[Multi] Battlefield: Bad Company 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 94.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkooeenn1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-06 19:36
asskicker2 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:28:
Bij mij draait hij best vlot en dat met een; Core2Duo @ 3.16Ghz, 2GB Ram en een 8800GT 512mb (alles op high!).

Snap niet waarover jullie allemaal zitten te klagen :P
Nou dan heb jij geluk, want met mijn gtx 260 draait het ook allemaal niet zo soepel. Maar ik heb begrepen dat je met de beta drivers een dikke performance increase krijgt. (Toch maar even installeren dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 21:40
Help!!!! schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:47:
Krijg de melding:

"Could not find latest Patch version.

There might be an internet connnection problem or server is down.

Play the old version?"

Was jetzt :?
Eventjes Run as Administrator doen ;)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 14:28
Rynji schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:21:
[...]

Bij mij hielp het uitzetten van voice over game.
Het lijkt wel of de game niet wil dat ik de voice-overs uitzet, elke keer als ik ze uitzet zet de game ze weer vrolijk aan. Mis ik een save settings knopje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeey m'n 2e gold star voor tank, ben nu level 8. Moet nog 100002496 punten voor red dot unlock en V RLOAD unlock, oftwel die hoor je niet te halen denk ik :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-07 19:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm, na de update is de grond bij mij grijs, behalve de sneeuw :+

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ook effectus marksman, 5000 punten, voor headshots enzo :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Help!!!! schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:47:
Krijg de melding:

"Could not find latest Patch version.

There might be an internet connnection problem or server is down.

Play the old version?"

Was jetzt :?
Oplossing is de updater (BFBC2BetaUpdater.exe) als administrator runnen..... :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:00

Mnstrspeed

Aw, Snap!

kkooeenn1 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:34:
[...]

Nou dan heb jij geluk, want met mijn gtx 260 draait het ook allemaal niet zo soepel. Maar ik heb begrepen dat je met de beta drivers een dikke performance increase krijgt. (Toch maar even installeren dus)
Waar precies zie jij beta drivers? Recentste versie die ik kan vinden is 196.21 WHQL :/

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:50:
[...]

Oplossing is de updater (BFBC2BetaUpdater.exe) als administrator runnen..... :)
Hopelijk fixen ze dat dan ook in de update :P
Niet echt klantvriendelijke manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

asskicker2 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:28:
Bij mij draait hij best vlot en dat met een; Core2Duo @ 3.16Ghz, 2GB Ram en een 8800GT 512mb (alles op high!).

Snap niet waarover jullie allemaal zitten te klagen :P
Ja hier ook hoogste settings, loopt soepel. Wel zie ik soms zo'n doorzichtige streep in het midden, maar daar kan ik mee leven. Verder leuk spel, laat de release maar snel komen, wil die andere maps wel eens spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 14:11
Anoniem: 169507 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:54:
[...]

Ja hier ook hoogste settings, loopt soepel. Wel zie ik soms zo'n doorzichtige streep in het midden, maar daar kan ik mee leven. Verder leuk spel, laat de release maar snel komen, wil die andere maps wel eens spelen. :)
Dat mag ook wel met een HD5870 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Alles loop hier ongeveer @ 100fps met 2x een gtx295 na de beta drivers.
Alleen mijn probleem met het geluid is nog steeds niet opgelost. Op de een of andere manier stoort er iets ontzettend en ik hoor alleen maar ruis en andere troep ipv game geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCD_viewer
  • Niet online
Drommels, tegen mijn pessimistische verwachting in, zowaar een beta-key gekregen van I3D.net maar bij het installeren en activeren van mijn versie, krijg ik de vrolijke melding dat de key al in gebruik is. :( :(

Worden die keys dubbel uitgegeven ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21
Er hangt op de een of andere manier teveel rook. Wel realistisch, maar het is wel irritant. Komt waarschijnlijk ook door dat het level nogal fel uit je scherm springt door die sneeuw.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Heerlijke game! Ik heb nog maar één keer last gehad van de lag en een crash (:* Llama), en dat was direct na elkaar. Om één of andere reden heb ik het niet als ik op britse servers speel.

Dit is echt een kopertje voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Jullie ook zoveel last gehad van het volgende:
Je zit dan in het attackers team, je word dan steeds geparadropped.
Soms dan begin je al halverwege die paradrop en ga je ook snel naar beneden, je valt dan geheid je suicide tegemoet, spijtig genoeg. 8)7 Om het nog leuker te maken: ook deze deaths tellen mee voor je K/D (en dus statistieken). Ik mag hopen dat EA de statistieken nog gaat resetten als de game eenmaal 'live' is, anders zijn de statistieken nu al verziekt.
jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:04:
Er hangt op de een of andere manier teveel rook. Wel realistisch, maar het is wel irritant. Komt waarschijnlijk ook door dat het level nogal fel uit je scherm springt door die sneeuw.
Dat ben ik zeker met je eens. Ik speel veel en graag als Recon en heb dan dus een sniper rifle. Aan de andere kant snap ik dat die wind (waardoor de sneeuw dus meegaat) het moeilijker moet maken voor een sniper, maar zó moeilijk hoeft nou ook weer niet. Soms ben ik al dood, voordat ik de ander überhaupt zie.

[ Voor 74% gewijzigd door CH4OS op 29-01-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:01
LCD_viewer schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:00:
Drommels, tegen mijn pessimistische verwachting in, zowaar een beta-key gekregen van I3D.net maar bij het installeren en activeren van mijn versie, krijg ik de vrolijke melding dat de key al in gebruik is. :( :(

Worden die keys dubbel uitgegeven ofzo ?
Ik heb precies hetzelfde :( ook van I3D.net. Ik denk ook dat de keys dubbel uitgegeven zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
GJtje schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:14:
Soms dan begin je al halverwege die paradrop en ga je ook snel naar beneden, je valt dan geheid je suicide tegemoet, spijtig genoeg. 8)7 Om het nog leuker te maken: ook deze deaths tellen mee voor je K/D (en dus statistieken). Ik mag hopen dat EA de statistieken nog gaat resetten als de game eenmaal 'live' is, anders zijn de statistieken nu al verziekt.
[...]
Dat ben ik zeker met je eens. Ik speel veel en graag als Recon en heb dan dus een sniper rifle. Aan de andere kant snap ik dat die wind (waardoor de sneeuw dus meegaat) het moeilijker moet maken voor een sniper, maar zó moeilijk hoeft nou ook weer niet. Soms ben ik al dood, voordat ik de ander überhaupt zie.
Ook een keer gehad. Komt dat niet door het AA vuur om je heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:41
Damn net weer ff zitten spelen. begon gister met een k/d van onder de 1 en nu staat hij alweer op 1.6 en stijgt iedere ronde. maak ook makkelijker kills met een f2000 in burstmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:20:
Ook een keer gehad. Komt dat niet door het AA vuur om je heen?
Voor zover ik weet niet, want AA vuur kan je niet raken in die fase? Heb het namelijk ook gehad zonder enig AA geschut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GJtje schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:14:
[...]
Komt zo weinig voor dat het amper/niet mee kan tellen in je ratio.
Beter je best doen, mij lukt het prima. Tuurlijk is het lastig, maar sneeuw, zon en rook maken het wel realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-07 19:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb ook een key van I3D, maar bij mij werkt ie perfect (heb hem gister al gekregen, vanmiddag gactiveerd)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vernietigbare omgevingen maken me wel lui, niet meer naar de deur lopen maar nu gewoon dwars door de muur een gebouw in. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-06 12:55
als je snel naar beneden valt: gewoon nog een keer spatie drukken

Volgens mij gebeurt het alleen als je een bewegings toets ingedrukt heb als je op respawn drukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Ik moest eerst wennen, maar naarmate ik langer speel wordt het steeds beter. Dit wordt een heeeele vette game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:39:
De vernietigbare omgevingen maken me wel lui, niet meer naar de deur lopen maar nu gewoon dwars door de muur een gebouw in. Heerlijk!
Nja ik probeer het gebouw op een tactische wijze naar de vernieling te helpen. zo zit ik vaak in een gebouw waar als ik naar binnen loop allemaal muren zijn. dus knal ik een gedeelte er ff uit zodat ik naar buiten kan schieten. natuurlijk wel een gedeelte dat ik nog genoeg cover heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:49
Eindelijk een potje kunnen spelen zonder lagg, en ik moet zeggen dan is de game vet. Ik heb t niet zo op de rush mode, speel liever conquest, maar het gaat nu wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk dat die patch alle problemen die ik had wel aardig opgelost heeft mbt lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heb het nu een tijdje gespeeld, en ik moet toch zeggen dat het zeer goed speelt!

Enigste nadeel is de FOV... weet iemand of die te editen is, of dat ze deze gaan veranderen? Als ik een tijdje speel krijg ik echt hoofdpijn van het nauwe gezichtsveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
SniperFox schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:10:
Heb het nu een tijdje gespeeld, en ik moet toch zeggen dat het zeer goed speelt!

Enigste nadeel is de FOV... weet iemand of die te editen is, of dat ze deze gaan veranderen? Als ik een tijdje speel krijg ik echt hoofdpijn van het nauwe gezichtsveld.
Ik ben juist blij dat er een game is met een meer realistische FOV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Inderdaad heerlijke game, wat ik wel een gemis vind, zeker als sniper zijnde is het niet kunnen liggen. Hopelijk voegen ze dit nog toe...maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Anoniem: 169507 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:13:
Inderdaad heerlijke game, wat ik wel een gemis vind, zeker als sniper zijnde is het niet kunnen liggen. Hopelijk voegen ze dit nog toe...maar dat betwijfel ik.
Ik hoop hier ook op alleen dan niet als sniper zijnde. wil gewoon in close combat soms snel wat gekke bewegingen kunnen uithalen om toch te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-07 11:24
Vanmiddag alles helemaal goed, vanavond weer crash na crash.
Jammer, ik zie het morgen wel, waarschijnlijk zijn de servers gewoon weer te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hogader schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:16:
[...]

Ik hoop hier ook op alleen dan niet als sniper zijnde. wil gewoon in close combat soms snel wat gekke bewegingen kunnen uithalen om toch te winnen.
Crouchen zonder dat ik toets ingedrukt moet houden zou ook leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Hogader schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:12:
[...]

Ik ben juist blij dat er een game is met een meer realistische FOV.
_O-

Ontopic, wat versta je onder realistisch? Dit is 10x kleiner dan zelfs het menselijk zichtveld. FOV moet zeker instelbaar worden of aangepast anders koop ik het niet 8)

[ Voor 30% gewijzigd door Omnyakom1 op 29-01-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Dorest0rm schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:18:
Vanmiddag alles helemaal goed, vanavond weer crash na crash.
Jammer, ik zie het morgen wel, waarschijnlijk zijn de servers gewoon weer te druk.
doe jij wel play now of probeer je de server browser te openen. als je het 2de doet dan zal hij idd crashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Leer de map nu ook aardig kennen. Sta telkens redelijk bovenaan. Er wordt aardig samen gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Omnyakom1 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:24:
[...]

_O-

Ontopic, wat versta je onder realistisch? Dit is 10x kleiner dan zelfs het menselijk zichtveld. FOV moet zeker instelbaar worden of aangepast anders koop ik het niet 8)
Ik bedoel er voornamelijk mee dat je op afstand minder gaat zien en dat je door de weersomstandigheden ook minder zal zien. in mijn ogen best realistisch dan dat je alles gewoon ziet alsof je naar een scherm tuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Hogader schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:24:
[...]

doe jij wel play now of probeer je de server browser te openen. als je het 2de doet dan zal hij idd crashen
Vanmiddag werkte de browser perfect, en net joinde ik ook games, maar toen crashde ie.
Maar ja het zou wel kunnen dat de server browser rond dit tijdstip ook ingame problemen brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Jammer dat een enkele GoT Battlefield BC:2 speler op mumble te vinden is, heb veel plezier met 2 GoTTers :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:49
Misschien kan iemand een lijst maken van Got username's en BC2 beta nickname's?

Mijne:
Got BC2
Lizardz Redlizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:00

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Bananenspin schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:30:
Jammer dat een enkele GoT Battlefield BC:2 speler op mumble te vinden is, heb veel plezier met 2 GoTTers :)
Wat mag het adres van de server dan wel niet zijn?:o

Blijft me overigens opvallen dat bij Rush zowat alleen de verdedigende partij wint... Buiten dat begin ik ook steeds meer verliefd te worden op deze game O+

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:29:
Komt zo weinig voor dat het amper/niet mee kan tellen in je ratio.
Ik heb het meerdere malen in 1 potje gehad, wel degelijk dat het dan effect heeft. ;) Zelfs bij de eerste spawn al een keer gehad en een keer 2x achter elkaar... En is best erg irritant dan kan ik je vertellen.
Beter je best doen, mij lukt het prima. Tuurlijk is het lastig, maar sneeuw, zon en rook maken het wel realistischer.
Mja dat snap ik. :) Met de killcam zie ik dan ook wel waar diegene was toen ie mij neerschoot, maar blijft lastig terug te vinden. Dan heb ik liever een killcam, zoals in MW2, hopelijk komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Mnstrspeed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:43:
[...]

Wat mag het adres van de server dan wel niet zijn?:o

Blijft me overigens opvallen dat bij Rush zowat alleen de verdedigende partij wint... Buiten dat begin ik ook steeds meer verliefd te worden op deze game O+
Joh, de aanvallers staan alleen maar te sniperen en rennen de basis in.
Zodra je het 1e kamp voorbij bent gaat de rest heel makkelijk.
Met 2 teammaten in een light tank, de basis in rushen en opblazen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Wat is de volledige naam van die server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-07 13:22
Hele mooie game! Wel duidelijk dat het nog een beta is. Paar hele mooi potjes kunnen spelen en al een paar keer bovenaan geëindigd. Helaas nog wel een probleem met mijn keyboard. Regelmatig lijken mijn toetsen te blijven hangen, met een oncontroleerbare situatie tot gevolg. Volgens mij hebben hier meer mensen last van toch?

Ik hoop dat DICE nog een paar mooie patches uit gaat brengen voor de werkelijke release van de game. Dan wordt het een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogader schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:16:
[...]

Lekker lame kunnen zijn dus. Blij dat dat niet kan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 21:41
Stuur maar een DM aub met de gegevens van de mumble server.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Oeh... wat kun je lekker raggen in deze game. Met Shotgun op een groepje afrennen, paar afrauzen en dan met combat knife nog 1 of 2 kills er achteraan.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij opvalt, de M16A1 is de laatste unlock van assault, is dit niet juist het standaard wapen van het Amerikaanse leger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik zit hier trouwens met een bug dat mijn geluid er mee nokt zodra ik een server join, zodra ik leave hem ik in de menu's wel gewoon geluid... :/

[ Voor 182% gewijzigd door -Mike- op 30-01-2010 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL zojuist de M1A1 Thompson unlocked, WW2 wapen dus. Zag ook dat je een rifle uit vietnam kon unlocken als je vietnam gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
-Mike- schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:37:
Ik zit hier trouwens met een bug dat mijn geluid er mee nokt zodra ik een server join, zodra ik leave hem ik in de menu's wel gewoon geluid... :/
Vreemd. Drivers van je geluidskaart wel up 2 date?

Ben nu overigens wel nieuwsgierig naar de andere maps. Helaas nog ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

damn, game is echt WREED! Heeft nog wat issues (uiteraard), performance voornamelijk... maar jeetje, dit wordt GRUWELIJK!

Ben atm trouwens filmpje aan het renderen met 8 minuten gameplay.

//editz//

en voor de mensen met performance issues. "My Documents", "BFBC2Beta", "Settings" en dan bloom op false zetten en dxversion op 9, scheelt zo'n 10 - 15 fps

[ Voor 31% gewijzigd door roodbwoy op 30-01-2010 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Lol.. bugje..

"You where revived by?" blijft in mijn scherm staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roodbwoy schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:53:
en voor de mensen met performance issues. "My Documents", "BFBC2Beta", "Settings" en dan bloom op false zetten en dxversion op 9, scheelt zo'n 10 - 15 fps
Denk dat bloom op false zetten sowieso handig is, wordt het spel volgens mij een stuk duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:54

H3llSiNG

Meh.

jagermeister schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:59:
Lol.. bugje..

"You where revived by?" blijft in mijn scherm staan.
Dat heb ik ook af en toe, en het blijft ook gewoon de hele tijd staan.
Heb het al gemeld bij combat testing.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Heb wat gameplay footage opgenomen :-)

http://www.youtube.com/watch?v=GNhLJQuT_Fc&fmt=22

//editz//

kan iemand mij vertellen hoe ik video's embed op tweakers?

[ Voor 139% gewijzigd door roodbwoy op 30-01-2010 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende keer hogere kwaliteit kiezen, kan niet eens zien waar je op mikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Tsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 01:39:
Volgende keer hogere kwaliteit kiezen, kan niet eens zien waar je op mikt.
Opgenomen op 1900*1200, medium settings, gexporteerd naar 720*480 (Windows Movie Maker :-S) 16:9. 2.1 MB Bitrate, 30FPS
This video is still being processed. Video quality may improve once processing is complete.
;-)

[ Voor 16% gewijzigd door roodbwoy op 30-01-2010 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat zie ik niet staan, zal later wel effe kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:50
Eindelijk wat lekkere potjes kunnen spelen en ben blij dat ik dit spel gekocht heb. Was ff tobben met de friendlist enz , maar toen ik 1maal met vrienden speelde was het nog een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:35

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Beakzz schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 02:35:
Eindelijk wat lekkere potjes kunnen spelen en ben blij dat ik dit spel gekocht heb. Was ff tobben met de friendlist enz , maar toen ik 1maal met vrienden speelde was het nog een stuk leuker :)
hoe heb je dit aan de praat gekregen?
Ik kreeg 1 keer me maat toegevoegd. alleen hij mij niet.
Dus na 20 keer proberen friendlist leeg en kreeg em er niet meer in..
kan em wel vinden maar verder gebeurd er niets.

Verder is het wel chaotisch zeg deze game.
vergeleken mw2 wel heel wat anders.. I like it :P
met mijn setup (zie sig) op 1650x1080 alles op high nogsteeds 30fps in drukke stukken (geen beta maar nieuwste WHQL drivers)

Knife is wel langzaam vind ik, en er mag meer damage in een wapen komen
Sniper is ook lastig, voor mijn gevoel raak ik ze perfect alleen ik mis telkens (lag?)

Ik kan ook ingame nergens vinden hoeveel ik heb gekilled en hoeveel ik ben gekilled? alleen de score
dit zie ik pas op het einde.

Ook is het niet helemaal duidelijk wie wie killed (te onopvallend linksboven)

by the way: mensen bij play.com 2 keer het spel besteld krijgen 2 codes achter elkaar in 1 mail 8)7

dus ik had ze wel allebei 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 30-01-2010 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 15:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het spel ziet er heel erg vet uit... Dat is het eerste wat ik zeg. De sounds voelen realistisch aan...

Maar aimen gaat wel zo donders slecht. Ik weet niet wat het is? Ik heb BF1942 gespeeld en ben dus gewend aan het boven het kopje aimen, of net in de loop aimen, maar zelfs dat werkt niet... Ik speel nu veel MW2 en dat aimt heel direct. Maar het voelt nu net als met de sniper of ik de steady aim knop moet in drukken. een stil zittend gastje kan ik maar niet raken.

Ook met de M9 van dicht bij kan ik een hele clip leeg klappen op een poppetje en hem niet killen. Had 1x lucky een head shot.

Misschien is het lag, maar ik vind het heel jammer. Ik heb genoeg game ervaring met dit soort spellen dat ik weet dat ik niet gewoon slecht ben. Wat het wel is weet ik niet, maar als dit het aimen is met dit spel dan kun je maar beter gewoon wat kletsen want je mist toch ook al is het spot on op het kopje :S

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:27

kronolith

[EDIT]

Zo gisteren ook even gespeeld. Damn wat is dit vet zeg :D. Ik krijg hier echt weer dat good old BF gevoel bij. Ik vind alleen de klasse verdeling raar. Wat moet ik als medic met een PKM :P, ik heb liever een L85 ;).

Speel hem op high (q8400 @ 3,7 ; HD5770) en loopt echt perfect. Gisteren had wel ontzettend last van lag, zometeen even kijken of dat is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hogader schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:26:
[...]

Ik bedoel er voornamelijk mee dat je op afstand minder gaat zien en dat je door de weersomstandigheden ook minder zal zien. in mijn ogen best realistisch dan dat je alles gewoon ziet alsof je naar een scherm tuurt
Dat is geen FoV.
En ja, ik ga dit spel ook niet kopen als de FoV niet aan te passen valt. Ik vind het echt een leuk spel maar die FoV is verschrikkelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Phyxion op 30-01-2010 08:02 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Ik word nu toch wel heel gek van dat geluid, het lijkt wel of het al het geluid door een soort distort/ruis filter heen gaat. Al het geluid wordt overstemd door ruis en gepiep. Drivers updaten helpt niks, instellingen veranderen helpt niks. Ben de game nu opnieuw aan het installeren, in de hoop dat dat iets helpt.
In BC1 was het geluid in ieder geval heel goed gedaan, en ik verwacht dus ook niks minder dan dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kun je nu prone gaan, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

maxietheboss schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 09:05:
Ik word nu toch wel heel gek van dat geluid, het lijkt wel of het al het geluid door een soort distort/ruis filter heen gaat. Al het geluid wordt overstemd door ruis en gepiep. Drivers updaten helpt niks, instellingen veranderen helpt niks. Ben de game nu opnieuw aan het installeren, in de hoop dat dat iets helpt.
In BC1 was het geluid in ieder geval heel goed gedaan, en ik verwacht dus ook niks minder dan dat :P
Moet je voice chat even uitschakelen, is een bekende bug.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gaat ook niet komen? Toch wel een essentieel onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Ook het disablen van voip heeft niet gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf nergens problemen mee, denk dat het dan toch komt door lag. Snipen in iemands hoofd gaat prima en up close iemand met een pistol afmaken ook. Dus het aimen zelf werkt prima, mits de server lagvrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 13-10-2024
http://ohlawl.com/liseda.html

Handige tool waarmee je wat meer settings kan aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341839

wrom mag je niet vragen om beta keys wat is dat nou weer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:14
Vanmiidag om 4 uur is er weer een grote giveaway ;)

offtopic:
hoewel iedereen die er één over heeft mag er ook wel één naar mij sturen :p

[ Voor 48% gewijzigd door Bobmeister op 30-01-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:17
Anoniem: 341839 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:21:
wrom mag je niet vragen om beta keys wat is dat nou weer??
Wat denk je nou zelf ?
Als iedereen hier gaat bidden en liggen voor een key wordt het topic daar alleen voor gebruikt.
Dit topic is juist om gameplay/bugs en andere discussie te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Dat je niet prone kunt vind ik eigenlijk niet zo erg. In het begin wel, maar nu ik wat meer heb gespeeld, mis ik het niet meer. Voor mijn gevoel blijven mensen nu minder lang op 1 plek en blijft de actie in het spel aanwezig. Voor mij hoeft het er dus niet perse in.

Wordt het eigenlijk geen tijd voor een nieuw topic met een uitgebreidere startpost?

[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 30-01-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

jagermeister schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:48:
Dat je niet prone kunt vind ik eigenlijk niet zo erg. In het begin wel, maar nu ik wat meer heb gespeeld, mis ik het niet meer. Voor mijn gevoel blijven mensen nu minder lang op 1 plek en blijft de actie in het spel aanwezig. Voor mij hoeft het er dus niet perse in.

Wordt het eigenlijk geen tijd voor een nieuw topic met een uitgebreidere startpost?
Ik miste prone eerst ook maar inderdaad het valt best mee, alhoewel ik het toch leuk zou vinden als het er wel in zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Jagermeister: Ga je gang, ik wil je daarna wel helpen met wat info maar een heele startpost is me iets teveel werk.
Ben nu level 11, hoogste wat je kan halen in de beta. Heb alles unlocked behalve de red dot voor de medic. Vraag me af of de red dot ook op m'n thompson zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117429

Klopt het dat je sinds de patch van gister geen punten meer krijgt?
of heb ik toevallig sinds de patch op brakke servers gespeeld hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
roodbwoy schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 01:34:
Heb wat gameplay footage opgenomen :-)

http://www.youtube.com/watch?v=GNhLJQuT_Fc&fmt=22

//editz//

kan iemand mij vertellen hoe ik video's embed op tweakers?
Ja, zo: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GNhLJQuT_Fc&fmt=22]
Klik op view message om de gebruikte code te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 117429 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:01:
Klopt het dat je sinds de patch van gister geen punten meer krijgt?
of heb ik toevallig sinds de patch op brakke servers gespeeld hehe
Dat laatste, had ik ook. Echter na een paar keer wisselen niet meer. Maar heb het spel nu uitgespeeld, hoogste rang en nu alle unlocks.
Kan ik nu eindelijk mijn k/d omhoog brengen. Staat nu op 1.53.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 30-01-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:43:
[...]

Dat laatste, had ik ook. Echter na een paar keer wisselen niet meer. Maar heb het spel nu uitgespeeld, hoogste rang en nu alle unlocks.
Kan ik nu eindelijk mijn k/d omhoog brengen. Staat nu op 1.53.
Lekker boeiend die stats 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij wel ja. Ik wil namelijk mijn K/D ratio zo hoog mogelijk hebben, dat is waar ik naar streef. Zo kan je ook zien of je vooruit gaat of juist slechter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkooeenn1
  • Laatst online: 10-06 19:36
Weet iemand toevallig of de stats behouden blijven bij de release van de volwaardige game? Ik heb dit nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Tsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:03:
[...]

Voor mij wel ja. Ik wil namelijk mijn K/D ratio zo hoog mogelijk hebben, dat is waar ik naar streef. Zo kan je ook zien of je vooruit gaat of juist slechter wordt.
Ja maar hoe meer kills en deaths je in totaal krijgt hoe langzamer het bij te schaven is.
bijv: 100 kills en 150 deaths is 0.66 dat is zo bij te halen, maar als je die 0.66 op 1000 kills en 1500 deaths hebt dan duurt het wel iets langer.

Ik houd me er nooit zo erg mee bezig, zolang je maar plezier hebt :)
kkooeenn1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:13:
Weet iemand toevallig of de stats behouden blijven bij de release van de volwaardige game? Ik heb dit nergens kunnen vinden.
Volgens mij moet je een nieuw account/profile aanmaken voor de full version, dat was met BF2 demo ook zo.

En het is ook niet eerlijk t.o.v. mensen die geen beta hebben gedaan. En ik denk dat de unlocks en ranks nu anders ingedeeld zijn dan in de volledige versie.

[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 30-01-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Bulls schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:28:
[...]

Ja maar hoe meer kills en deaths je in totaal krijgt hoe langzamer het bij te schaven is.
bijv: 100 kills en 150 deaths is 0.66 dat is zo bij te halen, maar als je die 0.66 op 1000 kills en 1500 deaths hebt dan duurt het wel iets langer.

Ik houd me er nooit zo erg mee bezig, zolang je maar plezier hebt :)

[...]

Volgens mij moet je een nieuw account/profile aanmaken voor de full version, dat was met BF2 demo ook zo.

En het is ook niet eerlijk t.o.v. mensen die geen beta hebben gedaan. En ik denk dat de unlocks en ranks nu anders ingedeeld zijn dan in de volledige versie.
Er zal iig iets veranderen, aangezien bepaalde unlocks nu niet te krijgen zijn omdat ze er nog iets van 10000 voor hebben gezet van het aantal punten. Dit zal zker veranderen maar ik denk dat de unlock volgorde niet meer zal veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Tsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:03:
[...]

Is natuurlijk niet helemaal waar.

Gister een match waar ik echt bijna de hele tijd tanks heb staan repairen. Hier kreeg ik uiteindelijk ontzettend veel exp voor btw. Maar dan krijg je dus bijna geen kills en je gaat wel een aantal keer dood. Maar die gasten in de tanks konden veel verder pushen dan normaal wat dus weer hielp bij het winnen van de match.

Bij dit soort speltypen is kill - death ratio dus zeker niet het belangrijkste. Het belangrijkste is dat je je nuttig maakt voor je team en dat je team dus wint.

Speltyppen waar K/D ratio belangrijk is team death match en in mindere mate ffa deathmatch (in mindere mate omdat als je 30 keer dood bent geschoten door verschillende tegenstanders je nog steeds kan winnen als je als eerste de 25 kills hebt, Bij TDM als je 30 keer bent gedood en 25 kills hebt gemaakt heb je een effectieve score van -5, oftewel je team zou je dan moeten dragen).

Ik vind K/D ratio ook wel leuk om hoog te houden, maar niet in het totaal overzicht, ik kijk liever op de match statistieken (g19 display laat het ten alle tijden zien :D) en gebaseerd op wat ik aan het doen ben.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 30-01-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Anoniem: 197857 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:44:
[...]

Is natuurlijk niet helemaal waar.

Gister een match waar ik echt bijna de hele tijd tanks heb staan repairen. Hier kreeg ik uiteindelijk ontzettend veel exp voor btw. Maar dan krijg je dus bijna geen kills en je gaat wel een aantal keer dood. Maar die gasten in de tanks konden veel verder pushen dan normaal wat dus weer hielp bij het winnen van de match.

Bij dit soort speltypen is kill - death ratio dus zeker niet het belangrijkste. Het belangrijkste is dat je je nuttig maakt voor je team en dat je team dus wint.

Speltyppen waar K/D ratio belangrijk is team death match en in mindere mate ffa deathmatch (in mindere mate omdat als je 30 keer dood bent geschoten door verschillende tegenstanders je nog steeds kan winnen als je als eerste de 25 kills hebt, Bij TDM als je 30 keer bent gedood en 25 kills hebt gemaakt heb je een effectieve score van -5, oftewel je team zou je dan moeten dragen).

Ik vind K/D ratio ook wel leuk om hoog te houden, maar niet in het totaal overzicht, ik kijk liever op de match statistieken (g19 display laat het ten alle tijden zien :D) en gebaseerd op wat ik aan het doen ben.
Bij mij is k/d voornamelijk belangrijk om te kijken of ik een 1 on 1 gevecht aan moet gaan of niet.

Ik vind het idd ook heel belangrijk om met mijn team te winnen. Heb dan ook al regelmatig een potje gewonnen als ik attack was. Gelukkig merk ik in die potjes vooral de reden dat ik liever battlefield speel dan cod. Er is tenminste een team spirit te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door Dorest0rm op 30-01-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Nee geen last van, heb je toevallig een ATI kaart?

Ik denk dat de beta iets te veel aandacht heeft getrokken, en vooral van mensen die deze beta als een demo beschouwen.
Ik kan er nog niet veel van (alhoewel ik vroeger veel BF2 gespeeld heb), ik zit nog helemaal in CoD.
1 op 1 gevechtjes bij CoD de uitslag daarvan is bepaald in een paar seconden (10) terwijl dit hier wat langer duurt.
Ik moet met het eerste geweer van de Assault Class een heel magazijn loslaten eer die dood wil, de damage van de wapens mogen iets omhoog.
En het zou ook handig zijn wanneer je iemand killt, dat het er iets duidelijk komt te staan. Want die witte letters op de sneeuw zie je amper.

Als jullie gedropt worden met een parachut en je aimt down the sight, begint jullie beeld dan ook te flippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Ik zie hier een heleboel dingen gezegd worden van 'dit zou mogen aangepast worden' of dat ze die en die bug hebben gevonden, prima hoor, maar hier lezen de developers niet dus als die mensen zo vriendelijk willen zijn om het ook te posten op de fora die wel gelezen worden door devs? :) Ik ben alleen even de naam ervan kwijt.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ik heb reacties voorbij zien komen dat sommigen gespawnd worden zonder parachutte..
Deze kun je alsnog openen door op de spatiebalk te drukken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Realtec op 30-01-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341839

hoop dat iemand mij kan helpen aaan een beta key en me daarover pm alvast bedankt mannen/vrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
aarondk1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:15:

Ik denk dat de beta iets te veel aandacht heeft getrokken, en vooral van mensen die deze beta als een demo beschouwen.
Ik kan er nog niet veel van (alhoewel ik vroeger veel BF2 gespeeld heb), ik zit nog helemaal in CoD.
1 op 1 gevechtjes bij CoD de uitslag daarvan is bepaald in een paar seconden (10) terwijl dit hier wat langer duurt.
Ik moet met het eerste geweer van de Assault Class een heel magazijn loslaten eer die dood wil, de damage van de wapens mogen iets omhoog.
En het zou ook handig zijn wanneer je iemand killt, dat het er iets duidelijk komt te staan. Want die witte letters op de sneeuw zie je amper.

Als jullie gedropt worden met een parachut en je aimt down the sight, begint jullie beeld dan ook te flippen?
Ik draai met 2x Ati Radeon HD4770 10.1 drivers.
Heb ook al een topic aangemaakt op de ea forums kijken of zij me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Ik ben momenteel bezig met een nieuw topic deel. Duurt nog even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Weet niet of ik het al ben tegen gekomen. Maar ik vind het geluid niet echt surround. Geluiden dicht om mij heen kan ik wel richting bepalen maar en komt zo een gigantische hoeveelheid gewoon stereo binnen waardoor ik sommige shots gewoon niet hoor. Heb een Auzentech X-FI forte met win7. Met CODMW2 is alles prima
Ohwja ik speel gewoon met een senheiser HD555

[ Voor 6% gewijzigd door Masterkale1 op 30-01-2010 14:38 ]

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik hoop alleen wel dat men wat gaat doen tegen dat vreselijke campen. Ik snap best dat het een strategie is, maar geef een ander ook eens de kans te spawnen. Vaak word ik ook geschoten, zonder dat ik de ander zie. Dan volg ik de richting wel, maar zie ik nog niets. Dan krijg je nog een kogel in je donder, ben je dood en zie je de ander zitten middels de killcam, maar het blijft irritant om iemand dan pas te zien. En nee, dat ligt niet aan mij, want ik kijk écht goed uit mijn doppen nu, dus kom niet aanzetten dat het aan mijn skills zouden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
aarondk1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:15:

Als je de damage van de wapens omhoog gaat schroeven dan krijg je een nieuwe cod met grote maps en vehicles. niet doen dus. In battlefield betekent het zo dat wapens naarmate je gaat sprayen je ontiegelijk alles mist. het is de bedoeling dat je in bursts schiet. hierdoor heb je weinig kogels nodig en toch een kill.
Het zou idd wel mogen dat het duidelijker wordt als je iemand killt, soms iets te moeilijk te zien, maar ik vind het wel beter dat de pins etc minder duidelijk in beeld komen te staan dan in MW2 daar hoor je niks meer als je iets krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Met dank aan jagermeister verder in [Multi] Battlefield Bad Company 2 - Deel 2 :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.