Verwijderd
Veel goede verbeterpunten wel.
[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 11-01-2010 18:57 ]
Hoogtepunten:
The Attacker's first base is now a protected spawn zone that defenders cannot enter.
Added additional alternate spawn points to all bases for both Attackers and Defenders to counter spawn camping.
Flickr PSN ID= cheironnl
Lewt schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:52:
Ik vind wel jammer dat de ammo niet per magazijn gaat maar per kogel.
Hopelijk fiksen ze dat nog, want dan reload je minder vaak als er geen support in de buurt is of in je squad zit.
wat vinden jullie hiervan? want als ze per magazijn doen dan haalt support meer punten in de match.
Murk schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:11:
[...]
Je bedoelt voor sniper? Tja wat wil je anders met een bolt-action rifle, gewoon een magazijn erin douwen?
??Lewt schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:03:
[...]
Volgens mij begrijp je mij verkeerd, ik vind het hier juist goed, in veel games is de sniper niet meer zo dodelijk als hij volgens mij moet zijn. Battlefield zet alles weer op zn pootjes!
Bigass changelog
[ Voor 4% gewijzigd door Murk op 11-01-2010 20:01 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Betekent dat geen marksman headshots in 1 hit met de QBU-88? Dat zou namelijk echt jammer zijn.Semiauto and Auto snipers and slug shotguns cannot 1 shot headshot at extreme range.
@Murk
De snipers kogels doen veel damage, in veel games is dat vaak niet meer het geval.
Case:
De magazijnen van je assault rifle als er bv 30 kogels en je schiet dan heb je er nog 18 in je magazijn zitten, in eigenlijk als je reload doe je niets meer met deze kogels, het zou leuker zijn als je het magazijn dan weg gooit, en dus 18 kogels minder hebt, als je kiest om te reloaden, dan kan support je sneller en vaker voorzien van ammo, dit zou de support dus stimuleren om meer teamwork te verrichten.
nu duidelijk
Ik heb bfbc2 nog niet zelf gespeeld. Hoe zit het dan met ammo? Heb je nu gewoon een x aantal kogels in totaal, 30 in je wapen, en als er nog 18 kogels in je wapen zitten en je reload dan gaan die 18 niet verloren?Lewt schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:33:
Case:
De magazijnen van je assault rifle als er bv 30 kogels en je schiet dan heb je er nog 18 in je magazijn zitten, in eigenlijk als je reload doe je niets meer met deze kogels, het zou leuker zijn als je het magazijn dan weg gooit, en dus 18 kogels minder hebt, als je kiest om te reloaden, dan kan support je sneller en vaker voorzien van ammo, dit zou de support dus stimuleren om meer teamwork te verrichten.
nu duidelijk![]()
Zo ja, dan moeten ze effe terugkijken hoe ze dat bij BF2 hebben gedaan
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Ik vind het op grote afstand raak schieten goed genoeg voor een kill xDVerwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:40:
En zo hoort het, sniper mietjes. Je zal ff wat moeten doen voor die kill
Maar ik weet niet of ik zo'n goede sniper ben. Ik had 600 kills met de sniper en 500 met m'n M1911 xD plus heel wat tanks opgeblazen. Maar het zou jammer zijn als ik geen marksman headshots kon maken met 1 hit.
Jawel, zijn echte dedicated serversStalllone schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:18:
[...]
Dus eigenlijk zijn het geen echte dedicated servers als ik het goed begrijp?
Alleen niet public.
bewaren als clips vind ik ook goed maar dat neppe dat ze zichzelf weer bijvullen naar het aantal kogels dat je hebt kan ik met m'n pet niet bij, maar m'n punt is duidelijk denk ik ik vind dat support een te kleine rol heeft als er een shitload aan kogels is, oplossing kan zijn dat iedereen met minder munitie begint (geen idee wat het nu is) ik dacht 5 clips, maar ik heb ook geen PS3, ik klets maar wat ik zie op filmpjes.Murk schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:45:
Ik heb bfbc2 nog niet zelf gespeeld. Hoe zit het dan met ammo? Heb je nu gewoon een x aantal kogels in totaal, 30 in je wapen, en als er nog 18 kogels in je wapen zitten en je reload dan gaan die 18 niet verloren?
Zo ja, dan moeten ze effe terugkijken hoe ze dat bij BF2 hebben gedaanVeel beter om met clips te werken imo. Nog beter zou zijn als in Americas Army, als je reload en er zaten nog kogels in je clip dan gaat hij niet verloren maar komt ie na een tijdje reloaden weer terug (als je nogal gauw reload krijg je dan de false illusie dat je nog ruim genoeg kogels hebt, ook leuk
). Maar nee de soldaten in bad company zijn zo rijk, die hebben kogels zat, weggooien die hap
PS: weet iemand een official retailer waar je ook mee in de beta kan?
[ Voor 2% gewijzigd door Lewt op 11-01-2010 22:54 . Reden: informatie vragen ]
Met andere woorden, we kunnen geen eigen clanserver draaien? Maar moeten die huren van EA...Stewie! schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:32:
[...]
Jawel, zijn echte dedicated servers
Alleen niet public.
Verwijderd
Dat zou wel kut zijn, wij hebben een dikke machine staan in een server ruimte. Zou erg jammer zijn als we alsnog moeten hurenpeakaboo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:37:
[...]
Met andere woorden, we kunnen geen eigen clanserver draaien? Maar moeten die huren van EA...
We hebben speciaal met oog op deze game de hardware aangepast..
Correct. Je bent niet zelf in staat om een eigen gameserver op te zetten. Deze moet je huren bij één van de erkemde Ranked Server Providers van Electronic Arts.peakaboo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:37:
[...]Met andere woorden, we kunnen geen eigen clanserver draaien? Maar moeten die huren van EA...
Tierelier
Jij (leuke nickname) hebt speciaal voor een game waar nog weinig info over was (laat staan hardware specs) hardware aangepast?Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:25:
[...]
Dat zou wel kut zijn, wij hebben een dikke machine staan in een server ruimte. Zou erg jammer zijn als we alsnog moeten huren
We hebben speciaal met oog op deze game de hardware aangepast..
Voor deze game doen we voor EA ook de Xbox360 en PS3 wereldwijdjorisdekloris schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:31:
en dat kan voor Nederland alleen via i3dfeli Stewie!
[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 12-01-2010 15:57 ]
Verwijderd
En ja, niet helemaal slim, maargoed. Dan wordt het huren
Is er trouwens als een prijs bekend voor de hosting prijzen ? Ik weet dat het nog 2 maanden duurt maargoed
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 16:22 ]
Ik vind het wel prima. Hoevaak hebben clans het niet slecht voor elkaar? Slechte pingtijden/packet loss en weet ik veel wat allemaal. Daar ben je nu vanaf.peakaboo schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:10:
Vind het wel bagger hoor dat clans niet hun eigen server op kunnen zetten, maar nog van EA afhankelijk zijn. Toch een minpunt van dit spel, hopelijk passen ze nog iets aan of geven ze toestemming aan clans onder bepaalde voorwaarde, maar dat zal wel niet het geval zijn...
Feli!Stewie! schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:55:
[...]
Voor deze game doen we voor EA ook de Xbox360 en PS3 wereldwijd
Tierelier
Euhm wij hebben een 25mbit fiber connectie die we graag willen benutten... Snap jejorisdekloris schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:45:
[...]
Ik vind het wel prima. Hoevaak hebben clans het niet slecht voor elkaar? Slechte pingtijden/packet loss en weet ik veel wat allemaal. Daar ben je nu vanaf.
[...]
Feli!
Front-end developer.
Zo'n overboekte thuisconnectie?peakaboo schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:22:
[...]
Euhm wij hebben een 25mbit fiber connectie die we graag willen benutten... Snap je
Dat is een van de redenen dat ze dat niet willen.
Stewie! schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:47:
[...]
Zo'n overboekte thuisconnectie?
Dat is een van de redenen dat ze dat niet willen.
Nee een echte dedicated server met een 25 up & down verbinding, bedoelt om gameservers op te draaien (tot op heden ook gebeurd).
Waarom is dat raar dan? Overigens houden we een 100mbit achter de hand totdat er meer duidelijkheid is over de game.Stewie! schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:13:
Waarom heb je maar 25 mbit? (raar getal voor een verbinding)
[ Voor 18% gewijzigd door peakaboo op 13-01-2010 21:19 ]
Inderdaad. En serversided mods zijn iig niet meer mogelijk, alles is up-to-date... vind het alleen maar goed.jorisdekloris schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:45:
[...]
Ik vind het wel prima. Hoevaak hebben clans het niet slecht voor elkaar? Slechte pingtijden/packet loss en weet ik veel wat allemaal. Daar ben je nu vanaf.
Omnyakom1 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:44:
wanneer is de BETA voor PC?
Lukosje schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:17:
Op gamestop staat het volgende:
Reserve Battlefield Bad Company 2 and receive access to the PC multiplayer beta. Beta begins January 28th, 2010 and ends February 25, 2010. Available for online customers only while supplies last. Not available for in-store or in-store pickup orders.
Online Customers: A beta activation code and download instructions will be emailed beginning January 26th, 2010.
Dus beta is van 28 jan tot 25 febWel jammer dat het ze niet gelukt is vroeg in januari te doen, zoals ze in eerste instantie zeiden.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik koop um toch wel maar dan via een retailer die mij het spel geeft die komen vast nog wel, geen haast voor mij nog 15 dagen voor de beta.
Hij heeft echter geen gelijk in zijn ondertitel... dopefish must die
[ Voor 30% gewijzigd door Stewie! op 14-01-2010 00:07 ]
Ga er nou maar gewoon vanuit dat die keys in overvloed te krijgen zijn.
Verwijderd
Ik geef toe, ik "shoot" niet lang met een controller, maar ik zie mens echt heel snel aimen, en ik krijg dat voorlopig niet voor elkaar. Doe ik iets verkeerd, of is het een kwestie van oefenen ?
Daarnaast moet ik erg wennen aan die gameplay van Goldrush, ik begin de maps natuurlijk net een beetje te kennen, jammer dat ik ze niet offline kan oefenen.
Ik heb gelukkig al wat unlocks, binnenkort de C4 ... daarna de mijn en dan ga ik guns verzamelen (de MG36 en de M16 heb ik al unlocked ... de M95 staat ook op het verlanglijstje).
Kan natuurlijk een marketingstruc zijn van EA om zoveel mogelijk verkopen via hun eigen webshop af te dwingen en dus zo de grootste winst te draaien.
Ken ik jou?
En als een medewerker van i3d (dat nauw contact heeft met EA over bfbc2) iets zegt, vind ik het het beste om daar maar naar te luisteren dan zelf iets anders te gaan roepen wat ik nergens op kan baseren...
Hey Bobberdebob! Prrrt...Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:03:
Ik ben nu een tijdje met de PS3 versie van BC aan de gang, en ik zal deze t.z.t. ook aanschaffen. Een vraagje echter, speelt echt iedere PS3 gamer met een controller ?
Ik geef toe, ik "shoot" niet lang met een controller, maar ik zie mens echt heel snel aimen, en ik krijg dat voorlopig niet voor elkaar. Doe ik iets verkeerd, of is het een kwestie van oefenen ?
Daarnaast moet ik erg wennen aan die gameplay van Goldrush, ik begin de maps natuurlijk net een beetje te kennen, jammer dat ik ze niet offline kan oefenen.
Ik heb gelukkig al wat unlocks, binnenkort de C4 ... daarna de mijn en dan ga ik guns verzamelen (de MG36 en de M16 heb ik al unlocked ... de M95 staat ook op het verlanglijstje).
Ik heb zelf BF:BC op een Xbox360 en moest in het begin ook enorm wennen aan het aimen met een controller. Na een tijdje intensief spelen, wordt je steeds beter. Althans, dat was bij mij het geval. Op een gegeven moment wordt het zelfs automatisme. Neemt niet weg dat je met muis en tobo volgens mij altijd wel sneller kunt zijn, maar goed.... bij een console zit iedereen in het zelfde schuitje (iedereen zelfde specs)
Goldrush vind ik zelf een erg vette gameplay hebben. Alle actie vindt je terug rondom de gold crates. Persoonlijk vind ik dat leuker dan van hot naar her scheuren om control points te capturen om ze een minuut later weer te verliezen en er weer op af te moeten.
Maar goed... aan je unlocks te zien ben je nog maar net begonnen, dus je zult vast nog wel wennen aan die kontroller.
http://www.gamemania.nl/D...gmgame=000000000000023292Kagar schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:23:
Weet iemand of er een Nederlandse winkel is waar het mogelijk is de LE van de PC-versie te pre-orderen? Tot op heden heb ik alleen pre-orders gezien voor de standaard versie. En de LE heb ik nog nergens anders gezien als op de EA download store.
Kan natuurlijk een marketingstruc zijn van EA om zoveel mogelijk verkopen via hun eigen webshop af te dwingen en dus zo de grootste winst te draaien.
[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 14-01-2010 13:34 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
jawel,Murk schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:47:
Die stuff uit de LE versie, kan je die niet unlocken als je het normale spel speelt?
LE wil gewoon zeggen dat je de unlocks meteen hebt.
als je geen LE hebt dan unlock je die later in het spel
don't worry
-Imposant1
[ Voor 39% gewijzigd door Imposant1 op 14-01-2010 17:12 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Murk op 14-01-2010 18:37 ]
- Vier voertuigen die meteen tot je beschikking staan.
Wil dat zeggen dat je bepaalde voertuigen niet meteen kunt gebruiken, maar dat je eerst een bepaalde ranking moet halen?
· Improved Vehicle Armor – An up-armor package is mounted on all vehicle types, decreasing the effect of both explosive and penetrating warheads, significantly improving vehicle survivability.
· Supreme Vehicle Firepower – Additional weapon packages are mounted for the driver of all armored vehicles, greatly expanding the range of targets the vehicle can successfully engage and destroy.
· Vehicle Motion Sensor – Use this electronics warfare package to locate enemy units in direct proximity to the vehicle.
· Tracer Dart Pistol – This magnetic dart attaches to any vehicle surface, allowing squad members to track, lock on, and fire rockets onto moving targets even beyond line of sight.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik heb alleen de demo van BC1 gespeeld op de PS3. In vergelijking daarmee is vind ik BC2 grafisch gezien wel mooier.Stalllone schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:50:
Is deze game (grafisch) gezien veel beter dan Bad Company 1? Ik heb het dan over de console versies, (xbox360/ps3). Aangezien ze de modtools eruit hebben gehaald hoef ik hem nu niet meer per se voor de PC te halen.
Gisteren weer de SP van BC1 gedaan, en grafisch is ie nu niet je-van-het.BatmanHorizon schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:51:
[...]
Ik heb alleen de demo van BC1 gespeeld op de PS3. In vergelijking daarmee is vind ik BC2 grafisch gezien wel mooier.
Maar het is niet echt aanzienbaar mooier ?BatmanHorizon schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:51:
[...]
Ik heb alleen de demo van BC1 gespeeld op de PS3. In vergelijking daarmee is vind ik BC2 grafisch gezien wel mooier.
Ingame BC1, stuk wat ik heb gespeeld in demo (steen papier schaar stukjeStalllone schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:43:
[...]
Maar het is niet echt aanzienbaar mooier ?
VS
Ingame BC2:
Dat gezegd, ik bedoelde dat BC2 wel aanzienlijk mooier is geworden. (Heul erg, en geweldig geluid!!)
[ Voor 14% gewijzigd door KngfCnns op 15-01-2010 17:13 ]
Ik vond het toch wel mooi hoor. Zeker die maps met die weilanden en dorpjes.bram1984 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:56:
[...]
Gisteren weer de SP van BC1 gedaan, en grafisch is ie nu niet je-van-het.
Verwijderd
Hey Gosertjagermeister schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:32:
[...]
Hey Bobberdebob! Prrrt...
Ik heb zelf BF:BC op een Xbox360 en moest in het begin ook enorm wennen aan het aimen met een controller. Na een tijdje intensief spelen, wordt je steeds beter. Althans, dat was bij mij het geval. Op een gegeven moment wordt het zelfs automatisme. Neemt niet weg dat je met muis en tobo volgens mij altijd wel sneller kunt zijn, maar goed.... bij een console zit iedereen in het zelfde schuitje (iedereen zelfde specs)
Goldrush vind ik zelf een erg vette gameplay hebben. Alle actie vindt je terug rondom de gold crates. Persoonlijk vind ik dat leuker dan van hot naar her scheuren om control points te capturen om ze een minuut later weer te verliezen en er weer op af te moeten.
Maar goed... aan je unlocks te zien ben je nog maar net begonnen, dus je zult vast nog wel wennen aan die kontroller.
[...]
http://www.gamemania.nl/D...gmgame=000000000000023292
Ik moet het gewoon de tijd geven denk ik. Maar tot nu toe voel ik het nog als een handicap. Ff snel om je heenkijken gaat gewoon moeizamer dan met je muis.
Maar het gaat zo nu en dan wel aardig, ik heb overigens wel meer unlocks ... ik ben nu geloof ik level 9 of zo ... hierna krijg ik iig 3 * -en
Naast die 2 guns, heb ik de mortar strike, de "heal" voor de assault en die tank-lock voor de recon ...en vooral met die laatste kan ik aardig overweg. Niet altijd trek ik de tank onderuit ... vaak stappen ze uit, en dan pak ik ze op die manier ... of ik stuur de raket naar een gebied waar men 'm niet verwacht ... ik kijk meestal iig naar de orange stipjes
Het gaat mij om de team play, alleen die mortar strike moet ik nog mee oppassen, zodat ik geen team kills maak per ongeluk, is wel 's gebeurd.
Andere posts nagelezen, maar sorry, BC1 ziet er echt super uit, snap dat niet echt. Wellicht ziet BC2 er NOG beter uit, maar BC1 was al een visueel pareltje. Als je dat niet echt je-van-het vindt, dan is er echt iets mis met je hehe
Waar ik het meeste mee stuntel is gewoon het richten. Ook b.v. de AA-gun, met een muis kun je beter richten, nu stuntel ik een beetje en de heli komt niet altijd in het vizier. Misschien moet ik de stick soms wat lichter bewegen of zo.
En wat ik onhandig vind, is het rennen is Linker stick indrukken en naar voren bewegen ... ik had dat liever op een andere knop gezet, jammer dat je de controlls niet kunt editten.
En die map met die brug ertussen ... dat is echt mijn slechte map ... ik hou wel van Oasis, en de grote landschap maps ... leuk om te spelen. Ik ga BF1943 denk ik ook wel aanschaffen, hopelijk komen daar nog meer maps voor uit, zou wel zo leuk zijn. Niet alleen die island maps, ik vind die desert maps wel cool.
Ik hoop niet dat als BC2 uitkomt, BC1 helemaal leeg raakt, ik wil eigenlijk beide games wel blijven spelen voor de afwisseling. Goldrush wen ik wel aan, maar ik moet eerst die maps onder de knie krijgen, en daarnaast alle klasses ... als ik die C4 heb, ga ik die klasse eens uitproberen.
Ik kan de prijs bij gamemania niet zien, dan moet ik eerst registreren
Iemand een prijsje??
Yep im lazy
Edit: net geregistreerd en nog geen prijs, net maar mijn Limited Edition besteld bij game.co.uk (officiële EA reseller) voor 30€.
http://www.game.co.uk/Gam...Limited-Edition/~r333421/
Iemand enig idee dat je bij hun ook een beta key krijgt?
[ Voor 24% gewijzigd door Earzz op 16-01-2010 15:38 ]
XboxLive: Dave 130R
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heads Up: PC #BFBC2 Beta Players will secure their gamer alias (Soldier Name) for retail.
www.oldskoolnl.nl
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ik dachtLizardz schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:48:
Met hoeveel spelers kan je eigenlijk spelen online? Is dat al bekend? ( PC )
PC: 32 man
Xbox en PS3: 24 man
@ hieronder. oeps
[ Voor 4% gewijzigd door Dragonm8 op 17-01-2010 16:19 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 17-01-2010 16:25 ]
En wordt de beta ook via steam gespeeld dan?
Niet dat het echt heel veel uit maakt want, ik moet Modern Warfare 2 ook via steam spelen.
Ja als je het spel koopt via Steam kan je hem ook via Steam spelen / activeren. Maar als je hem gewoon in de winkel koopt krijg je niet met Steam te doen. Ik geloof dat de open-beta op steam word gespeeld. De closed beta is voor voorbestellers en er zullen wel mogelijkheiden komen een key te krijgen met verloting.Lewt schreef op maandag 18 januari 2010 @ 07:18:
Nog 10 dagen, ik had gehoord dat het spel via steam gespeeld gaat worden, klopt dit?
En wordt de beta ook via steam gespeeld dan?
Niet dat het echt heel veel uit maakt want, ik moet Modern Warfare 2 ook via steam spelen.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ik hoop dat i3d.nl wat keys weggeeft aan de Tweakers communityH3llSiNG schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:51:
Nice, helaas nog geen info over hoe en waar je voor de beta kan registreeren als het zover is.
Tierelier
Ik zou eerder kopen bij Steam dan bij EA Download Manager, maar dat is ook meer omdat ik al mijn andere games ook op Steam heb. Steam bestaat al zo lang dat zal vast niet zo weggaan.Murk schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:20:
Wie koopt (pre-order i mean) er hier nu een dvdtje en wie een license key? Ik twijfel wat ik zal doen.. als je license koopt en het is niet via steam, hoe zit het dan met je download van het spel. Hoe lang blijft die beschikbaar? Anders moet je je download ergens opslaan oid, maar dat werkt ook niet altijd (iig niet met bf2 dat ik online had gekocht en gedownload via EA download manager). Maar een dvd in je speler moeten stoppen is ook weer zo hopeloos uit de tijd ...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Edit ah kijkend bij o.a. nu ook play.com zie ik dat het om pre-order keys gaat.
http://twitter.com/OfficialBFBC2
http://www.play.com/Games...ad-Company-2/Product.html
HOI.
Zelf heb ik het niet zo op digitale downloads van full priced games. Als ik dan al de volle mik betaal wil ik ook een schijfje met doosje en boekje. De LE van BFBC2 heeft schijnbaar ook een artwork boekje erbij. Plus dat ik het gewoon prettig vind ook wat in de handen te hebben.
Zelf gebruik ik digitale distributie vooral voor sterk afgeprijsde spellen, zoals die Steam actie van December.
Was allemaal al bekend hoor, lees maar eens een paar pagina's terug. Heb het zelf ook al een keer aangehaald bijv.Murk schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:37:
@Bananenspin: Dus nu zijn er wel acties dat als je het spel koopt je ook een beta key krijgt.. wat is dit allemaal voor gezeur
@ hellsing:
Het is ook persoonlijk idd. Ik heb zelf zoiets van ja leuk art boekje, leuk hoesje, na het installeren zet ik het weg en kijk ik er niet meer naar om... Het draait toch uiteindelijk om de game zelf die je koopt!
To be honest, een DVD-RW is niet meer te bekennen in mijn systeem
Enige grote nadeel aan digitaal (tenminste via steam) is de hoge prijs tov retail...
Als ik teruglees zie ik ook dat stewie zegt dat het niet per se zo is dat je moet pre-orderen om aan de beta mee te kunnen doen en dat het 'tzt allemaal bekend gemaakt' zou worden.peakaboo schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:42:
[...]
Was allemaal al bekend hoor, lees maar eens een paar pagina's terug. Heb het zelf ook al een keer aangehaald bijv.
Anyways, gewoon geduld hebben komt vanzelf nieuws over!
Omdat het al mogelijk is om in de Beta je naam te reserveren, misschien dat het leuk is om al een lijstje te maken van spelers en met welk systeem ze spelen.Roppedop schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:21:
OfficialBFBC2 tweet:
Heads Up: PC #BFBC2 Beta Players will secure their gamer alias (Soldier Name) for retail.
Ik begin dan maar:
Naam: Itineris
Systeem: PC
Misschien dat iemand er een tabel van kan maken, dat lukt me zo 1,2,3 niet.
Ik koop hem gewoon met hoesje etc. Via Mediaoffer.nl kan je hem kopen voor 36,95, en met addiscount krijg je nog iets van 7 euro korting.Murk schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:20:
Wie koopt (pre-order i mean) er hier nu een dvdtje en wie een license key? Ik twijfel wat ik zal doen.. als je license koopt en het is niet via steam, hoe zit het dan met je download van het spel. Hoe lang blijft die beschikbaar? Anders moet je je download ergens opslaan oid, maar dat werkt ook niet altijd (iig niet met bf2 dat ik online had gekocht en gedownload via EA download manager). Maar een dvd in je speler moeten stoppen is ook weer zo hopeloos uit de tijd ...
Hoe werkt dat addiscount precies dan? Nooit van gehoord namelijk...Lizardz schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:33:
[...]
Ik koop hem gewoon met hoesje etc. Via Mediaoffer.nl kan je hem kopen voor 36,95, en met addiscount krijg je nog iets van 7 euro korting.
Van hoe ik het begrepen heb is dat als je echt graag aan de beta mee wilt doen, je zekerheid hebt door te pre-orderen. Daarnaast komen er ook nog beta keys voor mensen die niet gepreorderd hebben maar daar kan je natuurlijk naast grijpen.Murk schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:06:
[...]
Als ik teruglees zie ik ook dat stewie zegt dat het niet per se zo is dat je moet pre-orderen om aan de beta mee te kunnen doen en dat het 'tzt allemaal bekend gemaakt' zou worden.
HOI.
Precies zoals Stewie! zegt; je HOEFT dus niet persé te pre-orderen.Bananenspin schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:37:
[...]
Van hoe ik het begrepen heb is dat als je echt graag aan de beta mee wilt doen, je zekerheid hebt door te pre-orderen. Daarnaast komen er ook nog beta keys voor mensen die niet gepreorderd hebben maar daar kan je natuurlijk naast grijpen.
Tierelier
Ik bedoel, release is 5 maart. We gaan nu al richting eind Januari dan heb je nog krap 1maand voor de beta. Wat heeft het nut dan? Een week of 2-3 voor de release datum gaat de game al gold. (en dan kunnen ze niks meer veranderen aan de game, wel beginnen ze denk ik gelijk met updates/maps etc).
Maar goed, wat voor nut heeft de Beta nu?
HOI.
En als de servers niet goed draaien en je weet dat 1weekje voordat de game uit is, ben je dan eigenlijk niet wat te laatBananenspin schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:56:
Een beta heeft nut om eventueel balance changes aan te passen en te kijken of de servers goed draaien etc.
peakaboo schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:35:
[...]
Hoe werkt dat addiscount precies dan? Nooit van gehoord namelijk...
Op de site www.addiscount.com kan je meer info vinden.Een adverteerder krijgt, voor een periode van 3 maanden nadat je een advertentie van die adverteerder hebt gezien (en begrepen), inzage in de actuele gegevens die Addiscount van jou heeft opgeslagen. Deze gegevens mag de adverteerder gedurende die periode gebruiken voor gerichte follow up. Na een periode van 3 maanden staan je gegevens de adverteerder niet meer ter beschikking. Je directe e-mailadres wordt niet aan een adverteerder te beschikking gesteld.
Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik mijn account bij Addiscount opzeg?
Je gegevens blijven bewaard in onze database, maar worden op geen enkele wijze meer ter beschikking gesteld aan derden of adverteerders. Wel kunnen jouw gegevens gebruikt (blijven) worden voor het opstellen van geanonimiseerde statitieken.
Je moet advertentie video's bekijken, en aan de hand daarvan vragen beantwoorden ( Om ervoor te zorgen dat je niet die filmpjes aanzet en er niet naar kijkt maar iets anders gaat doen, zo makkelijk is het dan ook weer niet.)
Het is beter dan niets...Stalllone schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:38:
Bestaat er een mogelijkheid dat deze game word uitgesteld?
Ik bedoel, release is 5 maart. We gaan nu al richting eind Januari dan heb je nog krap 1maand voor de beta. Wat heeft het nut dan? Een week of 2-3 voor de release datum gaat de game al gold. (en dan kunnen ze niks meer veranderen aan de game, wel beginnen ze denk ik gelijk met updates/maps etc).
Maar goed, wat voor nut heeft de Beta nu?
Ze zullen al praktisch klaar zijn met de game voordat de beta begint. De beta is dan ook gewoon een grote laatste check, en in een paar weken tijd kan er heus wel een hoop gedaan worden..
Nee want als de servers niet goed draaien heb je dat al vrij snel door.. en dan heb je de rest van de beta nog om het wel juist te tweaken. De beta duurt ongeveer één maand dus dat is genoeg tijd lijkt me toch.Stalllone schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:05:
[...]
En als de servers niet goed draaien en je weet dat 1weekje voordat de game uit is, ben je dan eigenlijk niet wat te laat?
HOI.
PSN: Geengrenzuh
Waar heb je dit gelezen dan?Geengrenzuh schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:38:
Het laatste wat ik had gehoord is dat een nieuwe beta is gecanned en dat er een public demo zou komen. Dit was afgeleid van een mail van een grote retailer in de VS aan de mensen die BC2 hadden gepreorderd waarin stond dat de pre-order geen beta key meer op zou leveren.
Maar als ik dan geen beta kan spelen (dus niks weet te krijgen via verlooting of iets dergelijks) dan moet ik het misschien toch overwegen.
Verwijderd
Net als bij de PS3 Beta zullen, hoogstwaarschijnlijk via Twitter, Beta-key waves komen. Daar eentje tussenuit pakken en je kunt spelen.Lewt schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:23:
Ik wil toch graag ook een dvdtje thuis hebben liggen, het mag dan misschien wel ouderwets zijn maar toch vind ik dat wel heel fijn.
Maar als ik dan geen beta kan spelen (dus niks weet te krijgen via verlooting of iets dergelijks) dan moet ik het misschien toch overwegen.
Ikzelf wacht op de Steam-aanbieding, deze is bevestigd volgens een dev op Twitter. Beta-key of niet maakt me niet zoveel uit, ik zorg wel dat ik er eentje krijg via Twitter
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.