• Valentijn86
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-11-2024
Sinds ongeveer 13:00 geen mogelijkheid meer tot mobiel internetten via KPN. Na enig zoek werk op internet blijken hier meer mensen last van te hebben.
Het lijkt er dus op dat het om een landelijke storing gaat. KPN heeft net een melding geplaatst op hun website:
Sinds het middaguur is er een storing van mobiele internetdiensten. Klanten kunnen hier mogelijk hinder van ondervinden. KPN gaat zo snel mogelijk de storing oplossen. (2009-09-17 11.55)

(plaats: Amstelveen)

• Valentijn86
Het lijkt hier nu verholpen te zijn.

Anoniem: 97471

De verbinding viel bij mij rond 5 voor 12 plotseling weg. In Utrecht binnenstad hier, hoor van iemand anders dat die hier wel verbinding krijgt, dus het lijkt niet iedereen getroffen te hebben?

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-06 08:36
Hij was hier, Zwanenburg, net ook weg. Alles lijkt nu weer te werken...

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Niet alleen internet. Ik kan helemaal niet meer bellen..

(via Simyo = KPN netwerk)

Dat zit wel Schnorr.

• Valentijn86
Als het goed is moet het mobiel internetten het nu weer overal doen

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Het werkt nu weer maar de snelheid blijft op 50-60kB/s met HSDPA, 2 dagen terug had ik nog 350kB/s.. (regio Gouda)

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

jelle.

Product Owner
Ik had er ook last vanmiddag, maar nadat ik mijn toestel opnieuw had opgestart (dan meld je opnieuw aan op het netwerk) was het verholpen :)

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik kan weer bellen!

Internet zal het dan ook vast wel weer doen, maar heb geen zin om daar betaalde bytes aan te verspillen :P

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1