[Multi] Battlefield: Bad Company 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste
Acties:
  • 94.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Euhm, het is al hierboven vermeld geweest, maar je kan dus registeren bij een soort van beta-testing-appliance-service waar de BFBC2 beta onderdeel van is! :D

Check hier de twitter: http://twitter.com/combattesting (Aangezien de registraties soms gesloten en dan heropend worden.)
En de eigelijke subscription page: https://www.combattesting.com/testers_info.php

[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 26-01-2010 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 07:12

Stewie!

Keen must die!

Of gewoon zelf gaan spelen zodra de PC beta uitkomt, zo lang duurt het niet, dat CT is ook een flop zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 22:43

DefLite

Why so serious?

Ik kwam deze net tegen http://www.youtube.com/watch?v=gbiI2ek0__U en zag hem in dit topic nog niet staan, vette trailer iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Stewie! schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:10:
Of gewoon zelf gaan spelen zodra de PC beta uitkomt, zo lang duurt het niet, dat CT is ook een flop zeg.
Net op de 28ste eindigen mijn examens dus de kans dat ik die dag m'n PC zelfs opstart is klein :P ;)
Daarmee dat ik het ook via die site probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
maxers1973 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:54:
[...]

Battlefield bad company is altijd al een console game geweest.
We moeten dit spel niet zien als een opvolger van de PC game Battlefield 2.
Het is gewoon een opvolger van een Console spel waar de PC gebruikers ook aan mogen ruiken om iets meer centen in de pot van EA te krijgen.
Check dit interview maar eens

http://uk.gamespot.com/pc...trick-bach-interview?hd=1

en zeg nog eens.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:36

DvE

ORA-00000

Ben benieuwd of de MW2 multiplayer helemaal zal leeglopen als BFBC2 er is.
Ik zie soms nu al op rustige tijden (doordeweeks 's morgens) minder mensen aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvE schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 07:13:
Ik zie soms nu al op rustige tijden (doordeweeks 's morgens) minder mensen aanwezig zijn.
mensen zijn het anti cheat systeem zat bij mw2 denk ik:P dus als bfbc2 weer met punkbuster komt zou dat wel een goed punt zijn
al heb ik de laatste paar patches met bf2 meer en meer last dan voordeel gehad van punkbuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:17
Ben fan van COD, mw1 is donders goed, mw2 is ook goed, maar soms ook veel irritatie.
Ik ga BFBC2 zeker kopen, is kwa besturing deel 2 hetzelfde als deel 1? Heb deel 1 en vond de besturing niet zo prettig, is nogal wennen. Komt waarschijnlijk door de COD besturing die ik gewend ben.
(spreek over de PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 10:33

Goner

What can I do you for ?

baronruud schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:01:
Komt waarschijnlijk door de COD besturing die ik gewend ben.(spreek over de PS3)
Zijn er mensen die ervaring hebben met de PC besturing van CoD en BF ? Veel verschil ??

Ik speel momenteel eigenlijk alleen Cod:WaW op dedicated servers (Bothers Reality Mod, Vietnam mod en tactical/crouch only) en heel soms MW1 (tactical).
Heb MW2 geskipt vanwege ontbreken dedicated servers en ander multiplay gebreken en zit dus te wachten op Bad Company 2 ... ben benieuwd of dat een heel nieuwe ervaring wordt ?
Zou best kunnen ; op de servers waar ik nu CoD speel boycotten ze MW2 en zitten al die clans uit te kijken naar BFBC2.

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 26-01-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Snap niet waarom mensen allemaal persee van die goedkope webshops zoeken. Koop hem gewoon via steam of EA store ( zoals ik heb gedaan ). EA store krijg je 100% LE en een beta key voor 50 euro. Ik bedoel als je al zo lang wacht op een game als deze en weet dat je er veel plezier van gaat beleven is 50 euro tog geen weg gegooid geld? Of die 20 euro verschild met een of andere vage webshop. Naja dat is mijn mening dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Hopelijk komen ze snel met alternatieve manieren om aan de pc beta te komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Uiteindelijk de UK DVD LE versie besteld bij Game.co.uk voor GBP28 incl verzendkosten.

Helaas geen Beta key maar goed daar moet ik dan maar mee leven en mss is het mogelijk er op een andere manier aan te komen. Wie weet doet I3D wel een actie..

Voor mij is UK & DVD & LE belangrijker. Ik vind Steam irritant, waarom moet ik meer betalen voor minder (imho dan)...

Heb nog even over de amazon.de versie nagedacht maar hij is: Duitse taal, Duurder en soms gebeuren er rare dingen in duitsland qua wetgeving, mag er bijv ineens geen bloed getoond worden oid...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jeffrey0416 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:18:
EA store krijg je 100% LE en een beta key voor 50 euro.
Heb ik ook naar gekeken ; dat is een download versie he ?
Ben wel erg gewend aan een doosje met DVD en boekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:34
Na het zien van wat filmpjes ben ik toch wel erg benieuwd naar deze game. Is in ieder geval op de lijst erbij gekomen voor de collectie xbox games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 18:20
Besteld bij steam, nog 2 daagjes wachten! :9

Overigens ben ik ook al lid bij combat testing, ik had daar BF2142 Northern Strike beta getest. Maar deze mensen krijgen ook pas de 28ste beta keys en bovendien zitten er heel wat meer eisen aan. Ik zal nog eens kijken of er verschillen tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Komt er eigelijk ook nog een gratis officiele demo van BFBC2 uit?
Of is het alleen de beta versie die van te voren uitkomt?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Zo, heb hem net besteld op Steam na het zien van een Singleplayer video, kan echt niet wachten!

Binnenkort dus die beta ( demo?) via Steam, ben benieuwd :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Goner schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:43:
[...]

Heb ik ook naar gekeken ; dat is een download versie he ?
Ben wel erg gewend aan een doosje met DVD en boekje ;)
Ja een download versie. Maar tenminste NON steam :) dus hebben geen steam nodig om de game te runnen. Zelf is dit voor mij ook de 1ste keer dat ik dit via EA store doe. Maar het ziet er allemaal netjes uit en de betaling/replying van EA ging zeer vlot. Heb mijn beta key inmiddels al ontvangen nu aleen nog wachten op de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:44:
[...]

mensen zijn het anti cheat systeem zat bij mw2 denk ik:P dus als bfbc2 weer met punkbuster komt zou dat wel een goed punt zijn
al heb ik de laatste paar patches met bf2 meer en meer last dan voordeel gehad van punkbuster
Punkbuster werkt net zo slecht (Of goed) als VAC. Het probleem bij MW2 is dat ontzettend veel client side gedaan wordt, terwijl je dit server side wilt doen. Nu heeft het bijkomende nadeel dat MW2 geen dedicated servers heeft waardoor het vrij kansloos is.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Snap niet waarom mensen allemaal persee van die goedkope webshops zoeken. Koop hem gewoon via steam of EA store ( zoals ik heb gedaan ). EA store krijg je 100% LE en een beta key voor 50 euro. Ik bedoel als je al zo lang wacht op een game als deze en weet dat je er veel plezier van gaat beleven is 50 euro tog geen weg gegooid geld? Of die 20 euro verschild met een of andere vage webshop. Naja dat is mijn mening dan.
Dus omdat het goedkoper is dan EA store of Steam zijn het opeens vage webshops 8)7

Dat je die 13 euro meer graag betaald voor die betakey om een maand eerder te kunnen spelen oke, maar kom niet gelijk met zo'n bullshit argument |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Stewie! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:45:
Ik verzeker jullie dat die op de console echt enorm goed is. Ik ben nu lekker aan het testen met de teams in de VS, wat een goede game! 8)
Post even wat impressies voor je mede-tweakers! Welke maps heb je gedaan? Gamemodes? Etc.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik snap niet waarom mensen 50% meer betalen voor hetzelfde spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
furby-killer schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:15:
[...]

Ik snap niet waarom mensen 50% meer betalen voor hetzelfde spel.
Wees blij dat ze dat doen anders maakt producereert EA/Dice de volgende keer niets meer voor de PC omdat de inkomsten van het platform tegenvallen. Beetje dom gelul allemaal hier. De één heeft het liever nou eenmaal goedkoper omdat hij wat minder te besteden heeft en de ander betaald gewoon de volle pond omdat hij het kan missen en geen moeite wil doen voor een beta key.

Ikzelf heb hem ook besteld maanden terug via de eastore omdat ik een mega fan ben van BF. Ik koop eigenlijk vrij weinig spellen maar voor deze doe ik EA/Dice graag een plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

monnick schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:09:
[...]

Is zo'n uitspraak nou echt nodig? En wat een kinderachtig taalgebruik :')
Helaas is niet alle humor compatible tussen pc gamers en console gamers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:38:
[...]
Helaas is niet alle humor compatible tussen pc gamers en console gamers ;-)
Verschil zal er altijd blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 24-09 16:36
maxers1973 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:54:
[...]
Het is gewoon een opvolger van een Console spel waar de PC gebruikers ook aan mogen ruiken om iets meer centen in de pot van EA te krijgen.
En jij bent natuurlijk de product manager van EA die dat bepaald heeft :?
Wat een onzin uitspraak, Battlefield is ooit als puur PC game begonnen dus de basis van het spel ligt 100% bij de PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hij bedoeld ook niet bf maar bc, die is echt uigekomen voor alleen de console niet voor de pc.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Nu dus toch enkel beta voor de pre-orders...? Nou, ze steken het maar waar de zon niet schijnt, ik speel wel met de release versie...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Vandread schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:00:
[...]

En jij bent natuurlijk de product manager van EA die dat bepaald heeft :?
Wat een onzin uitspraak, Battlefield is ooit als puur PC game begonnen dus de basis van het spel ligt 100% bij de PC!
Dat zegt hij toch ook niet? BF:BC was gewoon de console spin-off van de Battlefield reeks, welke idd begonnen is op de PC.

Zullen we het weer over die game gaan hebben. Snap die console vs. pc discussies nooit zo.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Trouwens op de officiele site staat de volgende zin:

Early Access to the Six Special Unlocks.

Of te wel LE is dus eigenlijk onzin want iedereen kan die Unlocks krijgen/halen. Denk tog dat de beta mischien aleen voor LE kopers zal zijn op een paar uitzonderingen na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed en nu verder met de discussie real life vs games... ik vind dat de terugslag van een ak74 erg tegenvalt tegenover het echte wapen... bla bla bla

het is eerder jammer dat een spel niet uitkomt op een ander platform als 1 specifieke exclusieve...

ik zie een hoop potentie in dit spel icm physx bijvoorbeeld als ik de video zo bekijk, maar ga console gangers niet de schuld geven als dit tegenvalt... ben daarnaast wel van mening dat ea een geldzuigend bedrijf is dat van mening is dat mensen gelukkig zijn van high tech explosies met bekende gezichten(lees ze hebben de command and conquer serie al dood gemaakt) door snel games uit te brengen die door hun naam een hoop geld zullen opbrengen...

ik kijk daarnaast uit naar dit spel en hoop ook dat het een waardige bf word die met trots naast de rest in mijn kast mag staan.... ipv onderaan met conquest earth.... empire earth 3.... /blush /blush

hint aan computer zaken, verkoop geen games aan dronken gamers die opzoek zijn naar leuke spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Iemand al zijn beta info binnen gekregen?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Donnie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:18:
Iemand al zijn beta info binnen gekregen?
nope ik heb nog niets vernomen in mijn postvak. De bkeys zouden de 26e verzonden toch?

[ Voor 4% gewijzigd door NastyNick op 26-01-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk US Time ofzo. Vaak gaan die dingen rond 6 uur bij ons online, zover ik er ervaring mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 19:12
Hij geeft alleen maar aan dat de PC gebruikers de resolutie mogen veranderen ! [Yippy!! Yippy!!] en dat er DX11 features in zitten dus geen volledige DX11 engine.

Blijkbaar heb je niet helemaal begrepen wat ik met mijn reaktie probeer duidelijk te maken. ;)

En voila. nog eens !!

Meer wilde ik niet zeggen
Als het bovenstaande niet klopt in jouw ogen, mag je me dat gerust duidelijk maken. NastyNickNL :)

[ Voor 6% gewijzigd door MaXeRs op 26-01-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

maxers1973 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:37:
[...]

Hij geeft alleen maar aan dat de PC gebruikers de resolutie mogen veranderen ! [Yippy!! Yippy!!] en dat er DX11 features in zitten dus geen volledige DX11 engine.

Blijkbaar heb je niet helemaal begrepen wat ik met mijn reaktie probeer duidelijk te maken. ;)

En voila. nog eens !!

Het is gewoon een opvolger van een Console spel waar de PC gebruikers ook aan mogen ruiken om iets meer centen in de pot van EA te krijgen
Gedeeltelijk mee eens,

DICE heeft aangegeven dat de PC versie geen directe port is maar dat er een dedicated team aanwerkt, PC gebruikers krijgen uiteraard meer opties in de game qua settings, iets meer sauce (dx11 features), en uiteindelijk is de PC altijd krachtiger dan een console dus voor de mensen die een dikke machine hebben zal de game mooier en beter draaien dan een console...

maar helaas is BC wel van origine een console game, wilt niet zeggen dat BC2 een port wordt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Beste,

We kunnen nog niet zeggen of de beta codes bij ons worden geleverd. Na contact te hebben gehad met Electronic Arts konden die mij vertellen dat de code maar in een kleine oplage wordt verzonden. Ook zouden de codes niet allemaal al deze week worden uitgestuurd, maar heeft EA besloten dit op te delen in meerdere weken. Op die manier raakt hun beta server niet overbelast.

Met vriendelijke groet,

Bjorn
Helpdesk Gamersland
Zojuist heb ik dit ontvangen van Gamersland. Ik vind het een beetje zonde om 15 euro extra te betalen voor een maand dezelfde map spelen op beta servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Daarom heb ik ook bij EA store besteld. 100% een code en voorang op andere retailers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Ik heb hem ook via EA Store met LE en betakey. Alleen wanneer krijg je codes om te downloaden? Ik snap dat je de game nog niet kan downloaden, maar de codes (Beta en uiteindelijke versie)? Iemand hier een antwoord op?

P.s. geen 50 euro maar 44,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Jeffrey0416 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:45:
Daarom heb ik ook bij EA store besteld. 100% een code en voorang op andere retailers :P
Maar je download blijft maar een jaar staan afaik

@maxers

Ok prima het is een consolespel. Zijn we klaar nu met dat gehannes.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 24-09 16:36
Geengrenzuh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:03:
[...]
Dat zegt hij toch ook niet? BF:BC was gewoon de console spin-off van de Battlefield reeks, welke idd begonnen is op de PC.
Zullen we het weer over die game gaan hebben. Snap die console vs. pc discussies nooit zo.
Donnie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:03:
Hij bedoeld ook niet bf maar bc, die is echt uigekomen voor alleen de console niet voor de pc.
Daar doel ik toch ook niet op? Ik doel erop dat Battlefield op de pc is begonnen, dus met BC mocht de Console gamer een PC first person shooter beleven maar dan specifieker gericht op de console? Waarom zou de opvolger daarvan dan ineens "om te ruiken" zijn voor de PC gamer?
Het is een spel uit de Battlefield reeks, dikke onzin om dan ineens er een vlaggetje aan te hangen dat het eigenlijk maar een beetje voor die en die doelgroep bedoelt is.
BFBC draait zelfs op dedicated PC servers... dus om dan te zeggen dat het een PURE Console game is is nog meer onzin. Het is een game om te spelen, maakt niet uit welk platform, daar gaat het niet om....

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 26-01-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
De FOV is helaas wel 65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:15:
Morgen krijg je bij play.com de code, ik post het hier wel alsie binnen is!
Heb jij m al binnen Donnie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Nope helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kagar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09-2023
NastyNickNL schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:28:
[...]

Wees blij dat ze dat doen anders maakt producereert EA/Dice de volgende keer niets meer voor de PC omdat de inkomsten van het platform tegenvallen. Beetje dom gelul allemaal hier. De één heeft het liever nou eenmaal goedkoper omdat hij wat minder te besteden heeft en de ander betaald gewoon de volle pond omdat hij het kan missen en geen moeite wil doen voor een beta key.

Ikzelf heb hem ook besteld maanden terug via de eastore omdat ik een mega fan ben van BF. Ik koop eigenlijk vrij weinig spellen maar voor deze doe ik EA/Dice graag een plezier.
EA / Dice heeft helemaal geen last van de prijsvechters. Het prijsverschil tussen de verschillende shops zit het puur in de kosten + marge die zijn en hun distributeurs er op maken. Aan een game gekocht bij Mediamarkt zal EA / Dice net zo veel verdienen als dat je hem koopt via een goedkopere webshop.

EA maakt alleen meer winst dan bij de normale verkoop kanalen als het spel gekocht wordt volgens hun eigen digitale distributie systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Is er nou nergens een winkel die bata keys vrij geeft bij een pre order en waar ik ook met IDeal kan betalen..
Ik heb namelijk geen credit card maar wel pay pal maar daar staat niks op atm en om daar wat op te zetten duurt ook dagen...

Via EA en Steam nemen ze geen IDeal aan...

Heb ik mezelf laten over halen om er meer voor te gaan betalen en voor de download versie te gaan kan ik niet betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Realtec schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:27:
Is er nou nergens een winkel die bata keys vrij geeft bij een pre order en waar ik ook met IDeal kan betalen..
Ik heb namelijk geen credit card maar wel pay pal maar daar staat niks op atm en om daar wat op te zetten duurt ook dagen...

Heb ik mezelf laten over halen om er meer voor te gaan betalen en voor de download versie te gaan kan ik niet betalen..
nevermind

[ Voor 26% gewijzigd door Scavy op 26-01-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Scavy schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:38:
[...]

Paypal account aanmaken, heb je geen cc nodig en werkt perfect.
Dan kan je hem wel via steam kopen ;)
Ik heb ook wel gezegt dat ik Paypal had.. maar staat nog niks op en om er wat op te zetten duurt het 4 tot 6 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
zo hey jij reageerd snel, was mijn bericht nog aan het editten :P

Je hoeft trouwens niets op paypal te zetten, word rechtstreeks van je eigen rekening afgeschreven.

[ Voor 55% gewijzigd door Scavy op 26-01-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realtec schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:27:

Je kunt gewoon je rekeningnummer koppelen aan je paypal account en dan automatisch laten afschrijven. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Scavy schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:40:
zo hey jij reageerd snel, was mijn bericht nog aan het editten :P

Je hoeft trouwens niets op paypal te zetten, word rechtstreeks van je eigen rekening afgeschreven.
Was net aan het checken of er al op gereageerd was :)

Maar ik wist niet dat paypal rechtstreeks van je rekening ging afschrijven.. maar dat is dus wel fijn.
Gaat m gelijk maar ff bestellen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Ik heb het zelf ook maar gedaan, geannuleerd bij mediaoffer en toch maar bij steam besteld en dat alleen omdat ik niet meer wil wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik ook nog niet, ik zal het ook wel even laten weten zodra ik m binnen heb.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb even een vraagje, ik vind het niet op Google of via de search.
Kun je ook aan een Beta key geraken zonder dat je gepre-orderd hebt?
Of krijg je dan alleen een key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Niet helemaal duidelijk, maar zijn sommige al in staat om de Steam beta te downloaden? :)
Ik kan niet wachten om weer van ouds een echte Battlefield te spelen op de goede oude P.C, het BF Platform. :D

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 13:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ik heb ook nu 2 x op play.com ge preorderd.
met beta key,
we zien ze tegemoet..
ze moeten de 26e komen die key's maar ik heb nog niets gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
W1ckeD schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:53:
Niet helemaal duidelijk, maar zijn sommige al in staat om de Steam beta te downloaden? :)
Ik kan niet wachten om weer van ouds een echte Battlefield te spelen op de goede oude P.C, het BF Platform. :D
Nee hoor... degene die je ziet spelen hebben een notepad aangemaakt en faken dus ;) Hebben vrienden van me laatst ook gedaan :P Keek wel even op :o heb jij em al!? Grapje dus :+

Boeiend, hij komt donderdag al... Ik wacht nog wel even en dan vanzelf binnenpompen via steam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
maxers1973 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:37:
[...]

En voila. nog eens !!

Meer wilde ik niet zeggen
Als het bovenstaande niet klopt in jouw ogen, mag je me dat gerust duidelijk maken. NastyNickNL :)
De pc versie komt tegelijk uit met de consoles zegt ie en dat doen ze onder meer omdat battlefield een verleden heeft op de PC. Ik vind eigenlijk dat Bad Company er was om de consolegebruikers aan het battlefield genre te laten ruiken :*) majah ik laat het nu hier maar bij want je kan het altijd weer anders intepreteren. Jammer dat ze niet zoals bij halo console tegen pc kunnen laten spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NastyNickNL schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:09:
[...]

De pc versie komt tegelijk uit met de consoles zegt ie en dat doen ze onder meer omdat battlefield een verleden heeft op de PC. Ik vind eigenlijk dat Bad Company er was om de consolegebruikers aan het battlefield genre te laten ruiken :*) majah ik laat het nu hier maar bij want je kan het altijd weer anders intepreteren. Jammer dat ze niet zoals bij halo console tegen pc kunnen laten spelen >:)
Ik weet het niet hoor. Veel console spelers kunnen goed overweg met een controller en sommige gebruiken zelfs gewoon een keyboard met mouse.

De discussie gaat alleen nergens over. Ik heb altijd alle BF reeksen gespeeld en vond het zelfs raar dat de console modern combat kreeg ipv BF2 en dat de consoles wél BC kregen en de PC niet. Maar zoals al vaker wordt gezegd is dat waarschijnlijk vanwege het feit dat ze meer geld schijnen te verdienen met consoles. Alhoewel, ik las gister dat de PS3 eindelijk gekraakt is.

Als we maar een gescheiden community krijgen, want als dit modder gegooi zo door blijft gaan lees ik liever de krant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
+1

Gewoon idd lekker over de game praten, alhoewel dat natuurlijk eigenlijk pas donderdag los kan barsten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zijn er al mensen die hem spelen? PC/Xbox/PS3
Als je ene Stewie! ziet ronddwalen, doe even :w

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 26-01-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Stewie! schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:18:
Zijn er al mensen die hem spelen? PC/Xbox/PS3
Als je ene Stewie! ziet ronddwalen, doe even :w
Beta gaat toch pas 28e live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 07:16
Consoles niet dacht ik, enkele kerels die ik 'ken' uit Amerika hebben hem reeds al (de bèta).

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Spaiker schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:32:
Consoles niet dacht ik, enkele kerels die ik 'ken' uit Amerika hebben hem reeds al (de bèta).
Dat kan niet (tenzij ze bij dice werken en spelen vanuit Stockholm) :P
PC wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 26-01-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Stewie! schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:36:
[...]

wacht.... bedoel je dat je PC beta al live is, of lees ik nu dingen die ik wil lezen?

*confused*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ligt niet aan jou, hij is altijd zo vaag met z'n posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

peakaboo schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:46:
Ligt niet aan jou, hij is altijd zo vaag met z'n posts :)
ah gelukkig :)

maarum, istie nu al live of niet? anders moet ik toch ff HEEEEUUUL snel mn beta-key gaan fixen bij play.com 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Stevie zal hem wel via zijn "contacten" hebben gefixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Donnie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:53:
Stevie zal hem wel via zijn "contacten" hebben gefixed ;)
We hosten hem (alle platformen wereldwijd) en via onze software kan ik zien wie er speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Afbeeldingslocatie: http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Stewie-vs-Icecream-family-guy-533644_300_420.jpg

ben eigelijk al zolang niet hyped geweest vanwege een game,.. maargoed, ik ga wel weer de trailers en gameplay vids op youtube checken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 14:47
Ik hou het niet meer bij zoveel word er geblaat.

Deze 2 was ik alleen nog niet tegengekomen.

http://www.gametrailers.c...ush-battlefield-bad/61185
http://www.gamekings.tv/i...attlefield-bad-company-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:35
Laatste linkje is van de game Mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 15:32
Dat is de reclame voor het filmpje ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Docho op 26-01-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik vind die graphics er allemaal wel cool uitzien hoor. Maar het ziet er toch een stuk meer arcade uit dan bijvoorbeeld Battlefield 2. Ik hoop dat je nog steeds de enorme bewegingsruimte van BF2 hebt, en massale gevechten op zeer grote mappen.
Battlefield 2 was echt de BOM gewoon, wat dat betreft kijk ik meer uit naar een BF3 maargoed ik ga deze zeker in de gaten houden en waarschijnlijk gewoon kopen (voor de PC uiteraard 8) )
Wat ik me afvraag over die Steam downloadshop, krijg je dan een ISO'tje of hoe moet ik dat zien? En er zit toch geen vorm van DRM of wat dan ook op ? Of krijg je meteen een .exe bestand, dat zou helemaal makkelijk zijn natuurlijk.
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar de beta voor de PC players vanaf 28 februari, hoop dat ik hier wat info mee kan pikken. Maar ik heb toch écht een ATI 5850 nodig denk ik want die 8800 GTS kan het denk ik toch niet aan

[ Voor 34% gewijzigd door SuX DeLuXe op 26-01-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Jah ik hoop ook dat het zo'n grote maps worden. Zoals BF2 En dat de besturing op pc voor de helicopters en de straaljagers ( er zitten toch straaljagers in heb ze nog niet gezien in een gameplay video?) Zowat het zelfde is en aanvoelt als BF2 (die ik nog steeds speel :p )

Iemand een idée hoe je aan een beta key komt zonder een pre-order?

[ Voor 11% gewijzigd door yannickmerckx op 26-01-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

SuX DeLuXe schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:57:
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar de beta voor de PC players vanaf 28 februari, hoop dat ik hier wat info mee kan pikken. Maar ik heb toch écht een ATI 5850 nodig denk ik want die 8800 GTS kan het denk ik toch niet aan
28 januari ;)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 07:16
En gaat er een server browser zijn? Weet iemand dat per toeval?

Het is een shareable key dacht ik, iemand die preorderde kan hem gewoon doorgeven?

[ Voor 40% gewijzigd door Spaiker op 26-01-2010 21:23 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

ja het zijn grote maps, en ja er zijn tanks, choppers, buggies, motors, etc weet alleen niet of er daadwerkelijk jetfighters oid zijn

en nee, geen tactical nukes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Aw dus geen redeemer ?

D-d-d-d-d-denied :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 13:22
Ik heb vanmiddag nog even rondgekeken op google, er zitten hoogstwaarschijnlijk (weet zowat wel zeker) geen jet's in, dit had volgens mij deels te maken met de balans. Anyway, er zitten wel helikopters in en het hele spel ziet er mega tof uit dus dit ga ik zeker kopen!
Waarschijnlijk morgen zelfs pre-orderen op steam :-)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
In MW2 vliegen de nades en Tubes je om de oren. Nu krijgen we met dit spel tubes die je niet alleen de kop kunnen kosten maar ook nog eens hele muren uit kunnen slaan. Hoe gaan ze dit balanceren van dat het niet overused word?

Over de Jets, die zitten er niet in omdat de maps klein tot middelgroot zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Omnyakom1 op 26-01-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Omnyakom1 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:40:
In MW2 vliegen de nades en Tubes je om de oren. Nu krijgen we met dit spel tubes die je niet alleen de kop kunnen kosten maar ook nog eens hele muren uit kunnen slaan. Hoe gaan ze dit balanceren van dat het niet overused word?
Niet, hoop ik. Kan niet wachten om alles naar de pleuris te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

In Battlefield 1943 zitten ook nades en toch valt dat allemaal best mee :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Opzich heb ik er in BF2 ook niet veel ( haast niet) last van maar het lijkt alsof de maps hier meer close quarters zijn vandaar mijn zorg. Straks loopt iedereen met een assault class te tuben.

[ Voor 3% gewijzigd door Omnyakom1 op 26-01-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ik gok dat je net zoals met de anti-tank kit best wel kwetsbaar bent zodra je met die tube gaat klooien. Moet je die tube misschien niet eerst met een statief neerzetten oid bijvoorbeeld?

edit: oh het is net een tube als de m203? In dat geval nevermind.

[ Voor 15% gewijzigd door Murk op 26-01-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Omnyakom1 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:50:
Opzich heb ik er in BF2 ook niet veel ( haast niet) last van maar het lijkt alsof de maps hier meer close quarters zijn vandaar mijn zorg. Straks loopt iedereen met een assault class te tuben.
Mwa in BF2 werd ook wel getubed, maar met die guns was het moeilijker om iemand te kill... Idd 1 factor is dat de maps vaak groter zijn dan in MW2 bijv maar ook de impact range is kleiner en bij MW2 is die echt huge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
SuX DeLuXe schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:57:
Ik hoop dat je nog steeds de enorme bewegingsruimte van BF2 hebt, en massale gevechten op zeer grote mappen.
Massale gevechten zullen er helaas niet komen...ik ieder geval niet zoals we gewend zijn van BF2.

De Conquest Mode kan maximaal maar 24 spelers bevatten. En er is een mode (ik weet de naam ff niet meer) waar je 4 x 4 x 4 x 4 speelt. Dus voor de massale gevechten zullen we moeten wachten tot BF3.

Het is in ieder geval wat drukker dan in MW2. Daar voel ik me soms wat eenzaam. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Indy91 op 26-01-2010 22:31 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
BC2 kan op PC 32 spelers aan, en ga er maar vanuit dat de maps naar de grootte geschaald zijn. Sterker nog, bij Rush worden gevechten zo gefocust op 2 punten dat je daar met 32 man om zit te strijden. Zijn hevigere gevechten dan in BF2, trust me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Lukosje schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:41:
BC2 kan op PC 32 spelers aan, en ga er maar vanuit dat de maps naar de grootte geschaald zijn. Sterker nog, bij Rush worden gevechten zo gefocust op 2 punten dat je daar met 32 man om zit te strijden. Zijn hevigere gevechten dan in BF2, trust me :P
Ja, ik vond het soms ook wel een nadeel in BF2, maps waren zo groot dat als je verkeerde spawnpoint klikte (wat wel eens gebeurde na aardig wat biertjes) je exact aan de andere kant van de map zat... dan duurde het wel ff voordat je weer met je neus in de actie zat..

aan de andere kant, meestal pakte ik dan een jetfighter, vloog er heen, kamikaazde dat ding op enemies sprong eruit en bashte 9, wat ook weer voor aardig wat lol garant stond :-)

ach, we zien het wel, wat ik iig aan gameplay video's heb gezien vind ik gaaf genoeg om de game te pre-orderen.

//editz//

wat ik me ook kan herinneren uit een developer interview mbt squad gameplay is dat hij het over de respawn @ squadleader optie had omdat de maps enorm groot waren en het dan te lang duurde voor je de actie weer had bereikt...

[ Voor 11% gewijzigd door roodbwoy op 26-01-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
roodbwoy schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:10:
[...]

Ja, ik vond het soms ook wel een nadeel in BF2, maps waren zo groot dat als je verkeerde spawnpoint klikte (wat wel eens gebeurde na aardig wat biertjes) je exact aan de andere kant van de map zat... dan duurde het wel ff voordat je weer met je neus in de actie zat..

aan de andere kant, meestal pakte ik dan een jetfighter, vloog er heen, kamikaazde dat ding op enemies sprong eruit en bashte 9, wat ook weer voor aardig wat lol garant stond :-)

ach, we zien het wel, wat ik iig aan gameplay video's heb gezien vind ik gaaf genoeg om de game te pre-orderen.

//editz//

wat ik me ook kan herinneren uit een developer interview mbt squad gameplay is dat hij het over de respawn @ squadleader optie had omdat de maps enorm groot waren en het dan te lang duurde voor je de actie weer had bereikt...
Zelf hoop ik dat het weer zoals in BF:BC is geregeld. Delen van de map zijn niet toegankelijk tot je een bepaald punt hebt veroverd. IMHO zorgde dat voor hevige gevechten rond 1 punt. Hoop dus dat ze daar met hun tengeltjes af zijn gebleven. :)

Heb je ook minder last van die gasten die langs de rand van de map helemaal naar het meest afgelegen control point gaan om die ff snel te veroveren.

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 26-01-2010 23:31 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Nog steeds geen beta-code ontvangen van play.com, terwijl het morgen al zover is :( Iemand hier wel al een code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk eerder dat de jets er niet inzitten omdat de schade van een bom beetje OP zou zijn... daarin tegen kunnen ze hem niet zo maken dat ie minder is als een grenadelauncher die halve muren eruit ramt....

ipv de nades in mw2 zouden we dan jets hebben die hele secties van de kaart uitschakelen... gaan we daar weer over beginnen:P

denk dak maar een spel uitbreng waar 1 wapen inzit haha kan niemand daar over klagen... liefste nog met een bereik van 1 meter, geen explosie, geen scope, geen dual wield, geen fmj, geen multi kill vaardigheden gewoon 1 kogel per anderhalf jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Donnie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 07:11:
Nog steeds geen beta-code ontvangen van play.com, terwijl het morgen al zover is :( Iemand hier wel al een code?
En bij hun laatste blog staat het volgende: Look for another blog later today with even more details on the Beta! :-D
Er zijn nu al 9 uur verstreken ofzo.
Als ze coördineren vanuit de headquarters Stockholm klopt hun bewering al niet meer: 07:41
Als ze werken vanuit Noord-Amerika - ik neem nu LA - klopt het ook al niet: 22:41 8)7 Tenzij er nog iets binnen een dik uur verschijnt...

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 27-01-2010 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Donnie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 07:11:
Nog steeds geen beta-code ontvangen van play.com,
Mmm, wilde net gaan bestellen bij ze ... maar ik wacht maar even tot er positief nieuws is.
(Kan de bestelling mooi combineren met de nieuwe STALKER, die kun je ook al pre-orderen bij ze, vind alleen de release datum van 5 feb. wel erg vroeg ? dacht dat dat in maart pas zover was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 25-09 20:23
Nja ik volg deze game ook al een tijdje en ik hoop dat ik hiermee wat oude, ofja oude, battlefield herrineringen weer kan beleven van mijn 2142 tijd. Hoop iig dat het een leuke overbrugging wordt voor bf3 waar ik al jaren naar uit kijk.

Is er trouwens iets van een conquest mode waar battlefield zo om bekent staat. hoop het iig want dat zorgde altijd voor mega fun.

EDIT:
Ook nog even een 2de vraagje aan de mensen die de ps3 beta al hebben gespeeld. Het gaat over de sniper
Ik ben gewend dat headshot 1 hit 1 kill is in battlefield en bodyshot iets van 79damage doet van de 100

[ Voor 22% gewijzigd door Hogader op 27-01-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:55
Stewie! schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:36:
[...]

Stewie!, wanneer gaat i3d keys weg geven?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Beta duurt toch nog een dikke dag voordat het begint, zal nog wel even duren maar dan komen de keys heus wel.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Denk dat ze in het geniep al een tijd aan BF3 werken. Verwacht nog dit jaar de eerste beelden te gaan zien. Nergens op gebaseerd hoor, maar ik voel het gewoon.
Phyxion schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:04:
Beta duurt toch nog een dikke dag voordat het begint, zal nog wel even duren maar dan komen de keys heus wel.
Juist mensen, gewoon geduld. Waarom zouden ze de keys eerder gaan versturen dan op de dag dat de beta gepland staat? Ik zie daar het nut niet zo van in.

[ Voor 54% gewijzigd door jagermeister op 27-01-2010 10:16 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Volgens verschillende fansites begint de beta de 28ste en is hij 1,5GB groot.
The 1.5 GB client will be available the morning of January 28th with testing scheduled to start at 20:00 (GMT+3), which if I did this right works out to be 10am PST.From the forum representative office in Russia Electronic Arts has learned a little more information about the beta launch game Battlefield Bad Company 2.In particular, managed to learn that DICE plans to publish a link to download the beta version on January 28 (morning), and 20:00 (GMT +3) will be launched beta testing. Client Beta Battlefield Bad Company 2 will weigh about 1.5Gb.
Bron: http://badcompanytwo.com/...file-size-and-start-time/

Ook 2 screenshots van de PC beta configurations menu:
Afbeeldingslocatie: http://badcompanytwo.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/01/beta11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://badcompanytwo.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/01/beta.jpg

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.