Het maakt niet uit welk programma je gebruikt om je mail te lezen; de twee opties die je hebt zijn of IMAP te gebruiken (wat ideaal is icm een telefoon; je berichten blijven op de server staan en je haalt puur op wat je wilt lezen) of POP3 waarbij je aangeeft dat je berichten niet van de server wenst te verwijderen, waardoor je ze op zowel je PC als mobiel kunt bekijken.Dred schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:22:
Email: het is wel degelijk de volledige Outlook 2007, niet outlook express. Ik wil als ik thuis ben de mails lezen op m'n pc, en als ik weg ben op m'n GSM. Ik zou graag hebben dat hij dus synchroniseert wat hij binnen haalt op zowel m'n pc als m'n gsm. Want bv: mails binnengehaalt op de pc staan niet op m'n GSM. Krijg ik mails op m'n gsm en lees ik die, dan krijg ik ze ook op m'n pc (staat ingesteld dat hij ze niet van de POP3 server haalt), maar dan zegt m'n pc dat ze niet gelezen zijn. Die syncronisatie mis ik dus.
Mocht je provider zelf geen IMAP support hebben dan kun je altijd nog overwegen om een Gmail accountje aan te maken en die je mail op te laten halen en vervolgens die mail weer dmv IMAP te synchroniseren.