ik snap niet waarom iedereen zulke problemen heeft met het re-syncen van contacten... de contacten die ik op mn sim had bleven bestaan en de google contacten syncten automatisch binnen 2 min na de update... inclusief toegevoegde pics etc
Als je de contacten via mybackup terugzet heb je dus een probleem aangezien gmail ze niet meer als googlecontacts ziet, en niet meer synct. Dat is het probleem wat de meesten hebben.Flogging Hank schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:07:
ik snap niet waarom iedereen zulke problemen heeft met het re-syncen van contacten... de contacten die ik op mn sim had bleven bestaan en de google contacten syncten automatisch binnen 2 min na de update... inclusief toegevoegde pics etc
Anoniem: 125883
'k heb eens een Hero in m'n handen gehad vandaag. Die kin valt uiteindelijk toch nog goed mee...
Hmmz... geen idee of ik een Hero zou kopen of nog even wacht : HTC Touch Pro2 / Xperia X3 / HTC Leo / Nokia N900 ... zoveel keuze de laatste tijd O.o
Valt de camera een beetje mee van de Hero? Die van de Samsung Galaxy zou naar verluidt stukken beter zijn?
Hmmz... geen idee of ik een Hero zou kopen of nog even wacht : HTC Touch Pro2 / Xperia X3 / HTC Leo / Nokia N900 ... zoveel keuze de laatste tijd O.o
Valt de camera een beetje mee van de Hero? Die van de Samsung Galaxy zou naar verluidt stukken beter zijn?
Bronnen? Lijkt me namelijk stug..Anoniem: 125883 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:41:
Tevens staan er foto's die met de Hero gemaakt zijn gelinkt in de TS
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
210667
Gewoon voor de gein. Ik ben uiteraard een freak wat betreft updaten en roms testen..
De laatste update van HTC heb ik natuurlijk ook getest en geprobeerd. Wat ik mij echter afvroeg is, wat is er nu al zo veranderd aan de rom. Ik simpele ziel denk, weet je wat ik ga het gewoon aan HTC vragen. Volgende correspondentie ontsproot zich.....
Van mij aan HTC:
Hoi,
Met veel genoegen heb ik de laatste rom-update voor de HTC-Hero geïnstalleerd. Ik heb slechts één vraag? Is er een change-log beschikbaar met de veranderingen die er zijn t.o.v. de oude rom? Zo ja, kunt u mij die dan sturen of openbaar maken op uw site. In diverse fora duiken vragen hieromtrent op en velen zouden gaarne zo n change-log willen zien.
Antwoord HTC:
Momenteel is deze nog niet beschikbaar. Wij weten zelf ook niet precies wat of wat er niet allemaal is meegenomen in deze update.
Het kan zijn dat deze nog beschikbaar komt. Deze kans schat ik echter laag in anders had hij er zeer waarschijnlijk al wel bij gezeten.
Misschien kan u op Google zoeken hiernaar. Wellicht heeft google deze informatie wel ergens neergezet.
Hopend u voldoende te hebben geinformeerd.
Van mij weer aan HTC:
Op zich een duidelijk antwoord, U weet het dus niet!
Het is dus een update die door HTC beschikbaar is gesteld. Ik neem dus aan dat HTC ook weet wat er veranderd is?!
Derhalve lijkt mij de vraag aan U, wat is er veranderd t.a.v. de vorige rom , een zeer terechte
Hoop dat u alsnog mij van een bevredigend antwoord kan voor zien.
Wou dit alleen even delen..
Van mij aan HTC:
Hoi,
Met veel genoegen heb ik de laatste rom-update voor de HTC-Hero geïnstalleerd. Ik heb slechts één vraag? Is er een change-log beschikbaar met de veranderingen die er zijn t.o.v. de oude rom? Zo ja, kunt u mij die dan sturen of openbaar maken op uw site. In diverse fora duiken vragen hieromtrent op en velen zouden gaarne zo n change-log willen zien.
Antwoord HTC:
Momenteel is deze nog niet beschikbaar. Wij weten zelf ook niet precies wat of wat er niet allemaal is meegenomen in deze update.
Het kan zijn dat deze nog beschikbaar komt. Deze kans schat ik echter laag in anders had hij er zeer waarschijnlijk al wel bij gezeten.
Misschien kan u op Google zoeken hiernaar. Wellicht heeft google deze informatie wel ergens neergezet.
Van mij weer aan HTC:
Op zich een duidelijk antwoord, U weet het dus niet!
Het is dus een update die door HTC beschikbaar is gesteld. Ik neem dus aan dat HTC ook weet wat er veranderd is?!
Derhalve lijkt mij de vraag aan U, wat is er veranderd t.a.v. de vorige rom , een zeer terechte
Hoop dat u alsnog mij van een bevredigend antwoord kan voor zien.
Wou dit alleen even delen..
[ Voor 13% gewijzigd door 210667 op 16-09-2009 23:52 ]
Anoniem: 167272
Het is een prima cameraatje voor een telefoon. Mag ook wel met 5mp. Maar bewegende zaken (zoals kinderen of springende honden of golven ofzo) legt hij moeilijk vast. Maar voor stillevens: perfect. Eh, stillevens bij daglicht dus, want er zit geen flitser bij.CLB schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:42:
[...]
Bronnen? Lijkt me namelijk stug..
Tevens staan er foto's die met de Hero gemaakt zijn gelinkt in de TS
ja maar dat is het dus... je hoeft heel je google contacten niet te back-uppen, dat wordt automagisch gedaan als je je phone weer aanzetbaca schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:09:
[...]
Als je de contacten via mybackup terugzet heb je dus een probleem aangezien gmail ze niet meer als googlecontacts ziet, en niet meer synct. Dat is het probleem wat de meesten hebben.
Misschien een rare vraag.
We weten allemaal wat hij kan en niet kan.
Hoe zit het met het praktische dagelijkse gebruik?
Een normale gsm pas makkelijk in je broekzak, binnenzak etc.
Hoe zit dat met een apparaat van dergelijk formaat?
wijze woorden
Ik ben overgestapt van een Nokia 6500 classic, naar de HTC Hero. Nu is de nokia een vrij smal, en vooral erg dun toestel, maar de Hero gaat net zo makkelijk in mijn broekzak. Heb er totaal geen last van, en merk eigenlijk amper dat ik 'm bij hebZosas schreef op donderdag 17 september 2009 @ 07:47:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ligt het aan mij of is in deze rom het accugebruik echt enorm verbeterd? Of zie ik spoken?
"May our framerates be high and our temperatures low."
Lekker hoor dat dingetje in je broekzak. Niet zo gek groot en van die kin heb je volstrekt geen last.Zosas schreef op donderdag 17 september 2009 @ 07:47:
Als ik in de winkel kijk lijkt de Galaxy inderdaad een betere camera te hebben. Ik persoonlijk ben niet te spreken over de camera van de Hero (maar dit kan ook aan mij liggen, iets met veeleisend
), maar heb wel het idee dat dit sinds de ROM update is verbeterd, zijn er meer die dat hebben? Heb het idee dat het veel scherper is.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Toch bijzonder dat een bedrijf als HTC denkt dat google die informatie ergens neerzet terwijl ze het zelf niet weten.210667 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:46:
Antwoord HTC:
Heb een HTC magic en rammelt ook. Vooral bij zijwaarts bewegen. Volgens mij zou het ook heel goed de camera kunnen zijn (en werkt bij mij gewoon goed)Deem schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:23:
[...]
Als ik ertegen tik hoor ik ook iets rammelen maar vind het niet erg. Mijn telefoon doet het gewoon perfect en het stoort me ook niet. Het viel me niet op, pas nadat ik je post gelezen had.
Qua formaat past deze makkelijk in je broekzak en je voelt het nauwelijks. Toch merk ik dat ik deze telefoon anders behandel:Zosas schreef op donderdag 17 september 2009 @ 07:47:
- Vanwege de 'kin' en ruwe teflon laag moet ik de telefoon voorzichtig in mn broek stoppen, anders kan deze blijven haken en per ongeluk op de grond vallen.
- Ook omdat deze pas enkele maanden oud is behandel ik het met grote zorg. Iets dat me toch een klein beetje extra energie kost. Met die gladde, ronde, simpele telefoons kon ik zowat jongleren en razendsnel typen in één hand. Met zo'n smartphone is dat al gauw anders.
Misschien is het een kwestie van wennen en ik gebruik geen case. Echt last heb ik er iig niet van.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
hmm, die rom update, is er een manier om deze te installeren zonder een windows 32bit os te moeten installeren? (eigenlijk het eerste minpuntje wat ik nu tegenkom wat betreft htc)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Geinstalleerd via vista 64-bits geen problemen gehad, Verder is het geratel idd de camera, hij heeft auto focus en geen fixed lens.blouweKip schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:59:
hmm, die rom update, is er een manier om deze te installeren zonder een windows 32bit os te moeten installeren? (eigenlijk het eerste minpuntje wat ik nu tegenkom wat betreft htc)
Camera vind ik zo goed al waardeloos in huis bij weinig licht, buiten maakt hij best mooie foto's.
De kin vind ik persoonlijk geweldig, houd fijner vast. Merk hem totaal niet in mijn zak en ik ben nou een stuk minder voorzichtig dan met mijn htc diamond. Die oogde en voelde stuk breekbaarder,
Het smsen is idd wennen en was met de vorige rom irritant (veel lag probeer dan maar eens ''blind'' te typen) dit gaat nou ook perfect.
Die ervaringen heb ik totaal niet. Ik heb al verscheidene jaren smartphones/pda phones en met deze kan ik net zo omgaan als anderen. Heb juist het idee dat de Hero wat sterker is en iets meer kan hebben dan normaal. Hij is mij iig nog nooit uit de handen geglipt en past in iedere broekzak tot nu toe.rickiii schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:52:
[...]
Qua formaat past deze makkelijk in je broekzak en je voelt het nauwelijks. Toch merk ik dat ik deze telefoon anders behandel:
- Vanwege de 'kin' en ruwe teflon laag moet ik de telefoon voorzichtig in mn broek stoppen, anders kan deze blijven haken en per ongeluk op de grond vallen.
- Ook omdat deze pas enkele maanden oud is behandel ik het met grote zorg. Iets dat me toch een klein beetje extra energie kost. Met die gladde, ronde, simpele telefoons kon ik zowat jongleren en razendsnel typen in één hand. Met zo'n smartphone is dat al gauw anders.
Misschien is het een kwestie van wennen en ik gebruik geen case. Echt last heb ik er iig niet van.
Anoniem: 104511
Ook ik vind 'm prima in de broekzak zitten. Het enige waar ik telkens op let sinds m'n vorige telefoon (Nokia N82) is dat ik 'm met het scherm naar m'n been toe in de broekzak doe. Ik heb ooit al eens een telefoonscherm gesloopt door tegen een hoekje van een bureau aan te stoten zo. Dat was dan nog een LG Shine dus dat maakt niet zo veel uit, maar met de Hero moet ik daar niet aan denken 
Ik heb 'm wel een keer al laten kletteren op het laminaat. Weliswaar van een halve meter hoog maar toch even schrikken. Niks aan de hand echter, dingetje is volgens mij goed stevig.
Ik heb 'm wel een keer al laten kletteren op het laminaat. Weliswaar van een halve meter hoog maar toch even schrikken. Niks aan de hand echter, dingetje is volgens mij goed stevig.
Haha ik ken het, ik laat 'm ook wel eens per ongeluk vallen, maar dan toch nonchalant blijven kijken als of er niks aan de hand is...Anoniem: 104511 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:11:
Ik wil vandaag eindelijk bezig met het installeren van een nieuwe ROM. Officiele van HTC of Modaco, maar nog steeds geen keuze gemaakt. Dat wat me het meest dwars zit zijn de geruchten dat je de Hero niet meer kan rooten als je de officiele HTC update zou doen, kan iemand dit bevestigen?
Hebben beide een ruwe teflon laag (dus wit en bruine versie)rickiii schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:52:
[...]
Ik neig naar de bruine
wijze woorden
210667
Volgens mij was dat al een keer besproken. Op XDA zeggen ze er dit over.FuZZy04 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:51:
[...]
[...]
Dat wat me het meest dwars zit zijn de geruchten dat je de Hero niet meer kan rooten als je de officiele HTC update zou doen, kan iemand dit bevestigen?
Ik vind 't juist verslechterd. Normaal kon ik prima op 1 accu lading per dag. gister na de update was tie voor het einde van de dag al leeg terwijl hij tijdens de update aan de usb kabel zat.Deem schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:38:
Ligt het aan mij of is in deze rom het accugebruik echt enorm verbeterd? Of zie ik spoken?
1 dag? Zelfs als ik 3g en gps constant aan heb en spelletjes speel etc, gaat hij langer mee als een dag. Met mijn 'normale gebruik' kan ik dik 3 dagen vooruitbertjeee schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:02:
[...]
Ik vind 't juist verslechterd. Normaal kon ik prima op 1 accu lading per dag. gister na de update was tie voor het einde van de dag al leeg terwijl hij tijdens de update aan de usb kabel zat.
