• nimpie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-06 08:10
D3sm0dr0mic schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:49:
Zou het graag doen, maar ik kan hem daar niet met abo bestellen en bij BC wel. Mijn contract bij KPN (hi) loopt in december af.
Je kan natuurlijk bij Nokia bestellen!
Als je bij KPN (Hi) een Simonly abo bestel ;)
Dan is de probleem toch opgelost?

Dat heb ik ook gedaan dan bij Vodafone!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
nimpie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:30:
[...]

Je kan natuurlijk bij Nokia bestellen!
Als je bij KPN (Hi) een Simonly abo bestel ;)
Dan is de probleem toch opgelost?

Dat heb ik ook gedaan dan bij Vodafone!
Voordeel van zo'n abo is dan juist dat je minder betaald dan je de telefoon los koopt plus SIM.

• nimpie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-06 08:10
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 00:16:
Met hier en daar een kapotte microfoon dus het hele ding kan terug. grrr
Het is ook super vervelend dat de mircofoon kapot (DOA) is.
Ik heb gelukkig geen last van!
Hoop dat je snel weer een nieuwe krijgt. ;)

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 20:24
Zijn er hier nog andere mensen die het wachten een beetje zat beginnen te worden?

Ik heb zoveel gelezen en zoveel gezien al van dat ding dat als ik hem straks in mn handen heb ik zoiets heb van: Hmm, tja, is dat het nou...

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

• Jarco1984
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
Philos31 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:34:
Zijn er hier nog andere mensen die het wachten een beetje zat beginnen te worden?

Ik heb zoveel gelezen en zoveel gezien al van dat ding dat als ik hem straks in mn handen heb ik zoiets heb van: Hmm, tja, is dat het nou...
minder lezen ;)

Verwijderd

Inderdaad ontzettend veel problemen met microfoon. Zie http://talk.maemo.org

Ook ik kan bijna niet meer wachten op de mijne. Maar ja, zoals je al zegt: alle videos gezien, alles gelezen en dan... Is dit hem nou lol

• Philos31
Heb ik eindelijk BC aan de lijn:
Weten jullie al wanneer de N900 komt?
-Ja JANUARIE
ik zeg: WAT? Ik dacht deze week
-Nou ik zal even kijken, ow ja, er staat deze week verwacht maar ik kan nog niet zien of er iets onderweg is, misschien dat we vanmiddag of morgen wat krijgen.

pffff, schrok me rot

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Verwijderd

besteld via Nokia online voor € 509 d.d. 15-10-09 / 24-11-09 ontvangen via standaard levering. De uitgebreide NL-gebruikershandleiding zit echter niet in hardcopy in de doos. Is dat normaal of zijn ze 'm vergeten? In pdf is-ie wel via website te downloaden, maar 't zijn zo'n 120 blz.:-(

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:52:
besteld via Nokia online voor € 509 d.d. 15-10-09 / 24-11-09 ontvangen via standaard levering. De uitgebreide NL-gebruikershandleiding zit echter niet in hardcopy in de doos. Is dat normaal of zijn ze 'm vergeten? In pdf is-ie wel via website te downloaden, maar 't zijn zo'n 120 blz.:-(
Zolang je microfoon en tv-out het doen zou ik gewoon blij zijn haha! Boekje kun je eventueel altijd nog opvragen bij Nokia.

• Huneker
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 10:34
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:52:
Zit inderdaad enkel een gedrukte Startersgids in. De complete handleiding zul je of moeten downloaden of anders via de N900 zelf moeten raadplegen. In de map N900/Documenten/User Guides zitten links naar webversies van de uitgebreide handleiding in een flink aantal verschillende talen, waaronder NL

Verwijderd

Wordt het lijstje nog bijgehouden of niet? Ik heb namelijk 25-11 bij belnu.nl besteld, normale TNT post (9.95), verder nog niks bekend.

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:10

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mailtje naar Studentmobiel.nl gestuurd m.b.t exclusiviteit BC:

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat dit bij ons niet bekend is. Wij verwachten het toestel begin volgende week binnen te krijgen. Zodra het toestel hier op voorraad is, zullen wij deze z.s.m. aan u versturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Verwijderd

ik heb ook een mailtje gestuurd naar expansys en daar kreeg ik als antwoord op dat het toestel morgen zou vertrekken:

Geachte klant,

Het zal vrijdag vertrekken.

Hopend u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht dat niet het geval zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Bedankt voor het kiezen voor eXpansys!

Met vriendelijke groeten,

De eXpansys Benelux Klanten Service

HTC & Parrot Partner

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:47:
ik heb ook een mailtje gestuurd naar expansys en daar kreeg ik als antwoord op dat het toestel morgen zou vertrekken:

Geachte klant,

Het zal vrijdag vertrekken.

Hopend u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht dat niet het geval zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Bedankt voor het kiezen voor eXpansys!

Met vriendelijke groeten,

De eXpansys Benelux Klanten Service

HTC & Parrot Partner
Wel leuk om te lezen dat de N900 dusdanig intelligent is dat hij zelf vertrekt in plaats van dat hij wordt verstuurd ;)

• RayMotix
Zojuist even bij T-for telecom geweest antwoord was:
"Helaas, we zouden deze week een levering krijgen maar die zijn allemaal teruggeroepen wegens hard- en software problemen. Wij verwachten een nieuwe levering in de 2de week van december"

Een andere telecomaanbieder hier gaf mij aan:
"De definitieve levering die wij gaan krijgen komt pas in de 2de week van december".

Ik begin het wachten nu echt een beetje zat te worden. Aangezien de vele problemen (op maemotalk en hier) met de microfoon en tv-out en dode pixels, ga ik hem gewoon in de winkel halen. Zodra er dan iets mis is, sta ik meteen weer op de stoep om te ruilen of geld terug te krijgen.

• graceful
  • Niet online
Mmm T-for telecom net de verkeerde batch ontvangen (Mic. probleem)? Dat is wel erg zuur.

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

graceful schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:08:
Mmm T-for telecom net de verkeerde batch ontvangen (Mic. probleem)? Dat is wel erg zuur.
Laten we hopen - hoe zuur het ook klinkt - dat andere telecomwinkels (zowel "offline" als online) hun toestellen wel gewoon krijgen, kunnen we er in ieder geval mee spelen, als er dan wat mis is kunnen we ze altijd nog terug sturen.

• RayMotix
Zojuist nogmaals 2 Belcompany zaken gebeld (Sittard en Beek in Limburg) en beiden melden dat ze vandaag informatie hebben binnengekregen dat alle leveringen naar de UK zijn gegaan waardoor er een tekort is ontstaan voor Belcompany Nederland. De bron van deze e-mail werd zelfs 1x heel snel genoemd en volgens mij was dit MCC/Macintosh Retail Group de toeleverancier en/of eigenaar van Belcompany.

De nieuwe leverdatum is vastgesteld op 4 december. Ik heb me bij beide filialen op de wachtlijst laten zetten. Hopelijk krijg ik hem dan voor Sinterklaas haha! :X

Verwijderd

Ik heb net nog even met smartphoneshop contact gehad. En nu val ik ze dus echt niet meer lastig :)

Nee, helaas kunnen wij dat niet. het is niet aan ons maar aan Nokia wanneer ze het toestel vrij geven voor de verkoop.
Als het aan ons zou liggen hadden wij hem al verkocht. Ik kan u wel melden dat wij wel de toezegging hebben om bij de eerste verkooppunten te behoren.

• D3sm0dr0mic
  • Laatst online: 26-01 10:59
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:39:
Ik heb net nog even met smartphoneshop contact gehad. En nu val ik ze dus echt niet meer lastig :)

Nee, helaas kunnen wij dat niet. het is niet aan ons maar aan Nokia wanneer ze het toestel vrij geven voor de verkoop.
Als het aan ons zou liggen hadden wij hem al verkocht. Ik kan u wel melden dat wij wel de toezegging hebben om bij de eerste verkooppunten te behoren.
Lees net dit bericht op all about phones :X

"Ook in Nederland is inmiddels de levering begonnen en de eerste gebruikers mochten het toestel al verwelkomen. Ook hier moeten webshops zoals 2Call en retailers zoals BelCompany nog even een week wachten op de levering, het ziet ernaar uit dat de eerste batch op is gegaan in de online winkel van Nokia. Duidelijk is wel dat de N900 een grote hit begint te worden en als je onze review erop naslaat dan is dat meer dan terecht. De N900 heeft een adviesprijs van 600 euro en is voorzien van het nieuwe Maemo 5 OS dat gebaseerd is op Linux."

Leuk dat de telefoon nu al zo'n succes is, ook fijn voor de ontwikkelaars (en uiteindelijk voor ons) maar....I WANT MY N900 :(

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:18

Snow_King

Konijn is stoer!

Nokia shop | € 599,00 | 25-11-2009 | Expres | 25-11-2009 | 25-11-2009 | 26-11-2009

Mijn vriendin belde net, telefoon is er! Balen dat ik vanavond pas héél laat thuis ben :(

Maar wel mooi, gisteren om 11:50 besteld via de Nokia shop en nu al binnen, super!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:58
Snow_King schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:56:
Nokia shop | € 599,00 | 25-11-2009 | Expres | 25-11-2009 | 25-11-2009 | 26-11-2009

Mijn vriendin belde net, telefoon is er! Balen dat ik vanavond pas héél laat thuis ben :(

Maar wel mooi, gisteren om 11:50 besteld via de Nokia shop en nu al binnen, super!
Dit soort berichten vind ik dan weer jammer om te lezen.
Mensen dat eigenlijk veel te laat bestellen en het krijgen voordat anderen die al meer dan een maand wachten.

edit: Alsnog, veel plezier ermee!

[ Voor 3% gewijzigd door acemoo op 26-11-2009 13:57 ]

Verwijderd

Als ik hem maar gewoon krijg voor de kerst dan is alles tip top in orde.
Toch begin ik een Iphone gevoel te krijgen. De N900 vliegt als warme broodjes over de toonbank...
Ik had gehoopt eindelijk eens een toestel te hebben dat niet veel mensen wilden aanschaffen :) Vraag me niet waarom, maar zo ben ik nu eenmaal ;)
Het ziet er naar uit dat achter een week of twee iedereen met een N900 "op zak" loopt

• Philos31
RayMotix schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:19:
Zojuist nogmaals 2 Belcompany zaken gebeld (Sittard en Beek in Limburg) en beiden melden dat ze vandaag informatie hebben binnengekregen dat alle leveringen naar de UK zijn gegaan waardoor er een tekort is ontstaan voor Belcompany Nederland. De bron van deze e-mail werd zelfs 1x heel snel genoemd en volgens mij was dit MCC/Macintosh Retail Group de toeleverancier en/of eigenaar van Belcompany.

De nieuwe leverdatum is vastgesteld op 4 december. Ik heb me bij beide filialen op de wachtlijst laten zetten. Hopelijk krijg ik hem dan voor Sinterklaas haha! :X
Wat moeten ze in de UK met een hele voorraad aan N900's met een eurostekker dan?
Dat gaat niet echt werken.

• fevol
  • Laatst online: 01-02-2013
Zojuist de onderstaande reactie van bestelmaar ontvangen.

--
Begin deze week is de n900 weer uitgesteld.
DIt zal een landelijke beslissing zijn, wij gaan er dan ook van uit dat er ook
geen andere telecom aanbieders gaan uitleveren.
Helaas is er een vertraging ingekomen en zullen wij halvewege december gaan
uitleveren.
Mocht het toestel eerder komen, dan krijgt u deze ook eerder.

--

Ik hoop dat ze de eerder gestelde leverdatum van 15 december gaan halen... 15e is toch wel redelijk halverwege december... toch?

BTW is er ook ergens in de statistieken terug te vinden hoeveel mensen dit topic volgen?
Ben wel benieuwd, wil namelijk ook wel een beetje een exclusieve telefoon...

[ Voor 13% gewijzigd door fevol op 26-11-2009 14:14 ]

• D3sm0dr0mic
  • Laatst online: 26-01 10:59
Philos31 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:04:
[...]

Wat moeten ze in de UK met een hele voorraad aan N900's met een eurostekker dan?
Dat gaat niet echt werken.
Waarschijnlijk hetzelfde wat ze hier met een UK stekker doen; een adapter bijleveren ;)

Verwijderd

Smartphoneshop staat nog op 11 december. Ben benieuwd

• RayMotix
RayMotix schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:19:

Nokia is facing the unenviable task of telling to their suppliers that company’s first Maemo 5 powered phone has been delayed due the overwhelming demand and that they will not be receiving units until December 4th!

Bron: http://maemo-freak.com/in...-delays-nokia-n900-launch

Nokia N900 te succesvol in Engeland
De N900 is in Engeland namelijk zo massaal besteld tijdens de pre-order fase dat de Finse fabrikant zich nu genoodzaakt ziet om de winkel-release van het toestel uit te stellen tot 4 December. De complete eerste voorraad is namelijk al uitverkocht waardoor er geen exemplaren meer beschikbaar zijn om naar de diverse winkels te verschepen.
Bron: http://www.mobilecowboys....?_ff=_u_26411471_i_373180

[ Voor 18% gewijzigd door RayMotix op 26-11-2009 14:49 ]

Verwijderd

Grrr... Nu begin ik ook het wachten wel zat te worden eigenlijk! Kom eens op met dat ding!

• Jarco1984
RayMotix schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:31:
[...]

Nokia is facing the unenviable task of telling to their suppliers that company’s first Maemo 5 powered phone has been delayed due the overwhelming demand and that they will not be receiving units until December 4th!

Bron: http://maemo-freak.com/in...-delays-nokia-n900-launch

Nokia N900 te succesvol in Engeland
De N900 is in Engeland namelijk zo massaal besteld tijdens de pre-order fase dat de Finse fabrikant zich nu genoodzaakt ziet om de winkel-release van het toestel uit te stellen tot 4 December. De complete eerste voorraad is namelijk al uitverkocht waardoor er geen exemplaren meer beschikbaar zijn om naar de diverse winkels te verschepen.
Bron: http://www.mobilecowboys....?_ff=_u_26411471_i_373180
dan is de vraag, wanneer is dit document geplaatst t.o. de bestelde hoeveelheden van de webshops, waren deze al verstuurd toen dit bericht naar buiten kwam?!?

laten we hopen van wel :)
verder vind ik jammer dat NL weer de dupe is van de Engelse cock suckers

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Pfff als die weer uitgesteld word ga ik mijn order annuleren, je besteld en telefoon in oktober die dan snel geleverd zou gaan worden en je krijgt je telefoon halverwege december belachelijk. Mag dan ook hopen dat studentmobiel hem morgen/volgende week op de post doet.

[ Voor 3% gewijzigd door lexi1986 op 26-11-2009 15:15 ]

Verwijderd

Hoef je tenminste niet meer bang te zijn dat je microfoontje o.i.d. het niet meer doet want die batch krijgen we toch niet meer in NL.

Verwijderd

lexi1986 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:06:
Pfff als die weer uitgesteld word ga ik mijn order annuleren, je besteld en telefoon in oktober die dan snel geleverd zou gaan worden en je krijgt je telefoon halverwege december belachelijk. Mag dan ook hopen dat studentmobiel hem morgen/volgende week op de post doet.
Ik neem aan dat er 'levertijd onbekend' stond toen je hem bestelde, dus je wist precies waar je aan toe was...

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:25:
[...]

Ik neem aan dat er 'levertijd onbekend' stond toen je hem bestelde, dus je wist precies waar je aan toe was...
De oorspronkelijke release datum was eind oktober toch? Als er dan elke week een nieuw bericht komt dat ie uitgesteld is weet je juist niet waar je aan toe bent...
Zeker als er van alle kanten verschillende informatie komt. Zelf binnen Nokia riepen ze verschillende release tijden door elkaar heen.
Dan mag je best geirriteerd zijn als je hem pas in december krijgt.

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Vandaag nog een mail van Belcompany gehad dat ze vandaag of morgen een levering verwachten.
Ik maak me niet heel druk, heb hem immers pas afgelopen dinsdag besteld, maar wel balen voor iedereen die al zolang zit te wachten.
Nog even doorbijten mensen :)

• lexi1986
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:25:
[...]

Klopt eind oktober stond er dus ik wist inderdaad waar ik aan toe was. :+

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

benji83 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:44:
Vandaag nog een mail van Belcompany gehad dat ze vandaag of morgen een levering verwachten.
Ik maak me niet heel druk, heb hem immers pas afgelopen dinsdag besteld, maar wel balen voor iedereen die al zolang zit te wachten.
Nog even doorbijten mensen :)
Baal inderdaad als een stekker, wacht nu net geen maand, begin toch wel erg ongeduldig te worden :/
Sterkte voor iedereen die nog langer wacht!

Verwijderd

Laatste update van smartphoneshop:

Niemand heeft het alleenrecht.
Wij hebben afspraken met Nokia dat we de eerste ( met een andere winkel) zullen zijn die hem officieel mogen en gaan verkopen.

• lexi1986
Update studentmobiel:

Beste,

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij helaas het toestel nog niet op voorraad hebben. De verwachting is nu begin december. Wij hebben u aanvraag geannuleerd.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

• Snow_King
  • Laatst online: 15:18

Snow_King

Konijn is stoer!

br men schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:57:
[...]

Dit soort berichten vind ik dan weer jammer om te lezen.
Mensen dat eigenlijk veel te laat bestellen en het krijgen voordat anderen die al meer dan een maand wachten.

edit: Alsnog, veel plezier ermee!
Ja, is ook érg raar. Was zelf ook verbaasd. Ben overigens een paar dagen terug pas op het idee gekomen een N900 te bestellen.

Maar wel héél apart dat het zo gaat, want Nokia passeert op deze wijze al haar dealers. Want Nokia verkoopt hem voor de zelfde prijs als BelCompany, maar Nokia pakt hier wel even alle winst.

Zou ik als winkel niet blij mee zijn dat Nokia nu uitlevert. Ik ben zelf natuurlijk wel blij, maar het is niet netjes dat jullie al zo lang moeten wachten.

Anyway, ik kan er niets aan doen, bestel gewoon en krijg geleverd.

• Jarco1984
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:55:
Laatste update van smartphoneshop:

Niemand heeft het alleenrecht.
Wij hebben afspraken met Nokia dat we de eerste ( met een andere winkel) zullen zijn die hem officieel mogen en gaan verkopen.
beetje dubbel niet?
eerst zeggen dat niemand alleen recht heeft..
daaronder staat wij hebben alleen met een andere zak de rechten...

:P geloof er geen ruk van nogsteeds...

Verwijderd

Dus dan is het geen alleenrecht toch ;) Volgens mij worden ze bij Coolblue gek van mijn vragen over de levertijd van de N900. Maar ja, wachten is zo moeilijk.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 16:13 ]

• lexi1986
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:12:
Dus dan is het geen alleenrecht toch ;) Volgens mij worden ze bij Coolblue gek van mijn vragen over de levertijd van de N900. Maar ja, wachten is zo moeilijk.
Klopt maar dan is het lullig van Nokia als mensen hem bestellen bij hunzelf hem wel meteen geleverd krijgen en mensen die vanaf oktober al wachten nog niks hebben. Dit was voor mij in ieder geval de druppel denk dat ik deze N900 aan mij voorbij laat gaan.

• Jarco1984
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:12:
theoretisch niet...
maar de betekenis / bedoeling van alleen recht in combinatie van zo'n uitspraak

Verwijderd

Ik snap het :)

Ik hoop dat iedereen hem volgende week krijgt. Zo niet... dan mag Sinterklaas wat mij betreft met paard en al van het dak donderen.

• Pompi
  • Nu online
Op de belcompanysite staat nu ook bij de n900 binnenkort verwacht dus waarschijnlijk betekend dat dat het echt is uitgesteld tot later.

• lexi1986
Pompi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:34:
Op de belcompanysite staat nu ook bij de n900 binnenkort verwacht dus waarschijnlijk betekend dat dat het echt is uitgesteld tot later.
Net belcompany in Zeist aan de telefoon gehad, ze hadden hier geen reserveringslijst en gingen die ook niet aanmaken. Deze man vertelde dat ze deze week binnen zouden komen maar weer niet geleverd waren en de nieuwe datum niet bekend is en hij durfde hier ook helemaal geen uitspraken meer over te doen. Ik stop ermee :9 ga wel wachten tot de nieuwe serie uitkomt want zo te horen word het pas ergens in December dat de eerste mensen hun telefoon geleverd gaan krijgen.

Verwijderd

Update GSMwijzer / Studentmobiel, komen dus waarschijnlijk wel volgende week binnen:

Beste XXXXXX,

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat dit helaas nog niet bekend is.
Wij weten niet hoeveel toestellen er binnen komen. Wij adviseren u volgende week te informeren hoeveel er zijn binnengekomen, aangezien wij ze volgende week verwachten.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

• lemstraal
  • Laatst online: 27-10-2019
Vanmiddag in antwoord op mijn vraag wanneer ik hem geleverd zou krijgen.

Helaas hebben wij van onze leveransier nog geen leverdatum doorgekregen,
wij weten dus ook niet wanneer het toestel aan ons uitgeleverd wordt.

Wanneer wij het toestel op voorraad hebben zullen wij de aanvraag verder
in behandeling nemen en binnen 3 tot 5 werkdagen naar u toezenden.

Met vriendelijke groet,

GSMwijzer is toch hetzelfde bedrijf als Studentenmobiel, wel gek dan dat Studentenmobiel hem wel volgende week verwacht. :?

Joehoe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Pompi
  • Nu online
Ik vind het wel slecht dat de winkels niet met een duidelijk antwoord komen of iets op hun site vermelden, bijvoorbeeld dat het alweer is uitgesteld of dat het door vertraagd kan worden omdat het als een kleine oplage is gemaakt.
Nu laten ze iedereen namelijk in onwetendheid en laten ze de klanten het zelf maar uitzoeken

• graceful
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:45:
Nu laten ze iedereen namelijk in onwetendheid en laten ze de klanten het zelf maar uitzoeken
Gelukkig hebben we Tweakers, dagelijks F5 voer hier met up2date informatie. Mwhehe O-)

--
Edit na telefoontje van een vriend; Belcompany Utrecht weet niks van een officieel bericht en verwacht ze nog steeds deze week.

[ Voor 18% gewijzigd door graceful op 26-11-2009 16:50 ]

• Jarco1984
heeft nokia zelf dit probleem ook?
dus als je hem nu bij hun besteld krijg je hem wel?

• Pompi
  • Nu online
graceful schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:48:
[...]
Gelukkig hebben we Tweakers, dagelijks F5 voer hier met up2date informatie. Mwhehe O-)
Ja, wij wel :P maar niet iedereen is zo gelukkig en het is ook niet echt goede klantenservice dat ze niks vermelden

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:21
Pompi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:49:
[...]

Ja, wij wel :P maar niet iedereen is zo gelukkig en het is ook niet echt goede klantenservice dat ze niks vermelden
Het lijkt mij anders knap lastig als Belcompany, om 175 winkels + alle werknemers te voorzien van informatie dat amper enkele uren bekend is. Als je het realistisch bekijkt is het helemaal niet zo gek dat er verschillende berichtgeving is.

Anyway, het lijkt er dus op dat het minimaal een week wachten wordt nog.. :(

• graceful
  • Niet online
eMiz0r schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:54:
[...]

Het lijkt mij anders knap lastig als Belcompany, om 175 winkels + alle werknemers te voorzien van informatie dat amper enkele uren bekend is. Als je het realistisch bekijkt is het helemaal niet zo gek dat er verschillende berichtgeving is.

Ja precies, daarom ga ik ook uit van midden volgende week. Maar toch beetje hoop op morgen.. hopen op verdwaalde pallets >:)

• lemstraal
  • Laatst online: 27-10-2019
Het vreemde is dat bijv. GSMwijzer zoals hierboven te lezen is twee verschillende antwoorden geeft op dezelfde vraag. Ik ga er een beetje vanuit dat ze echt niet weten wanneer hij geleverd gaat worden, maar waarom ze dat dan niet gewoon kunnen zeggen???

Het lijkt erop of ze de klanten vast willen houden met loze beloftes.

Joehoe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• RayMotix
eMiz0r schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:54:
[...]

Belcompany in Heerlen heeft dit verhaal zojuist weer bevestigd dus in ieder geval de filialen in zuid limburg zijn op de hoogte. Damn, wat te doen... toch de HTC HD2? De Milestone? Ik wordt gekk :+

Verwijderd

Het is inderdaad super handig dat hier de up to date informatie te vinden is over de levertijden, en erg handig dat iedereen zijn reacties/ mailtjes van de verschillende retailers post. Maar zoals hierboven al gezegd wordt krijg je toch verschillende antwoorden, ook van dezelfde klantenservice waardoor je toch nooit zeker bent van wanneer het toestel uiteindelijk geleverd gaat worden. Tot je hem thuis hebt in je handen kan het nog van alles worden (misschien zelfs begin 2010, hoop het overigens van niet ;)

• MGB-hero
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:13
Is Nokia ze wel al actief aan het versturen?
Bv als ik nu bestel dat ik hem gewoon over 2 a 3 dagen heb?

Of leveren die ook nog niet/in vlagen uit?

Want dan betaal ik wel wat meer.
Word langzaam aan gek zo...

• graceful
  • Niet online
MGB-hero schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:39:
Is Nokia ze wel al actief aan het versturen?
Bv als ik nu bestel dat ik hem gewoon over 2 a 3 dagen heb?

Of leveren die ook nog niet/in vlagen uit?

Want dan betaal ik wel wat meer.
Word langzaam aan gek zo...
Ik zeg vanmorgen geloof ik iemand langs komen die op de 25e besteld had en 'm vandaag binnen heeft gekregen via Nokia.nl.. begin zelf ook erg ongeduldig te worden. Maar die 2/3 dagen verschil haalt Nokia.nl niet in sinds ze in het weekend niet meer leveren.

• [TazZ]
  • Laatst online: 25-06 15:06
Vanochtend heb ik hem besteld bij Nokia, expresse gekozen, vanmiddag kwam de melding dat het pakketje verstuurd is.

Ben benieuwd dus.

If it ain't broke, fix it till it is...

Verwijderd

Ik heb de N900 gisteren besteld via Nokia.nl, normale verzending (dus geen express) en net bericht gekregen dat hij vandaag is verzonden. :*)

Wel blij zo snel, maar zometeen had een tweede batch misschien toch handiger geweest... 8)7
Naja, we zullen wel zien!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 18:55 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:54:
en net bericht gekregen dat hij vandaag is verzonden.
Via email bedoel je of persoonlijk belletje gekregen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:54:
[...]

Per e-mail. Verwacht niet dat Nokia mij persoonlijk gaat bellen, al ben ik natuurlijk wel vereerd ;)

• lexi1986
CLB schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:54:
[...]

Waarschijnlijk via mail want hij heeft hem via nokia zelf besteld. Mensen die via nokia zelf bestellen krijgen hem wel geleverd maar de telco shops krijgen hem allemaal niet geleverd.

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:56:
Per e-mail. Verwacht niet dat Nokia mij persoonlijk gaat bellen, al ben ik natuurlijk wel vereerd ;)
Haha dacht ik al, maar denk ff vragen =) Hier ook via email en dergelijke, best netjes!
Geld ook gelijk afgeschreven enzo, bij jullie ook neem ik aan? Was m'n eerste CC-aankoop dus spannend!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• xandje
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik krijg van GSMWijzer.nl:
Beste heer,

Wij verwachten dit toestel begin December te ontvangen. Helaas hebben wij nog geen specifieke datum doorgekregen. Wanneer wij het toestel op voorraad hebben zullen wij de orders voor dit toestel verder in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

• Jarco1984
expansys heeft hem ook maar verlengd naar 12 dec :)
morgen bellen en annuleren ben er direct klaar mee..

je kunt via ing pas niet bestellen bij nokia toch?

• lexi1986
Jarco1984 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:21:

Nee alleen met creditcard, dit staat er bij de nokiashop als betaalmiddel
Je kunt voor je aankopen bij de Nokia Online Shop Nederland betalen met MasterCard- en Visa-creditcards.

Verwijderd

Nokia.nl heeft dit toestel gewoon op voorraad, dus misschien hebben de telco shops het volgende week wel binnen.
Op nokia.nl is het volgende te lezen:
(Ontvang als eerste de Nokia N900, nog voor het toestel in de winkel ligt. Koop online! )

Bedoelen ze hiermee dat het toestel de eerste paar weken alleen via Nokia zelf verkrijgbaar is?

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Belcompany heeft nu op de website staan "binnenkort verwacht", toen ik hem bestelde stond dat er niet bij.

Verwijderd

Jarco1984 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:21:

Ik heb vandaag nochthans mail gehad dat hij morgen zou verzonden worden...ik wou in eerste instantie bij Nokia bestellen,maar het ging alleen maar via nokia.nl en niet bij nokia.be
Ik begin het ook wel beu te worden,nog nooit zo een gezeik gehad om een telefoon thuis te krijgen,mijn geld is natuurlijk al gestort.

Verwijderd

Het zal vast een reden hebben dat Nokia zo moeilijk doet over de uitlevering. Misschien willen ze eerst toch wat programma's in de OVI store hebben of dat ze een goede promotie campagne aan het opzetten zijn dat de lancering gelijk goed verkocht word.

Verwijderd

Nokia ziet een groot succes, en per gsm die ze via hun online shop verkopen krijgen ze waarschijnlijk 150€ meer ten opzichte van die ze aan de winkels verkopen. Eens de gsm in de winkel beschikbaar is koopt niemand hem nog op de nokia online shop. Wel stom dat nokia.be geen shop heeft.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:20
Ik vind het een beetje jammer dat ze geen andere betaalmogelijkheden hebben.. O-) Prima dat ze het alleen op nokia.nl verkopen de eerste weken, maar zorg er dan wel voor dat iedereen de mogelijkheid heeft om hem te kopen..

Maargoed.. ben nou al zolang aan het wachten.. ik wacht nog wel even door.. ik zie het vanzelf wel wanneer ze leverbaar zijn via andere winkels.

• fevol
Tegen de tijd dat de zwarte N900 er is wil ik waarschijnlijk al weer een witte.
Wat is wachten vermoeiend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gé meent dat niet hè.......er komt toch geen witte uit he?dan word ik helemaal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, hij is al te populair. En wit is gewoon TE apple :P

Als de vraag zo hoog blijft kunnen ze de retailers niet blijven bypassen.

Toch opmerkelijk dat ze het succes van dit model zo onderschat hebben, ik denk dat ze al hun marketing op het volgende capacitieve broertje zonder hardware qwuerty hebben gericht. Qua plaatsing meer een iphone concurrent.

off topic: ik heb uit ongeduld maar een andere gagdget tussendoor besteld, de polaroid pogo = bluetooth live foto printertje. Slechts voor 35 euries (dalend van 150?!). Vast een mislukt product ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn bezig met nieuwe firmware op de tweede batch te pompen. Vandaar dat het allemaal langer duurt voor de reguliere winkels. Ik voel iets van N97 opkomen

Bron: weet ik even niet meer. Kreeg het binnen via RSS feed. Volgens mij van maemo.org

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 07:59:

Toch opmerkelijk dat ze het succes van dit model zo onderschat hebben, ik denk dat ze al hun marketing op het volgende capacitieve broertje zonder hardware qwuerty hebben gericht. Qua plaatsing meer een iphone concurrent.
dat is de smoes die nokia altijd gebruikt.
De n97 was ook populairder dan verwacht, volgens nokia. En daar waren ook leveringsproblemen de eerste weken.
Of ze moeten hun verwachtingspatroon bijstellen of iets in hun productie/logistiek proces deugt niet. Hoe dan ook nokia is altijd slecht in launches :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevol
Even over die bovengenoemde witte N900...

Was een vervolg op de posts die ginen over "Na zo lang wachten ..... Is dit hem nou?"
Er is dus bij mijn weten geen sprake van. Maar het wachten duurt gewoon zo lang dat de verwachtingen alleen maar hoger en hoger worden.

Ik hoop dat de zwarte N900 al deze verwachtingen na kan komen. Voorlopig maar even blijven wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Net BC Almere aan de lijn gehad, en die verwachten hem nog steeds vandaag (of morgen) ook in de computer staat nog steeds levering deze week. Dat de toestellen niet geleverd zouden worden is bij hen niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
expansys net gebeld die verwachten hem maandag...
een engelse opgave. vervolgens zal waarschijnlijk de taal in nederlands kunnen worden gezet..

dinsdag dan in huis voor de meesten van expansys.
heb al gezegd anders bel ik woensdag weer dan kap ik met dat gezeur van jullie ne wil ik mijn geld terug..
maar was niet nodig want ik zou hem spoedig krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:23

I-V-O

powerpoker

Ik had de N900 bij Informatique besteld vanwege de aantrekkelijke(re) prijs, maar m'n E90 heeft vanmorgen zijn laatste adem uitgeblazen en Informatique kan de N900 voorlopig nog niet leveren.. Ik ben behoorlijk afhankelijk van een smartphone voor m'n werk dus ik heb de bestelling geannuleerd en met express-levering bij Nokia zelf besteld.. Is wel ongeveer 50 eu duurder, maar dan heb ik 't toestel tenminste snel.
Ben benieuwd wat het wordt, 1 of 2 werkdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kun je bij Nokia eigenlijk alleen maar met CC betalen en niet met Ideal??
Ik heb een Amerikaanse CC en ga dus niet omzetten naar Euro's dan word het toestel nog duurder voor me. Het is daar nu al rond de 60 eu duurder dan bij smartphoneshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarco1984 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:14:
expansys net gebeld die verwachten hem maandag...
een engelse opgave. vervolgens zal waarschijnlijk de taal in nederlands kunnen worden gezet..

dinsdag dan in huis voor de meesten van expansys.
heb al gezegd anders bel ik woensdag weer dan kap ik met dat gezeur van jullie ne wil ik mijn geld terug..
maar was niet nodig want ik zou hem spoedig krijgen...
En ik heb mail gehad van epansys dat hij er pas woensdag zou zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel apart... op 25/11 besteld bij Nokia.nl (niet per express) en op 26/11 een mail ontvangen dat het toestel verzonden is. Maar als ik bij 'volg je bestelling' kijkt, dan zijn er 'van deze bestelling nog geen gegevens gevonden'.

Waarschijnlijk toch iets te vroeg gejuicht en wordt het pas volgende week bezorgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlmeloALi
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik wacht al 30 min. aan lijn van BC, begin er sagarijnig over te worden..

Alleen om te vragen of die telefoon nog geleverd word wacht ik al 30 min. en ik sta ook nog op positie 2 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlmeloALi
  • Laatst online: 28-08-2024
Nou lekker ong. 40 min staan te wachten voor een vraagje die maar 30 sec duurde en totaal gesprek 1 min..

Wanneer krijg ik nou me N900, Antw:

Hopelijk 1 Dec en datum kan ook nog verschoven worden...

Als ik hem volgende week niet heb ga ik `m annuleren |:(

Sorryvoordoublepost

[ Voor 6% gewijzigd door AlmeloALi op 27-11-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Laatst online: 14-09 16:23
Woensdag besteld bij Nokia.nl (geen express) en zojuist afgeleverd! Geweldig apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [TazZ]
  • Laatst online: 25-06 15:06
En... Binnen! Gisteren besteld, express en vanochtend binnen. Besteld bij Nokia.

If it ain't broke, fix it till it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
  • Laatst online: 17-05 17:08
hebben jullie bij BC ook die bevestigingsmail gehad met een contract?
moet je dit contract nou opsturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 08:49
marijnboon schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:59:
hebben jullie bij BC ook die bevestigingsmail gehad met een contract?
moet je dit contract nou opsturen ?
Ja.
Nee, die is puur voor eigen administratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
EDIT: Laat maar :)

[ Voor 91% gewijzigd door CLB op 27-11-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdeveth
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09-2023
Ook besteld bij GsmWijzer, en nog niets gehoord. Ik wacht echter gewoon een weekje (of twee) af en verwacht dan dat ie wel wordt geleverd. Voor die paar dagen eerder ga ik hem echt niet voor de volle mep bij nokia bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net dat bij Nokia de rode tekst weggehaald is van Bestel nu en krijg hem als eerste. Volgens mij stond dat er vanmorgen nog. Zou dat kunnen betekenen dat hij eindelijk naar de webshop/ retailers gaat?

Is toch erg dat ik de hele dag alles zit te checken over de levertijd. Mijn god... Het is maar een telefoon :) En zo slecht is mijn N97 nou ook weer niet ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Nu online
Ik heb gistermiddag rond half 5 een mail naar belcompany gestuurd over wat ze bedoelen met binnenkort leverbaar van de N900, maar nog geen antwoord gehad. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze bij belcompany gek worden van mensen die mailen om informatie van de N900 :) Ikzelf heb ook al rond de 20 mailtjes naar BC gestuurd terwijl ik hem daar helemaal niet gepreordered heb ;) Maar moet zeggen, meestal binnen een uur bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:56:
Ik denk dat ze bij belcompany gek worden van mensen die mailen om informatie van de N900 :) Ikzelf heb ook al rond de 20 mailtjes naar BC gestuurd terwijl ik hem daar helemaal niet gepreordered heb ;) Maar moet zeggen, meestal binnen een uur bericht
Ik heb hem dinsdag besteld via BC's site en toen stond er nog niet binnenkort leverbaar bij dus zou wel willen weten wat dat betekend, dus dan vind ik het raar dat ik nog geen antwoordt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet mailen met ecommerce@belcompany.com en niet met de info of costumerservice van BC. Ecommerce reageert meestal snel. Of heb je dat gedaan?
Pagina: 1 ... 9 ... 27 Laatste