (if your country is not listed above, please check if the EA Store is supported there)

Heads Up: PC Beta Players will secure their gamer alias (Soldier Name) for retail.

Please check back on www.battlefieldbadcompany2.com/beta on the 28th Jan for more details on how to download the Beta.

Bron: http://blogs.battlefield.ea.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Jammer dat er in nederland niets wordt ondersteund. Anders had ik hem wel gepre-ordered. Geen zin om via de EA store te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Een comment bij die blog:

Spierincx wrote:
January 22, 2010 09:27 AM

The Netherlands might get a retailer supporting the BFBC2 PC Beta Key acces as well. 12Game is still in negotiation with EA. That's what I heard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
monnick schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:14:
Holy shit, deze nieuwe Battlefield Bad Company 2 trailer ziet er wel even een partijtje vet uit zeg! :D

http://www.gametrailers.c...yer-battlefield-bad/61088

Lijkt wel redelijk veel op MW2 als je het mij vraagt. Vooral de laatste beelden van de Amerikaanse stad (New York of San Fransisco?).

*crosspost*
Woeii Sweetwater en Haggard weer terug.. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
rgras schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:44:
Een comment bij die blog:

Spierincx wrote:
January 22, 2010 09:27 AM

The Netherlands might get a retailer supporting the BFBC2 PC Beta Key acces as well. 12Game is still in negotiation with EA. That's what I heard...
Ja, alleen ben ik bang dat dat een reactie is van iemand zoals jij en ik, die verder niet weten van de gang van zaken, maar gewoon van de een of de ander iets heeft gehoord. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat het me niet echt betrouwbaar lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 11:05

glashio

C64 > AMIGA > PC

Stewie! schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:11:
Zo ik verheug me op de release!
Thunderbirds are go!
Als ik naar http://www.badcompany2.com/index.php? ga zie ik bovenaan een gele balk met
Dedicated server promotion - starting at 40 euro a month! Click here for more information.
staan.

Enig idee wanneer prijzen bekend worden?

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Lizardz schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:13:
[...]

Ja, alleen ben ik bang dat dat een reactie is van iemand zoals jij en ik, die verder niet weten van de gang van zaken, maar gewoon van de een of de ander iets heeft gehoord. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat het me niet echt betrouwbaar lijkt.
Inderdaad, maar ik blijf het vreemd vinden dat er geen retailer in NL beta keys aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
glashio schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:18:
[...]

Als ik naar http://www.badcompany2.com/index.php? ga zie ik bovenaan een gele balk met
[...]
staan.

Lekker prijzig :S 400euro per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

En beta keys zouden ook in waves via twitter komen oid? Fijn, kan ik me ook voor twitter gaan aanmelden.. yay

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Murk schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:42:
En beta keys zouden ook in waves via twitter komen oid? Fijn, kan ik me ook voor twitter gaan aanmelden.. yay
Waarom aanmelden? Je kan het gewoon lezen :P Meestal word dat gewoon dan op Twitter gepost en wie als eerste de code heeft... die heeft mazzel :P (als het zo gaat tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Nja.. moek dus elk uur van de dag die site gaan lopen checken, en dan nog heb je kans dat je te laat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
nieuwe single player trailer

Los van de hele gametrailer aflevering dan.

[ Voor 16% gewijzigd door Dragonm8 op 22-01-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

:9~ hebben.

offtopic:
qotsa op de achtergrond met millionaire _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

glashio schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:18:
[...]

[...]
staan.

Mooie website he 8)
Prijzen van BC2 dedicated servers worden tzt bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Wat hierboven gezegd is klopt wel degelijk. Had van de week al mailtje gestuurd naar 12game met de vraag of het al zeker was dat ze over keys gingen beschikken. Dit kreeg ik als antwoord:
Geachte heer Huijskes,

Bedankt voor uw email. Wij zijn nog in afwachting van een reactie van de
uitgever van deze game, EA. Wij verwachten deze week nog een antwoord te ontvangen. Het is nog niet helemaal zeker of wij ook over de door u genoemde extra's gaan beschikken. Zodra hier meer over bekend is zullen wij u hierover op de hoogte houden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen

hebben dan kunt u altijd contact opnemen met
Customerservice apenstaart 12game punt com

Met vriendelijke groet,

Customerservice 12Game.Com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik lees hier continu over winkels die beta-keys zullen verschaffen.

Ik hoop dat er toch andere manieren nog zijn om aan een key te geraken?!
Zal er een 'first come, first served'-regeling zijn op de officiële website?

Ik weet wel nog dat indertijd, vóór de start van de PS3 beta, je dus een formulier op de site kon invullen om een key te bemachtigen. Hierbij was er een optie die in de vorm was van "Heeft u een PS3?" > Ja/Nee.
Er was dus geen specifiek keuzemenuutje tussen PS3 of PC (dus de platforms waar de beta op zou verschijnen.)
(Dit is wat ik mij nog herinner dus.)

Zou dit kunnen betekenen dat de mensen die indertijd dit formulier invulden én stelden dat ze géén PS3 hebben, sowieso een key zullen ontvangen?

(Mss dat Stewie! hier meer over kan verduidelijken? :))

EDITs following: m'n Google Reader wat aan het doorspitten naar informatie van vroeger :)

EDIT: Ok, als ik zo kijk naar de nieuwsberichten rond de PS3 beta:
Van IGN: November 10, 2009 - Last week Electronic Arts announced a PlayStation 3 exclusive multiplayer beta for Battlefield: Bad Company 2. While the rest of the world has to reserve the game at select retailers to receive their beta key, IGN Insiders and GameSpy Founder's Club members can get keys starting right now.

Wat was dan het punt van die registratie op de officiële site? Of zie ik iets over het hoofd? PS3 beta testers die dit kunnen verduidelijken?

EDIT: Ben even het noorden kwijt precies 8)7
Van de officiële BFBC2 blog:

Fake BFBC2 Beta signup sites!
BY: GordonVanDyke POSTED: Nov 01, 2009, 07:04AM COMMENTS: 41
As of today there is no official Battlefield Bad Company 2 Beta and I wanted to warn people out there of fake/hoax sites perpetrating to have a sign-up for one. We do not have any form of beta sign-ups, nor would we ever endorse such a practice or shady url to do so. Please do not let these e-tards take advantage of your enthusiasm for BFBC2 in their scam and only give them the middle-finger if anything. So, unless you read it here or from our official Twitter page it isn't real.

>> Ofwel had ik mij dus indertijd daar geregistreerd (wat ik eerlijk gezegd tenzeerste betwijfel want dit bericht had ik toen ook gelezen (daar het via m'n Google Reader binnenkwam), ofwel was die signup op de officiële site vr een nieuwsbrief of ik weet niet wat :?

EDIT: Ook van de BFBC2 blog:

How to Download: Check back to the Battlefield Bad Company 2 for a new Beta Page closer to beta launch date for download instructions.
How To Get Access: Reserve Battlefield Bad Company 2 is the most sure fire way, but we are still working with some other Retailers & e-Tailers that wish to participate. If you're eager to ensure you get in the two confirmed distributors to Pre-Order are the EA Store, Amazon.de and at GameStop.com. We'll have another Blog at a later date with an update on the retailers & e-Tailers that have teamed up with us as well as alternate channels to obtain a Closed Beta Key. Opgemerkt door ExPlanE :P
*NOTE: This promotion is with participating retailers only. Please check with your local retailers if PC Beta Code is available through their stores.

>> Het zou mij ten zeerste verwonderen indien ze alleen betatesters zouden toelaten die de game hebben gepreordered! De userbase zou toch veel te klein zijn om van een succes te kunnen spreken? :)

[ Voor 72% gewijzigd door Asgaro op 23-01-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Pre-order via steam is nu beschikbaar!

Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition is now available for pre-purchase. Get early access to the beta and receive six in-game multiplayer items when you pre-purchase now!

[ Voor 70% gewijzigd door peakaboo op 23-01-2010 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Asgaro schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 00:32:
Ik lees hier continu over winkels die beta-keys zullen verschaffen.

Ik hoop dat er toch andere manieren nog zijn om aan een key te geraken?!
Zal er een 'first come, first served'-regeling zijn op de officiële website?

Ik weet wel nog dat indertijd, vóór de start van de PS3 beta, je dus een formulier op de site kon invullen om een key te bemachtigen. Hierbij was er een optie die in de vorm was van "Heeft u een PS3?" > Ja/Nee.
Er was dus geen specifiek keuzemenuutje tussen PS3 of PC (dus de platforms waar de beta op zou verschijnen.)
(Dit is wat ik mij nog herinner dus.)

Zou dit kunnen betekenen dat de mensen die indertijd dit formulier invulden én stelden dat ze géén PS3 hebben, sowieso een key zullen ontvangen?

(Mss dat Stewie! hier meer over kan verduidelijken? :))
Ik heb ook niet zo'n zin om te pre-orderen. Paar keer gebeurd dat ik de game later had dan dat ie in de winkels lag, met als dieptepunt: Guitar Hero World Tour. Had hem pas 1.5 week na de release. Daar plaats je geen pre-order voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
jagermeister schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 09:40:
[...]

Ik heb ook niet zo'n zin om te pre-orderen. Paar keer gebeurd dat ik de game later had dan dat ie in de winkels lag, met als dieptepunt: Guitar Hero World Tour. Had hem pas 1.5 week na de release. Daar plaats je geen pre-order voor.
Denk dat je kans groter is dat je hem op de releasedag hebt en kunt spelen als je via steam pre orderd? Heb het zelf net ook gedaan, ben iig zeker van beta acces sowieso en de full game :) Mooi digitaal binnenhalen en spelen zonder disc. Simpeler kan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
peakaboo schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:33:
[...]

Denk dat je kans groter is dat je hem op de releasedag hebt en kunt spelen als je via steam pre orderd? Heb het zelf net ook gedaan, ben iig zeker van beta acces sowieso en de full game :) Mooi digitaal binnenhalen en spelen zonder disc. Simpeler kan niet!
Ik ben van Steam gebanned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Owww haha dan wordt het lastig ja... Nieuwe account maken of werkt dat niet? Anders heb je ook nog altijd de EA downloader optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Waarom zeurt iedereen over nl retailers die hem nog niet hebben. Bestel hem toch lekker bij play.com dan heb je zeker de beta en is hij ook nog eens maar 35 euri.

Zoals Frans Bauer zou zeggen: "Ik zeg doen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Donnie schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:45:
Waarom zeurt iedereen over nl retailers die hem nog niet hebben. Bestel hem toch lekker bij play.com dan heb je zeker de beta en is hij ook nog eens maar 35 euri.

Zoals Frans Bauer zou zeggen: "Ik zeg doen" ;)
Dat is ook een optie, maar niet iedereen heeft een credit card (dacht dat dat verplicht was daar) en je hebt hem dan niet 100% zeker op de dag van release (wat sommige per se willen) en er bestaat een kans bij play.com dat je hem soms pas na een week of langer hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05-2024
Weet iemand een winkel in Nederland waar je de special edition kan pre-orderen? Op de website van BFBC2 kan je alleen de PC versie pre orderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de demo komt (waarschijnlijk) uit op 4 februari voor de xbox 360 en ps3

bron

edit: is hier eerder ook al gepost, excuses!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Iemand een idee wat het verschil is tussen de gewone en Limited versie voor de PC ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Help!!!! schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:04:
Iemand een idee wat het verschil is tussen de gewone en Limited versie voor de PC ?
Jeeeeetje mensen, er komen hier echt te vaak vragen voorbij die je zo op google kunt vinden of op de homepage van BC2 zelf... 8)7 Bovendien zijn ze al een aantal keer beantwoord in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Beste klant,

We zullen ook de beta-keys gaan verzenden.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Free Record Shop

www.freerecordshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

peakaboo schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:47:
[...]

Dat is ook een optie, maar niet iedereen heeft een credit card (dacht dat dat verplicht was daar) en je hebt hem dan 100% zeker niet op de dag van release

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.