DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Gecondoleerd..
Saved by the buoyancy of citrus
Nederlands is makkelijker als je denkt
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
RedHat heel veel sterkte de komende tijd.
Gecondoleerd...

Het is heel shocking om op de laatste pagina te lezen dat RedHat's vader vannacht overleden is.
Ik hoop van harte dat dit de eerste en vooral de laatste topic is die zo eindigt.
RedHat, gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en overige nabestaanden gewenst.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Dit is vreselijk!
Gecondoleerd, alle sterkte toegewenst aan jou en alle familieleden.
Ik was gister thuis en mijn vader ook. Mijn moeder was boodschappen doen en m'n vriendin was boven. M'n pa ging naar de WC. Op een gegeven moment dacht ik hey laat ik toch maar even kijken. Terwijl ik opstond hoorde ik een klap. M'n vader lag half in de wc half in de gang. Zijn ogen draaide weg. Ik heb 1-1-2 gebeld die gauw ter plaatse waren. Ambulancepersoneel kwam binnen en riep meteen een 2e ambulance op. Na een tijd hem ter plaatse geholpen te hebben vertrokken ze in de ambulance. In de tussentijd was m'n moeder teruggekomen van boodschappen doen en kon meteen de voordeur uit om nog met de ambulance mee te kunnen. Eén ambulance knalde de auto op kruispunten zodat de andere door kon rijden.
In het ziekenhuis (ik ben er later naar toe gereden) werden we ontvangen en moesten we een afgesloten kamer in (de familliekamer). Op dat moment wisten we dat het toch wel heel erg was. Even later kregen we het te horen; m'n vader heeft een hersenbloeding gehad in de stam van zijn hersens. Ze konden hem nog wel tot de avond kunstmatig in leven houden maar dan moesten de stekkers er toch echt uit
De famillie kon nog afscheid nemen en 's avonds rond half 9 is hij gestorven.
Ik heb de laatste tijd veel tijd met mijn vader doorgebracht omdat hij ontslagen was (zie topic) en ik herstellende ben van een zwaar motorongeluk.
Het was mijn vader, maar nog véél meer mijn vriend. Ik kan alleen maar hopen dat hij op een betere plek is.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Denk de komende tijd vooral aan jezelf, en minder aan de periode waar dit topic over gaat. Je eigen fysieke en geestelijke toestand is belangrijker dan het al dan niet ontvangen van een zak geld.
Sterkte.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
I mentioned it once, but I think I got away with it.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Kater? Eerst water, de rest komt later
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Nogmaals sterkte! Je had duidelijk een betere band met je vader dan ik met de mijne en dat is zeker benijdenswaardig.
Liege, liege, liegebeest!
Die is zelfs niet bereikbaar. Iemand heeft hem gemaild met het nieuws maar hij staat ons iig niet te woord.cailin_coilleach schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:03:
Ik hoop dat dit nog niet misplaatst is om te zeggen, maar met het oog op al het voorgaande in het topic denk ik dat het ook best wrang is dat de hufterige werkgever zich nu in z'n handjes staat te wringen: die hoeft namelijk het hele ontslaggebeuren ook niet meer af te werken.
Nogmaals sterkte! Je had duidelijk een betere band met je vader dan ik met de mijne en dat is zeker benijdenswaardig.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe dan ook is ie nog niet van de zaak af, want dingen als pensioenen e.d. moeten alsnog met de nabestaanden worden afgehandeld. Houd die advocaat nog maar even achter de hand aub.RedHat schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:40:
[...]
Die is zelfs niet bereikbaar. Iemand heeft hem gemaild met het nieuws maar hij staat ons iig niet te woord.
hufter.
People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Redhat, heel veel sterkte voor jou en je familie toegewenst.
Your lack of planning is not my emergency
Nogmaals sterkte!!!!
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2
Redhat gecondoleerd man lees dit topic vandaag voor het eerst.cailin_coilleach schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:03:
Ik hoop dat dit nog niet misplaatst is om te zeggen, maar met het oog op al het voorgaande in het topic denk ik dat het ook best wrang is dat de hufterige werkgever zich nu in z'n handjes staat te wringen: die hoeft namelijk het hele ontslaggebeuren ook niet meer af te werken.
Wat misschien ook nog wel belangrijk is als je vader op het moment van sterven nog in "dienstverband"
was/is; is er meestal nog een clausule die vermeld dat een werknemer die tijdens (in) diensttijd komt te overlijden de nabestaanden/familie dan recht hebben op een loonderving van 12/18 maanden tot na overlijden.
Ik zou als ik jou was in deze moeilijk tijd toch nog eens contact opnemen met jullie advocaat.
en die mogelijkheid niet na te laten die kip tot de laatste veer te plukken
The answer is 42.
geheelonthouder met geheugenverlies
Sterkte!!
Heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies, voor jou en voor je familie!RedHat schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:31:RIP
Mijn lieve pappa is helaas vandaag heengegaan. Hij is gestorven aan een hersenbloeding in de stam van zijn hersens. Woorden schieten te kort. Een man van 52. Veel te jong heen gegaan.
Lieve pappa, bij deze wil ik je vertellen dat ik de zaak met alle liefde overneem. Ik weet hoe je over bepaalde zaken dacht en wil dit in ieder geval voor je doen.
Lieve pappa, ik hou van jou! Naast een pappa ben jij misschien nog meer mijn vriend geweest. Niet geweest, maar dat zul je altijd zijn. Ik hou van jou!
ten tweede
ook natuurlijk denken aan het nabestaandenpensioen wat je dan van de werkgever krijgt.was/is; is er meestal nog een clausule die vermeld dat een werknemer die tijdens (in) diensttijd komt te overlijden de nabestaanden/familie dan recht hebben op een loonderving van 12/18 maanden tot na overlijden.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ik heb op dezelfde manier, zoals jij beschrijft, mijn opa dood zien gaan (hartaanval). Ik was toen een jaar of 8 of 9. Ik herinner het me als de dag van gisteren. Het ergste wat me bijgebleven is, is de blik in mijn vader's ogen toen ie de badkamerdeur open trapte en hem daar zag liggen, hij stortte volledig in. Vergeet ik nooit meer.
3 jaar geleden heeft mijn vader weer op zijn beurt een hartaanval gehad maar wel overleefd, de hulpdiensten waren er op tijd bij. Hij was toen 44. Die hartaandoeningen zit bij ons in de familie, grote kans dat ik het ook heb, al hoop ik van niet natuurlijk. Dat is natuurlijk niet te vergelijken met jou omdat jij hem dood heb zien gaan maar ik weet hoe je je voelt. Ik stortte ook volledig in toen ik hem daar zag liggen in dat ziekenhuis met naalden, apparatuur en bloed. Zoiets moet een kind gewoon niet zien, ongeacht de leeftijd. Maar ik was er snel overheen, wat dat betreft zijn we best sterk.
Dingen als dit zijn niet te beschrijven met woorden dus dat ga ik ook niet doen. Bij deze gecondoleerd en ontzettend veel sterkte aan jou en je familie!
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
[ Voor 98% gewijzigd door engelbertus op 11-01-2010 09:40 ]
Ik heb al veel heftige topics gezien hier, maar ik schoot toch echt even vol bij het bericht van het overlijden van je vader.
Ik lurkte hier de hele tijd mee omdat ik de situatie herken en weet dat zoiets als dit ontslag je leven er niet aangenamer op maakt. Daarnaast heb ik ook het bijna overlijden van mijn schoonvader meegemaakt bij een hersenbloeding. Ik had dan uiteraard ook graag een ander soort update gezien dan dit verschrikkelijke bericht...
Gecondoleerd met het verlies van je vader. Veel sterkte voor jou en je familie!
Ook ik heb dit topic in read only mode gelezen, met veel interesse. Ik heb jaren geleden mijn vader ook gevonden in de badkamer na een hersenbloeding, dat beeld zie ik nog regelmatig voor mij. Ik hoop dat je met de tijd de mooie, betere en fijne gedachten aan jouw vader, jouw grote vriend, de overhand krijgen.
Heel veel sterkte voor jou en je familie met het verwerken van dit verlies en de verdere afwikkeling van zaken.
Ongeloofelijk dat dit zo heeft moeten verlopen.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ook iedereen bedankt die een kaartje hebben gestuurd!
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Bizar zeg
Veel sterkte voor jou en je familie.
Bij deze wil ik je condoleren met het grote verlies en jou heel erg veel sterkte wensen.RedHat schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:31:RIP
Mijn lieve pappa is helaas vandaag heengegaan. Hij is gestorven aan een hersenbloeding in de stam van zijn hersens. Woorden schieten te kort. Een man van 52. Veel te jong heen gegaan.
Lieve pappa, bij deze wil ik je vertellen dat ik de zaak met alle liefde overneem. Ik weet hoe je over bepaalde zaken dacht en wil dit in ieder geval voor je doen.
Lieve pappa, ik hou van jou! Naast een pappa ben jij misschien nog meer mijn vriend geweest. Niet geweest, maar dat zul je altijd zijn. Ik hou van jou!
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Jij en je familie heel veel sterkte gewenst bij het verwerken van dit tragische verlies.
Veel sterkte voor jou en je fam..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Hij heeft salaris zelfs nog steeds niet overgemaakt (Op die 3 maanden van hierboven na dan)... Hij moet december nog steeds betalen, doet hij ook niet meer.
Wel heeft ie een nieuwe BMW X5 voor zichzelf gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 18-01-2010 12:05 ]
Volgens advocaat maakt het weinig uit omdat hij persoonlijk aangeslagen wordt omdat ie nalatig is geweest.
Mijn broer werkt ook voor hem en als ze contact willen met de nieuwe 'werkgever' kunnen ze het oude 06-nummer bellen van de baas (Afsluittoon) of mailen naar een hotmail adres (
Dit zaakje stinkt ontzettend. Advocaat gaat het verder allemaal uitzoeken.
Allejezus wat een ellendige rat zeg, dat soort mensen gun je het licht in de ogen toch nietRedHat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:56:
Werkgever is niet bereikbaar. Op mails en op telefoontjes reageerd hij niet (Hij neemt zijn telefoon helemaal niet meer op). Mijn vader is op donderdag 14 januari gecremeerd.
Hij heeft salaris zelfs nog steeds niet overgemaakt (Op die 3 maanden van hierboven na dan)... Hij moet december nog steeds betalen, doet hij ook niet meer.
ik hoop oprecht dat je hem op elke manier pakt dat je hem pakken kunt. Dit is zelfs voorbij het punt van iemand in de zeik nemen 'oO Onbegrijpelijk dat je zo min respect op kunt brengen voor een werknemer van je en al helemaal in de situatie waar jij en je famie nu in zit.RedHat schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 11:11:
Baas heeft het bedrijf verkocht.
Volgens advocaat maakt het weinig uit omdat hij persoonlijk aangeslagen wordt omdat ie nalatig is geweest.
Mijn broer werkt ook voor hem en als ze contact willen met de nieuwe 'werkgever' kunnen ze het oude 06-nummer bellen van de baas (Afsluittoon) of mailen naar een hotmail adres ()
Dit zaakje stinkt ontzettend. Advocaat gaat het verder allemaal uitzoeken.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Op het adres zit een accountant kantoor (Die afaik geen nevenactiviteiten mag hebben en dus nooit een beveiligingsbedrijf zouden kunnen overkopen).
Woensdag de baas even vergezellen met een bezoekje.
https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl
Wees er maar blij mee, dat is namelijk het stomste wat ie had kunnen doen - nu zal geen enkele rechter enige vorm van coulance meer met hem hebben, en zo'n X5 brengt leuke centen op in geval van inbeslagname e.d.RedHat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:56:
[ Voor 9% gewijzigd door curry684 op 27-01-2010 11:14 ]
Verwijderd
Daarnaast de bestuurder van de BV wegens onbehoorlijk bestuur aansprakelijk stellen voor de schulden van de BV evt. vergezeld met een conservatoir beslag op z'n privébezittingen.
Jouw advocaat moet wat meer beslag leggen.. het is inmiddels wel duidelijk dat die kerel z'n vermogen gewoon verstopt en verplaatst als hij moet betalen. Dan moet je niet achter de feiten aan blijven hobbelen.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 11:20 ]
Er is beslag gelegd.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:18:
Dit soort gelazer krijg je als de advocaat dus (blijkbaar) nog steeds geen beslag bij de B.V. heeft gelegd. Nu maar even snel een vordering tot vernietiging van de rechtshandelingen wegens paulianeus handelen instellen en (pauliana-)beslag leggen op alle zaken die vervreemd zijn.
Daarnaast de bestuurder van de BV wegens onbehoorlijk bestuur aansprakelijk stellen voor de schulden van de BV evt. vergezeld met een conservatoir beslag op z'n privébezittingen.
Jouw advocaat moet wat meer beslag leggen.. het is inmiddels wel duidelijk dat die kerel z'n vermogen gewoon verstopt en verplaatst als hij moet betalen. Dan moet je niet achter de feiten aan blijven hobbelen.
Echter is het 'moeilijk' omdat hij geen woon of verblijfplaats (officiëel) heeft in NL. Hij heeft zich in NL uitgeschreven en een adres in Griekenland (waar hij overigens nooit zit).
Volgens de advocaat maakt het weinig uit dat hij de BV verkocht heeft omdat hij idd persoonlijk aansprakelijk gesteld wordt voor de schade die is ontstaan door onbehoorlijk bestuur uit zijn (ex) BV.
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 27-01-2010 11:27 ]

Het is dus vandaag bezoektijd, wat wil je precies gaan doen met je bezoek RedHat? Psychologische oorlogsvoering of druk op de ketel zetten?
Ik hoop overigens niet dat ik gelijk krijg maar de kans dat hij van de ene op de andere dag weg is van z'n woonadres, lijkt me niet geheel onrealistisch. In ieder geval goed je advocaat laten rennen, hij wordt ergens voor betaald dus dan moet hij z'n werk ook gewoon goed doen. Niet dat je later opeens achteraan staat in de rij en er niks meer over is.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 11:28 ]
Zijn BMW stond er, maar hij laat z'n vriendin open doen. Ook waren er wat deurwaarders die nog wat kwamen halen op zijn (niet officiële verblijfadres). Echter zegt z'n vriendin dat de baas daar niet woont (wat officiëel ook zo is) terwijl hij gewoon op de bank zit TV te kijkenJejking schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:24:
Dit is echt beneden alle peil
Het is dus vandaag bezoektijd, wat wil je precies gaan doen met je bezoek RedHat? Psychologische oorlogsvoering of druk op de ketel zetten?
Ik hoop overigens niet dat ik gelijk krijg maar de kans dat hij van de ene op de andere dag weg is van z'n woonadres, lijkt me niet geheel onrealistisch. In ieder geval goed je advocaat laten rennen, hij wordt ergens voor betaald dus dan moet hij z'n werk ook gewoon goed doen. Niet dat je later opeens achteraan staat in de rij en er niks meer over is.

Maarja, huisvredebreuk is niet de juiste weg terwijl er nog een zaak loopt.
Vanmiddag wordt de advocaat nog een keer gebeld en zal ik samen met mijn moeder bovenstaande reacties doornemen met de advocaat.
Dan zal ik ook even precies vragen wat ze nu wél hebben gedaan zodat ik jullie goed op de hoogte kan brengen. Laatste weken zijn nogal emotioneel verlopen dus er is weinig blijven hangen
[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 27-01-2010 11:30 ]
Ze doen al niet meer boodschappen in Bussum omdat ze daar op straat aangesproken worden. Dus ik vermeen van welJejking schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:32:
Heeft die man niet toevallig nog meer op z'n kerfstok? In dat geval zeg ik: http://www.opgelicht.nl/ en langssturen.

Overigens is de nieuwe holder een Accountantskantoor. Mogen accountantskantoren wel nevenactiviteiten hebben
Dat accountantskantoor gebeld en we zouden teruggebeld worden (eergister) maar dit hebben ze niet gedaan. Vandaag weer achteraan bellen (mede ook omdat m'n broer nog in dienst was (alsmede mijn vader officieel dus ook) en nu dus w.s. ook geen salaris meer krijgt etc)
[ Voor 40% gewijzigd door RedHat op 27-01-2010 11:38 ]
Hij heeft al fotos laten maken van z'n jongste zoon (Waar z'n moeder de voogdij over heeft) om een paspoort te maken. We hebben al geprobeerd de belasting / FIOD te bellen echter is daar niemand meer.
Maandagmorgen meteen bellen en hopen dat ie nog int land is

Advocaat kan weinig meer doen aangezien hij niet meer in NL woonachtig is officiëel.
Paspoort krijg je niet binnen een paar dagen, dus dat weekend komt dan wel goed lijkt me. Tenzij ze het voor elkaar krijgen om op Schiphol of zo een noodpaspoort te laten maken.RedHat schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:08:
En ze gaan het land uit.
Hij heeft al fotos laten maken van z'n jongste zoon (Waar z'n moeder de voogdij over heeft) om een paspoort te maken. We hebben al geprobeerd de belasting / FIOD te bellen echter is daar niemand meer.
Maandagmorgen meteen bellen en hopen dat ie nog int land is
Advocaat kan weinig meer doen aangezien hij niet meer in NL woonachtig is officiëel.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat lukt helaas wel vrij snel als je aandringt. Ik had die optie iig wel (ook op een vrijdag aangevraagd), maar heb ervoor gekozen toen om het maandag te krijgen omdat dat bakken met geld scheelde en dat nog net op tijd was voor mijn vakantie.beany schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:13:
[...]
Paspoort krijg je niet binnen een paar dagen, dus dat weekend komt dan wel goed lijkt me. Tenzij ze het voor elkaar krijgen om op Schiphol of zo een noodpaspoort te laten maken.
Hm. Does not compute. Je kunt net zo goed beslag leggen onder iemand die in Griekenland woont, zolang de vermogensbestanddelen zich maar in Nederland bevinden. Maar goed, dat zal jouw advocaat hebben uitgezocht.RedHat schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:23:
[...]
Er is beslag gelegd.
Echter is het 'moeilijk' omdat hij geen woon of verblijfplaats (officiëel) heeft in NL. Hij heeft zich in NL uitgeschreven en een adres in Griekenland (waar hij overigens nooit zit).
Er is alleen wel een belangrijk verschil. De vennootschap is de schuldenaar van de loonbetalingsverplichting en kan dus gewoon rechtstreeks worden aangesproken zonder poespas. De bestuurder is alleen aansprakelijk indien hem een ernstig persoonlijk verwijt treft en daarvan is niet snel sprake. Je zult dat als eiser moeten bewijzen en je zit daar gewoon in een véél moeilijker positie dan wanneer je rechtstreeks met de vennootschap als schuldenaar te maken hebt.Volgens de advocaat maakt het weinig uit dat hij de BV verkocht heeft omdat hij idd persoonlijk aansprakelijk gesteld wordt voor de schade die is ontstaan door onbehoorlijk bestuur uit zijn (ex) BV.
Dus om nou te zeggen dat het 'weinig uitmaakt' dat de vennootschap verkocht is...dat zou ik niet zomaar willen zeggen. Maar goed, ook hier, het is niet mijn zaak natuurlijk. Just some words of advice
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Wat een walgelijke praktijken houdt die vent er op na.
Hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen weet ik ook niet
Ik mag denk ik nu wel de BV posten dunkt mij?
[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 29-01-2010 17:49 ]
Verwijderd
Verder blijft het advies: beslag beslag beslag. Griekenland is gewoon een EU lidstaat en daarbinnen is beslagleggen geen onmogelijk gebeuren. Nogmaals begrijp ik compleet niet waarom de BV niet geplukt is zodra dat kon, waarom het vervolgens niet gebeurd is zodra duidelijk was dat de BV leeggetrokken werd en waarom ook nu weer niet conservatoir / pauliana- beslag wordt gelegd op het privévermogen van de 'baas'. Het is het dossier van de advocaat, dus hij kan hier ongetwijfeld beter een afweging in maken dan iedereen hier, maar ik snap het in ieder geval niet. Heb je hem (je advocaat) hier nu al eens naar gevraagd (en je dan niet weg laten sturen met een onduidelijk verhaal wat je zelf niet begrijpt. Als je advocaat het niet begrijpbaar uit kan leggen doet hij niet waarvoor hij betaald is).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 18:18 ]
Dit heb ik gedaan. Echter nog geen reactie.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:17:
Wat is het nut? Het zal niets veranderen aan de adviezen hier. Gezien het feit dat de boel (blijkbaar) failliet is zal je er niemand mee behoeden om met ze in zee te gaan. Verder geef je (onnodig) meer over je eigen identiteit kwijt en stel je jezelf onnodig bloot aan mogelijke risico's omtrent laster en of smaad.
Verder blijft het advies: beslag beslag beslag. Griekenland is gewoon een EU lidstaat en daarbinnen is beslagleggen geen onmogelijk gebeuren. Nogmaals begrijp ik compleet niet waarom de BV niet geplukt is zodra dat kon, waarom het vervolgens niet gebeurd is zodra duidelijk was dat de BV leeggetrokken werd en waarom ook nu weer niet conservatoir / pauliana- beslag wordt gelegd op het privévermogen van de 'baas'. Het is het dossier van de advocaat, dus hij kan hier ongetwijfeld beter een afweging in maken dan iedereen hier, maar ik snap het in ieder geval niet. Heb je hem (je advocaat) hier nu al eens naar gevraagd (en je dan niet weg laten sturen met een onduidelijk verhaal wat je zelf niet begrijpt. Als je advocaat het niet begrijpbaar uit kan leggen doet hij niet waarvoor hij betaald is).
Wel worden we door bedrijven gebeld die ook 'slachtoffer' zijn. Beslaglegging is volgens mij al lang gedaan echter zijn er meer gedupeerden.
iig worden de krachten gebundelt.
Schade loopt echt in de tonnen.