[Multi] Battlefield: Bad Company 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste
Acties:
  • 94.367 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Phyxion schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:21:
[...]

Viel wel mee toch? Kan ik mij niks van herinneren namelijk, volgens mij draaide BF2 een stuk beter dan BC2, maar die is ook nog beta natuurlijk :)
Het heeft toen ook wel 1 a 2 patches geduurd voordat er wat aan de major frame drops gedaan werd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raar dat een medic met een PKM rondloopt, qua gewicht toch een van de zwaarste wapens.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 21:22
Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:51:
Jammer dat je ook geen pings ziet in de server browser.
Staat er wel alleen het heet LAT wat een afkoring is voor Latency ;) Laagste latency = laagste ping.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 11:13

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Herr Flicker schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:41:

De minpunten :
-Muis kan niet snel
-De lag
-Te weinig damage
Ik vind die muis settings ook veeeeel te sloom. Zou hem echt 2x zo snel willen hebben (heb hem al op max ingesteld). Settings lijken ook vrij weinig invloed te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

Dutch Lion schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Staat er wel alleen het heet LAT wat een afkoring is voor Latency ;) Laagste latency = laagste ping.
staan er ook getallen bij, nee.
Enige manier om dit wel te kunnen zien is met je g15 toetsenbord, tenminste die van mij geeft het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Wat ik mij af vraag... over een maand gaat hij in release..
Hoe willen ze al die dingen nog gaan fixen voor die tijd?
Of gaat ie hoe dan ook gereleased worden 4 maart, ook al zijn er nog bekende bugs.
Die ze vervolgens met 10 patches gaan wegwerken.. en de ergste bugs 3 jaar later met een patch ^^

Serieus ik maak er nu wel grapjes over maar zo ging het wel bij BF2
Anoniem: 295829 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:14:
staan er ook getallen bij, nee.
Enige manier om dit wel te kunnen zien is met je g15 toetsenbord, tenminste die van mij geeft het wel weer.
In de server browser staat in de kolom LAT echt wel getallen hoor wat voor ping staat

[ Voor 31% gewijzigd door Realtec op 29-01-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Laatst online: 11-05-2018
Hey fellow tweakers,

Mochten jullie een key overhebben dan zou ik het zeer waarderen als ik die zou kunnen krijgen. Op dit moment ben ik niet in staat om diverse websites af te gaan aangezien de proxy op mijn werk dit niet toelaat. Helaas kan ik niet onder deze proxy uit aangezien dan mijn werk ook niet mogelijk is. Hoop dat jullie deze mede tweaker kunnen helpen.

Alvast bedankt indien je mij kan helpen en anders helaas pinda kaas.

Seal-9@hotmail.com is mijn email adres.

===============================

Hoe bevalt de beta tot nu toe? (ondanks de vele bugs die er nog zijn). Is het een combinatie van MW2 met BF2?

[ Voor 4% gewijzigd door Seal9 op 29-01-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij, en vele anderen, staan er geen getallen.
En veel bugs zijn simpel op te lossen en een groot deel gerelateerd aan de lag. Ze kunnen het oplossen, vraag is of ze het gaan doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:01
partyondude schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:44:
Vind dat een hoop mensen wel erg negatief zijn hier. Denkt men nou echt dat als deze game gereleased wordt het nog steeds vol zit met allerlei bugs?

Een beta is toch juist bedoelt om die bugs te onderkennen en ze aan te pakken?
Ja, maar om een spel te kunnen testen moet het wel speelbaar zijn, dat is het nu alles behalve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:19:
Bij mij, en vele anderen, staan er geen getallen.
En veel bugs zijn simpel op te lossen en een groot deel gerelateerd aan de lag. Ze kunnen het oplossen, vraag is of ze het gaan doen.
Hoe kan jij nou zeggen of het simpel is om op te lossen? Bovendien, dit is een Beta. Je bent er om te testen, het spel is nog niet af. Natuurlijk is er nog een hoop te doen!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Lizardz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:20:
[...]

Ja, maar om een spel te kunnen testen moet het wel speelbaar zijn, dat is het nu alles behalve.
Je kan het ook overdrijven zeg... :z Ik heb net 4 potjes achter elkaar gespeeld, ja er is wat lag en veel bugs maar alsnog gewoon speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40
Iemand een idee of ze tijdens de beta al een patch uit zullen brengen? Hoe gaat dat bij ander beta's?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyCloneNL schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:22:
[...]

Hoe kan jij nou zeggen of het simpel is om op te lossen? Bovendien, dit is een Beta. Je bent er om te testen, het spel is nog niet af. Natuurlijk is er nog een hoop te doen!
Dat heet enig inzicht hebben in de wereld van programmeren.
jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:27:
Iemand een idee of ze tijdens de beta al een patch uit zullen brengen? Hoe gaat dat bij ander beta's?
Dat is wel normaal, dan kan je direct testen of je bugfix werkt.

[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 29-01-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Lizardz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:20:
[...]

Dat verschilt dan echt per persoon, ik heb gisteren prima kunnen spelen. Geen lag, wel snel dood ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 00:36
Mocht iemand een beta-key overhebben?! Dan hou ik me aanbevolen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
djerror schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:35:
Mocht iemand een beta-key overhebben?! Dan hou ik me aanbevolen _/-\o_
Nee, die heb ik niet. Heb nog wel een boterham met kaas voor je :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 00:36
jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:43:
[...]
Nee, die heb ik niet. Heb nog wel een boterham met kaas voor je :P ;)
Hehehe ook goed lekker! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Het is wel tof dat er zo'n ingame information bar is!
Denk dat dit ook in MOH Pacific Assault zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:39
Volgens mij kun je door wat filters aan te zetten (not full, not empty e.d.) en op "apply filters" te klikken wel de pings zien van de servers. Heeft bij mij iig gewerkt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Seal9 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:19:
Mochten jullie een key overhebben ...
Helaas, ik had 2 keys,. maar eentje is invalid ... ??
Maar : More keys will be available Friday 16:00 CET staat er nu ... ik zal 'm in de gaten houden.

Over de beta kan ik nog niets zeggen, kwam er niet tussen gisteren. Maar als ik de ervaringen zo eens doorlees, denk ik niet dat BFBC2 mijn ding is ... kan me vergissen en zal zeker proberen als ik ooit aan kan loggen, maar hou van het tactische/realistische en dat is ver te zoeken hier. Kijken naar de filmpjes lijkt het 1 groot bunnyhop fragfest, niet crawlen/leanen alleen constant hollen. Ben 'opgegroeid' met CoD en speel bijna alleen modded momenteel. Andere markt ... hopelijk gaan 'ze' verder met CoD, en dwalen niet nog meer af zoals met MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dutch Lion schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Klopt maar die kolom is nooit ingevuld. Overal staat "-".

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:33:
[...]

Klopt maar die kolom is nooit ingevuld. Overal staat "-".
Nee hoor, sommige servers zijn -, andere 999, maar er zijn ook heel veel die geven gewoon de goede ping aan, zoals 16, 21, 41, etc. Al genoeg gezien :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou bij mij helemaal niks gezien daar, altijd leeg. Zal wel per user verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-07 06:54
iemand toevallig nog een betakey voor mij? ben diegene heel erg dankbaar! :D

kan naar: info_at_fresjwebdesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:28:
Dat heet enig inzicht hebben in de wereld van programmeren.
Misschien kan je inzien dat bij een project van die schaal een `quickfix` onmogelijk is. Het is misschien een triviaal probleem, maar dit hoeft niet te betekenen dat het makkelijk op te lossen is.

Jou quickfix kan heel veel andere aspecten van de game weer breaken, bovendien moet de hele meuk opnieuw gebuild worden, en weer intern getest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

ping staat er wel! server browser werkte gisteravond natuurlijk niet of matig, maar zag in m'n history netjes servers/users/ping erg veel low latency spul in amsterdam en frankrijk, dikke hulde voor i3d!

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crasht net de server terwijl ik een hele tijd heb zitten spelen, krijg ik waarschijnlijk een deel van de geunlockte wapens niet. Wel jammer, had de SVD en die is toch best nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:43:
Crasht net de server terwijl ik een hele tijd heb zitten spelen, krijg ik waarschijnlijk een deel van de geunlockte wapens niet. Wel jammer, had de SVD en die is toch best nice.
volgens mij zodra je de award ziet in je scherm zijn je stats ge-update.

Bij een respawn even een andere klasse kiezen en je nieuwe unlock staat er.. heb gisteren met de enige server crash geen XP verloren volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Goner schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:14:
[...]

Helaas, ik had 2 keys,. maar eentje is invalid ... ??
Maar : More keys will be available Friday 16:00 CET staat er nu ... ik zal 'm in de gaten houden.

Over de beta kan ik nog niets zeggen, kwam er niet tussen gisteren. Maar als ik de ervaringen zo eens doorlees, denk ik niet dat BFBC2 mijn ding is ... kan me vergissen en zal zeker proberen als ik ooit aan kan loggen, maar hou van het tactische/realistische en dat is ver te zoeken hier. Kijken naar de filmpjes lijkt het 1 groot bunnyhop fragfest, niet crawlen/leanen alleen constant hollen. Ben 'opgegroeid' met CoD en speel bijna alleen modded momenteel. Andere markt ... hopelijk gaan 'ze' verder met CoD, en dwalen niet nog meer af zoals met MW2.
Helaas inderdaad. In ieder geval bedankt dat je aan mij gedacht had. :)

Ja speel hier zelf ook alles van Cod en BF dus ben eigenlijk wel reuze benieuwd naar Bad Company 2, vond het al ontzettend gaaf dat je bij BC gebouwen kon opblazen en hoopte dat er een PC versie zou komen. Hopenlijk is BC2 mijn ding maar wil dat inderdaad wel eerst testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
neliz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:44:
[...]

volgens mij zodra je de award ziet in je scherm zijn je stats ge-update.

Bij een respawn even een andere klasse kiezen en je nieuwe unlock staat er.. heb gisteren met de enige server crash geen XP verloren volgens mij.
Dat had ik allemaal ja, maar na de disconnect kijk ik in het main menu bij m'n wapens en daar staat niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Waar hangen jullie meestal rond? Zit meestal op de i3d servers, minste lag en wel redelijke teamplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb zonet een crash to desktop gehad. Wat ook opvalt is dat het server match systeem voor geen meter lijkt te werken. Ik kom regelmatig op USA servers uit met veel lag als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:55
Vind hem trouwens vies tegenvallen. Hopelijk maken ze het nog goed. Maar denk niet dat dit hem gaat worden. En hij zal waarschijnlijk Mw2 niet voorbij gaan. Althans op de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UAV1 ftw :D Lekker kills maken terwijl niemand je iets kan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php

Staat weer open, snel registreren voor je keys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:06:
UAV1 ftw :D Lekker kills maken terwijl niemand je iets kan doen :D
MG's hebben het meestal wel door en goede snipers halen je zo neer. Maar het is inderdaad lekker.. op de rand van de map hangen.. hopen dat je teamgenoten goede spotters zijn en lekker hellfire's neer laten ploffen op lutsers in tow emplacements.

Dit is gewoon een hele goede battlefield.. ik wil alleen wat snellere controls want dit is wel erg traag/console achtig. Dit gaan we de komende tijd heel lang spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door neliz op 29-01-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hij zit anders goed vast... alles ingevuld en maar wachten en wachten...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
neliz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:08:
[...]

MG's hebben het meestal wel door en goede snipers halen je zo neer. Maar het is inderdaad lekker.. op de rand van de map hangen.. hopen dat je teamgenoten goede spotters zijn en lekker hellfire's neer laten ploffen op lutsers in tow emplacements.

Dit is gewoon een hele goede battlefield.. ik wil alleen wat snellere controls want dit is wel erg traag/console achtig. Dit gaan we de komende tijd heel lang spelen.
Hoe werkt dat dan? Welke class heeft de beschikking tot UAV's?
Svennetjee schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:09:
En en en? Is bc2 echt beter dan mw2? :D

Heb helaas nog geen key weten te bemachtigen :( Als iemand er eentje over heeft ik houd me aanbevolen ;)
Dit is niet echt met elkaar te vergelijken. Okay, het zijn beide 1st person shooters, maar daar houdt het dan ook wel bij op.

[ Voor 24% gewijzigd door jagermeister op 29-01-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:09:
[...]

Hij zit anders goed vast... alles ingevuld en maar wachten en wachten...
Gewoon blijven proberen, ik heb er net nog een bemachtigd!

Heb helaas nog geen key weten te bemachtigen :( Als iemand er eentje over heeft ik houd me aanbevolen ;)
Lezen is ook erg moeilijk :X Kijk eens heel goed 2 posts boven die van jou!

[ Voor 4% gewijzigd door TJHeuvel op 29-01-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:11:
[...]

Hoe werkt dat dan? Welke class heeft de beschikking tot UAV's?
uav's staan opgesteld voor meestal de attackers.. er staat een control unit achter de attacker tanks bij de start en het tweede CP heeft er één tussen de containers staan. het is een grote CRT met joystick,

besturing van de mini helicopter is makkelijker dan de apache. lekker aan de rand van de map blijven hangen op 80-100m hoogte en je ding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:56

Stewie!

Keen must die!

Dat waren er weer 500 :P Om 18:00 nogmaals (en om 20:00 nogmaals)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-

Spellen zijn niet vergelijkbaar imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
neliz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:08:
[...]

Ze kunnen m'n UAV neerhalen, mij niet :P En ze hadden me niet door, hing lekker hoog en bewoog amper, gewoon lekker vuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13
Stewie! schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:13:
Dat waren er weer 500 :P Om 18:00 nogmaals (en om 20:00 nogmaals)!
ZIjn jullie er van op de hoogte dat de controlpanel mailtjes soms het verkeerde mailadres bevat?
Zo krijg je dus logingegevens van een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Wie heeft trouwens nog meer bagger performance hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
neliz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:13:
[...]

uav's staan opgesteld voor meestal de attackers.. er staat een control unit achter de attacker tanks bij de start en het tweede CP heeft er één tussen de containers staan. het is een grote CRT met joystick,

besturing van de mini helicopter is makkelijker dan de apache. lekker aan de rand van de map blijven hangen op 80-100m hoogte en je ding doen.
Straks eens proberen. Als je al weer fatsoenlijk op een server kunt komen, that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Om 16:00 hadden ze er wel een stel hoor. Maar ging weer heeeeeel hard ...

Kon er eentje ophalen ; dus Seal9 kijk ff in je inbox ...
De tweede was dezelfde die ik gisteren al op Hotmail gekregen heb ?! Maar op GMail kreeg ik een nieuwe.
Mystikal schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:13:
maar die 2e heb ik nog niet binnen bij mijn hotmail.
Hotmail gooit ze in de junk box ... even terugzetten.

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 29-01-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 20-06 20:45
Omnyakom1 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:18:
Wie heeft trouwens nog meer bagger performance hier?
Ja om te huilen hiero.. :S Low/High, maakt vrijwel niks uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Goner, zeer vriendelijk bedankt!!!!!! Super.

Zodra ik thuis kom is het key invoeren en gaan met die banaan :D.

Zie jullie online --> Tag: Seal9

[ Voor 89% gewijzigd door Seal9 op 29-01-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-Mike- schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:03:
Waar hangen jullie meestal rond? Zit meestal op de i3d servers, minste lag en wel redelijke teamplay
Mja i3d heeft nogal veel, en nu wil het dat de history gewoon op name doet (Zodat als je 1 i3d joined je meteen 500 ofzo hebt staan), ipv op IP:PORT ofzo, dan had je tenminste een server kunnen pakken voor GoTers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 12:21

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Mystikal schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:13:
Got him! Als het goed is zelfs 2, maar die 2e heb ik nog niet binnen bij mijn hotmail. Gmail was zo binnen. Alleen vraagt hij om een server paswoord..

Iemand?
Andere server proberen?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Ik heb zojuist een serie reacties mbt betakeys verwijderd. Erom vragen is niet gewenst aangezien het niets toevoegt aan het topic.

Uitdelen of aangeven waar ze te vinden zijn is geen enkel probleem, maar laat eventuele verdere communicatie dan buiten het topic omlopen (ook melden dat je gemaild/ge-dmd of wat dan ook hebt gedaan is uiteraard niet nodig).

[ Voor 8% gewijzigd door PromoX op 29-01-2010 16:30 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

movo. schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:20:
[...]

Ja om te huilen hiero.. :S Low/High, maakt vrijwel niks uit..
Same here. Performance tussen low en high lijkt vrijwel niets uit te maken en is op mijn i7 860 met 8 GB memory nog steeds belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
PromoX schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:27:
[mbr]Ik heb zojuist een serie reacties mbt betakeys verwijderd. Erom vragen is niet gewenst aangezien het niets toevoegt aan het topic. Uitdelen of aangeven waar ze te vinden zijn is prima, maar laat eventuele verdere communicatie dan buiten het topic omlopen (ook melden dat je gemaild/ge-dmd of wat dan ook hebt gedaan is uiteraard niet nodig).[/]
Ja maar een aantal keys voor de leeuwen werpen is ook niet goed. Je kan beter een paar geven aan mensen die erom vragen, dan dat je een lijstje neerzet die mensen massaal gaan proberen en dan al ingebruik zijn.

Ik heb er al 4 ofzo weg gegeven aan mensen die vroegen. Ik had er niet zoveel.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 29-01-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:29:
[...]

Same here. Performance tussen low en high lijkt vrijwel niets uit te maken en is op mijn i7 860 met 8 GB memory nog steeds belabberd.
belachelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Ik zou je geld terug vragen :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:29:
[...]

Ik merk dat het spel op medium echt super loop, maar op high helaas niet (op mijn nieuwe HD5850). Niet dat ik er wakker van lig, maar vind het wel jammer, met zo'n nieuwe kaart.

Daarnaast vond ik in BF:BC1 de classes wat logischer in elkaar zitten. Zoals hierboven ook al eens genoemd vind ik het apart dat de medic met een LMG rondloopt. Noem de classe dan 'support' ofzo. In BC1 speelde ik vaak specialist, maar voor geweren met silencer ben ik nu aangewezen op de engineer (en helaas zonder C4).

Ik snap sowieso niet wat een recon met een C4 moet? Hij ligt toch meestal van een afstand de boel af te schieten. Dan komt hij toch nooit dichtbij genoeg om een C4 te plaatsen en af te knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Performance zal nog sterk verbeteren denk ik. Met mijn 4850 speel ik het wel op high, dan zal het dus niet de game zijn maar een bug oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 20-06 20:45
Heb hier een E8400 @ 3 + HD4870 en vind het nou niet soepel lopen vergeleken met CoD6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

rob1n schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:38:
Ik snap sowieso niet wat een recon met een C4 moet? Hij ligt toch meestal van een afstand de boel af te schieten. Dan komt hij toch nooit dichtbij genoeg om een C4 te plaatsen en af te knallen?
Dat heet een bundeling van klassen.

Recon is dus Snipen en half Recon/Commando.
Medic is nu Medic + Half Support
Assault is nu Assault +half support

Engineer is als een van de weinigen nog puur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Laatst online: 28-06 11:24
Dat is niet echt handig gedaan. Support was gewoon voor support (heavy fire en ammo resupply). Medic is lichter bewapend maar bied medische aandacht.

Wat moet een medic in godsnaam met machine guns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

SgtCaffran schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:53:
Dat is niet echt handig gedaan. Support was gewoon voor support (heavy fire en ammo resupply). Medic is lichter bewapend maar bied medische aandacht.

schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 20:01

BaT

Net een episch potje gedaan; ging heerlijk... wat ik wel mis uit BF2; is dat je rustig je ding kon doen; dat lukt nu niet echt meer; daar krijg je dan wel lekkere chaotische warfare voor terug! Misschien komt dat ook wel weer terug in CTF mode; de rust zeg maar ;)

Ik moet zeggen dat ik deze Rush mode echter wel erg geslaagd vind!

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
#BFBC2 PC Beta Patch is coming very soon addressing Server Browser crash and other issues. Stay tuned! 15 minutes ago from TweetDeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat het ook grotendeels aan de map ligt. Het is een erg smalle map, vooral in het begin, dan wordt het al snel chaotisch omdat het vuur van alle kanten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtCaffran schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:53:

Het is idd raar maar wel een combinatie die werkt imo. Niet realistisch maar wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284868

Mensen met een nvidia kaart. Download de beta drivers op de nvidia website!

Ging met mn GTX 295 van 30 fps naar 90. Nu is het eindelijk écht een leuk spel :P.
En +fullproc toevoegen (even in dit topic zoeken naar +fullproc voor een uitleg) als je een i7 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:30
Prachtige potjes gehad net met 2 vrienden van me, een recon, een medic en ik als engi.

Alledrie de hele tijd bij elkaar, ik knalde alle tanks overhoop, de sniper de andere snipers en de medic revived ons telkens.

Jammer dat ie er tussen het potje in eens uitknalde, eerste niet server browser crash sinds tijden.

Edit: +fullproc werkt ook bij AMD systemen

Ik kreeg een increase van 20FPS

[ Voor 11% gewijzigd door Dorest0rm op 29-01-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:37
Even een vraagje: op http://www.i3d.nl/bf-bc2-beta-keys-signup.php? komt er straks een link te staan waar je moet inschrijven. Of hoe werkt het?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Anoniem: 284868 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:27:

Ging met mn GTX 295 van 30 fps naar 90. Nu is het eindelijk écht een leuk spel :P.
En +fullproc toevoegen (even in dit topic zoeken naar +fullproc voor een uitleg) als je een i7 hebt.
welke beta?

Version 196.21 is volgens mij de laatste en die presteerd kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephandijkhuis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Anoniem: 284868 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:27:

Werkt dit dan echt jo ? ik draai de gt9600.. kan ik daar nog wat mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284868

196.34 Moet je hebben :). En Stephandijkhuis, gewoon even testen!

Hij staat tussen beta drivers. Hierrr dus: http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk

@ van Omnyakom1, hij is net een dag uit. Dus het kan dat je hem nog niet hebt gezien.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 284868 op 29-01-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephandijkhuis
Anoniem: 284868 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:45:
196.34 Moet je hebben :). En Stephandijkhuis, gewoon even testen!

Hij staat tussen beta drivers. Hierrr dus: http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk
prima ga ik even kijken, alleen weet ik niet waar ik mijn fps kan zien..

kan iemand me daar mee helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Ok, ben nu aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg echt een klere hekel aan die kut apache, is gewoon echt niks tegen te doen als er een goede piloot in zit en hij kan keihard rapen tot het einde van de match. Zwaar overpowered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Keys zijn er weer :) Heb er 1-tje

The number of keys is limited!
We currently have 262 keys left.

http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Waar is dan het sign up form te vinden? ik zie het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 12:21

RedFox

Heb je een OV ofzo?

dannyreuser schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:57:
Waar is dan het sign up form te vinden? ik zie het niet
Onderaan de pagina.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephandijkhuis
stephandijkhuis schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:46:
[...]

prima ga ik even kijken, alleen weet ik niet waar ik mijn fps kan zien..

kan iemand me daar mee helpen ?
Iemand die me kan helpen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
Nou niet bij mij en nu is alles al weer weggeven. IK heb de pagina wel 50x refreshed maar er kwam geen form te voorschijn.
Afbeeldingslocatie: http://murdoc.slackers.dk/noform.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Die pagina was ook niet meer toegankelijk voor mij.

Zwaar overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zijn de keys dus op. Kijk maar naar die grote 0.
stephandijkhuis schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:59:
[...]
Iemand die me kan helpen hiermee?
Man zeur niet zo en gebruik eens google ofzo.

[ Voor 66% gewijzigd door Tsurany op 29-01-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:01:
Dan zijn de keys dus op. Kijk maar naar die grote 0.
Ja nu wel maar niet toen ik 50x refreshte hij telde af van 500 naar 442 382 144 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Met die nieuwe driver heb je alleen performance improvements met multi-gpu opstellingen?

''•Adds SLI and multi-GPU support for many top new gaming titles including Avatar Demo, Battlefield: Bad Company 2, City Bus Simulator, Dirt 2, Ferrari Virtual Race, GREED: Black Border, Mass Effect 2, Mortal Online, Ninja Blade, Operation Flashpoint: Dragon Rising Demo, Planet 51, RUSE, Serious Sam HD, and Wings of Prey.''

*Van de Nvidia site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zometeen patchen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Nice, hoop dat dat een hoop oplost. Weet jij of er ook iets aan de lagg is gedaan in die patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F2000 unlocked, uber gun in CQC, schiet zo snel dat je 15 kogels kwijt bent voor hij kan mikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lizardz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:13:
[...]

Nice, hoop dat dat een hoop oplost. Weet jij of er ook iets aan de lagg is gedaan in die patch?
#BFBC2 PC Beta Patch is coming very soon addressing Server Browser crash and other issues. Stay tuned!

@Stewie, enig idee hoe lang het nog duurt met de patch? Half uurtje oid?

[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 29-01-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:32

Appie

F1RST Racing

Heb het probleem dat mijn muis rechtstreeks naar beneden gaat wanneer ik in-game ben. Ik ben niet zeker of dit een lagprobleem is (goed mogelijk aangezien ik vanuit de US connect). Muis invert werkt even, alleen dan kijk ik naar boven :D

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Phyxion schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:26:
[...]

#BFBC2 PC Beta Patch is coming very soon addressing Server Browser crash and other issues. Stay tuned!

@Stewie, enig idee hoe lang het nog duurt met de patch? Half uurtje oid?
Restart de game en je hebt de update :)
Steam update komt eraan.

Grootte: 8.4MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Stewie! schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:29:
[...]

Restart de game en je hebt de update :)
Steam update komt eraan.

Grootte: 8.4MB
Ah nice, server list werkt nu inderdaad. Krijg wel midden in het spel ineens een crash naar mn bureaublad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar109
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 13:15
De nieuwste Beta Drivers (196.34) van Nvidia gaven mij een ~25FPS boost

Ze helpen echt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Zonar109 op 29-01-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Laatst online: 04-07 21:47
ook enig info over de ati drivers? en wat is btw fullproc, op google staan alleen mensen met uitleg HOE je het moet gebruiken maar niet wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Updater werkt niet, kan patch niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 14:28
Ga om 20:00 ook maar eens proberen om een key te krijgen, hoop dat het lukt.
Zoniet mag iemand er natuurlijk altijd een doneren :P
Lijkt me echt een heel tof spel, heb BC1 op de x360 helemaal grijs gespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
rgras schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:06:
[...]

"C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2 - BETA\BFBC2Game.exe" +Fullproc
Ok, misschien een stomme vraag maar hoe doe je dit op Windows 7? Het doel gebied van de snelkoppeling is bij grijs en kan hem dus niet veranderen. =/

*edit: nvm... nieuwe snelkoppeling did the job.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagaris op 29-01-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:41
Wanneer krijg je die key van http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php?

Ik heb deze vanmiddag aangevraagd maar ik hem heb nog steeds niet binnen, duurde dit bij jullie ook zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Lars Kremers schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:11:

Ik heb deze vanmiddag aangevraagd maar ik hem heb nog steeds niet binnen, duurde dit bij jullie ook zo lang?
Check je spamfilter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 14:28
Lars Kremers schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:11:

Ik geloof dat de key in je spam mail terecht kan komen als je hotmail oid gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:41
maxietheboss schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:17:
[...]

Ik geloof dat de key in je spam mail terecht kan komen als je hotmail oid gebruikt
:| Nee is ook niet in m'n spam box binnengekomen..
Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.