Ik heb de witte en deze heeft geen ruwe teflon laag. De kunststof achterkant is wel goed stevig en blijft goed schoon. Niet helemaal krasvast maar gaat verbazingwekkend goed.Zosas schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:57:
[...]
Hebben beide een ruwe teflon laag (dus wit en bruine versie)
Ik neig naar de bruine
@Batterijverbruik, ik heb het idee dat het inderdaad verbeterd is.
En KPN heeft storing inderdaad @ hieronder. Maar dat heeft niks met de Hero te maken.
[ Voor 16% gewijzigd door Beekforel op 17-09-2009 13:26 ]
hebben meer mensen met een hi/kpn abbo op dit moment last van een niet werkende internet verbinding?
Yep, bij mij doet ie 't ook nietFlogging Hank schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:21:
hebben meer mensen met een hi/kpn abbo op dit moment last van een niet werkende internet verbinding?
Heb Hi ff gebeld er over, het is een landelijke storing, de dame aan de telefoon durfde me niet te vertellen hoe lang dit gaat duren.
[ Voor 20% gewijzigd door tiguan op 17-09-2009 13:32 ]
Ja, hier ook niet...Flogging Hank schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:21:
Anoniem: 316354
Hmmm, ik heb ook sinds een tijdje geen internet. Wel een constante 3G verbinding. Klote zooi 
Dit is trouwens de tweede keer in een vrij korte tijd dat ik geen internet heb. Laatst was er een storing... wat nu?
Dit is trouwens de tweede keer in een vrij korte tijd dat ik geen internet heb. Laatst was er een storing... wat nu?
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 316354 op 17-09-2009 13:33 ]
Doet het bij mij op het moment ook niet... ALWEER niet!Flogging Hank schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:21:
Is wel lekker dan, mijn Hi abbo gaat maandag in.
Ik merk ook dat mijn batterij langer meegaat. Ondanks dat ik Wifi constant in- en uitschakel is de batterij nog steeds nagenoeg vol. (Gisterochtend opgeladen)

Ik merk ook dat mijn batterij langer meegaat. Ondanks dat ik Wifi constant in- en uitschakel is de batterij nog steeds nagenoeg vol. (Gisterochtend opgeladen)
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Anoniem: 45450
Hebben meer mensen problemen met de e-mailclient sinds de update?
Het probleem is als volgt:
E-mail die ik op de telefoon ontvang, maar nog niet lees, wordt in mijn Outlook al wel als gelezen gemarkeerd. Daarnaast wordt e-mail die ik in Outlook heb gelezen, op mijn telefoon nog steeds als ongelezen gemarkeerd.
Het gaat om een IMAP mailbox in zowel Outlook als mijn telefoon. Dit probleem had ik niet met de oude versie. Met de Exchange mailbox gaat het wel goed.
Het probleem is als volgt:
E-mail die ik op de telefoon ontvang, maar nog niet lees, wordt in mijn Outlook al wel als gelezen gemarkeerd. Daarnaast wordt e-mail die ik in Outlook heb gelezen, op mijn telefoon nog steeds als ongelezen gemarkeerd.
Het gaat om een IMAP mailbox in zowel Outlook als mijn telefoon. Dit probleem had ik niet met de oude versie. Met de Exchange mailbox gaat het wel goed.
Ja, heb ook geen internet meer, wel 3G. Is trouwens sinds ik Rom update heb gedaan.....
Heb je je internetinstellingen wel hersteld?baronruud schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:47:
Ja, heb ook geen internet meer, wel 3G. Is trouwens sinds ik Rom update heb gedaan.....
Anoniem: 87922
De witte heeft juist wel de teflon laag. De bruine heeft meer een soort rubber coating.Beekforel schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:21:
[...]
Ik heb de witte en deze heeft geen ruwe teflon laag. De kunststof achterkant is wel goed stevig en blijft goed schoon. Niet helemaal krasvast maar gaat verbazingwekkend goed.
Telefoon is inderdaad stevig. Heb hem nu bijna 2 maanden en nog steeds geen gebruikssporen. Ik gebruik ook geen hoesje, en geen bescherming voor het display.
Waar ik met die coating van de bruine hiero een beetje bang voor ben, is het 'peeling-effect' dat je bij de oude Psion 5 ook had.
Dus dat het op een gegeven moment gaat afbladderen.
Ik heb tot dusver echter het idee dat dit spul wel stevig op het plastic zit geplakt.
Ik heb tot dusver echter het idee dat dit spul wel stevig op het plastic zit geplakt.
Was al offtopic over dat KPN gebeuren,
maar hiermee is de kous denk wel af: Landelijke storing mobiel internet KPN
maar hiermee is de kous denk wel af: Landelijke storing mobiel internet KPN
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hoe kun je dat uberhaupt van-te-voren weten? Ik heb zelf ook het idee dat de stroeve achterkant van de bruine HTC Hero niet gaat afbladeren, maar dat is slechts een gevoel.Anoniem: 167272 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:58:
Waar ik met die coating van de bruine hiero een beetje bang voor ben, is het 'peeling-effect' dat je bij de oude Psion 5 ook had.
Anoniem: 111759
wat nu? weggooien?Anoniem: 316354 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:28:
Hmmm, ik heb ook sinds een tijdje geen internet. Wel een constante 3G verbinding. Klote zooi
Ach als het zover is is een vervangend acherplaatje vast wel zo te halen op eBay.Anoniem: 167272 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:58:
Ik wil de nieuwe ROM installeren op mijn HTC Hero. De HTC Sync en ROM update link hierboven eindigend op .exe kun je niet direct downloaden op je HTC Hero. Als ik op de link klik dan kan het bestand niet geopend worden.
Volgens mij moet je de update doen via je pc niet?
Ik heb echter een Macbook Pro. Ik probeerde net met Wine (xp simulatie) HTC sync te unzippen en downloaden. Nu blijft mij pc hangen.
Heeft iemand ervaring met het updaten van je ROM met een Mac?
Of zie ik iets over je hoofd en kun je direct updaten zonder tussenkomst van pc?
Ik heb echter een Macbook Pro. Ik probeerde net met Wine (xp simulatie) HTC sync te unzippen en downloaden. Nu blijft mij pc hangen.
Of zie ik iets over je hoofd en kun je direct updaten zonder tussenkomst van pc?
Je kan kiezen om bootcamp te installeren mits je een mac met intel proc hebt. Andere optie is om Sun's virtualbox te installeren en dan windows virtueel te draaien.gadgetfun schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:17:
Ik wil de nieuwe ROM installeren op mijn HTC Hero. De HTC Sync en ROM update link hierboven eindigend op .exe kun je niet direct downloaden op je HTC Hero. Als ik op de link klik dan kan het bestand niet geopend worden.
Zo ik heb nu ook een eigen Held 
Meteen even geüpdate na er heel even mee gespeeld te hebben.
Wat een wereld van verschil met een Windows Mobile (heb er 2 1/4 jaar mee rondgelopen) en een iPhone (hield ik nog geen 2 weken uit
)
Meteen even geüpdate na er heel even mee gespeeld te hebben.
Wat een wereld van verschil met een Windows Mobile (heb er 2 1/4 jaar mee rondgelopen) en een iPhone (hield ik nog geen 2 weken uit
Dank voor de tip. Ik heb vroeger bootcamp gedraait en heb nu bewust voor Wine gekozen. Ik wil liever niet mijn macbook pro opnieuw inrichten om mijn htc hero te updaten!JottemJ schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:21:
[...]
Je kan kiezen om bootcamp te installeren mits je een mac met intel proc hebt. Andere optie is om Sun's virtualbox te installeren en dan windows virtueel te draaien.
Heeft iemand ook een andere oplossing?
Is er een OSX versie?
Hmm, ik wilde me aanmelden voor de market met mijn Google-account (geen Gmail) maar ... hij zegt dat ik geen Gmail account heb. Is daar geen trucje omheen, want heb geen behoefte aan een Gmail adres er bij.
[ Voor 14% gewijzigd door Sypher op 17-09-2009 18:03 ]
JottemJ gaf je een goede suggestie:gadgetfun schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:43:
[...]
Dank voor de tip. Ik heb vroeger bootcamp gedraait en heb nu bewust voor Wine gekozen. Ik wil liever niet mijn macbook pro opnieuw inrichten om mijn htc hero te updaten!
Heeft iemand ook een andere oplossing?
Is er een OSX versie?
Gebruik een virtual machine zoals Sun VirtualBox om WinXP te installeren en werk daarmee.
Ook al lukt het met je Google-account, bij de meeste downloads wil ie alsnog een Gmail adres hebben.... Ik kan alles met mijn Google apps account behalve de Market gebruiken...Sypher schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:03:
Hmm, ik wilde me aanmelden voor de market met mijn Google-account (geen Gmail) maar ... hij zegt dat ik geen Gmail account heb. Is daar geen trucje omheen, want heb geen behoefte aan een Gmail adres er bij.
waarom zou je dan hiervoor geen gmail account aanmaken? je hoeft hem dan vervolgens toch niet meer te gebruiken?Sypher schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:03:
Ik kan met mijn google apps account ook Market gebruiken. Ik heb van mijn google apps adres ook een google account gemaakt. Enige wat ik tot nu toe niet kan gebruiken is MyTracks and MyMaps editor van googleBeekforel schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:21:
[...]
Ook al lukt het met je Google-account, bij de meeste downloads wil ie alsnog een Gmail adres hebben.... Ik kan alles met mijn Google apps account behalve de Market gebruiken...
Het is wel wat apart, er staat Google Account niet Gmail account. Bah, en natuurlijk zijn alle usernames die ik wil in gebruikBeekforel schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:21:
[...]
Ook al lukt het met je Google-account, bij de meeste downloads wil ie alsnog een Gmail adres hebben.... Ik kan alles met mijn Google apps account behalve de Market gebruiken...
Verder: Top dingetje! Even een albumpje overzetten is binnen no-time gedaan via USB, iets wat dus echt niet te doen was met mijn HTC S710. Daar kon je net zo goed je SD kaart eruit rippen en hem in je cardreader duwen
Je kan dus van een niet-Gmail adres ook een Google Account makenSypher schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:00:
[...]
Het is wel wat apart, er staat Google Account niet Gmail account. Bah, en natuurlijk zijn alle usernames die ik wil in gebruik
Is er trouwens eigenlijk al een creatieve tweaker bezig om een applicatie te maken voor koppeling met Hyves, zoals dat standaard kan met Facebook
? Lijkt mij heerlijk om nog veel meer personen te kunnen koppelen al is het alleen maar voor de gebruikersfoto en geboortedatum
Die updates geloof ik wel op hyves
Iemand enig idee of dit überhaupt mogelijk is? Kan mij zo voorstellen dat alleen HTC iets dergelijks kan realiseren... Verder bevalt het toestel nog steeds erg goed, wat een mogelijkheden!
Iemand enig idee of dit überhaupt mogelijk is? Kan mij zo voorstellen dat alleen HTC iets dergelijks kan realiseren... Verder bevalt het toestel nog steeds erg goed, wat een mogelijkheden!
Ja, maar dan moet je dus een Gmail account aanmaken.. Dacht eerst ook gewoon te proberen met Google Account maar ja..vanardenne schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:07:
[...]
Je kan dus van een niet-Gmail adres ook een Google Account maken
Nee dat hoeft dus niet. Ik heb een Google Apps account (email@domain.com) en van dat account heb ik ook een Google Account gemaakt.Sypher schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:27:
[...]
Ja, maar dan moet je dus een Gmail account aanmaken.. Dacht eerst ook gewoon te proberen met Google Account maar ja..
*zucht* ik wil de update downloaden van de website maar als ik m'n s/n nummer ingeef zegt ie "Sorry, this software download is not suitable for your device." terwijl ik toch echt een hero heb. Ik dacht dat hij voor europa nu ook uit was, en België (ja, ik ben een belg) zit toch nog altijd in europa of loop ik weer eens achter...
rappe edit: voor de duidelijkheid het is een unbranded htc hero, niet geimporteerd ofzo (op een ander nummer staat HTW-EU-xxxx dus europa)
rappe edit: voor de duidelijkheid het is een unbranded htc hero, niet geimporteerd ofzo (op een ander nummer staat HTW-EU-xxxx dus europa)
[ Voor 27% gewijzigd door Dred op 17-09-2009 20:44 ]
Anoniem: 102952
Kan iemand bevestigen of het probleem met de verdwijnende SMS-jes met de nieuwe HTC ROM is opgelost? Ik kan nergens een duidelijke bevestiging vinden en het probleem begint hier behoorlijk irritant te worden, vooral omdat het volledige willekeurig lijkt te gebeuren.
Hopelijk wordt met de nieuwe ROM ook mijn andere irritatie wat betreft SMS ook opgelost: de ontbrekende karakterteller in landscape mode. In het android software forum wordt over een oplossing gesproken, maar de posts zijn naderhand aangepast en ik kan niet terug vinden wat de oplossing zou zijn.
Ik heb nu Chomp SMS, maar die heeft hetzelfde probleem als de standaard app: de teller ontbreekt in landscape mode. In portrait staat de teller er wel, maar dat is met mijn formaat vingers minder handig tikken
De Hero is een leuk apparaat, maar door de verschillende bugjes en inconsequenties (niet overal multitouch) lijkt het soms een stap terug t.o.v. mijn haast antieke SE w800
Hopelijk wordt met de nieuwe ROM ook mijn andere irritatie wat betreft SMS ook opgelost: de ontbrekende karakterteller in landscape mode. In het android software forum wordt over een oplossing gesproken, maar de posts zijn naderhand aangepast en ik kan niet terug vinden wat de oplossing zou zijn.
Ik heb nu Chomp SMS, maar die heeft hetzelfde probleem als de standaard app: de teller ontbreekt in landscape mode. In portrait staat de teller er wel, maar dat is met mijn formaat vingers minder handig tikken

De Hero is een leuk apparaat, maar door de verschillende bugjes en inconsequenties (niet overal multitouch) lijkt het soms een stap terug t.o.v. mijn haast antieke SE w800
sms-probleem niet meer gehad laatste 2 weken (modaco rom)Anoniem: 102952 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:44:
Kan iemand bevestigen of het probleem met de verdwijnende SMS-jes met de nieuwe HTC ROM is opgelost? Ik kan nergens een duidelijke bevestiging vinden en het probleem begint hier behoorlijk irritant te worden, vooral omdat het volledige willekeurig lijkt te gebeuren.
Ik heb nu Chomp SMS, maar die heeft hetzelfde probleem als de standaard app: de teller ontbreekt in landscape mode. In portrait staat de teller er wel, maar dat is met mijn formaat vingers minder handig tikken![]()
lol @ stap terug naar SE
Multimonitor is relax :P
Anoniem: 318593
Ik heb sinds kort de htc hero, bevalt me prima alleen het typen valt me tegen.
Op mijn ipod touch (dus zal ook wel voor de iPhone gelden) gaat dat veel soepeler en sneller.
Zelfs na de update. Maargoed mijn vraag:
Ik heb de app handcent sms, maar krijg daardoor steeds dus ook dubbele melding.
Ik heb alles doorzocht maar kan dus niet vinden hoe ik de standaard sms melding uitzet.
Sms nogal veel dus word beetje gestoord van die meldingen.
Help?
Op mijn ipod touch (dus zal ook wel voor de iPhone gelden) gaat dat veel soepeler en sneller.
Ik heb alles doorzocht maar kan dus niet vinden hoe ik de standaard sms melding uitzet.
Help?
Anoniem: 318593
Download handcent sms, die heeft wel karakterteller + is leuker (vind ik) dan chomp.Anoniem: 102952 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:44:
Ik heb nu Chomp SMS, maar die heeft hetzelfde probleem als de standaard app: de teller ontbreekt in landscape mode. In portrait staat de teller er wel, maar dat is met mijn formaat vingers minder handig tikken![]()
Nog even over die contacten na de update. Ik heb in mijn gmail ook een lijst email adressen die ik niet op mijn telefoon wil en een geselecteerde groep die ik enkel op mijn Hero wil zien. Hoe kan ik dat instellen, zo ja waar precies?
als je in de berichten app naar het menu gaat, dan instellingen, kan je het gewoon uitzetten onder 'meldingen'Anoniem: 318593 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:59:
Ik heb sinds kort de htc hero, bevalt me prima alleen het typen valt me tegen.
Help?
ga ik contacten naar 3e tablad groepen, klik op menu, sync groepen, en dan kan je kiezen welke hij wel en niet moet syncenHelaasPindakaas schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:08:
Nog even over die contacten na de update. Ik heb in mijn gmail ook een lijst email adressen die ik niet op mijn telefoon wil en een geselecteerde groep die ik enkel op mijn Hero wil zien. Hoe kan ik dat instellen, zo ja waar precies?
+1 voor handcentAnoniem: 318593 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:03:
[...]
Download handcent sms, die heeft wel karakterteller + is leuker (vind ik) dan chomp.
anders download je 'm hier:Dred schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:41:
*zucht* ik wil de update downloaden van de website maar als ik m'n s/n nummer ingeef zegt ie "Sorry, this software download is not suitable for your device." terwijl ik toch echt een hero heb. Ik dacht dat hij voor europa nu ook uit was, en België (ja, ik ben een belg) zit toch nog altijd in europa of loop ik weer eens achter...
DennusB in "HTC Hero [part three]"
Wel even goed lezen wat zijn probleem is he...Anoniem: 318593 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:03:
Download handcent sms, die heeft wel karakterteller + is leuker (vind ik) dan chomp.
Nickname does not reflect reality
Ik vind het trouwens wel jammer van HTC dat je alleen kan updaten met een windows pc en niet osx of linux. Anno 2009 zou ik toch meer mogen verwachten, zeker als je bedenkt dat veel gadget freaks (zoals ik zelf) over macs beschikken. Ik heb toevallig een zakelijke laptop met XP, maar anders had de firmware niet op een fatsoenlijke manier kunnen updaten.
Dat ze geen synchronisatie software maken voor andere platformen wil ik best accepteren, maar geen upgrade software..
Dat ze geen synchronisatie software maken voor andere platformen wil ik best accepteren, maar geen upgrade software..

Als ik een vraag stel die al is langsgekomen sorry, maar 39 pagina's (en das alleen nog maar dit topic) kom ik niet door
(Zoeken leverde ook niets op).
Ik heb sinds vandaag een Hero. Meteen bij het opstarten vroeg hij om een google account. Dan is ie ff bezig en dan komt er een error "cant establish safe data connection" oid. Dus die stap geskipt en geprobeerd internet op te komen. Dat lukt dus ook niet. Via wi-fi geeft ie wel aan connected te zijn, maar pagina's laden doet ie niet, evenals andere functies via internet. Heb ook een Vodafone-internet-blox oid, daar schijn ik ook geen verbinding mee te kunnen maken. Nou zou dit laatste misschien nog niet geactiveerd kunnen zijn, maar wifi zou in principe gewoon moeten werken.
Een reset naar de factory instellingen heeft ook geen resultaat opgeleverd.
Ik heb sinds vandaag een Hero. Meteen bij het opstarten vroeg hij om een google account. Dan is ie ff bezig en dan komt er een error "cant establish safe data connection" oid. Dus die stap geskipt en geprobeerd internet op te komen. Dat lukt dus ook niet. Via wi-fi geeft ie wel aan connected te zijn, maar pagina's laden doet ie niet, evenals andere functies via internet. Heb ook een Vodafone-internet-blox oid, daar schijn ik ook geen verbinding mee te kunnen maken. Nou zou dit laatste misschien nog niet geactiveerd kunnen zijn, maar wifi zou in principe gewoon moeten werken.
Dankjevanardenne schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:33:
[...]
ga ik contacten naar 3e tablad groepen, klik op menu, sync groepen, en dan kan je kiezen welke hij wel en niet moet syncen
210667
Heb je wel een APN voor Vodafone aangemaakt?Gurbuh schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:54:
[...]. Heb ook een Vodafone-internet-blox oid, daar schijn ik ook geen verbinding mee te kunnen maken. Nou zou dit laatste misschien nog niet geactiveerd kunnen zijn, maar wifi zou in principe gewoon moeten werken.
Aangezien ik nu denk210667 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 23:05:
[...]
Heb je wel een APN voor Vodafone aangemaakt?
Anoniem: 197980
ik was er eerst ook niet zo happig op, maar aangezien alles uiteindelijk toch om je Google/Gmail account draait heb ik het maar geprobeerd en heb er geen spijt van.Sypher schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:03:
aan Gmail kan je meerdere mail adressen koppelen, 5 stuks. zo kan je dus van 5 adressen mail ophalen en versturen. en het mooie is dat je je opgehaalde mail kan beantwoorden met het account waarvan het is opgehaald.
een andere reden waarom ik een gmail account heb gemaakt is dat het niet mogelijk was om Hotmail te versturen vanaf de hero, nu heb ik hem gekoppeld en is dat dus ook geen probleem meer.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 197980 op 17-09-2009 23:19 ]
Ok, ik heb inmiddels de instellingen gevonden en als ik WiFi disable ben ik dus aan het 'roamen'. Dat werkt iig, dus thanks voor de hulp.Gurbuh schreef op donderdag 17 september 2009 @ 23:08:
[...]
Aangezien ik nu denk, nee, guess not.. Vond de meegeleverde documentatie niet echt overvloedig ook, en nooit eerder 'roaming' internet gehad.
Nu vraag ik me nog af waarom mijn WiFi niet werkt.
Anoniem: 149219
Je kan gewoon direct je hotmail adres als mail account instellen op je Hero, werkt hier vlekkeloos.Anoniem: 197980 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 23:17:
[...]
een andere reden waarom ik een gmail account heb gemaakt is dat het niet mogelijk was om Hotmail te versturen vanaf de hero, nu heb ik hem gekoppeld en is dat dus ook geen probleem meer.
Anoniem: 102952
Bedankt voor de informatie. De feature lijkt dan meer gekoppeld te zijn aan het landscape widget dan aan de sms applicaties. Ben er wel achter dat de teller verschijnt in landscape als ik het toetsenbord wegklap, maar gelukkig gaat tikken in portrait inmiddels al wat beterBrad Pitt schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:41:
[...]
Wel even goed lezen wat zijn probleem is he...Handcent lost dit niet op. Telt ook niet in landscape...
Nu nog uitvogelen hoe ik mijn phone contacten veilig stel en ik kan los met de nieuwe firmware
Ik heb de nieuwe ROM ook maar eens geinstalleerd. Ging simpel. Eerst even alle data veilig gesteld..
- SD kaart eruit en die ook ngo even op een HDD dumpen
- Contacten bij Google neerzetten, CSV bestandje laten maken en ver weg houden van Sync-activiteiten
- Backups gemaakt met MyBackup
En geinstalleerd, is zo gebeurd, 5 minuten hooguit. Op Windows 7 gewoon de drivers installeren via het Device Central, laten verbinden met Sync en het werkt.
Voor mijn gevoel is alles sneller, van het switchen tussen homescreens, het scrollen, het pinchen en scrollen bij foto's en Google Maps, het zoeken in allerlei zaken, het booten van de telefoon, het switchen tussen landscape en portrait (!), het enablen en disablen van services als WiFi, network, GPS, etc, het laden van webpagina's, alles. Er zit totaal geen lag meer in, alles gebeurd instant. Kan ook zijn natuurlijk omdat ik nog niet alle apps geïnstalleerd heb, maar het lijkt mij alsof ze ergens een fundamentele bug uit de kernel gehaald hebben die alles liep te laggen. Vind het in ieder geval een hele vooruitgang
Heb verder ook geen problemen gehad met het resyncen van contacten. Voordat de telefoon er de kans voor kreeg heb ik meteen uitgezet dat hij alle contacten moet syncen, maar alleen mijn zelf aangemaakte groepen. Scheelt een lijst met 200 info@...... contacten in People.
Ik hoop wel dat het SMS probleem is opgelost, heb er voor zover ik weet 2 keer last van gehad. Jammer dat het niet iets is wat je kunt controleren, maar de tijd (of een changelog van HTC...) zal het leren.
Alleen blijft nog één belangrijk ding over. Ik wil mijn week-view bij de calendar
Edit: Ziet mijn oog hier iets geweldigs wat eindelijk geimplementeerd is zoals het hoort? Ik kan nu bij lange lijsten met content (bijv. Music app of People) het scrollblokje aan de rechterzijkant vastpakken en door de letters scrollen. Dit lukte me eerst niet, is dit nieuw? Scheelt wle heel veel, nu alleen nog zo'n optie in de Select velden in de browser..
Heerlijke telefoon. Blijft ook leuk dat iPhone volk (Nee, ik wil heir niet generaliseren/bashen, ik doel hier op het selecte groepje irritante fanboys die menen dat niks beter is) vaak toch een beetje beteuterd moet toegeven dat het systeem met widgets, apps without borders etc toch wel erg geniaal is.
- SD kaart eruit en die ook ngo even op een HDD dumpen
- Contacten bij Google neerzetten, CSV bestandje laten maken en ver weg houden van Sync-activiteiten
- Backups gemaakt met MyBackup
En geinstalleerd, is zo gebeurd, 5 minuten hooguit. Op Windows 7 gewoon de drivers installeren via het Device Central, laten verbinden met Sync en het werkt.
Voor mijn gevoel is alles sneller, van het switchen tussen homescreens, het scrollen, het pinchen en scrollen bij foto's en Google Maps, het zoeken in allerlei zaken, het booten van de telefoon, het switchen tussen landscape en portrait (!), het enablen en disablen van services als WiFi, network, GPS, etc, het laden van webpagina's, alles. Er zit totaal geen lag meer in, alles gebeurd instant. Kan ook zijn natuurlijk omdat ik nog niet alle apps geïnstalleerd heb, maar het lijkt mij alsof ze ergens een fundamentele bug uit de kernel gehaald hebben die alles liep te laggen. Vind het in ieder geval een hele vooruitgang
Heb verder ook geen problemen gehad met het resyncen van contacten. Voordat de telefoon er de kans voor kreeg heb ik meteen uitgezet dat hij alle contacten moet syncen, maar alleen mijn zelf aangemaakte groepen. Scheelt een lijst met 200 info@...... contacten in People.
Ik hoop wel dat het SMS probleem is opgelost, heb er voor zover ik weet 2 keer last van gehad. Jammer dat het niet iets is wat je kunt controleren, maar de tijd (of een changelog van HTC...) zal het leren.
Alleen blijft nog één belangrijk ding over. Ik wil mijn week-view bij de calendar
Edit: Ziet mijn oog hier iets geweldigs wat eindelijk geimplementeerd is zoals het hoort? Ik kan nu bij lange lijsten met content (bijv. Music app of People) het scrollblokje aan de rechterzijkant vastpakken en door de letters scrollen. Dit lukte me eerst niet, is dit nieuw? Scheelt wle heel veel, nu alleen nog zo'n optie in de Select velden in de browser..
Heerlijke telefoon. Blijft ook leuk dat iPhone volk (Nee, ik wil heir niet generaliseren/bashen, ik doel hier op het selecte groepje irritante fanboys die menen dat niks beter is) vaak toch een beetje beteuterd moet toegeven dat het systeem met widgets, apps without borders etc toch wel erg geniaal is.
[ Voor 21% gewijzigd door MartijnGP op 18-09-2009 01:59 ]
Iemand anders ook het probleem dat hij sinds de update een totaal andere lokatie aangeeft? Bij mij zet hij me op de kaart bij new delhi... volgens 1000 meter accuraat...
Jammer is dat me weer app ook aangeeft dat het 40 graden word..
Heb in het menu aangezet dat hij lokatie moet bepalen met WiFi en zelfs met gps maar ook dat helpt niet..
Iemand dit probleem gezien?
Heb in het menu aangezet dat hij lokatie moet bepalen met WiFi en zelfs met gps maar ook dat helpt niet..
Anoniem: 313208
Hoi,
om een of andere reden kan ik mijn HTC Hero niet updaten via de USB kabel.
Nu heb ik ergens gelezen dat je de HTC Hero ook kan updaten door de nieuwe rom image op de SD kaart te plaatsen. De Rom Image heb ik inmiddels gevonden loop ik nu weer ergens anders tegen aan.
De rom image file staat op de Root van de SD kaart (dus niet in een folder)
Ik zet de telefoon uit en start de procedure op door de home button en power button ingedrukt te houden.
Enkele seconden later zie ik dan een groot geel uitroeptegen met daarnaast een tekening van de telefoon.
Alle activiteiten stoppen op dat moment en het enige dat ik nog kan doen is de HTC hero opnieuw opstarten door de batterij eruit te halen.
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
om een of andere reden kan ik mijn HTC Hero niet updaten via de USB kabel.
Nu heb ik ergens gelezen dat je de HTC Hero ook kan updaten door de nieuwe rom image op de SD kaart te plaatsen. De Rom Image heb ik inmiddels gevonden loop ik nu weer ergens anders tegen aan.
De rom image file staat op de Root van de SD kaart (dus niet in een folder)
Ik zet de telefoon uit en start de procedure op door de home button en power button ingedrukt te houden.
Enkele seconden later zie ik dan een groot geel uitroeptegen met daarnaast een tekening van de telefoon.
Alle activiteiten stoppen op dat moment en het enige dat ik nog kan doen is de HTC hero opnieuw opstarten door de batterij eruit te halen.
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
ik had dat ook de eerste keer, had wel 10x geprobeerd via wifi (heb geen data-abbo) en steeds die melding van geen veilige verbinding. Wat ik heb gedaan was gewoon de telefoon terug naar factory settting gezet en dan direct aanmelden en dan ging het wel.Gurbuh schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:54:
Als ik een vraag stel die al is langsgekomen sorry, maar 39 pagina's (en das alleen nog maar dit topic) kom ik niet door(Zoeken leverde ook niets op).
Ik had het inderdaad goed gelezen, Handcent telt wel in landscape. Wat jij bedoelt is dat het toetsenbord over de teller heenzit, als je die even naar beneden klikt kan je zien hoeveel karakters je nog over hebt.Brad Pitt schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:41:
[...]
Wel even goed lezen wat zijn probleem is he...Handcent lost dit niet op. Telt ook niet in landscape...
edit: ik zie dat GeenId dat hierboven ook al aangaf.
[ Voor 5% gewijzigd door vanardenne op 18-09-2009 09:15 ]
Dat was er voor de update ook al.MartijnGP schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 01:04:
Ik heb met de nieuwe rom iig nog geen SMS gemist tot nu toe
"May our framerates be high and our temperatures low."
toepassingsinstellingen>ontwikkeling>neplocaties toestaanSubslider schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:17:
Iemand anders ook het probleem dat hij sinds de update een totaal andere lokatie aangeeft? Bij mij zet hij me op de kaart bij new delhi... volgens 1000 meter accuraat...
Staat die wel uitgevinkt?
Anoniem: 122841
Hallo!
Ik heb hem nu een week en hij bevalt mij prima.
Weet iemand of je de kwaliteit van de backgrounds gewoon op orginele kwaliteit kan behouden? Het is nu namelijk zo (tenminste bij mij) dat de kwaliteit redelijk achteruit gaat als ik een foto of image op mijn achtergrond instel.... ook de fototjes bij de widget "personen" is de kwaliteit ver te zoeken en is het redelijk pixelachtig.
De images die ik als achtergrond instel zijn gewoon 640x480 en op de hoogste kwaliteit opgeslagen....
Weet iemand of je de kwaliteit van de backgrounds gewoon op orginele kwaliteit kan behouden? Het is nu namelijk zo (tenminste bij mij) dat de kwaliteit redelijk achteruit gaat als ik een foto of image op mijn achtergrond instel.... ook de fototjes bij de widget "personen" is de kwaliteit ver te zoeken en is het redelijk pixelachtig.
De images die ik als achtergrond instel zijn gewoon 640x480 en op de hoogste kwaliteit opgeslagen....
Ja die staat al uitgevinkt.. wat ik me ineens bedacht, heeft er soms wat mee te maken dat Tele2 van de week is over gegaan van KPN naar t-mobile netwerk?bertjeee schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:55:
[...]
toepassingsinstellingen>ontwikkeling>neplocaties toestaan
Staat die wel uitgevinkt?
was volgens mij ook rond de tijd van die update.. ik dacht dat hij alleen maar wifi of gps hiervoor gebruikte maja.
Ja dit vind ik ook erg raar... als iemand mij belt krijg ik een enorm pixelplaatje van diegene te zien (contact-pic). zelfs met mn samsung u600 waren die plaatjes mooier. Moet toch beter kunnen met 5 MPAnoniem: 122841 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:34:
...ook de fototjes bij de widget "personen" is de kwaliteit ver te zoeken en is het redelijk pixelachtig.
Ik gebruik gewoon 1024*786 achtergronden van het internet, met het instellen van de achtergrond kun je zelf kiezen welk deel, ik selecteer dan het hele plaatje en moet zeggen ik zie geen enorm kwaliteitsverschil.Anoniem: 122841 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:34:
Hallo!
Goed kan het plaatje niet vergelijken met mijn laptop scherm maar dat is ook logisch.
Foto's bij contacten zijn idd pixelachtig, maar dit heb ik niet bij de contacten die ik via facebook heb, zeg het een beetje krom maar bedoel natuurlijk het plaatje van facebook. De camera zelf maakt erg pixelachtig foto's wellicht ligt het daaraan?
ik zit met het volgende probleem sinds de update:
Ik heb bij mijn eigen visite kaartje ook een foto toegevoegd, zodat ik bij smsjes ook mn eigen foto in de conversatie zie. Dit werkt allemaal goed, behalve als ik een smsje open via de notification bar. Dan is mijn eigen plaatje plots verdwenen (het is dan dat standaard silhouet plaatje) terwijl de foto'van de gene die me smst het nog wel gewoon doet.
Als ik smsjes gewoon via de messenger app open werkt het wel
heel raar
Hebben meer mensen dit?
Ik heb bij mijn eigen visite kaartje ook een foto toegevoegd, zodat ik bij smsjes ook mn eigen foto in de conversatie zie. Dit werkt allemaal goed, behalve als ik een smsje open via de notification bar. Dan is mijn eigen plaatje plots verdwenen (het is dan dat standaard silhouet plaatje) terwijl de foto'van de gene die me smst het nog wel gewoon doet.
Als ik smsjes gewoon via de messenger app open werkt het wel
Hebben meer mensen dit?
Anoniem: 122841
Bedankt voor je antwoord.Staffie666 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:00:
[...]
Ik gebruik gewoon 1024*786 achtergronden van het internet, met het instellen van de achtergrond kun je zelf kiezen welk deel, ik selecteer dan het hele plaatje en moet zeggen ik zie geen enorm kwaliteitsverschil.
Goed kan het plaatje niet vergelijken met mijn laptop scherm maar dat is ook logisch.
Foto's bij contacten zijn idd pixelachtig, maar dit heb ik niet bij de contacten die ik via facebook heb, zeg het een beetje krom maar bedoel natuurlijk het plaatje van facebook. De camera zelf maakt erg pixelachtig foto's wellicht ligt het daaraan?
Het is gek want ik gebruik gewoon volledige goeie kwaliteit vanuit photoshop en het exacte formaat van orginele wallpapers die al op de phone staan (640x480).Van die "personen" lijst heb ik gewoon fotos gebruikt die ik er zelf op had gezet via de usb verbinding, de camera heb ik nog niet eens aangeraakt
Ik zal nog wel even aanklooien om te kijken of het aan mij ligt of dat het zo hoort, ik wist trouwens wel dat je ze kon "croppen" als je ze als achtergrond instelt.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 122841 op 18-09-2009 13:19 ]
Zit er een simlock op de Hero als je hem krijgt via een Hi-abbo?
x
Anoniem: 184013
Dred, als het een belgisch toestel is moet je wachten op de belgische update. Aangezien de belgische HTC Hero geen youtube heeft en dus een aangepaste ROM moet je dus wachten op de aangepaste ROM( als je de officiele manier wil gebruiken). Of zoals vermeld een andere downloaden via andere kanalen.Dred schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:41:
Dit is de reden waarom ik de Nederlandse Hero heb aangeschaft.
Lijkt me niet. Er is geen aparte Hi Hero versie.Jaspur schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:38:
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Geen simlock nee.Jaspur schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:38:
Hebben jullie na de update de flipclock-functie? Voordien had ik dat wel en nu niet meer na update precies.
De klok verandert gewoon van minuut/uur zonder die flapjes. Geen flipclock dus
De klok verandert gewoon van minuut/uur zonder die flapjes. Geen flipclock dus
Dat is er door HTC bewust uit gehaald om de performance te verbeteren.
Ik kreeg af en toe een vage foutmelding (Android.process.acore has stopped unexpectedly ) na het update van de firmware en het terugzetten van de instelling via Mybackup. Nu ik de ROM opnieuw heb geïnstalleerd en geen backup heb terruggezet krijg ik de meldingen niet.Anoniem: 313208 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:44:
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die eerst een backup hebben gemaakt met mybackup daarna de nieuwe rom hebben geinstalleerd, en dan alle sms’jes en instellingen weer terug hebben gezet.
Kortom: ben benieuwd of dit helemaal goed gaat.
Ik vind het verder een prachtige telefoon (heb 'm sinds zaterdag). In eerste instantie wilde ik een iPhone maar aangezien ik niet zit te wachten op T-Mobile en ik de Hero gratis kon krijgen via Hi heb ik me een Hero laten bezorgen. Het zou nog mooier worden als niet alleen Facebook en email maar ook Twitter en Linkedin geïntegreerd kunnen worden in de contacts.
210667
Er zijn er meer die dat probleem hebben. Schijnt wel opgelost te kunnen worden zonder een reset naar fabrieksinstellingen.Femme schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 16:28:
[...]
Ik kreeg af en toe een vage foutmelding (Android.process.acore has stopped unexpectedly ) na het update van de firmware en het terugzetten van de instelling via Mybackup.
[...]
E.e.a zou iets te maken hebben met het syncen van Facebook etc.
Je zou ook even een Google kunnen doen voor meer info aangaande dit probleem.
Ik heb precies hetzelfde gehad, ook veroorzaakt door Mybackup. Ik kan de Hero gebruiker dan ook niet aanraden om deze tool te gebruiken.210667 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 16:52:
[...]
Er zijn er meer die dat probleem hebben. Schijnt wel opgelost te kunnen worden zonder een reset naar fabrieksinstellingen.
E.e.a zou iets te maken hebben met het syncen van Facebook etc.
Je zou ook even een Google kunnen doen voor meer info aangaande dit probleem.
En we gaan hier weer lekker verder: HTC Hero [part four]
Let op de verschillende Android en HTC Hero topics! En kijk waar je je vragen / opmerkingen moet plaatsen!
Let op de verschillende Android en HTC Hero topics! En kijk waar je je vragen / opmerkingen moet plaatsen!
Graag verder in HTC Hero [part four] 
^^ wat hij dus zegt.
^^ wat hij dus zegt.
[ Voor 17% gewijzigd door pven op 18-09-2009 17:03 ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie