Wow, hij is lekker snel zeg! Ik was al geen klager over de vorige rom, maar dit is wel erg lekker. Eventjes alles terug synchroniseren, en gelijk maar de lay-out weer wat anders opgezet (wat is dat toch leuk met Sense hé). Dus ik kan er weer helemaal tegenaan!
Er blijken trouwens met Htc Sync in Windows 7 wel wat problemen te zijn.
Gelukkig kan je de drivers pushen in apparaatbeheer met deze zip:
hier
Ben ik de enige met dat probleem?
Gelukkig kan je de drivers pushen in apparaatbeheer met deze zip:
hier
Ben ik de enige met dat probleem?
[ Voor 3% gewijzigd door DennusB op 15-09-2009 21:01 ]
Owner of DBIT Consultancy
Nee ik had hetzelfde probleem met windows 7, maar de drivers handmatig installeren lossen het inderdaad op
Dit probleem heeft zichzelf inmiddels opgelost, na een keer of 6 connecten (waarbij hij eerst zichtbaar gemaakt moest worden) doet hij het nu ineens wel automatisch.Biggg schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:30:
[...]
Ik heb ditzelfde probleem, het blijft maar 120 seconden zichtbaar. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden. Ik heb behoorlijk zitten googelen, maar ik kan niks vinden. In de market zie ik ook geen apps staan die dit doen. Is dit specifiek voor de hero dat je het niet kan instellen?
Zo nieuwe Rom erop gepleurd. Nu maar eens kijken wat er verbeterd is. Hopelijk is internetconnectie verbeterd, die haperde bij mij nogal eens.
Bedankt voor de mirror DennusB. HTC-site was iets overbelast.
Bedankt voor de mirror DennusB. HTC-site was iets overbelast.
Anoniem: 167272
Ik heb dus de Zweedse ROM met exact hetzelfde versienummer... is er enig verschil met de NL/US ROM? Downloadbestand is precies even groot, maar daar mag ik vast niet op af gaan
Nederlandse site heeft nu ook de ROM Update 
ROM Upgrade for HTC Hero_2.73.405.5
An updated ROM is now available for HTC Hero customers to download. As always, HTC is committed to providing customers with the best possible mobile experience.
Download: hier
Datum: 11-09-2009
An updated ROM is now available for HTC Hero customers to download. As always, HTC is committed to providing customers with the best possible mobile experience.
[ Voor 80% gewijzigd door Sypher op 15-09-2009 21:24 ]
Ja klopt. Alleen is die server dramatisch traag.Sypher schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:23:
Nederlandse site heeft nu ook de ROM Update
Ik zal nog 1x mijn mirror link posten(als de modjes het goed vinden):
http://www.brouwernetwork.nl/2009/09/15/htc-hero-update/
update gedaan, bevalt prima. krijg nu alleen telkens de melding (in melding balk) "Gegevens roaming: de gegevensverbinding is verbroken...." en de rest valt niet te lezen.
ik heb momenteel nog geen mobiel internet op mijn abbo (nummer nog steeeds niet overgezet)
ik heb alle opties in gegevens roaming uitgeschakelt, vraag me dan ook af waar deze melding nu zo vandaan komt..
ik heb momenteel nog geen mobiel internet op mijn abbo (nummer nog steeeds niet overgezet)
ik heb alle opties in gegevens roaming uitgeschakelt, vraag me dan ook af waar deze melding nu zo vandaan komt..
Anoniem: 313208
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die eerst een backup hebben gemaakt met mybackup daarna de nieuwe rom hebben geinstalleerd, en dan alle sms’jes en instellingen weer terug hebben gezet.
Kortom: ben benieuwd of dit helemaal goed gaat.
zal me hier maar effe bekend maken, sinds 3 weken trotse bezitter van de Hero, al veel geinstalleerd maar nog niks geroot etc, is me op dit moment ook nog effe te veel van het goede.
bedankt voor de snelle link Dennus
bedankt voor de snelle link Dennus
dan zal ik je straks effe bijbrengen want dat is precies wat ik nu doeAnoniem: 313208 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:44:
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die eerst een backup hebben gemaakt met mybackup daarna de nieuwe rom hebben geinstalleerd, en dan alle sms’jes en instellingen weer terug hebben gezet.
[ Voor 50% gewijzigd door Incolumis op 15-09-2009 21:45 ]
I hide at work because good employees are hard to find.
Instellingen raak je kwijt. De rest niet.Anoniem: 313208 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:44:
Smsjes, contacten, mails en dat soort dingen gingen perfect. Evenals applicaties.Anoniem: 313208 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:44:
Instellingen gingen (qua homescherm) voor geen meter. Na het restoren van mijn Home instellingen zat ik alsnog met het standaard homescherm

Het is wel zo ingesteld, maar dat was het enige wat niet werkte.
Verder MyBackup =
ja had dat eens gedaan bij mijn G1 en dat ging allemaal goed!Alle sms berichten kreeg ik terug en de apps ook!Anoniem: 313208 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:44:
dit zou ik ook graag willen wetenAnoniem: 167272 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:19:
Ik heb dus de Zweedse ROM met exact hetzelfde versienummer... is er enig verschil met de NL/US ROM? Downloadbestand is precies even groot, maar daar mag ik vast niet op af gaan
De ROMS zijn exact hetzelfde, aangezien de MD5 hashes overeenkomen
Het maakt dus niet uit welke je gebruikt!
Wat is die Hboot? Is dit niet de oplossing dan ervoor http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=559613 ??Havocnl schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:51:
[...]
thanx voor de mirror!
Ga hem niet installeren want heb de ROM al via de MCR 2.2 en kan zo tenminste de fastboot methode nog gebruiken voor recovery doeleinden, dat kan met de officiële nieuwe update niet meer omdat deze de hboot vervangt.
btw: Je kan in de settings --> sound & display "animation" aanvinken. dan ziet het geheel er nog toffer uit, ala iphone. (dit stond bij mij standaard uit, dus mss bij anderen ook)
Ik heb de nieuwe rom geinstalleerd en de "google sync" opties lijken weg te zijn. Ik kan niet meer selecteren dat een contact een google contact is en ook kan ik niet meer alleen "my contacts" syncen..
Deze opties lijken verdwenen te zijn, erg vervelend.
Heeft nog iemand hier last van?
blijkbaar wel
blijkbaar wel
[ Voor 17% gewijzigd door maartenvdv737 op 15-09-2009 22:11 ]
Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
pff kan maar niet syncen, op windows 7 en xp geprobeerd, de Hero kan mijn pc's niet vinden. iemand een idee? het werkte vorige week wel
I hide at work because good employees are hard to find.
Dus als ik je probleem goed begrijp, als jij een nieuw contact aanmaakt. Kun jij in de dropdownlist van soort contact enkel sim en telefoon selecteren?maartenvdv737 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:04:
Ik heb de nieuwe rom geinstalleerd en de "google sync" opties lijken weg te zijn. Ik kan niet meer selecteren dat een contact een google contact is en ook kan ik niet meer alleen "my contacts" syncen..
blijkbaar wel
En hoe bedoel je dat met het synchoniseren, met je contacten op de google server?
Ik heb dat probleem ook. Je kan ook niet meer aangeven dat ie bij dubbele alleen de Google contact moet weergeven, ondanks dat Google contacten wel in de contactenlijst staan. En mensen die in je SIM staan kan je niet aan Facebook koppelen, dus moet je die eerst naar je telefoon kopieëren, met het gevolg dat sommige contacten er nu 3 keer in staan....maartenvdv737 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:04:
blijkbaar wel
Hopelijk komt er snel een fix uit. Had ook geen back-up gedaan dus alle smsjes kwijt... Niet dat daar superbelangrijke dingen in stonden, maar nu lijkt de telefoon weer zo kaal. Gelukkig het gros van de contacten wel bij Google staan.
Ticking away the moments that make up the dull day
Sinds de update kan ik bij contacten--> weergeven m'n google contacten niet meer wegvinken (alleen nog Telefoon en Sim). Hebben meer mensen hier last van? Aangezien ik het persoonlijk enorm irritant vind, contacten wil ik alleen voor telefoonnummers gebruiken. Of kijk ik scheef?
Nee Giel, ik denk dat Maarten en ik hetzelfde probleem als jij hebben.GielFox schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:29:
Sinds de update kan ik bij contacten--> weergeven m'n google contacten niet meer wegvinken (alleen nog Telefoon en Sim). Hebben meer mensen hier last van? Aangezien ik het persoonlijk enorm irritant vind, contacten wil ik alleen voor telefoonnummers gebruiken. Of kijk ik scheef?
Edit: ik denk dat je er anders mee om moet gaan. Hij prefereert altijd Google contacts boven alles. Als je dus zorgt dat die niet dubbel zijn met een andere bron heb ik je denk ik geen probleem. Mensen die dus alles strak in Google hebben bijgehouden ervaren dit denk ik niet als een probleem.
[ Voor 24% gewijzigd door Radagast2005 op 15-09-2009 22:51 . Reden: nieuw inzicht ]
Ticking away the moments that make up the dull day
En uiteraard heb ik ook de nieuwe rom geinstalleerd. Het is, zoals veel mensen opmerken, echt een verbetering!
Alleen ik heb één probleem. Eerder knipperde de trackball als ik nieuwe mail (Gmail en Hotmail) had. Dit vond ik erg handig, aangezien ik verder alle meldingen uit had gezet voor e-mail. Nu knippert de trackball echter niet meer. Ik heb alle instellingen nagelopen, maar ik kan dit volgens mij nergens instellen. Iemand enig idee hoe ik de trackball weer kan laten knipperen bij nieuwe e-mails?
Alleen ik heb één probleem. Eerder knipperde de trackball als ik nieuwe mail (Gmail en Hotmail) had. Dit vond ik erg handig, aangezien ik verder alle meldingen uit had gezet voor e-mail. Nu knippert de trackball echter niet meer. Ik heb alle instellingen nagelopen, maar ik kan dit volgens mij nergens instellen. Iemand enig idee hoe ik de trackball weer kan laten knipperen bij nieuwe e-mails?
Dat is vervelend, aangezien ik helemaal niet met Google contacts werk maar hij (ik geloof doordat ik Mybackup heb gebruikt) alle addressen waar ik vanuit Gmail ooit naar gemaild heb, nu als google contact zie. Wordt zo te zien handmatig verwijderen en dan alleen sim nog op weergeven laten staan oid, maar erg vervelend..Radagast2005 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:44:
[...]
Nee Giel, ik denk dat Maarten en ik hetzelfde probleem als jij hebben.
Edit: ik denk dat je er anders mee om moet gaan. Hij prefereert altijd Google contacts boven alles. Als je dus zorgt dat die niet dubbel zijn met een andere bron heb ik je denk ik geen probleem. Mensen die dus alles strak in Google hebben bijgehouden ervaren dit denk ik niet als een probleem.
Anoniem: 313208
Ik heb eeen probleem. Zodra ik de rom installer gebruik dan reboot mijn HTC en zie ik een wit scherm met 3 androids onderin .. nog geen 2 seconden later reboot mijn HTC zich en boot dan normaal de telefoon weer op.
Daarna komt de rom installer met FOUT 171
Iemand bekend met dit probleem ?
Ik heb hier helemaal geen last van. Ik gebruik de Google Contacts verder niet, heb alles in Exchange staan. Heb netjes aangegeven dat ik alleen die wil zien en dat dat ook de leider is bij dubbele contacten. Werkt prima.Radagast2005 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:27:
[...]
Ik heb dat probleem ook. Je kan ook niet meer aangeven dat ie bij dubbele alleen de Google contact moet weergeven, ondanks dat Google contacten wel in de contactenlijst staan. En mensen die in je SIM staan kan je niet aan Facebook koppelen, dus moet je die eerst naar je telefoon kopieëren, met het gevolg dat sommige contacten er nu 3 keer in staan....
Hopelijk komt er snel een fix uit. Had ook geen back-up gedaan dus alle smsjes kwijt... Niet dat daar superbelangrijke dingen in stonden, maar nu lijkt de telefoon weer zo kaal. Gelukkig het gros van de contacten wel bij Google staan.
HTC Sync in orde?Anoniem: 313208 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:55:
Ik heb eeen probleem. Zodra ik de rom installer gebruik dan reboot mijn HTC en zie ik een wit scherm met 3 androids onderin .. nog geen 2 seconden later reboot mijn HTC zich en boot dan normaal de telefoon weer op.
[ Voor 18% gewijzigd door Beekforel op 15-09-2009 22:59 ]
bij die RUU updater zit een readme met een docje, laatste pagina oid staan aantal foutcodes, mischien valt daaruit te halen wat het is?Anoniem: 313208 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:55:
Gaat het bij sommige mensen wel vlekkeloos met de contacten??
Ik gebruik alleen google contacts, wil geen gegevens zien van mijn sim of uit het tlf geheugen. Voordat ik de nw rom erop zet wil ik wel zeker weten dat het bij sommige wel vlekkeloos gaat zonder contactpersonen en multiple agenda problemen.
Ik gebruik alleen google contacts, wil geen gegevens zien van mijn sim of uit het tlf geheugen. Voordat ik de nw rom erop zet wil ik wel zeker weten dat het bij sommige wel vlekkeloos gaat zonder contactpersonen en multiple agenda problemen.
Anoniem: 104511
Vanmiddag ook de nieuwe ROM geinstalleerd, geeft duidelijk een performance boost en hier en daar wat extra functionaliteit (zo krijg je bij het toevoegen van een nummer van SMS bv als je 'toevoegen aan contacten' doet meteen een optie om een nieuw contact te maken).
Alleen ik dacht handig een backupje van alles te maken met een progje uit de market (mybackup). Dit leek goed maar de settings backup deed m'n Hero geen goed (constant een melding dat een android proces genokt was). Uiteindelijk reset, ik had m'n nummers nog (gesynced met google, zonder dat ik het doorhad, godzijdank). SMS'jes en logs overgezet en alles doet het. Alleen mn homescreens dus ff opnieuw aanmaken.
Wel een dingetje, volgens mij heeft dat backup prog alle sms'jes op de SIM gezet, evenals favourites. Hoe krijg ik die in vredesnaam er weer af en gewoon op de telefoon? of SD?
Alleen ik dacht handig een backupje van alles te maken met een progje uit de market (mybackup). Dit leek goed maar de settings backup deed m'n Hero geen goed (constant een melding dat een android proces genokt was). Uiteindelijk reset, ik had m'n nummers nog (gesynced met google, zonder dat ik het doorhad, godzijdank). SMS'jes en logs overgezet en alles doet het. Alleen mn homescreens dus ff opnieuw aanmaken.
Wel een dingetje, volgens mij heeft dat backup prog alle sms'jes op de SIM gezet, evenals favourites. Hoe krijg ik die in vredesnaam er weer af en gewoon op de telefoon? of SD?
Anoniem: 97471
Ik krijg het syncen met Google helemaal niet meer voor elkaar helaas, de applicatie crasht als je synchroniseren aanklikt. Meer mensen hier last van?MarkBM schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:50:
Ik heb (nog) niets geupdate, maar klinkt alsof het toch niet zo'n succes is geworden als dat iedereen had verwacht? Qua snelheid een enorme pluspunt, qua contactpersonen & syncen een dikke min dus. Is er nu nog een groot verschil tussen de officiële nieuwe update van HTC of de Modaco ROM te installeren?
Daarnaast lees ik veel klachten over het tooltje Mybackup. Zijn er ook goede ervaringen mee? En de mensen met klachten: Mislukt met Lite of Pro versie?
Daarnaast lees ik veel klachten over het tooltje Mybackup. Zijn er ook goede ervaringen mee? En de mensen met klachten: Mislukt met Lite of Pro versie?
Je kunt toch ook gewoon instellen dat de hero alleen de contacten van google sim of de telefoon zelf laat zien?MarkBM schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:50:
Ik werk helemaal niet met google contacts, heb alle nummers op mijn simkaart en op de telefoon zelf staan.
Heb vandaag de update geinstalleerd, moet zeggen wat een verademing, nergens lag meer. Ik heb last gehad dat ik sommige sms niet ontving nou heb ik op XDA gelezen dat dat met deze update ook verholpen zou moeten zijn. Ik heb verder gewoon via htc sync via outlookcontacten alles teruggezet (ook agenda) en dat verliep zonder problemen. Dus weet niet of de problemen alleen google-contacts gerelateerd zijn?
Wat ik ook wel fijn vond ná de update; de achtergrond verlichting van de hardware knopjes/trackball werkt weer.
Deze was al heel lang "defect" zoals meerdere mensen ondervonden.
Verder heb ik geen problemen ondervonden, behalve de bekende "bugs"
Deze was al heel lang "defect" zoals meerdere mensen ondervonden.
Verder heb ik geen problemen ondervonden, behalve de bekende "bugs"
De gratis versie van MyBackup werkte bij mij niet onder de oude firmware, constant crashes, onder de nieuwe firmware ondervind ik geen problemen met de gratis versie.FuZZy04 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:24:
[ Voor 46% gewijzigd door m3nno op 16-09-2009 07:45 ]
Hij laat nu standaard alle google contacts zien. In de oude ROM was er een opti3 om alleen je 'my contacts' groep te tonen. Die is er uit, waardoor ik nu alle mensen die ik ooit gemaild heb in mijn contacten heb staan.. een rommeltje!Radagast2005 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:44:
[...]
Nee Giel, ik denk dat Maarten en ik hetzelfde probleem als jij hebben.
Ben ook benieuwd of het sms ontvangen probleem is opgelost. Lees er hier niets over, maar een hele grote groep gebruikers ontvangt niet alle sms meer.
Hallo, ook ik heb de rom update gedaan (zweedse), instellingen contacten gebackupped met Mybackup, alles ging perfect. Nu heb ik net geprobeerd te syncen met gmail (de contacten), maar kreeg n melding dat er teveel wijzigingen waren en of ik alles wilde wissen. Dit gedaan, nu zijn alle contacten in gmail verdwenen en lukt syncen niet meer, iemand enig idee hoe ik de contacten weer in gmail krijg? (zonder ze allemaal opnieuw in te voeren)
Ik heb de Lite versie gebruikt. Uiteindelijk is het me gelukt om alles te backuppen en weer terug te zetten, maar het programma is erg instabiel. Soms loopt hij vast tijdens het backuppen en als ik het programma voor de tweede keer wil gaan gebruiken (nadat ik hem na de eerste keer gebruiken heb afgesloten), krijg ik elke keer de melding dat de trial periode voorbij is, terwijl die toch echt 30 dagen duurt... Dan moet ik hem verwijderen en opnieuw installeren en dan doet hij het weer 1 keer.FuZZy04 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:24:
Ik heb (nog) niets geupdate, maar klinkt alsof het toch niet zo'n succes is geworden als dat iedereen had verwacht? Qua snelheid een enorme pluspunt, qua contactpersonen & syncen een dikke min dus. Is er nu nog een groot verschil tussen de officiële nieuwe update van HTC of de Modaco ROM te installeren?
Met de nieuwe firmware van HTC doet hij het welM3 SMGII schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:13:
[...]
Ik heb dit ook met mijn carkit van SonyEricsson. De Iphone stuurt wel de contacten door naar de carkit zodat ik vanuit daar kan kiezen. Maar de Hero doet het niet en de G1 deed het ook niet. Ligt aan de Bluetooth zelf. Er is momenteel geen oplossing ervoor totdat HTC met een oplossing komt.
Ik heb trouwens tethering getest en dat werkt ook fantastisch, USB kabeltje + 1 vinkje en het staat aan. Ik kreeg 2Mbit (speedtest.net). Internet voelt lekker snel op mijn laptop (XP).
Wat mij betreft zijn er op dit moment weinig telefoons die dit apparaat kunnen overtreffen, met de nieuwe firmware is ie echt geweldig!
echt?Biggg schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:23:
[...]
Met de nieuwe firmware van HTC doet hij het wel. Ik ben helemaal happy!!
Ik heb trouwens tethering getest en dat werkt ook fantastisch, USB kabeltje + 1 vinkje en het staat aan. Ik kreeg 2Mbit (speedtest.net). Internet voelt lekker snel op mijn laptop (XP).
Wat mij betreft zijn er op dit moment weinig telefoons die dit apparaat kunnen overtreffen, met de nieuwe firmware is ie echt geweldig!
Hmmm, dan moet ik dus toch de nieuwe firmware installeren. Maar ik had nog graag even afgewacht tot er nog een nieuwere FW komt omdat ik hier lees dat er hier en daar toch kleine problemen zijn.
Qua snelheid heb ik niet te klagen nu.Af en toe lag, maar dat stoort mij niet. Ik zit dan ook hard te twijfelen tussen MDC rom of de originele rom.
Lama, spuit11. Ik zag dat mensen het nog over de zweedse update hadden en dacht dat de NL rom nieuws was... niet dus.
[ Voor 75% gewijzigd door theHoff op 16-09-2009 09:38 ]
Hmm k heb een probleem denk ik... Ik ben bezig met de update maar hij blijft steken op 36% Updating System. Er is al 10 min geen beweging in gekomen. Duurde het bij jullie ook zo lang?
Nee, liep bij mij in 1 keer door binnen 10 min was alles klaar!JJelle schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:28:
Hmm k heb een probleem denk ik... Ik ben bezig met de update maar hij blijft steken op 36% Updating System. Er is al 10 min geen beweging in gekomen. Duurde het bij jullie ook zo lang?
Wel een verademing, was eerst sceptisch kwam van de iphone en had probleempjes met de Hero: Wifi, sms-probleem, contacten. Maar sinds de update is eigenlijk alles verholpen, en nu de Sense soepel loopt, denk ik dat je echt over een iphone killer kan praten. Nu het aanbod van de progs vergroten en ik vergeet de Iphone!
PSN id: GG--77
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat ik me afvraag: is HTC niet iets te vroeg geweest met een update? Android 1.6 ligt al een bijna om de hoek te kijken, althans volgens de geruchten dan..
En wat ik nu lees over het synchoriseren met contacten, dan wordt ik er ook niet huiverig over om over te stappen naar de nieuwe firmware.. naah.. we zien wel!
Edit: haha! CLB: ik had er niet eens naar gekeken.. maar idd!
Dit ziet er veel belovend uit!
En wat ik nu lees over het synchoriseren met contacten, dan wordt ik er ook niet huiverig over om over te stappen naar de nieuwe firmware.. naah.. we zien wel!
Edit: haha! CLB: ik had er niet eens naar gekeken.. maar idd!
Dit ziet er veel belovend uit!
[ Voor 13% gewijzigd door DaJohn op 16-09-2009 10:54 ]
kun je de gewoon 1.6 op je hero installen?
Als je de topic hebt doorgelezen (Donut 1.6) dan is de SDK uitgebracht en wordt verwacht dat er over ongeveer 4 weken voor consumenten uit komt..Flogging Hank schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:58:
kun je de gewoon 1.6 op je hero installen?
[ Voor 10% gewijzigd door DaJohn op 16-09-2009 11:04 . Reden: link geplaatst van topic ]
o ok sorry, my badDaJohn schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:03:
[...]
Als je de topic hebt doorgelezen (Donut 1.6) dan is de SDK uitgebracht en wordt verwacht dat er over ongeveer 4 weken voor consumenten uit komt..
Hij zit nog steeds vast op 36%.... Updating System.
Op de telefoon blijft ie ook steken op [2] System - Unzipping
Op de telefoon blijft ie ook steken op [2] System - Unzipping
Anoniem: 316354
Prima update! Ben er erg over te spreken, alles stukje sneller 
Updaten ging erg snel en vlekkeloos. Heb weinig te klagen. Ben erg blij met mijn telefoon
Updaten ging erg snel en vlekkeloos. Heb weinig te klagen. Ben erg blij met mijn telefoon
Forgive my ignorance, maar heeft 1.6 dan ook de afgelopen HTC Hero update? Of moet ik die 2 dingen los van elkaar zien?
Nee. HTC moet zelf een update vrijgeven met 1.6. Alles was je nu ziet is based op 1.5. HTC kennende kan dat wel eens in (IT termen) heeeeel lang duren.Sagaris schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:16:
Forgive my ignorance, maar heeft 1.6 dan ook de afgelopen HTC Hero update? Of moet ik die 2 dingen los van elkaar zien?
"May our framerates be high and our temperatures low."
Natuurlijk goed dat HTC een update uitbrengt om het toestel wat sneller te laten werken, maar jammer dat ze niet hebben gewacht op 1.6. Nu ben ik aan het twijfelen of ik mij Hero ga updaten of deze update laat schieten..Deem schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:30:
[...]
Nee. HTC moet zelf een update vrijgeven met 1.6. Alles was je nu ziet is based op 1.5. HTC kennende kan dat wel eens in (IT termen) heeeeel lang duren.
Deze update was er al een hele tijd geleden uitgelekt en nu pas officieel. Daarnaast zal het nog eeb hele tijd duren voordat je 1.6 krijgt voor de Hero, dus als ik jou was zou ik toch echt de update doen. Maakt de telefoon toch net ietsje meer af en je ontvangt alle smsjes teminsteDaJohn schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:54:
[...]
Natuurlijk goed dat HTC een update uitbrengt om het toestel wat sneller te laten werken, maar jammer dat ze niet hebben gewacht op 1.6. Nu ben ik aan het twijfelen of ik mij Hero ga updaten of deze update laat schieten..
Anoniem: 184013
Ik ga de update van de hero laten voorbijgaan en wachten op 1.6. M'n toestelletje werkt zoals het hoort en zonder veel problemen. Heb geen zin om alles weer te instaleren en settings juist te zetten voor een zo kleine update.
Blijkbaar kruipen er andere bugs in bij elke nieuwe update. Laat 1.6 maar komen en liefst een beetje snel.
HTC moet zich nu maar eens bewijzen dat ze een betrouwbare partner van Android zijn en de updates volgen die Google uitbrengt.
Blijkbaar kruipen er andere bugs in bij elke nieuwe update. Laat 1.6 maar komen en liefst een beetje snel.
HTC moet zich nu maar eens bewijzen dat ze een betrouwbare partner van Android zijn en de updates volgen die Google uitbrengt.
Die van mij werkt weer....
Na 2 keer de usb kabel en batterij eruit gehaald te hebben lukte bij poging 3 alles gemakkelijk.
Zal wel liggen aan dat ik met me mac dmv virtual machine het erop probeerde te zetten.
Na 2 keer de usb kabel en batterij eruit gehaald te hebben lukte bij poging 3 alles gemakkelijk.
Zal wel liggen aan dat ik met me mac dmv virtual machine het erop probeerde te zetten.
Oei, dat hoort niet zo lang te durenJJelle schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:06:
Hij zit nog steeds vast op 36%.... Updating System.
Op de telefoon blijft ie ook steken op \[2] System - Unzipping
Over mybackup; ik heb de gratis versie gebruikt, de tweede keer enkel wat data restoren ging goed, de eerste keer ook system settings NIET (onstabiele telefoon als gevolg).
Overigens had ik al mn contacten als 'phone', toen HTC sync gedaan en gesynchroniseerd (onduidelijk programma, ik wist niet wat ik nou precies aan het doen was), maar op de een of andere manier had ik een tijdje later ineens al mn contacts als 'Google contact' in Google contacts. Prima, op die manier hoef je nooit meer te syncen.
Ok, dus eerst de Hero update installeren en daarna 1.6 (als hij uit is). Ik vroeg het omdat ik begin oktober ook de Hero ga halen en er gemakshalve even vanuit ga dat 1.6 dan uit is en ik met een telefoon zit die 1.5 noch de Hero update niet heeft. Thanks voor het antwoord!Deem schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:30:
[...]
Nee. HTC moet zelf een update vrijgeven met 1.6. Alles was je nu ziet is based op 1.5. HTC kennende kan dat wel eens in (IT termen) heeeeel lang duren.
Ik blijf het raar vinden dat je bij een simpele rom upgrade alles kwijt bent.... Net geupgrade naar de nieuwe firmware en alles pleite. En daarnaast ook nog eens 3g dat het niet doet bij de intieele aanmelding.. Valt me wat tegen van HTC.
Als de 1.6 rom uitkomt voor de hero dan zit deze update daar ook in als het goed is. Dus als 1.6 voor de hero beschikbaar is als jij je telefoon hebt, dan hoef je niet beide updates te installeren.Sagaris schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:14:
[...]
Ok, dus eerst de Hero update installeren en daarna 1.6 (als hij uit is). Ik vroeg het omdat ik begin oktober ook de Hero ga halen en er gemakshalve even vanuit ga dat 1.6 dan uit is en ik met een telefoon zit die 1.5 noch de Hero update niet heeft. Thanks voor het antwoord!
Anoniem: 113273
Na de eerdere delen compleet doorgelezen te hebben (en steeds enthousiaster te zijn geworden) stuitte ik ergens in deel 2 op een post waarin melding werd gemaakt van een spleet tussen het toestel en de schermafdichting. In die post werd een link gegeven (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=542534) waarin dit fenomeen uitvoerig wordt besproken.
Ik heb geen zin in stof achter het scherm (mede daardoor ook geen iPhone voor mij) en ik hoopte eigenlijk dat problemen als stof-/pixelfouten wel aan de Hero voorbij zouden gaan. Als ik het Engelstalig forum lees lijkt het op deze onderdelen wel één grote bak ellende. Hier op tweakers hoor ik jullie er echter al even niet meer over. Is het een slechte 1e batch geweest en zijn de toestllen die nu in de winkel liggen in orde, of doet niemand er echt moeilijk over en is het niet echt een issue? Had eigenlijk vanmiddag een Hero willen gaan kopen maar twijfel nu een beetje.
Ik heb geen zin in stof achter het scherm (mede daardoor ook geen iPhone voor mij) en ik hoopte eigenlijk dat problemen als stof-/pixelfouten wel aan de Hero voorbij zouden gaan. Als ik het Engelstalig forum lees lijkt het op deze onderdelen wel één grote bak ellende. Hier op tweakers hoor ik jullie er echter al even niet meer over. Is het een slechte 1e batch geweest en zijn de toestllen die nu in de winkel liggen in orde, of doet niemand er echt moeilijk over en is het niet echt een issue? Had eigenlijk vanmiddag een Hero willen gaan kopen maar twijfel nu een beetje.
Mocht je dat probleem hebben kan HTC dat toch wel repareren / vervangen?Anoniem: 113273 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:55:
Had eigenlijk vanmiddag een Hero willen gaan kopen maar twijfel nu een beetje.
Nergens last van :-)Anoniem: 113273 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:55:
Had eigenlijk vanmiddag een Hero willen gaan kopen maar twijfel nu een beetje.
Anoniem: 113273
Daar heb je gelijk in, maar als ik lees dat er Engelse gebruikers zijn die al 5 of 6 exemplaren in hun handen hebben gehad..
Een keertje ruilen is prima, maar het moet wel leuk blijven.
Misschien moet ik maar gewoon voor een 'fysieke' winkel kiezen waar ik kan controleren op pixelfouten of niet-aansluitende afdichtingen voordat ik iets afreken.
Misschien moet ik maar gewoon voor een 'fysieke' winkel kiezen waar ik kan controleren op pixelfouten of niet-aansluitende afdichtingen voordat ik iets afreken.
Ik zie persoonlijk geen spleet tussen de afdichting en het scherm.Anoniem: 113273 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:55:
Na de eerdere delen compleet doorgelezen te hebben (en steeds enthousiaster te zijn geworden) stuitte ik ergens in deel 2 op een post waarin melding werd gemaakt van een spleet tussen het toestel en de schermafdichting. In die post werd een link gegeven (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=542534) waarin dit fenomeen uitvoerig wordt besproken.
Het enige wat me onlangs opviel bij het opstarten is dat ik een paar witte puntjes had op een gitzwarte achtergrond. Ik kan deze echter alleen bij het opstartscherm zien, als alles wit/gekleurd is zijn ze niet zichtbaar.
Geen idee wat dat mag wezen, maar niks van te merken dus.
ik heb ook nergens last van, ik zie idd bij het opstart 1 blauw pixeltje maar merk er anders niks van.
Hier ook geen last van spleet of andere rare dingen aan de hardware. Als ze die 'spleet' aan de bovenzijde bedoelen dan zijn het mierenneukers of hebben ze idd een foute telefoon. Om het klas zit een rubber waardoor er geen stof in de telefoon kan komen.
Getypt op je Hero?Deem schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:27:
Om het klas zit een
Mijn verwachting is dat je dat toch niet lukt in een fysieke winkel. Bovendien als je niet tevreden bent bij een internetshop mag je je product binnen 7 dagen retourneren, dus hoe groot is je risico?Anoniem: 113273 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:05:
Daar heb je gelijk in, maar als ik lees dat er Engelse gebruikers zijn die al 5 of 6 exemplaren in hun handen hebben gehad..Een keertje ruilen is prima, maar het moet wel leuk blijven.
Overigens hier ook geen last van de problemen die je beschrijft. Volgens mij stel je je het erger voor dan het in werkelijkheid is - en dan bedoel ik dat je die ene persoon die 6 toestellen heeft gehad schreeuwt voor 10, terwijl je die 10.000 tevreden gebruikers niet hoort...
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Wat mij opvalt is dat bij de synchronisatie met Outlook (middels HTC Sync 2.0.4) een aantal van mijn 'private' vinkjes verdwijnen. Met als gevolg dat mijn privé-afspraken voor de hele Exchange-wereld te bekijken zijn.
Daarnaast worden in de afspraken een aantal van de komma's ge-escaped met een backslash na synchronisatie.
Bekend probleem?
Daarnaast worden in de afspraken een aantal van de komma's ge-escaped met een backslash na synchronisatie.
Bekend probleem?
[ Voor 19% gewijzigd door gapp op 16-09-2009 15:13 . Reden: Escaping van komma's toegevoegd ]
Ik heb mijn Hero net bijgewerkt met de laatste firmare van HTC. Deze Android 1.5 lijkt vrijwel hetzelfde als wat ik had draaien. Wel na 15 minuten bijna al mijn instellingen weer goed, want had nog vrij beperkt vanalles gedaan.
Klein verschil: ik had Google maps 3.1.1 en in de nieuwe firmware zit standaard 3.1.2.
Verder nummers verschillen:
Smalbandversie 63.18.55.06U_6.35.04.25 --> 63.18.55.06U_6.35.06.18
Kernel 2.6.27-a5504199 htc-kernel --> 8dd6deee
Build nummer 1.76.405.6 146733 --> 2.73.405.5 146733
Iets aangepaste radio en kernel.
Klein verschil: ik had Google maps 3.1.1 en in de nieuwe firmware zit standaard 3.1.2.
Verder nummers verschillen:
Smalbandversie 63.18.55.06U_6.35.04.25 --> 63.18.55.06U_6.35.06.18
Kernel 2.6.27-a5504199 htc-kernel --> 8dd6deee
Build nummer 1.76.405.6 146733 --> 2.73.405.5 146733
Iets aangepaste radio en kernel.
Jemig, ik merk nu met steeds meer dingetjes dat het toestel voor mijn gevoel zo veel sneller is na de update. Alles gaat gewoon vlotter, van het scrollen in homescreens tot het openen van een net ontvangen mailtje. Alleen de agenda kan nog wel een kleine boost gebruiken, alhoewel ik die 2 sec. nog wel kan accepteren
Toestel is inderdaad een stuk soepeler (heeft misschien ook te maken met uninstall van locale). Ik merk het vooral in het browsen in m'n foto albums en re reactiesnelheid van het toetsenbord. Makes me happy.
Anoniem: 190004
Iets vreemds:
Na het installeren van de open- home app in de market ineens de keuze om te switchen tussen sense en het Android homescreen dmv de hometoets.
Toen ik open-home eraf had gegooid was de keuze weg en had ik alleen het standaard Android homescreen, zelfs na mijn hero uit en aan zetten, batterij eruit enz.
Open-home er weer op en ik kon weer switchen.
Vreemd.
Na het installeren van de open- home app in de market ineens de keuze om te switchen tussen sense en het Android homescreen dmv de hometoets.
Toen ik open-home eraf had gegooid was de keuze weg en had ik alleen het standaard Android homescreen, zelfs na mijn hero uit en aan zetten, batterij eruit enz.
Open-home er weer op en ik kon weer switchen.
Vreemd.
Ik heb dus de Zweedse update geïnstalleerd, en heb HTC gevraagd wat de verschillen zijn met de NL update. Dit is hun antwoord:
Vraag: HTC Hero: Is er enig verschil tussen de nieuwe ROM upgrade die via de NL site van HTC kan worden gehaald, en de ROM die eerder op de Nordic sites van HTC stond?”
Antwoord van HTC: De ene is voor de Nordic talen en die van de Nederlandse site is voor Nederlandse taal. De een zal niet werken met de ander. In de rom voor de Nordic toestellen is een fix voor de letters die zij in hun taal gebruiken.
En nu ik: Ik kom geen rare letters tegen op mijn toetsenbord met rondjes erboven en streepjes erdoor ofzo, maar als dat het enige probleem is, blijf ik lekker de Zweedse gebruiken. Ook al omdat ik handmatig toch aardig wat instellinkjes heb moeten terugplaatsen/herinstalleren. Hoewel dat wel meeviel, er staat nog niet zoveel op (wel overigens, zijpad, Sygic McGuider! Werkt super!)
Vraag: HTC Hero: Is er enig verschil tussen de nieuwe ROM upgrade die via de NL site van HTC kan worden gehaald, en de ROM die eerder op de Nordic sites van HTC stond?”
Antwoord van HTC: De ene is voor de Nordic talen en die van de Nederlandse site is voor Nederlandse taal. De een zal niet werken met de ander. In de rom voor de Nordic toestellen is een fix voor de letters die zij in hun taal gebruiken.
En nu ik: Ik kom geen rare letters tegen op mijn toetsenbord met rondjes erboven en streepjes erdoor ofzo, maar als dat het enige probleem is, blijf ik lekker de Zweedse gebruiken. Ook al omdat ik handmatig toch aardig wat instellinkjes heb moeten terugplaatsen/herinstalleren. Hoewel dat wel meeviel, er staat nog niet zoveel op (wel overigens, zijpad, Sygic McGuider! Werkt super!)
Ik heb de T-mobile G2, en vraag me af of iemand de nieuwe rom al heeft geinstalleerd op de G2?
Ik krijg hem namelijk niet gedownload via HTC. Ik neem aan dat als ik de installatie file heb ik gewoon de rom kan installeren op mijn G2 ??? Kan iemand dit bevestigen en heeft iemand hier al ervaring mee?
Ik krijg hem namelijk niet gedownload via HTC. Ik neem aan dat als ik de installatie file heb ik gewoon de rom kan installeren op mijn G2 ??? Kan iemand dit bevestigen en heeft iemand hier al ervaring mee?
Eh, de T-Mobile G2 wordt helemaal niet in dit topic besproken.SASKIN schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:03:
Ik heb de T-mobile G2, en vraag me af of iemand de nieuwe rom al heeft geinstalleerd op de G2?
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 16-09-2009 17:04 ]
maar de G2 is toch dezelfde telefoon als de HTC Hero?
Anoniem: 197980
hoezo word de G2 hier niet besproken?
het is exact hetzelfde toestel met dezelfde hard en software, features, problemen en oplossingen etc...
enkel is hij branded waardoor hij niet suported word door HTC zelf, maar door T-mobile.
de Rom gaat idd niet werken op de G2 daarvoor moeten we wel wachten op Tmob download.
voor updates en het laatste nieuws kun je het best en bij tmobile.co.uk zijn
http://support.t-mobile.c...84007c5d&topicit.offset=0
en het laatste nieuws is...
RE: G2 / HTC Hero Updated ROM
Hi everybody,
Thank you for your patience on this, please be assured T-Mobile are listening to you.
T-Mobile will roll out the update for T-Mobile G2 customers once the testing process is complete. We will keep you posted on this and provide more details over the next week.
Thanks again for your patience
het is exact hetzelfde toestel met dezelfde hard en software, features, problemen en oplossingen etc...
enkel is hij branded waardoor hij niet suported word door HTC zelf, maar door T-mobile.
de Rom gaat idd niet werken op de G2 daarvoor moeten we wel wachten op Tmob download.
en het laatste nieuws is...
RE: G2 / HTC Hero Updated ROM
Hi everybody,
Thank you for your patience on this, please be assured T-Mobile are listening to you.
T-Mobile will roll out the update for T-Mobile G2 customers once the testing process is complete. We will keep you posted on this and provide more details over the next week.
Thanks again for your patience
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 197980 op 16-09-2009 17:16 ]
SASKIN schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:09:
maar de G2 is toch dezelfde telefoon als de HTC Hero?
Excuses, ik was in de war met de 3G. Irritant, die naamgevingAnoniem: 197980 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:12:
hoezo word de G2 hier niet besproken?

Thanks! dacht ff dat ik gek werd/was...
Ook niet wanneer deze geroot is?Anoniem: 197980 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:12:
Mijn probleem met google contacts is opgelost door het opnieuw koppelen van mijn google account. Je kan dit doen door bij instellingen => toepassingen=> google apps de data settibgs te wissen en daarna de synchronisatie zelf te starten bij instellingen. Je wordt dan opnieuw gevraagd om je account login.. daarna kwamen de opties terug.
Na de ROM update van mijn HTC Hero haal ik magere downloadsnelheden via HSDPA, met de Xtremelabs speedtest haalde ik eerst 350kB/s en nu 50kB/s. Heeft iemand hetzelfde probleem? En zou dit aan een rom update kunnen liggen of ligt het probleem ergens anders?
Yes!
Na anderhalve week wachten is mijn Hero eindelijk onderweg. Hij komt morgen tussen 0900 en 1800
Na anderhalve week wachten is mijn Hero eindelijk onderweg. Hij komt morgen tussen 0900 en 1800
De update ging prima, de telefoon lijkt sneller omdat de animaties veel minder vloeiend gaan, is minder mooi bij het showen maar handiger in dagelijks gebruik.
Wat me wel opvalt is dat Labyrinth Lite (opnieuw uit de app store gedownload) nu ineens niet meer werkt, de halve foon crashed er zelfs door, het begon met trager internet. Na een herstart had ik geen problemen tot ik het spel nogmaals probeerde waarbij wederom het scherm leeg bleef, na het indrukken van de Home toets ging de telefoon verder maar met grote haperingen, toen heb ik de app gekilled en gedeïnstalleerd.
Verder valt het me op dat wanner ik nu vlot snelkoppelingen achter elkaar verplaats kopieert hij ze soms, en heb ik er dus eentje op de oude en nieuwe plek (jeetje vanmiddag had ik het de hele tijd maar nu kan ik het niet reproduceren).
Wat me wel opvalt is dat Labyrinth Lite (opnieuw uit de app store gedownload) nu ineens niet meer werkt, de halve foon crashed er zelfs door, het begon met trager internet. Na een herstart had ik geen problemen tot ik het spel nogmaals probeerde waarbij wederom het scherm leeg bleef, na het indrukken van de Home toets ging de telefoon verder maar met grote haperingen, toen heb ik de app gekilled en gedeïnstalleerd.
Verder valt het me op dat wanner ik nu vlot snelkoppelingen achter elkaar verplaats kopieert hij ze soms, en heb ik er dus eentje op de oude en nieuwe plek (jeetje vanmiddag had ik het de hele tijd maar nu kan ik het niet reproduceren).
[ Voor 5% gewijzigd door numm!e op 16-09-2009 19:47 ]
\\reboot_the_planet
Ik zit op 695 up en 135 down en dat zat ik daarvoor ook ongeveer (Telfort)keldererik schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:07:
Na de ROM update van mijn HTC Hero haal ik magere downloadsnelheden via HSDPA, met de Xtremelabs speedtest haalde ik eerst 350kB/s en nu 50kB/s. Heeft iemand hetzelfde probleem? En zou dit aan een rom update kunnen liggen of ligt het probleem ergens anders?
Denken jullie trouwens dat Android 1.6 officieel voor de Hero zal uitkomen?
Hmm.. als ik m'n contactpersonen terugzet met MyBackup worden al m'n telefooncontacten google-contacten.
Een quote van het Nederlandse t-mobile forum, van iemand van t-mobile zelf:
Ik heb de vraag intern doorgestuurd en indien er meer bekend is, wordt dit uiteraard gemeld.
Heeft KPN/Hi soms een fair use policy met betrekking tot HSDPA/3G/.. ?? Snap niet waarom de verbinding nu zoveel langzamer is dan normaal
Over een fair use policy kan ik niks vinden maar misschien weet iemand hier iets meer vanaf.
Anoniem: 197980
typische 13 in een dozijn callcenter antwoorden... volgens mij hebben ze bij Tmob.nl geen id en liggen ze er ook niet echt wakker van. kan het ze ook niet kwalijk nemen want er word amper gereageerd door Nederlandse gebruikers.kikkeraap schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:11:
Een quote van het Nederlandse t-mobile forum, van iemand van t-mobile zelf:
[...]
dat is op het UK forum wel anders. het is bevestigd dat de update komt
dus meer dan de thread daar levend houden kunnen wij niet doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 197980 op 16-09-2009 20:32 ]
Heb hier al meerder posts van kpn gebruikers gelezen die ineens over hun fair use policy ''limiet'' waren en afgeknepen te worden. Maar ze hebben wel direct een sms gekregen van kpn dat ze contact op moesten nemen met kpn.keldererik schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:24:
Heeft KPN/Hi soms een fair use policy met betrekking tot HSDPA/3G/.. ?? Snap niet waarom de verbinding nu zoveel langzamer is dan normaalOver een fair use policy kan ik niks vinden maar misschien weet iemand hier iets meer vanaf.
Verder is het zover ik weet wel mogelijk om met een geroote g2 de htc update te instaleren. Heb in ieder geval meerdere mensen op XDA gelezen dat ze Modaco's nieuwe rom hebben geinstalleerd en die is gebasseerd op de htc update.
Kan je niks vinden ? Eerste link op google : http://www.google.nl/sear...d=opera&ie=utf-8&oe=utf-8keldererik schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:24:
Heeft KPN/Hi soms een fair use policy met betrekking tot HSDPA/3G/.. ?? Snap niet waarom de verbinding nu zoveel langzamer is dan normaalOver een fair use policy kan ik niks vinden maar misschien weet iemand hier iets meer vanaf.
Kleine toelichting vanuit link 2 : Op Eindeloos Online en Eindeloos Online XtraSnel is een Fair Use Policy (‘FUP’) van toepassing. De FUP vind je in artikel 1:7, lid 6 van de Algemene Voorwaarden
Kleine toelichting 2 : Dit geldt alleen op de Algemene Voorwaarden Hi als je vanaf 1 juli 2009 Hi beller bent geworden of je contract vanaf die datum hebt verlengd
En bij deze die van KPN
[ Voor 40% gewijzigd door Ventrigo op 16-09-2009 20:49 ]
Self reflection is the school of wisdom
Ik leg me er bij neer.. ik ga alleen nog maar google contacts gebruiken en geen telefooncontacten meerGersompie schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:04:
Hmm.. als ik m'n contactpersonen terugzet met MyBackup worden al m'n telefooncontacten google-contacten.

Update maakt m'n Hero trouwens heerlijk snel
Oke ik heb geen waarschuwing gehad en het lijkt me sterk dat ik binnen twee weken al over een limiet heen zit. Anders neem ik wel contact op want het mag niet zo zijn dat de max maar 50kB/s is met HSDPA. Lijkt me ook niet dat het door een ROM upgrade van HTC komt. In ieder geval is het heen en weer scrollen tussen homescreens lekker snel, ook met veel apps op de achtergrondVentrigo schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:41:
[...]
Kan je niks vinden ? Eerste link op google : http://www.google.nl/sear...d=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
Kleine toelichting vanuit link 2 : Op Eindeloos Online en Eindeloos Online XtraSnel is een Fair Use Policy (‘FUP’) van toepassing. De FUP vind je in artikel 1:7, lid 6 van de Algemene Voorwaarden
Kleine toelichting 2 : Dit geldt alleen op de Algemene Voorwaarden Hi als je vanaf 1 juli 2009 Hi beller bent geworden of je contract vanaf die datum hebt verlengd
En bij deze die van KPN
Heb net de update ook gedaan!
Duurde maar in totaal 5min ofzo. Ging supersnel.
Telefoon is idd sneller geworden.
Duurde maar in totaal 5min ofzo. Ging supersnel.
Telefoon is idd sneller geworden.
Wilde graag updaten en heb daarom htc sync op m'n windows xp best systeem op m'n macbook geïnstalleerd. Voor de installatie vraagt het programma om m'n virus scanner uit te zetten. Tijdens de install verwijderd htc sync m'n netwerkkaart onder windows. Moest hem met systeemherstel weer terug zetten. Iemand dit ook gezien en er een oplossing voor?
Ik zie hier een hoop berichten voorbij komen van mensen die hun contacten zijn kwijt geraakt door syncen na de update.
Ikzelf bewaar mijn contacten in OSX adresboek (niet gesynct met andere applicaties om vervuiling te voorkomen). Na de update heb ik in google al mijn contacten verwijderd, opnieuw geimporteerd vanuit mijn adresboek en daarna gesynct met de hero. Dit werkte perfect.
Het kan dus ook de andere kant op. Exporteer je contacten in google en doe daarna de update van de hero. Gooi in google alles weg, en importeer je contacten opnieuw en sync het account daarna met de hero. Volgens mij heb je dan zeker geen dubbelen of verdwenen contacten.
Ikzelf bewaar mijn contacten in OSX adresboek (niet gesynct met andere applicaties om vervuiling te voorkomen). Na de update heb ik in google al mijn contacten verwijderd, opnieuw geimporteerd vanuit mijn adresboek en daarna gesynct met de hero. Dit werkte perfect.
Het kan dus ook de andere kant op. Exporteer je contacten in google en doe daarna de update van de hero. Gooi in google alles weg, en importeer je contacten opnieuw en sync het account daarna met de hero. Volgens mij heb je dan zeker geen dubbelen of verdwenen contacten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie