[Multi] Battlefield: Bad Company 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste
Acties:
  • 94.473 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
peakaboo schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:55:
[...]

Lijkt me sterk dat het niet kan aangezien hij zelf met echte wapens geschoten heeft, waaronder dit type.. Je kunt die toch ook uit elkaar halen in delen? Waarom zou je dan niet een ander tussenstuk erin kunnen zetten. Lijkt mij echt niet onmogelijk.
geloof me nou maar. Het is NIET mogelijk ! Ik zit zelf in het leger, en gebruik een wapen afgeleid van de m16, de diemaco C7. Ja, je kunt het wapen in delen uit elkaar halen, maar nee deze delen kun je niet zo aanpassen dat de hulzen ineens links uit het wapen gaan.

Nu weer On Topic..... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Skybullet op 01-01-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Is die het enigste wapen waarbij dit is of zijn er nog meer wapens in het spel waar de kogels naar links gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik kan begrijpen dat de realife pro's dit echt ontzettend storend vinden, maar het kan me echt geen reet schelen. Hoop voor jullie dat ze het corrigeren. Maar ach, van de x miljoen mensen die dit gaan kopen zal het waarschijnlijk voor minder dan 0.001% van hen als storend worden ervaren :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Wat denken jullie zullen er net zoals bij BF2 en BF2142 sites komen die alle statestieken bij houden.

Voorbeelden:
http://bf2s.com/player/46652397/
http://nl.2142-stats.com/dragonm8+stats.html
http://formitron.com/stats/46652397.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Dragonm8 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:39:
Wat denken jullie zullen er net zoals bij BF2 en BF2142 sites komen die alle statestieken bij houden.

Voorbeelden:
http://bf2s.com/player/46652397/
http://nl.2142-stats.com/dragonm8+stats.html
http://formitron.com/stats/46652397.aspx
Zullen vast en zeker wel komen. Hoop dat er weer een tooltje komt zoals BfSV, waar je ook de statistieken kunt bekijken en die direct geupdate worden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Laatst online: 12-07-2022
Iemand een idée wanneer de beta voor pc komt?

En is deze voor iedereen of moet je een key aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Ja ben ik ook benieuwd naar!! En als het een beta wordt waar je je voor moet inschrijven dan graag meteen hier melden >:)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Je kan nu ook bij http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ kijken of je PC geschikt is om BC2 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 00:44
Dragonm8 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:23:
Je kan nu ook bij http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ kijken of je PC geschikt is om BC2 te spelen.
Werkt hier niet, het enige wat ik zie is dat het druk bezig is met laden van ad-sites e.d.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Snowwie schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:06:
[...]

Werkt hier niet, het enige wat ik zie is dat het druk bezig is met laden van ad-sites e.d.
Vreemd. Met de laatste versie van FF werkt hij prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Hij wil hier oz'n java ding downloaden, en toen heb ik hem maar weer weggeklikt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 00:44
Dragonm8 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:56:
Vreemd. Met de laatste versie van FF werkt hij prima hier.
Werkte wel onder IE 6, mja, mijn pc voldoet dus wel. Alhoewel het me wel Windows Vista of 7 aanbevool / aanbeveelde (WTH?).

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had deze vraag in het BC 1 draadje ook al gesteld ... ik speel deze game op PS3 ... en ga ervan uit dat iedereen het met een controler speelt ... is dat zo ?

Ik vind het vaak moeilijk mensen te spotten, en ik speel het op een 40" scherm. Ik speel op PC BF:2 ... daar wordt ik ook wel eens neergemaaid terwijl ik geen idee heb waar de kogels vandaan komen ... maar dit is te erg :D ... dus wat is een goeie tip om deze game onder de knie te krijgen ?
(Op PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Probeer een sniper te zijn, beetje op afstand kills maken begint het makkelijkst. Zo kan je het spotten wel onder de knie krijgen. Verder heb je ook van die radar balletjes, als je die gooit spot je elke vijand in een gebied rondom die bal heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:39:
Ik had deze vraag in het BC 1 draadje ook al gesteld ... ik speel deze game op PS3 ... en ga ervan uit dat iedereen het met een controler speelt ... is dat zo ?

Ik vind het vaak moeilijk mensen te spotten, en ik speel het op een 40" scherm. Ik speel op PC BF:2 ... daar wordt ik ook wel eens neergemaaid terwijl ik geen idee heb waar de kogels vandaan komen ... maar dit is te erg :D ... dus wat is een goeie tip om deze game onder de knie te krijgen ?
(Op PS3)
Gewoon vaker gaan spelen , je went er wel aan. Niet iedereen is geboren met de console in de hand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Volg al een tijdje het nieuws over deze shooter, na jarenlang verstokt BF2-fanaat te zijn geweest wordt het tijd om een nieuwe gamebak te kopen om deze topper te spelen. Kunnen de mensen die de beta hebben gespeeld enig idee geven hoe BC2 in verhouding staat met het oude BF2? De oude BC heb ik niet gespeeld overigens.
BatmanHorizon schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:58:
Owkhey, ik speelde vandaag een potje en weet niet precies wat dit betekent.
Ik kreeg telkens P_POINT_SQ_DEFENDER om mijn beeld staan. Gebeurde in ronde 5, scoorde wel onwijs veel punten die ronde, maar zag vandaag voor het eerst zo een vage melding...

Weet iemand wat het betekent?

Ook vaag, kreeg award voor 250 kills met mines... Heb mines misschien maar 10x gebruikt :P
Klinkt als iets debuggerigs wat ze hebben vergeten weg te halen. Zou het iig wel melden ;) Net als dat van die mines.
Skybullet schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:55:
http://www.youtube.com/watch?v=z9LBrP8Q8IM&NR=1

net dit filmpje bekeken. Mooi spel, maar waarom in godshemelsnaam zit het hulzengatdeksel aan de linkerkant van de m16. Lekker realistisch 8)7 . Ben je aan het knallen, krijg je alle hulzen in je smoel.

edit: met andere woorden, waarom komen de hulzen aan de linkerkant van het wapen eruit ? :P
Ik denk dat dit gedaan is om de beleving te vergroten. Als je de hulsen uit je wapen ziet vliegen dan geeft het toch een ander gevoel (ik krijg een heel apart gevooooel van binnen. Met al die hulzen in me muil :+ ). Maar EA kennende kan het ook gewoon een fout zijn.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Murk schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:26:
Volg al een tijdje het nieuws over deze shooter, na jarenlang verstokt BF2-fanaat te zijn geweest wordt het tijd om een nieuwe gamebak te kopen om deze topper te spelen. Kunnen de mensen die de beta hebben gespeeld enig idee geven hoe BC2 in verhouding staat met het oude BF2? De oude BC heb ik niet gespeeld overigens.

[...]

Klinkt als iets debuggerigs wat ze hebben vergeten weg te halen. Zou het iig wel melden ;) Net als dat van die mines.

[...]

Ik denk dat dit gedaan is om de beleving te vergroten. Als je de hulsen uit je wapen ziet vliegen dan geeft het toch een ander gevoel (ik krijg een heel apart gevooooel van binnen. Met al die hulzen in me muil :+ ). Maar EA kennende kan het ook gewoon een fout zijn.
Zoveel moeite doen terwijl je het ook gewoon aan mij kan vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

offtopic:
Nee want je lag te slapen :+

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vraag me af waarom die wapens in veel spellen zo debiel en snel heen en weer wiegen tijdens het lopen. Ik heb zelf BC sinds kort, en het valt echt met name op in de Battlefield reeks. Het zijn als het ware stekende bewegingen naar links en naar rechts. Meer mensen die dit opvallend vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Denk omdat je dan meer het gevoel hebt dat je echt rent. In veel games lijkt het wel alsof je speler op een rails staat.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Zie op twitter voorbij komen dat het spel binnenkort ook te pre-orderen/te koop is via steam voor de geïnteresseerden :)
http://twitter.com/OfficialBFBC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Zal er ook een buddy systeem in BFBC2 (PC versie) zitten? Hoop dat ze dan wel steam friends daarmee koppelen zodat je ook friends kan maken met retail kopers die geen steam hebben en andersom.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulkr_ op 06-01-2010 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
jagermeister schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:43:
Denk omdat je dan meer het gevoel hebt dat je echt rent. In veel games lijkt het wel alsof je speler op een rails staat.
Waarschijnlijk. Maar dan nog: ga is een stukje lopen met een bezem, en houdt deze vast alsof het een wapen is. Je zult zien dat je 'm, tenzij je sprint, gewoon vrij stil kunt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Lukosje schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:02:
Zie op twitter voorbij komen dat het spel binnenkort ook te pre-orderen/te koop is via steam voor de geïnteresseerden :)
http://twitter.com/OfficialBFBC2
Ojee... gaat dit een "Steam only" spel worden voor de PC? Zo ja, dan moet ik maar eens gaan kijken hoe ik weer een account op Steam kan krijgen. Ben nog niet zo lang geleden gebanned namelijk. Eigen schuld natuurlijk, maar toch... deze game wil ik wel gewoon kopen en online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
bram1984 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:10:
[...]

Waarschijnlijk. Maar dan nog: ga is een stukje lopen met een bezem, en houdt deze vast alsof het een wapen is. Je zult zien dat je 'm, tenzij je sprint, gewoon vrij stil kunt houden.
Doe dat eens op het strand, met een wel iets zwaardere bezem en je lichaam volledig bepakt met andere zware onderdelen... Ook al hou je dat 1 minuut vol, ik geloof niet dat je dat 5 minuten wilt doen. Is toch gewoon logisch dat ze zo heen en weer bewegen. Bovendien, waarom zou je extra spierkracht gebruiken om dat ding stil te houden? Het is heus niet extra gevaarlijk als je je wapen een beetje laat zwieberen :)

Plus door dat zwieberen zal je ook sneller/normaler kunnen rennen dan als je je wapen stil probeert te houden, zelfde als hoe hardlopers hun armen heen en weer bewegen ipv ze stil te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

jagermeister schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:12:
[...]

Ojee... gaat dit een "Steam only" spel worden voor de PC? Zo ja, dan moet ik maar eens gaan kijken hoe ik weer een account op Steam kan krijgen. Ben nog niet zo lang geleden gebanned namelijk. Eigen schuld natuurlijk, maar toch... deze game wil ik wel gewoon kopen en online spelen.
Nee joh, gewoon retail ook. Alleen word het spel straks ook via Steam aangeboden. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

Fijn he, een beetje keuze :)
Ik vind Steam erg fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Wat ik wel hoop dat ze stelen van MW2: de specops modus, en eigenlijk nog meer co-op mogelijkheden. Ik vind dat echt wel toegevoegde waarde hebben.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:12:
[...]

Clarity: If you buy the retail version of BFBC2 it's not compatible with your steam account just like any other non Valve Retail PC game.
van hun twitter kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BatmanHorizon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:21:
[...]

