Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlmeloALi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08-2024
Pompi schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:00:
[...]

Ik heb hem dinsdag besteld via BC's site en toen stond er nog niet binnenkort leverbaar bij dus zou wel willen weten wat dat betekend, dus dan vind ik het raar dat ik nog geen antwoordt heb.
Ik heb hem ook zelfde dag bij BC bestelt ze zeggen dat ze het na 1 dec kunnen leveren.. daarmee willen ze zeggen dat ze niks op voorraad hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjwubs
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:28
Net met Belcompany Stadskanaal gebeld of ze de telefoon nog deze week zouden verwachten.
De medewerker aan de telefoon kon hier helaas niks over zeggen. Ik moest morgen maar weer bellen
en vragen naar de medewerker die mij 2 weken geleden geholpen heeft, misschien zou die meer weten.

Ik ga er nu van uit dat het toch echt pas volgende week wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Laatst online: 08-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:42:
[...]

En ik heb mail gehad van epansys dat hij er pas woensdag zou zijn....
die mail heb ik ook ja
en vervolgens gebeld dat ik er een beetje moe van werd dat dat ding er nog niet is en als maar wordt uitgesteld...
dus zei die maandag krijgen we een shipment binnen met de engelse versie maar kan de nederlandse versie er ook zo op ofzo...
dus en de mensen die betaald hadden (dus hun bestelling al afgerond hadden) die hebben voorrang:D

tevens ook de nokia store gebeld...
om te vragen wanneeer we dat ding eindelijk kunnen krijgen.
Hij zei ik zou blij zijn als dat ding januari in de winkels ligt :/

dus nou ja kun weinig doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januari in de winkel??? Dat kunnen ze toch echt niet gaan menen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:46

Chrisjuh_15

Facta non verba

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:38:
Zie net dat bij Nokia de rode tekst weggehaald is van Bestel nu en krijg hem als eerste. Volgens mij stond dat er vanmorgen nog. Zou dat kunnen betekenen dat hij eindelijk naar de webshop/ retailers gaat?

Is toch erg dat ik de hele dag alles zit te checken over de levertijd. Mijn god... Het is maar een telefoon :) En zo slecht is mijn N97 nou ook weer niet ;)
Goed nieuws! Zou het dan toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlmeloALi
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:36:
[...]

Goed nieuws! Zou het dan toch...
Ik hoop het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nou ik heb de N900 ook besteld bij GSMWijzer. Meteen contract teruggestuurd en binnen 20 minuten mailtje terug dat het contract is ontvangen.

Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
De reactietijd van Belcompany is zwaar bedroevend.
Ik heb nog nooit dezelfde dag antwoord gekregen (en dan baseer ik me niet alleen op deze bestelling).
Het is dat ze mooie aanbiedingen hebben en meestal heel snel zijn, maar ik zou liever bij een ander bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
benji83 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:08:
De reactietijd van Belcompany is zwaar bedroevend.
Ik heb nog nooit dezelfde dag antwoord gekregen (en dan baseer ik me niet alleen op deze bestelling).
Het is dat ze mooie aanbiedingen hebben en meestal heel snel zijn, maar ik zou liever bij een ander bestellen.
En bellen ? 0318-592 nogwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 20:24
Jarco1984 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:21:
[...]

tevens ook de nokia store gebeld...
om te vragen wanneeer we dat ding eindelijk kunnen krijgen.
Hij zei ik zou blij zijn als dat ding januari in de winkels ligt :/

dus nou ja kun weinig doen
Ik zat me net te bedenken, ook nadat ik heb gelezen wat er in de UK gebeurt dat het best eens zo kan zijn dat Nokia dat ding tot 1 januari alleen zelf gaat verkopen.
De marges zijn uiteraard hoger als ze ze direct verkopen en dat komt hun Q4 cijfers ten goede en daarmee de jaarcijfers.

Let wel, dit is puur speculatie van mijn kant, maar als ik zie wat het bedrijf waar ik voor werk doet om die cijfers omhoog te krijgen is dit niet eens zo'n stom idee van Nokia, maar wel lullig voor ons.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanq
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2021
GSMWEB.NL ff gebeld net weer, deze melden dat ze hem vandaag zouden moeten binnenkrijgen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Ik hoop echt dat gsmweb.nl hem vandaag of in ieder geval in de loop van volgende week nog krijgt. Ik heb nog een order onder rembours bij hun staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philos31 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:33:
[...]

Ik zat me net te bedenken, ook nadat ik heb gelezen wat er in de UK gebeurt dat het best eens zo kan zijn dat Nokia dat ding tot 1 januari alleen zelf gaat verkopen.
De marges zijn uiteraard hoger als ze ze direct verkopen en dat komt hun Q4 cijfers ten goede en daarmee de jaarcijfers.

Let wel, dit is puur speculatie van mijn kant, maar als ik zie wat het bedrijf waar ik voor werk doet om die cijfers omhoog te krijgen is dit niet eens zo'n stom idee van Nokia, maar wel lullig voor ons.
nokia kijkt echt wel naar het grotere plaatje hoor. De N900 en Maemo is veel te belangrijk als nieuw platform. het gaat in de huidige situatie niet alleen om winstmarges. Het platform moet zo snel en zo groots mogelijk in de markt gezet worden. Het kunstmatig beperken van de verkoop gaat lijnrecht in op deze doelstelling. zo kortzichtig is Nokia echt niet met het oog op de moordende concurrentie: webos, android,winmo, iphone,symbian etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al zei: de rode "Bestel nu en krijg hem als eerste" tekst bij de Nokia store is nu verdwenen. Ik heb zo'n gevoel dat het volgende week of de week erna word.

Omdat ik al zo lang aan het wachten ben heb ik me puur uit verveling in Amerika maar een screenprotector besteld en een Carrying Case uit Engeland :)

Weet eigenlijk niet eens of die dingen hier al leverbaar zijn. In ieder geval goedkoper dan hier bestellen

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Chanq schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:51:
GSMWEB.NL ff gebeld net weer, deze melden dat ze hem vandaag zouden moeten binnenkrijgen nog.
Waarom staat de N900 nog niet op de site van GSMWEB dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

News from the German Shop ALTERNATE:
Delivery to Alternate @ 12/02/09
Delivery to the customer - about 1 day later

In Duitsland kan het dus wel volgende week

Duits mailtje van Expansys:

expansys hat gerade gemailt: Nokia wird die UK version nicht vor 11.12 liefern

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:20
Imperium schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:03:
[...]

Waarom staat de N900 nog niet op de site van GSMWEB dan?
Die zetten toestellen er pas op als ze daadwerkelijk kunnen leveren volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
Philos31 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:33:
[...]

Ik weet niet of het hier bekend is, maar de BelCompany zal de N900 exclusief gaan voeren binnen Nederland (afgezien van grijze import, uiteraard) tijdens de introductie (ik geloof tot half januari). Hij staat ook al in de folder voor 28 november t/m 13 december, hoewel hij morgen waarschijnlijk nog niet binnen is. Hij wordt volgende week echt verwacht (rond het midden van de week zou hij uitgeleverd moeten zijn, dus ga uit van een vrijdag á zaterdag in de winkels).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevol
  • Laatst online: 01-02-2013
Hij (de N900) is niet meer op de home page van Belcompany terug te vinden...

Ik verwacht dan ook niet dat hij daar senl zal komen.
Als Nokia echt tot 1/2 januari gaat wachten met leveren aan shops geef ik mijn N900 ambities maar op.

Het creeren van vraag is leuk maar er misbruik van maken is wel heel erg Apple achtig, (maar ja daar heb ik er ook net 1 van gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:17:
[...]

Ik weet niet of het hier bekend is, maar de BelCompany zal de N900 exclusief gaan voeren binnen Nederland (afgezien van grijze import, uiteraard) tijdens de introductie (ik geloof tot half januari). Hij staat ook al in de folder voor 28 november t/m 13 december, hoewel hij morgen waarschijnlijk nog niet binnen is. Hij wordt volgende week echt verwacht (rond het midden van de week zou hij uitgeleverd moeten zijn, dus ga uit van een vrijdag á zaterdag in de winkels).
Ik geloof niet dat BC de N900 tot half januari exclusief mag gaan verkopen. Dat zou een gevaarlijk domme stap zijn van nokia en een strop voor de webshops.

Mocht de telefoon niet geleverd kunnen worden binnen 2 weken annuleer ik mijn bestelling en ga ik zoeken naar een ander toestel. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Imperium op 27-11-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder deze week had ik gemeld dat er geen alleenrecht was op de N900. Nu weet ik het allemaal niet meer. Information overflow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik weet wel zeker dat hij exclusief is t/m 1 januari (exclusief grijze import), in ieder geval in de winkelstraat.

Zoals gezegd, hij staat in de folder en Nokia verstuurt de marketingmaterialen voor in de winkel komende week: het gaat echt niet langer dan 2 weken duren tenzij Nokia Benelux spontaan besluit dat het toestel toch niet stabiel genoeg is. De versie die ik heb gezien een anderhalve week geleden was al superstabiel en vlot.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exclusief in de winkelstraat. En webshops zoals Smartphoneshop, expansys en de rest? Leveren die vóór Januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:37:
Ik weet wel zeker dat hij exclusief is t/m 1 januari (exclusief grijze import), in ieder geval in de winkelstraat.

Zoals gezegd, hij staat in de folder en Nokia verstuurt de marketingmaterialen voor in de winkel komende week: het gaat echt niet langer dan 2 weken duren tenzij Nokia Benelux spontaan besluit dat het toestel toch niet stabiel genoeg is. De versie die ik heb gezien een anderhalve week geleden was al superstabiel en vlot.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleenrecht voor belcompany is bullshit. Heb dit van de week nog bij nokia zelf nagevraagd toen iemand anders het hier ook over had. Nokia wist te melden dat dit compleet niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:43:
Alleenrecht voor belcompany is bullshit. Heb dit van de week nog bij nokia zelf nagevraagd toen iemand anders het hier ook over had. Nokia wist te melden dat dit compleet niet waar is.
Dat is precies wat ze bij Smartphoneshop ook vertelden. Gewoon bull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik heb geen idee wat de webshops doen, zoals gezegd weet ik dat het voor de winkelstraat (t.o.v. T-for-Telecom, Telecombinatie, etc.) zo is. Webshops die importeren zullen dit probleem natuurlijk sowieso niet hebben.

Bron? Je zal het niet ergens op papier vinden, als je dat verwacht. Nokia vertegenwoordigers geven zelf aan dat BelCompany het toestel exclusief zal introduceren en met al het respect: de Nokia klantenservice heeft vaak absoluut geen zicht op dit soort dingen (ik noem een N900 met accessoirepakket waarin de Nokia klantenservice aan bleef geven dat het wel gold, maar het uiteindelijk niet zo was). Geen idee waarom, maar het is wel mijn ervaring.
Ik vrees dus dat jullie mij op mijn woord moeten geloven, nu snap ik best dat er soms mensen zijn die willekeurig wat blaten maar dat is in dit geval echt niet zo.

Nogmaals over de levertijd: zoals gezegd staat hij wel in de folder van BelCompany die 28 november in gaat en de reclamematerialen worden volgende week uitgeleverd. Ik heb nog nooit meegemaakt bij Nokia dat ze reclamematerialen uitleveren ruim voordat het toestel uit komt, doorgaans worden deze in dezelfde week uitgeleverd als het toestel zelf. Dus tenzij Nokia Benelux spontaan beslist dat het toestel nog even moet wachten (zoals bijv. bij de E52 steeds gebeurde, de levertijd schoof steeds een week op), verwacht ik dat het toestel volgende week uitgeleverd gaat worden door Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Hij staat inderdaad in de nieuwe folder op de achterste pagina.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3sm0dr0mic
  • Laatst online: 26-01 10:59
Sp!tF!re schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:02:
Ik heb geen idee wat de webshops doen, zoals gezegd weet ik dat het voor de winkelstraat (t.o.v. T-for-Telecom, Telecombinatie, etc.) zo is. Webshops die importeren zullen dit probleem natuurlijk sowieso niet hebben.

Bron? Je zal het niet ergens op papier vinden, als je dat verwacht. Nokia vertegenwoordigers geven zelf aan dat BelCompany het toestel exclusief zal introduceren en met al het respect: de Nokia klantenservice heeft vaak absoluut geen zicht op dit soort dingen (ik noem een N900 met accessoirepakket waarin de Nokia klantenservice aan bleef geven dat het wel gold, maar het uiteindelijk niet zo was). Geen idee waarom, maar het is wel mijn ervaring.
Ik vrees dus dat jullie mij op mijn woord moeten geloven, nu snap ik best dat er soms mensen zijn die willekeurig wat blaten maar dat is in dit geval echt niet zo.

Nogmaals over de levertijd: zoals gezegd staat hij wel in de folder van BelCompany die 28 november in gaat en de reclamematerialen worden volgende week uitgeleverd. Ik heb nog nooit meegemaakt bij Nokia dat ze reclamematerialen uitleveren ruim voordat het toestel uit komt, doorgaans worden deze in dezelfde week uitgeleverd als het toestel zelf. Dus tenzij Nokia Benelux spontaan beslist dat het toestel nog even moet wachten (zoals bijv. bij de E52 steeds gebeurde, de levertijd schoof steeds een week op), verwacht ik dat het toestel volgende week uitgeleverd gaat worden door Nokia.
Ik heb dit eerder ook al gemeld en toen werd ik ook niet geloofd. Heb het eerder op het web gelezen, maar kon het niet meer terugvinden. zonder bronvermelding geloven de meeste lezers je niet (doe ik trouwens ook niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 15:36
fevol schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:29:
Hij (de N900) is niet meer op de home page van Belcompany terug te vinden...

Ik verwacht dan ook niet dat hij daar senl zal komen.
Als Nokia echt tot 1/2 januari gaat wachten met leveren aan shops geef ik mijn N900 ambities maar op.

Het creeren van vraag is leuk maar er misbruik van maken is wel heel erg Apple achtig, (maar ja daar heb ik er ook net 1 van gekocht)
hij is er nog wel te vinden alleen niet op de eerste pagina maar als je zoekt naar nieuw toestel is hij nog te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stelling vraag
kan je van een leverings contrakt af bij GSMwijzer?
mijn abo. loopt per 1 dec af, dus dacht koop voor die tijd een de nieuwe N900 bij GSMwijzer zodat ze het kunnen om zetten met nummer behoud
nu geeft GSMwijzer aan dat ze pas een abo omzetten als het toestel binnen is (heb ik niet op hun site gelezen??of waren vast die kleine lettertjes)
dus als ze pas 1 jan 2010 uitleveren, kan ik pas per 1 feb met me nieuwe N900 spelen, omdat ik nu geen internet abo hebt... grrrr dat is lang balen
had ik toch maat de Satio of I-Phone genomen.... want hip is de N900 niet meer denk ik.. (of juist wel) want de I-phone is niet meer bijzonder.. toch....

ps waar is dat lijstje nu wie hem nog niet heeft en wie wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Zelfs de N900 review toestellen zijn nog niet binnen nu dus het zal nog steeds even wachten worden. Ik ga in ieder geval pas na mijn review toestel die ik van Nokia krijg beslissen of ik de N900 ga nemen of niet. Mochten er nog mensen zijn die alvast een review willen schrijven over het toestel neem dan even contact met me op lesley@lesleyvandriessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Ik heb Belcompany maar weer gemailed over de levertijd.
Ook gezien het abo wat ik erbij wil hem gratis gaf, en er nu 139,99 bij staat.

Als het nog lang duurt moet ik ook maar zoeken naar een ander toestel, heb tijdelijk pre-payed en dat wordt nu toch eventjes te prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen nieuwe updates over levertijden??
Ik denk dat ik het Nokia hoofdkantoor leeg ga roven om mijn N900 te krijgen ;) ( In de hoop dat er zich daar wel eentje bevindt lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@marckuypers: ik stel voor dat we met iedereen die er nog geen heeft hierzo een vracht gaan umm... overnemen

Ik word er zo langzamerhand wel erg moe van. Ik heb m'n telefoon 12 oktober besteld en het word alleen maar later. Als ze nou gewoon wisten te vertellen wanneer Precies ik m'n telefoon kon verwachten dan was het wachten een stuk makkelijker. Als ik volgende week nog niks hoor dan ga ik toch sterk overwegen een andere telefoon te halen.. motorola milestone misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlmeloALi
benji83 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 04:32:

Als het nog lang duurt moet ik ook maar zoeken naar een ander toestel, heb tijdelijk pre-payed en dat wordt nu toch eventjes te prijzig...
Als dat zo is annuleer ik hem direct, wat is dit voor onzin.. Ik heb een abo bestelt van 35 euro per maand + 10 euro voor internet en bij levering moet ik 27,49,- betalen omdat het rembours is + BTW, en het mobiel is dan gewoon gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanq
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2021
Wat heerlijk weer, GSMWEB gebeld die zouden hem gisteren binnenkrijgen en wat denk je....
ja sorry meneer we hadden hem verwacht maar hij is niet gekomen.

Het is waarschijnlijk ook niet hun schuld ,maar we kunnen er wel vanuit gaan dat nokia zwaar faalt hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjwubs
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:28
Ik heb net (alweer) Belcompany Stadskanaal opgebeld om te vragen hoe het nu zit met de levering.
De verkoper zei tegen mij dat de telefoon volgende week zaterdag 5 december geleverd gaat worden.
Ik hoop dat ik hem die dag dan ook nog echt kan ophalen, heb echt geen zin om dan nog tot aan die maandag erna te wachten.

Nokia faalt inderdaad met het leveren van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Als ik zo over alle problemen lees, en vooral de levensduur van de batterij dan zit ik er serieus over na te denken om mijn order te annuleren.
Aan de andere kant, ik heb me er nu zo op verheugd dat ik weer bang ben er spijt van te krijgen als ik dat doe.

Batterij duur is voor mij erg belangrijk, ik ben vaak op pad, en heb niet altijd de laptop of een auto in de buurt om op te laden. 15 uur zou hij het echt minimaal moeten kunnen uithouden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chanq schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:52:
Wat heerlijk weer, GSMWEB gebeld die zouden hem gisteren binnenkrijgen en wat denk je....
ja sorry meneer we hadden hem verwacht maar hij is niet gekomen.

Het is waarschijnlijk ook niet hun schuld ,maar we kunnen er wel vanuit gaan dat nokia zwaar faalt hier
GSMWEB verkoopt hem geen eens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit iedereen toch te zeuren. Als je de telefoon zou krijgen met een oude FIRMWARE met batterij duur van 3 uur dan zit iedereen te zeuren. Probeert Nokia nog een paar aanpassingen te doen aan het apparaat zodat je gelijk tevreden bent is het ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benji83 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 04:32:

En al een reactie gekregen?? Ik zat er ook aan te denken om hem bij bc te halen..aangezien ik waarschijnlijk pas bij de 2de levering van gsmwijzer zit...en zo lang kan ik niet meer wachten!!! :( Maar om daar een extra 140 Eu voor neer te leggen is ook niet de bedoeling.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:20:
@marckuypers: ik stel voor dat we met iedereen die er nog geen heeft hierzo een vracht gaan umm... overnemen
Im in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:51:
Wat zit iedereen toch te zeuren. Als je de telefoon zou krijgen met een oude FIRMWARE met batterij duur van 3 uur dan zit iedereen te zeuren. Probeert Nokia nog een paar aanpassingen te doen aan het apparaat zodat je gelijk tevreden bent is het ook niet goed.
Ik heb toch echt liever m'n telefoon nu in mijn handen en een firmware update over een week of 2 dan nog eens twee weken wachten. Zeker ivm mijn abonnement, aangezien deze de 15e voor de tweede keer een maand verlengt wordt en ik echt niet nog een maand zonder internet ga zitten.

Ik snap gewoon niet hoe nokia het in z'n hoofd haalt om nogeens de datum uit te stellen. Dit is al zo veel gebeurd dat ze het gewoon echt niet meer kunnen veroorloven. Zie ook steeds meer mensen die hun bestelling gewoon annuleren omdat dit te gek voor woorden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem maar aan en uit kan zetten.
Kom op met die N900. Fatsoenlijk aan het werken krijgen we hem later wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:58:
Als ik hem maar aan en uit kan zetten.
Kom op met die N900. Fatsoenlijk aan het werken krijgen we hem later wel :)
Uitzetten is niet eens nodig ;)...

Ik wacht al te lang op dat ding, en besteed te veel tijd aan het kijken wanneer hij nou daadwerkelijk word geleverd.. volgens gmswijzer word het pas tegen week 50, 51...ik denk niet dat ik nog zo lang ga kunnen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

oud, oud nieuws en niet relevent. Ik heb een productie model met prima firmware in handen. Besteld via nokia, maar dan heb ik nog iets aan mijn pre-order gehad. Het was te verwachten dat de andere winkels hem later zouden krijgen, aangezien er een exclusieve periode zou zijn. :)

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Laatst online: 14:53
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:50:
[...]

GSMWEB verkoopt hem geen eens :S
GSMWEB zou hem idd vanaf de 27e op hun site plaatsen.
Een telefoon komt pas op de site te staan wanneer ze hem daadwerkelijk op voorraad hebben. Dit om eindeloze mailtjes en telefoontjes hoeven te verwerken van mensen die geen geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
vandaag bij gsmshop.nl gevraagd wanneer ze hem verwachten... Eind december is mij verteld... Ik heb hem zelf bij gsmwijzer besteld en wacht gewoon verder geduldig af. Ik snap niet dat iedereen hier er zo een chaos van maakt en hem annuleert omdat ze 2 weken langer moeten wachten dan verwacht en dan maar een ander toestel nemen...Welk toestel komt dan overeen met dit exemplaar ?!? die zijn er zo goed als niet.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzyto schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:53:
vandaag bij gsmshop.nl gevraagd wanneer ze hem verwachten... Eind december is mij verteld... Ik heb hem zelf bij gsmwijzer besteld en wacht gewoon verder geduldig af. Ik snap niet dat iedereen hier er zo een chaos van maakt en hem annuleert omdat ze 2 weken langer moeten wachten dan verwacht en dan maar een ander toestel nemen...Welk toestel komt dan overeen met dit exemplaar ?!? die zijn er zo goed als niet.
Als het eind december wordt bij studentmobiel.nl ( heb ik de mijne besteld ), dan ga ik hem zeker annuleren dan kijk ik nog wel wat ik doe er zijn genoeg andere telefoons die goed zijn. Het gaat mij niet zozeer om het wachten, dan wel de slechte communicatie naar de mensen die al 2-3 maanden aan het wachten zijn terwijl het maar steeds opnieuw uitgesteld en uitgesteld wordt zonder dat er een zinnige reden wordt opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik hoorde bij tfortelecom is dat hij is uitgesteld vanwege de vele toestellen met een defecte microfoon, dat is natuurlijk lastig bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik ben wel bereid om de volle mep te betalen bij nokia zelf, alleen jammer dat ik geen credit card heb. :(
Dat wachten bij Studentmobiel komt me onderhand de strot uit pfft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Het lijkt mij raar dat hij uitgesteld is wegens de defecte microfoons hoor.

Ik houd het er nog steeds op dat ze te weinig toestellen hebben om alle winkels fatsoenlijk te voorzien van telefoons en dat ze daarom nog ff hun 2e shipment afwachten voordat ze alles leveren.

Maar goed, het blijft ook een gissing natuurlijk, maar lijkt mij nog altijd geloofwaardiger dan al die losse verhalen van winkels.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooglander1 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 18:37:
Het lijkt mij raar dat hij uitgesteld is wegens de defecte microfoons hoor.

Ik houd het er nog steeds op dat ze te weinig toestellen hebben om alle winkels fatsoenlijk te voorzien van telefoons en dat ze daarom nog ff hun 2e shipment afwachten voordat ze alles leveren.

Maar goed, het blijft ook een gissing natuurlijk, maar lijkt mij nog altijd geloofwaardiger dan al die losse verhalen van winkels.
kan het me anders wel voorstellen. De early adapters hebben nogal wat problemen en velen moeten het toestel terugsturen naar de Nokia store om wachten op een gerepareerd toestel. Dat kost Nokia ook handen vol geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Is het realistisch om te denken dat we voor 13 dec wel een toestel hebben van de webshops buiten nokia om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3sm0dr0mic
Imperium schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:23:
Is het realistisch om te denken dat we voor 13 dec wel een toestel hebben van de webshops buiten nokia om?
Ik heb als streefdatum voor de kerst!

Vanmiddag weer gebeld met BC Muiden (een A store) de A-stores krijgen als eerste (van de BC filialen) uitgeleverd, dan de B en dan de C lokaties. 'Nee meneer niets binnen gekregen vandaag' , maar volgens eerdere berichten van uw medewerkers zou het uiterlijk vrijdag zijn en het is nu zaterdag, in uw folder van vandaag staat zelfs dat het toestel leverbaar is......' ik kan u niet verder helpen, zodra het toestel binnen is wordt u gebeld' En heeft u dan misschien een indicatie wanneer dat is? ' Nou we vermoeden ergens volgende week' (ze raden dus maar wat). Ga dinsdag mijn bestelling annuleren en koop er wel een op de Bazaar in Beverwijk. Daar waren ze al leverbaar. 500 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh ik stond op het punt een mail te sturen naar studentmobiel.nl maar ik zou toch geen antwoord krijgen voor maandag, en dan waarschijnlijk nog met een zinloos antwoord als: "We verwachten de telefoon ergens (eind) deze week". Er zit niets anders op dan afwachten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:32:
Meh ik stond op het punt een mail te sturen naar studentmobiel.nl maar ik zou toch geen antwoord krijgen voor maandag, en dan waarschijnlijk nog met een zinloos antwoord als: "We verwachten de telefoon ergens (eind) deze week". Er zit niets anders op dan afwachten ben ik bang.
Ach het komt allemaal wel goed.

We hebben toch wel wat beters te doen om constant maar te zitten wachten? hij komt vanzelf wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3sm0dr0mic
Imperium schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:50:
[...]

Ach het komt allemaal wel goed.

We hebben toch wel wat beters te doen om constant maar te zitten wachten? hij komt vanzelf wel!
De juiste instelling imperium!

Damn fine avatar btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen begint weer een nieuwe week van wachten. Dan kunnen we weer alle sites nalopen om te kijken of er weer eens iets verandert is :)

@Imperium Inderdaad: superavatar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 09:59:
Morgen begint weer een nieuwe week van wachten. Dan kunnen we weer tevergeefs alle sites nalopen om te kijken of er weer eens iets verandert is :)
:P

Ik hoop er het beste van ik ben blij als ik hem voor sinterklaas binnen heb, hoewel dat waarschijnlijk ook wel enigzins ambitieus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoop ik ook.
Maar expansys zeg 12-12 en Smartphoneshop 11-12. Denk dat het rond die tijd gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlmeloALi
Ik denk dat ik hem gwn bij gsm.nl ga halen want daar hoef je niet bij te betalen, en bij belcompany moet je 100 nogwat bij betalen en daar heb ik geen zin in.. en ze komen ook nog zelfde tijd binnen, bij gsm.nl staat week 50 binnen, en als zo door gaat komt die ook in week 50 bij belcompany.. wat zou jij doen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:15:
[...]

kan het me anders wel voorstellen. De early adapters hebben nogal wat problemen en velen moeten het toestel terugsturen naar de Nokia store om wachten op een gerepareerd toestel. Dat kost Nokia ook handen vol geld.
"nogal wat problemen" en "velen"

Twee dingen die ik niet herken of terugzie als ik eerlijk ben.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de N900 staat nu op de website van telefoonkopen.nl en is goed leverbaar (mara er staat nu wel bij binnenkort verwacht wat 3 min. geleden niet stond)

(eerst stond de N900 niet op de website van telefoonkopen.nl)

tekst op de nokia shop is ook verwijdert

misschien toch vanaf morgen leverbaar ???

http://www.telefoonkopen.nl/telefoonkopen/shop/Toesteldetails.htm?descr=Nokia_N900&ID=120383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:15:

Hooglander1 schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:00:
[...]

"nogal wat problemen" en "velen"

Twee dingen die ik niet herken of terugzie als ik eerlijk ben.
Tot nu toe zijn er twee met een probleem met de microfoon in het N900 topic hier. Mijn indruk is dat dat het grootste probleem is van de toestellen op dit moment.
Op maemo talk zijn er meer met een defecte microfoon, dat topic is nu bijna 250 posts lang (wat niet wil zeggen dat er 250 gevallen zijn trouwens, alleen een aantal gebruikers denken de oorzaak te weten, en daar wordt driftig over gediscussieerd).

Of er bij "velen" een probleem is en wat de andere problemen in "nogal wat problemen" zouden zijn weet ik niet. Dit is sowieso moeilijk uit forum posts/topics te halen.
Alleen Nokia zelf en grote retailers hebben een goede kijk op het aantal teruggebrachte toestellen.
Als forum bezoeker heb je geen idee van de schaal van verkopen, en hoe deze klanten zich op verschillende fora verzamelen, en dus zijn conclusies over klachten erg lastig.

Overigens worden toestellen met een defect bij aankoop meestal als DOA (dead on arrival) betiteld. Volgens mij worden deze meestal vervangen, niet gerepareerd. Dus als je de pech hebt om een kapot toestel te krijgen zal je hoogstens moeten wachten tot nieuwe voorraad, niet tot je apparaat gerepareerd wordt.

Ik betwijfel of de introductie van de N900 met heel veel meer problemen gepaard is gegaan in vergelijking tot de N95 of de N97. Nokia houd echt wel rekening met wat problemen, dus ik zou me over de kosten voor Nokia ook geen zorgen maken. Dat is echt wel ingecalculeerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel / GSMWijzer geven nogsteeds levertijd eind november aan. Dit zou betekenen dat mijn N900 uiterlijk morgen op de stoep moet liggen :) Ik heb er zo mijn twijfels over echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@luccarroll: Klopt, dit geven ze al heel erg lang aan, maar sowieso bedoelen ze daarmee dat ZIJ hem eind november verwachten dus dan zouden zij de telefoon maandag binnenkrijgen en kunnen gaan verzenden :P Lijkt me sterk maar ik hoop toch wel ergens komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:52:
[...]

[...]

Tot nu toe zijn er twee met een probleem met de microfoon in het N900 topic hier. Mijn indruk is dat dat het grootste probleem is van de toestellen op dit moment.
Op maemo talk zijn er meer met een defecte microfoon, dat topic is nu bijna 250 posts lang (wat niet wil zeggen dat er 250 gevallen zijn trouwens, alleen een aantal gebruikers denken de oorzaak te weten, en daar wordt driftig over gediscussieerd).

Of er bij "velen" een probleem is en wat de andere problemen in "nogal wat problemen" zouden zijn weet ik niet. Dit is sowieso moeilijk uit forum posts/topics te halen.
Alleen Nokia zelf en grote retailers hebben een goede kijk op het aantal teruggebrachte toestellen.
Als forum bezoeker heb je geen idee van de schaal van verkopen, en hoe deze klanten zich op verschillende fora verzamelen, en dus zijn conclusies over klachten erg lastig.

Overigens worden toestellen met een defect bij aankoop meestal als DOA (dead on arrival) betiteld. Volgens mij worden deze meestal vervangen, niet gerepareerd. Dus als je de pech hebt om een kapot toestel te krijgen zal je hoogstens moeten wachten tot nieuwe voorraad, niet tot je apparaat gerepareerd wordt.

Ik betwijfel of de introductie van de N900 met heel veel meer problemen gepaard is gegaan in vergelijking tot de N95 of de N97. Nokia houd echt wel rekening met wat problemen, dus ik zou me over de kosten voor Nokia ook geen zorgen maken. Dat is echt wel ingecalculeerd.
2 defecten op volgens mij 6 gebruikers die hem hebben is toch 33% en, lees ik, heeft Nokia het probleem onderkend, dus zullen er meer zijn. Dat wil niet zeggen dat ik hem niet ga kopen, zal wel eerst de mic testen. De sw problemen lossen zich vanzelf wel op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:32:
Ik heb studentmobiel vrijdag gebeld, zodra die binnenkomt sturen ze meteen alle bestellingen. Wanneer die binnenkomt weten ze niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:30:
[...]

2 defecten op volgens mij 6 gebruikers die hem hebben is toch 33% en, lees ik, heeft Nokia het probleem onderkend, dus zullen er meer zijn. Dat wil niet zeggen dat ik hem niet ga kopen, zal wel eerst de mic testen. De sw problemen lossen zich vanzelf wel op.
ik vraag me sterk af of dit een statistisch verantwoorde berekening is :-)
Is een beetje in de trant van: ik ken een N900 gebruiker, hij is tevreden, dus alle N900 gebruikers zijn tevreden.
Als echt 33% van alle toestellen een defect vertoond, dan lijkt me dat je meer reacties hebt op allerlei fora, ik denk dat dat veel lager is. Maar ik heb geen harde cijfers voor je, puur speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:30:
[...]

Het levertijd tabelletje dat een tijd terug voor het laatst geupdate was laat al zien dan 9 mensen hem reeds ontvangen hebben, dat zou betekenen dat het percentage 22% wordt. Dit in de veronderstelling dat mensen op dit forum een goede steekproef is. Aangezien vooral mensen met problemen zich melden is de bevolking op het forum niet representatief. Een realistischer percentage mijn inziens zou rond de 5% liggen, wat nog veel te hoog ligt, zeker voor zo'n standaard onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:23:
[...]

ik vraag me sterk af of dit een statistisch verantwoorde berekening is :-)
Is een beetje in de trant van: ik ken een N900 gebruiker, hij is tevreden, dus alle N900 gebruikers zijn tevreden.
Als echt 33% van alle toestellen een defect vertoond, dan lijkt me dat je meer reacties hebt op allerlei fora, ik denk dat dat veel lager is. Maar ik heb geen harde cijfers voor je, puur speculatie.
hier http://talk.maemo.org/showthread.php?t=35075 staan veel meer problemen gemeld. Klaarblijkelijk ligt het aan de lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Zojuist bij BC in Uden de N900 ge pre ordered, ik sta nu 3de op de wachtlijst.
Verkoper gaf aan 05-12 een lichting te ontvangen.

Groet
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben straks zo gefocussed op het krijgen van die telefoon, dat als ik hem heb ik niet meer weet wat ik er mee moet doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:21
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:32:
Ik ben straks zo gefocussed op het krijgen van die telefoon, dat als ik hem heb ik niet meer weet wat ik er mee moet doen 8)7
Hahahaha, hier moest ik even hartelijk om lachen :D Herkenbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:32:
Ook precies mijn gedachte ja xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3sm0dr0mic
"Dit weekend ontving ik een update van Nokia Benelux en zoals de planning er nu bij staat zal de N900 einde deze- (wk49) of begin komende week (wk50) toch in de winkels liggen. De grootste kans maak je volgens Nokia t.z.t. bij de BelCompany. Ik ben benieuwd of deze belofte nu wel waargemaakt gaat worden. Over een dag of tien, maar hopelijk al eerder, zullen we het weten"

Bron: mobilecowboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 08:52
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:20:Zojuist bij BC in Uden de N900 ge pre ordered, ik sta nu 3de op de wachtlijst.
Verkoper gaf aan 05-12 een lichting te ontvangen.
Sint brengt hem persoonlijk langs?

Ik hoop niet dat je er al te hard op rekent. Op zaterdag worden niet zo vaak leveringen gedaan.

Als we één ding geleerd hebben van deze draad is dat winkels het ook niet weten en maar wat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen een dag of tien. Eindelijk. Ik hoop dat de webwinkels hem binnen deze periode ook krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblancke
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-02-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dat klinkt al wat positiever. Apart dat de Belcompany in Utrecht geen nieuwe levertijd indicatie kon geven (via vriend), eens even pijlen in Zoetermeer morgen. In ieder geval al iet wat meer duidelijkheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch gek dat nokia zomaar zegt dat je de grootste kans hebt als je naar belcompany gaat. Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk hun bestelling ergens anders afzeggen en naar belcompany gaan om dan toch maar die telefoon te krijgen. Zal andere bedrijfen een hoop geld kosten.

Ik blijf lekker bij studentmobiel. Ik heb de mijne de 12e besteld en als ik dat zo lees hier ben ik één van de eerste dus ik maak me niet zo druk.

edit: * niet drukker dan ik nu al doe xD

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap alleen niet waarom mensen naar de BC willen gaan, daar is het toestel toch even duur als bij nokia zelf waarbij je em al een week in huis had kunnen hebben. (mensen die met abo bestellen nagelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:54:
ik snap alleen niet waarom mensen naar de BC willen gaan, daar is het toestel toch even duur als bij nokia zelf waarbij je em al een week in huis had kunnen hebben. (mensen die met abo bestellen nagelaten)
Klopt, en als ik een creditcard had gehad, had ik hem ook zeker bij Nokia besteld... maarja... die heb ik niet.. dus dan blijft belcompany of een andere webwinkel over en ik heb hem bij beide in bestelling staan. Echter, prijstechnisch is een webwinkel goedkoper. Maar als je gaat kijken naar service, zou ik weer voor belcompany kiezen (fysiek contact etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:30:
Toch gek dat nokia zomaar zegt dat je de grootste kans hebt als je naar belcompany gaat. Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk hun bestelling ergens anders afzeggen en naar belcompany gaan om dan toch maar die telefoon te krijgen. Zal andere bedrijfen een hoop geld kosten.

Ik blijf lekker bij studentmobiel. Ik heb de mijne de 12e besteld en als ik dat zo lees hier ben ik één van de eerste dus ik maak me niet zo druk.

edit: * niet drukker dan ik nu al doe xD
12 oktober of november? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Chrisjuh_15: haha vergeten erbij te zetten, dat is dus 12 oktober.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 20:56
In de Hi winkel werd trouwens gezegt dat Hi de telefoon pas eind december/half januari zou gaan verkopen. Jammer.

Ben ik even blij dat ik gewoon op 13 oktober mijn abo al verlengt heb bij studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:13:
@Chrisjuh_15: haha vergeten erbij te zetten, dat is dus 12 oktober.
Okej, dan ben je er vroeg bij geweest :P Ikzelf heb hem op 8 november besteld, ben benieuwd of de mijne dan bij de eerste lichting zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe week van zoeken naar levertijden is begonnen.
Is iedereen er klaar voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:12

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb van de inkoopmanager van BelCompany zojuist gehoord dat vrijdag de eerste levering van de N900 verwacht wordt in het distributiecentrum. Als alles dan normaal gaat, liggen ze zaterdag in loop van de dag in de winkels. BelCompany is launchingpartner voor de Nokia N900 in de retail dus daar liggen ze als eerste.
Mocht je dus nog niets voor Sinterklaas hebben... :9~

[ Voor 19% gewijzigd door robertwebbe op 01-12-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekend dit dan ook dat we ze deze week in de diverse webwinkels kunnen verwachten??
Of vallen webshops ook onder retail en duurt het derhalve nog wat langer omdat Belcompany launchpartner is? ( wat overigens meerdere websites beweren dat dit absoluut niet waar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nokia shop heeft de n900 nu niet meer op voorraad. Nu zijn de (web)winkels aan de beurt! Althans, dat hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of zou dat betekenen dat we nog langer moeten wachten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevol
  • Laatst online: 01-02-2013
Gelet op de traditie van uitstellen van Nokia ben ik bang dat het langer wachten gaat worden...

Op de websites van de UK en Duitsland stemt de informatie mij eveneens somber...
In de UK in de N900 "coming soon" en in Duitsland staat de status op "pre order"

[ Voor 48% gewijzigd door fevol op 30-11-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Duitsland worden ze al uitgeleverd via Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
gsmwijzer.nl staat nu op 14december verwacht !

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMwijzer en studenmobiel geven nu een groene levertijd indicator aan op de website "Nokia N900 Black is op voorraad". zou het waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Volgens studentmobiel (op hun site) hebben ze hem op voorraad

http://www.studentmobiel....uct/6188/nokia-n900-black

Edit: Hah, net 30 seconden te laat haha

[ Voor 14% gewijzigd door Philos31 op 30-11-2009 11:04 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 27 Laatste