Dat lijkt me echt een vette game mode, min of meer gedwongen om samen te werken wil je winnen... I like it!BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:38:
Battlefield Bad Company 2 Squad Deathmatch Developer Walkthrough - Laguna Presa:
[video]
Ziet er ook prima uit
Verwijderd
Het gametype is veranderd sinds de echte bf games, het is niet meer conquest hoewel ze dit aan BC1 nog wel hadden toegevoegd. Dus een ronde is afhankelijk van hoe snel een aanval gaat, hoe ze het doen in die nieuwe TDM mode geen idee. Ik heb ondertussen die beta eraf gegooid, vind het nog slechter dan bf2142 en dat zegt wat.falling_down schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:56:
In eigenlijk alle games na BF:V zijn de rondes steeds korter geworden, meestal een minuut of 10-15, waar je vroeger altijd wel een goede 30-40 minuten achter elkaar kon gamen. Hoe is dat bij BF:BC2?
Ik erger me altijd aan het feit dat ik net lekker bezig ben, en dan ineens hoor dat de pot voorbij is. Ik weet nog wel dat ik BF2 voor het eerst speelde en vond dat de rondes zo kort waren.... Tegenwoordig moet je blij zijn als je 20 minuten achter elkaar kan gamen. MW2 is helemaal erg...daar heb ik het gevoel dat ik langer wacht dan speel. Ik mis de goede oude BF1942 tijd... Ik hoop dat in BC2 de rondes weer minimaal een half uur zijn.
Dat zegt jouw wat ja, ik ben behoorlijk fan, en zo zijn er meer. het is je mening en die is je gegund.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:28:
[...]
Ik heb ondertussen die beta eraf gegooid, vind het nog slechter dan bf2142 en dat zegt wat.
Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!
Ik heb mij ook enorm vermaakt met de beta. Hij zou vandaag toch stoppen? (staat mij bij van de laatste posting op het BF blog).
Wel jammer; eergisteren zat er iemand in mijn team (als defender) die zelf de crates opblies.Ik weet niet hoe hij het deed, maar het was niet bijzonder leuk. Jammer dat je iemand dan niet kan kicken. Verder is het voor mij door deze beta wel een must-buy geworden. Ik hoor van genoeg mensen dat deel 1 singleplayer leuk was, en dat samen met de leuke beta; ik ga hem kopen
Wel jammer; eergisteren zat er iemand in mijn team (als defender) die zelf de crates opblies.Ik weet niet hoe hij het deed, maar het was niet bijzonder leuk. Jammer dat je iemand dan niet kan kicken. Verder is het voor mij door deze beta wel een must-buy geworden. Ik hoor van genoeg mensen dat deel 1 singleplayer leuk was, en dat samen met de leuke beta; ik ga hem kopen
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Dat zegt jouw wat ja, ik vind het een prima gameVerwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:28:
[...]
Het gametype is veranderd sinds de echte bf games, het is niet meer conquest hoewel ze dit aan BC1 nog wel hadden toegevoegd. Dus een ronde is afhankelijk van hoe snel een aanval gaat, hoe ze het doen in die nieuwe TDM mode geen idee. Ik heb ondertussen die beta eraf gegooid, vind het nog slechter dan bf2142 en dat zegt wat.
Prima niks mis mee =)
nog 68 dagen ofzo voordat ik 'm plat kan spelen.
-Imposant1
P.S. er zijn meerdere filmpjes op youtube van levels / game modes
nog 68 dagen ofzo voordat ik 'm plat kan spelen.
-Imposant1
P.S. er zijn meerdere filmpjes op youtube van levels / game modes
[ Voor 5% gewijzigd door Imposant1 op 21-12-2009 15:45 ]
Ik vind het ook een prima beta. Volgens mij is Jaykudo ook de enige in dit topic die eenzijdig negatief is erover, maar hij/zij mag dit uiteraard wel zijn (ieder zn mening toch).
En wanneer houdt de beta nou op? Als ik onder informatie kijk op mijn PS3 staat er "Verloopt op 1/3/2010" dacht ik.
Ik twijfel alleen nog of ik dit wel zo eerlijk vind om te doen... (Als aanvaller bedoel ik dan, heb ook wel eens meegemaakt dat een defender dit deed. Damn, wat had ik graag gewild dat diegene toen voor me stond, dan zou ik hem even *#@%)
En wanneer houdt de beta nou op? Als ik onder informatie kijk op mijn PS3 staat er "Verloopt op 1/3/2010" dacht ik.
Dat is zo makkelijk. Er is een optie dat je 2x zoveel C4 meeneemt (dus 6x C4) als assault/recon en je hebt de optie om tegelijkertijd de power van die C4 te vergroten. Als je beide aan hebt staan kan je de crate gewoon helemaal volgooien met C4. Als assault kan je ook nog eens zelf je ammo aanvullen dus kan je helemaal veel C4 meenemen. Bij 7 of 8 C4 op een crate vernietig je gewoon dat verdedigpunt. Gebeurt echt heel vaak in de tweede/vierde en vijfde ronde heb ik het gevoel. Kan btw ook met mines of rocketlauncher, als je het maar vaak genoeg doet.cheiron schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:13:
Wel jammer; eergisteren zat er iemand in mijn team (als defender) die zelf de crates opblies.Ik weet niet hoe hij het deed, maar het was niet bijzonder leuk.
Ik twijfel alleen nog of ik dit wel zo eerlijk vind om te doen... (Als aanvaller bedoel ik dan, heb ook wel eens meegemaakt dat een defender dit deed. Damn, wat had ik graag gewild dat diegene toen voor me stond, dan zou ik hem even *#@%)
[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 21-12-2009 19:21 ]
Verwijderd
Dank je dat ik ook een mening mag hebbenBatmanHorizon schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:19:
Ik vind het ook een prima beta. Volgens mij is Jaykudo ook de enige in dit topic die eenzijdig negatief is erover, maar hij/zij mag dit uiteraard wel zijn (ieder zn mening toch).
Geen DankVerwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:44:
[...]
Dank je dat ik ook een mening mag hebben, nah ik ben niet de enige ik zag op andere fora toch ook wel deze mening terugkomen (gelukkig want ik begon al aan mijzelf te twijfelen) . En begrijp me niet verkeerd, ik vind Dice sweden een prima developer dus ik had het echt gegund dat deze game goed zou zijn. Ik ben nog wel benieuwd hoe die op de pc gaat zijn want daar hoort battlefield natuurlijk thuis
Moet wel zeggen dat ik eigenlijk persoonlijk de WOII games gewoon leuker vind, maar dat ligt gewoon aan de sfeer. Shooters die zich in de hedendaagse wereld afspelen vind ik iets minder elan hebben, schiet liever op nazi's of japs etc. (hoe verkeerd dat ook mag klinken

Er zit gewoon conquest in dit deel hoor, en die doet zeker niet onder dan die van de andere bf's voor zover ik heb kunnen zien. GvD zei zelf dat ze zoveel mogelijk de feeling van de oude conquest mode in bc2 wildee hebben, en ik heb de volste vertrouwen dat ding ook wel gaat lukken. Heb me nu ook al kostelijk vermaakt met die beta, kan niet wachten op een beta/demo voor op pc. (Heb overigens spel gisteren gepreordered voor 40 pleuro bij 12gamesVerwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:28:
[...]
Het gametype is veranderd sinds de echte bf games, het is niet meer conquest hoewel ze dit aan BC1 nog wel hadden toegevoegd. Dus een ronde is afhankelijk van hoe snel een aanval gaat, hoe ze het doen in die nieuwe TDM mode geen idee. Ik heb ondertussen die beta eraf gegooid, vind het nog slechter dan bf2142 en dat zegt wat.
Ik hoop dat ze de 'feel' van BF1942:DC kunnen evenaren, dat spel had zo'n fenomenaal goede gameplay.
Ik ben erg benieuwd geworden naar dit spel.
BF2 was echt mijn spel. Maar daar raakte ik op uitgekeken.
Toen kwam MW1, en nu MW2 maar die kan me toch niet echt heel erg boeien.
Ik hoop dat BF-BC2 goed maakt wat MW2 heeft laten liggen.
BF2 was echt mijn spel. Maar daar raakte ik op uitgekeken.
Toen kwam MW1, en nu MW2 maar die kan me toch niet echt heel erg boeien.
Ik hoop dat BF-BC2 goed maakt wat MW2 heeft laten liggen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik heb alleen maar BF1942 gespeeld, daarna geen BF meer aangeraakt. Hoop dat deze multiplayer weer net zo verslavend wordt.
Verwijderd
heeft iemand nog een EU key over? wil er graag een maar lijkt niet meer te krijgen en een US account werkt om de een of andere reden niet en support van sony zegt: waarom zou je een US account willen ticket closed...
De beta is eergisteren gesloten!
PSN id: GG--77
Verwijderd
oh wist ik niet sorryGG---77 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:53:
? Ik had gisteravond nog iemand in mn friendlist waar bij stond dat hij de BF2 beta aan het spelen wasGG---77 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:53:
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik speelde gistermiddag nog voluit de beta...
edit: Ik speel NU de beta. Was gewoon Gamespot US key, US-PSN ingevoerd, maar speel wel op mn NL account... Staat ook gewoon op mijn PS3 dat ie verloopt op 28/2/2010 met nog 60+ dagen te gaan
edit: Ik speel NU de beta. Was gewoon Gamespot US key, US-PSN ingevoerd, maar speel wel op mn NL account... Staat ook gewoon op mijn PS3 dat ie verloopt op 28/2/2010 met nog 60+ dagen te gaan

[ Voor 68% gewijzigd door KngfCnns op 23-12-2009 11:36 ]
Naar mijn idee was er aangekondigd dat deze tot 21-12 liep.
PSN id: GG--77
Kunnen meerdere in dit topic hem dan niet meer spelen? Zou wel raar zijn dat ze dan voor niks die 67 dagen erbij zetten als ik kijk op mn PS3... Heb net iig kwartiertje gespeeld.GG---77 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:36:
Naar mijn idee was er aangekondigd dat deze tot 21-12 liep.
Verwijderd
Bij Gamemania was de LE versie al uitverkocht!Imposant1 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:01:
[...]
Graag gedaan... De prijs is trouwens hetzelfde. Dus ik zou zeggen zeker doen! je krijgt 6 unlocks erbij:) die je normaal pas na een tijdje spelen vrij speelt.
-Imposant1
belgische shop heeft hem nog wel; weet niet of je als NLer daar kan bestellen
Ik ben nog geen andere reguliere winkel tegengekomen die de LE versie in de pre-order heeft.
Online doe ik nooit meer met pre-orders: tot nu toe alleen maar pech gehad met late bezorgingen
Ik had de LE al een maand geleden besteldVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:24:
[...]
Bij Gamemania was de LE versie al uitverkocht!
belgische shop heeft hem nog wel; weet niet of je als NLer daar kan bestellen
Ik ben nog geen andere reguliere winkel tegengekomen die de LE versie in de pre-order heeft.
Online doe ik nooit meer met pre-orders: tot nu toe alleen maar pech gehad met late bezorgingen
En ik haal em zelf op dus, meteen dag na release spelen =)
-Imposant1
Ik kon hem net ook gewoon nog opstarten en een game joinen. Mooi zo. Hopelijk blijft hij online tot de release
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ik zou graag hebben dat ze die beta eens updaten, het lijkt mij dat dit ondertussen toch een redelijk oude built is. Dan kan ik eens kijken of het de goede kant opgaat
Dat lijkt me te mooi om waar te zijn. Zou echt tof zijn om die laatste 60 dagen een nieuwe map en modus voorgeschoteld te krijgen. Valt me sowieso wel op dat er in de tussentijd geen updates zijn uitgekomen...Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:48:
Ik zou graag hebben dat ze die beta eens updaten, het lijkt mij dat dit ondertussen toch een redelijk oude built is. Dan kan ik eens kijken of het de goede kant opgaat
Dat zal echt niet gebeuren, dit soort beta's (demos) kosten nu eenmaal veel geld om aan te bieden over het PS3 netwerk.BatmanHorizon schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:59:
[...]
Dat lijkt me te mooi om waar te zijn. Zou echt tof zijn om die laatste 60 dagen een nieuwe map en modus voorgeschoteld te krijgen. Valt me sowieso wel op dat er in de tussentijd geen updates zijn uitgekomen...
Verwijderd
Volgens mij gebeurde het bij Kz2 en bij MAG zijn er zeker een aantal updates aan de beta geweest.Stewie! schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:35:
[...]
Dat zal echt niet gebeuren, dit soort beta's (demos) kosten nu eenmaal veel geld om aan te bieden over het PS3 netwerk.
Waarom zou je een beta updaten als je een demo doet? Alle updates kosten geld, voor hosting van de client en voor de serverVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:59:
[...]
Volgens mij gebeurde het bij Kz2 en bij MAG zijn er zeker een aantal updates aan de beta geweest.
Met de kerstdagen liggen alle studios plat (vrij de week van kerst tot en met de 1e week van januari), dan kan je sowieso moeilijk updaten, omdat je dan een heel team mensen klaar moet hebben van allerhande verschillende afdelingen en bedrijven.
Verwijderd
Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen, als je bepaalde aanpassingen doet zoals bijv. weapon balance dan wil je zien hoe dat uitpakt. Een beta is om te testen, het is geen demo.Stewie! schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:07:
[...]
Waarom zou je een beta updaten als je een demo doet? Alle updates kosten geld, voor hosting van de client en voor de server![]()
Met de kerstdagen liggen alle studios plat (vrij de week van kerst tot en met de 1e week van januari), dan kan je sowieso moeilijk updaten, omdat je dan een heel team mensen klaar moet hebben van allerhande verschillende afdelingen en bedrijven.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 20:43 ]
Ik probeer je net uit te leggen waarom dat niet zo 1-2-3 gaat 
Wij hosten alle servers (wereldwijd) en ik zie dus van dichtbij hoe en wat
Wij hosten alle servers (wereldwijd) en ik zie dus van dichtbij hoe en wat
Jahoe!!
Net alle unlocks vrijgespeeld voor de sniper en ik ben nu level 27. Niet dat ik het laatste wapen vaak gebruik, vind nog steeds de SVU het lekkerste werken. Voor een redelijke afstand, maar ook voor dichtbij, eigenlijk is bij mij 1 op de 2 kills een headshot. Hoe zit dat bij jullie? En wat is jullie favoriete wapen?
Vind snipers eigenlijk stiekem ook wel irritant, gelukkig ben ik geen sniper die op een grote afstand gaat zitten en wacht totdat er iemand klaar staat om neergeschoten te worden.
Ben hartstikke tevreden met deze beta en vermaak me er prima mee.
Net alle unlocks vrijgespeeld voor de sniper en ik ben nu level 27. Niet dat ik het laatste wapen vaak gebruik, vind nog steeds de SVU het lekkerste werken. Voor een redelijke afstand, maar ook voor dichtbij, eigenlijk is bij mij 1 op de 2 kills een headshot. Hoe zit dat bij jullie? En wat is jullie favoriete wapen?
Vind snipers eigenlijk stiekem ook wel irritant, gelukkig ben ik geen sniper die op een grote afstand gaat zitten en wacht totdat er iemand klaar staat om neergeschoten te worden.
Ben hartstikke tevreden met deze beta en vermaak me er prima mee.
Ik speel nooit sniper, maar ik erger me er ook niet zoveel aan. Waarschijnlijk is slechts 1 op de vijf kills op mij afkomstig van een sniper (mooi gebalanceerd zou ik zeggen!). Er zijn iig echt vaak potjes geweest dat ik minder dan, zeg maar drie keer, door een sniper ben gekilld.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:28:
Geee, another one! Hoeveel non-snipers hebben we eigenlijk in deze thread?
Maar soms heb je idd ook wel eens van die potjes dat er steengoeie snipers zijn die ontzettend goede skills hebben (en ik weet uit ervaring dat walletje-w die heeft
haha JayKudo, potje? kun je zien dat ik niet een sniper ben die een beetje op dezelfde plek blijft zitten.
Dank je KingofCunnus
je punten zijn trouwens hard de lucht in geschoten!
Trouwens ik speel nu altijd met een optie dat zodra een tegenstander in mijn vizier komt zijn positie doorgezonden word naar de rest van het team. Het werkt echt goed! Meestal zodra ik hem gezien heb is hij binnen 10 seconden dood, of door mij of door de rest van het team. Verder is die handgranaat die de posities van iedereen laat zien ook erg handig, het komt namelijk vaak voor dat wie elkaar het eerst ziet het overleeft.
Dank je KingofCunnus
Trouwens ik speel nu altijd met een optie dat zodra een tegenstander in mijn vizier komt zijn positie doorgezonden word naar de rest van het team. Het werkt echt goed! Meestal zodra ik hem gezien heb is hij binnen 10 seconden dood, of door mij of door de rest van het team. Verder is die handgranaat die de posities van iedereen laat zien ook erg handig, het komt namelijk vaak voor dat wie elkaar het eerst ziet het overleeft.
Lijkt me sterk dit is een capture the flag filmje. Bekijken hem maar eens goed.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:22:
[...]
is een paar posts terug ook al gemeld
[ Voor 17% gewijzigd door Dragonm8 op 24-12-2009 19:53 ]
Verwijderd
Maar dat is precies de gameplay die ik dus niet relaxed vind. Ik hou meer van eerlijke close combat en dat past wat mij betreft ook veel meer bij de bf conquest gameplay. Dat hele sniper gedoe, ver achter de linies kruipend kijkend of je iemand in je crosshair kan krijgen vind ik veel meer bij een flashpoint of deltaforce type game passen.walletje-w schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:47:
haha JayKudo, potje? kun je zien dat ik niet een sniper ben die een beetje op dezelfde plek blijft zitten.
Dank je KingofCunnusje punten zijn trouwens hard de lucht in geschoten!
Is geen CTF maar conquest.Dragonm8 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:11:
[...]
Lijkt me sterk dit is een capture the flag filmje. Bekijken hem maar eens goed.
Maar dat doe ik juist veel minder. Ik zeg toch dat ik niet op een afstand ga zitten wachten totdat er iemand in m'n crosshair verschijnt om die vervolgens neer te schieten? (tenminste dat bedoelde ikVerwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 21:45:
[...]
Maar dat is precies de gameplay die ik dus niet relaxed vind. Ik hou meer van eerlijke close combat en dat past wat mij betreft ook veel meer bij de bf conquest gameplay. Dat hele sniper gedoe, ver achter de linies kruipend kijkend of je iemand in je crosshair kan krijgen vind ik veel meer bij een flashpoint of deltaforce type game passen.
[...]
Ik speel juist redelijk close combat maar dan met een sniper wapen, vooral omdat ik daarmee in 2 schoten iemand neerschiet met verhoogde kans op een headshot omdat hij zo nauwkeurig is.
Dus ik bied je nog een keertje een uitnodiging voor een potje
Verwijderd
Maar dat is dus helemaal lame, een sniper gun als closecombat gebruiken. Tegen iemand aan lopen en dan schieten...walletje-w schreef op donderdag 24 december 2009 @ 21:51:
[...]
Maar dat doe ik juist veel minder. Ik zeg toch dat ik niet op een afstand ga zitten wachten totdat er iemand in m'n crosshair verschijnt om die vervolgens neer te schieten? (tenminste dat bedoelde ik)
Ik speel juist redelijk close combat maar dan met een sniper wapen, vooral omdat ik daarmee in 2 schoten iemand neerschiet met verhoogde kans op een headshot omdat hij zo nauwkeurig is.
Dus ik bied je nog een keertje een uitnodiging voor een potje

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 22:04 ]
Haha, misschien toch nog een keertje proberen, Maar dat met de sniper? iedereen die daarmee speelt is enthousiast over het spelVerwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 22:02:
[...]
Maar dat is dus helemaal lame, een sniper gun als closecombat gebruiken. Tegen iemand aan lopen en dan schieten...Maar enieweej, ik heb hem er al af gepleurd, ik vond het niet lekker spelen en zoog enorm erin. Bij deze een uitnodiging terug voor bf1943 of BC1, al zal ik dat weer ff moeten oefenen
Of anders/liever MW2, kijken hoe je het daar redt met je snipergun
Verder heb ik alleen Warhawk als shooter dus daarmee gaat het niet lukken. (misschien zegt dat ook wat over mijn mening over bfbc2

Yeey.. weet je hoe lastig het is om met een sniper gun @ close range iemand neer te halen... ja tegen iemand aanlopen, maar dat voor elkaar krijgen is ook super lastig en kan je beter als luckyshot indelen.
Nee onnodig onzinnig commentaar wat mij betreft...
RT please: The #PS3 Beta end is getting close, better play now before the servers go dark.
about 2 hours ago from TweetDeck
bron: officialBFBC2 twitter
Verwijderd
Aangezien je geen crosshair hebt, is het volgens mij wel mogelijk iemand neer te knallen, als hij maar midden in het beeld zit. In BC is dat mogelijk, one hit kill. Is niet makkelijk of zo, maar wel te doenCentropy schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 22:08:
Yeey.. weet je hoe lastig het is om met een sniper gun @ close range iemand neer te halen... ja tegen iemand aanlopen, maar dat voor elkaar krijgen is ook super lastig en kan je beter als luckyshot indelen.
brdddd schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:32:
RT please: The #PS3 Beta end is getting close, better play now before the servers go dark.
Ow nice, snap dan alleen niet waarom ze 28/2/2010 zetten als verloopdatum. Naja, waren ontzettend leuke 50 uren...brdddd schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:32:

Omdat de einddatum variabel moest blijven 
Het is nu eenmaal een beta en die is gebruikt om wat te testen.
Het is nu eenmaal een beta en die is gebruikt om wat te testen.
Ben benieuwd of ze nog met een demo/beta komen voor de PC. Op de battlefield blog staat wel iets cryptisch 
The final hurrah from DICE in 2009 is the next part in the Battlefield Moments series, Episode 3. PC players, be proud that your love for conquest is so great, it will be available to your console brothers from the start in Bad Company 2. We'll have more details regarding the PC plans come next year so hang tough, we've got your back soldier.
Owkhey, ik speelde vandaag een potje en weet niet precies wat dit betekent.
Ik kreeg telkens P_POINT_SQ_DEFENDER om mijn beeld staan. Gebeurde in ronde 5, scoorde wel onwijs veel punten die ronde, maar zag vandaag voor het eerst zo een vage melding...
Weet iemand wat het betekent?
Ook vaag, kreeg award voor 250 kills met mines... Heb mines misschien maar 10x gebruikt
Ik kreeg telkens P_POINT_SQ_DEFENDER om mijn beeld staan. Gebeurde in ronde 5, scoorde wel onwijs veel punten die ronde, maar zag vandaag voor het eerst zo een vage melding...
Weet iemand wat het betekent?
Ook vaag, kreeg award voor 250 kills met mines... Heb mines misschien maar 10x gebruikt
[ Voor 14% gewijzigd door KngfCnns op 29-12-2009 15:59 ]
Nieuw filmpje. squad based multyplayer intervieuw
4x4x4x4 game mode lijkt me ook leuk.
Eigenlijk nooit iets gespeeld waar het niet team A tegen team B was. Nu zijn team C en D er ook bij, lijkt me leuk!
Eigenlijk nooit iets gespeeld waar het niet team A tegen team B was. Nu zijn team C en D er ook bij, lijkt me leuk!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Je kan vanaf nu niet meer online spelen in de beta
Heb ik gemerkt jaStewie! schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:21:
Je kan vanaf nu niet meer online spelen in de beta
Oh ja, hier een link. Vraag me af of het precies hetzelfde zal zijn als de beta of een andere mode...
[ Voor 26% gewijzigd door KngfCnns op 29-12-2009 22:34 ]
Weet jij meer dan wat wij kunnen weten? Zo ja, wil je dat met ons delen (of mag je dat niet)?
me wanna know also...
Verwijderd
Kijk en luister hier: http://www.gametrailers.c...sed-battlefield-bad/60345Centropy schreef op woensdag 30 december 2009 @ 01:08:
me wanna know also...
Komt oa nog een extra squad based multiplay mode aan.
Single play wordt huge (aldus dat zegt die gozer) ; binnenkort meer nieuws daarover
De hud ziet er trouwens in dat filmpje anders uit dan in de beta..
Jammer dat de beta gestopt is; heb me zelden zo vermaakt op 1 map.
2 tweets op twitter:
The #PS3 Beta is now officially finished, next we'll see you on the #BFBC2PC Beta battlefield!
about 10 hours ago from TweetDeck
#BFBC2_PC info will come, but not until it's ready! So don't worry when things are quiet, especially over a major holiday. :-D
about 7 hours ago from TweetDeck
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:00:
[...]
Kijk en luister hier: http://www.gametrailers.c...sed-battlefield-bad/60345
Vet had hem nog niet gezien... maakt het alleen maar moeilijker voor mij om me neer te leggen dat het nu weer ff 1943 spelen word... snik....
[...]
Kijk en luister hier: http://www.gametrailers.c...sed-battlefield-bad/60345
Vet had hem nog niet gezien... maakt het alleen maar moeilijker voor mij om me neer te leggen dat het nu weer ff 1943 spelen word... snik....
Betekent dit nu, dat we het waarschijnlijk niet begin Januarie gaan krijgen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Denk dat hij juist WEL in januari komt. Ze schreven eerder dat de PC beta in december zou komen. Nu werden de mensen onrustig en daar doelen ze volgens mij hier op. In een vorige tweet stond dat hij begin januari komt. Maarja, de één vind 2 januari het begin en de ander 10 januari. Even afwachten dus.Stalllone schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:56:
[...]
Betekent dit nu, dat we het waarschijnlijk niet begin Januarie gaan krijgen?
Ik hoop dat je gelijk hebtbrdddd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:32:
[...]
Denk dat hij juist WEL in januari komt. Ze schreven eerder dat de PC beta in december zou komen. Nu werden de mensen onrustig en daar doelen ze volgens mij hier op. In een vorige tweet stond dat hij begin januari komt. Maarja, de één vind 2 januari het begin en de ander 10 januari. Even afwachten dus.
Dus ben benieuwd hoe het gaat lopen.BFBC2_PC info will come, but not until it's ready! So don't worry when things are quiet, especially over a major holiday. :-D
http://www.youtube.com/watch?v=z9LBrP8Q8IM&NR=1
net dit filmpje bekeken. Mooi spel, maar waarom in godshemelsnaam zit het hulzengatdeksel aan de linkerkant van de m16. Lekker realistisch
. Ben je aan het knallen, krijg je alle hulzen in je smoel.
edit: met andere woorden, waarom komen de hulzen aan de linkerkant van het wapen eruit ?
ps : hoe embed je een youtube filmpje ?
net dit filmpje bekeken. Mooi spel, maar waarom in godshemelsnaam zit het hulzengatdeksel aan de linkerkant van de m16. Lekker realistisch

edit: met andere woorden, waarom komen de hulzen aan de linkerkant van het wapen eruit ?
[ Voor 17% gewijzigd door Skybullet op 30-12-2009 20:56 ]
Mja, das wat vreemd inderdaad, die hoort toch echt aan de andere kant.
Maar sodeju, wat ziet dit spel er gelikt uit! Dit is voor mij absoluut de opvolger van BF2
Maar sodeju, wat ziet dit spel er gelikt uit! Dit is voor mij absoluut de opvolger van BF2
Is het niet gewoon een linkshandig wapen? Of bestaat dat niet en verzin ik het ter plekken.Skybullet schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:55:
net dit filmpje bekeken. Mooi spel, maar waarom in godshemelsnaam zit het hulzengatdeksel aan de linkerkant van de m16. Lekker realistisch. Ben je aan het knallen, krijg je alle hulzen in je smoel.
Ow nee hij houwt het wapen rechts. Best vreemd al die kogels in je mik.
[ Voor 5% gewijzigd door Dragonm8 op 30-12-2009 21:49 ]
gebruik de video tags.Skybullet schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:55:
code:
1
| [video] link youtube [/video] |
[ Voor 9% gewijzigd door Snowwie op 30-12-2009 21:49 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=z9LBrP8Q8IM&NR=1]Skybullet schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:55:
Zo dus, klik maar op view dan zie je waar de link tussen moet staan.
Ik vond over het algemeen de medic wel het lekkerst spelen, daarna engineer. Assault nooit vaak mee gespeeld, dus een m16 zat er niet in voor mij. De meeste mensen hebben echter die M16 gehaald door op een verlaten punt die ammo glitch uit te voeren. Zwaar irritant als je eens een potje wilt spelen en een stel zit niks te doen.
Hoveel uurtjes hebben jullie de beta eigenlijk gespeeld? Ik vond mn 50 uurtjes al aardig veel voor een beta, maar was wel ontzettend leuk.(al valt het in het niet in vergelijking met de top tien met hun 350+ uur
Pff dat filmpje ziet er zo vet uit. Benieuwd of BF BC2 toch CoD MW2 voorbij gaat met verkopen zodra het uitkomt.
Over die video, misschien weten mensen die de beta hebben gespeeld, kun je die icons in je zicht weer uitzetten net als in BF2? Zoals die vierkantjes enzo, vind het een beetje irritant om zoveel kleurtjes en icoontjes in je scherm te hebben...
Weet iemand dat?
Weet iemand dat?
Na een tijdje wen je daar wel aan en valt het haast niet meer op. Schrikt nogal af op het eerste gezicht zo'n drukke interface maar ik weet zeker dat het onmisbaar zal zijn.
ok bedankt dan weet ik dat voor de volgende keer.Snowwie schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:49:
[...]
gebruik de video tags.
code:
1 [video] link youtube [/video]
Iemand verder ideeën over waarom ze het wapen "verkeerd" gemodelleerd hebben ?. Ik bedoel in een game kun je natuurlijk een wapen zo gek maken als je zelf wil, maar dan vernoem je het toch niet naar een echt bestaand wapen ?
Het wapen is vrijwel identiek... alleen de kolf is iets anders en het omhulsel van de loop (dit is volgens mij gedaan voor een betere koeling en het bevestigen van de nade launcher)Skybullet schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:07:
[...]
ok bedankt dan weet ik dat voor de volgende keer.
Iemand verder ideeën over waarom ze het wapen "verkeerd" gemodelleerd hebben ?. Ik bedoel in een game kun je natuurlijk een wapen zo gek maken als je zelf wil, maar dan vernoem je het toch niet naar een echt bestaand wapen ?
Hier een afbeelding van de m16 in het filmpje en een echte m16.

kolf en hitteschild/handbeschermers maakt niet uit, dat zijn allemaal opties. Het gaat er om ( zoals ik een paar posts hierboven al aangaf , dat het hulzengatdeksel, oftwel het klepje voor het gat waar de hulzen uit komen aan de linkerkant zit van de m16 bij BC2. en dus ook dat de hulzen links uit het wapen komenwsLy schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:56:
[...]
Het wapen is vrijwel identiek... alleen de kolf is iets anders en het omhulsel van de loop (dit is volgens mij gedaan voor een betere koeling en het bevestigen van de nade launcher)
[afbeelding]
dit terwijl bij de "real-life" m16, zowel als de m4 en alle andere AR's de hulzen rechts uit het wapen komen.
ik vraag me dus af, of het een fout is, ofdat het express zo is ontworpen in het spel, maar waarom dan ?. Ze wilen alles steeds realistischer, met vernietigbare omgeving enzo, en dan maken ze de wapens zo achterlijk ?

[ Voor 9% gewijzigd door Skybullet op 31-12-2009 15:35 ]
Geweer in je plaatje is een M4A1.wsLy schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:56:
[...]
Het wapen is vrijwel identiek... alleen de kolf is iets anders en het omhulsel van de loop (dit is volgens mij gedaan voor een betere koeling en het bevestigen van de nade launcher)
[afbeelding]
Verder is maar één echte M16A4 en dat is die van Colt. Er zijn echter veel, heel veel andere merken die het model nabouwen met wat kleine veranderingen erin (of niet) en het een andere naam geven. Het verschil is vaak nauwelijks te zien, en voor normale mensen zijn het allemaal M16's.
Life is what you others make it.
maar het blijft een feit, dat ongeachte welke versie, van welke fabrikant dan ook, de hulzen komen altijd aan de rechterkant van het wapen eruit !falling_down schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:44:
[...]
Geweer in je plaatje is een M4A1.
Verder is maar één echte M16A4 en dat is die van Colt. Er zijn echter veel, heel veel andere merken die het model nabouwen met wat kleine veranderingen erin (of niet) en het een andere naam geven. Het verschil is vaak nauwelijks te zien, en voor normale mensen zijn het allemaal M16's.
De animatie van kogels is gewoon verkeerd. Ze moeten de animatie gewoon 180graden draaien en dan is het goed. Denk dat het gewoon iets is wat in de beta gekomen is en dat het er straks uit zal zijn.
Edit: en het model wat aanpassen zie ik nu
[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 31-12-2009 16:05 ]
Ja, een hulzengatdeksel aan de linkerkant blijft merkwaardig.Skybullet schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:58:
[...]
maar het blijft een feit, dat ongeachte welke versie, van welke fabrikant dan ook, de hulzen komen altijd aan de rechterkant van het wapen eruit !
Life is what you others make it.
het is niet zomaar een verkeerde animatie van de vliegende hulzen, maar een verkeerd gemodelleerd wapen.Stalllone schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:03:
De animatie van kogels is gewoon verkeerd. Ze moeten de animatie gewoon 180graden draaien en dan is het goed. Denk dat het gewoon iets is wat in de beta gekomen is en dat het er straks uit zal zijn.

dat klepje, hoort helemaal niet links te zitten, maar aan de andere kant van het wapen, zoals hier beneden te zien is.

Iedereen die ooit geschoten heeft weet dat de hulzen ALTIJD rechts uit je wapen komen, omdat je ze anders simpelweg in je smoel krijgt
EDIT : lol zo lang bezig geweest met plaatjes zoeken dat het antwoord er al stond
[ Voor 5% gewijzigd door Skybullet op 31-12-2009 16:26 ]
Kan ook wel opzettelijk zijn dat ze het klepje aan die kant hebben gemaakt.
Zie je lekker de hulzen uitgeworpen worden
Zie je lekker de hulzen uitgeworpen worden
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ag ja mensen maakt het iets uit voor de gameplay. Het klopt dan wel niet maar het blijft een hele vette game.
ik stoor me er serieus al aan, vanaf ik het eerste gameplay filmpje zag, want het is bij meerdere wapens fout gedaanDragonm8 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:44:
Ag ja mensen maakt het iets uit voor de gameplay. Het klopt dan wel niet maar het blijft een hele vette game.
Verwijderd
Waarom maken jullie je zo druk met dat ene klepje
Vind het zo jammer dat de beta is geindigd. Gisteren weer verder met de BF BC en er is mij iets opgevallen..ik was beter gaan spelen in de voorgaande jaren(maanden) en dat komt denk ik omdat ik ruim een tijdje de BC2 beta heb gespeeld waar de gameplay wat langzamer is qwa het draaien,renne,lopen etc..Dus hier ging alles wat sneller en in 8 ronden lang spelen eindigde ik alle 8 ronden dik eerste
Het leek opeens dat ik Rambo was , iedereen die voorbij kwam ging neer een ronde eindigde plus minus met 20/3 kill ratio , zo simpel was het voor mij nog nooit geweest. Moeten jullie ook maar eens proberen , je voelt meteen de grote verschil tussen BC en BC2.
En mensen iedereen een fijne jaarwisseling gewenst

Vind het zo jammer dat de beta is geindigd. Gisteren weer verder met de BF BC en er is mij iets opgevallen..ik was beter gaan spelen in de voorgaande jaren(maanden) en dat komt denk ik omdat ik ruim een tijdje de BC2 beta heb gespeeld waar de gameplay wat langzamer is qwa het draaien,renne,lopen etc..Dus hier ging alles wat sneller en in 8 ronden lang spelen eindigde ik alle 8 ronden dik eerste
Het leek opeens dat ik Rambo was , iedereen die voorbij kwam ging neer een ronde eindigde plus minus met 20/3 kill ratio , zo simpel was het voor mij nog nooit geweest. Moeten jullie ook maar eens proberen , je voelt meteen de grote verschil tussen BC en BC2.
En mensen iedereen een fijne jaarwisseling gewenst
Misschien komt dat ook wel doordat het niveau hoger is in BF BC2, omdat vaak toch de wat meer actievere spelers een beta gaan spelen/testen.
Hoeveelste stonden jullie trouwens aan het einde van de beta?
Hoeveelste stonden jullie trouwens aan het einde van de beta?
Is er ook een gamemode zonder die irritante driehoekjes boven de vijand.. vond ik in deeltje 1 ook een beetje jammer.. Zo weet je precies waar iedereen zit is toch minder leuk..
Dus er zitten geen linkshandigen in het leger?Skybullet schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:24:
Iedereen die ooit geschoten heeft weet dat de hulzen ALTIJD rechts uit je wapen komen, omdat je ze anders simpelweg in je smoel krijgt
Zijn er wel, maar het streven is dat ze rechtse schutters worden.. Tenminste dat was in mijn tijd zo..Snowwie schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 03:01:
[...]
Dus er zitten geen linkshandigen in het leger?
iedereen in het nederlandse leger wordt als rechtshandig schutter opgeleid. Van andere landen weet ik het natuurlijk niet.Snowwie schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 03:01:
[...]
Maar er zit wel een " hulzengeleider" op alle modellen, die de hulzen wegkaatsts als het ware, waardoor je er ook links mee kan schieten. Maar echt fijn is het niet kan ik je vertellen, die hulzen en rook die voor je gezicht wegschieten.

Kunnen we Dice hier niet over informeren of zal dat al gedaan zijn?
Wat ik heb gehoord van een van mijn clanmates, die zelf in het leger heeft gezeten, dat je het wapen kunt aanpassen naar hoe jij wil, omdat er natuurlijk rechts en linkshandigen zijn, zodat de hulzen er aan de juiste kant uitvliegen. Maargoed, er is nu toch wel genoeg over gezegd lijkt me?
nee dat kan niet, je kunt het wapen niet aanpassen zodat de hulzen er aan de andere kant uitvliegen.peakaboo schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:02:
Wat ik heb gehoord van een van mijn clanmates, die zelf in het leger heeft gezeten, dat je het wapen kunt aanpassen naar hoe jij wil, omdat er natuurlijk rechts en linkshandigen zijn, zodat de hulzen er aan de juiste kant uitvliegen. Maargoed, er is nu toch wel genoeg over gezegd lijkt me?
Maargoed, het is nog beta, hopelijk word het nog aangepast voor de release. Ik heb al op meerdere sites en forums mensen erover zien praten.
Die driehoekjes verschijnen pas zodra de persoon geraakt is, iemand een order geeft of met een detectie mine of met een sniper die de optie markeer de vijanden en stuur ze door naar de rest van je team heeft ingeschakeld (is een accessoire die je kan aanvinken en op je scope zetten.Frank1973 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 23:18:
Is er ook een gamemode zonder die irritante driehoekjes boven de vijand.. vond ik in deeltje 1 ook een beetje jammer.. Zo weet je precies waar iedereen zit is toch minder leuk..
Ik had het over in real life, niet over in het spel...Skybullet schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:40:
[...]
nee dat kan niet, je kunt het wapen niet aanpassen zodat de hulzen er aan de andere kant uitvliegen.
Maargoed, het is nog beta, hopelijk word het nog aangepast voor de release. Ik heb al op meerdere sites en forums mensen erover zien praten.
Lijkt me sterk dat het niet kan aangezien hij zelf met echte wapens geschoten heeft, waaronder dit type.. Je kunt die toch ook uit elkaar halen in delen? Waarom zou je dan niet een ander tussenstuk erin kunnen zetten. Lijkt mij echt niet onmogelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:51:
Kan niet, zou je het hele wapen moeten aanpassen, echt het hele mechanisme
Een linkshandige leert in ONS leger gewoon met rechts te schietenSnowwie schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 03:01:
[...]
Mischien hebben ze inplaats van de m16(military) wel een ar-15(civilian) gemodeleerd, die zijn er namelijk in left handed.
Ik werk al aardig wat jaartjes in de KL, laatste jaren als instructeur, ook voor wat betreft de schietopleidingen, dus heb er aardig wat verstand van.peakaboo schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:55:
[...]
Lijkt me sterk dat het niet kan aangezien hij zelf met echte wapens geschoten heeft, waaronder dit type.. Je kunt die toch ook uit elkaar halen in delen? Waarom zou je dan niet een ander tussenstuk erin kunnen zetten. Lijkt mij echt niet onmogelijk.
Uiteraard kunnen onze Diemaco's gemodificeerd worden, maar 'even' het hulzengatdeksel naar de andere kant overbrengen kan niet.
En al zou het wel kunnen, wie gaat dat betalen? Je leert als linkshandige maar gewoon met rechts schieten redeneert Defensie
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.