HTC Hero [part three] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.354 views

Verwijderd

Krijg vandaag een smsje van KPN binnen :s

"De databundel limiet is overschreden. De snelheid is tijdelijk verlaagd en wordt automatisch weer verhoogd op de 1e dag van de volgende maand"

En bedankt, heb ik dan echt zoveel verbruikt :s ?
Wat ik vooral doe is msnen, wel een paar uur op een dag denk ik... En kijk zo af en toe wat websites...

Ik gebruik Hi Eindeloos online. Maar vind dit best wel lelijk...
Jabba schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:23:
Het begint me op te vallen dat ik erg vaak een slechte verbinding heb tijdens gesprekken, ik hoor de andere kant met horten en stoten, soms is het echter wel super duidelijk. met mijn oude telefoons nooit problemen gehad thuis, signaal sterkte verschilt tussen 1 en 3 streepjes.

meer mensen die dit ervaren?
Ja, daar heb ik ook last van... Bij sommige gesprekken echt wegvallen enzo. Best irritant. Ook als de signaalsterkte gewoon redelijk is

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 20:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:18:

"De databundel limiet is overschreden. De snelheid is tijdelijk verlaagd en wordt automatisch weer verhoogd op de 1e dag van de volgende maand"

Wat ik vooral doe is msnen, wel een paar uur op een dag denk ik... En kijk zo af en toe wat websites...

Dat is slecht!
Doe eens NetCounter downloaden uit de market, is gratis en houdt bij wat je verbruikt.

Ik heb zelf Hi Eindeloos online XL (ofzo) en echt al veel data verbruikt (min. 500MB) met Youtube e.d. maar nog niks over gehoord..

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:19
Zijn er hier meer mensen die geen vCards ontvangen kunnen?
SMS werkt wel goed bij mij, alleen vCards komen niet aan. :(

PS: Originele ROM of Custom ROM maakt niet uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Wimbo op 10-09-2009 21:07 ]

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 17:40
Ik ben eigenlijk benieuwd naar hoe snel de Hero kan lezen/schrijven naar SD. Dit aangezien ik twijfel of ik voor een combinatieaanbieding ga (Hero + 8GB MicroSD Ultra) of dat ik ergens een losse MicroSDHC kaart haal (andere?).

Beetje zonde om een supersnelle kaart er in te stoppen als hij dit niet eens haalt.

Iemand die dit weet / kan testen?

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:39
Sypher schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:13:
Ik ben eigenlijk benieuwd naar hoe snel de Hero kan lezen/schrijven naar SD. Dit aangezien ik twijfel of ik voor een combinatieaanbieding ga (Hero + 8GB MicroSD Ultra) of dat ik ergens een losse MicroSDHC kaart haal (andere?).

Beetje zonde om een supersnelle kaart er in te stoppen als hij dit niet eens haalt.

Iemand die dit weet / kan testen?
Ik merkte het verschil wel tussen de 2GB die er bij zat en de 8GB class 6 die er nu in zit. Foto's laden in de gallery, muziek laden e.d. gaat veel rapper. Als je ooit een custom rom wilt draaien en ja apps op je sd wilt zetten is een snelle kaart wel aan te raden.

ISS Detector en meer voor Android

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Flappie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:24:
[...]

Nou jaaaaa zeg. Hoezo stres..... :)

Vooruit:
1) Background processen is geen probleem right?
Laatste 6 applicaties blijven draaien op de achtergrond en zijn weer te openen
Dat is volgens mij een vaak voorkomende misvatting. Het klopt dat je een lijst van de laatste 6 geopende applicaties kunt zien maar het hoeft helemaal niet te betekenen dat die applicaties nog draaien. Daar kunnen ook inmiddels gesloten applicaties in staan.

[ Voor 5% gewijzigd door gday op 10-09-2009 21:34 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Verwijderd

gday schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:33:
[...]

Dat is volgens mij een vaak voorkomende misvatting. Het klopt dat je een lijst van de laatste 6 geopende applicaties kunt zien maar het hoeft helemaal niet te betekenen dat die applicaties nog draaien. Daar kunnen ook inmiddels gesloten applicaties in staan.
Mee eens, ik was hier ook verward over aangezien het sterk lijkt op een windows Alt-Tab scherm. Maar dat is het dus NIET, het zijn enkel de laatst geopende applicaties. Ik ervaar ook geen snelheidsverlies als ik tig apps/games geopend en weer gesloten heb.
Naar mijn weten blijft er niks draaien tenzij specifiek aangegeven. Als ik nu Taskpanel check op lopende processen dan draaien alleen de basisprocessen en de actieve Widgets in de diverse homescreens. En de browser als enige uitzondering. En de telefoon staat al heel wat daagjes aan.

Iemand maakte ook nog een negatieve opmerking over Wifi connectiviteit; ik heb op een handvol beveiligde Wifi's ingelogd met uiteenlopende beveiligingen (van WEP tot WPA2 etc) en in alle gevallen werkte het direct en perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 21:42 ]

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

In principe is het zo dat als je in een applicatie zit en je drukt op de Home-knop, dat het programma dan op de achtergrond blijft draaien. Als je op de back-knop drukt, wordt het programma normaal gesproken wél afgesloten maar een developer kan ervoor kiezen om dit aan te passen zodat het programma ook dan op de achtergrond blijft draaien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:40:
[...]
Iemand maakte ook nog een negatieve opmerking over Wifi connectiviteit; ik heb op een handvol beveiligde Wifi's ingelogd met uiteenlopende beveiligingen (van WEP tot WPA2 etc) en in alle gevallen werkte het direct en perfect.
Ik heb hier ook nog geen enkel probleem mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik las trouwens dat ze bij de Android afdeling van Google een Donut hebben neergezet naast het Android beeld wat daar staat, dat deden ze ook met een cupcake toen die update eraan kwam, dit zou dus betekenen dat Donut bijna klaar is. Wat dan misschien weer duidelijk maakt waarom HTC zo lang wacht met die update die misschien gelijk Donut bevat.. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 09 september 2009 @ 00:37:
Haha prachtig, we wachten 't af:
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/2cmluud.jpg
Is het dan al gezegd dat Donut 1.6 al hogere reso's gaat ondersteunen
of is dat pas vanaf Eclair 2.0? Geen zin om te searchen O-)
Zelf denk ik het niet, aangezien de update van HTC al zo'n 2 weken geleden gelekt is, en daar zat niks van 1.6 in...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:24

The_Worst

Unox

Het vermoeden dat ik heb is dat de software nog bij QA ligt of eventueel is afgekeurd. Kan verklaren waarom er een goed werkende update is gelekt maar nog niet is vrijgegeven.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

The_Worst schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:43:
Het vermoeden dat ik heb is dat de software nog bij QA ligt of eventueel is afgekeurd. Kan verklaren waarom er een goed werkende update is gelekt maar nog niet is vrijgegeven.
Ja, Ik persoonlijk denk dat er nog veel mis is met de update als ik zo de forums lees. Wat ik vooral tegen kom is het niet kunnen openen van webpagina's bv.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
CLB schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:33:
[...]

Zelf denk ik het niet, aangezien de update van HTC al zo'n 2 weken geleden gelekt is, en daar zat niks van 1.6 in...
Ik zag gister op de twitter van HTC dat ze de melding deden "I know more and more of you are asking about the coming update to Hero. All i can say is that your patience is truly appreciated. Thank you"
Daarmee zeggen ze eigenlijk helemaal niks!

Off topic: wat moet je met twitter? Voor het eerst gezien gister maar zie er totaal geen nut van in!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
gday schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:37:
In principe is het zo dat als je in een applicatie zit en je drukt op de Home-knop, dat het programma dan op de achtergrond blijft draaien. Als je op de back-knop drukt, wordt het programma normaal gesproken wél afgesloten maar een developer kan ervoor kiezen om dit aan te passen zodat het programma ook dan op de achtergrond blijft draaien.
Niet helemaal correct. Je hebt twee soorten programma's: activities en services. Activities zijn de programma's die je ziet, die met een user interface. Services zijn achtergrond programma's zonder interface (rss sync, media afspelen ed). Services kunnen altijd blijven draaien. Activities kunnen een service starten en besturen. Activities gaan uit als je op back drukt of op pause als je op een andere manier het programma verlaat. Activities blijven dus nooit draaien op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Laatst online: 28-03-2023
Ik heb meer en meer last van wegvallende dataverbinding. Niet alleen 3G, maar zelfs GPRS zakt weg. Had er dinsdag in de randstad zelfs een uur last van, waarvan ik een half uur aan het treinen was. Is er een applicatie die met een bepaalde interval kan checken of je dataverbinding er is en dit tijdsgebaseerd registreerd. En dan het liefste met GPS of antennegebaseerde locatiebepaling. Het lijkt namelijk alsof het netwerk van mijn provider achteruit holt.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xoun schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:08:
Ik heb meer en meer last van wegvallende dataverbinding. Niet alleen 3G, maar zelfs GPRS zakt weg. Had er dinsdag in de randstad zelfs een uur last van, waarvan ik een half uur aan het treinen was. Is er een applicatie die met een bepaalde interval kan checken of je dataverbinding er is en dit tijdsgebaseerd registreerd. En dan het liefste met GPS of antennegebaseerde locatiebepaling. Het lijkt namelijk alsof het netwerk van mijn provider achteruit holt.
T mobile zeker? Ik herken het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:08
jprommen schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:13:
Weet iemand een manier om te zorgen dat de Hero altijd via Bluetooth gevonden kan worden.

Nu werkt ie perfect met de carkit, maar ik moet iedere keer de telefoon weer op vindbaar zetten (Instellingen > Bluetooth instellingen) anders kan de carkit mijn telefoon niet vinden. Dit is echt super-irritant.
Ik heb ditzelfde probleem, het blijft maar 120 seconden zichtbaar. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden. Ik heb behoorlijk zitten googelen, maar ik kan niks vinden. In de market zie ik ook geen apps staan die dit doen. Is dit specifiek voor de hero dat je het niet kan instellen?

Uberhaupt wat betreft mijn carkit (standaard carkit 407 '09) geeft de telefoon mijn nummers niet door, waardoor ik niet via mijn stuur iemand kan selecteren om te bellen. Hebben andere mensen dit probleem ook (met andere carkits) of weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG---77 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:22:
Ik heb een "probleem" met mijn contacten, ze staan niet allemaal op volgorde. Na iets van 100 contacten begint het alfabet overnieuw. Ik heb ze gesynced met mijn PC. en krijg ze op geen andere manier op de juiste volgorde. Is hier een trucje voor bekend?
Ik had dit probleem ook na het iimporteren van mn Outlook contacten. Bij mij was het probleem dat er bij sommige contacten op een of andere manier een spatie voor de naam stond. (vrij slecht te zien in je adres/telefoonboek, maar check het even bij contact bewerken in je Hero)

Dan sorteert hij eerst alle contacten waar een spatie voor staat alfabetisch, daarna de goede (zonder spatie) alfabetisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xoun schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:08:
Dat klinkt meer als een storing bij de provider dan een probleem met de Hero. Heb je al geprobeerd om de dataverbinding opnieuw aan en uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:15:
[...]

Ik had dit probleem ook na het iimporteren van mn Outlook contacten. Bij mij was het probleem dat er bij sommige contacten op een of andere manier een spatie voor de naam stond. (vrij slecht te zien in je adres/telefoonboek, maar check het even bij contact bewerken in je Hero)

Dan sorteert hij eerst alle contacten waar een spatie voor staat alfabetisch, daarna de goede (zonder spatie) alfabetisch.
_/-\o_ Zat bij mij net iets anders. Er stond niks ingevuld bij de voornaam maar alleen bij de achternaam. En ik denk doordat de sortering: voornaam, achternaam heeft de hero er een spatie van gemaakt!

Nog maar 99 contacten aan te passen! :*)

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 18:59
Ik zit te denken een Hero te kopen. Ben alleen bang dat i te traag is om lekker in gebruik te zijn. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Biggg schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:30:
[...]

Ik heb ditzelfde probleem, het blijft maar 120 seconden zichtbaar. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden. Ik heb behoorlijk zitten googelen, maar ik kan niks vinden. In de market zie ik ook geen apps staan die dit doen. Is dit specifiek voor de hero dat je het niet kan instellen?

Uberhaupt wat betreft mijn carkit (standaard carkit 407 '09) geeft de telefoon mijn nummers niet door, waardoor ik niet via mijn stuur iemand kan selecteren om te bellen. Hebben andere mensen dit probleem ook (met andere carkits) of weet iemand een oplossing?
Ik heb dit ook met mijn carkit van SonyEricsson. De Iphone stuurt wel de contacten door naar de carkit zodat ik vanuit daar kan kiezen. Maar de Hero doet het niet en de G1 deed het ook niet. Ligt aan de Bluetooth zelf. Er is momenteel geen oplossing ervoor totdat HTC met een oplossing komt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Texhnolith schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:13:
Ik zit te denken een Hero te kopen. Ben alleen bang dat i te traag is om lekker in gebruik te zijn. Iemand ervaringen?
ik vind het echt niet traag. Kwam van een G1 en deze was precies wel trager dan de Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Texhnolith schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:13:
Je moet altijd even een telefoon in de zaak testen en uitrproberen. Verder staan voldoende filmpjes op internet en is het hier in dit topic al duizend keer langs gekomen. Een beetje zelf onderzoeken zou geen kwaad kunnen. ;)

Ik persoonlijk vind hem absoluut niet traag, ik had een touch pro en die voeld een heel stuk trager. Niet dat je nu iets aan mijn antwoord hebt, iedereen heeft daar zijn eigen mening over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Deem schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:36:
[...]

Je moet altijd even een telefoon in de zaak testen en uitrproberen. Verder staan voldoende filmpjes op internet en is het hier in dit topic al duizend keer langs gekomen. Een beetje zelf onderzoeken zou geen kwaad kunnen. ;)

Ik persoonlijk vind hem absoluut niet traag, ik had een touch pro en die voeld een heel stuk trager. Niet dat je nu iets aan mijn antwoord hebt, iedereen heeft daar zijn eigen mening over.
Ik had ook een HTC touch pro, waar ik tevreden over was na custom ROM, maar dit is wel een verademing. Hij draait hier gewoon op iphone snelheid.

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

MeIsTwisted schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:41:
[...]

Ik had ook een HTC touch pro, waar ik tevreden over was na custom ROM, maar dit is wel een verademing. Hij draait hier gewoon op iphone snelheid.
Iphone snelheid zou ik niet willen zeggen. Wat dat betreft kwa response en vloeiendheid van de interface loopt de Hero ietsje achteraan. In vergelijking met Windows Mobile kwa snelheid is de Hero mijlen ver vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
Ik heb vandaag ook mn hero ontvangen (Nu op me werk). Thuis Eerst maar eens de custom ROM erop zetten. heb begrepen dat die toch een stuk beter is dan de standaard ROM. ach even spelen! ik kom BTW ook van een HTC Touch pro. dus ben benieuwd zal een hele verandering wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:24:
[...]

Misschien kun je de instellingen van de HTC Magic overnemen? De Magic is een Android toestel, alleen voor Vodafone. De instellingen zijn als volgt volgens Vodafone:
Handmatig instellen
Dit toestel kun je alleen handmatig instellen. Zie de instructie hieronder.Handmatig instellen
Voer de instellingen stap voor stap in.
Om gebruik te maken van mobiel internet, e-mail, MMS en Vodafone live! sites is het nodig om de juiste APN in te stellen. Een APN is het toegangspunt tot het Vodafone data netwerk.
De juiste APN voor een abonnement of prepaid is live.vodafone.com. Voor een zakelijke aansluiting geldt de APN office.vodafone.nl.
Neem contact op met onze klantenservice bij twijfel over de juiste APN.

De verbindingsinstellingen voor internet en mms

Ga naar 'Menu' -> 'Settings' -> 'Wireless controls' -> 'Mobile networks' -> 'Access Point Names'
Druk op de Menu-toets en kies 'New APN'
Name: Vodafone Mms
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS port: 8799
MCC: 204
MNC: 04
APN type: mms
Druk op de Menu-toets en kies 'Save'
Keer terug naar het beginscherm
De mms-instellingen

Druk op de Menu-toets en kies 'Messaging'
Druk op de Menu-toets en kies 'Settings'
Scroll naar 'MMS settings'
Delivery reports: aanvinken
Read reports: optioneel
Auto-retrieve: aanvinken
Roaming auto-retrieve: optioneel
De 'Notification settings' kunnen naar eigen wens ingesteld worden
Keer terug naar het hoofdmenu
Bedankt voor de moeite, maar ik had deze mogelijkheid helaas al geprobeerd.

Ik snap er helemaal niks meer van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

RunaR schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:03:
[...]

Niet helemaal correct. Je hebt twee soorten programma's: activities en services. Activities zijn de programma's die je ziet, die met een user interface. Services zijn achtergrond programma's zonder interface (rss sync, media afspelen ed). Services kunnen altijd blijven draaien. Activities kunnen een service starten en besturen. Activities gaan uit als je op back drukt of op pause als je op een andere manier het programma verlaat. Activities blijven dus nooit draaien op de achtergrond.
Nee ok, als een activity nog niet gekilled is maar wel een background activity is betekent dat inderdaad niet dat ie resources gebruikt (buiten het geheugen). Zo ver wilde ik echter niet gaan met mijn uitleg. Uiteindelijk komt het er voor de gebruiker op neer dat een home-knop het 'programma' niet afsluit en een back-knop in principe wel, tenzij de developer ervoor kiest om het ook dan nog op de achtergrond open te laten staan.

Overigens, als we dan toch compleet willen zijn: services kunnen ook worden afgesloten indien nodig. Android zal dan echter proberen om het weer te starten wanneer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:30:
[...]

Bedankt voor de moeite, maar ik had deze mogelijkheid helaas al geprobeerd.

Ik snap er helemaal niks meer van 8)7
Zelf zit ik ook bij Vodafone en bovenstaande settings heb ik ook ingevuld, echter i.p.v. live.vodafone.com heb ik office.vodafone.nl gebruikt. Misschien kan je ook nog live.vodafone.nl proberen. Bij mij werkt het in ieder geval wel. Wat je ook nog zou kunnen doen! Laat iemand eens een mms naar jou sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:24:
[...]

Zelf zit ik ook bij Vodafone en bovenstaande settings heb ik ook ingevuld, echter i.p.v. live.vodafone.com heb ik office.vodafone.nl gebruikt. Misschien kan je ook nog live.vodafone.nl proberen. Bij mij werkt het in ieder geval wel. Wat je ook nog zou kunnen doen! Laat iemand eens een mms naar jou sturen.
Ik heb live.vodafone.nl even geprobeerd, maar dan maakt hij geen verbinding. Het gekke is ook dat als ik iets invul bij APN-type (maakt niet uit wat), dan zie ik er niet zo`n groen balletje voor staan. Hij maakt dan dus ook geen verbinding.

Ik heb zojuist overigens wel een mms ontvangen. Dat werkt dus blijkbaar wel. Nu het verzenden nog......

:?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:34:
[...]

Ik heb live.vodafone.nl even geprobeerd, maar dan maakt hij geen verbinding. Het gekke is ook dat als ik iets invul bij APN-type (maakt niet uit wat), dan zie ik er niet zo`n groen balletje voor staan. Hij maakt dan dus ook geen verbinding.

:?
Dat groene bolletje heb ik ook niet. Verwijder eens alle APN's en maak twee nieuwe aan. Zal je even mijn settings geven.

Vodafone APN;

Naam: Vodafone Apn
APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord; vodafone
MMs-protocol: wap 2.0

de rest kan je leeg laten.

Vodafone MMS;

Naam: Vodafone MMS
APN: office.vodafone.nl
Wachtwoord: vodafone
MMS-poort: 8799
MMS-protocol: wap 2.0
APN-type: mms

de rest kan je leeglaten

Vergeet je APN's niet te saven.

Mobiel netwerk inschakelen.

Misschien even een herstart van je telefoon, en dan zou het dus echt moeten werken. Althans hier doet ie het. En wees erg nauwkeurig met spaties e.d. gebeurd zomaar dat je ergens een spatie hebt zitten zonder dat het opvalt, en dan werkt het natuurlijk ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:01:
[...]

Dat groene bolletje heb ik ook niet. Verwijder eens alle APN's en maak twee nieuwe aan. Zal je even mijn settings geven.

Vodafone APN;

Naam: Vodafone Apn
APN: live.vodafone.com
Wachtwoord; vodafone
MMs-protocol: wap 2.0

de rest kan je leeg laten.

Vodafone MMS;

Naam: Vodafone MMS
APN: office.vodafone.nl
Wachtwoord: vodafone
MMS-poort: 8799
MMS-protocol: wap 2.0
APN-type: mms

de rest kan je leeglaten

Vergeet je APN's niet te saven.

Mobiel netwerk inschakelen.

Misschien even een herstart van je telefoon, en dan zou het dus echt moeten werken. Althans hier doet ie het. En wees erg nauwkeurig met spaties e.d. gebeurd zomaar dat je ergens een spatie hebt zitten zonder dat het opvalt, en dan werkt het natuurlijk ook niet.
Ik heb exact deze gegevens ingevoerd, maar het mag (wederom) niet baten. Ik vrees dat ik me erbij zal moeten neerleggen dat ik geen mms kan verzenden. :'(

Overigens staat er een groen balletje bij Vodafone Apn. Dat groene balletje geeft aan dat ie verbonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan jullie..

Ik heb mijn Hi abonnement in de Hi winkel zelf laten verlengen om, zoals ze dat zelf zeggen, misverstanden te voorkomen.

Nu zeiden ze bij de Hi winkel dat er een nieuwe simkaart in de Hero moest, dat hebben ze dus ook gedaan.
Achteraf krijg ik een rekening van 17 euro hiervoor terwijl mij dat niet is verteld in de winkel.

Is dat bij jullie ook gedaan? En wat kan ik tegen deze 'achtergehouden' kosten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
htc op twitter:
htc: I know more and more of you are asking about the coming update to Hero. All I can say is that your patience is truly appreciated. THANK YOU
Hij mag nu wel een keertje uitkomen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:36:
Even een vraagje aan jullie..

Ik heb mijn Hi abonnement in de Hi winkel zelf laten verlengen om, zoals ze dat zelf zeggen, misverstanden te voorkomen.

Nu zeiden ze bij de Hi winkel dat er een nieuwe simkaart in de Hero moest, dat hebben ze dus ook gedaan.
Achteraf krijg ik een rekening van 17 euro hiervoor terwijl mij dat niet is verteld in de winkel.

Is dat bij jullie ook gedaan? En wat kan ik tegen deze 'achtergehouden' kosten doen?
Dit topic is om de Hero te bespreken. Als je een meningsverschil met een winkel hebt dan kun je ten eerste bij de winkel zelf terecht, en anders met een apart topic in Shopping Forum. Dit heeft namelijk weinig met de telefoon zelf te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Officiele update is er voor zweden?
http://www.htc.com/se/Sup...spx?dl_id=671&news_id=254

[ Voor 10% gewijzigd door Deem op 11-09-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt het wel op ja. Apart dat ie dan nog niet op andere landenwebsites te vinden is? Je zou toch denken dat die update overal tegelijk uitrolt. Maar misschien komt dat nog.

In ieder geval is dit wel een zeer duidelijk teken dat ie er nu toch echt aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Lijkt me idd dat het nu een kwestie is van uren/dagen ipv weken! De Rom versie is 2.73.405.5 en dat lijkt dus de versie die dus een week of 2 geleden is uitgelekt. Nog eventjes dus, ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:26:
[...]

Ik heb exact deze gegevens ingevoerd, maar het mag (wederom) niet baten. Ik vrees dat ik me erbij zal moeten neerleggen dat ik geen mms kan verzenden. :'(

Overigens staat er een groen balletje bij Vodafone Apn. Dat groene balletje geeft aan dat ie verbonden is.
Misschien brengt de nieuwe ROM wel de oplossing voor mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
In Denemarken is hij ook al te downloaden. Hij kan dus ieder moment voor ons beschikbaar zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Als je niet kan wachten: http://rs557.rapidshare.c...lease_signed_NoDriver.exe

Ik heb net de MoDaCo versie (MC2.2) van deze rom op mijn Hero gezet en hij is echt veeeel sneller. http://android.modaco.com...-based-on-the-new-update/

[ Voor 52% gewijzigd door Chilly_Willy op 11-09-2009 16:17 ]

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Update schijnt niet goed te zijn ofzo:

volg het hier maar:

http://forum.xda-develope...hread.php?t=558928&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
Maar de mensen die het wel geinstalleerd hebben, zie verder in die thread, hebben geen problemen.

Ik hou het iig bij mijn MoDaco 2.2 rom tot er een Donut versie is voor de Hero.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypnos
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het lijkt er op dat de ROM-update er aan gaat komen:
http://androidcommunity.c...5-5-rolling-out-20090911/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dat nou even onder de pet gehouden en alleen aan mij verteld. Dan had ik m er even opgezet om te kijken of ie nu echt zo anders en verschillend is dan de gelekte van Modaco.. >:)

Error

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
About us | Jobs | Terms of use | Imprint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:58:
In Denemarken is hij ook al te downloaden. Hij kan dus ieder moment voor ons beschikbaar zijn!!
Heb je data roaming aanstaan? Heb van een website settings afgehaald en daar melde men deze data roaming aan te vinken , anders werkt het niet. Je kan eens proberen op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:17:
[...]

Heb je data roaming aanstaan? Heb van een website settings afgehaald en daar melde men deze data roaming aan te vinken , anders werkt het niet. Je kan eens proberen op die manier.
Foutje, is bedoeld voor roy19800 met zijn mms problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:08

BCC

Wat zit er allemaal voor magisch in die nieuwe firmware?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypnos
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
BCC schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:33:
Wat zit er allemaal voor magisch in die nieuwe firmware?
Vlottere gebruikersinterface (geen 'lag' meer).
Autofocus waar je het scherm aanraakt.
En misschien meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Ik heb al een tijdje lopen 'rotzooien' en gezocht in dit topic maar ik kom er helaas niet echt uit;
Persoonlijk vind ik de contactpersonen rommel in People die ontstaat na synchroniseren met Google Contacts niet echt prettig. Al die mail adressen hoef ik niet in mijn bel/sms lijst namelijk. Zelf vind ik Google Contacts echter prima, dus ik heb al snel mijn sim nummers geïmporteerd naar Google Contacts in een aparte cellphone group.

Nu komt het; ik wil dus enkel die aparte cellphone group standaard weergeven in mijn people app. In principe is het mogelijk via menu aan te geven wat je wilt zien. Hier heb ik echter alleen de opties Google, Sim of Phone. Met Google krijg ik dus direct alle contacten, terwijl ik van google dus alleen die group wil weergeven. Iemand enig idee hoe ik dit kan realiseren en dus niet eindig met een contactpersonen lijst van +400 met allemaal nutteloze email adressen? :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Als ik nandroid backup wil maken ,dan druk je home in en de on/off knop. Dan start die netjes op, maar dan gebeurt er niks. Er komt zo een doosje met een pijltje erop. Maar kan niks kiezen van nandroid backup ofzo. Zie niks staan en kan ook nergens drukken. Heb de batterij eruit gehaald en terug erin. Gelukkig kon ik de telefoon terug herstarten en was hij nie bricked.

Weet iemand hoe je die nandroid moet maken?

edit: Hoe kunnen jullie betaalde apps zien?Ik krijg alleen free apps te zien.
Verder heb ik probleem met barcode scanner, geeft constant een fout weer( ook op de G1) weet iemand alternatief hiervoor?

[ Voor 19% gewijzigd door M3 SMGII op 11-09-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
M3 SMGII schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:15:
Als ik nandroid backup wil maken ,dan druk je home in en de on/off knop. Dan start die netjes op, maar dan gebeurt er niks. Er komt zo een doosje met een pijltje erop. Maar kan niks kiezen van nandroid backup ofzo. Zie niks staan en kan ook nergens drukken. Heb de batterij eruit gehaald en terug erin. Gelukkig kon ik de telefoon terug herstarten en was hij nie bricked.
................
Nandroid backup is alleen mogelijk met een custom bootloader. Kijk even in het [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enkele dagen een Hero met KPN flexibel abonnement en KPN Surf & Mail.
Praktisch niet gebeld de laatste dagen, maar volgens de site vliegen m'n belkosten omhoog in die paar dagen.
Wel wat internet gebruikt en gemaild, maar Mb verbruik blijft stug op 0 staan.
Ik ben dus bang dat m'n instellingen voor internet niet goed staan. Op de site van KPN wordt ik niet veel wijzer.
Weet iemand de juiste instellingen? Bij voorbaat dank!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
[b][message=32562814,noline]Banjy schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:59[/m

Nu komt het; ik wil dus enkel die aparte cellphone group standaard weergeven in mijn people app. In principe is het mogelijk via menu aan te geven wat je wilt zien. Hier heb ik echter alleen de opties Google, Sim of Phone. Met Google krijg ik dus direct alle contacten, terwijl ik van google dus alleen die group wil weergeven. Iemand enig idee hoe ik dit kan realiseren en dus niet eindig met een contactpersonen lijst van +400 met allemaal nutteloze email adressen? :)
Ik heb dit nog niet zo kunnen vinden. Misschien niet de meest nette optie, maar wel een die je probleem kan oplossen. Sluit een nw google mail adres af waar je alleen deze lijst in zet. In de HTC mail instellingen kan je dan het andere wel gebruikte mail acc instellen. Volgens mij koppelt hij de adreslijst aan de gmail app. Of zit ik er nu naast??

Verwijderd

Sinds vandaag ook bezitter van een hero, voor de mensen met last van slechte belverbinding: De antenne zit in de kin, en er wordt geadviseerd die vrij te houden tijdens het bellen, misschien dat dat wat scheelt.

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Banjy schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:59:
Ik heb al een tijdje lopen 'rotzooien' en gezocht in dit topic maar ik kom er helaas niet echt uit;
Persoonlijk vind ik de contactpersonen rommel in People die ontstaat na synchroniseren met Google Contacts niet echt prettig. Al die mail adressen hoef ik niet in mijn bel/sms lijst namelijk. Zelf vind ik Google Contacts echter prima, dus ik heb al snel mijn sim nummers geïmporteerd naar Google Contacts in een aparte cellphone group.

bij groepen kan je instellen welke groepen je wilt syncen, dus probeer daar ff

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Deem schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:52:
Lijkt me idd dat het nu een kwestie is van uren/dagen ipv weken! De Rom versie is 2.73.405.5 en dat lijkt dus de versie die dus een week of 2 geleden is uitgelekt. Nog eventjes dus, ik kan niet wachten :)
Snoop schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:58:
De redding is nabij :P
Ik wacht er ook met smart op eigenlijk. Heb hem al 2 of 3 keer terug naar fabrieksinstellingen moeten zetten omdat ie zeer en zeer traag werd! En natuurlijk hoop ik op nieuwe features (lees: o.a. bluetooth verzenden)
DaJohn houdt zijn Hero nauwlettend in de gaten ;)

• M3 SMGII
RunaR schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:43:
[...]

Nandroid backup is alleen mogelijk met een custom bootloader. Kijk even in het [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's topic.
ahzo. Dacht dat je het standaard kon maken die Nandroid. Dan wacht ik nog ff af, want lees dat de update precies wel een dezer dagen zal aankomen in EU. _/-\o_

Verder iemand nog antwoord op de barcode scanner? Bij wie werkt het wel?Krijg constant foutmelding en zoek eigenlijk alternatief. Want de pricewatch van tweakers werkt dan ook niet omdat de barcode scanner niet werkt.

• Snoop
  • Niet online
Iemand al geprobeerd om de Zweedse update te installeren? Hij blijkt volgens sommigen toch wel goed te werken. Ik hoop dat ze hem vandaag ook op de Nederlandse site zetten, maar als het nog langer gaat duren dan overweeg ik om de Zweedse update te installeren omdat het toch een algemene EU versie is geloof ik.

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
MeIsTwisted schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 04:46:
[...]
bij groepen kan je instellen welke groepen je wilt syncen, dus probeer daar ff
Werkt perfect, bedankt! Wel jammer dat gmail nu natuurlijk geen email adressen laat zien bij compose message, maar dat is wel te overzien voorlopig. Daarnaast kan ik de oplossing van MarkBM nog proberen uiteraard. :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Snoop schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:48:
Iemand al geprobeerd om de Zweedse update te installeren? Hij blijkt volgens sommigen toch wel goed te werken. Ik hoop dat ze hem vandaag ook op de Nederlandse site zetten, maar als het nog langer gaat duren dan overweeg ik om de Zweedse update te installeren omdat het toch een algemene EU versie is geloof ik.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze zo'n rom in het weekend er op gaan zetten.... zal wel volgende week worden :'(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• M3 SMGII
de update van HTC locked de HBOOT, wat is dat?
Ze zeggen beter de Modaco rom te gebruiken want dan kan je later nog customizen. Met die HBOOT die gelocked is gaat het niet meer.
Dilemma, Modaco of officiele update HTC?

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:18:

OOk ik heb vandaag een sms ontvangen, De databundel limiet is overschreden, na 1 week!!!!!!
... heb meteen met kpn gebelt, volgens de medewerker ruim over de grens heen van het limiet en daarom verlaagd in snelheid...ik kijk een paar keer per dag naar diverse sites...uitzending gemist en ben aan het twitteren...moet volgens mij kunnen. Moet nu 3 weken wachten om te kijken waardoor het komt dat ik zoveel verbruik, dan pas is mijn faktuur beschikbaar. De eerste vraag van de medewerker was trouwens of ik de telefoon als router gebruikte maar dat doe ik niet...Marco, 1-time op de site...

• Poeles
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-07-2024
Het lukt mij maar niet goed om mijn outlook good te syncen met mijn hero. De contactpersonen gaan wel prima maar bij de agenda pakt kopieert hij wel items van outlook -> hero maar andersom niet, iemand een oplossing hiervoor?

• Subslider
  • Laatst online: 11-08 23:40
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:25:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:18:

Ik gebruik Hi Eindeloos online. Maar vind dit best wel lelijk....
installeer anders even netsentry, kun je makkelijk zien wat je daadwerkelijk gebruikt..

btw: kwam er vandaag achter dat je ook je telefoon kunt unlocken(uit slaap halen w/e) door power en daarna menu in te drukken.. gaat net iets sneller als het naar beneden sliden van dat barretje.. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Subslider op 12-09-2009 12:17 ]

• RunaR
Poeles schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:43:
Het lukt mij maar niet goed om mijn outlook good te syncen met mijn hero. De contactpersonen gaan wel prima maar bij de agenda pakt kopieert hij wel items van outlook -> hero maar andersom niet, iemand een oplossing hiervoor?
Als je een item in je agenda zet, kan je helemaal bovenaan kiezen in welke agenda het moet komen te staan: Alleen je telefoon, gmail agenda's of outlook.

• MarkBM
Ik heb een nw agenda aangemaakt in mijn gmail acc om mijn afspraken tussen werk en privé gescheiden te kunnen opnemen en in een andere kleur te kunnen weergeven in mij gezamelijke agenda's.

Heb deze agenda aangemaakt onder mijn agenda's in gmail, maar krijg deze agenda niet te zien op mijn HERO.

Heb al een paar keer gesynct, maar er verschijnt niks. Ook als ik bij de agenda's kijk zie ik niet een extra agenda verschijnen. Alleen mijn agenda, mijn oorspronkelijke gmail agenda en een outlook agenda.

Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg??

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

MarkBM schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:35:
Ik heb een nw agenda aangemaakt in mijn gmail acc om mijn afspraken tussen werk en privé gescheiden te kunnen opnemen en in een andere kleur te kunnen weergeven in mij gezamelijke agenda's.

Heb deze agenda aangemaakt onder mijn agenda's in gmail, maar krijg deze agenda niet te zien op mijn HERO.

Heb al een paar keer gesynct, maar er verschijnt niks. Ook als ik bij de agenda's kijk zie ik niet een extra agenda verschijnen. Alleen mijn agenda, mijn oorspronkelijke gmail agenda en een outlook agenda.

Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg??
in agenda: menu, view calendars, je agenda's aangevinkt?

• staafmixer
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 17:52
Weet iemand waar je kan zien hoeveel minuten je gebeld hebt? (uitgaande gesprekstijd)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:17
Welke talen zitten er in de RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exe release? Zit daar ook Nederlands in?

Ik heb mijn telefoon altijd op Engels staan, maar ik wil wel graag een Nederlands woordenboek :)

• M3 SMGII
Flappie schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:30:
Welke talen zitten er in de RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exe release? Zit daar ook Nederlands in?

Ik heb mijn telefoon altijd op Engels staan, maar ik wil wel graag een Nederlands woordenboek :)
de standaard hero heeft toch ook NL? Of heb je een UK/USA versie?
Ik vind die woordenboek vna de HTC wel veel handiger dan T9-input van gewone gsm's

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:17
M3 SMGII schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:04:
[...]

de standaard hero heeft toch ook NL? Of heb je een UK/USA versie?
Ik vind die woordenboek vna de HTC wel veel handiger dan T9-input van gewone gsm's
Heb gewoon een NL versie. Ik vraag me af of er verschil is in de firmware per taal......
Is er hier iemand die de RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exe al heeft geinstalleerd?

Verwijderd

installeer anders even netsentry, kun je makkelijk zien wat je daadwerkelijk gebruikt..

btw: kwam er vandaag achter dat je ook je telefoon kunt unlocken(uit slaap halen w/e) door power en daarna menu in te drukken.. gaat net iets sneller als het naar beneden sliden van dat barretje.. :P
[/quote]

Netsentry lijkt me een leuk en handig programma, hij geeft nu aan 15 mb wi-fi 53 mb/250 mb (21%) 2g/3g network... hoop niet dat het van 1 dag is...... anders gaat het inderdaad hard.... nogmaals ik heb de hero pas 1 week....en nu al mijn datalimiet bereikt....marco
Tsjaa als je Uitzending Gemist gaat streamen gaat 't wel hard denk ik zo...

EDIT @ Hieronder: Tsjaa volgens hem wel natuurlijk, jij mooi een abbo afgesloten.

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 12-09-2009 18:55 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 18:47:
Tsjaa als je Uitzending Gemist gaat streamen gaat 't wel hard denk ik zo.
Dat zal het zijn denk ik maar volgens de verkoper kon dat gemakkelijk..ga de teller in de gaten houden....thanks... :|

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Oke... ik weet niet of ik nu iets stoms gedaan heb, of dat google toch niet zo goed nagedacht heeft over bepaald zaken...

Net als test even pattern lock aangezet. Bij het unlocken paar keer foute code ingevoerd, waarna de telefoon voor 30 seconde gelocked werd, en een knop "forgot pattern" zichtbaar werd. Nadat ik daar op drukte kreeg ik de mogelijkheid om mijn gmail account in te voeren om alsnog te unlocken.
Dat werkt vast prima als je continu een 3G verbinding hebt, maar die heb ik (nog) niet, en hij accepteerd logischerwijs mijn gegevens dus niet. Momenteel zit ik dus met een telefoon die na opstarten vraagt om een emailadres, en verder vrij weinig meer doet.

Heb al gelezen dat een hard reset de boel oplost, maar dat doe ik eigenlijk liever niet. Is er nog een andere oplossing om hier doorheen te komen? (heb geen shell toegang tot telefoon, anders was het snel genoeg opgelost).

Als hier echt niet omheen te komen is vind ik het geen hele handige designkeuze van google, tbh. :/

Verder tot nu toe dik tevreden trouwens :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• boaty
  • Laatst online: 11-09 16:00
Subslider schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:15:
[...]

Er is zelfs nog een snellere manier namelijk 2 keer op de menu knop drukken als hij in standbye staat :P.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
boaty schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:31:
[...]

Er is zelfs nog een snellere manier namelijk 2 keer op de menu knop drukken als hij in standbye staat :P.
Handig!! Dat zijn er 2 voor in de startpost :)

Wèh zedde gij??

Verwijderd

BM schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 18:53:
Oke... ik weet niet of ik nu iets stoms gedaan heb, of dat google toch niet zo goed nagedacht heeft over bepaald zaken...

Net als test even pattern lock aangezet. Bij het unlocken paar keer foute code ingevoerd, waarna de telefoon voor 30 seconde gelocked werd, en een knop "forgot pattern" zichtbaar werd. Nadat ik daar op drukte kreeg ik de mogelijkheid om mijn gmail account in te voeren om alsnog te unlocken.
Dat werkt vast prima als je continu een 3G verbinding hebt, maar die heb ik (nog) niet, en hij accepteerd logischerwijs mijn gegevens dus niet. Momenteel zit ik dus met een telefoon die na opstarten vraagt om een emailadres, en verder vrij weinig meer doet.

Heb al gelezen dat een hard reset de boel oplost, maar dat doe ik eigenlijk liever niet. Is er nog een andere oplossing om hier doorheen te komen? (heb geen shell toegang tot telefoon, anders was het snel genoeg opgelost).

Als hier echt niet omheen te komen is vind ik het geen hele handige designkeuze van google, tbh. :/

Verder tot nu toe dik tevreden trouwens :)
Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je nu een 2G of 3G-verbinding hebt. Als je de juiste gegevens maar invoert. Anders zou je via je google.mail het account moeten laten resetten. Of het wordt toch een factory-reset. Mocht je toevallig rooted zijn en je telefoon vanuit de adb-shell kunnen benaderen dan doe je het volgende:

adb -d shell
# sqlite3 data/data/com.android.providers.settings/databases/settings.db
sqlite> update system set value=0 where name='lock_pattern_autolock';
sqlite> .exit
# exit

Herstart daarna je telefoon.
Havocnl schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:57:
Handig!! Dat zijn er 2 voor in de startpost :)
* CLB leest er over heen...

• Chilly_Willy
Flappie schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 18:18:
[...]

Heb gewoon een NL versie. Ik vraag me af of er verschil is in de firmware per taal......
Is er hier iemand die de RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exe al heeft geinstalleerd?
Ik heb de MoDaCo versie geinstalleerd, werkt super, en ja, het heeft ook Nederlands.

Coïtus ergo sum

Verwijderd

Ik denk dat ik mijn Hero opnieuw op moet sturen. Heb 'm net drie dagen terug van een reparatie van het bekende LED en Headphone probleem. Op het servicecenter hebben ze er wel de laatste firmware op gezet.

Wat zijn de problemen nu:

Zowel WiFi als 3G geven met enige regelmaat aan dat er een netwerk probleem is. De voortgangsbalk in de browser stopt en bijv. Market geeft dan een foutmelding. Alles gechecked met m'n laptop en een andere smartphone en daar blijkt 100% uit dat er geen netwerk probleem is. Sim omgezet en alles werkt in het andere toestel....Sim weer teruggezet en het probleem is weer terug. Meestal lost het zich vanzelf op na enkele minuten of een reset.

Tweede probleem: Voor de firmware update knipperde het LEDje boven het scherm als er een gmiste oproep, SMS of Mail te melden was. De trackball lichtte op mijn toestel heel zelden op. Na de firmware upgrade lichten de bovenste LEDjes alleen op bij het opladen en licht alleen de trackball op bij een gemiste oproep etc. Echter....na 10 minuten stopt ie er mee. Vanaf dat moment is er geen notificatie meer dat je iets gemist hebt.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:08:
[...]

Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je nu een 2G of 3G-verbinding hebt. Als je de juiste gegevens maar invoert. Anders zou je via je google.mail het account moeten laten resetten. Of het wordt toch een factory-reset.
Ik had het wat lastig verwoord. Ik heb geen enkele dataverbinding op mijn telefoon, geen 1/2/3/4/28G, niks :)
Mocht je toevallig rooted zijn en je telefoon vanuit de adb-shell kunnen benaderen dan doe je het volgende:

adb -d shell
# sqlite3 data/data/com.android.providers.settings/databases/settings.db
sqlite> update system set value=0 where name='lock_pattern_autolock';
sqlite> .exit
# exit

Herstart daarna je telefoon.
Ik heb wel root rechten op mijn telefoon en deze methode had ik al gevonden, maar volgens mij staat het vinkje USB Debugging uit, en krijg ik via ADB dus geen verbinding :/

Lijkt er dus op dat het een factory reset gaat worden. Geen hele grote ramp, maar wel een optie die ik liever niet zou gebruiken. Blijf het een hele rare keuze vinden van google om dat zo te doen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Dred
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-08 13:26
Nu ook trotse eigenaar van een HTC Hero. Over het algemeen wel blij, maar of het nu écht z'n geld waard is, dat betwijfel ik (450€ betaald hier in België).

Een probleempje die ik persoonlijk ergerlijk vind:
WiFi doet het niet echt goed, ik kan connecten en krijg een correct ip-adres maar hij weigert halsstarrig op internet te gaan of gmail-account te syncen. Echter word er wel een kleine hoeveelheid data verzonden volgens de widget NetMeter (proberen connectie te maken met market en 2x proberen een website te openen in browser geeft 20.9kb down en 17.7kb up), in de achtergrond blijft ie wel een beetje zenden via de wifi, maar belange niet zoveel als wanneer m'n 3G aanstaat (2.7MB down, 314.2kb up). Kan iemand me hier mee helpen? Een virtuele kus als beloning! :o
Ohja, natuurlijk kan ik met m'n laptop wel draadloos surfen

Een paar dingen die ik nog niet gevonden heb:
- Outlook E-MAILS op m'n laptop (niet exchange, maar gewone pop3) synchroniseren met m'n Hero (sowieso niet mogelijk via die htc sync app, maar er bestaat ook geen ommeweg?)
- Synchroniseren via bluetooth naar m'n laptop (op htc website staat dat enkel via kabel is, maar ook hier: bestaat er geen ommeweg?)

edit: ik hoorde dat syncroniseren via wifi wel mogelijk is via 1 of andere geroote versie, mocht iemand me kunnen vertellen of het WiFi probleem ook opgelost zou kunnen worden door m'n Hero te rooten of is hier een andere oplossing voor...

[ Voor 9% gewijzigd door Dred op 13-09-2009 00:05 ]

Verwijderd

Ik heb per ongeluk een paar foutgespelde woorden aan dat woordenboekje toegevoegd. Hoe krijg ik die er weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vandaag de Scandinavische update erop gezet. snap niet waarom die specifiek voor scandinavie is, want kreeg gewoon nederlands als optie (en geen zweeds, deens, noors etc).

Het verschil is GIGANTISCH! De Hero is supersnel! sneller dan mijn iphone 3G. Dit is echt een aanrader. check xda-developers.com voor downloadmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dred schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:47:

WiFi doet het niet echt goed, ik kan connecten en krijg een correct ip-adres maar hij weigert halsstarrig op internet te gaan of gmail-account te syncen.
Vreemd. Bij mij (en vele anderen) werkt WiFi vanaf dag 1 zonder problemen? Ik kan moeiteloos via wifi downloaden, surfen en ook gmail syncen. Dit via een 'normaal' access point van mijn draadloze router en WPA-2. Ook op mijn werk kan ik prima WiFi'en.

Linux access points die via de atheros drivers werken hebben wel problemen, dus als je zelf je access point in elkaar hebt gezet dan kun je tegen een bug aanlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
MeIsTwisted schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:27:
[...]
in agenda: menu, view calendars, je agenda's aangevinkt?
Uiteraard, maar hier zie ik de nieuwe agenda ook niet staan. Alleen die drie die ik eerder noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkBM schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:41:
[...]

Uiteraard, maar hier zie ik de nieuwe agenda ook niet staan. Alleen die drie die ik eerder noemde.
Ik had hetzelfde... Uiteindelijk heb ik de twee kalenders maar samengevoegd en zo het probleem opgelost maar toch wel vreemd dat je niet al je extra kalenders kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 18:49:
[...]

Dat zal het zijn denk ik maar volgens de verkoper kon dat gemakkelijk..ga de teller in de gaten houden....thanks... :|
Kreeg vandaag dezelfde SMS. Ik vermoed dat het ligt aan de paar uur internetradio die ik heb geluisterd... Daar heb je dan weinig aan... :+ Toch verbazingwekkend dat je in twee weken tien keer meer kan verbruiken dan het gemiddelde op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:26:
heb vandaag de Scandinavische update erop gezet. snap niet waarom die specifiek voor scandinavie is, want kreeg gewoon nederlands als optie (en geen zweeds, deens, noors etc).

Het verschil is GIGANTISCH! De Hero is supersnel! sneller dan mijn iphone 3G. Dit is echt een aanrader. check xda-developers.com voor downloadmogelijkheden.
Kan het niet vinden via xda-developers. Heb je een linkje?

edit: gevonden, hier oa: http://forum.xda-develope...hp?p=4515623&postcount=34

[ Voor 8% gewijzigd door Rio op 13-09-2009 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Nu ook trotse eigenaar van een HTC Hero. Over het algemeen wel blij, maar of het nu écht z'n geld waard is, dat betwijfel ik (450€ betaald hier in België).

WiFi doet het niet echt goed, ik kan connecten en krijg een correct ip-adres maar hij weigert halsstarrig op internet te gaan of gmail-account te syncen. Echter word er wel een kleine hoeveelheid data verzonden volgens de widget NetMeter (proberen connectie te maken met market en 2x proberen een website te openen in browser geeft 20.9kb down en 17.7kb up), in de achtergrond blijft ie wel een beetje zenden via de wifi, maar belange niet zoveel als wanneer m'n 3G aanstaat (2.7MB down, 314.2kb up). Kan iemand me hier mee helpen? Een virtuele kus als beloning! :o

- Outlook E-MAILS op m'n laptop (niet exchange, maar gewone pop3) synchroniseren met m'n Hero (sowieso niet mogelijk via die htc sync app, maar er bestaat ook geen ommeweg?)
- Synchroniseren via bluetooth naar m'n laptop (op htc website staat dat enkel via kabel is, maar ook hier: bestaat er geen ommeweg?)

edit: ik hoorde dat syncroniseren via wifi wel mogelijk is via 1 of andere geroote versie, mocht iemand me kunnen vertellen of het WiFi probleem ook opgelost zou kunnen worden door m'n Hero te rooten of is hier een andere oplossing voor...
Wifi werk inderdaad bij de meeste zonder problemen. Ik herinner me wel dat er in het begin een paar keer melding is gemaakt van problemen met een bepaald type router/accespoint. Zoek even in dit topic op je merk en type.

Outlook Express: waarom eerst emails downloaden via pop3 naar je laptop en dan syncen met je telefoon. Je kan de pop3 direct benaderen. Even instellen dat je mail niet verwijderd wordt van de server of via imap als dat beschikbaar is.

Bluetooth: De bluetooth van de Hero is (nog) mank. Alleen carkits/headsets en stereo geluid wordt ondersteund. Via extra software is het mogelijk om bestanden te versturen en met root bestanden te ontvangen.

Sync via WiFi? geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toppie voor het uitproberen
werkt als een trein

thnxsssssss _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had het ook dat ie niet online ging via wifi maar had de mac adres vergeten in tevoeren in mn draadloze modem
misschien is dat het wel??
suc6

greeetzzz mrtops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41

Nadeel van een rom update is dat alles gewhiped wordt, moet ik alles er weer op knallen en opnieuw downloaden (of het nou in de lijst staat of niet: gewoon balen!)..

Maar deze ROM update heeft dus ook in het menu e.d. NL? Op XDA staat namelijk bij Locale niet Dutch, alleen bij Keyboard Language (en laat ik hem nou net in het Nederlands willen hebben, helemaal!)

EDIT: Ben er al achter dat je zelf NL moet installeren, heb ik nou goed begrepen dat als ik de officiële HTC update download ik dan niet meer kan rooten (helemaal niet?)..? Dat is wel zonde, misschien toch maar de Modaco pakken en de NL taalbestanden zelf installeren..

[ Voor 14% gewijzigd door Arjan90 op 13-09-2009 12:49 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:23:
[...]

[...]
[...]

Ik heb wel root rechten op mijn telefoon en deze methode had ik al gevonden, maar volgens mij staat het vinkje USB Debugging uit, en krijg ik via ADB dus geen verbinding :/

Lijkt er dus op dat het een factory reset gaat worden. Geen hele grote ramp, maar wel een optie die ik liever niet zou gebruiken. Blijf het een hele rare keuze vinden van google om dat zo te doen.
Het is inderdaad een keuze. Wel een héél erg veilige keuze.. ;) Tip: USB-debugging gewoon altijd aan laten staan, kan je in geval van nood altijd via de shell bij je telefoon komen... ;) Maar goed, wordt dus een factory restore. Op zich is dat ook zo gebeurd.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:55:
Ik heb per ongeluk een paar foutgespelde woorden aan dat woordenboekje toegevoegd. Hoe krijg ik die er weer uit?
Of je echt de database kan bewerken zou ik zo niet durven zeggen. Wel had ik gelezen dat je je database kan verwijderen. Dit was de manier:

Instellingen==>toepassingen==>toepassingen beheren==>touch input==> gegevens wissen.
Sp!tF!re schreef op zondag 13 september 2009 @ 09:51:
[...]

[..]

EDIT: Ben er al achter dat je zelf NL moet installeren, heb ik nou goed begrepen dat als ik de officiële HTC update download ik dan niet meer kan rooten (helemaal niet?)..? Dat is wel zonde, misschien toch maar de Modaco pakken en de NL taalbestanden zelf installeren..
Als je de Modaco core of enhanced erop zet, zit NL er sowieso al bij. Dan is locale niet eens nodig.

Als je de officiele HTC gaat flashen veranderd je Hboot, en is fastboot recovery niet meer mogelijk. Modaco schrijft er op XDA dit over.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op zondag 13 september 2009 @ 09:51:
[...]

Nadeel van een rom update is dat alles gewhiped wordt, moet ik alles er weer op knallen en opnieuw downloaden (of het nou in de lijst staat of niet: gewoon balen!)..

Maar deze ROM update heeft dus ook in het menu e.d. NL? Op XDA staat namelijk bij Locale niet Dutch, alleen bij Keyboard Language (en laat ik hem nou net in het Nederlands willen hebben, helemaal!)

goed ik heb die zogenaamd zweedse update er ook maar eens op gegooid. EEN AANRADER. Er is niks zweeds aan. Eerst alles met Mybackup gesaved en na de rom update - die nauwelijks tien minuten duurt - weer teruggezet (bij de apps moet je ze allemaal apart wel weer even installeren, maar da's alleen een beetje tijdrovend als je er veel hebt). Voorts alle data teruggezet (als je Google contacts hebt wordt afgeraden om de backup van je contacten terug te plaatsen, die krijg je nl. online weer terug). Alleen mijn bureaubladachtergrondje was verdwenen maar die heb ik zelf weer teruggezet.

Alles werkt nu veel sneller.

Gelijktijdig heb ik de iPhone van mijn vrouw van 2.weetikveel naar 3.1 geflashed en dat nam zeker een uur in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dred
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-08 13:26
RunaR schreef op zondag 13 september 2009 @ 08:02:
[...]

Wifi werk inderdaad bij de meeste zonder problemen. Ik herinner me wel dat er in het begin een paar keer melding is gemaakt van problemen met een bepaald type router/accespoint. Zoek even in dit topic op je merk en type.

Outlook Express: waarom eerst emails downloaden via pop3 naar je laptop en dan syncen met je telefoon. Je kan de pop3 direct benaderen. Even instellen dat je mail niet verwijderd wordt van de server of via imap als dat beschikbaar is.

Bluetooth: De bluetooth van de Hero is (nog) mank. Alleen carkits/headsets en stereo geluid wordt ondersteund. Via extra software is het mogelijk om bestanden te versturen en met root bestanden te ontvangen.

Sync via WiFi? geen idee
WiFi was idd een probleem met m'n draadloos punt. Dus voor de mensen die nog zouden problemen hebben met WiFi: mocht je een D-Link DI-524 hebben, er zwerft op internet een firmware versie rond (V3.13B).
Je hebt m'n probleem opgelost en krijgt dus een virtueel kusje van mij Afbeeldingslocatie: http://www.cantonium-elites.nl/images/smiles/kusje.gif (Edit: het in het DMZ zetten van de HTC Hero werkte voor mij NIET)

Email: het is wel degelijk de volledige Outlook 2007, niet outlook express. Ik wil als ik thuis ben de mails lezen op m'n pc, en als ik weg ben op m'n GSM. Ik zou graag hebben dat hij dus synchroniseert wat hij binnen haalt op zowel m'n pc als m'n gsm. Want bv: mails binnengehaalt op de pc staan niet op m'n GSM. Krijg ik mails op m'n gsm en lees ik die, dan krijg ik ze ook op m'n pc (staat ingesteld dat hij ze niet van de POP3 server haalt), maar dan zegt m'n pc dat ze niet gelezen zijn. Die syncronisatie mis ik dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Dred op 13-09-2009 14:00 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie