Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F..K yeah. Er staat inderdaad voorraad bij studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:02:
GSMwijzer en studenmobiel geven nu een groene levertijd indicator aan op de website "Nokia N900 Black is op voorraad". zou het waar zijn?
Zou mooi zijn als dit klopt.
Wel jammer voor de mensen dat straks niet meer weten wat ze moeten doen met alle tijd die besteed werd/word aan het f5en op dit topic.
Wat moeten we straks doen met al die vrije tijd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de N900 spele... ;_)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Mag niet spelen tijdens werktijd... Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een nieuw topic met alle problemen van de N900.
Zal ook wel een lijst zijn lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

br men schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:11:
[...]

Mag niet spelen tijdens werktijd... Helaas :(
Moet je gewoon op de WC gaan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diegenen die bij studentmobiel zitten kunnen in ieder geval gaan posten wanneer de phone verstuurt gaat worden.
Ik ben er ook een van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:18:
[...]

Moet je gewoon op de WC gaan zitten ;)
Elke 5 minuten op de WC zitten...
Ja sorry ik heb diaree? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 20:56
Helaas, de hoop was maar van korte duur!

Indicator is inmiddels weer oranje :(

EDIT: studentmobiel.nl is ook nog eens erg traag. Iedereen zit nu zeker daar op F5 te drukken ipv in dit topic :+

[ Voor 42% gewijzigd door eric1988 op 30-11-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
eric1988 schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:23:
Helaas, de hoop was maar van korte duur!

Indicator is inmiddels weer oranje :(

EDIT: studentmobiel.nl is ook nog eens erg traag. Iedereen zit nu zeker daar op F5 te drukken ipv in dit topic :+
Misschien zijn er een paar binnen gekomen en niet gelijk gemarkeerd als voor een bepaalde bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie GSMWijzer / Studentmobiel:
Beste Luc Carroll,

Nee, helaas hebben wij een technisch probleem met ons voorraadsysteem.
Met man en macht wordt er aan gewerkt dat dit verholpen wordt. De N900 wordt volgende week verwacht.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:02:
GSMwijzer en studenmobiel geven nu een groene levertijd indicator aan op de website "Nokia N900 Black is op voorraad". zou het waar zijn?
Op mijn vraag of mijn order vandaag of morgen uitgeleverd zou worden omdat de status op 'op voorraad' stond:

Beste,

Nee. Dit was een onjuiste vermelding in ons voorraadsysteem (en inmiddels verholpen). Verwachting is dat de toestellen volgende week goed leverbaar zullen zijn. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh ik ben net wakker en ik moet meteen twee pagina's doorlezen O_o Het begon goed, maar het was een foutje -.- dat gaat dus ook helemaal nergens over. De keren dat ik false hoop heb gekregen over een levertijd van deze telefoon kan ik niet op twee handen tellen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-02-2013
@ Manipuls.

Net wakker... Ik ben jaloers! Bijna net zo jaloers als op alle mensen die de N900 al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:23

I-V-O

powerpoker

Hij's binnen! Vrijdag besteld bij Nokia met express-levering, vanmorgen om 1100 stond UPS voor de deur. Ben ik blij dat ik vandaag geen afspraken heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlmeloALi
  • Laatst online: 28-08-2024
Net BC aan lijn gehad, zelfde antw. we zouden hem vrijdag krijgen maar is niet gebeurt ik denk vandaag maar is niet zeker. Ik vroeg gaat het lang duren dan? Hij zei: nee deze week heb je hem zowiezo..

Nou weer wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer,

Helaas is de N900 nog niet leverbaar. Wij verwachten dat wij deze 5 december kunnen leveren, maar dit is helaas nog steeds niet voor de volle 100% zeker. Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kirsten van Steijn van Hensbroek
Customer Service

BelCompany B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Begint irritant te worden dat iedereen antwoord lijkt te krijgen van Belcompany, maar ik niet :P
Ik denk dat ik de boel afblaas en ga kijken naar een andere telefoon, want elke week tussen de 20 en 30 euro beltegoed is niet gezond meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Het belcompany-stalken is weer begonnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg bovenstaande als "standaard"antwoord. had nl ook andere vragen. Ligt de N900 al wel bij jullie in het magazijn of niet? Kunnen jullie nakijken dat ik inderdaad 2e op de wachtlijst sta ivm de grote vraag en wellicht krijgt elk filiaal maar 2/3 exemplaren....... Wat is de reden voor de latere uitlevering? enz enz enz
Niemand die duidelijk heeft wat/waarom en belangrijkste.... WANNEER WEL?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3sm0dr0mic
  • Laatst online: 26-01 10:59
graceful schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:41:
Het belcompany-stalken is weer begonnen :Y)
:Y Spandoeken maken met I want my N900 en dan maar voor de deur liggen bij het Hoofdkantoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:59:
Kreeg bovenstaande als "standaard"antwoord. had nl ook andere vragen. Ligt de N900 al wel bij jullie in het magazijn of niet? Kunnen jullie nakijken dat ik inderdaad 2e op de wachtlijst sta ivm de grote vraag en wellicht krijgt elk filiaal maar 2/3 exemplaren....... Wat is de reden voor de latere uitlevering? enz enz enz
Niemand die duidelijk heeft wat/waarom en belangrijkste.... WANNEER WEL?!!
Waarom heb je zo'n haast? iedereen wilt hem snel dat lijkt me duidelijk. Maar heb je zo'n leeg bestaan dat je niks anders aan je hoofd hebt dan de hele dag jezelf maar op te vreten wanneer 'ie nu eens komt? Lijkt me niet toch?

Hij komt vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Imperium: Naast het feit dat ik je hier ook al een aantal keren heb zien posten, dus je er zelf ook redelijk op gefocussed bent, heeft dit niks te maken met een leeg bestaan of niet.
Ik ben alleen al zó vaak blij gemaakt met een dooie mus, dat het hier ondertussen behoorlijk begint te stinken met al die dode vogels in m'n kamer :P Ik wil óók antwoorden want het duurt ondertussen zo lang en niemand is duidelijk over wanneer we nou eindelijk wát kunnen verwachten. Er zal toch wel iemand zijn bij nokia die weet wat wanneer naartoe gaat en dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om te communiceren met de buitenwereld ( lees: klanten die al weken / maanden aan het wachten zijn op hun beloofde telefoon ).

Met name mensen met een abo ( zoals ik ) hebben ook nog eens niet eeuwig de tijd want die dingen verlopen. En aangezien mijn huidige abo dat ik al een maand langer heb dan de bedoeling was nogmaals een maand verlengt wordt de 14e december, ik hem toch graag vóór die tijd in huis zou willen hebben omdat ik anders tot half januari zonder internet op m'n telefoon zit en dat zie ik echt niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:26:
@Imperium: Naast het feit dat ik je hier ook al een aantal keren heb zien posten, dus je er zelf ook redelijk op gefocussed bent, heeft dit niks te maken met een leeg bestaan of niet.
Ik ben alleen al zó vaak blij gemaakt met een dooie mus, dat het hier ondertussen behoorlijk begint te stinken met al die dode vogels in m'n kamer :P Ik wil óók antwoorden want het duurt ondertussen zo lang en niemand is duidelijk over wanneer we nou eindelijk wát kunnen verwachten. Er zal toch wel iemand zijn bij nokia die weet wat wanneer naartoe gaat en dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om te communiceren met de buitenwereld ( lees: klanten die al weken / maanden aan het wachten zijn op hun beloofde telefoon ).

Met name mensen met een abo ( zoals ik ) hebben ook nog eens niet eeuwig de tijd want die dingen verlopen. En aangezien mijn huidige abo dat ik al een maand langer heb dan de bedoeling was nogmaals een maand verlengt wordt de 14e december, ik hem toch graag vóór die tijd in huis zou willen hebben omdat ik anders tot half januari zonder internet op m'n telefoon zit en dat zie ik echt niet zitten.
Tuurlijk snap ik dat jullie (en ik overigens ook) dat ding nu eens graag willen hebben. En het is inderdaad niet netjes van Nokia (en de resellers) om niet met concrete antwoorden te komen.

Maar daar doen wij toch niets aan. Die hoop heb ik allang opgegeven want vroeger was ik net zo, alleen je maakt jezelf er alleen maar moe van.

Maar even over wat je zegt m.b.t. het feit dat je dan tot half januari zonder internet op je telefoon zit. Als je abonnement toch nog voor een maand verlengt wordt op de 14e, waarom heb je dan geen internet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.jouwmobiel.nl/...binnen-week-in-de-winkels

29-11-09 | Mark Booij | nieuws
Hoewel de Nokia N900 eigenlijk al 2 weken geleden in de winkels had moeten liggen, moeten we nog steeds even wachten op het nieuwe vlaggenschip van de producent. Dit weekend liet Nokia weten dat de N900 eind deze week of begin volgende week verkrijgbaar is bij de verkooppunten.

Nokia N900 toestellen die in de Nokia Shop besteld zijn werden al wel deels geleverd, in de winkels is het toestel echter nog steeds niet te vinden. Volgens Nokia zou dat binnen 10 dagen van nu zeker wel het geval moeten zijn. In de aankondiging wordt overigens ook gezegd dat je de meeste kans hebt op een toestel als je naar de BelCompany gaat. We zullen zien of het bedrijf zijn deadlines deze keer wel haalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:37:
[...]

Tuurlijk snap ik dat jullie (en ik overigens ook) dat ding nu eens graag willen hebben. En het is inderdaad niet netjes van Nokia (en de resellers) om niet met concrete antwoorden te komen.

Maar daar doen wij toch niets aan. Die hoop heb ik allang opgegeven want vroeger was ik net zo, alleen je maakt jezelf er alleen maar moe van.

Maar even over wat je zegt m.b.t. het feit dat je dan tot half januari zonder internet op je telefoon zit. Als je abonnement toch nog voor een maand verlengt wordt op de 14e, waarom heb je dan geen internet meer?
Ik hád geen internet, maar met mijn nieuw abo ( die ik samen met de n900 heb besteld ) wél. Jammer genoeg verstuurd studentmobiel mijn aanvraag voor een nieuw abonnement pas als ze de N900 binnen hebben. Dit betekend dus dat ik nu teveel betaal voor m'n abonnement ( mijn vorige was ook met een telefoon en die 2 jaar zijn voorbij dus nu betaal ik gewoon veel te veel ), en mocht kpn mijn abo niet omgezet hebben voor de 14e zit ik nog een maand zonder internet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Imperium: Ik heb inderdaad zo'n leeg bestaan.
Het enige wat ik doe is pokeren en checken waar dat ding leverbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Vanmorgen ook een antwoord gekregen van studentmobiel:

Op dit moment staat de N900 nog steeds in bestelling.
De levering zal hier waarschijnlijk de tweede week van december plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 17:45
Ik heb nu al 3 dezelfde mailtjes op meerdere dagen gestuurd naar belcompany en nog op geen antwoordt gehad en eerste was vorige week donderdag verzonden, ik heb via de site van belcompany de n900 besteld dus verwacht wel wat hulp als ik hun mail.
Maar hebben andere dit ook meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 08:52
I-V-O schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:50:
Hij's binnen! Vrijdag besteld bij Nokia met express-levering, vanmorgen om 1100 stond UPS voor de deur. Ben ik blij dat ik vandaag geen afspraken heb ;)
Hoe laat had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Pompi schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:27:
Maar hebben andere dit ook meegemaakt?
Denk je dat de BC niet knettergek wordt van al die duizenden (onzinnige) mailtjes... Even rustig afwachten!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:21
CLB schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:04:
[...]

Denk je dat de BC niet knettergek wordt van al die duizenden (onzinnige) mailtjes... Even rustig afwachten!
Dat ze Nokia maar net zo knettergek maken om de telefoons sneller uit te gaan leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
CLB schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:04:
[...]

gaat niet alleen om de telefoon ook over de verlenging van me abbonement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo knettergek? Als mensen bereid zijn om 600 euris te betalen moeten ze blij zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap de heisa niet, straks is die n900 er en dan weer ziet klagen dat die software bagger is. Misschien zijn ze nog de laatste verbeterpunten aan het bekijken.

eff geduld mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff geduld? dat ding had in oktober al in de winkels moeten liggen!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:18:
Ik snap de heisa niet, straks is die n900 er en dan weer ziet klagen dat die software bagger is. Misschien zijn ze nog de laatste verbeterpunten aan het bekijken.

eff geduld mensen.
Als je bij nokia zelf besteld heb je hem de volgende dag, toch kunnen ze die dingen niet de winkel in krijgen voorlopig... Denk niet dat ze nog verbeterpunten aan het bekijken zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn ook niets aan het zoeken om te verbeteren. Dit is gewoon een kwestie van treiteren ;)

Trouwens: als je een Ferrari ( nieuw) met wat extra opties besteld moet je twee jaar ofzo wachten. Wie van ons zou dat aankunnen? Twee jaar wachten?

Ik word al gek van een paar weken op een telefoon wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:52
YES! hij is binnen.
m'n invisible shield voor de N900 dan, nu nog wachten op de telefoon zelf

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Mijn tasje is ook al geshipped en een screenprotector ook. Nu de N900 nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
De N900 staat nu weer op "Reserveer nu" in de nokia shop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:46

Chrisjuh_15

Facta non verba

graceful schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:48:
De N900 staat nu weer op "Reserveer nu" in de nokia shop :(
Denk dat de lading bij Nokia zelf op is en dat de tweede shipment richting de retailers gaat, waardoor de Nokia Shop even zonder toestellen zit.

[ Voor 0% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 30-11-2009 16:21 . Reden: kleine typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Chrisjuh_15 schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:11:
[...]

Denk dat de lading bij Nokia zelf op is en dat de tweede shipments richting de retailers gaat, waardoor Nokia Shop even zonder toestellen zit.
Dat mogen we hopen.. Anders zou nokia echt te lang alleen zelf verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook dat Chrisjuh gelijk heeft gezien mijn eerder geplaatste bericht

Voor mij goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net smartphoneshop nog even lastig gevallen. Verwacht 11 december.
Zal ik het morgen nog eens vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Net nog weer naar de Belcompany geweest in Zeist. Ze verwachten hem eind van deze week binnen te krijgen maar ze wilden me niet even bellen en er was ook geen reserveringslijst ofzo beetje slechte zaak. Maar goed ga het van de week maar is proberen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat sinterklaas het ook niet gaat redden om hem 5 dec in mn schoen te doen. (Tenzij die een speciale regeling heeft gemaakt met nokia ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien al met Nokia gebeld? Zij zijn degenen die de N900 moeten leveren aan de webwinkels/BC.
Webwinkels en BC roepen maar wat om de mensen tevreden te houden maar ze hebben geen idee wanneer de N900 komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
De voorraadstatus van GSMWijzer is nu helemaal weg. Er staat nu alleen een oranje icoon. niemand opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 13-10 bij Studentmobiel besteld en mijn order is nu van 'contract ontvangen' veranderd in 'gereserveerd'

edit: de N900 is uit de lijst met verwachte toestellen gehaald, de verwachte leverdatum is verwijderd, doch er staat 'in bestelling' weergegeven

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij ook :)
GSMwijzer
zou hij er dan toch zijn en komen voor 5 december
dankjewelsinterklaaskapoentjedoehetinmeschoentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:16:
Heb 13-10 bij Studentmobiel besteld en mijn order is nu van 'contract ontvangen' veranderd in 'gereserveerd'

edit: de N900 is uit de lijst met verwachte toestellen gehaald, de verwachte leverdatum is verwijderd, doch er staat 'in bestelling' weergegeven
Bij mij nog steeds:
Uw order heeft de status: Contract ontvangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik schrok even ik dacht dat het bij mij ook nog stond op contract ontvangen omdat ik helemaal geen mailtje had ontvangen dat de status gewijzigd was. Gelukkig staat mijn bestelling ook op "Gereserveerd". Nou kan dit natuurlijk allemaal te maken hebben met dat akkefietje van vanochtend dat hun systeem aangaf dat de telefoon binnen was terwijl dit dus niet het geval was.

Hoezeer ik ook wil geloven dat de telefoon deze week nog komt lijkt me dat erg sterk en ga ik er maar vanuit dat het een fout betreft. Ik denk dat we onze hoop maar moeten vestigen op volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
bij mij ook nog steeds contract ontvangen. normaal voorzie ik geen problemen met online gsm winkels,echter heeft studentmobiel al goed zitten klooien met mijn order. Ze hebben mazzel dat er geen goedkoop alternatief is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 05:33
Ik zoek een zo goedkoop mogelijk abonnement voor de N900.
Wat moet er in zitten?
minuten/smsjes (minimaal, 50 is eigenlijk al voldoende)
mobiel internet (het liefst met de soepelste user policy)
En dan uiteindelijk zo goedkoop mogelijk.

Ik heb nu het volgende gezien bij gsmwijzer/studentmobiel:
Hi student
175min/350sms
Hi eindeloos online
telefoon €114,
tegoed: €18,95/maand
mobiel internet: 1e 12 maanden €2,50, daarna €9,95 per maand.
€9,95 orderkosten + €24,95 aansluitkosten.

Goede deal of kan het scherper?
Bij elkaar is dit ~€750.
Bij elkaar is

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:23

I-V-O

powerpoker

rob-bo schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:02:
[...]

Hoe laat had je hem besteld?
Afgelopen Vrijdag rond een uur of 11 's ochtends (telefonisch)

Als ik zo een beetje deze draad nalees net nog precies op tijd.. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door I-V-O op 30-11-2009 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
Nas T schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:49:
Ik zoek een zo goedkoop mogelijk abonnement voor de N900.
Wat moet er in zitten?
minuten/smsjes (minimaal, 50 is eigenlijk al voldoende)
mobiel internet (het liefst met de soepelste user policy)
En dan uiteindelijk zo goedkoop mogelijk.

Ik heb nu het volgende gezien bij gsmwijzer/studentmobiel:
Hi student
175min/350sms
Hi eindeloos online
telefoon €114,
tegoed: €18,95/maand
mobiel internet: 1e 12 maanden €2,50, daarna €9,95 per maand.
€9,95 orderkosten + €24,95 aansluitkosten.

Goede deal of kan het scherper?
Bij elkaar is dit ~€750.
Bij elkaar is
kijk ook eens wat het icm met een 1 jarig abbonement kost. daarna kun je een voordelig verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik was vorige week bij de T for Telecom in Amsterdam Zuid, een verkoper daar had 'm zelf ook (daar) besteld en hij zei dat de bestellingen (een stuk of 4 inclusief zichzelf) ergens in december binnen zouden komen.

Verder kon hij melden dat ze de N900 in de winkel "als showmodel" pas in de eerste weken van januari verwachten.

Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
PradaBrada schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:32:
Ik was vorige week bij de T for Telecom in Amsterdam Zuid, een verkoper daar had 'm zelf ook (daar) besteld en hij zei dat de bestellingen (een stuk of 4 inclusief zichzelf) ergens in december binnen zouden komen.
Welke T for Telecom was je? Want ik ben al paar keer geweest bij die in Beethovenstraat en als ik er niet om was komen vragen hadden ze er nooit van af geweten was mijn indruk en zij zeiden pas vanaf januari ze gingen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 05:33
teddebraak schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:25:
[...]

kijk ook eens wat het icm met een 1 jarig abbonement kost. daarna kun je een voordelig verlengen.
Altijd teveel. Ik kijk wel naar een periode van 2 jaar (want na dat jaar bel/sms/internet ik ook gewoon) en dan moet ik overal €13 (Ben soms + internet) maal 12 maanden bijtellen en dan komt het op zich niet slecht uit, maar bij het eerder genoemde 2jarige abonnement wordt er veel van de prijs afgehaald door internet erbij te nemen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
vaak scheelt het idd niet veel , daarom ga ik altijd voor 1jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
Pompi schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:35:
[...]

Welke T for Telecom was je? Want ik ben al paar keer geweest bij die in Beethovenstraat en als ik er niet om was komen vragen hadden ze er nooit van af geweten was mijn indruk en zij zeiden pas vanaf januari ze gingen verkopen
Ja, die. Ik herinner me trouwens dat het alweer een tijdje langer dan een week was, nl. begin november. Ik ben er een aantal keren geweest, met 3 medewerkers gepraat, waarvan 2 er zeker mee bekend waren, maar ja die zeiden dan ook januari, dat was op 11 nov.

Ik nam iig wat ze ook zeiden met een korreltje zout... wat een verkoper niet allemaal zou vertellen om een potentiele klant te lokken, daar heb ik denk ik wel genoeg ervaring mee, zelf verkoper zijnde geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Is de order van de mensen die vandaag via Studentmobiel of GSMwijzer hun status in Bestelling gereserveerd hebben zien veranderen nog steeds hetzelfde? Of is het een fout geweest en is de status weer terug veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Laatst online: 11-02-2024
Ben ook benieuwd naar het antwoord op de vraag van Chrisjuh_15. Wil er aan toevoegen: de mensen bij wie de orderstatus op "Bestelling gereserveerd" staat, wanneer hebben jullie het toestel besteld? Bij mij staat de status sinds 9 november op "Contract ontvangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 20:56
Mijn order bij studentmobiel.nl staat nogsteeds op gereserveerd. Het was ook al vreemd dat er bij deze status wijziging geen mail kwam, terwijl dat bij "contract ontvangen" wel het geval was.
edit: (besteld 13-10)

[ Voor 14% gewijzigd door eric1988 op 01-12-2009 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
Studentmobiel: staat bij mij sinds 13-11-09 op "Contract ontvangen" (op 12-11-09 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat die nog op "Order ontvangen" bij GSMWijzer.
order op 23 nov om 17:35 geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:24
Mijn order van 21-10 staat ook op gereserveerd.
Misschien weten ze hoeveel toestellen ze eind v/d week of begin volgende week binnen gaan krijgen. En dan de mensen die het eerst besteld hebben al naar gereserveerd hebben over laten gaan.
Ik gok maar wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uw order heeft de status: Gereserveerd
Van Studentmobiel.nl. Misschien dat het dan toch níet een foutje is, aangezien er dus ook nog mensen zijn die deze status nog niet hebben?

Het is een sprankeltje hoop :P Ik weet dat ik op volgende week moet rekenen maar ik hoop toch echt dat er deze week nog een tnt bezorger op de stoep staat met een mooi pakketje voor me.

offtopic:
Over pakketjes gesproken... weet iemand hier waar ik een goede screen protector kan halen voor de n900 liefst bij een winkel bínnen nederland? ( wil het liefst met iDeal betalen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
ik heb 10november besteld bij studentmobiel, staat op 'contract ontvangen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik er zo vluchtig overheen kijk lijkt het al of ze alle orders van oktober op "gereserveerd" hebben gezet en van november nog niet.

Dit kan betekenen:
1- De theorie van Denuz ;) : Dat ze weten hoeveel ze binnen gaan krijgen en de eerste orders die ze dan kunnen uitleveren al op "gereserveerd" hebben gezet.

2- Dat ze gokken heel oktober meteen te kunnen uitleveren bij de eerste lading en daarom deze op "gereserveerd" hebben gezet.

Als het tweede het geval is dan zou het ook nog kunnen zijn dat ze toestellen overhouden, in dat geval hebben misschien mensen die begin november hebben bestelt alsnog gelukt.
Maarja ik heb 23e van nov bestelt, dus ik denk dat ik alsnog op 2e á 3e lading moet wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

óf het systeem veranderd automatisch de bestelstatus en heeft de eerste lading die het systeem dácht binnen gekregen te hebben maandag ochtend verdeeld over de mensen die er het eerste bij waren. Dus misschien betekend het wel helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:20
Zelf nu ook een N900 besteld, wou eigenlijk via de Nokia Shop doen maar die accepteren alleen maar creditcards, die heb ik niet en ga ik ook niet aanvragen voor het bestellen van een telefoon.
Dan maar een alternatief. Gewone telefoonwinkels is het toestel niet aan te komen, maar de MediaMarkt wist 'm voor mij snel te kunnen leveren.

Als het goed is heb ik mijn N900 aan het eind van de week. Plus dat volgens medewerkers daar maar weinig reserveringen zijn, dat scheelt een hoop.

Opper-prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johras
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01-2020
Mijn order bij Studentmobiel staat nog steeds op "contract ontvangen" en ik heb op 9 oktober besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Kan iemand waar de status op gereserveerd staat niet contact opnemen om te vragen of het klopt en wat het inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dagelijkse portie Smartphoneshop lastigvallen:

Nee, wij hebben van de leverancier geen andere datum doorgekregen dan 11 december. Dus wachten maar weer :)

Smartphoneshop:
Ik kan mij niet wagen aan uitspraken over de leveringen van Belcompany. Wat ik wel weet is dat wij met praktisch alle grote releases bij de eerste winkels horen die de toestellen kunnen leveren. Wij verwachten vooralsnog het toestel de 11e december te kunnen leveren.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 09:07 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia nieuws:

Geachte Heer, Mevrouw,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Dienst Na Verkoop

De leveringen voor Nokia N900 zijn volop aan de gang , wij hebben echter geen informatie over de leveringen aan Smartphoneshop .

Met vriendelijke groeten,

Marieke

Nokia Dienst Na Verkoop Shop online
0900/202,60,55, optie 4
Nokiacare.backofficeNL@nokia.com
[THREAD ID:1-4AYVR4Y]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53
Bij mij staat bij student mobiel ook op contract ontvangen, maar ik denk dat dit ook te maken heeft met dat ik mijn contract pas kan verlengen op 21 december.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
Niet echt... het contract wordt pas naar je provider gestuurd als ze het toestel binnen hebben en als je provider akkoord gaat sturen ze het apparaat naar jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53
Dus het zou gereserveerd moeten worden, en dan geeft de provider pas op 21 december het groene signaal?

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:21
Xentor schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:21:
Dus het zou gereserveerd moeten worden, en dan geeft de provider pas op 21 december het groene signaal?
En toen was het kerst (en oud en nieuw) en deed niemand meer wat :( Ik hoop écht datie deze week komt. 2e reservering op de BC lijst hier, ben benieuwd. Loop ook elke dag langs de winkel, dus ik hou het in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Xentor schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:21:
Nee, je provider kan wel eerder akkoord gaan, maar het wachten is voor jou dus tot de telefoon er is omdat je winkel niet eerder het contract wil opsturen.

Zelf heb ik gisteren mijn nieuwe simkaart in gebruik genomen in mijn oude mobieltje omdat de n900 nog niet te leveren is.
Algebeld.nl heeft in overleg met mij het abbonement eerder laten beginnen als wanneer de telefoon er is, dit omdat ik gevraagt had of het mogelijk was, zodat ik niet mogelijkerwijse een halve maand zonder internet abbo zit met m'n n900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:53:
Mijn dagelijkse portie Smartphoneshop lastigvallen:

Nee, wij hebben van de leverancier geen andere datum doorgekregen dan 11 december. Dus wachten maar weer :)

Smartphoneshop:
Ik kan mij niet wagen aan uitspraken over de leveringen van Belcompany. Wat ik wel weet is dat wij met praktisch alle grote releases bij de eerste winkels horen die de toestellen kunnen leveren. Wij verwachten vooralsnog het toestel de 11e december te kunnen leveren.
staat toch ook op hun site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik. Maar ik word gek van alle verhalen. Dan is het weer deze week bij BC eind deze week Mediamarkt. Wilde eens weten of hun hem misschien ook eerder verwachten na de nieuwe info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een belletje gehad van Belcompany Enschede!
Verkoper: Ik heb net contact met het hoofdkantoor gehad en ze verwachten zaterdag de N900 te hebben voor de mensen die gereserveerd hebben. Er zullen tussen de 5 en 10 toestellen per winkel(grotere vestigingen) verdeeld worden en jij bent 2e op de lijst! Zaterdag 5 december is de huidige verwachting maar kan het je niet definitief beloven er kan altijd weer wat wijzigen aangezien de toestellen nog niet binnen zijn op het hoofdkantoor. Tot zaterdag belcompany Enschede!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

br men schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:52:
Kan iemand waar de status op gereserveerd staat niet contact opnemen om te vragen of het klopt en wat het inhoud?
Mailtje is onderweg, nu is het wachten op antwoord. Verwacht er niet teveel van want ik heb vaker een mailtje verstuurd met meerdere vragen en meestal kreeg ik iets terug in de trant van "We verwachten de n900 volgende week, maar blablabla. We hopen u hier voldoene mee te hebben geinformeerd"

Ze sturen redelijk snel mailtjes terug over het algemeen maar echt inhoud hebben ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:14:
Zojuist een belletje gehad van Belcompany Enschede!
Verkoper: Ik heb net contact met het hoofdkantoor gehad en ze verwachten zaterdag de N900 te hebben voor de mensen die gereserveerd hebben. Er zullen tussen de 5 en 10 toestellen per winkel(grotere vestigingen) verdeeld worden en jij bent 2e op de lijst! Zaterdag 5 december is de huidige verwachting maar kan het je niet definitief beloven er kan altijd weer wat wijzigen aangezien de toestellen nog niet binnen zijn op het hoofdkantoor. Tot zaterdag belcompany Enschede!
Zelfde verhaal zojuist gehoord van BC Amstelveen. 5 december, maar niet zeker dat hij ze dan in de winkel heeft.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Even een vraagje voor de mensen die de N900 bij BC (en vergelijkbaren) gaan halen; wat is hier het voordeel van? Gaan jullie hem zonder abo halen? Is hij bij de Nokia Store niet goedkoper dan? Of met abo? Want voor zover ik weet geven retailstores altijd minder korting op toestellen als internetbedrijfjes, toch?

Ik heb 'm namelijk ook gereserveerd bij m'n lokale BC, maar ga hier denk ik niks mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update GSM Wijzer, Studentmobiel:
Beste heer Carroll,

Helaas is het toestel nog steeds niet leverbaar.

Wij verwachten rond 14 dec. het toestel hier te ontvangen.
Wij zullen uw order dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Luc Carroll schreef:
> Beste,
>
>
>
> Ik heb bij u de Nokia N900 bestelt, u geeft als levertijd nog steeds
> eind november aan. Betekent dit dat ik mijn toestel vandaag of morgen
> kan verwachten aangezien het maandag al december is.
>
> Ik heb namelijk vanuit uw kant nog helemaal niets vernomen van een
> verzending of eventuele vertraging in levertijd.
>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
br men schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:26:
[...]
Nee, je provider kan wel eerder akkoord gaan, maar het wachten is voor jou dus tot de telefoon er is omdat je winkel niet eerder het contract wil opsturen.

Zelf heb ik gisteren mijn nieuwe simkaart in gebruik genomen in mijn oude mobieltje omdat de n900 nog niet te leveren is.
Algebeld.nl heeft in overleg met mij het abbonement eerder laten beginnen als wanneer de telefoon er is, dit omdat ik gevraagt had of het mogelijk was, zodat ik niet mogelijkerwijse een halve maand zonder internet abbo zit met m'n n900.
Ja precies, dat moet je dan wel overleggen. Standaard (bij Studentmobiel/GSMWijzer) wordt het contract pas in orde gemaakt als het toestel binnen is bij de leverancier. Zou anders wat lastiger worden als je de order wilt annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn zeg net half uur in de wacht gestaan bij BC, daar kom je echt niet doorheen. Eerst zeggen ze "je positie in de wachtrij is twee" 15 min later sta je dan eindelijk op 1, wacht je nog 10 min sta je ineens weer op positie 2, wtf :( Heb maar opgehangen, ga het per e-mail proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevol
  • Laatst online: 01-02-2013
Dit is niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 01-12-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor uw email. Als uw status staat op gereserveerd, betekent dit dat uw order bij de eerste levering zal zitten. Wij verwachten het toestel eind volgende week op voorraad te krijgen en hopen het toestel dan naar u te hebben verstuurd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Dit is leuk, maar ik had er dus ook in gezet dat mijn huidige abo weer een maand verlengt wordt op de 14e wat dus erg krap gaat worden. Daar hebben ze totaal geen antwoord op gegeven.
Ik ga volgende week nog wel een keer zeiken over m'n abo want als ik tot half januari zonder mobiel internet zit dalijk dan ben ik niet blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:20:
[...]

Dit is leuk, maar ik had er dus ook in gezet dat mijn huidige abo weer een maand verlengt wordt op de 14e wat dus erg krap gaat worden. Daar hebben ze totaal geen antwoord op gegeven.
Ik ga volgende week nog wel een keer zeiken over m'n abo want als ik tot half januari zonder mobiel internet zit dalijk dan ben ik niet blij.
Medewerkers hebben wel vaker moeite met lezen, gewoon 3-4 x dezelfde vraag stellen en erbij vermelden dat je vorige keer geen antwoord op die vraag gekregen had. Zo lukte het mij ook om na 4 mailtjes toch eindelijk antwoord op vraag 2 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Laatst online: 08-03-2024
mail gehad van expansys..
ik ben er klaar mee en blijkbaar helpt dat.
heb mail van een "senior"gehad die mij rechtstreeks benaderde..

Deze week moet het binnenkomen bij Expansys

hieronder zijn mail

Geachte,

Wij verwachten sinds gisteren inderdaad het eerste voorraad. Het zal deze week uitgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
ik sta nog op 'contract ontvangen' en kreeg deze reactie:

"Dank voor uw email. De N900 hopen wij eind volgende week naar een deel
van onze klanten te versturen. De personen die er het langst op wachten
komen er het eerste voor in aanmerking. Het is vooralsnog onbekend
hoeveel aantallen wij op voorraad krijgen. Wij hopen dat u dan ook wordt
voorzien."
Als ze niet weten hoeveel er geleverd gaan worden, hoe kunnen ze dan weten bij hoeveel klanten ze 'contract ontvangen' naar 'gereserveerd' moeten veranderen? Grote vermoedens dat ze mij/ons aan het lijntje houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skndd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:31:
Even een vraagje voor de mensen die de N900 bij BC (en vergelijkbaren) gaan halen; wat is hier het voordeel van? Gaan jullie hem zonder abo halen? Is hij bij de Nokia Store niet goedkoper dan? Of met abo? Want voor zover ik weet geven retailstores altijd minder korting op toestellen als internetbedrijfjes, toch?

Ik heb 'm namelijk ook gereserveerd bij m'n lokale BC, maar ga hier denk ik niks mee doen.
omdat ik geen gedonder wil met een internet winkel en gelijk wil proberen voordat ik betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

teddebraak schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:44:
ik sta nog op 'contract ontvangen' en kreeg deze reactie:

"Dank voor uw email. De N900 hopen wij eind volgende week naar een deel
van onze klanten te versturen. De personen die er het langst op wachten
komen er het eerste voor in aanmerking. Het is vooralsnog onbekend
hoeveel aantallen wij op voorraad krijgen. Wij hopen dat u dan ook wordt
voorzien."
Als ze niet weten hoeveel er geleverd gaan worden, hoe kunnen ze dan weten bij hoeveel klanten ze 'contract ontvangen' naar 'gereserveerd' moeten veranderen? Grote vermoedens dat ze mij/ons aan het lijntje houden.
Inderdaad ja, ze houden volgens mij iedereen aan het lijntje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johras
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01-2020
Ik vind het ook een beetje vreemd dat er mensen zijn die bijna 2 weken na mij besteld hebben die wel al op "gereserveerd" staan.. maar even een mail gestuurd hoe dit kan en ben benieuwd wat het antwoord daarop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
wanneer heb jij hem besteld?
Pagina: 1 ... 11 ... 27 Laatste