Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 10:40
Die van mij is 11 december besteld dacht ik, nog niet binnen ook. Bij de Machouse in Woerden. Aan het begin van de week gemaild. Kreeg de melding dat hij nog niet op voorraad was ( je meent et ) maar hij verwacht hem wel. Ajoh! Dat doen we allemaal he :D Maargoed, wat doe je er aan :) Het is niet dat ik em nu nodig heb, maar tzou wel vet zijn als hij er is zeg maar!!

Wat ik alleen een beetje jammer vind is dat iemand het bij Apple zelf de 27e besteld en em dan de 8e al binnen heeft en ik zit al zolang te wachten, en dat voor 8% korting. Oke, tis 8% maar toch, als je zolang extra moet wachten kan je je afvragen of dat nog boeit op een product wat toch al meer dan 2000 kost.

Het lijkt me dat er toch behoorlijke bestellingen gedaan worden bij de grote leveranciers richting Apple.. Waarom daar dan amper gehoor aan gegeven wordt.. Ja, ik snap het ook wel, eigen volk eerst zeg maar :)

[ Voor 41% gewijzigd door orange.x op 06-01-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 16:17
Ramzzz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:55:
[...]
Als je Magic Mouse bedoelt, ja. Al sinds de introductie... :'(
Inderdaad, de Magic Mouse... Nog nooit zo'n lange levertijd meegemaakt bij een product als dit...

[ Voor 31% gewijzigd door Quinny op 09-01-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335939

21 Dec. iMac 27" i5 terug gestuurd ivm. geel scherm.

Nieuwe iMac zou 11 Jan, 2010 komen maar is nu al binnen (7 jan. 2010) :)
vanavond uitpakken en hopelijk dan geen geel scherm oid. :p

// edit

:( niet dus, weer dezelfde gele tint / waas!

Ik heb net weer apple support gebeld en ze gaan weer een nieuwe opsturen, m'n defecte wordt weer opgehaald door een koeriersbedrijf.

Overigens ben ik wel heel erg tevreden over de service van Apple :*) , de medewerkers zijn ook super relaxt.
Het is alleen onbegrijpelijk dat een scherm niet eerst getest wordt voordat ze het naar de consument sturen (en al helemaal met mensen die het product al een keer hebben terug gestuurd).

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 335939 op 08-01-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 10:40
Woei! Onder "verwacht hem wel" wordt dus ongeveer binnen een week gehanteerd. Gisteren binnengekomen, vandaag opgehaald. Installeren maar. Geen gebroken scherm, geen dode pixels, nog geen flikkeringen of andere rare dingen gezien.

Hoe kan ik trouwens controleren van welke week hij is... Zie het al, week 52 dan.

[ Voor 4% gewijzigd door orange.x op 08-01-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
De macme in leeuwarden had donderdagavond een i7, maar deze was helaas vrijdag al verkocht. Maar vanochtend hebben ze een kleine lading binnen gekregen. Een i7 welke ik heb meegenomen en een aantal i5's.

Dus iemand die in leeuwarden nog snel een i5 of i7 (als ze meer dan 1 hebben binnengekregen) wil hebben moet snel naar de macme :) http://www.macme.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339421

Ik heb 5 januari in de ochtend rond 6:00 uur een iPhone 3GS 16gb ZWART i-150 nieuwe contract besteld; maar nog steeds staat de bestelling op t-mobile.nl op nummertje 2:
Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Betaling al gedaan online met iDeal;
Verder in de e-mail wordt helaas geen speciale levertijd genoemd;
alleen de standaard 2 dagen; 10 dagen verlenging(Op de website waar je je status van levering kan bekijken.)

Natuurlijk heb ik overal gelezen over 3 weken etc. leveringen; maar kan geen recenten berichten vinden rond dec/jan. Dus ik vraag me af of mensen hier enig idee hebben over hoe de voorraad nu ervoor staat én of ik hem snel kan verwachten?

M.v.g,

Jessy :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 339421 op 09-01-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Becharmed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-11-2024
@ Jessy

Ik heb zelf de iphone 31 december besteld en het ding is nog niet binnen. Heb in verschillende forums gelezen van mensen die de 29ste besteld hadden van 1 kwam de iphone de 6de binnen van de ander de 7de. Van nog iemand die de 31ste besteld had komt ie aanstaande dinsdag de 13de binnen. Je ziet je kan er geen touw aan vastknopen. Ligt denk ik ook aan kleur en aantal GB. Je moet maar gewoon geduld hebben dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256512

Goeiedag, hoe en waar kan ik mijn verzending volgen?
ik heb wel een tracking nummer gehad maar weet niet waar ik deze kan invoeren.
Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Anoniem: 256512 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:50:
Goeiedag, hoe en waar kan ik mijn verzending volgen?
ik heb wel een tracking nummer gehad maar weet niet waar ik deze kan invoeren.
Heel erg bedankt!
De links voor het traceren van producten besteld op de Apple site staan in de openingspost. Als het om een iPhone gaat (indien besteld bij t-mobile) kun je die hier de avond van te voren vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256512

Xental schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:46:
[...]

