[Multi] Battlefield: Bad Company 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 94.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

maxietheboss schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 09:05:
Ik word nu toch wel heel gek van dat geluid, het lijkt wel of het al het geluid door een soort distort/ruis filter heen gaat. Al het geluid wordt overstemd door ruis en gepiep. Drivers updaten helpt niks, instellingen veranderen helpt niks. Ben de game nu opnieuw aan het installeren, in de hoop dat dat iets helpt.
In BC1 was het geluid in ieder geval heel goed gedaan, en ik verwacht dus ook niks minder dan dat :P
Moet je voice chat even uitschakelen, is een bekende bug.
Nee.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gaat ook niet komen? Toch wel een essentieel onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:54
Ook het disablen van voip heeft niet gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf nergens problemen mee, denk dat het dan toch komt door lag. Snipen in iemands hoofd gaat prima en up close iemand met een pistol afmaken ook. Dus het aimen zelf werkt prima, mits de server lagvrij is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
http://ohlawl.com/liseda.html

Handige tool waarmee je wat meer settings kan aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341839

wrom mag je niet vragen om beta keys wat is dat nou weer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:08
Vanmiidag om 4 uur is er weer een grote giveaway ;)

offtopic:
hoewel iedereen die er één over heeft mag er ook wel één naar mij sturen :p

[ Voor 48% gewijzigd door Bobmeister op 30-01-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 16:26
Anoniem: 341839 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:21:
wrom mag je niet vragen om beta keys wat is dat nou weer??
Wat denk je nou zelf ?
Als iedereen hier gaat bidden en liggen voor een key wordt het topic daar alleen voor gebruikt.
Dit topic is juist om gameplay/bugs en andere discussie te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 15:46
Dat je niet prone kunt vind ik eigenlijk niet zo erg. In het begin wel, maar nu ik wat meer heb gespeeld, mis ik het niet meer. Voor mijn gevoel blijven mensen nu minder lang op 1 plek en blijft de actie in het spel aanwezig. Voor mij hoeft het er dus niet perse in.

Wordt het eigenlijk geen tijd voor een nieuw topic met een uitgebreidere startpost?

[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 30-01-2010 10:52 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

jagermeister schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:48:
Dat je niet prone kunt vind ik eigenlijk niet zo erg. In het begin wel, maar nu ik wat meer heb gespeeld, mis ik het niet meer. Voor mijn gevoel blijven mensen nu minder lang op 1 plek en blijft de actie in het spel aanwezig. Voor mij hoeft het er dus niet perse in.

Wordt het eigenlijk geen tijd voor een nieuw topic met een uitgebreidere startpost?
Ik miste prone eerst ook maar inderdaad het valt best mee, alhoewel ik het toch leuk zou vinden als het er wel in zou zitten.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Jagermeister: Ga je gang, ik wil je daarna wel helpen met wat info maar een heele startpost is me iets teveel werk.
Ben nu level 11, hoogste wat je kan halen in de beta. Heb alles unlocked behalve de red dot voor de medic. Vraag me af of de red dot ook op m'n thompson zou werken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117429

Klopt het dat je sinds de patch van gister geen punten meer krijgt?
of heb ik toevallig sinds de patch op brakke servers gespeeld hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
roodbwoy schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 01:34:
Heb wat gameplay footage opgenomen :-)

http://www.youtube.com/watch?v=GNhLJQuT_Fc&fmt=22

//editz//

kan iemand mij vertellen hoe ik video's embed op tweakers?
Ja, zo: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GNhLJQuT_Fc&fmt=22]
Klik op view message om de gebruikte code te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 117429 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:01:
Klopt het dat je sinds de patch van gister geen punten meer krijgt?
of heb ik toevallig sinds de patch op brakke servers gespeeld hehe
Dat laatste, had ik ook. Echter na een paar keer wisselen niet meer. Maar heb het spel nu uitgespeeld, hoogste rang en nu alle unlocks.
Kan ik nu eindelijk mijn k/d omhoog brengen. Staat nu op 1.53.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 30-01-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:43:
[...]

Dat laatste, had ik ook. Echter na een paar keer wisselen niet meer. Maar heb het spel nu uitgespeeld, hoogste rang en nu alle unlocks.
Kan ik nu eindelijk mijn k/d omhoog brengen. Staat nu op 1.53.
Lekker boeiend die stats 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij wel ja. Ik wil namelijk mijn K/D ratio zo hoog mogelijk hebben, dat is waar ik naar streef. Zo kan je ook zien of je vooruit gaat of juist slechter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkooeenn1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:18
Weet iemand toevallig of de stats behouden blijven bij de release van de volwaardige game? Ik heb dit nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Tsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:03:
[...]

Voor mij wel ja. Ik wil namelijk mijn K/D ratio zo hoog mogelijk hebben, dat is waar ik naar streef. Zo kan je ook zien of je vooruit gaat of juist slechter wordt.
Ja maar hoe meer kills en deaths je in totaal krijgt hoe langzamer het bij te schaven is.
bijv: 100 kills en 150 deaths is 0.66 dat is zo bij te halen, maar als je die 0.66 op 1000 kills en 1500 deaths hebt dan duurt het wel iets langer.

Ik houd me er nooit zo erg mee bezig, zolang je maar plezier hebt :)
kkooeenn1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:13:
Weet iemand toevallig of de stats behouden blijven bij de release van de volwaardige game? Ik heb dit nergens kunnen vinden.
Volgens mij moet je een nieuw account/profile aanmaken voor de full version, dat was met BF2 demo ook zo.

En het is ook niet eerlijk t.o.v. mensen die geen beta hebben gedaan. En ik denk dat de unlocks en ranks nu anders ingedeeld zijn dan in de volledige versie.

[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 30-01-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:50
Bulls schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:28:
[...]

Ja maar hoe meer kills en deaths je in totaal krijgt hoe langzamer het bij te schaven is.
bijv: 100 kills en 150 deaths is 0.66 dat is zo bij te halen, maar als je die 0.66 op 1000 kills en 1500 deaths hebt dan duurt het wel iets langer.

Ik houd me er nooit zo erg mee bezig, zolang je maar plezier hebt :)

[...]

Volgens mij moet je een nieuw account/profile aanmaken voor de full version, dat was met BF2 demo ook zo.

En het is ook niet eerlijk t.o.v. mensen die geen beta hebben gedaan. En ik denk dat de unlocks en ranks nu anders ingedeeld zijn dan in de volledige versie.
Er zal iig iets veranderen, aangezien bepaalde unlocks nu niet te krijgen zijn omdat ze er nog iets van 10000 voor hebben gezet van het aantal punten. Dit zal zker veranderen maar ik denk dat de unlock volgorde niet meer zal veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Tsurany schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:03:
[...]

Is natuurlijk niet helemaal waar.

Gister een match waar ik echt bijna de hele tijd tanks heb staan repairen. Hier kreeg ik uiteindelijk ontzettend veel exp voor btw. Maar dan krijg je dus bijna geen kills en je gaat wel een aantal keer dood. Maar die gasten in de tanks konden veel verder pushen dan normaal wat dus weer hielp bij het winnen van de match.

Bij dit soort speltypen is kill - death ratio dus zeker niet het belangrijkste. Het belangrijkste is dat je je nuttig maakt voor je team en dat je team dus wint.

Speltyppen waar K/D ratio belangrijk is team death match en in mindere mate ffa deathmatch (in mindere mate omdat als je 30 keer dood bent geschoten door verschillende tegenstanders je nog steeds kan winnen als je als eerste de 25 kills hebt, Bij TDM als je 30 keer bent gedood en 25 kills hebt gemaakt heb je een effectieve score van -5, oftewel je team zou je dan moeten dragen).

Ik vind K/D ratio ook wel leuk om hoog te houden, maar niet in het totaal overzicht, ik kijk liever op de match statistieken (g19 display laat het ten alle tijden zien :D) en gebaseerd op wat ik aan het doen ben.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 30-01-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Anoniem: 197857 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:44:
[...]

Is natuurlijk niet helemaal waar.

Gister een match waar ik echt bijna de hele tijd tanks heb staan repairen. Hier kreeg ik uiteindelijk ontzettend veel exp voor btw. Maar dan krijg je dus bijna geen kills en je gaat wel een aantal keer dood. Maar die gasten in de tanks konden veel verder pushen dan normaal wat dus weer hielp bij het winnen van de match.

Bij dit soort speltypen is kill - death ratio dus zeker niet het belangrijkste. Het belangrijkste is dat je je nuttig maakt voor je team en dat je team dus wint.

Speltyppen waar K/D ratio belangrijk is team death match en in mindere mate ffa deathmatch (in mindere mate omdat als je 30 keer dood bent geschoten door verschillende tegenstanders je nog steeds kan winnen als je als eerste de 25 kills hebt, Bij TDM als je 30 keer bent gedood en 25 kills hebt gemaakt heb je een effectieve score van -5, oftewel je team zou je dan moeten dragen).

Ik vind K/D ratio ook wel leuk om hoog te houden, maar niet in het totaal overzicht, ik kijk liever op de match statistieken (g19 display laat het ten alle tijden zien :D) en gebaseerd op wat ik aan het doen ben.
Bij mij is k/d voornamelijk belangrijk om te kijken of ik een 1 on 1 gevecht aan moet gaan of niet.

Ik vind het idd ook heel belangrijk om met mijn team te winnen. Heb dan ook al regelmatig een potje gewonnen als ik attack was. Gelukkig merk ik in die potjes vooral de reden dat ik liever battlefield speel dan cod. Er is tenminste een team spirit te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 10:59
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door Dorest0rm op 30-01-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Nee geen last van, heb je toevallig een ATI kaart?

Ik denk dat de beta iets te veel aandacht heeft getrokken, en vooral van mensen die deze beta als een demo beschouwen.
Ik kan er nog niet veel van (alhoewel ik vroeger veel BF2 gespeeld heb), ik zit nog helemaal in CoD.
1 op 1 gevechtjes bij CoD de uitslag daarvan is bepaald in een paar seconden (10) terwijl dit hier wat langer duurt.
Ik moet met het eerste geweer van de Assault Class een heel magazijn loslaten eer die dood wil, de damage van de wapens mogen iets omhoog.
En het zou ook handig zijn wanneer je iemand killt, dat het er iets duidelijk komt te staan. Want die witte letters op de sneeuw zie je amper.

Als jullie gedropt worden met een parachut en je aimt down the sight, begint jullie beeld dan ook te flippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-04 23:34

Murk

Is this thing on?

Ik zie hier een heleboel dingen gezegd worden van 'dit zou mogen aangepast worden' of dat ze die en die bug hebben gevonden, prima hoor, maar hier lezen de developers niet dus als die mensen zo vriendelijk willen zijn om het ook te posten op de fora die wel gelezen worden door devs? :) Ik ben alleen even de naam ervan kwijt.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-03 23:41

Realtec

Less is more

Ik heb reacties voorbij zien komen dat sommigen gespawnd worden zonder parachutte..
Deze kun je alsnog openen door op de spatiebalk te drukken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Realtec op 30-01-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341839

hoop dat iemand mij kan helpen aaan een beta key en me daarover pm alvast bedankt mannen/vrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 10:59
aarondk1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:15:

Ik denk dat de beta iets te veel aandacht heeft getrokken, en vooral van mensen die deze beta als een demo beschouwen.
Ik kan er nog niet veel van (alhoewel ik vroeger veel BF2 gespeeld heb), ik zit nog helemaal in CoD.
1 op 1 gevechtjes bij CoD de uitslag daarvan is bepaald in een paar seconden (10) terwijl dit hier wat langer duurt.
Ik moet met het eerste geweer van de Assault Class een heel magazijn loslaten eer die dood wil, de damage van de wapens mogen iets omhoog.
En het zou ook handig zijn wanneer je iemand killt, dat het er iets duidelijk komt te staan. Want die witte letters op de sneeuw zie je amper.

Als jullie gedropt worden met een parachut en je aimt down the sight, begint jullie beeld dan ook te flippen?
Ik draai met 2x Ati Radeon HD4770 10.1 drivers.
Heb ook al een topic aangemaakt op de ea forums kijken of zij me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 06-04 15:46
Ik ben momenteel bezig met een nieuw topic deel. Duurt nog even. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-04 21:24
Weet niet of ik het al ben tegen gekomen. Maar ik vind het geluid niet echt surround. Geluiden dicht om mij heen kan ik wel richting bepalen maar en komt zo een gigantische hoeveelheid gewoon stereo binnen waardoor ik sommige shots gewoon niet hoor. Heb een Auzentech X-FI forte met win7. Met CODMW2 is alles prima
Ohwja ik speel gewoon met een senheiser HD555

[ Voor 6% gewijzigd door Masterkale1 op 30-01-2010 14:38 ]

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik hoop alleen wel dat men wat gaat doen tegen dat vreselijke campen. Ik snap best dat het een strategie is, maar geef een ander ook eens de kans te spawnen. Vaak word ik ook geschoten, zonder dat ik de ander zie. Dan volg ik de richting wel, maar zie ik nog niets. Dan krijg je nog een kogel in je donder, ben je dood en zie je de ander zitten middels de killcam, maar het blijft irritant om iemand dan pas te zien. En nee, dat ligt niet aan mij, want ik kijk écht goed uit mijn doppen nu, dus kom niet aanzetten dat het aan mijn skills zouden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
aarondk1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:15:

Als je de damage van de wapens omhoog gaat schroeven dan krijg je een nieuwe cod met grote maps en vehicles. niet doen dus. In battlefield betekent het zo dat wapens naarmate je gaat sprayen je ontiegelijk alles mist. het is de bedoeling dat je in bursts schiet. hierdoor heb je weinig kogels nodig en toch een kill.
Het zou idd wel mogen dat het duidelijker wordt als je iemand killt, soms iets te moeilijk te zien, maar ik vind het wel beter dat de pins etc minder duidelijk in beeld komen te staan dan in MW2 daar hoor je niks meer als je iets krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Met dank aan jagermeister verder in [Multi] Battlefield Bad Company 2 - Deel 2 :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.