Doe dat eens op het strand, met een wel iets zwaardere bezem en je lichaam volledig bepakt met andere zware onderdelen... Ook al hou je dat 1 minuut vol, ik geloof niet dat je dat 5 minuten wilt doen. Is toch gewoon logisch dat ze zo heen en weer bewegen. Bovendien, waarom zou je extra spierkracht gebruiken om dat ding stil te houden? Het is heus niet extra gevaarlijk als je je wapen een beetje laat zwieberen :)

Plus door dat zwieberen zal je ook sneller/normaler kunnen rennen dan als je je wapen stil probeert te houden, zelfde als hoe hardlopers hun armen heen en weer bewegen ipv ze stil te houden.
Ja ach. Ik moet ergens over zeiken nu je ook complete gebouwen kunt slopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:03:
[...]

[...]

van hun twitter kanaal.
Ah.. duidelijk! Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Stewie! schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:47:
Fijn he, een beetje keuze :)
Ik vind Steam erg fijn werken.
Me eens, vond steam vroeger ook veel vervelender om te gebruiken... Momenteel vind ik het juist prettig omdat je alle games onder 1 dak hebt zeg maar en je geen DVD's hoeft te gebruiken met installeren of hoeft te verwisselen om een spel te starten (etcetc).. Maar het enige nadeel zal dan wel weer zijn dat de prijs op steam gewoon de volle 50 euro zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:21:
[...]

Gewoon vaker gaan spelen , je went er wel aan. Niet iedereen is geboren met de console in de hand :D
Dat is waarschijnlijk wel zo. Ik ben een tijd met BF:2 bezig geweest. Maar die was ik eventjes zat, en dit ziet er zowieso stukke realistischer uit. Alleen jammer van de redelijk korte ronde's, dat kan wel wat langer :D.

Ik heb geprobeerd de sensitivity the verlagen, en dat is voor snipen wel goed ... maar de rest gaat ook stukke trager, snel omdraaien zit er dus niet bij dan !

Ik heb nog veel problemen bij richten, soms staat iemand bijna voor me, en die weet mij dan uiteindelijk inclusief reloaden nog omver te werpen ... dat zegt genoeg over mijn kunnen op dit moment zou ik zeggen :D.

Maar ik heb best veel, dat ik overhoop geknald word, en geen idee heb waar dat nu vandaan kwam. Mensen spotten heb ik dus nog moeite mee, maar ik speel het nog niet zo lang !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Gaan jullie voor de steam versie of de retail? Ik ga denk ik voor de steam versie omdat je dan niet de hele tijd de DVD in je drive moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
brdddd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:48:
Gaan jullie voor de steam versie of de retail? Ik ga denk ik voor de steam versie omdat je dan niet de hele tijd de DVD in je drive moet houden.
Ik twijfel nog, misschien is de pre order prijs iets lager (op steam) of je krijgt er miss iets bij... Hopelijk maken ze een leuke combi, bijv:

Pre order now and get acces to the PC beta when it comes out!

Zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:53

kronolith

[EDIT]

Zo ik heb BF:BC2 nu gepreorderd staan (gewoon de retail versie, ik hou ervan om er een doosje en dvd bij te krijgen :+). Ga dit spel echt kapot spelen, kan ook niet wachten op de pc demo. Is daar trouwens nou al wat meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop 'm zowieso voor de PS3 ... ik ben dat PC upgraden al een tijd zat :D. Ik ga niet meer voor 1 game mijn PC upgraden ... hoewel ik niet zo goed ben ik shooters op console, ga ik het toch proberen :D !

Ik vind dat wel relaxed, lekker op de bank knallen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 00:48
BatmanHorizon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:21:
[...]

uhm ik zit zelf bij de landmacht, en als ik moet rennen met wapen, wil ik juist net dat wapen zo strak mogelijk tegen me aan houden, waardoor het zo min mogelijk beweegt, en waarbij de loop naar de grond wijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
brdddd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:48:
Belachelijk veel bij steam betalen of voor stuk minder doosje enzo erbij (wat mij verder weinig uitmaakt) hebben? Dan ga ik toch voor de goedkoopste optie, en dat is steam zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Skybullet schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:03:
[...]

uhm ik zit zelf bij de landmacht, en als ik moet rennen met wapen, wil ik juist net dat wapen zo strak mogelijk tegen me aan houden, waardoor het zo min mogelijk beweegt, en waarbij de loop naar de grond wijst ;)
Begrijp ik, heb wel een beetje gevoel hoe je een wapen vasthoud, maar met mijn beschrijving bedoelde ik niet dat je je wapen overdreven ver uit elkaar zwiept hoor ;) .
http://www.youtube.com/wa...ture=rec-fresh+div-r-5-HM, tussen 10-20 sec zie je hoe ze rennen. Ik neem aan dat ze in the army ook wel een beetje zo heen en weer bewegen? Of is het echt de onnatuurlijke manier dat je hem voortdurend stokstijf stil houdt?

Maakt me niet zoveel uit voor de game btw, was gewoon een reactie op een andere post waarvan ik dacht dat dit wel normaal is :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Tuurlijk houd je je wapen niet continue stokstijf naar voren, dat kost veel teveel kracht 8)7

Maar enigszins niet richting je collega's word over het algemeen wel gewaardeerd, het is altijd redelijk onprettig om in een loop te kijken, al staat dat wapen op 'Safe'.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
De ontwikkelaar van Bad Company 2 heeft het op dit moment niet gemakkelijk. De overgrote meerderheid van de hardcore fans verlangen naar meer informatie over de game. Wanneer er werkelijk nieuwe informatie tot onze beschikking komt, blijkt het voortijdig in de publiciteit te zijn gekomen. Dat resulteerde gisteravond tot een virtuele zucht bij Karl-Magnus Troedsson via de microblogsite Twitter. Hij vindt het zeer teleurstellend dat belangrijke informatie niet langer onthouden kan worden van de buitenwereld totdat het officieel bekend wordt gemaakt op de Battlefield website. Hij reageert hiermee onder andere op het gerucht dat er een aanstaande PC-demo/bèta voor Bad Company 2 ook via Steam gedistribueerd zal worden.

Ook voortijdig uitgelekt is de informatie over het speelveld Panama Canal, alsmede de details over de nu nog eigenlijk geheime vierde gamemodus Squad Rush, dat heeft Troedsson vandaag via Twitter laten weten. In een korte reactie zegt hij dat de publicatie over beide onderwerpen officieel voor aankomende week gepland staan. Bovendien heeft Troedsson via Twitter bekend gemaakt dat DICE in samenwerking met Valve aan een voorverkoopactie werkt. In reactie daarop volgde een aanwijzing van spelers dat deze informatie dankzij een Steam-bug al reeds was bekend gemaakt. Voor een korte tijd werd in het tabblad "Mijn spellen" verschillende games weergegeven, waaronder ook de Battlefield: Bad Company 2 bèta. De clan Promillestube heeft daar als bewijs een Print Screen van gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.battlefieldcommunity.nl/gallery/data/500/bfbc2beta.png

Als gevolg van deze ontwikkeling ontstond een bombardement aan vragen die enkele interessante feiten naar voor hebben gehaald. Bad Company 2 zal niet worden gebonden aan Steam, zoals dat geval is met Call of Duty: Modern Warfare 2. Tevens zal de bèta voor de PC-Versie van Bad Company 2 niet uitsluitend via Steam beschikbaar worden gesteld. Ook andere partijen die samenwerken met Digital Illusions zullen in staat zijn de distributie van de PC-beta in goede banen te leiden. Eerder schreef de website Half-Life Portal dat Steam nog een voorverkoop campagne in de pijplijn heeft zitten met exclusieve ingame items. Een concrete bron over dit gerucht wordt echter niet genoemd. Duidelijk is de bron wel met betrekking tot de console: volgens Troedsson zal er een demo voor PS3 en XBOX360 verschijnen. Wanneer deze demo precies beschikbaar komt is nog niet duidelijk. De demo moet door zowel Sony als Microsoft eerst gecertificeerd worden voordat het mag worden aangeboden op het Playstation Network en op Xbox Live Marketplace.

BRON: BF-games.net Forums

Ik weet niet of het slecht is dat het aan steam gekoppeld wordt, naar mijn mening niet zolang het niet gedaan wordt op de manier zoals dat bij MW2 is gebeurd... want dat is dus echt 3x niks en werkt slecht!

[ Voor 4% gewijzigd door peakaboo op 06-01-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

peakaboo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:19:

Als gevolg van deze ontwikkeling ontstond een bombardement aan vragen die enkele interessante feiten naar voor hebben gehaald. Bad Company 2 zal niet worden gebonden aan Steam, zoals dat geval is met Call of Duty: Modern Warfare 2. Tevens zal de bèta voor de PC-Versie van Bad Company 2 niet uitsluitend via Steam beschikbaar worden gesteld. Ook andere partijen die samenwerken met Digital Illusions zullen in staat zijn de distributie van de PC-beta in goede banen te leiden. Eerder schreef de website Half-Life Portal dat Steam nog een voorverkoop campagne in de pijplijn heeft zitten met exclusieve ingame items. Een concrete bron over dit gerucht wordt echter niet genoemd. Duidelijk is de bron wel met betrekking tot de console: volgens Troedsson zal er een demo voor PS3 en XBOX360 verschijnen. Wanneer deze demo precies beschikbaar komt is nog niet duidelijk. De demo moet door zowel Sony als Microsoft eerst gecertificeerd worden voordat het mag worden aangeboden op het Playstation Network en op Xbox Live Marketplace.

BRON: BF-games.net Forums

Ik weet niet of het slecht is dat het aan steam gekoppeld wordt, naar mijn mening niet zolang het niet gedaan wordt op de manier zoals dat bij MW2 is gebeurd... want dat is dus echt 3x niks en werkt slecht!
Ehm spreek je jezelf nou tegen?

Of je moet met die eerste regel bedoelen dat het wel aan Steam gekoppeld wordt maar dan op een andere manier dan dat dat bij MW2 gedaan was. Ik gok ook dat je dat bedoeld maar het komt er niet echt uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Murk op 06-01-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Het is niet zozeer Steam's schuld dat MW2 matchmaking erin zit, dat blijft IW's idee.
Maar da's offtopic.
Ik vind het niet erg dat BF:BC2 ook voor steam komt, dat werkt prima :-)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Murk schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:27:
[...]

Ehm spreek je jezelf nou tegen?

Of je moet met die eerste regel bedoelen dat het wel aan Steam gekoppeld wordt maar dan op een andere manier dan dat dat bij MW2 gedaan was. Ik gok ook dat je dat bedoeld maar het komt er niet echt uit.
Ja zo bedoelde ik het ook, miss niet goed verwoord door mij. Ik vind steam zelf een prima programma op het moment, maar ik bedoelde als het op de manier zoals je nu gedwongen word om met steam MW2 te spelen (om maar even het party en game zoeken deel buiten beschouwing te laten) dan lijkt me dat niet gunstig voor BC2. Maar aangezien er ook gewoon retail games worden verkocht en dus niet met steam draaien, ben ik daar niet bang voor.

Even afwachten nog, zijn nog zoveel geruchten hier en daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Op gamestop staat het volgende:

Reserve Battlefield Bad Company 2 and receive access to the PC multiplayer beta. Beta begins January 28th, 2010 and ends February 25, 2010. Available for online customers only while supplies last. Not available for in-store or in-store pickup orders.

Online Customers: A beta activation code and download instructions will be emailed beginning January 26th, 2010.

Dus beta is van 28 jan tot 25 feb :) Wel jammer dat het ze niet gelukt is vroeg in januari te doen, zoals ze in eerste instantie zeiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Murk schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:27:
[...]Ehm spreek je jezelf nou tegen?
Dit bericht komt van de website Battlefield Community.

Voor de duidelijkheid: Je hebt Steam NIET nodig om Bad Company 2 te kunnen spelen. Dus koop je een retail exemplaar dan hoef je deze niet aan Steam te koppelen.

[ Voor 5% gewijzigd door laserboy op 07-01-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Lukosje schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:17:
Op gamestop staat het volgende:

Reserve Battlefield Bad Company 2 and receive access to the PC multiplayer beta. Beta begins January 28th, 2010 and ends February 25, 2010. Available for online customers only while supplies last. Not available for in-store or in-store pickup orders.

Online Customers: A beta activation code and download instructions will be emailed beginning January 26th, 2010.

Dus beta is van 28 jan tot 25 feb :) Wel jammer dat het ze niet gelukt is vroeg in januari te doen, zoals ze in eerste instantie zeiden.
Wat betekend dit nou precies? Dat alleen mensen die een online versie (EA Downloader, Steam) gepre-ordered hebben toegang tot de Beta krijgen? Hoe zit het dan in mijn geval, ik heb hem via Amazon gepreordered.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laserboy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:22:
[...]
Dit bericht komt van de website Battlefield Community.

Voor de duidelijkheid: Je hebt Steam NIET nodig om Bad Company 2 te kunnen spelen. Dus koop je een retail exemplaar dan hoef je deze niet aan Steam te koppelen.
Maar kan dat wel? Ik vind het fijn om gewoon al mijn games in 1 programma te hebben en overzichtelijk te launchen! Heb nog geen BF reeks gespeeld, maar aan de trailers lijkt me dat hij echt meer gaat rocken dan MW2.

Komt er overigens ook een soort van "Create-a-class" systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Dat weet ik niet, maar het zou goed kunnen dat het wel mogelijk is, immers verkoopt Electronic Arts ook haar gameaanbod via Steam. Zelf ben ik geen groot gebruiker van het Steamplatform.

[ Voor 19% gewijzigd door laserboy op 07-01-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:21
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:42:
[...]

Maar kan dat wel? Ik vind het fijn om gewoon al mijn games in 1 programma te hebben en overzichtelijk te launchen! Heb nog geen BF reeks gespeeld, maar aan de trailers lijkt me dat hij echt meer gaat rocken dan MW2.

Komt er overigens ook een soort van "Create-a-class" systeem?
Ja, ook dit systeem zit er in. Hoe het helemaal is uitgewerkt weet ik helaas niet helemaal.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:42:
[...]

Maar kan dat wel? Ik vind het fijn om gewoon al mijn games in 1 programma te hebben en overzichtelijk te launchen!
Bij 'my games' op steam kun je 'add non-steam game' doen. Dan zoek je gewoon de .exe van de game en komt hij tussen je lijst te staan. Dit was al veel langer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brdddd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:48:
[...]

Bij 'my games' op steam kun je 'add non-steam game' doen. Dan zoek je gewoon de .exe van de game en komt hij tussen je lijst te staan. Dit was al veel langer mogelijk.
Ja, maar als je de retail versie hebt moet je toch gewoon de DVD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als dat wat jij wilt mogelijk zou worden zou je zo makkelijk de beveiliging kunnen omzeilen. Een gratis crackje van steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:57:
[...]

Anders kun je altijd nog Xfire gaan gebruiken. http://www.xfire.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Heb ook nog even gemaild naar 12game.com waar ik de mijne gepre-orderd heb.

Kreeg het volgende terug:
Geachte heer Huijskes,

Bedankt voor uw email. Wij hebben zojuist contact gehad met de uitgever van deze game. Het is nog niet helemaal zeker dat deze Beta ook voor Nederland beschikbaar komt. Mocht dit het geval zijn dan zullen wij zeker over deze pre-order keys beschikken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met Customerservice@12game.com

Met vriendelijke groet,

Customerservice 12Game.Com
Aangezien ik nog nergens gelezen heb dat de beta niet naar Europa zou komen, verwacht ik rond het einde van de maand wel een key :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:57:
[...]

Klopt, je zult nog steeds de DVD in je drive moet laten zitten. Maar je kunt hem wel launchen vanuit steam ;) En dan is je steam friends er ook gelijk aan gelinkt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Vreemd, Dice heeft een tijd terug gezegd dat het een open beta is, maar nu zie ik toch weer allemaal verhalen over keys die alleen aan pre-orders worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Word ik niet echt gelukkig van, ik ben nou eenmaal zo iemand die graag een doosje met boekje heeft. Ik heb niks met steam.

Zou ik ineens geen beta mogen spelen |:(

[ Voor 7% gewijzigd door partyondude op 07-01-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dan wordt hun excuus dat vanwege populariteit ze het uitstelden ook meteen bullshit, als het geen open beta is en enkel preorders zal het echt niet bijzonder druk zijn op die servers. Laten we hopen dat er ook gewoon open beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ga er gewoon van uit dat het een open beta is. Gamestop heeft namelijk in het verleden al vaak genoeg keihard gefaald met de informatie rond beta's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Snap niet dat sommigen hier nog steeds denken dat het een Steam exlusive is. Dat is het dus niet. Het is alleen mogelijk om ook met Steam het spel aan te schaffen, je bent dus niet tot het gebruik van Steam verplicht!

Heb overigens genoeg open beta's gezien waarbij er ook keys nodig zijn, dus snap niet echt wat het probleem is (keys zullen lijkt mij, net als voor ps3 in overvloed aanwezig zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb er zin in!
Bad Company 2 in 3D? Kan dat al in Maart en hoe kan dat? :o

As promised here is the PC Blog on the Beta & a few other things, yes some people, places, and things may have leaked a little something, but we are here to clarify everything and make it all official since we can now commit to the listed dates! :-)

BETA Details:

Beta Begins/Ends

Jan 28th/Feb 25th

Map Name

Port Valdez

Players

32

Game Mode

Rush

Environment

Snow

Theme

Vehicle and Infantry

Back Story

The battle for Port Valdez is fought alongside the waterline towards a great oil industrial landscape in the Alaskan mountains. Using basically everything they've got the Russian forces are launching an airborne assault to knock out the oil industries in the area. In their arsenal there are Main Battle Tanks as well as fast-moving Quad Bikes and mobile armored AA. It's a vehicle focused battle, but with plenty of infantry combat.

How to Download: Check back to the Battlefield Bad Company 2 Beta Page closer to beta launch date for download instructions.

How To Get Access: Reserve Battlefield Bad Company 2 is the most sure fire way and right now we are still finalizing which Retailers & e-Tailers will participate (it's up to them). If you're eager to ensure you get in confirmed distributors to Pre-Order consumers are the EA Store and at GameStop.com. We'll have another Blog to update new retailers & e-Tailers that have teamed up with us as well as alternate channels to obtain a Closed Beta Key.

Misc. Details

Steam Beta: Yes there was a leaked image of a Package file we propped on Steam. People with illegal accounts can see games in this environment, but this is not a Beta in the term of Public Test Beta, but a real development Beta installer client for the Steam version of the full game. We are however working with Steam to have the Public PC Beta available on Steam, but can't confirm this quite yet so cross your fingers Steam users. :-)

Anti Cheat: We're going with PunkBuster supporting the same options BF2 and BF2142 had to run unranked without PunkBuster.

Mod Tools: There will not be mod tools for BFBC2. However a majority of the the games logic is controlled by the server and there will be Serverside control options for the dedicated servers.

Public Server Files: We will not distribute these publicly. There are many factors for why we have decided this with the biggest factor being security & integrity of our game & Dedicated Servers.

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/resized-image.ashx/__size/550x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/IMG_5F00_0617.JPG
What is this?

//GvD

Bron: http://Blogs.Battlefield.Ea.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mod Tools: There will not be mod tools for BFBC2. However a majority of the the games logic is controlled by the server and there will be Serverside control options for the dedicated servers.
:( :( :(

Ik dacht dat ze riepen dat BFBC2 juist dedicated servers & Mod tools uitgingen geven... dat waren immers de "betere" zaken die COD:MW2 niet had. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stalllone schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:45:
:( :( :(

Ik dacht dat ze riepen dat BFBC2 juist dedicated servers & Mod tools uitgingen geven... dat waren immers de "betere" zaken die COD:MW2 niet had. ;(
Ik snap dat het voor een aantal mensen tof is om te kunnen modden maar ik vind dit toch vooral een gevalletje van 'je kunt niet altijd ALLES hebben'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Volgens mij gaat die over de BETA niet over het uiteindelijke spel. Er zijn dus geen dedicated servers en mod tools beschikbaar voor de beta.

Maar ik kan het ook mis hebben. :+

[ Voor 8% gewijzigd door drZymo op 08-01-2010 21:08 ]

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:33:
Nou, ik heb er zin in!
Bad Company 2 in 3D? Kan dat al in Maart en hoe kan dat? :o
Bekijk dit maar eens http://www.gamekings.tv/i...rdwarewoensdag-3d-vision/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Ga het nu even checken.
Heb net al even wat 'research' gedaan en kwam tot de conclusie dat het al over een kleine 3 weken mogelijk is. Tegen die tijd is de eerste Full HD monitor namelijk leverbaar (Acer GD245HQ) en samen met een NVIDIA 3D Vision Kit en minimaal een GeForce 8800GTS kun je aan de slag!

Ik was eerst vrij skeptisch over het hele 3D gebeuren totdat ik Avatar in 3D zag, na de film had ik nog een discussie over hoe tof die techniek voor games zou zijn zonder enig idee te hebben dat dat al zo snel mogelijk zou zijn :)

-EDIT: Het is dus al mogelijk met de 3D serie van Samsung 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Maarja, vind het vrij jammer dat er (nog) geen modtools bij zitten... Maakt het voor de competitieve scene toch wat makkelijker om met een game te werken. Desondanks kan ik niet wachten tot de 28e (wel kut dat ik dag erna tentamen heb... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• explosivefibers
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 11:48
Ik heb 3D nog niet ervaren icm games, de laatste keer dat ik 3D zag was nog met een rood/groen brilletje! Weet iemand waar je een demo kunt zien/ervaren? Denk dat bad company 2 echt wel leuk wordt om te spelen. Merk dat MW2 voor mijn vaak frustrerend is omdat ik niet echt vaak speel en dan al snel wordt afgeknald door mannetjes van 12 jaar of mensen die schijnbaar de hele dag tijd hebben om te oefenen haha! Bad company lijkt me wat relaxter om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 14:30
Ook ik heb zin in deze top game maar ik ga hem nog niet pre-orderen ga er van uit dat hij nog wel goedkoper word dan dat deze nu kost. Zelfde als COD MW2 die was op den duur voor 35 euro te krijgen toen pas heb ik die gepreordered dus hoop dat dit ook gebeurt met BF BC2. Maar ik heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

explosivefibers schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:06:
Ik heb 3D nog niet ervaren icm games, de laatste keer dat ik 3D zag was nog met een rood/groen brilletje! Weet iemand waar je een demo kunt zien/ervaren? Denk dat bad company 2 echt wel leuk wordt om te spelen. Merk dat MW2 voor mijn vaak frustrerend is omdat ik niet echt vaak speel en dan al snel wordt afgeknald door mannetjes van 12 jaar of mensen die schijnbaar de hele dag tijd hebben om te oefenen haha! Bad company lijkt me wat relaxter om te spelen..
Ik denk dat je het makkelijkste gewoon naar een 3D film in de bioscoop kan gaan. Daar word dezelfde techniek gebruikt. Met name Avatar laat goed zien wat er allemaal mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Klopt! Dikke film 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
LightStar schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:13:
Ook ik heb zin in deze top game maar ik ga hem nog niet pre-orderen ga er van uit dat hij nog wel goedkoper word dan dat deze nu kost. Zelfde als COD MW2 die was op den duur voor 35 euro te krijgen toen pas heb ik die gepreordered dus hoop dat dit ook gebeurt met BF BC2. Maar ik heb er zin in
Deze game is er ook al lang voor E37.- te pre orderen voor de PC
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:14:
[...]

Ik denk dat je het makkelijkste gewoon naar een 3D film in de bioscoop kan gaan. Daar word dezelfde techniek gebruikt. Met name Avatar laat goed zien wat er allemaal mogelijk is.
Volgens mij is de Nvida 3d techniek juist anders als in de bios. Omdat bij nvidia een deel van het 3d beeld gemaakt word door de bril en in de bios alleen op het scherm.

[ Voor 33% gewijzigd door Dragonm8 op 08-01-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragonm8 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:53:
[...]

[...]

Volgens mij is de Nvida 3d techniek juist anders als in de bios. Omdat bij nvidia een deel van het 3d beeld gemaakt word door de bril en in de bios alleen op het scherm.
Hangt ervan af welk systeem de bioscoop gebruikt. Het is sowieso allebij stereoscopisch maar sommige bioscopen gebruiken 'passieve' brillen en andere 'actieve' brillen waarbij de brilglazen om en om open en dicht gaan en gesyncd zijn met het beeld. Nvidia heeft een 'actieve' bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15

fmb

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 01:26:
[...]
Hangt ervan af welk systeem de bioscoop gebruikt.
...
Meer info over de gebruikte 3D techniek in bioscopen staat hier: http://www.moviesense.nl/3d-films/3d-techniek/

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Oooh, deze wordt nice op xbox live!
Heerlijke actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Laatst online: 28-04 11:22
Moet je bij BF: BC2 ook weer een server huren?
Iedereen snapt dat EA/DICE zo lekker geld willen bijhalen maar ik denk dat als ze dit zouden droppen dat ze dan CoD:MW2 nog meer de rug kunnen toekeren. Natuurlijk ben ik van mening dat deze game beter wordt dan CoD:MW2. Maar als we zelf dedicated servers mogen hosten zou dit echt geniaal kunnen worden.

Wat lijkt jullie het leukst om te spelen?
mij lijkt recon en medic weer erg leuk, natuurlijk hangt het ervan af wat mn vrienden in onze squad spelen.

Als laatste, wat denken jullie ervan dat squad (team) deathmatch ook competatief gespeeld kan worden?
Ik denk namelijk dat dit wel het uiterste van je squad vraagt, en juist daardoor heel erg geliefd gaat worden onder de hardcore gamers.

Is er iemand met ervaring met bestellen bij de EA-store?
Graag wil ik in de beta van de PC spelen (28 jan) maar dan moet je pre-orderen en ik wil wel het hoesje thuis hebben. Krijg je via de EA-store ook het hoesje?

[ Voor 13% gewijzigd door Lewt op 10-01-2010 13:59 ]

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Lewt schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:29:
Moet je bij BF: BC2 ook weer een server huren?
Iedereen snapt dat EA/DICE zo lekker geld willen bijhalen maar ik denk dat als ze dit zouden droppen dat ze dan CoD:MW2 nog meer de rug kunnen toekeren. Natuurlijk ben ik van mening dat deze game beter wordt dan CoD:MW2. Maar als we zelf dedicated servers mogen hosten zou dit echt geniaal kunnen worden.

Wat lijkt jullie het leukst om te spelen?
mij lijkt recon en medic weer erg leuk, natuurlijk hangt het ervan af wat mn vrienden in onze squad spelen.

Als laatste, wat denken jullie ervan dat squad (team) deathmatch ook competatief gespeeld kan worden?
Ik denk namelijk dat dit wel het uiterste van je squad vraagt, en juist daardoor heel erg geliefd gaat worden onder de hardcore gamers.

Is er iemand met ervaring met bestellen bij de EA-store?
Graag wil ik in de beta van de PC spelen (28 jan) maar dan moet je pre-orderen en ik wil wel het hoesje thuis hebben. Krijg je via de EA-store ook het hoesje?
Op de website van de EA store staat: BESCHIKBAAR ALS DIRECT DOWNLOAD.

Ik denk dus niet dat ze je een dvd'tje gaan toesturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je kan zodadelijk BC2 servers huren maar niet zelf opzetten. :)
Laat duidelijk zijn dat dedicated servers alleen maar geld kosten voor DICE (niet EA) en zij hier nog lange tijd veel geld aan kwijt zijn. Ook de Xbox360 en PS3 versie gebruikt volop dedicated servers (bizarre hoeveelheden).

[ Voor 64% gewijzigd door Stewie! op 10-01-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 14:30
Hmm dit had ik nog niet gezien heb hem even opgeslagen in favorieten :P tot de release wat dichterbij is.
Dragonm8 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:53:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Is de PC versie eigenlijk echt specifiek voor de PC ontworpen, of wordt het weer zo'n waardeloze port?
Weet iemand ook wat het max. aantal spelers is op de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

32 spelers en het is duidelijk GEEN port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
jagermeister schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:46:
Is de PC versie eigenlijk echt specifiek voor de PC ontworpen, of wordt het weer zo'n waardeloze port?
Weet iemand ook wat het max. aantal spelers is op de PC versie?
Geen port en zelfs directx 11 ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Dragonm8 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:32:
[...]

Geen port en zelfs directx 11 ondersteuning.
Okay, laat maar komen dan :)
Aantal maps vind ik wel wat karig, maar goed... dat zijn we inmiddels wel gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Zullen vast wel meer maps komen door uitbreidingen dan wel DLC.

Bij Gamekings hebben ze het ook weer is gehad over BC2.
Er word over gesproken in Gamekings seizoen 10 aflevering 28.
Hier een directe link. Ze beginnen er over te praten om 33:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er een demo van komt, gewoon om te kijken of je PC het een beetje kan trekken.

Zo niet, dan download je het via de niet-officiële kanalen om alleen maar te kijken of ie goed kan draaien. Zo ja, dan koop ik in ieder geval het :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The studio behind Battlefield: Bad Company has admitted that it made it "too hard" to kill people in the game - and revealed that it has toned down the difficulty in the second installment.

The shooter was released by EA back in 2008 to a warm critical reception.

But developer DICE said this week that it didn't think the 'pacing' of the game was right.

Producer Gordon Van Dyke told PC Zone that the problem had been rectified for the second title in the series - due out on PC, Xbox 360 and PS3 in March.

"I think we made it too hard to kill people [in the first game]," he commented.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Je punt. Wat is het?

1-shot-kills? }:O

[ Voor 6% gewijzigd door Murk op 10-01-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Murk schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:42:
[...]

Je punt. Wat is het?

1-shot-kills? }:O
Ik snap het ook niet.
Verschil met BC1 en BC2 is iig dat je snellere kills maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragonm8 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:48:
[...]

Ik snap het ook niet.
Verschil met BC1 en BC2 is iig dat je snellere kills maakt.
Ik snap dat niet. Wat is er dan anders aan BC2 zodat je sneller fragt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was een uitspraak van de developer, dont frag the messenger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
Meestal heb ik er geen problemen mee als je iemand sneller kan killen, ik vind het vooral fijn als de snipers heel dodelijk zijn, en wat ik heb gezien in de beta valt het nog wel mee, of moeten de tweaks nog plaatsvinden?
Jammer genoeg heb ik zelf geen PS3 en is mijn oordeel niet zoals dat van een PS3 bezitter.

Hopelijk wordt de PC-beta niet nog uitgesteld.
Weet iemand nog een officiële retailer, waar je wel het hoesje thuis gestuurd krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Ik heb echt heel veel gameplay beelden van BC2 Beta bekeken en vind niet dat je nou opeens supersnel iemand dood schiet. Ziet er gewoon goed uit. Denk meer dat het probleem was dat in BC1 het te langzaam ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
Inderdaad, de sniper ziet er ook goed dodelijk uit en niet underpowered.

Ik vind wel jammer dat de ammo niet per magazijn gaat maar per kogel.
Hopelijk fiksen ze dat nog, want dan reload je minder vaak als er geen support in de buurt is of in je squad zit.
wat vinden jullie hiervan? want als ze per magazijn doen dan haalt support meer punten in de match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Stewie! schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:36:
Je kan zodadelijk BC2 servers huren maar niet zelf opzetten. :)
Laat duidelijk zijn dat dedicated servers alleen maar geld kosten voor DICE (niet EA) en zij hier nog lange tijd veel geld aan kwijt zijn. Ook de Xbox360 en PS3 versie gebruikt volop dedicated servers (bizarre hoeveelheden).
Dus eigenlijk zijn het geen echte dedicated servers als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Lewt schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:52:
Inderdaad, de sniper ziet er ook goed dodelijk uit en niet underpowered.

Ik vind wel jammer dat de ammo niet per magazijn gaat maar per kogel.
Hopelijk fiksen ze dat nog, want dan reload je minder vaak als er geen support in de buurt is of in je squad zit.
wat vinden jullie hiervan? want als ze per magazijn doen dan haalt support meer punten in de match.
Je bedoelt voor sniper? Tja wat wil je anders met een bolt-action rifle, gewoon een magazijn erin douwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
Je bedoelt voor sniper? Tja wat wil je anders met een bolt-action rifle, gewoon een magazijn erin douwen?
Volgens mij begrijp je mij verkeerd, ik vind het hier juist goed, in veel games is de sniper niet meer zo dodelijk als hij volgens mij moet zijn. Battlefield zet alles weer op zn pootjes!

Ik vind dit een hele strakke game van DICE, nu al, heb net BF 2142 weer even gespeeld want had met CoD4 en MW2 niet meer battlefield gespeeld, maar ben nu al weer gewend _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
changelog aan de hand van ps3 beta :D
klik

[ Voor 5% gewijzigd door Lukosje op 11-01-2010 19:02 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.