Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Nee.

Advocaat hebben we na mijn vaders dood geen contact meer mee kunnen krijgen. Bleek achteraf een lijntje te hebben met een derde in de zaak die tegengestelde belangen had.

Mijn broer, die ook in hetzelfde bedrijf werkte, heeft faillissement aangevraagd. Was goedgekeurd door de rechter. En dat was dat.

We hadden geen zin om een nieuwe zaak te maken bij een nieuwe advocaat en hebben het uiteindelijk maar laten gaan. Verwerken is beter dan er jaren mee bezig zijn.

Wel een bizar einde mbt de advocaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat een bizar einde, geen contact meer mee kunnen krijgen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik snap dat je voor verwerking gaat en ik weet ook niet wat beter is in deze. Soms is herstel beter dan door blijven vechten. Waar ik wel benieuwd naar ben, heb je nagedacht over 'n klacht bij de orde der advocaten?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
RedHat schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:51:
Nee.

Advocaat hebben we na mijn vaders dood geen contact meer mee kunnen krijgen. Bleek achteraf een lijntje te hebben met een derde in de zaak die tegengestelde belangen had.

Mijn broer, die ook in hetzelfde bedrijf werkte, heeft faillissement aangevraagd. Was goedgekeurd door de rechter. En dat was dat.

We hadden geen zin om een nieuwe zaak te maken bij een nieuwe advocaat en hebben het uiteindelijk maar laten gaan. Verwerken is beter dan er jaren mee bezig zijn.

Wel een bizar einde mbt de advocaat.
Je kunt een tuchtrechtelijke klacht indienen tegen een advocaat als hij tegenstrijdige belangen heeft gediend.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Nouja, op een gegeven moment was het X Failliet verklaren of niet. Later bleek dat er een derde schuldeiser was die geen faillissement wou aanvragen omdat het dan onder een curator zou vallen. Dat was overigens een grote organisatie.

Uiteindelijk hebben 3 schuldeisers (waaronder mijn broer) het boeltje toch failliet laten verklaren. Dit vond de advocaat klaarblijkelijk niet zo leuk (Omdat ze met partij x zat die dit absoluut niet wou).

De advocaat heeft dus alles tegen lopen houden, later bleek waarom. We konden geen contact meer krijgen (Als we belden was ze er nooit, zou terugbellen, is nooit gebeurt natuurlijk, echt met geen mogelijkheid contact kunnen krijgen).

Een bijzonder verhaal. Dacht dat dit alleen in piefpafpoeffilms kon :/

[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 12-03-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Zijn dat niet zo van die zaken waardoor je een advocaat kan aangeven bij zijn eigen balie?
(advocaat behoort toch de belangen van zijn client te behartigen => als dat in conflict komt met belangen andere client kan hij dat toch niet zo maar laten doorgaan??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

RedHat schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:58:
Nouja, op een gegeven moment was het X Failliet verklaren of niet. Later bleek dat er een derde schuldeiser was die geen faillissement wou aanvragen omdat het dan onder een curator zou vallen. Dat was overigens een grote organisatie.

Uiteindelijk hebben 3 schuldeisers (waaronder mijn broer) het boeltje toch failliet laten verklaren. Dit vond de advocaat klaarblijkelijk niet zo leuk (Omdat ze met partij x zat die dit absoluut niet wou).

De advocaat heeft dus alles tegen lopen houden, later bleek waarom. We konden geen contact meer krijgen (Als we belden was ze er nooit, zou terugbellen, is nooit gebeurt natuurlijk, echt met geen mogelijkheid contact kunnen krijgen).

Een bijzonder verhaal. Dacht dat dit alleen in piefpafpoeffilms kon :/
Ga je nog iets doen met de tip van nare man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Redhat, ik word helemaal depressief van dit topic. Dat jij op deze rationele manier kan doorgaan na alle gebeurtenissen, daar heb ik veel respect voor. When all else fails lucht het wellicht enorm op om de emotionele weg te volgen. En betekent dus met de auto naar Griekenland rijden met wat vrienden. Ik wens je veel sterkte, welke weg je ook volgt. Gecondoleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 08:25
Redhat, ten eerste nog gecondoleerd. Ik weet wat het is om je vader op vroege leeftijd te verliezen.

Voor de rest heb ik met niks anders dan open mond dit topic zitten lezen. Niet normaal dit!

STERKTE!

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 17:33
Ik heb het topic vandaag pas zien staan. Heb het meteen maar helemaal doorgelezen. Het is echt te bizar voor woorden. Gecondoleerd en vooral veel sterkte!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste