Alle sterkte toegewenst zeg voor de komende tijd. Dacht dat alles weer enigszins op rails liep met je laatste aankondigingen maar dit is wel een hele extreme omslag

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
I mentioned it once, but I think I got away with it.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Kater? Eerst water, de rest komt later
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Liege, liege, liegebeest!
Die is zelfs niet bereikbaar. Iemand heeft hem gemaild met het nieuws maar hij staat ons iig niet te woord.cailin_coilleach schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:03:
Ik hoop dat dit nog niet misplaatst is om te zeggen, maar met het oog op al het voorgaande in het topic denk ik dat het ook best wrang is dat de hufterige werkgever zich nu in z'n handjes staat te wringen: die hoeft namelijk het hele ontslaggebeuren ook niet meer af te werken.
Nogmaals sterkte! Je had duidelijk een betere band met je vader dan ik met de mijne en dat is zeker benijdenswaardig.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe dan ook is ie nog niet van de zaak af, want dingen als pensioenen e.d. moeten alsnog met de nabestaanden worden afgehandeld. Houd die advocaat nog maar even achter de hand aub.RedHat schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:40:
[...]
Die is zelfs niet bereikbaar. Iemand heeft hem gemaild met het nieuws maar hij staat ons iig niet te woord.
hufter.
People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Your lack of planning is not my emergency
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2
Redhat gecondoleerd man lees dit topic vandaag voor het eerst.cailin_coilleach schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:03:
Ik hoop dat dit nog niet misplaatst is om te zeggen, maar met het oog op al het voorgaande in het topic denk ik dat het ook best wrang is dat de hufterige werkgever zich nu in z'n handjes staat te wringen: die hoeft namelijk het hele ontslaggebeuren ook niet meer af te werken.
Nogmaals sterkte! Je had duidelijk een betere band met je vader dan ik met de mijne en dat is zeker benijdenswaardig.
The answer is 42.
geheelonthouder met geheugenverlies
Heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies, voor jou en voor je familie!RedHat schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:31:RIP
Mijn lieve pappa is helaas vandaag heengegaan. Hij is gestorven aan een hersenbloeding in de stam van zijn hersens. Woorden schieten te kort. Een man van 52. Veel te jong heen gegaan.
Lieve pappa, bij deze wil ik je vertellen dat ik de zaak met alle liefde overneem. Ik weet hoe je over bepaalde zaken dacht en wil dit in ieder geval voor je doen.
Lieve pappa, ik hou van jou! Naast een pappa ben jij misschien nog meer mijn vriend geweest. Niet geweest, maar dat zul je altijd zijn. Ik hou van jou!
ook natuurlijk denken aan het nabestaandenpensioen wat je dan van de werkgever krijgt.was/is; is er meestal nog een clausule die vermeld dat een werknemer die tijdens (in) diensttijd komt te overlijden de nabestaanden/familie dan recht hebben op een loonderving van 12/18 maanden tot na overlijden.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
[ Voor 98% gewijzigd door engelbertus op 11-01-2010 09:40 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Bij deze wil ik je condoleren met het grote verlies en jou heel erg veel sterkte wensen.RedHat schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:31:RIP
Mijn lieve pappa is helaas vandaag heengegaan. Hij is gestorven aan een hersenbloeding in de stam van zijn hersens. Woorden schieten te kort. Een man van 52. Veel te jong heen gegaan.
Lieve pappa, bij deze wil ik je vertellen dat ik de zaak met alle liefde overneem. Ik weet hoe je over bepaalde zaken dacht en wil dit in ieder geval voor je doen.
Lieve pappa, ik hou van jou! Naast een pappa ben jij misschien nog meer mijn vriend geweest. Niet geweest, maar dat zul je altijd zijn. Ik hou van jou!
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 18-01-2010 12:05 ]
Allejezus wat een ellendige rat zeg, dat soort mensen gun je het licht in de ogen toch nietRedHat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:56:
Werkgever is niet bereikbaar. Op mails en op telefoontjes reageerd hij niet (Hij neemt zijn telefoon helemaal niet meer op). Mijn vader is op donderdag 14 januari gecremeerd.
Hij heeft salaris zelfs nog steeds niet overgemaakt (Op die 3 maanden van hierboven na dan)... Hij moet december nog steeds betalen, doet hij ook niet meer.
Wel heeft ie een nieuwe BMW X5 voor zichzelf gekocht.
ik hoop oprecht dat je hem op elke manier pakt dat je hem pakken kunt. Dit is zelfs voorbij het punt van iemand in de zeik nemen 'oO Onbegrijpelijk dat je zo min respect op kunt brengen voor een werknemer van je en al helemaal in de situatie waar jij en je famie nu in zit.RedHat schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 11:11:
Baas heeft het bedrijf verkocht.
Volgens advocaat maakt het weinig uit omdat hij persoonlijk aangeslagen wordt omdat ie nalatig is geweest.
Mijn broer werkt ook voor hem en als ze contact willen met de nieuwe 'werkgever' kunnen ze het oude 06-nummer bellen van de baas (Afsluittoon) of mailen naar een hotmail adres ()
Dit zaakje stinkt ontzettend. Advocaat gaat het verder allemaal uitzoeken.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl
Wees er maar blij mee, dat is namelijk het stomste wat ie had kunnen doen - nu zal geen enkele rechter enige vorm van coulance meer met hem hebben, en zo'n X5 brengt leuke centen op in geval van inbeslagname e.d.RedHat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:56:
Wel heeft ie een nieuwe BMW X5 voor zichzelf gekocht.
[ Voor 9% gewijzigd door curry684 op 27-01-2010 11:14 ]
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 11:20 ]
Er is beslag gelegd.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:18:
Dit soort gelazer krijg je als de advocaat dus (blijkbaar) nog steeds geen beslag bij de B.V. heeft gelegd. Nu maar even snel een vordering tot vernietiging van de rechtshandelingen wegens paulianeus handelen instellen en (pauliana-)beslag leggen op alle zaken die vervreemd zijn.
Daarnaast de bestuurder van de BV wegens onbehoorlijk bestuur aansprakelijk stellen voor de schulden van de BV evt. vergezeld met een conservatoir beslag op z'n privébezittingen.
Jouw advocaat moet wat meer beslag leggen.. het is inmiddels wel duidelijk dat die kerel z'n vermogen gewoon verstopt en verplaatst als hij moet betalen. Dan moet je niet achter de feiten aan blijven hobbelen.
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 27-01-2010 11:27 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 11:28 ]
Zijn BMW stond er, maar hij laat z'n vriendin open doen. Ook waren er wat deurwaarders die nog wat kwamen halen op zijn (niet officiële verblijfadres). Echter zegt z'n vriendin dat de baas daar niet woont (wat officiëel ook zo is) terwijl hij gewoon op de bank zit TV te kijkenJejking schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:24:
Dit is echt beneden alle peil
Het is dus vandaag bezoektijd, wat wil je precies gaan doen met je bezoek RedHat? Psychologische oorlogsvoering of druk op de ketel zetten?
Ik hoop overigens niet dat ik gelijk krijg maar de kans dat hij van de ene op de andere dag weg is van z'n woonadres, lijkt me niet geheel onrealistisch. In ieder geval goed je advocaat laten rennen, hij wordt ergens voor betaald dus dan moet hij z'n werk ook gewoon goed doen. Niet dat je later opeens achteraan staat in de rij en er niks meer over is.
[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 27-01-2010 11:30 ]
Ze doen al niet meer boodschappen in Bussum omdat ze daar op straat aangesproken worden. Dus ik vermeen van welJejking schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:32:
Heeft die man niet toevallig nog meer op z'n kerfstok? In dat geval zeg ik: http://www.opgelicht.nl/ en langssturen.
[ Voor 40% gewijzigd door RedHat op 27-01-2010 11:38 ]
Paspoort krijg je niet binnen een paar dagen, dus dat weekend komt dan wel goed lijkt me. Tenzij ze het voor elkaar krijgen om op Schiphol of zo een noodpaspoort te laten maken.RedHat schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:08:
En ze gaan het land uit.
Hij heeft al fotos laten maken van z'n jongste zoon (Waar z'n moeder de voogdij over heeft) om een paspoort te maken. We hebben al geprobeerd de belasting / FIOD te bellen echter is daar niemand meer.
Maandagmorgen meteen bellen en hopen dat ie nog int land is
Advocaat kan weinig meer doen aangezien hij niet meer in NL woonachtig is officiëel.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat lukt helaas wel vrij snel als je aandringt. Ik had die optie iig wel (ook op een vrijdag aangevraagd), maar heb ervoor gekozen toen om het maandag te krijgen omdat dat bakken met geld scheelde en dat nog net op tijd was voor mijn vakantie.beany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:13:
[...]
Paspoort krijg je niet binnen een paar dagen, dus dat weekend komt dan wel goed lijkt me. Tenzij ze het voor elkaar krijgen om op Schiphol of zo een noodpaspoort te laten maken.
Hm. Does not compute. Je kunt net zo goed beslag leggen onder iemand die in Griekenland woont, zolang de vermogensbestanddelen zich maar in Nederland bevinden. Maar goed, dat zal jouw advocaat hebben uitgezocht.RedHat schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:23:
[...]
Er is beslag gelegd.
Echter is het 'moeilijk' omdat hij geen woon of verblijfplaats (officiëel) heeft in NL. Hij heeft zich in NL uitgeschreven en een adres in Griekenland (waar hij overigens nooit zit).
Er is alleen wel een belangrijk verschil. De vennootschap is de schuldenaar van de loonbetalingsverplichting en kan dus gewoon rechtstreeks worden aangesproken zonder poespas. De bestuurder is alleen aansprakelijk indien hem een ernstig persoonlijk verwijt treft en daarvan is niet snel sprake. Je zult dat als eiser moeten bewijzen en je zit daar gewoon in een véél moeilijker positie dan wanneer je rechtstreeks met de vennootschap als schuldenaar te maken hebt.Volgens de advocaat maakt het weinig uit dat hij de BV verkocht heeft omdat hij idd persoonlijk aansprakelijk gesteld wordt voor de schade die is ontstaan door onbehoorlijk bestuur uit zijn (ex) BV.
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 29-01-2010 17:49 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 18:18 ]
Dit heb ik gedaan. Echter nog geen reactie.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:17:
Wat is het nut? Het zal niets veranderen aan de adviezen hier. Gezien het feit dat de boel (blijkbaar) failliet is zal je er niemand mee behoeden om met ze in zee te gaan. Verder geef je (onnodig) meer over je eigen identiteit kwijt en stel je jezelf onnodig bloot aan mogelijke risico's omtrent laster en of smaad.
Verder blijft het advies: beslag beslag beslag. Griekenland is gewoon een EU lidstaat en daarbinnen is beslagleggen geen onmogelijk gebeuren. Nogmaals begrijp ik compleet niet waarom de BV niet geplukt is zodra dat kon, waarom het vervolgens niet gebeurd is zodra duidelijk was dat de BV leeggetrokken werd en waarom ook nu weer niet conservatoir / pauliana- beslag wordt gelegd op het privévermogen van de 'baas'. Het is het dossier van de advocaat, dus hij kan hier ongetwijfeld beter een afweging in maken dan iedereen hier, maar ik snap het in ieder geval niet. Heb je hem (je advocaat) hier nu al eens naar gevraagd (en je dan niet weg laten sturen met een onduidelijk verhaal wat je zelf niet begrijpt. Als je advocaat het niet begrijpbaar uit kan leggen doet hij niet waarvoor hij betaald is).
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Je kunt een tuchtrechtelijke klacht indienen tegen een advocaat als hij tegenstrijdige belangen heeft gediend.RedHat schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:51:
Nee.
Advocaat hebben we na mijn vaders dood geen contact meer mee kunnen krijgen. Bleek achteraf een lijntje te hebben met een derde in de zaak die tegengestelde belangen had.
Mijn broer, die ook in hetzelfde bedrijf werkte, heeft faillissement aangevraagd. Was goedgekeurd door de rechter. En dat was dat.
We hadden geen zin om een nieuwe zaak te maken bij een nieuwe advocaat en hebben het uiteindelijk maar laten gaan. Verwerken is beter dan er jaren mee bezig zijn.
Wel een bizar einde mbt de advocaat.
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 12-03-2011 19:02 ]
Ga je nog iets doen met de tip van nare man?RedHat schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:58:
Nouja, op een gegeven moment was het X Failliet verklaren of niet. Later bleek dat er een derde schuldeiser was die geen faillissement wou aanvragen omdat het dan onder een curator zou vallen. Dat was overigens een grote organisatie.
Uiteindelijk hebben 3 schuldeisers (waaronder mijn broer) het boeltje toch failliet laten verklaren. Dit vond de advocaat klaarblijkelijk niet zo leuk (Omdat ze met partij x zat die dit absoluut niet wou).
De advocaat heeft dus alles tegen lopen houden, later bleek waarom. We konden geen contact meer krijgen (Als we belden was ze er nooit, zou terugbellen, is nooit gebeurt natuurlijk, echt met geen mogelijkheid contact kunnen krijgen).
Een bijzonder verhaal. Dacht dat dit alleen in piefpafpoeffilms kon
Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq