You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Lars Kremers schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:19:
[...]
Nee is ook niet in m'n spam box binnengekomen..
- Je kan de key vinden in jouw e-mail inbox / spamfilter
- Je kan de key vinden in het control panel
- Je kan de key nogmaals toegestuurd krijgen door het verzendformulier nogmaals in te vullen (komt online rond 20:00
Makkelijker kunnen we het niet maken.
Anoniem: 315662
nieuwe snelkoppeling makenSagaris schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:06:
[...]
Ok, misschien een stomme vraag maar hoe doe je dit op Windows 7? Het doel gebied van de snelkoppeling is bij grijs en kan hem dus niet veranderen. =/
*edit: nvm... nieuwe snelkoppeling did the job.
En weer open. De eerder geplaatste mbr en de topicwaarschuwing lijken me toch wel duidelijk. Desondanks heb ik toch weer de nodige rotzooi moeten verwijderen (ook die van de personen die keys aanboden, ik ben er vanuitgegaan dat die keys toch al vergeven waren). Zo moeilijk is het toch niet om reacties zinvol en ontopic te houden.
Tip: gebruik DM (Direct Messages) (zet het zo nodig aan in je Voorkeuren) voor de verdere communicatie, zodat dit topic interessant blijft.
Een topic hoeft niet perse dicht bij een bepaald aantal posts, maar de TS kan zeker wel een update gebruikenfurby-killer schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:39:
Vreemd idee dat misschien al eerder is geopperd, maar volgens mij wordt het tijd voor een deeltje 2
[ Voor 118% gewijzigd door PromoX op 29-01-2010 20:21 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Edit: Bij iemand het patchen al gelukt? Bij mij kan hij de download niet vinden.
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 29-01-2010 20:21 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Als ik wil zeiken over de performance, dan doe ik dat. Maar goed, het is inderdaad een beta. Maar ik verwacht wel verbetering.Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:26:
Het is een beta, dus zeik niet over de performance, wordt vast verbeterd. En de lag werken ze aan.
heb hem ook unlocked en daarmee ben ik echt weer stukken beter. in MW2 was het een uber hoge recoil gun maar hier is er makkelijk mee te spelen.Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:16:
F2000 unlocked, uber gun in CQC, schiet zo snel dat je 15 kogels kwijt bent voor hij kan mikken
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
heb je wel +fullproc gedaan in de snelkoppeling? dacht dat ik zag dat het zo moestjagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:33:
Ik heb niet het idee dat die -fullproc bij mij enig voordeel oplevert. Heb een Core i5 en heb als het niet al te druk is op mijn scherm zo'n 50 fps. Wordt het chaotischer, dan zakt ie naar +/- 30.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Toen C4 bij de MCOM (oid) gedropt, op afstandje gaan staan. Enemy komt er aan, blaas er 1 op. Een ander pistol ik neer en die daarna pointblank op 2 meter afstand met m'n sniper rifle
Ja, ik schreef -fullproc, maar bedoelde +.Murk schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:37:
[...]
heb je wel +fullproc gedaan in de snelkoppeling? dacht dat ik zag dat het zo moest
Zeker dat dat goed is?

idd ik heb soms het gevoel dat mensen niet goed over kijken en vaak langs me heen lopenTsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:41:
Effe mooi momentje. Ik moet naar t toilet, dus verstop me in een hoekje. Kom ik terug heeft de enemy de punten ingenomen en zit ik achter enemy lines. Dus ik snel naar onze punten terugtrekken. Onderweg twee snipers van achter benaderd, met mijn eigen sniper rifle in hun hoofd geschoten op 10 meter afstand
Toen C4 bij de MCOM (oid) gedropt, op afstandje gaan staan. Enemy komt er aan, blaas er 1 op. Een ander pistol ik neer en die daarna pointblank op 2 meter afstand met m'n sniper rifle

Maar goed nu is de lag wat minder en heb ik een paar leuke potjes gespeeld.
Alleen de patch kan ik niet installeren, hij zegt dat ie em niet kan vinden
Floccinoccinihilipilification
"Could not find latest Patch version.
There might be an internet connnection problem or server is down.
Play the old version?"
Was jetzt
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik zou dan - proberen.. nog nooit een "+<dinges>" in een snelkoppeling gezien. Maar volgens mij doet iedereen het wel zo.jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:43:
[...]
Ja, ik schreef -fullproc, maar bedoelde +.
Zeker dat dat goed is?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Het gebeurt pas nadat het logo van dolby digital is geweest, de EA en DICE intro doen het wel goed.
Heb al wat gekloot met mijn x-fi maar niks werkt, iemand nog tips en ideeën
Valt bij niet mee te werken, muis schiet gewoon door, maakt het wel erg lastig aimen. Zal later wel es ff kijken of der nog wat aan de config gedaan kan worden,
Hoe krijg je die UAV de lucht in? WASD doet niks lijkt het.
Met wasd kun je naar voren/achteren en opzij en met je muis kun je kijken.jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:10:
+ of - maken geen verschil, zo te zien.
Hoe krijg je die UAV de lucht in? WASD doet niks lijkt het.
Ik dacht met R en F omhoog en omlaag
Kwam ik 10 min geleden ook pas achter hoor
En je kan er soort predator misiles mee afschieten
Maar verder begin ik er wel goed in de komen. Leuk spel, komt zo wel op mijn verlanglijstje.
[ Voor 34% gewijzigd door madmaus op 29-01-2010 21:20 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ah.. thanks. Nu nog een plekkie achter zo'n ding veroveren.Realtec schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:12:
[...]
Met wasd kun je naar voren/achteren en opzij en met je muis kun je kijken.
Ik dacht met R en F omhoog en omlaag
Kwam ik 10 min geleden ook pas achter hoor
En je kan er soort predator misiles mee afschieten
Aan het eind van de middag nauwellijks lag. Nu af en toe flinke lag.
ik stuur request en verder gebeurd er niets in me lijst
Bij mij hielp het uitzetten van voice over game.maxietheboss schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:58:
Deze ruis is echt heel vervelend. Ik hoor de hele tijd piepjes en storingen, ook ingame.
Het gebeurt pas nadat het logo van dolby digital is geweest, de EA en DICE intro doen het wel goed.
Heb al wat gekloot met mijn x-fi maar niks werkt, iemand nog tips en ideeën
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Snap niet waarover jullie allemaal zitten te klagen
Nou dan heb jij geluk, want met mijn gtx 260 draait het ook allemaal niet zo soepel. Maar ik heb begrepen dat je met de beta drivers een dikke performance increase krijgt. (Toch maar even installeren dus)asskicker2 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:28:
Bij mij draait hij best vlot en dat met een; Core2Duo @ 3.16Ghz, 2GB Ram en een 8800GT 512mb (alles op high!).
Eventjes Run as Administrator doenHelp!!!! schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:47:
Krijg de melding:
Play the old version?"
Was jetzt
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Het lijkt wel of de game niet wil dat ik de voice-overs uitzet, elke keer als ik ze uitzet zet de game ze weer vrolijk aan. Mis ik een save settings knopje ofzo?Rynji schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:21:
[...]
Bij mij hielp het uitzetten van voice over game.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Oplossing is de updater (BFBC2BetaUpdater.exe) als administrator runnen.....Help!!!! schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:47:
Krijg de melding:
Play the old version?"
Was jetzt
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Waar precies zie jij beta drivers? Recentste versie die ik kan vinden is 196.21 WHQLkkooeenn1 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:34:
[...]
Nou dan heb jij geluk, want met mijn gtx 260 draait het ook allemaal niet zo soepel. Maar ik heb begrepen dat je met de beta drivers een dikke performance increase krijgt. (Toch maar even installeren dus)

Ehhh wat?
Hopelijk fixen ze dat dan ook in de updateHelp!!!! schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:50:
[...]
Oplossing is de updater (BFBC2BetaUpdater.exe) als administrator runnen.....
Niet echt klantvriendelijke manier.
Anoniem: 169507
Ja hier ook hoogste settings, loopt soepel. Wel zie ik soms zo'n doorzichtige streep in het midden, maar daar kan ik mee leven. Verder leuk spel, laat de release maar snel komen, wil die andere maps wel eens spelen.asskicker2 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:28:
Bij mij draait hij best vlot en dat met een; Core2Duo @ 3.16Ghz, 2GB Ram en een 8800GT 512mb (alles op high!).
Dat mag ook wel met een HD5870Anoniem: 169507 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:54:
[...]
Ja hier ook hoogste settings, loopt soepel. Wel zie ik soms zo'n doorzichtige streep in het midden, maar daar kan ik mee leven. Verder leuk spel, laat de release maar snel komen, wil die andere maps wel eens spelen.
Alleen mijn probleem met het geluid is nog steeds niet opgelost. Op de een of andere manier stoort er iets ontzettend en ik hoor alleen maar ruis en andere troep ipv game geluiden.
Worden die keys dubbel uitgegeven ofzo ?
Dit is echt een kopertje voor mij
Je zit dan in het attackers team, je word dan steeds geparadropped.
Soms dan begin je al halverwege die paradrop en ga je ook snel naar beneden, je valt dan geheid je suicide tegemoet, spijtig genoeg.

Dat ben ik zeker met je eens. Ik speel veel en graag als Recon en heb dan dus een sniper rifle. Aan de andere kant snap ik dat die wind (waardoor de sneeuw dus meegaat) het moeilijker moet maken voor een sniper, maar zó moeilijk hoeft nou ook weer niet. Soms ben ik al dood, voordat ik de ander überhaupt zie.jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:04:
Er hangt op de een of andere manier teveel rook. Wel realistisch, maar het is wel irritant. Komt waarschijnlijk ook door dat het level nogal fel uit je scherm springt door die sneeuw.
[ Voor 74% gewijzigd door CH4OS op 29-01-2010 22:19 ]
Ik heb precies hetzelfdeLCD_viewer schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:00:
Drommels, tegen mijn pessimistische verwachting in, zowaar een beta-key gekregen van I3D.net maar bij het installeren en activeren van mijn versie, krijg ik de vrolijke melding dat de key al in gebruik is.![]()
![]()
Worden die keys dubbel uitgegeven ofzo ?
Ook een keer gehad. Komt dat niet door het AA vuur om je heen?GJtje schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:14:
Jullie ook zoveel last gehad van het volgende:
Soms dan begin je al halverwege die paradrop en ga je ook snel naar beneden, je valt dan geheid je suicide tegemoet, spijtig genoeg.Om het nog leuker te maken: ook deze deaths tellen mee voor je K/D (en dus statistieken). Ik mag hopen dat EA de statistieken nog gaat resetten als de game eenmaal 'live' is, anders zijn de statistieken nu al verziekt.
[...]
Dat ben ik zeker met je eens. Ik speel veel en graag als Recon en heb dan dus een sniper rifle. Aan de andere kant snap ik dat die wind (waardoor de sneeuw dus meegaat) het moeilijker moet maken voor een sniper, maar zó moeilijk hoeft nou ook weer niet. Soms ben ik al dood, voordat ik de ander überhaupt zie.
Voor zover ik weet niet, want AA vuur kan je niet raken in die fase? Heb het namelijk ook gehad zonder enig AA geschut.jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:20:
Ook een keer gehad. Komt dat niet door het AA vuur om je heen?
Komt zo weinig voor dat het amper/niet mee kan tellen in je ratio.GJtje schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:14:
Jullie ook zoveel last gehad van het volgende:
Soms dan begin je al halverwege die paradrop en ga je ook snel naar beneden, je valt dan geheid je suicide tegemoet, spijtig genoeg.Om het nog leuker te maken: ook deze deaths tellen mee voor je K/D (en dus statistieken). Ik mag hopen dat EA de statistieken nog gaat resetten als de game eenmaal 'live' is, anders zijn de statistieken nu al verziekt.
[...]
Beter je best doen, mij lukt het prima. Tuurlijk is het lastig, maar sneeuw, zon en rook maken het wel realistischer.Dat ben ik zeker met je eens. Ik speel veel en graag als Recon en heb dan dus een sniper rifle. Aan de andere kant snap ik dat die wind (waardoor de sneeuw dus meegaat) het moeilijker moet maken voor een sniper, maar zó moeilijk hoeft nou ook weer niet. Soms ben ik al dood, voordat ik de ander überhaupt zie.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Volgens mij gebeurt het alleen als je een bewegings toets ingedrukt heb als je op respawn drukt
Nja ik probeer het gebouw op een tactische wijze naar de vernieling te helpen. zo zit ik vaak in een gebouw waar als ik naar binnen loop allemaal muren zijn. dus knal ik een gedeelte er ff uit zodat ik naar buiten kan schieten. natuurlijk wel een gedeelte dat ik nog genoeg cover hebTsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:39:
De vernietigbare omgevingen maken me wel lui, niet meer naar de deur lopen maar nu gewoon dwars door de muur een gebouw in. Heerlijk!
Enigste nadeel is de FOV... weet iemand of die te editen is, of dat ze deze gaan veranderen? Als ik een tijdje speel krijg ik echt hoofdpijn van het nauwe gezichtsveld.
Ik ben juist blij dat er een game is met een meer realistische FOV.SniperFox schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:10:
Heb het nu een tijdje gespeeld, en ik moet toch zeggen dat het zeer goed speelt!
Enigste nadeel is de FOV... weet iemand of die te editen is, of dat ze deze gaan veranderen? Als ik een tijdje speel krijg ik echt hoofdpijn van het nauwe gezichtsveld.
Anoniem: 169507
Ik hoop hier ook op alleen dan niet als sniper zijnde. wil gewoon in close combat soms snel wat gekke bewegingen kunnen uithalen om toch te winnen.Anoniem: 169507 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:13:
Inderdaad heerlijke game, wat ik wel een gemis vind, zeker als sniper zijnde is het niet kunnen liggen. Hopelijk voegen ze dit nog toe...maar dat betwijfel ik.
Jammer, ik zie het morgen wel, waarschijnlijk zijn de servers gewoon weer te druk.
Crouchen zonder dat ik toets ingedrukt moet houden zou ook leuk zijn.Hogader schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:16:
[...]
Ik hoop hier ook op alleen dan niet als sniper zijnde. wil gewoon in close combat soms snel wat gekke bewegingen kunnen uithalen om toch te winnen.
Hogader schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:12:
[...]
Ik ben juist blij dat er een game is met een meer realistische FOV.

Ontopic, wat versta je onder realistisch? Dit is 10x kleiner dan zelfs het menselijk zichtveld. FOV moet zeker instelbaar worden of aangepast anders koop ik het niet
[ Voor 30% gewijzigd door Omnyakom1 op 29-01-2010 23:25 ]
doe jij wel play now of probeer je de server browser te openen. als je het 2de doet dan zal hij idd crashenDorest0rm schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:18:
Vanmiddag alles helemaal goed, vanavond weer crash na crash.
Jammer, ik zie het morgen wel, waarschijnlijk zijn de servers gewoon weer te druk.
Ik bedoel er voornamelijk mee dat je op afstand minder gaat zien en dat je door de weersomstandigheden ook minder zal zien. in mijn ogen best realistisch dan dat je alles gewoon ziet alsof je naar een scherm tuurtOmnyakom1 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:24:
[...]
Ontopic, wat versta je onder realistisch? Dit is 10x kleiner dan zelfs het menselijk zichtveld. FOV moet zeker instelbaar worden of aangepast anders koop ik het niet
Vanmiddag werkte de browser perfect, en net joinde ik ook games, maar toen crashde ie.Hogader schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:24:
[...]
doe jij wel play now of probeer je de server browser te openen. als je het 2de doet dan zal hij idd crashen
Maar ja het zou wel kunnen dat de server browser rond dit tijdstip ook ingame problemen brengt.
HOI.
Mijne:
Got BC2
Lizardz Redlizard
Wat mag het adres van de server dan wel niet zijn?Bananenspin schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:30:
Jammer dat een enkele GoT Battlefield BC:2 speler op mumble te vinden is, heb veel plezier met 2 GoTTers
Blijft me overigens opvallen dat bij Rush zowat alleen de verdedigende partij wint... Buiten dat begin ik ook steeds meer verliefd te worden op deze game
Ehhh wat?
Ik heb het meerdere malen in 1 potje gehad, wel degelijk dat het dan effect heeft.Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:29:
Komt zo weinig voor dat het amper/niet mee kan tellen in je ratio.
Mja dat snap ik.Beter je best doen, mij lukt het prima. Tuurlijk is het lastig, maar sneeuw, zon en rook maken het wel realistischer.
Joh, de aanvallers staan alleen maar te sniperen en rennen de basis in.Mnstrspeed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:43:
[...]
Wat mag het adres van de server dan wel niet zijn?
Blijft me overigens opvallen dat bij Rush zowat alleen de verdedigende partij wint... Buiten dat begin ik ook steeds meer verliefd te worden op deze game
Zodra je het 1e kamp voorbij bent gaat de rest heel makkelijk.
Met 2 teammaten in een light tank, de basis in rushen en opblazen die hap.
Wat is de volledige naam van die server?Bananenspin schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:30:
Jammer dat een enkele GoT Battlefield BC:2 speler op mumble te vinden is, heb veel plezier met 2 GoTTers
Ik hoop dat DICE nog een paar mooie patches uit gaat brengen voor de werkelijke release van de game. Dan wordt het een topper.
Lekker lame kunnen zijn dus. Blij dat dat niet kan nu.Hogader schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:16:
[...]
Ik hoop hier ook op alleen dan niet als sniper zijnde. wil gewoon in close combat soms snel wat gekke bewegingen kunnen uithalen om toch te winnen.
Stuur maar een DM aub met de gegevens van de mumble server.Bananenspin schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:30:
XboxLive: Dave 130R

[ Voor 182% gewijzigd door -Mike- op 30-01-2010 00:38 ]
Vreemd. Drivers van je geluidskaart wel up 2 date?-Mike- schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:37:
Ik zit hier trouwens met een bug dat mijn geluid er mee nokt zodra ik een server join, zodra ik leave hem ik in de menu's wel gewoon geluid...
Ben nu overigens wel nieuwsgierig naar de andere maps. Helaas nog ff wachten.
Ben atm trouwens filmpje aan het renderen met 8 minuten gameplay.
//editz//
en voor de mensen met performance issues. "My Documents", "BFBC2Beta", "Settings" en dan bloom op false zetten en dxversion op 9, scheelt zo'n 10 - 15 fps
[ Voor 31% gewijzigd door roodbwoy op 30-01-2010 00:55 ]
"You where revived by?" blijft in mijn scherm staan.
Denk dat bloom op false zetten sowieso handig is, wordt het spel volgens mij een stuk duidelijker.roodbwoy schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:53:
en voor de mensen met performance issues. "My Documents", "BFBC2Beta", "Settings" en dan bloom op false zetten en dxversion op 9, scheelt zo'n 10 - 15 fps
Dat heb ik ook af en toe, en het blijft ook gewoon de hele tijd staan.jagermeister schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:59:
Lol.. bugje..
"You where revived by?" blijft in mijn scherm staan.
Heb het al gemeld bij combat testing.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
http://www.youtube.com/watch?v=GNhLJQuT_Fc&fmt=22
//editz//
kan iemand mij vertellen hoe ik video's embed op tweakers?
[ Voor 139% gewijzigd door roodbwoy op 30-01-2010 01:37 ]
Opgenomen op 1900*1200, medium settings, gexporteerd naar 720*480 (Windows Movie Maker :-S) 16:9. 2.1 MB Bitrate, 30FPSTsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 01:39:
Volgende keer hogere kwaliteit kiezen, kan niet eens zien waar je op mikt.
;-)This video is still being processed. Video quality may improve once processing is complete.
[ Voor 16% gewijzigd door roodbwoy op 30-01-2010 01:44 ]
hoe heb je dit aan de praat gekregen?Beakzz schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 02:35:
Eindelijk wat lekkere potjes kunnen spelen en ben blij dat ik dit spel gekocht heb. Was ff tobben met de friendlist enz , maar toen ik 1maal met vrienden speelde was het nog een stuk leuker
Ik kreeg 1 keer me maat toegevoegd. alleen hij mij niet.
Dus na 20 keer proberen friendlist leeg en kreeg em er niet meer in..
kan em wel vinden maar verder gebeurd er niets.
Verder is het wel chaotisch zeg deze game.
vergeleken mw2 wel heel wat anders.. I like it
met mijn setup (zie sig) op 1650x1080 alles op high nogsteeds 30fps in drukke stukken (geen beta maar nieuwste WHQL drivers)
Knife is wel langzaam vind ik, en er mag meer damage in een wapen komen
Sniper is ook lastig, voor mijn gevoel raak ik ze perfect alleen ik mis telkens (lag?)
Ik kan ook ingame nergens vinden hoeveel ik heb gekilled en hoeveel ik ben gekilled? alleen de score
dit zie ik pas op het einde.
Ook is het niet helemaal duidelijk wie wie killed (te onopvallend linksboven)
by the way: mensen bij play.com 2 keer het spel besteld krijgen 2 codes achter elkaar in 1 mail

dus ik had ze wel allebei

[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 30-01-2010 04:49 ]
Maar aimen gaat wel zo donders slecht. Ik weet niet wat het is? Ik heb BF1942 gespeeld en ben dus gewend aan het boven het kopje aimen, of net in de loop aimen, maar zelfs dat werkt niet... Ik speel nu veel MW2 en dat aimt heel direct. Maar het voelt nu net als met de sniper of ik de steady aim knop moet in drukken. een stil zittend gastje kan ik maar niet raken.
Ook met de M9 van dicht bij kan ik een hele clip leeg klappen op een poppetje en hem niet killen. Had 1x lucky een head shot.
Misschien is het lag, maar ik vind het heel jammer. Ik heb genoeg game ervaring met dit soort spellen dat ik weet dat ik niet gewoon slecht ben. Wat het wel is weet ik niet, maar als dit het aimen is met dit spel dan kun je maar beter gewoon wat kletsen want je mist toch ook al is het spot on op het kopje
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Speel hem op high (q8400 @ 3,7 ; HD5770) en loopt echt perfect. Gisteren had wel ontzettend last van lag, zometeen even kijken of dat is opgelost.
Dat is geen FoV.Hogader schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:26:
[...]
Ik bedoel er voornamelijk mee dat je op afstand minder gaat zien en dat je door de weersomstandigheden ook minder zal zien. in mijn ogen best realistisch dan dat je alles gewoon ziet alsof je naar een scherm tuurt
En ja, ik ga dit spel ook niet kopen als de FoV niet aan te passen valt. Ik vind het echt een leuk spel maar die FoV is verschrikkelijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Phyxion op 30-01-2010 08:02 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
In BC1 was het geluid in ieder geval heel goed gedaan, en ik verwacht dus ook niks minder dan dat
Dit topic is gesloten.
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.