[Multi] Battlefield: Bad Company 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste
Acties:
  • 94.471 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Je speelt nu de Rush game mode, je hebt 1 match die bestaat uit 4 ronde's, ik heb het alleen over Arica Harbor.

In iedere ronde heb je defenders, die 2 crates moeten verdedigen in hun base camp en de attackers die de crates kapot moeten maken. Dit gebeurt 4 ronde's lang. Als de crates vernietigd zijn schuif je op naar de volgende base camp van de defenders. Je begint ergens met een grotere open vlakte en ga je steeds meer stedelijk gebied in. Best leuk, om een of andere reden vind ik heb leuker dan Bad Company 1 maar volgens mij is dit hetzelfde meganisme.

Dit is ook de enigste mode + level die je kan spelen in de beta, je hebt ook andere mode's zoals Capture the Flag maar die zitten nog niet in de beta.

[ Voor 11% gewijzigd door Swagger op 01-12-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:47

Hu9o

Schokkend

ah klinkt wel leuk, heb je minder dat je steeds op dezelfde map/ zelfde gebied speelt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Klopt, ik vind het beter dat de omgeving steeds verandert, maar ben ondertussen wel toe aan een nieuwe map xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Wat denken jullie zullen er net zoals bij BF2 en BF2142 sites komen die alle statestieken bij houden.

Voorbeelden:
http://bf2s.com/player/46652397/
http://nl.2142-stats.com/dragonm8+stats.html
http://formitron.com/stats/46652397.aspx

[ Voor 23% gewijzigd door Dragonm8 op 01-12-2009 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Hoop van wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Iemand die een code wilt?
DM mij even. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
JT888 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:40:
Je kan deze pre-orderen op de site van EA in hun shop
Als ik hem via ea.nl preorder krijg ik dan ook een PC beta key of wat?

Limited edition is eigenlijk niet anders dan de normale versie, je hebt alleen je unlocks eerder...

Vind 50 euro wel veel geld om nu al te betalen en nog 3 maanden te wachten... Weet zeker dat ie straks bij webshops voor 30eu of minder te pre orderen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
Ligt het trouwens aan mij, of zijn de wapens van recon die je kunt unlocken stuk voor stuk zwakker dan het originele wapen? Ok, de eerste unlock kun je sneller mee schieten, maar doet net zo veel schade als een paintball. Verder is het allemaal een beetje gelijk aan of minder.

Beetje nutteloos om dan verder te unlocken (eergister de SV98(?) unlocked)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
W1ckeD schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:23:
Iemand die een code wilt?
DM mij even. :)
Ik kan je volgens mij niet DMen, maar heb wel belang bij de key! Kan ik even kijken voordat ik hem pre-order.

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 16:34
Bij de Game Mania bij mij in de buurt, meteen besteld voor ps3.

Zodra ze Limited Edition binnen krijgen ben ik de eerste op hun lijst :)

nog 3 maanden :(

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Zoals ik het begreep zijn alle pre-order automatisch limited Editions, je krijgt een aantal unlockables bij de limited edition(wapens etc). Verder niks toch? Correct me if i'm wrong!
Denk ook dat ik een pre-order ga plaatsen (mijn eerste keer) maar dit is toch echt een van weinige games waar ik echt naar uitkijk en de volle pond voor wil betalen!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
peakaboo schreef op woensdag 02 december 2009 @ 02:22:
[...]

Vind 50 euro wel veel geld om nu al te betalen en nog 3 maanden te wachten... Weet zeker dat ie straks bij webshops voor 30eu of minder te pre orderen is!
Als je goed zoekt is hij hier en daar al voor E35.- te pre orderen. Alleen komt hij dan van verder weg en heb je hem niet op de release date.
peakaboo schreef op woensdag 02 december 2009 @ 02:22:
[...]

Limited edition is eigenlijk niet anders dan de normale versie, je hebt alleen je unlocks eerder...
Is dit zeker of denk je dat?

[ Voor 23% gewijzigd door Dragonm8 op 02-12-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Dragonm8 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:03:
[...]

Als je goed zoekt is hij hier en daar al voor E35.- te pre orderen. Alleen komt hij dan van verder weg en heb je hem niet op de release date.

[...]

Hier staat er meer over!

http://www.psonly.nl/nieu...ny_2_LE_kost_niets_extra/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Ik heb nu ondertussen 2 winkels benadert met de vraag als ik een pre order deed wat ik dan voor editie krijg.

Van Mediaoffer:
Het betreft een normale editie van het spel.

Van 12game:
Het schijnt dat EA alle preorders voorziet van extra bonus codes. Vooralsnog is dit onbekend bij onze contactpersoon van EA. Het is dus goed mogelijk dat wij nog over deze Limited edition gaan beschikken. In dat geval zal het nog bekend worden gemaakt op onze website.

Kortom ze weten het nog niet zeker.

Maar goed als je toch niks extra krijgt alleen unlocks die je zelf door het spelen ook kan unlocken maakt het ook niks uit. Wil alleen zeker weten dat die unlocks ook kan krijgen in de normale versie. En daar ben ik dus nog niet zeker van. Iemand die mij kan overtuigen?

[ Voor 18% gewijzigd door Dragonm8 op 02-12-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Dragonm8 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:03:
[...]

[...]

Oh ja dat weet ik ook wel, bij cd wow kun je hem al voor 31 eu pre orderen enzo... Maar ik meende iets te hebben gelezen dat mensen die vroeg pre orderen een beta key kregen voor de PC beta... dat weet ik dus niet zeker. Wat ik wel zeker weet, en ook is bevestigd, dat die unlocks bij de LE ook gewoon in de normale versie zijn vrij te spelen alleen moet je dus wat uurtjes spelen daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
peakaboo schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:26:
[...]

Oh ja dat weet ik ook wel, bij cd wow kun je hem al voor 31 eu pre orderen enzo... Maar ik meende iets te hebben gelezen dat mensen die vroeg pre orderen een beta key kregen voor de PC beta... dat weet ik dus niet zeker. Wat ik wel zeker weet, en ook is bevestigd, dat die unlocks bij de LE ook gewoon in de normale versie zijn vrij te spelen alleen moet je dus wat uurtjes spelen daarvoor ;)
Ok das mooi dan hoef ik niet per see de limeted edition te halen. Maar een key voor Pc beta zal wel erg vet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
Als trouwe en fanatieke Battlefield-fan willen we je graag belonen voor je loyaliteit! Je bent als een van de weinigen geselecteerd om deel te nemen aan de PLAYSTATION®3 Beta van Battlefield: Bad Company™ 2.

Stuur maar een DM als je de code wil, ik heb er namelijk al een :)

Code is om 23:49 weggegeven

[ Voor 6% gewijzigd door Dorest0rm op 03-12-2009 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Dorest0rm schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:44:
Als trouwe en fanatieke Battlefield-fan willen we je graag belonen voor je loyaliteit! Je bent als een van de weinigen geselecteerd om deel te nemen aan de PLAYSTATION®3 Beta van Battlefield: Bad Company™ 2.

Ik heb geen ps3 :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorest0rm schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:44:

gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
De beta bevalt mij vrij goed. Graphics en vooral het geluid zijn echt geweldig. De besturing vind ik iets te langzaam, vooral het draaien etc. Wat dat betreft bevalt mij de besturing van MW2 en ook BF1943 me beter. Voor de rest is het een goed spel tot nu toe. Heb 1 potje gedaan waarbij mijn score 18-14 was. Iedereen die trouwens ook deze beta speelt op de PS3, add me op PSN: Redlizardz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Merk wel dat het moeilijk is een tank kapot te krijgen wanneer er een paar engineers bij staan. Als je eigen team je tank dan niet helpt kan de tegenstander vaak vrij zn gang gaan. Wat dat betreft is er nog niet zo veel samenwerking lijkt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Lizardz schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:37:
De beta bevalt mij vrij goed. Graphics en vooral het geluid zijn echt geweldig. De besturing vind ik iets te langzaam, vooral het draaien etc. Wat dat betreft bevalt mij de besturing van MW2 en ook BF1943 me beter. Voor de rest is het een goed spel tot nu toe. Heb 1 potje gedaan waarbij mijn score 18-14 was. Iedereen die trouwens ook deze beta speelt op de PS3, add me op PSN: Redlizardz
De langzame besturing kan je als het goed is gewoon verstellen. Tenminste dit kon wel op de pc bij BF2. Dat scheelde echt een hele hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Het blijft toch heel irritant dat sommige mensen hun voip altijd aan hebben terweil ze het het niet gebruiken bijv doormiddel van een eyetoy. De game ervaring gaat hier wel op achteruit dat geld ook voor bf1943 naar mijn mening. Verder ben ik blij op de betatrein te zitten het is een waanzinnig spel.

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Vanochtend wakker geworden met een paar lekkere potjes. 1 ronde heb ik in de 3e verdedigingsronde (de twee charges bij de trein) kon ik zeker 5 minuten achter de machinegun blijven zitten :D Pas toen was er een sniper die de moeite nam om even een kogel door mn hoofd te jagen.

Ik vraag mij toch af of echte machinegunners (zo boven op een humvee ofzo) ook constant angst hebben dat een sniper ze in hun vizier heeft...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

De Sniper is in principe de angst voor iedere soldaat, mijn taak als sniper zie ik toch als taak 1 andere snipers uitschakelen, aangezien die een hoop andere soldiers van je team kunnen uitschakelen en hun zo hun taak niet goed kunnen uitvoeren. Moet alleen nog is uitvinden hoe je dat spotten nou doet, dus een enemy orange maken zodat anderen hem kunnen uitschakkelen eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Druk op select als je eentje in je vizier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dat drukken op zelect zal ik eens wat specifieker gaan proberen. Dacht dat het niet zo veel deed.
Gisteren werd ik in een squad gedropped met twee nederlanders, wat een potje toch wel leuk maakt. Zeker omdat ze lekker chatty waren ;) Maakt het allemaal wat levendiger, en ook handig dat je elkaar kunt vertellen waar iemand zit / dat 1 iemand even cover neemt zodat je bij die persoon kunt spawnen.

Enige dat jammer was; als zij samen in een tank zaten kon ik niet bij hun spawnen. Aangezien zij als enige in mijn squad zaten moest ik dus vaak vanaf de basis starten, met wat loopwerk als gevolg..

Wat ik mij verder nog afvroeg; is er ook een mogelijkheid om via voicechat iets tegen het hele team te zeggen ipv alleen je eigen squad? Soms zitten er 4-5 snipers op een richel terwijl er echt actie moet zijn. Dan zou ik ze graag zeggen dat ze zich mee in de strijd moeten mengen. Ik heb die optie nog niet gevonden...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Swagger schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:57:
Druk op select als je eentje in je vizier hebt.
Tnx ga het vanmiddag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
Sniperen is wel minder sinds de killercam.

Maar het blijft leuk vooral met een UAV:)

Mijn PSN is Imposant4, heb headset.. dus als je in het weekend een keer wilt gamen samen. voeg maar toe

(Misschien een leuk idee om een topic aan te maken met alle psn's:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
[b][message=33052562,noline]
Ik vraag mij toch af of echte machinegunners (zo boven op een humvee ofzo) ook constant angst hebben dat een sniper ze in hun vizier heeft...
Dat is niet eg een lkkere plek om te zitten. Tegenwoordig valt het wel mee, maar toch zit je een stuk opener en ben je toch het eerste doelwit... waar ze op zullen schieten.
Wel een geruststelling dat er een .50 boven op de humvee staat... Daar willen ze ook geen ruzie mee.

Ontopic:
Heb het gisteren ff bij een maat kunnen spelen. Maar et ziet er zker wel goed uit. Kan niet wachten tot ik zelf de pc versie kan spelen. Rond die tijd ga ik namelijk ook de 5870 kopen. Word mooi spelen op dx11 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de beta erg lelijk. Erg kale map, weinig details, meh. Vond ik ondanks het korrelig filter bc1 er beter uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Dan staat er denk ik wat fout in je instellingen Jaykudo, het ziet er "al" er goed uit, maar het is nog een beta natuurlijk de enigine zal ook nog wel updates krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Imposant1 schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:35:
Sniperen is wel minder sinds de killercam.

Maar het blijft leuk vooral met een UAV:)

Mijn PSN is Imposant4, heb headset.. dus als je in het weekend een keer wilt gamen samen. voeg maar toe

(Misschien een leuk idee om een topic aan te maken met alle psn's:))
Centropy-2008 is mijn psn, mocht je me toevoegen doe dan ff T.net of Got in je msg... weet ik waar het vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Centropy schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:50:
Dan staat er denk ik wat fout in je instellingen Jaykudo, het ziet er "al" er goed uit, maar het is nog een beta natuurlijk de enigine zal ook nog wel updates krijgen.
Lijkt me sterk met een ps3. Ik wil best geloven dat het aan de map ligt, maar vind jij het mooi dan? De spelers/vehicles zien er gewoon ok uit aka BC1, maar het level :'( Dan heb je MAG met minstens net zulke grote levels en die staat vol met objecten voor cover e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
:D Heb je alleen het eerste deel gespeeld ofzo? Het hele level staat vol met gebouwen, buizen, tonnen, muurtjes, bomen en wat niet. Dat het spel geen AA heeft; dat is waar. Maar zeggen dat het leeg en lelijk is, is echt onzin hoor.

Persoonlijk vind ik het ook nog eens lekker wegspelen trouwens :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, het is een kwestie van smaak natuurlijk. Maar het komt op mij niet echt sterk over en ik ben al BF fan sinds de 1942 demo. Het speelt ongeveer ala BC1 maar ook weer veel rommeliger terwijl ik BC1 heel lekker vond spelen. Ook lijkt het erop dat het een sniper only spel wordt, 3 van de 4 in je squad zijn sniper :S

Update: Net weer ff geprobeerd maar ik wordt er niet blij van als echte bf fan. Textures worden blurry op meer dan 2/3m afstand, alles is in dezelfde kleur maar bovenal het speelt voor geen meter :( Bomen zijn slecht gemodelleerd, AA is compleet afwezig, gebouwen zijn kaal en inspiratie loos ....volgens mij kan ik wel door blijven gaan :S

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
nee hoor, mijn squad probeert gewoon een vaste wapenset.

Ene pakt sniper, andere assault etc. Dat spotte is trouwens best fijn, alleen select indrukken zit je niet op te wachten als je iemand ziet. dan kan je em meteen dood ;)

-Imposant1

edit: die levels zien er niet kaal uit, het is gewoon een groot level, en als ze er teveel in zetten krijg je toch weer gezeur van spelers.

[ Voor 22% gewijzigd door Imposant1 op 09-12-2009 11:34 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Bevalt de beta tot zover goed? De beta verloopt binnenkort, dus geniet er nog maar even van :)

PS, komt weer een mooie site bij: http://badcompany2.com/

• Imposant1
Jup, bevalt zeer goed.

Heb game etc al besteld, kan niet wachten :)

Op die site worden waarschijnlijk weer stats bijgehouden, net als het vorige deel. Ik hoop wel dat er CTF bij zit. Dat speel ik altijd met BfBc1

Wanneer verloopt de beta? eind Januari tog?

-Imposant1

• cheiron
Hier bevalt de beta ook uitstekend. Het schieten voelt goed, de voertuigen zijn goed, er is voldoende te zien en te doen in een level etc. Ik blijf het geweldig vinden hoe je, met name in het tweede deel van het level, het halve dorpje kunt platbombarderen :D

Als de singleplayer ook leuk wordt zal dit zeker een must-buy zijn.

Gisteren alleen wel 4 potjes in gegaan en meteen weer uit gegaan. Het is leuk als de teams een beetje aan elkaar gewaagd zijn; niet als een clan tegen pubspelers spelen. Maar dat is iets dat volgende mij elke multiplayer shooter wel heeft..

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:52:
Hier bevalt de beta ook uitstekend. Het schieten voelt goed, de voertuigen zijn goed, er is voldoende te zien en te doen in een level etc. Ik blijf het geweldig vinden hoe je, met name in het tweede deel van het level, het halve dorpje kunt platbombarderen :D

Als de singleplayer ook leuk wordt zal dit zeker een must-buy zijn.

Gisteren alleen wel 4 potjes in gegaan en meteen weer uit gegaan. Het is leuk als de teams een beetje aan elkaar gewaagd zijn; niet als een clan tegen pubspelers spelen. Maar dat is iets dat volgende mij elke multiplayer shooter wel heeft..
Het lijkt wel alsof jullie een andere beta spelen dan ik (dit is toch het BC2 topic?). Ik ben een enorme BF fan maar dit kan me absoluut niet bekoren. Welke wapens vinden jullie dan goed aanvoelen? Het hoeft van mij geen MW2 te zijn qua wapens maar iets meer controle erover zou toch prettig zijn?

• cheiron
Meer controle? Wat voor meer controle? Je richt, je schiet. Het wapen klinkt goed, zwaardere wapens doen meer schade dan lichte wapens.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Swagger
Hoe bedoel je MW2 qua wapens?

Het schieten voelt geweldig, vooral met een sniper. Doe het geluid een beetje hard en je hoort een dreun, geweldig gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik snap het alweer....alleen maar snipers hier. Ja dat wapen schiet wel....zucht. Nu snap ik ook dat jullie de game er goed uit vinden zien (door die scope :P). Vroeguh, toen had je nog echte FPS spelers. (Ga eens als medic spelen, zul je zien hoe fantastisch die wapens zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Medic ben ik alleen maar bij BC1 :P daar hou ik niet zo van sniperen. Medic heb ik geprobeert maar vindt het sniperen veel leuker om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:39:
Ah, ik snap het alweer....alleen maar snipers hier. Ja dat wapen schiet wel....zucht. Nu snap ik ook dat jullie de game er goed uit vinden zien (door die scope :P). Vroeguh, toen had je nog echte FPS spelers. (Ga eens als medic spelen, zul je zien hoe fantastisch die wapens zijn).
Serieus man, hou eens op.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo hou eens op? Mag ik mijn eigen feedback niet geven, jullie zijn allemaal zo positief, ik denk dat het goed is dat mensen ook lezen dat niet iedereen dit een goed vervolg op BC1 vindt. (Laat me raden je speelt zelf ook sniper!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:01:
[...]

Hoezo hou eens op? Mag ik mijn eigen feedback niet geven, jullie zijn allemaal zo positief, ik denk dat het goed is dat mensen ook lezen dat niet iedereen dit een goed vervolg op BC1 vindt. (Laat me raden je speelt zelf ook sniper!).
Tuurlijk mag je je eigen feedback geven, maar net zoals deze post van jou slaat het weer helemaal nergens op. Iemand zegt dat hij de sniper lekker vindt klinken, en volgens jou is iedereen sniper. Daarnaast het feit dat je maar blijft beweren dat de levels zo leeg zijn, terwijl dat iedereen die dit spel 5 minuten heeft gespeeld ziet dat dit niet zo is.

Of het "gebrek aan controle bij de wapens". Wat bedoel je daar uberhaupt mee. Het zijn van die loze kreten op deze manier.

[ Voor 8% gewijzigd door cheiron op 11-12-2009 22:17 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb de beta nog steeds niet kunnen spelen helaas maar dit ziet er echt geweldig uit:

http://www.youtube.com/watch?v=FQo9yspid2k

Van mij mag het gerust een sniper only mode bevatten eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Lazy schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:12:
Heb de beta nog steeds niet kunnen spelen helaas maar dit ziet er echt geweldig uit:

http://www.youtube.com/watch?v=FQo9yspid2k

Van mij mag het gerust een sniper only mode bevatten eerlijk gezegd.
Dat had je ook zo leuk in SOF2 alleen maar snipen. En 1 shot 1 kill. Zoveel uren heb ik dat gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sniper only op mohaa hiero ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:16:
[...]

Tuurlijk mag je je eigen feedback geven, maar net zoals deze post van jou slaat het weer helemaal nergens op. Iemand zegt dat hij de sniper lekker vindt klinken, en volgens jou is iedereen sniper.
Als je goed oplet zie je dat mijn conclusie terecht is op basis van de reacties hier is er inderdaad een oververtegenwoordiging aan snipers. Bekijk dat filmpje en let dan op de opmerking dat dit zijn eerste keer spelen is, in mijn conclusie een behoorlijk overpowered snipertje.
Daarnaast het feit dat je maar blijft beweren dat de levels zo leeg zijn, terwijl dat iedereen die dit spel 5 minuten heeft gespeeld ziet dat dit niet zo is.
In vergelijking met andere games is dit beta level erg leeg.
Of het "gebrek aan controle bij de wapens". Wat bedoel je daar uberhaupt mee. Het zijn van die loze kreten op deze manier.
Ik bedoel daarmee dat je wapen niet zo controleerbaar/bestuurbaar is als in BC1.

Maar het lijkt wel of je persoonlijk deze game gemaakt hebt, voel je niet zo aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:39:
Ik speel 90% alleen maar met de Medic , bij het aanvallen ga ik altijd op jacht naar de kisten(puur aanval met de Medic) , bij het verdedigen gebruik ik ook meestal de Medic maar als het nodig is switch ik van Medic naar Engineer om met de raketten tanks op te blazen. Ik Eindig meestal in de top 3. Ik vind het een geweldige spel en vooral als je een goede squad opzoekt die bij jouw past , dus in mijn geval een squad die ook goed aanvalt en je steunt met munitie en Heal etc..Sniperen vind ik niks , en eigenlijk vind ik dat een beetje laf. Wel zijn natuurlijk een aantal snipers wel nuttig maar 2-3 vind ik al genoeg voor een team. Verder heb je van alles te doen hoor , dat jij dit spel niets vind lijkt mij eerder dat jij deze spel niet zo goed onder de knie hebt.
Ik vind het logisch dat mensen het saai gaan vinden als ze stijf gaan staan bij elk kogel en heel snel neergaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

, even terug naar de map, het moet een woestijnachtig onherbergzaam gebied zijn met een haven, en wat zie je op de map... juist een hoop troep met een haven in aanbouw. wat gebouwen waar je spullen voor schepen in doet... ofwel het klopt helemaal, en het is maar 1 map van de vele die in de final gaan zitten. Ook is dit maar 1 game mode, en wie weet is het met de mode die beschikbaar is in de beta en de map combi wel een ideale map voor snipers, ik denk zelf deze conclussie toch wel te durven maken. En in de reeks fps games die er al zijn en komen in de near future denk ik dat de uitgebreide snipermodes in deze (nog niet affe) game een fantastische aanvulling is, ik heb zelf MWF2 na 1 week de deur uit gedaan omdat in MP er te weinig sniper gedoe voor mijn mening is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gaf al aan in mijn eerste posting dat het aan de map kon liggen, maar goed voor een beta map dan een slechte keuze. Maar van oorsprong is BF geen sniper game, in de conquest modes moest je vlaggen pakken en in BC1 en nu BC2 zal je toch mensen moeten hebben die voor de objectives gaan. Dus hopelijk komt die balans tussen snipers en andere rollen nog wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Iemand nog wat nieuws over de PC beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

peakaboo schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:40:
Iemand nog wat nieuws over de PC beta?
Geen is het antwoord, de Beta is Ps3 only, dus de pc,xbox etc versie is denk ik zomaar voor EA mensen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Centropy schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:10:
[...]

Geen is het antwoord, de Beta is Ps3 only, dus de pc,xbox etc versie is denk ik zomaar voor EA mensen alleen.
Onzin, de PC beta komt er zeker nog. Uitgesteld tot begin 2010 was het laatste bericht, in november geloof ik. Vanwege de capaciteit en de reden dat ze zoveel mogelijk mensen de mogelijkheid willen geven mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Vanmiddag overigens van mijn sniper kit afgestapt, en gekozen voor de medic, erg prettige kit en ik scoor ineems meer dan 1000 punten met gemak, voor mensen die een idee willen krijgen hoe het is om medic leuk te kunnen spelen voor direct online te gaan het te proberen,

Kijk is een leuk filmpje ter inspiratie (niet van mezelf)

http://www.youtube.com/watch?v=pM4S5ru3RK4

van de 3 parts, part 1 rest vind je met gemak

http://www.youtube.com/watch?v=PSATLnlF18I

[ Voor 19% gewijzigd door Centropy op 13-12-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
peakaboo schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:12:
[...]

Onzin, de PC beta komt er zeker nog. Uitgesteld tot begin 2010 was het laatste bericht, in november geloof ik. Vanwege de capaciteit en de reden dat ze zoveel mogelijk mensen de mogelijkheid willen geven mee te kunnen doen.
Dit topic maar ff in de gaten houden dan.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goede site waar de Limited Edition al te pre-orderen valt?

US shops bestel ik liever niet met deze omdat ik hem zo snel mogelijk wil hebben
(ben al zo verslaafd aan de Beta :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:28:

US shops bestel ik liever niet met deze omdat ik hem zo snel mogelijk wil hebben
Ik denk dat MW2 wel bewezen heeft, dat als je een game op release datum wilt hebben, je dus juist niet moet pre-orderen, maar 'm gewoon in de winkel moet halen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:04:
[...]

Ik denk dat MW2 wel bewezen heeft, dat als je een game op release datum wilt hebben, je dus juist niet moet pre-orderen, maar 'm gewoon in de winkel moet halen. 8)7
Dat weet ik; echter ik zou graag de Limited Edition willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik vindt pre-orders sowiezo bullshit. Op releasedag, ik doe even boodschappen 10 uur 's ochtends en loop even de FRS binnen op de terugweg en daar staat een hele muur vol met MW2. Pre orderen= :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:28:

Bij elke Game Mania kun je hem al bestellen, Als je in de winkel langs gaat, dan vraag je voor de Limited Edition. Dan moet je waarschijnlijk een kleine aanbetaling doen van €5, en zodra ze de LE binnen krijgen ben jij de eerste die hem in ontvangst kan nemen:)

-Imposant1

Edit: ik heb mijne al zo'n 20 dagen geleden ge-pre-orderd

[ Voor 4% gewijzigd door Imposant1 op 15-12-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imposant1 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:26:
[...]

Bij elke Game Mania kun je hem al bestellen, Als je in de winkel langs gaat, dan vraag je voor de Limited Edition. Dan moet je waarschijnlijk een kleine aanbetaling doen van €5, en zodra ze de LE binnen krijgen ben jij de eerste die hem in ontvangst kan nemen:)

-Imposant1
Edit: ik heb mijne al zo'n 20 dagen geleden ge-pre-orderd
Kijk hier heb ik wat aan; thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:52:
[...]

Kijk hier heb ik wat aan; thnx!
Graag gedaan... De prijs is trouwens hetzelfde. Dus ik zou zeggen zeker doen! je krijgt 6 unlocks erbij:) die je normaal pas na een tijdje spelen vrij speelt.

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Leuke facts over de ps3 beta so far, afkomstig van de blog

Here is some fun data we collected:

- Total kills = 45.42M
- 9.4M kills from Vehicles
- 3.43M Vehicles Destroyed
- 380K Houses Destroyed
- 1.01M Marksman Headshots
- Total number of points awarded = 10 100 094 360
- Total number of Revives = 2.52M
- Total Repair Tool kills = 15.58K
- Total Defibrillator Kills = 12.69k
- Total Knife Kills = 1.69M
- Total C4 Kills = 730.81K

Again, thank you so much to everyone that participated in the PS3 Beta and we hope to see you in the Demo early next year! And after that the real deal, the Battlefield to rock the year 2010, Battlefield Bad Company 2! :-)

/GvD

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
bram1984 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:04:
[...]

Het ligt er maar net aan waar je besteld. Je moet wel goed kijken. Ik kreeg hem gewoon op de dag van de release. Als je een game op de release wil hebben moet je hem juist pre-orderen. Alleen wel in ML winkel. Ik heb nu E22.- bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Jammer dat de beta niet even door de kerstdagen heen gaat. Heb dan toch wat meer tijd om te spelen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:47
Ik heb hem gepre-ordered voor PC bij CD wow, voor ongeveer 30 euro. Dit zijn tenminste fatsoenlijke prijzen voor een game. MW2 had ik ook al voor dat geld.

Ben benieuwd naar de beta, misschien tegen die tijd ff inschrijven. BF2 redelijk veel gespeeld vroeger en de filmpjes van BC2 zien er veelbelovend uit.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
45.42m kills gemaakt tot 14 december.

dat is 26 dagen ofzo = 624 uur = 37440 min dus.. 1213 kills per minuut :o

toe maar.. agja, zodra ie uit komt ga ik em spelen :)

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
NoepZor schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:35:
Ik heb hem gepre-ordered voor PC bij CD wow, voor ongeveer 30 euro. Dit zijn tenminste fatsoenlijke prijzen voor een game. MW2 had ik ook al voor dat geld.

Ben benieuwd naar de beta, misschien tegen die tijd ff inschrijven. BF2 redelijk veel gespeeld vroeger en de filmpjes van BC2 zien er veelbelovend uit.
CDwow is wel de goedkoopste maar dan heb je hem igg niet op de dag van de release. Als je dat niet erg vind is het niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik wacht wel tot net voor de release, dan liggen ze vast ook wel in de winkels :) Vind het niet erg om er een tientje meer voor te betalen, heb je hem wel meteen in je handen en kun je spelen..

Die LE heeft alleen een paar unlocks die je zelf ook vrij kunt spelen, dus om het alleen daarvoor te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
peakaboo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:49:
Ik wacht wel tot net voor de release, dan liggen ze vast ook wel in de winkels :) Vind het niet erg om er een tientje meer voor te betalen, heb je hem wel meteen in je handen en kun je spelen..

Die LE heeft alleen een paar unlocks die je zelf ook vrij kunt spelen, dus om het alleen daarvoor te doen...
Nee ik ga ook niet voor de LE. Die spelen we zelf wel vrij. Ga hem vandaag pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Net een leuke ronde met de sniper, in ieder geval leuk voor mij. De rest van m'n team was slech bezig, ik had bijna 3 keer zo veel punten dan de nummer 2 van m'n team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns

EP. 3, ziet er weer fantastisch uit!!

[ Voor 53% gewijzigd door KngfCnns op 18-12-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die map uit dat episode 3 filmpje ziet er wel een stuk beter uit dan de map uit de beta. Nu nog wat aan die snipers doen en die medic gun en dan komen we er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Dragonm8 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:03:
[...]

CDwow is wel de goedkoopste maar dan heb je hem igg niet op de dag van de release. Als je dat niet erg vind is het niet erg.
Dat neem ik dan maar voor lief, het scheelt 15-20 euro. Bij Modern warfare had ik in ieder geval geen activatie en installatiegezeik omdat de ergste drukte voorbij was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
NoepZor schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:51:
[...]

Dat neem ik dan maar voor lief, het scheelt 15-20 euro. Bij Modern warfare had ik in ieder geval geen activatie en installatiegezeik omdat de ergste drukte voorbij was ;)
Maar EA pakt dat natuurlijk beter aan dan Infinity Ward(eloos) :+

Trouwens er stond dat er meer dan 300.000 beta spelers zijn, holy crap dat vind ik wel veel voor een beta!

[ Voor 13% gewijzigd door peakaboo op 16-12-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
NoepZor schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:51:
[...]

Heb hem nu besteld voor E37.- scheelt toch weer E23.-
peakaboo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:53:
[...]

Maar EA pakt dat natuurlijk beter aan dan Infinity Ward(eloos) :+

Trouwens er stond dat er meer dan 300.000 beta spelers zijn, holy crap dat vind ik wel veel voor een beta!
Ik Denk dat ze gewoon van veel mensen wouden weten wat ze er van vonden. Hoe meer mensen je game spelen hoe meer fouten naar vooren kunnen komen en hoe beter het resultaat zal worden.

• NoepZor
Daarnaast krijg je als mensen er enthousiast over zijn veel mond op mond reclame. Als je met bijv 100 man test dan kun je nooit accuraat voorspellen wat je systeem doet als er ineens veel meer servers en spelers zijn.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:11
Die Canal-trailer ziet er echt super vet uit!

Overigens bestel ik meestal via eBay, vraag ik gewoon of ze de key willen geven voordat ze hem versturen. Krijg ik 2 weken later het doosje er wel bij :P

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Dragonm8
Gamekings hebben een preview filmpje online gezet.

• bram1984
Jullie advies: ik heb nog nooit een Battlefield game gespeeld, maar ben tot nu toe zeer onder de indruk van de footage van BC2.

Nu zit ik eraan te denken om BC1 (PS3) aan te schaffen, om de reeks toch een beetje te leren kennen. Als is het maar voor de SP. Is dit een beetje de moeite waard? Ik zie dat er ook nog een (oudere) Battlefield 2 gewoon is. Wat is kort het grote verschil met Bad Company?

Aangezien MW2 toch niet is wat ik ervan verwacht had, wil ik jullie tot slot nog vragen wat jullie mening is als je deze games naast elkaar legt.

Thanks.

• peakaboo
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:10:
Jullie advies: ik heb nog nooit een Battlefield game gespeeld, maar ben tot nu toe zeer onder de indruk van de footage van BC2.

Nu zit ik eraan te denken om BC1 (PS3) aan te schaffen, om de reeks toch een beetje te leren kennen. Als is het maar voor de SP. Is dit een beetje de moeite waard? Ik zie dat er ook nog een (oudere) Battlefield 2 gewoon is. Wat is kort het grote verschil met Bad Company?

Aangezien MW2 toch niet is wat ik ervan verwacht had, wil ik jullie tot slot nog vragen wat jullie mening is als je deze games naast elkaar legt.

Thanks.
Ik heb zelf slechts de demo van BC1 gespeeld op de ps3 een tijd geleden, maar ik was zeer onder de indruk van de sfeer, het verhaal en de physics. Wat ik van anderen heb vernomen is dat de single player verhaallijn erg leuk is in het eerste deel dus wat dat betreft kun je hem best kopen voor een mooi prijsje.

BF2 heeft geen single player (verhaal), enkel wat mappen met bots erin, team deatmatch... BC1 heeft meer diepgang, dus als ik mocht kiezen wist ik het wel!

• cheiron
peakaboo schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:14:
[...]

Ik heb zelf slechts de demo van BC1 gespeeld op de ps3 een tijd geleden, maar ik was zeer onder de indruk van de sfeer, het verhaal en de physics. Wat ik van anderen heb vernomen is dat de single player verhaallijn erg leuk is in het eerste deel dus wat dat betreft kun je hem best kopen voor een mooi prijsje.

BF2 heeft geen single player (verhaal), enkel wat mappen met bots erin, team deatmatch... BC1 heeft meer diepgang, dus als ik mocht kiezen wist ik het wel!
Van de site van BC2:
The game also sees the return of the B Company squad in a more mature and intense single player experience where the stakes are higher than ever.
Waar haal jij vandaan dat er geen single player verhaal in zit?

Flickr PSN ID= cheironnl

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 12:37
Hij heeft het over BF2, niet BC2

• bram1984
Noem me impulsief, maar ik zag net de platinum versie van Bad Company bij de Game Mania liggen, dus hij is nu aan het updaten. :)

• peakaboo
  • Niet online
Scherp ;) Ik had het over Battlefield 2 idd, dat stond er ook :P

• cheiron
Doh! Al die afkortingen ook ;) Ik schrok namelijk een beetje van je bericht

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dragonm8
cheiron schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:11:
Ik las de eerste 2 keer ook eroverheen. Tot ik zag BC2 ipv BF2

• peakaboo
  • Niet online
cheiron schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:11:
_O- joh maakt niet uit

BF2 single player is nou niet bepaald denderend om te kunnen missen :+

Hopelijk maken ze nog een windows 7 theme van BFBC2! Wallpapers zijn er al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Whoopie, net een record verbroken. Een ronde met 37 kills en 8 deaths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
bram1984 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:10:

Thanks.
Als je op budgetgaming kijkt heb je BC1 voor iets van € 12,- (PS3). Ik kon het destijds ook niet (ben pas 6 maanden geleden begonnen), maar wat een spel. Speel zelfs ondanks MW2 regelmatig BC online met vrienden, vergeleken met de COD-serie zijn de velden huge en komt er veel meer tact bij kijken dan simpelweg als eerste schieten op je tegenstander. En daarnaast beschik je over voertuigen wat echt een nieuwe dimensie geeft. Zo cool als je met een maat (of anders) in een tank ofzo zit.
SP is niet mindblowing. Maar de humor is erg sterk en het geeft wel een goed beeld van multiplayer. Als je enigzins bekend met de multiplayer adviseer ik je nogmaals de filmpjes van BC2 te kijken. Het speelt namelijk echt zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
BC1 is fantastiesch. elk weekend speel ik me helemaal dood :)

samen met een vriend in een squad spelen.. soms liggen we wel eens een uur in een deuk.. bijv..

Mijn vriend had een heli bemachtigd en ik vroeg of hij me op kon halen in een basis.. wat doet hij.. vliegt naar mij toe.. hoog in de lucht springt hij uit de heli, heli stort neer op mij... aub!

echt lache..

Of vlieg ik met een heli achter een boot aan.. helemaal op boot gefocused.. gemolt... BAM tegen hijskraan aan XD

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Battlefield Bad Company 2 Squad Deathmatch Developer Walkthrough - Laguna Presa:

Ziet er ook prima uit :)

[ Voor 41% gewijzigd door KngfCnns op 18-12-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

In eigenlijk alle games na BF:V zijn de rondes steeds korter geworden, meestal een minuut of 10-15, waar je vroeger altijd wel een goede 30-40 minuten achter elkaar kon gamen. Hoe is dat bij BF:BC2?

Ik erger me altijd aan het feit dat ik net lekker bezig ben, en dan ineens hoor dat de pot voorbij is. Ik weet nog wel dat ik BF2 voor het eerst speelde en vond dat de rondes zo kort waren.... Tegenwoordig moet je blij zijn als je 20 minuten achter elkaar kan gamen. MW2 is helemaal erg...daar heb ik het gevoel dat ik langer wacht dan speel. Ik mis de goede oude BF1942 tijd... Ik hoop dat in BC2 de rondes weer minimaal een half uur zijn.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
falling_down schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:56:
In eigenlijk alle games na BF:V zijn de rondes steeds korter geworden, meestal een minuut of 10-15, waar je vroeger altijd wel een goede 30-40 minuten achter elkaar kon gamen. Hoe is dat bij BF:BC2?

Ik erger me altijd aan het feit dat ik net lekker bezig ben, en dan ineens hoor dat de pot voorbij is. Ik weet nog wel dat ik BF2 voor het eerst speelde en vond dat de rondes zo kort waren.... Tegenwoordig moet je blij zijn als je 20 minuten achter elkaar kan gamen. MW2 is helemaal erg...daar heb ik het gevoel dat ik langer wacht dan speel. Ik mis de goede oude BF1942 tijd... Ik hoop dat in BC2 de rondes weer minimaal een half uur zijn.
De Beta bestaat uit slechts 1 gamemode met daarin 5 rondes. 1 groep vormt attackers, de andere groep zijn defenders. Ik heb nooit echt op de tijd gelet, maar als alle 5 rondes worden gespeeld dan kom je zeker in de buurt van 30-40 minuten achter elkaar gamen.

Hoelang andere modussen gaan duren, weet je pas wanneer de game is gereleased.

Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.