HTC Hero [part three] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.350 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:21
Dred schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:22:
Email: het is wel degelijk de volledige Outlook 2007, niet outlook express. Ik wil als ik thuis ben de mails lezen op m'n pc, en als ik weg ben op m'n GSM. Ik zou graag hebben dat hij dus synchroniseert wat hij binnen haalt op zowel m'n pc als m'n gsm. Want bv: mails binnengehaalt op de pc staan niet op m'n GSM. Krijg ik mails op m'n gsm en lees ik die, dan krijg ik ze ook op m'n pc (staat ingesteld dat hij ze niet van de POP3 server haalt), maar dan zegt m'n pc dat ze niet gelezen zijn. Die syncronisatie mis ik dus.
Het maakt niet uit welk programma je gebruikt om je mail te lezen; de twee opties die je hebt zijn of IMAP te gebruiken (wat ideaal is icm een telefoon; je berichten blijven op de server staan en je haalt puur op wat je wilt lezen) of POP3 waarbij je aangeeft dat je berichten niet van de server wenst te verwijderen, waardoor je ze op zowel je PC als mobiel kunt bekijken.

Mocht je provider zelf geen IMAP support hebben dan kun je altijd nog overwegen om een Gmail accountje aan te maken en die je mail op te laten halen en vervolgens die mail weer dmv IMAP te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Sp!tF!re schreef op zondag 13 september 2009 @ 09:51:
[...]

Nadeel van een rom update is dat alles gewhiped wordt, moet ik alles er weer op knallen en opnieuw downloaden (of het nou in de lijst staat of niet: gewoon balen!)..

Maar deze ROM update heeft dus ook in het menu e.d. NL? Op XDA staat namelijk bij Locale niet Dutch, alleen bij Keyboard Language (en laat ik hem nou net in het Nederlands willen hebben, helemaal!)

EDIT: Ben er al achter dat je zelf NL moet installeren, heb ik nou goed begrepen dat als ik de officiële HTC update download ik dan niet meer kan rooten (helemaal niet?)..? Dat is wel zonde, misschien toch maar de Modaco pakken en de NL taalbestanden zelf installeren..
Ik heb die zogenaamde scandinavische update er gisteren opgezet en heb gewoon Nederlandse menu's etc. Volgens mij is het dan ook gewoon de algemene europese update ipv een dedicated scandinavische. Zie voor downloadlink mijn vorige post.

Gewoon doen dus!

edit:
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:52:
[...]

goed ik heb die zogenaamd zweedse update er ook maar eens op gegooid. EEN AANRADER. Er is niks zweeds aan. Eerst alles met Mybackup gesaved en na de rom update - die nauwelijks tien minuten duurt - weer teruggezet (bij de apps moet je ze allemaal apart wel weer even installeren, maar da's alleen een beetje tijdrovend als je er veel hebt).

[...]
Wat hij zegt :P

[ Voor 41% gewijzigd door Rio op 13-09-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Hier ook geinstalleerd en werkt als een trein. Inderdaad een stuk sneller!
Nog even een opmerking voor de Telfort gebruikers onder ons: ik kon geen MMS verzenden. Nu zag ik dat de MMS instellingen standaard verkeerd staan in de Hero. Deze staan op de instellingen voor KPN.

- Ga naar Menu
- Ga naar Settings
- Ga naar Wireless Controls
- Ga naar Mobile Network Settings
- Ga naar Access Point Names
- Kies Telfort MMS
- Vander de instelling bij MMSC naar: http://mms
- Druk op Menu
- Kies Save

Nu staan de instellingen goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dred
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-08 13:26
Helaas te vroeg victoria gekraait, het in het DMZ zetten werkt niet, de geniepigaard (m'n htc hero) had overgeschakeld naar 3G en zo kon ik opeens wel op internet dus. (moet dat ergens aangeschakeld hebben terwijl ik de instelling aan het wijzigen was)
EDIT: firmware gevonden, kennelijk was de server waar de links op inet naar verwijzen ff dood, nu werkt het perfect :+

[ Voor 19% gewijzigd door Dred op 13-09-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een Hero gehaald maar ik krijg mijn contacten van mijn simkaart niet op me telefoon. Er staat in de handleiding dat ik naar "mensen" moet bij alle programma's maar ik zie echt niks.

Ben al een tijdje op zoek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:11:
Gisteren een Hero gehaald maar ik krijg mijn contacten van mijn simkaart niet op me telefoon. Er staat in de handleiding dat ik naar "mensen" moet bij alle programma's maar ik zie echt niks.

Ben al een tijdje op zoek :(
Dat moet zijn 'contacten' --> menu --> Importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:41
Als je de update van de Zweede site wil downloaden moet je het serienummer van je telefoon invoeren. Die zit toch onder de batterij? Ik heb 'm ingevoerd en ik krijg : Tyvärr är denna mjukvara inte lämplig för din produkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:52:
Als je de update van de Zweede site wil downloaden moet je het serienummer van je telefoon invoeren. Die zit toch onder de batterij? Ik heb 'm ingevoerd en ik krijg : Tyvärr är denna mjukvara inte lämplig för din produkt.
Dat klopt. Je Nederlandse serie-nummer kan niet gebruikt worden op de zweedse site. Je moet dus deze hebben uit de link van een mede-tweaker. Of deze uit de rechtstreekse link van XDA, of deze rechtstreeks van Mega-upload. En dan hebben we nog deze op Zippyshare... :z

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ah ok, dat had ik nergens uit kunnen halen... Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:43:
[...]

Ik had hetzelfde... Uiteindelijk heb ik de twee kalenders maar samengevoegd en zo het probleem opgelost maar toch wel vreemd dat je niet al je extra kalenders kan gebruiken.
Ik heb het uiteindelijk voorelkaar. Er was waarschijnlijk gewoon iets mis gegaan bij het aanmaken van de agenda in gmail. Nadat ik deze verwijdert had en opnieuw heb aangemaakt is hij nl. wel zichtbaar.! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _W_
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09-2022

_W_

na vanalles goed te lezen over de upgrade heb ik besloten em ook maar uit te voeren

totdat ik natuurlijk op een error botste (Error 131 - wrong customer id)
ik kan de update dus niet uitvoeren op mijn unbranded, unlocked Belgische Hero :(
het zal dus wachten zijn voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Mybackup heeft alles netjes gebackupped alleen krijg ik mijn telefoon contacten niet meer terug uit de backup. Wel de google contacten, maar die wil ik helemaal niet in mijn overzicht hebben. Bah, kan ik alles weer over gaan zetten uit mijn oude telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:46
Ik heb hem ook geupdate en hij is merkbaar vlotter. Agenda laadt nu tweemaal sneller.. :)

Ben nu e-mail e.d. weer aan het instellen, gelukkig kon ik met MyBackup de rest gewoon terugzetten waardoor ik de applicaties niet weer allemaal op hoefde te zoeken.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:34
Is er al iets bekend over die nieuwe ROM in combinatie met het niet ontvangen van sms'jes? Lees hier en daar positieve verhalen, maar er zijn ook verhalen die stellen dat het nog steeds niet is opgelost...

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:08
Sp!tF!re schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:52:
Ik heb hem ook geupdate en hij is merkbaar vlotter. Agenda laadt nu tweemaal sneller.. :)

Ben nu e-mail e.d. weer aan het instellen, gelukkig kon ik met MyBackup de rest gewoon terugzetten waardoor ik de applicaties niet weer allemaal op hoefde te zoeken.
Is het auto-aanvullen ook beschikbaar in het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medic112 schreef op zondag 13 september 2009 @ 17:07:
[...]

Is het auto-aanvullen ook beschikbaar in het nederlands?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem dat ik eerder aankaartte, van fout ingevoerde woorden die niet meer uit de database zijn te krijgen, ben ik na die update kwijt maar wel met de rest van de ingevoerde woorden. Dus Rimsky-Korssakov moet ik nu weer eerst een keer invoeren voordat 'ie het vanzelf na de eerste s doorheeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Laatst online: 11-09 12:04
Is er al een softwarematige oplossing beschikbaar voor het bekende dode trackball- / knoppenverlichting, of is enige oplossing nog steeds opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 12:03

The_Worst

Unox

Updaten ging hier vlekkeloos. Ze zeggen 10 minuten maar na 3 minuten was de telefoon al aan het herstarten.
Opmerking: zet Google Contacten Sync uit voordat je een eventuele backup terugzet. Het is hier misgelopen en nu staat alles door elkaar. (Allemaal naamloze contacten...)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik geloof niet dat de officiële update me iets kan bieden wat de MoDaCo-rom me niet biedt, dus ik laat die aan me voorbij gaan. Wel mooi dat degenen die geen custom ROM durven te draaien nu toch een update krijgen. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oehh een update :) Ik wacht nog wel ff op de officieel release, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dan is het zéker nuttig om te upgraden.

Ik zag vandaag dat er een versie 2.86.110.6 gelekt schijnt te zijn. Ik denk dat ik die later vandaag eens erop slinger om te testen, aangezien die nóg sneller schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Weet iemand van de Hero-winnaars (lees: van htctje.nl) in hoeverre wij garantie hebben? Wij hebben geen bon of iets... Wel een kaart in A4-formaat gekregen, kan ik dat zien als garantiebewijs? Of helemaal geen garantie?

Heb het gelukkig nog niet nodig, maar wel handig om te weten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mp3's van mijn sd kaartje kan toevoegen aan een afspeellijst? Ik heb ze gewoon in de MP3 map die standaard al op de sdkaart staat,
maar ze verschijnen niet in de bibliotheek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 17:49:
Oehh een update :) Ik wacht nog wel ff op de officieel release, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.
Dit ís de officiële release. Hij staat alleen op een andere landensite van HTC. De Vikingen waren ons voor }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
Vraagje voor de mensen met de nieuwe ROM.
Bij mij werkt multi-touch in de browser niet meer om in te zoomen en uit te zoomen :?
En als deze feature er uit is gesloopt... is er dan een andere manier om te zoomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:35:
[...]

Dit ís de officiële release. Hij staat alleen op een andere landensite van HTC. De Vikingen waren ons voor }:O
Yep, heb 'm net toch maar geinstalleerd. Werkt perfect, voelt idd wat vlotter aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappie schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:37:
Bij mij werkt multi-touch in de browser niet meer om in te zoomen en uit te zoomen :?
En als deze feature er uit is gesloopt... is er dan een andere manier om te zoomen :?
Werkt allemaal zoals normaal hier?

Hoe kan ik eigelijk een shotcut maken naar een contact persoon zodat ik in 1 klik iemand kan bellen of smssen?

EDIT: Heb het al, doh.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:48
SpartanArmada schreef op zondag 13 september 2009 @ 17:37:
Is er al een softwarematige oplossing beschikbaar voor het bekende dode trackball- / knoppenverlichting, of is enige oplossing nog steeds opsturen?
De update schijnt te helpen. Mensen die dit probleem hadden de de MoDaCo custom rom er opzette, rapporteerde dat het opgelost zou zijn.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb toch ook maar de update erop gezet. Geen zin om nog langer te wachten op een Nederlandse release. Hij is inderdaad een stukje sneller. Werkt lekker soepel nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappie schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:37:
Ik heb de nieuwe ROM en ik kan gewoon multitouch in en uitzoomen. No problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ik tracht nu de update te installeren, echter geeft hij een foutmelding bij het gedeelte waarbij je het Android apparaat moet aansluiten aan de computer. Hij wordt op de computer zonder probleem herkent, maar wanneer ik op 'verder' (oid) klik geeft hij aan dat hij niet is gevonden. Ik heb ActiveSync geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Krijg ik nu automatisch een berichtje op mijn Hero over die update als hij hier ook uitkomt? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er merkbare verschillen in snelheid? Zijn er andere vaagheden verdwenen? Of eventuele bugs? Tekstfoutjes..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
SpartanArmada schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:29:
Ik tracht nu de update te installeren, echter geeft hij een foutmelding bij het gedeelte waarbij je het Android apparaat moet aansluiten aan de computer. Hij wordt op de computer zonder probleem herkent, maar wanneer ik op 'verder' (oid) klik geeft hij aan dat hij niet is gevonden. Ik heb ActiveSync geïnstalleerd.
Je moet geen Active Sync installeren maar HTC Sync :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:24:
Weet iemand hoe ik mp3's van mijn sd kaartje kan toevoegen aan een afspeellijst? Ik heb ze gewoon in de MP3 map die standaard al op de sdkaart staat,
maar ze verschijnen niet in de bibliotheek...
Ik kan je het programma DoubleTwist aanraden; die synct via iTunes. Mss heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:50:
Zijn er merkbare verschillen in snelheid? Zijn er andere vaagheden verdwenen? Of eventuele bugs? Tekstfoutjes..?
Enige bug die ik tot nu toe ben tegengekomen is wanneer je een zoekopdracht wilt opgeven in de browser (landscape mode) de notificatie bar telkens veschijnt en het toetsenbord naar beneden verschuift. Dit gebeurt elke keer als je een nieuwe letter hebt ingetypt en is dus best wel vervelend!

Het enige wat nog niet helemaal soepel gaat is het scrollen door je sms berichten. Dit gaat wel een stukje sneller dan met de ouder versie (dat ging echt met horten en stoten), maar nog steeds hapert het een beetje.
Maarja dit gebeurt dan ook alleen als je een heleboel smsjes hebt waar je doorheen moet scrollen.

Voor de rest is het qua snelheid echt een hele verbetering tov de oude versie!

[ Voor 27% gewijzigd door Snoop op 14-09-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh. heb net update geinstalleerd en hij bevalt goed. lijkt idd stuk sneller.. dat de smsjes niet aankomen is toch wel heel erg,, ik krijg nu meer als 90% van de smsjes wel op sms to mail en niet op mijn sms inbox...

las trouwens net dit:

"Volgens een zweeds forum blijkt de ROM die als download op de site staat niet de goede te zijn. In deze update is een belangrijk gedeelte van de ROM niet opgenomen. Een van de forum-leden was zo helder om te bellen met support en van deze helpdesk kreeg hij te horen de update niet te gebruiken….De juiste update zou binnen enkele dagen volgen."

Bron: www.androidworld.nl

als dat zo is, dan kan ik gewoon dan de nieuwe (goede) update er ja wel overheen zetten?

XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:39:
ehh. heb net update geinstalleerd en hij bevalt goed. lijkt idd stuk sneller.. dat de smsjes niet aankomen is toch wel heel erg,, ik krijg nu meer als 90% van de smsjes wel op sms to mail en niet op mijn sms inbox...

las trouwens net dit:

"Volgens een zweeds forum blijkt de ROM die als download op de site staat niet de goede te zijn. In deze update is een belangrijk gedeelte van de ROM niet opgenomen. Een van de forum-leden was zo helder om te bellen met support en van deze helpdesk kreeg hij te horen de update niet te gebruiken….De juiste update zou binnen enkele dagen volgen."

Bron: www.androidworld.nl

als dat zo is, dan kan ik gewoon dan de nieuwe (goede) update er ja wel overheen zetten?

XXX
Daar zul je niet bang voor moeten zijn, hij is van HTC zelf dus straks gooi je op eenzelfde manier de nieuwe ROM erop! Volgens mij was dit echter al 3/4 pagina's terug verteld, ik heb dus besloten maar even te wachten met updaten tot hij echt op de NL site staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ik kan hierbij bevestigen dat na het uitvoeren van deze update, de welbekende knop- / trackballverlichting, en de oordopjesherkenning is opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op het geheugenkaartje directories aangemaakt per onderwerp (via het kabeltje aan de PC) en ik heb er foto's in geplaatst. Als ik vervolgens op de Hero kijk, geeft ie alles weer als zijnde 1 map. Beetje moeilijk zoeken naar die ene vakantiefoto tussen de 700 andere.. Wat doe ik verkeerd? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een probleem.

Mijn pc wil mijn hero niet herkennen zo lijkt het....
Als ik mijn hero aansluit op mijn pc krijg ik wel da pictogrammejes op men hero voor USB verbinding of voor te syncen. Echter als ik op syncen druk zoekt hij dus HTC sync op men pc en die vindt hij niet....terwijl die wel geinstalleerd staat.

Het lijkt iets te maken te hebben met drivers ofzo. Pc zegt ,ieuwe hardware gevonden maar krijgt hem percies niet geïnstalleerd. Ik heb reeds die nieuwe drivers gedownload en daar wat mee zitten knoeien zonder resultaat.

Ook de update naar de nieuwe rom lukt me dus niet, hij zegt dat er geen hero aangesloten is...

iemand een idee waaraan dit kan liggen? Wil o zo graag updaten

pls help :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:51
Snoop schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:36:
Enige bug die ik tot nu toe ben tegengekomen is wanneer je een zoekopdracht wilt opgeven in de browser (landscape mode) de notificatie bar telkens veschijnt en het toetsenbord naar beneden verschuift. Dit gebeurt elke keer als je een nieuwe letter hebt ingetypt en is dus best wel vervelend!

Voor de rest is het qua snelheid echt een hele verbetering tov de oude versie!
Is dit met de officiële update, of met de modaco versie? Ik heb hetzelfde probleem met de modaco versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zodra het gaat om custom ROM's, dan mag het in [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:22:
Hoi,

Ik heb een probleem.

Mijn pc wil mijn hero niet herkennen zo lijkt het....
Als ik mijn hero aansluit op mijn pc krijg ik wel da pictogrammejes op men hero voor USB verbinding of voor te syncen. Echter als ik op syncen druk zoekt hij dus HTC sync op men pc en die vindt hij niet....terwijl die wel geinstalleerd staat.

Het lijkt iets te maken te hebben met drivers ofzo. Pc zegt ,ieuwe hardware gevonden maar krijgt hem percies niet geïnstalleerd. Ik heb reeds die nieuwe drivers gedownload en daar wat mee zitten knoeien zonder resultaat.

Ook de update naar de nieuwe rom lukt me dus niet, hij zegt dat er geen hero aangesloten is...

iemand een idee waaraan dit kan liggen? Wil o zo graag updaten

pls help :(
Wanneer ik hem dus wil aansluiten en syncen zegt mijn pc :

Nieuwe hardware gevonden , het stuurprogramma voor uw adb moet worden geïnstalleerd. Hij vindt echter geen stuurprogramma en daar gaat het mis volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update :

stuurprogramma blijkbaar geïnstalleerd...bij apparaten staat nu ' My HTC ' ... echter kan hij nog steeds niet syncen of updaten.. :( pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:08:
Update :

stuurprogramma blijkbaar geïnstalleerd...bij apparaten staat nu ' My HTC ' ... echter kan hij nog steeds niet syncen of updaten.. :( pfff
Door een foutje in de software kan Sync worden afgesloten op je Hero als je Hero meer geheugen nodig heeft. Na een reboot is deze weer actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas..heb al hero én pc gereboot zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RunaR schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:11:
[...]

Door een foutje in de software kan Sync worden afgesloten op je Hero als je Hero meer geheugen nodig heeft. Na een reboot is deze weer actief.
Ik vraag me af of jelui het wel goed doen. USB connectie op de Hero is geen kwestie van plug&play, maar een kwestie van plug, klik en play.

Dit is wat ik doe:

ik sluit 'm aan op de usb van de computer
ik trek het meldingenvenstertje omlaag op de Hero (van helemaal omhoog helemaal omlaag strijken)
dan verschijnt tussen de meldingen 'usb verbinding - selecteer dit om bestanden' (rest onleesbaar)
tik erop
venster verschijnt: USB verbinding koppelen/niet koppelen

Nou en dan tik ik koppelen en hij zit eraan. Fluitje van een cent maar je moet het wel even weten. ;)

edit: de sd kaart kun je vanaf de Hero dus niet gebruiken als je de usb-modus gebruikt. Dus als je de Hero als een soort extern opslagmedium aan je computer hebt hangen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USB koppelen lukt mij wél(voor bestanden etc).....tis die sync die NIET lukt, echt raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:25:
USB koppelen lukt mij wél(voor bestanden etc).....tis die sync die NIET lukt, echt raar...
Misschien overbodig maar heb je geprobeerd HTC sync eerst op te starten op je pc (dus dat je dit ziet: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/HTC%20Sync.jpg) en dan pas de telefoon aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja tuurlijk, heb echt al zeeer veel geprobeerd zonder resultaat, frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Cavalera125 schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:32:
[...]

Is dit met de officiële update, of met de modaco versie? Ik heb hetzelfde probleem met de modaco versie.
Dit is met de officiele update (Scandinavie)
Kreeg gisteren trouwens ook de proces.android.acore error (als hij aan het syncen is) waar ik met de vorige ROM geen last van had gehad.
Hopelijk zitten deze foutjes niet in de nieuwe NL ROM.

[ Voor 3% gewijzigd door Snoop op 14-09-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FuZZy04 schreef op zondag 13 september 2009 @ 18:37:
Weet iemand van de Hero-winnaars (lees: van htctje.nl) in hoeverre wij garantie hebben? Wij hebben geen bon of iets... Wel een kaart in A4-formaat gekregen, kan ik dat zien als garantiebewijs? Of helemaal geen garantie?

Heb het gelukkig nog niet nodig, maar wel handig om te weten! ;)
Ik heb het toestel van 1 van de winnaars overgekocht. Voordat ik dat gedaan heb, heb ik contact gehad met HTC. Zij lieten mij weten dat het serienummer van het toestel geregistreerd staat en dat op basis daarvan garantie gegeven wordt. Mijn toestel is ook al defect geweest en ik heb dus al op moeten sturen (waarschijnlijk deze week nog een keer omdat er nu andere dingen stuk zijn) en alles is tot nu toe onder garantie verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
Ik draai nu modaco 2.2 en wil als sms app de handcent applicatie gebruiken. ik gebruik hem nu ook dat is het probleem niet alleen ik moet nu altijd 2x de sms op 'lezen' zetten. in de std app en in hancent. weten jullie hoe je de standaard app kan disable/verwijderen?

edit: laat maar heb dit al gedaan: Ja, je moet gewoon de notificaties van de standaard berichten app uit zetten. Doe je door: Berichten openen -> Menu -> Instellingen -> Notificaties uitzetten.

beter zoeken voortaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Vendrom op 14-09-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:51:
Ja tuurlijk, heb echt al zeeer veel geprobeerd zonder resultaat, frustrerend!
De oplossing is het op een andere pc te proberen. Ik heb problemen gehad met verschillende computers:
PC XP-64: HTC Sync wil niet eens installeren.
Laptop Vista: HTC Sync installeerd. Wat ik ook doe, geen verbinding te krijgen.
PC Vista 64: geen problemen
Netbook XP-Home: geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net op een andere geprobeerd, zelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb dus zonet de Hero ook van de update voorzien. hij is nu voor het eerst aan het booten. In het begin wat moeite gehad met het herkennen van de telefoon. HTC sync tool fixed dit. Die is namelijk verplicht anders gaat het updaten iig niet lukken.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend dit topic doorgelezen, maar mijn antwoord stond er niet bij.

Mijn probleem:
Heb een Hero met (nog 4 maanden) KPN abo. Ik kan wel op internet, maar e-mail binnenhalen lukt niet. Het gaat steeds fout bij het invullen van de uitgaande smtp-server. Verschillende malen contact gehad KPN, maar dat hielp ook niet. Ze hebben me een aantal alternatieven gegeven die steeds de fout "De uitgaande server ondersteunt geen authenticatie" gaf.

Deze heb ik al ingevoerd gehad:
mailhost.hetnet.nl - mail.wsx.nl - mail.bit.nl. Uiteraard ook die van mijn provider geprobeerd, maar die werkt natuurlijk niet. Op aanraden van de helpesk van KPN toch geprobeerd, zonder resultaat.

Op de site van KPN zijn de instellingen niet voorhanden en op bel.nl staat er ook niets tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:25:
Je moet je mobiel terug naar fabriekinstellingen zetten denk ik, als je die installatie van HTC sync eerder heb genegeerd of weggeklikt komt hij niet meer terug als je je mobiel aansluit. maar na het resetten is dit verholpen (je moet ook resetten als je gaat updaten dus in principe maakt het niets uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:39:

Mijn probleem:
Heb een Hero met (nog 4 maanden) KPN abo. Ik kan wel op internet, maar e-mail binnenhalen lukt niet. Het gaat steeds fout bij het invullen van de uitgaande smtp-server. Verschillende malen contact gehad KPN, maar dat hielp ook niet. Ze hebben me een aantal alternatieven gegeven die steeds de fout "De uitgaande server ondersteunt geen authenticatie" gaf.

mailhost.hetnet.nl - mail.wsx.nl - mail.bit.nl. Uiteraard ook die van mijn provider geprobeerd, maar die werkt natuurlijk niet. Op aanraden van de helpesk van KPN toch geprobeerd, zonder resultaat.

Op de site van KPN zijn de instellingen niet voorhanden en op bel.nl staat er ook niets tussen.
Probeer mail.kpnplanet.nl eens als smtp-server.
Kijk anders ff hier: http://forum.fok.nl/topic/1297165

[ Voor 92% gewijzigd door gday op 14-09-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:46:
[...]

Nope, zelfde antwoord van mijn Held.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Mijn Hero is nu weer de oude na de update. Het herinstallen van de app's uit de marked duurde het langst. Verder na het updaten nog geen problemen gevonden. De telefoon voelt wel sneller de de menus schuiven idd beter. Het lijkt dus een vooruitgang. Ik hoop alleen dat het sms probleem nu gefixed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borix schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:43:
[...]

Je moet je mobiel terug naar fabriekinstellingen zetten denk ik, als je die installatie van HTC sync eerder heb genegeerd of weggeklikt komt hij niet meer terug als je je mobiel aansluit. maar na het resetten is dit verholpen (je moet ook resetten als je gaat updaten dus in principe maakt het niets uit).
ZUCHT....zelfs dan geen resultaat....

komaan mensen wat kan dit zijn? pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJtje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:39:

Mijn probleem:

Bij de account instellingen, moet je NIET aanvinken "aanmelden vereist" bij de SMTP server. Heb dit met mij T-Mobile net gisteravond na wat proberen ook zo voor elkaar gekregen. Als je namelijk met gebruikersnaam en wachtwoord aanmeldt, op een server die dat niet accepteerd, geeft hij die meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 2: We’ve spoken to HTC and they assure us that there’s no problem with the ROM on the Swedish site.

Zegt Slashgear.

Dus de NL versie van de ROM update zou niet mogen verschillen. Tenzij ze nog heel even snel wat fixen.

Ik heb even gecontroleerd of die bug met het zoekvenster in de browser in landscape modus ook bij mij bestaat. Het antwoord is ja.

Kom op HTC, Android = Google = zoekmachine nr.1 dus uitgerekend de zoekfunctie mag wel deugen hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:49:
[...]

Nope, zelfde antwoord van mijn Held.
Heb je ook al eens geprobeerd dezelfde server te gebruiken als voor inkomende mail? Zoiets las ik namelijk ...

[ Voor 5% gewijzigd door gday op 14-09-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Beetje kut dat ze niet een update tool voor Linux hebben gereleased..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:21:
Update 2: We’ve spoken to HTC and they assure us that there’s no problem with the ROM on the Swedish site.

Zegt Slashgear.

Dus de NL versie van de ROM update zou niet mogen verschillen. Tenzij ze nog heel even snel wat fixen.

Ik heb even gecontroleerd of die bug met het zoekvenster in de browser in landscape modus ook bij mij bestaat. Het antwoord is ja.

Kom op HTC, Android = Google = zoekmachine nr.1 dus uitgerekend de zoekfunctie mag wel deugen hoor.
Ik heb het iig ook met de update. Naja, liever dit dan af en toe smsjes ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:15:
[...]

ZUCHT....zelfs dan geen resultaat....

komaan mensen wat kan dit zijn? pff
Ik kom ook niet verder dan dit. Aan 'dit' zit een link gekoppeld.

Htc-sync installeren. Pc-herstarten

Telefoon opnieuw opstarten

USB-debugging aanzetten bij je instellingen.

Telefoon met je usb-kabel in de pc prikken. Drivers zullen worden geïnstalleerd. Je telefoon zal in apparaatbeheer worden gezien als MY-HTC[ geen hub gebruiken en eventueel een andere poort.]

Vanuit het scherm op je telefoon HTC-sync kiezen.

Je telefoon syncen, als het al niet automatisch gebeurd.

Daarna het .exe-bestand uitvoeren als admin.
Dan zal het flash-proces opstarten.

Verder overal van afblijven. Na het flashen zal de telefoon vanzelf rebooten.
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:21:
[...]

[...]
Is inderdaad nog een bug waar iedereen zo n beetje last van heeft. Ik ook.. :/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:40:
[...]

Ik kom ook niet verder dan dit. Aan 'dit' zit een link gekoppeld.

Htc-sync installeren. Pc-herstarten

Telefoon opnieuw opstarten

USB-debugging aanzetten bij je instellingen.

Telefoon met je usb-kabel in de pc prikken. Drivers zullen worden geïnstalleerd. Je telefoon zal in apparaatbeheer worden gezien als MY-HTC[ geen hub gebruiken en eventueel een andere poort.]

Vanuit het scherm op je telefoon HTC-sync kiezen.

Je telefoon syncen, als het al niet automatisch gebeurd.

Daarna het .exe-bestand uitvoeren als admin.
Dan zal het flash-proces opstarten.

Verder overal van afblijven. Na het flashen zal de telefoon vanzelf rebooten.
Ik heb het exact zo gedaan. Behalve syncen. De Sync tool installlen is voldoende om alle drivers op je systeem te hebben voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:44:
[...]

Ik heb het exact zo gedaan. Behalve syncen. De Sync tool installlen is voldoende om alle drivers op je systeem te hebben voor de update.
Dat soort extra stappen doe ik altijd voor de zekerheid. Weet ik meteen of ik goed zit met drivers etc. Maar inderdaad, als het zonder kan, is het ook een optie.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja bij mij dus niet, sync installeerd, staat ook als My HTC aangegeven...maar dan loopt het dus fout.
Als ik op men hero druk dat ik wil syncen zoekt hij het prog op men pc en zegt hij dat hij htc sync niet vindt.

Idem voor update, van zodra hij er wil aan beginnen zegt hij dat men hero niet aangesloten is.

miserie jongens toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:49:
Nja bij mij dus niet, sync installeerd, staat ook als My HTC aangegeven...maar dan loopt het dus fout.
Als ik op men hero druk dat ik wil syncen zoekt hij het prog op men pc en zegt hij dat hij htc sync niet vindt.

Idem voor update, van zodra hij er wil aan beginnen zegt hij dat men hero niet aangesloten is.

miserie jongens toch...
Als het met een hardreset en de instructies hierboven nog altijd niet lukt is er toch iets goed mis met je telefoon of je windowsbak. Probeer het eens op een andere machine die jij zelf nog nooit hebt aangeraakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:49:

miserie jongens toch...
Idd miserie.. Usb-debugging aan staan? HTC-sync geheel verwijderd? Drivers verwijderd via apparaat-beheer? Heb je een 64bits of 32 bits OS? Heb je toegang tot een andere pc om het daar te proberen?

Het zijn maar wat losse vragen, maar meer zou ik ook niet weten. Anders kom je maar langs en doen we het op mijn pc.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha allemaal al geprobeerd spijtiggenoeg. Ik ga zo meteen op een andere pc proberen ( die wel super traag is yeey ). spijtig dat het niet gaat met mac, had makkelijker geweest :p

ohja 64 btw

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:02:
haha allemaal al geprobeerd spijtiggenoeg. Ik ga zo meteen op een andere pc proberen ( die wel super traag is yeey ). spijtig dat het niet gaat met mac, had makkelijker geweest :p

ohja 64 btw
Tjaaaaa. Daar komt de aap uit de mouw :P (Mac) / 64-bit + Update + Synctool = Fail! ;)

Effe Winxp/Viesta 32-bit pakken en je probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:02:

ohja 64 btw
Je doet het op een Mac?!

Ik lees in een ander forum het volgende:

Net geinstalleerd op mijn Android.

Helaas dus niet via mac osx, maar bootcamp via windows. Nee veel frustatie staat hij er wel op.

Hij gaat razendsnel dus ben er super happy mee.
Deem schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:06:
[...]

Tjaaaaa. Daar komt de aap uit de mouw :P 64-bit + Update + Synctool = Fail! ;)

Mmz klopt inderdaad wel met die 64bits drivers. Die moest ik ook van XDA plukken om het werkende te krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar nee ik zit nu op een PC met vista home premium 64

hier naast me stata een amc, ik zei dus spijtig dat het daar niet op werkt, zou me tidj bespraren, aangezien de ANDERE pc stukje verder staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:13:
maar nee ik zit nu op een PC met vista home premium 64

hier naast me stata een amc, ik zei dus spijtig dat het daar niet op werkt, zou me tidj bespraren, aangezien de ANDERE pc stukje verder staat ;)
Dan zit je waarschijnlijk met het driver-probleem. Lees dit eens! Die methode heb ik ook gebruikt om het voor elkaar te krijgen op mijn Ultimate 64bits. Hij is in principe voor win7, maar ook voor 64bits Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:08:
Update :

Zorg dat je HTC Sync op een 32-bits Windows XP machine draait. Anders gegarandeerd problemen. Hier heeft iemand nog wel een oplossing voor Windows 7 (zowel 32/64 bits). Anders post jij 'm ook ff bovenbuurman!

Ik heb gisteravond die nieuwe ROM erop gezet (nadat de HTC Sync problemen waren opgelost). Ook ik kan bevestigen dat het allemaal net wat lekkerder draait- deze update maakt de Hero echt af!

[ Voor 3% gewijzigd door jbr op 14-09-2009 14:23 ]

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook al geprobeerd, als ik stuurprogramma wil bijwerken zegt hij : er is geen nieuwer stuurprog gevonden door windows.

gewoon toch handlmatig kiezen-> die folder kiezen en volgende drukken?

of doe ik dat mss verkeerd

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbr schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:22:
[...]

Zorg dat je HTC Sync op een 32-bits Windows XP machine draait. Anders gegarandeerd problemen. Hier heeft iemand nog wel een oplossing voor Windows 7 (zowel 32/64 bits). Anders post jij 'm ook ff bovenbuurman!

[...]
Zelfde link...mooi is dat Tweakers toch ook.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:24:
Heb ik ook al geprobeerd, als ik stuurprogramma wil bijwerken zegt hij : er is geen nieuwer stuurprog gevonden door windows.
Geforceerd updaten. Dus niet laten zoeken! Ergo handmatig de drivers uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er snel screentje van gemaakt... Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/29ekr3k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:22:
[...]

Heb je ook al eens geprobeerd dezelfde server te gebruiken als voor inkomende mail? Zoiets las ik namelijk ...
Dan geeft hij aan dat hij niets kan controleren omdat de server niet reageert. In ieder geval een andere melding, maar het werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Jeejtje. Het word er allemaal niet duidelijker op. Wat heb je waarop geprobeert met welke drivers heb je dat gedaan? Meer info graag want anders weet niemand meer wat jij presies bedoeld.

[ Voor 35% gewijzigd door Deem op 14-09-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Deem schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:06:
[...]

Tjaaaaa. Daar komt de aap uit de mouw :P 64-bit + Update + Synctool = Fail! ;)

Dikke dubbele Fail dus! ;)

Als dat op 64 bit is gaat het iig niet werken. Je moet dan 64 bit drivers downloaden, uitpakken en dat als path opgeven. Als je niet begrijpt waarover ik het heb, pak dan een xp/vista 32 bit machine. Scheelt gezijk. Lukt dat nog steeds allemaal niet dan zou ik gewoon de update over laten aan iemand die meer verstand heeft van windows dan jij. :+

[ Voor 45% gewijzigd door Deem op 14-09-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:29:
[...]

Jeejtje. Het word er allemaal niet duidelijker op. Wat heb je waarop geprobeert met welke drivers heb je dat gedaan? Meer info graag want anders weet niemand meer wat jij presies bedoeld.
De drivers uit dit artikel HTC_driver 64bit. Downloaden, uitpakken in een w/e dir. Daarna driver update doen. Niet laten zoeken maar handmatig naar de dir gaan waar die drivers in staan.

Ik ga er gemakshalve van uit dat we weten hoe we drivers moeten installen.. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:46:
[...]

Kijk anders ff hier: http://forum.fok.nl/topic/1297165
Ook negative :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:47
heb je port 26 gebruikt ipv de normale 25?

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Of probeer de smtp server van gmail:
smtp.gmail.com
Authenticatie aan, met login gegevens van je gmail account.
Encryptie op ssl en serverpoort op 465

[ Voor 7% gewijzigd door RunaR op 14-09-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
is het nou zo dat je met het installen van de officiele update de mogelijkheid verliest om je telefoon te rooten? Zoja, zijn er nog meer "nadelen" voor het installeren van de officiële update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha met nieuwe drivers...nope!

ff op xp pc gegaan en het staat er al op......

conclusie vista sucks ( en ja ik ook een beetje :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok.... er lijkt intern wat los te zitten!

Als ik achter aan de bovenzijde tik dan zit er hoorbaar iets los, intern.
ik kan niet vinden wat het is maar telkens als ik de Hero neerleg dan hoor ik het geluid van iets wat los zit of trilt.

ik ga er even van uit dat niemand anders dit heeft????
zo nee, dan stuur ik hem vandaag of morgen terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:54:

ik kan niet vinden wat het is maar telkens als ik de Hero neerleg dan hoor ik het geluid van iets wat los zit of trilt.

Als ik ertegen tik hoor ik ook iets rammelen maar vind het niet erg. Mijn telefoon doet het gewoon perfect en het stoort me ook niet. Het viel me niet op, pas nadat ik je post gelezen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022

ik hoor niks rammelen hoor. Volgens mij is er wel iets los en wordt dat terugsturen. Safe spelen nu je nog garantie hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ik heb het idee dat bij mij mijn camera iets wat geluid maakt als je er op tikt.

edit: en dat is beetje hetzelfde geluid als ik barcodescanner opstart of afsluit.

[ Voor 7% gewijzigd door vanardenne op 14-09-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

vanardenne schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:28:
[...]

Ik heb het idee dat bij mij mijn camera iets wat geluid maakt als je er op tikt.

edit: en dat is beetje hetzelfde geluid als ik barcodescanner opstart of afsluit.
Bij die barcode scanner heb ik ook een duidelijk hoorbaar "klik-klik" geluid, maar ik ging er al vanuit dat dat normaal was ;)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Nouja zeg. Het is al vijf uur geweest en nog steeds geen update te bekennen. Het ziet er dus naar uit dat we weer moeten wachten. Hopelijk komt hij deze week nog uit. Zou anders wel een beetje te gek zijn vind ik.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie