[Multi] Battlefield: Bad Company 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste
Acties:
  • 94.368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup stond ook vaak in de top, wel leuk :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:42
Hierbij een wedstrijdje tussendoor voor de liefhebbers :p Mijn laatste code voor de snelste ;)

7VCW-4DC5-Y7XF-4ERU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2023
Thnx super ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320862

Vroeg me aleen af hoe het met die limited edition spul zit bedoel een vriend van me heeft al die vehicle motion censor dus krijg je als normale speler dan langzaam ook die dingen ofwat? bedoel schildt wel 14 euro anders xD

Btw iemand nog key over ^^??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:30
Anoniem: 320862 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:41:
Vroeg me aleen af hoe het met die limited edition spul zit bedoel een vriend van me heeft al die vehicle motion censor dus krijg je als normale speler dan langzaam ook die dingen ofwat? bedoel schildt wel 14 euro anders xD

Btw iemand nog key over ^^??
Al die limited edition zooi is alleen voor mensen die LE hebben besteld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Kan me niet indenken dat deze game grafisch minder zal zijn dan BF2. Misschien ziet het er nu nog wat gaar uit maar wat verwacht je anders van een Beta? Ik ga er gewoon vanuit dat alle issues die we nu ervaren volledig opgelost zullen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40
bram1984 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:27:
[...]

De besturing van KZ2 lijkt in de verste verte niet op die van BC1. Ik heb beide met een FFX gespeeld, en KZ2 voelt toch echt een stuk prettiger aan hoor. BC1 is om een of andere reden zo onnauwkeurig als wat. Als je in een voertuig achter een stationair wapen zit, dan moet je muis ook 3 meter verplaatsen om een rondje te draaien.

Onbegrijpelijk dat men niet gewoon een 1 op 1 besturing implementeert, zoals in CoD games. Dit werkt voor de meeste mensen toch gewoon het prettigst.
Dat is in alle Battlefield versies altijd al zo geweest. Het kan irritant zijn, maar het zorgt er wel voor dat je niet makkelijk domineert met die stationary weapons.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
bram1984 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:27:
[...]

De besturing van KZ2 lijkt in de verste verte niet op die van BC1. Ik heb beide met een FFX gespeeld, en KZ2 voelt toch echt een stuk prettiger aan hoor. BC1 is om een of andere reden zo onnauwkeurig als wat. Als je in een voertuig achter een stationair wapen zit, dan moet je muis ook 3 meter verplaatsen om een rondje te draaien.
Onbegrijpelijk dat men niet gewoon een 1 op 1 besturing implementeert, zoals in CoD games. Dit werkt voor de meeste mensen toch gewoon het prettigst.
G5 ftw, normaal staat mijn sensitivity op 1, als ik achter zo een ding ga zitten pleur ik em naar 3, dan draait ie heerlijk soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Mwa ik hoef niet persee de LE. De M1911 unlock toch ingame en de m1a1 weet ik niet zeker. De andere dingen die je dan nog krijgt, extra armor en die sensors etc. mwa hoeft niet echt voor mij.

Net weer een paar unlocks erbij, shotgun en volgens mij de SCAR-L. Ik was in een ronde heel sneaky bezig door als engineer naar de enemy base te sluipen en daar wat lopen te fraggen, helikopter nog kapot kunnen knallen, flink wat kills gekregen en toen spawnde mijn team op mijn positie lol :p.
Ben tot nu toe erg te spreken over BC2. Voelt goed aan, op de laagste settings ziet het er ook nog goed uit in tegenstelling tot andere games die dan lelijk eruitzien.
Rangen systeem is beter dan BF2, je hoeft nu niet meer zo über lang te wachten op je eerst rang... 500 punten in BF2 zijn toch 250 kills..
Ben nu bijna private 2, dadelijk weer verder spelen maar nu eerst een bak koffie zetten :p.

Mijn naam ingame is trouwens: wsLy
Mochten jullie me toe willen voegen aan je friendslist.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Is het trouwens normaal dat ik niet kan strafen en sprinten tegelijk? Een van de enige dingen die me mateloos irriteerde gisteren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Net ff 3 Tanks opgeblazen met C4. daarmee 1 triple kill en 2 double kill.

De eerste met de triple kill was het mooist. ik sneak langs de enemy en zoek dekking achter een bosje omdat ik een enemy tank zie schieten. ik wacht geduldig en schiet ondertussen wat enemys af en toen reed die tank dus richting mij (had mij niet gezien) zodra hij langs mij stond snel c4 gepakt er erop gegooit en af laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor de mensen met een quad core: Voeg +fullproc toe aan je snelkoppeling. Dit gaf mij 70% extra FPS met mijn i7-860.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noeslee
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Wellicht domme vragen, hopelijk kan/wil iemand mij helpen:
1. Hoe zie ik ingame de FPS
2. Hoe zie ik tijdens een ronde het aantal kills (tab laat alleen punten zien)
3. Kunnen jullie inmiddels friends toevoegen, vannacht lukte dat niet bij mij, kon wel zoeken naar players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
monnick schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:58:
[...]

Dit is precies de mening die ik heb over BC2 na het spelen van de demo. Over de geluiden en graphics zal ik maar niks meer zeggen, maar als je dit gaat vergelijken met MW2 dan ga je met BC2 een aantal jaar terug in de tijd.
Maar eigenlijk de grootste reden waarom ik eigen altijd een CoD speler ben geweest en niet Battlefield, is omdat de damaga van de wapens zooooo verschrikkelijk laag is. Ik heb wel heel veel Battlefield 2 gespeeld op de PC, en eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren dat het daar al zo tergend was. Maar de multiplayer van Bad Company 1 en nu Bad Company 2 zal ik nooit gaan spelen vrees ik. Je moet gewoon een heel magazijn leegschieten op een vijand wil je hem omleggen. De impact van de wapens voelt slecht aan. Je kan redelijk veel kritiek leveren op MW2 maar hoe zij de wapenbeleving neerzetten is wel heel goed. Elk wapen heeft z'n eigen karakter, feel, geluid en impact, het voelt gewoon goed. Mijns inziens is dit toch wel een heel belangrijk aspect voor een first-person shooter ;)

Ik zie de laatste jaren trouwens dat veel FPS (vooral door de consoles) games meer casual worden en je hebt er veel minder skill voor nodig. Bij BC2 moet je een magazijn leegschieten op een vijand en doet niemand volgens mij echt de moeite om een headshot te maken of gericht te schieten. Bij MW2 doen meer mensen hun best om goed te mikken maar daar wordt de mate waarin je skill nodig hebt weer naar beneden gehaald door killstreaks, grenade launchers en andere meuk.
Waarom geen nieuwe Counter-Strike? Dat is pas skill! :*)
Mwah ik vond Battlefield 2 toch wel de beste shooter van de laatste jaren, no doubt.
Misschien dat de hitboxes slecht waren en de hitregistratie soms voor geen meter klopte, maar qua gameplay kan CoD imo niet tippen aan de Battlefield series.
Counter-Strike was ook een stuk meer basic, qua grootte van mappen en hoe uitgebreid alles in elkaar stak. Dan is het ook makkelijk om het spel bugvrij te krijgen en stabiel te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-01-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BF2 was enkel te saai na een tijd omdat in vuurgevechten de eerste die naar de grond dook vaak won.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 04-07 15:31
rgras schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:57:
Voor de mensen met een quad core: Voeg +fullproc toe aan je snelkoppeling. Dit gaf mij 70% extra FPS met mijn i7-860.
Huh?
Aan de naam van de snelkoppeling? ipv bc2.exe dus nu bc2+fullproc.exe?

Ik heb een i5. Ik heb op dit moment geen problemen met de fps maar extra is altijd goed :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
rgras schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:57:
Goeie tip! Vanavond maar eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
madmaus schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:02:
[...]

Huh?

Ik heb een i5. Ik heb op dit moment geen problemen met de fps maar extra is altijd goed :)
Nee, rechter muisknop op eigenschappen van snelkoppeling en dan aan de doelregel toevoegen. Dus de regel die naar de executabale verwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
En nu kan ik niet meer spelen...

Iedere keer als ik de server browser open crashed BC2...
Terwijl ik 20 minuten geleden nergens last van had. Jippie.. Straks nog maar eens proberen, hoop dat ze snel met een fix voor deze CTD komen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Wat vinden jullie van de FOV so far?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
madmaus schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:02:
[...]

Huh?

"C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2 - BETA\BFBC2Game.exe" +Fullproc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Laatst online: 04-07 13:24
LE Edition wel tijdje geleden besteld maar daarbij zit kennelijk geen beta code, iemand die nog van een actie oid afweet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Omnyakom1 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:06:
Wat vinden jullie van de FOV so far?
ALs ik door mn sniperscope kijk lijkt het soms net alsof ik in een regenboog kijk :P Wordt verblind door felle belichting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
wsLy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:06:
En nu kan ik niet meer spelen...

Iedere keer als ik de server browser open crashed BC2...
Terwijl ik 20 minuten geleden nergens last van had. Jippie.. Straks nog maar eens proberen, hoop dat ze snel met een fix voor deze CTD komen.
van twitter:
RT @jespersvennevid: Applies to BFBC2 PC - Server Browser/Listing Crash Update: http://bit.ly/afNg23 Only use "PLAY-NOW" to join a game.

ook al een paar keer hier gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Het was gisteren trouwens wel een sniper feest zeg. Op een gegeven moment zaten er 6!! Russische snipers naast elkaar op een rotspunt naar beneden te snipen en het dan gek vinden dat je telkens de rondes verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Subslider schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:09:
[...]

van twitter:
RT @jespersvennevid: Applies to BFBC2 PC - Server Browser/Listing Crash Update: http://bit.ly/afNg23 Only use "PLAY-NOW" to join a game.

ook al een paar keer hier gezien.
Hmm dat zometeen maar eens proberen, gisteren had ik het probleem met play now dat ik in een niet Europese server terecht kwam en dus enorm aan het laggen was.

Werkt dat +fullproc trouwens ook voor Dual Core's of alleen Quadcore?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:09:
Het was gisteren trouwens wel een sniper feest zeg. Op een gegeven moment zaten er 6!! Russische snipers naast elkaar op een rotspunt naar beneden te snipen en het dan gek vinden dat je telkens de rondes verliest.
Had je nu maar een predator missile he :P _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:09:
Maar als je het goed doet wel epic veel punten :D En dan de mortar unlocken :D 6 snipers die mortars gebruiken is ook wel win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:17:
[...]

Maar als je het goed doet wel epic veel punten :D En dan de mortar unlocken :D 6 snipers die mortars gebruiken is ook wel win!
Tuurlijk, maar zelf zou ik liever zien dat er een max. aantal snipers per team was. In Forgotten Hope heb je dat bijvoorbeeld bij de Anti tank class. Voorkomt dat een heel team met dezelfde class rond gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
wsLy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:12:
[...]

Hmm dat zometeen maar eens proberen, gisteren had ik het probleem met play now dat ik in een niet Europese server terecht kwam en dus enorm aan het laggen was.

Werkt dat +fullproc trouwens ook voor Dual Core's of alleen Quadcore?
Probeer het uit? FRAPS installeren, voor de +fullproc kijken hoeveel FPS je haalt, +fullproc erin zetten en nog een keer kijken hoeveel FPS je haalt. Easy as Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
peakaboo schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:17:
[...]

Had je nu maar een predator missile he :P _O-
Die heb je ook...soort van.
Op een van de gebouwen staat een missile launcher die je kan besturen, iets erboven richten, schieten en op het juiste moment naar beneden drukken.

En anders proberen om een boom op ze te laten vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:19:
Tuurlijk, maar zelf zou ik liever zien dat er een max. aantal snipers per team was.
Of helemaal geen ... ;)
Dat is dus het voordeel van modded servers, ben beniewd of dat er gaat komen voor BFBC2 of dat alles standaard mappen/speltypes blijft via i3D.
Ik speel veel CoD:WaW met BRM (realism mod) en daar is elk team opgedeeld in squads met een aantal rollen. Bijv. maar 1 sniper per kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jporter
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-03 16:50
Beakzz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:05:
[...]

Tzou helpen als jij je Pm aanzet ;)
Volgensmij heb ik alles aanstaan :'( Hoe doe je dat dan? Damn I need a key :*(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:27
Als iemand nog een key voor mij over heeft graag een DM'tje, zou top zijn!

[ Voor 12% gewijzigd door dataSlut op 29-01-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Je kunt ipv een sniper-limiet, ook gewoon de balans wat beter maken... Is misschien leuker, denk je niet?
Ik ben nu aan het downloaden, heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

damn, overal problemen met key's

kan niet eens met me maatje spelen.

ik hou het topic in de gaten voor evt updates

game on dudes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Kun je alleen maar knielen?? Ik heb maar heel even gespeeld, maar volgens mij kon ik niet liggen ( kruipen ) klopt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

jporter schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:42:
Volgensmij heb ik alles aanstaan :'( Hoe doe je dat dan?
myReact -> Voorkeuren -> Privacy -> vinkje achter Direct Messages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Anoniem: 153298 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:42:
Je kunt ipv een sniper-limiet, ook gewoon de balans wat beter maken... Is misschien leuker, denk je niet?
Balans beter maken? Volgens mij doe je dat al, als je een sniper limiet instelt. Verder heb je nog niet gespeeld, dus waar baseer jij op dat er een slechte balans heerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:47:
[...]
Balans beter maken? Volgens mij doe je dat al, als je een sniper limiet instelt. Verder heb je nog niet gespeeld, dus waar baseer jij op dat er een slechte balans heerst?
Hij geeft alleen een optie om een "eventuele" belans fout te herstellen. hij zegt niet dat er wat aan mankeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Subslider schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:49:
[...]

Hij geeft alleen een optie om een "eventuele" belans fout te herstellen. hij zegt niet dat er wat aan mankeert?
True, ik bedoelde het ook niet als flame. Hoewel het misschien wel zo overkwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank1973 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:45:
Kun je alleen maar knielen?? Ik heb maar heel even gespeeld, maar volgens mij kon ik niet liggen ( kruipen ) klopt dat??
Klopt helemaal, echt kut idee is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:52:
[...]

Klopt helemaal, echt kut idee is dat.
het houd het tempo in het spel. Prone doe je alleen als sniper of support en dat is gezien de huidige "kleine" aantallen gebruikers (32 max) niet de bedoeling. Zie ook de post hierboven over 6 snipers in één team.

GameMode Rush is echt bedoelt om snel CP's op te blazen. de verdediger moet echt goed georganiseerd zijn tegen een sterke rush-attacker en snipers moeten juist de vijand omsingelen en niet liggen op een heuveltje voor die paar goedkope kills

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

En 'leanen' ??
Ik ben niet verder gekomen dan de options/controls, maar heb 'm zo gauw niet gezien ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Als er nog mensen een key over hebben, ik hou me aanbevolen.

Bij de site van EA lukt het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
neliz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:54:
[...]

het houd het tempo in het spel. Prone doe je alleen als sniper of support en dat is gezien de huidige "kleine" aantallen gebruikers (32 max) niet de bedoeling. Zie ook de post hierboven over 6 snipers in één team.
Komt vaak genoeg voor dat ik als defender om het hoekje wil kruipen om open schot te krijgen. Snap je punt wel, maar vind het zelf niet super.
Goner schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:56:
En 'leanen' ??
Ik ben niet verder gekomen dan de options/controls, maar heb 'm zo gauw niet gezien ....
Nee, ook niet leanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Redje schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:00:

hier sluit ik mij volledig bij aan :) ben ook al driftig op zoek, geen succes tot nu toe.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Anoniem: 153298 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:42:
Dit 10x.

Ik moet toegeven dat ik nog niet heel veel heb gespeeld, maar er is een reden dat de helft sniped, de andere wapens moeten VEEL meer schade gaan doen zodat je iemand ermee doodt krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkooeenn1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-06 19:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:56

Stewie!

Keen must die!

Redje schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:00:

We hebben er net alweer 500 weggegeven op www.badcompany2.com en een paar honderd op: http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
en ze zijn alweer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Leuk hoor, dat blijven weggeven van keys :)

Maaruh... dan gaan nog meer mensen connecten en wordt het nog minder speelbaar allemaal, of zit ik er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 23:10
Ja, die keys gaan echt snel!

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

http://myinternetservices.com/
Meer keys hier ;)

[ Voor 24% gewijzigd door RamO op 29-01-2010 12:22 ]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kagar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09-2023
Site net geladen en er staat dat er geen meer beschikbaar zijn :(

Als iemand er eentje over heeft hoor ik het graag. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:20:
Leuk hoor, dat blijven weggeven van keys :)

Maaruh... dan gaan nog meer mensen connecten en wordt het nog minder speelbaar allemaal, of zit ik er naast?
Dat klopt niet. De account server wordt welliswaar zwaarder belast maar dat is puur inloggen en het syncen van unlock en rank gegevens, de servers zelf zullen niet onder invloed staan aangezien daar gewoon een max cap op zit qua spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:33
Wat een slechte Beta, nogsteeds crash je uit de server list, en bij Play Now geeft ie dat mn netwerkkabel niet werkt. Had toch gister wel gehoopt dat die problemen waren opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:20:
wordt het nog minder speelbaar allemaal, ...
Nog minder ? :?
Als ik zo eens lees heeft meer dan de helft hier nog niet eens kunnen inloggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kagar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09-2023
Het is natuurlijk vervelend als je een beta key hebt en je kunt er niet in. Ik zou zeer waarschijnlijk ook een beetje slechte zin hebben als ik er niet in zou kunnen.

Het is tenslotte een game waar een groot deel van de pc community halsreikend naar uitkijkt. Maar we moeten ook niet uit het oog verliezen dat het om een beta gaat. Het zou mooi meegenomen zijn als ik een key weet te bemachtigen maar het belangrijkste vind ik nog altijd dat het spel gewoon in orde is tegen de tijd dat het spel gereleased wordt.

Oh ja, en natuurlijk date game.co.uk er voor zorgt dat het pakketje z.s.m. bij op de deurmat ligt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 20-06 20:45
Bah bah bah, wat een teleurstelling zeg. Grafisch slecht vergeleken met COD6, behoorlijk slecht geoptimaliseerd in mijn ogen. Low/High maakt geen fuck uit qua fps, misschien iets beter speelbaar op low maar nog steeds triest. Geluid beter dan BF2 maar nog niet echt denderend. Verwarrende gameplay imho. Je loopt maar een beetje heen en weer, althans zo komt het bij mij over. BF2 had wel een duidelijke map en menu. Misschien omdat het allemaal nieuw is. T'is wel duidelijk dat het een port is..

Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
movo. schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:34:
Bah bah bah, wat een teleurstelling zeg. Grafisch slecht vergeleken met COD6, behoorlijk slecht geoptimaliseerd in mijn ogen. Low/High maakt geen fuck uit qua fps, misschien iets beter speelbaar op low maar nog steeds triest. Geluid beter dan BF2 maar nog niet echt denderend. Verwarrende gameplay imho. Je loopt maar een beetje heen en weer, althans zo komt het bij mij over. BF2 had wel een duidelijke map en menu. Misschien omdat het allemaal nieuw is. T'is wel duidelijk dat het een port is..

Jammer!
De console en pc versie worden beiden door een ander team gedaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaziebo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-01 13:11

kaziebo

Monkey's are the source!

Iemand nog een beta key? _/-\o_

It is only when a mosquito lands on your testicles that you realize, there is always a way to solve problems without using violence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

rgras schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:38:
[...]

De console en pc versie worden beiden door een ander team gedaan. 8)7
IDD multiplayer is door het BF2 team gedaan en die zitten ook achter de multiplayer van de nieuw MOH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Hmm fijn zo'n proxy op het werk. Kan de tweakers pagina wel zien maar alle game pagina's zijn hier geblokt :(. Kan dus de hele dag geen key aanvragen argggg. Hopen dat er dan straks nog voldoende over zijn zodat ik er ook eentje kan mee pikken.

Een beta is juist voor het optimaliseren van de game, daar zal je dus altijd bugs en dergelijk in terug vinden die eerder niet naar voren zijn gekomen. Daarom wordt een beta ook zo groots opgezet, om te stress testen.
Een beta is ook bedoelt zodat testers (jullie) het product testen en de issues aangeven bij de developer zodat deze het kan oplossen voordat de go-live plaats vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:00
Ik ben er tot nu toe tevreden over! (behalve van de lag als iemand connect..)

Op mijn setup draait hij best goed, geen last van framedrops.

amd 5200 @ 2,7
4850 1gb
4gb geheugen

Ik vind het geluid echt fenomenaal !
De bas en geweerschoten klinken geweldig.

Ik ben alleen de map nu al weer een beetje beu..

De minpunten :
-Muis kan niet snel
-De lag
-Te weinig damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een godverdomme idioot idee, geef de assault met z'n noob tube ook direct de ammo boxen, die kan dus oneindig one shot kill granaten spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ben alweer bijna lvl 9 :)

Vind het overigens behoorlijk hinderlijk dat je niet kan strafen en rennen tegelijk..
Heb wel het gevoel alsof je echt een oorlog speelt dat had ik bij MW2 niet.
Sniper scopes blur is heel erg irritant en de andere wapens morgen meer damage.
Soms blijft hij gewoon naar links of rechts lopen zonder dat ik knoppen in druk.
Soms is mijn crosshair ineens weg.
Wapen switchen wil wel is niet werken met nummers terwijl het met de scroll wiel nog wel wil switchen.
Joystick key mapping werkt niet goed.. hij invert draaien of kantelen soms.
Weetje... te veel bugs om ze allemaal op te noemen denk dat ik er zo 30 kan opnoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:00
Net m'n eerste lagvrije potje gespeeld op de pc na het drama van gisteravond. Moet zeggen dat het goed speelt.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ben ik die enige met het probleem dat het gewoon voelt alsof je muis totaal niet smooth loopt? Terwijl je wel gewoon 60 frames constant hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:22:
[...]

Dat klopt niet. De account server wordt welliswaar zwaarder belast maar dat is puur inloggen en het syncen van unlock en rank gegevens, de servers zelf zullen niet onder invloed staan aangezien daar gewoon een max cap op zit qua spelers.
Als je de serverbrowser opent, vraagt ie toch ook alle servers op en die aanvragen gaan allemaal stuk voor stuk over de lijn. Hoe meer mensen die browser openen, hoe meer aanvragen er naar de servers uitgaan. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:55:
[...]
Als je de serverbrowser opent, vraagt ie toch ook alle servers op en die aanvragen gaan allemaal stuk voor stuk over de lijn. Hoe meer mensen die browser openen, hoe meer aanvragen er naar de servers uitgaan. Toch?
Ja maar dat is te verwaarlozen, de server wisselt gegevens uit met de EA server en die weer met de spelers.

Nog iets kuts, je kan wel zwemmen maar na een tijdje kreeg ik suicide death, like wtf :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Tsurany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:57:
[...]

Ja maar dat is te verwaarlozen, de server wisselt gegevens uit met de EA server en die weer met de spelers.

Nog iets kuts, je kan wel zwemmen maar na een tijdje kreeg ik suicide death, like wtf :S
Ah.. ok. :)

Ik had gisteren ook een aantal suicide momenten waarvan ik dacht, what the hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zwemmen ??
Met je volledige uitrusting op je rug ... kilootje of -tig ??

Geen crawl, geen lean, maar wel drown ... :?

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 29-01-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus? Of ze moeten het wel mogelijk maken of ze moeten het niet mogelijk maken. Niet dat idiote gedoe dat je opeens dood bent zonder dat je weet hoe het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Net voor het eerst 2 potjes gespeeld. Eerste was een en al lagg, 2e was al iets beter, maar iedereen heeft veel te veel health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 23:10
Het complete spel staat al te koop op MP!!!!!

http://computer-software....xpJQ%3D%3D&fta_ind=3&fs=1

:D

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephandijkhuis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
iemand nog keys over, hoor ik het graag !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 20-06 20:45
Komt erg geloofwaardig over zeg! :D Ik zeg; DOEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Lizardz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:08:
Net voor het eerst 2 potjes gespeeld. Eerste was een en al lagg, 2e was al iets beter, maar iedereen heeft veel te veel health.
Misschien moet je ze vaker raak schieten? het helpt als je headshots maakt (zeker met MG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephandijkhuis
deze leijers moeten ze gelijk pakken, dit is gewoon iemand die de boel oplicht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Lizardz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:08:
Had de PS3 beta ook hetzelfde health niveau?
Vind ook wel dat het wat omlaag mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Die lag geeft me wel weer een beetje het BF2 gevoel, daar was het voor die paar patches ook gewoon niet fatsoenlijk te spelen op de mid-range PC's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephandijkhuis
over ps3 gesproken, is daar de demo nu ook voor te dowen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
Iemand nog een key over?

Al geregeld, thanks Bulls _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Subslider op 29-01-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-Mike- schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:16:
Die lag geeft me wel weer een beetje het BF2 gevoel, daar was het voor die paar patches ook gewoon niet fatsoenlijk te spelen op de mid-range PC's :P
Viel wel mee toch? Kan ik mij niks van herinneren namelijk, volgens mij draaide BF2 een stuk beter dan BC2, maar die is ook nog beta natuurlijk :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:00
stephandijkhuis schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:16:
over ps3 gesproken, is daar de demo nu ook voor te dowen ?
Nee 4 februari pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Asgaro schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:14:
[...]

Had de PS3 beta ook hetzelfde health niveau?
Vind ook wel dat het wat omlaag mag.
Ik had het gevoel dat je op de PS3 minder health had, tenminste daar speelde ik met Assualt en daar ging men toch vrij aardig snel dood. Op de PC heb ik net met Assualt gespeeld en dat duurt echt een tijd, daarna maar overgegaan op Recon, en daar heb ik ook een paar keer gehad dat ik op t hoofd mikte en geen kill had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Net even 5 minuten de demo kunnen proeven op de 360. Wel een erg lekker feel heeft de game, en zo als eerder al in dit topic gezegd: echt een oorlogsgevoel, veel meer als MW2. Deze kan wel eens echt een topper worden voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92917

Wat is een goeie muis om te gebruiken voor dit spel ? want met die van mij zit ik zowat bij de buren vorrdat ik gedraaid ben :/

Me sensiv staat al op max ( gaat wel erg langzaam of is dat de bedoeling?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 92917 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:36:
Wat is een goeie muis om te gebruiken voor dit spel ? want met die van mij zit ik zowat bij de buren vorrdat ik gedraaid ben :/

Me sensiv staat al op max ( gaat wel erg langzaam of is dat de bedoeling?)
Sensitivity is bugged, die doet niks. Het enige wat je kan doen is pitch en yaw aanpassen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephandijkhuis
dus je kan je sens weinig aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

lekker dan, hopen dat de versnelling vanuit windows wel werkt dan..

ik heb em altijd op minimaal staan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Ik vind trouwens de uitrusting van de classes ook maar vreemd.

Waarom heeft de assault class nu ammo boxes? Volgens mij horen die onder de support class. Medics horen health packs te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:06
Als je DPI aan kan passen in je muisconfig op hoogste zetten. Maakt het nog een beetje speelbaar. Ingame doet de sens weinig tot niets. Toch als ik zo kijk denk ik dat MW2 en BC2 niet elkaars concurrenten worden, het zijn 2 heel verschillende spellen. Ben blij dat ik nu kan kiezen waar ik zin in heb, zonder meteen weer terug te moeten naar Counterstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anders een muis nemen met instelbare sensetivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephandijkhuis
kheb de G5 muis, dus kan aardig spelen met sens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 27-05 21:02
Vind dat een hoop mensen wel erg negatief zijn hier. Denkt men nou echt dat als deze game gereleased wordt het nog steeds vol zit met allerlei bugs?

Een beta is toch juist bedoelt om die bugs te onderkennen en ze aan te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*ahum* BF2 anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Net een paar ronden gespeeld maar wat een lag.. Ik heb al aardig wat bugs gezien. Regelmatig blijf ik strafen of vooruit / achteruit lopen terwijl ik de toetsen al niet eens meer ingedrukt heb. Het is erg lastig lopen wanneer je automatisch ook naar links of naar rechts geduwd word.

Voor de rest heb ik spelers gezien die buiten het speelveld kunnen verblijven en vind ik het grafisch ook nog niet zo goed. Hopelijk word er het eea gefixed in de komende dagen.

Spelen via "play now" werkt bij mij trouwens totaal niet. Ik krijg dan na een poosje de melding dat de server niet antwoord. Spelen via de server browser kan wel. Jammer dat je ook geen pings ziet in de server browser.

Verder mis ik een auto login bij het starten van het spel en een auto ready /spawn na het doodgaan.
jagermeister schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:41:
Ik vind trouwens de uitrusting van de classes ook maar vreemd.

Waarom heeft de assault class nu ammo boxes? Volgens mij horen die onder de support class. Medics horen health packs te dragen.
Agree :)

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 29-01-2010 13:51 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.