De links voor het traceren van producten besteld op de Apple site staan in de openingspost. Als het om een iPhone gaat (indien besteld bij t-mobile) kun je die hier de avond van te voren vinden.
He! Probleem is opgelost.
Gister avond is er een ander nummer voor in de plaats gekomen met als ups als koerier!
Kan nu via Ups mijn pakketje volgen en als het goed is word deze vandaag geleverd :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 09:32
Heb mijn Macbook Pro 13" 2,53 op 31 december laat besteld en had hem op 7 Januari :) heel gelukkig mee alleen de usb vind ik niet op een lekker plek zitten zit namelijk met me vingers altijd langs me laptop en dat lukt nu niet :(

verder een soepel machintje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115749

Ik heb op 2 januari een iMac 27" met i7 processor en 8 GB geheugen besteld. Bestelling is gedaan in de Apple store in Alkmaar. Verwachte levertijd is twee a drie weken... de spanning begint te stijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 00:31
28 december besteld bij Apple. Verwachte verzenddatum 14 januari (nog steeds niks vernomen). Verwachte leverdatum 25 januari. Pfff hoezo twee weken levertijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340149

MrOrange schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:39:
28 december besteld bij Apple. Verwachte verzenddatum 14 januari (nog steeds niks vernomen). Verwachte leverdatum 25 januari. Pfff hoezo twee weken levertijd..
Ik heb precies dezelfde data. Ben benieuwd. Zou vandaag toch echt richting nl moeten gaan.

Waar komt ie eigenlijk vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dinsdag Iphone 3G 8Gb besteld maar nog niet binnen, wat voor levertijd zit er tegenwoordig aan die dingen? Geen zin om week te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
Anoniem: 340149 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:31:
[...]

Ik heb precies dezelfde data. Ben benieuwd. Zou vandaag toch echt richting nl moeten gaan.

Waar komt ie eigenlijk vandaan?
Volgens mij ergens uit China of Taiwan gok ik..aangezien ze 2 weken opgeven als bezorgdatum. Daarmee houden ze een slag om de arm neem ik aan. Meestal zal het binnen een week worden geleverd is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288755

Mwa... mijn MacBook Pro is vanuit shanghai gekomen (build-to-order). En was binnen 48 uur bij mijn voordeur gearriveerd. :)

Daar komt bij dat mijn iMac 27" core 2 duo (05-01 besteld) ook nog geen haast heeft om deze kant uit te komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340149

hmmm, op de dag dat ie verzonden zou worden mailen ze toch nog ff een nieuwe datum.

Verwachte verzenddatum: 28 Jan, 2010
Verwachte leverdatum: 08 Feb, 2010

pffff |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
Te verwachten: email van Apple dat het toch wat langer gaat duren oftwel nog eens 7 dagen wachten voor verzending...pffffff doodziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21049

13 januari 21.5" besteld en binnen 24 uur in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 11-05 22:02
Een Magic Mouse besteld op 13 januari, maar volgens Apple op 8 januari.

Verzending: 27 Jan, 2010.
Verwachte leverdatum: 29 Jan, 2010.

Nog even geduld hebben, had ik wel al verwacht hoor...

EDIT:
Krijg net een mail van Apple binnen, de bestelling is verzonden.
quote: Apple's Levering Aankondiging
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 19.01.2010.

[ Voor 36% gewijzigd door Fuwor op 16-01-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ wardjj: hier dus exact hetzelfde. Godzijdank staat UPS als vervoerder vermeld en niet dat ubertrage Syncreon aka Selektvracht waarbij het afwachten is wanneer ze zin hebben om dat pakketje te komen brengen (selekt as in selectieve levertijden). Hulde dat het nu per UPS gaat.

Edit: en op 19-1 netjes door de ups afgeleverd :)

[ Voor 8% gewijzigd door ppl op 19-01-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Ja, inderdaad. Werkt de tracecode voor UPS bij jou wel? Hier herkent het systeem van UPS hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee want het is geen UPS tracking code maar eentje van Apple. Volgens mij kon je de UPS tracking code wel achterhalen maar het is mij even ontschoten hoe dat ook alweer moest.

Edit: zoals hieronder al wordt vermeldt moet je dan op store.apple.com inloggen. Dank voor het opfrissen van mijn geheugen :P

[ Voor 26% gewijzigd door ppl op 17-01-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:59
ppl schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 23:26:
Nee want het is geen UPS tracking code maar eentje van Apple. Volgens mij kon je de UPS tracking code wel achterhalen maar het is mij even ontschoten hoe dat ook alweer moest.
Inloggen op apple.com i.p.v. apple.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Laatst online: 20:28

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Iphone via T-Mobile besteld op 11-01.
De 13e een smsje gehad, dat in de week van 25januari contact werd opgenomen om een aflever afspraak te maken.

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevik88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-12-2024
15e januari iMac besteld in Almere, verwachtte levertijd 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336780

Gisterochtend een Macbook besteld, vanmiddag bezorgd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288755

5 januari 27" iMac (core 2 duo) besteld, vandaag stond ups voor de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:10
Iemand zijn i7 van prowarehouse al binnen? Duurt erg lang…. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn

BlackBurn

Jippie, eerder contact opgenomen, word nu de 26ste geleverd, was de eerste mogelijkheid.

Dus levertijd van T-Mobile 15dagen. Is beter als wat mij aan de telefoon verteld werd (3-4 weken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
lowfi schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:41:
Iemand zijn i7 van prowarehouse al binnen? Duurt erg lang…. :S
Nope, heb een bestelling openstaan (al sinds oktober) en ondertussen ook bij de Apple Store besteld. Maar apple zelf geeft aan op de site 2 weken, nou niet dus. 28 dec besteld maar nog niks. Al een keer hebben ze de afleverdatum verschoven van 14 januari naar 28 januari. Dus een maand levertijd ipv 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329090

Mijn bestelling bij Prowarehouse dateert van begin november. Volgens hun zou er nu een zending i7 onderweg zijn naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:44
Prowarehouse is dan ook ehh, niet erg klantvriendelijk. Wat een ballentoko! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
@SyS_ErroR: Niet? Tegen mij zijn ze altijd zeer vriendelijk geweest...!

UPS heeft trouwens al een afleveringspoging gedaan, maar ik was er niet. Daarna zou het vandaag nog een keer worden geprobeerd, maar er stond opeens "NOODGEVAL BUITEN CONTROLE VAN UPS". Geen idee wat dit betekent.
Morgen is er weer een afleverpoging.

Het gaat om een Magic Mouse, zie ook vorige pagina van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Persoonlijk vind ik Prowarehouse juist wel erg klantvriendelijk. Heb alleen wel het idee dat ze door Apple enorm aan het lijntje worden gehouden en achterin de rij staan, net als de andere resellers trouwens. Communicatie met hun verloopt verder uitstekend. Maar het blijft balen dat je zo lang op je Mac moet wachten.

Overigens een iPhone 3GS 16gb bij HCW besteld afgelopen maandag. Gisteren al binnen. 2 dagen vanuit Belgie en dat voor een prima prijs (475,- ex BTW, verzendkosten € 2,-!!)
Sommige dingen gaan dus wel snel...

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 329090 op 21-01-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosh
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-05 12:52
Vandaag iPhone 3GS 16gb besteld bij T-Mobile, verwachte levertijd 4 weken... gezien de reacties hierboven ga ik er bijna vanuit dat dat eeder wordt... spanning begint al te stijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelPusher
  • Laatst online: 16:24
Anoniem: 329090 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:35:
Mijn bestelling bij Prowarehouse dateert van begin november. Volgens hun zou er nu een zending i7 onderweg zijn naar Nederland.
Wow serieus?! Ik was er maandag nog om een bestelling voor een i7 te plaatsen, ze hebben toen met hun leverancier gebeld en volgens hem zaten de i7's op transport en ouden ze er begin volgende week moeten zijn.

Als ik nou echt zolang moet wachten als jou dan pik ik liever een i5 op bij de lokale Apple boer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 16:22

siemenz

Koetje

mijn i5 bestelling uit november staat ook nog steeds open bij Ifactors....

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
Mijn bestelling gaat ook over een i5...sinds oktober zit ik thuis te kloten op mijn windows werklaptopje..ah man wat verlang ik naar mijn MAC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Laatst online: 03-05 16:22

siemenz

Koetje

MrOrange schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:00:
Mijn bestelling gaat ook over een i5...sinds oktober zit ik thuis te kloten op mijn windows werklapje..ah man wat verlang ik naar mijn MAC!
en waar heb jij hem besteld quentin?

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
siemenz schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:17:
[...]

en waar heb jij hem besteld quentin?
Prowarehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 21-04 23:58
Fuwor schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:59:
Een Magic Mouse besteld op 13 januari, maar volgens Apple op 8 januari.

Verzending: 27 Jan, 2010.
Verwachte leverdatum: 29 Jan, 2010.
Hier ging het ook vrij snel: 17 januari besteld (met overboeking dus dat duurde een dag of twee voordat dat verwerkt was) en zojuist afgeleverd door SelektVracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PixelPusher schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:12:
[...]

Als ik nou echt zolang moet wachten als jou dan pik ik liever een i5 op bij de lokale Apple boer
Als ik toch zoveel geld uit moet geven dan in een keer maar voor de beste iMac die er nu te krijgen is (de i7 dus). Baal enorm van de lange wachttijd maar denk als ik hem een keer heb dat ik er geen spijt meer van heb. Ik hoop hem nu volgende week te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115749

Ik heb op 2 januari een iMac 27" met i7 processor en 8 GB geheugen besteld. Bestelling is gedaan in de Apple store in Alkmaar. Verwachte levertijd is twee a drie weken...

Net een mail binnen gekregen van iCentre Alkmaar.... Hij is binnen _/-\o_ Dus zo in de auto dat geval ophalen. Dus binnen 3 weken, keurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:14

OMX2000

By any means necessary...

Weet iemand toevallig het adres van het ups Depot in Tilburg. Ik heb de straat (siriusstraat) maar het nummer niet...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelPusher
Leuk, lees net dat de leveringen van de 27" modellen met nog eens 3 weken zijn uitgesteld :( (volgens diverse apple sites)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Gisteravond iMac 27" i7 bij Pro Warehouse besteld, zeer waarschijnlijk gaat de iMac eind volgende week de deur bij Pro Warehouse uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:15
vandaag een imac 27" i5 besteld met 8gb ram :)

levertijd: 10-03-2010 :( kon hem via de zaak bestellen bij een disitri (we zijn IT toko, inkoopprijs enzo)

[ Voor 4% gewijzigd door Zwelgje op 23-01-2010 13:21 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 17:08
pfff magic mouse begin januari besteld bij het icenter in uitgeest..

nog steeds niet over gehoord en twijfel nu of het verstandig is om gewoon op de site te bestellen en hopen dat die manier sneller gaat...

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
angel00008 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:41:
pfff magic mouse begin januari besteld bij het icenter in uitgeest..

nog steeds niet over gehoord en twijfel nu of het verstandig is om gewoon op de site te bestellen en hopen dat die manier sneller gaat...
Hier de Magic Mouse op de online Apple store besteld op 11 januari en hij werd op 19 januari afgeleverd. Ik zag al dat anderen ook zoiets hadden dus dan lijkt het me dat je het inderdaad beter bij Apple zelf kunt bestellen. Ze hebben wat hun producten betreft momenteel erg last van schaarste (niet zo raar gezien wat de crisis teweeg heeft gebracht) en hechten meer belang aan een voorraadje voor hun eigen winkels dan hun resellers en de onofficiële dealers. Daar is het lang wachten en mazzel hebben vooral omdat de wachtlijsten inmiddels die van de zorg weten te evenaren qua omvang :X

[ Voor 21% gewijzigd door ppl op 23-01-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelPusher
Van t weekend even bij de MediaMarkt geweest om te kijken of ze de i5 hadden staan, niet dus.

Ze hebben overigens volgende week wel de ex BTW dagen, echter geldt dit niet voor Apple producten.!:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iMac 27" i5 (nr. 3, 2e vervanger) is uitgesteld met +/- 2 weken, originele leverdatum was 28-01.
De vraag naar het door u bestelde product is groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. Wij verwachten momenteel dat uw order binnen 2 weken verzonden gaat worden.

Houdt u er rekening mee dat de beschikbaarheid van de producten snel kan veranderen en dat wij uw bestelling mogelijk veel eerder leveren dan wij op dit moment verwachten.
Ik vind het overigens wel best, zolang die maar binnen 2 weken aankomt en nu wel goed is.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 335939 op 25-01-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mijn vierde iMac, derde vervanger, is zojuist met meer dan drie weken uitgesteld. Zou oorspronkelijk 29 januari geleverd worden, nu 19 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101331

Overgestapt van PC naar iMac! :D Eindelijk!

Mijn iMac 27" i5 (met bedraad toetsenbord + numpad) afgelopen vrijdag opgehaald bij Media Markt in Zwolle. Hier hadden ze nog voorraad (nadat ze 'm aan mij hebben verkocht stond er nog 1 i5) met bedraad toetsenbord + numpad. Voorraad stond er dus nog omdat iedereen per sé de wireless keyboard wil. Aangezien ik het numpad niet wil missen was het een snelle deal.

Levertijd: 0 dagen :)

Wel heb ik een vaag vermoeden over gele vlekken onderaan het scherm. Het is niet heel ernstig, maar ik zie toch bij een testsite duidelijke vergeling naar het onderkant van het scherm. Ik wacht alleen met melden tot ik meer tests heb gedaan en tot de levertijd weer wat normaler wordt. Kan nu niet meer zonder m'n Mac :) (Oja, en tot ik mijn Time Capsule heb, zodat ik een backup kan terugzetten en dus niets kwijt raak aan data).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn

BlackBurn

Jippie, iPhone is binnen, de 11 besteld bij T-Mobile en vandaag in ontvangst genomen. :)

Oeps verkeerde (sub) forum, sorry.

huh is dit topic over meerdere subforms verspreid?

[ Voor 34% gewijzigd door BlackBurn op 26-01-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelPusher
Net even contact gehad met Pro Warehouse, en die hebben een flinke voorraad binnen gekregen van de 27" en di van mij zat er ook bij :) hopelijk geen gele vlekken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk! Ook van Pro Warehouse bericht gehad, Mijn i7 is binnen!
3 maanden moeten wachten, maar daar is ie dan toch nog.
Binnenkort kan ik me een Switcher noemen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Mijne ook :)

Morgen ff ophalen na werk.

Dag mac pro! Weg met al die losse monitors doosjes speakers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:25
Ik heb m'n iPhone 3GS i.c.m. t-mobile besteld op woensdagavond en heb 'm dinsdagochtend ontvangen. Vond het meevallen qua levertijd :)

[ Voor 4% gewijzigd door Robsta86 op 27-01-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosh
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-05 12:52
Afgelopen donderdag zwarte iPhone 3GS 16Gb besteld bij T-mobile, gisteren een mailtje van de bezorgclub om een afspraak te maken voor aflevering. Helaas was de eerste mogelijkheid pas 3 feb... wel binnen de twee weken in huis dus. Zeker beter dan de 4 weken die aan de telefoon werden aangegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Laatst online: 11-05 15:15

cutter

Wannabe i7 fanboy

13-1 besteld 27-1 geassembleerd 2-2 geleverd.... not...
Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product is groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. Wij verwachten momenteel dat uw order binnen 2 weken verzonden gaat worden.

Houdt u er rekening mee dat de beschikbaarheid van de producten snel kan veranderen en dat wij uw bestelling mogelijk veel eerder leveren dan wij op dit moment verwachten.

Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat informatie waarmee u uw bestelling kunt traceren.

Met vriendelijke groet

De Apple Store
maak van de 3 weken dus maar 4 weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Meh mijn i7 had een rare vlek. Weer weken wachten. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na vele maanden wachten dan eindelijk mijn iMac i7 (8Gb) van Pro Warehouse binnen. Wat een prachtig apparaat, stekker erin, Time Capsule aan en alles doet het in een keer. Lijkt voor jullie Macusers logisch maar voor mij is het iets bijzonder na vele jaren Windows troubles.
So far, so good, heb er nu een aantal uren op gewerkt en alles lijkt het prima te doen. Geen flickers of gele balken in ieder geval. Het blijft wel even wennen maar dat zal snel genoeg gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zojuist een MBP (15" 2,66Ghz) besteld, gelijk geld over gemaakt.
Het zal mij benieuwen hoelang het duurt. Heb overigens ook een sleeve en printer gekocht.
Alles leverbaar binnen 24 uur, ik heb Rabo, en Bibit heeft ook Rabobank dus ik neem aan dat dat niet te lang duurt.

Ik word een switcher!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:50
Kecin schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:42:
Zojuist een MBP (15" 2,66Ghz) besteld, gelijk geld over gemaakt.
Het zal mij benieuwen hoelang het duurt. Heb overigens ook een sleeve en printer gekocht.
Alles leverbaar binnen 24 uur, ik heb Rabo, en Bibit heeft ook Rabobank dus ik neem aan dat dat niet te lang duurt.

Ik word een switcher!
Had je niet beter even kunnen wachten aangezien de Pro's heel snel geupdate gaan worden.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

robbinonline schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:09:
[...]

Had je niet beter even kunnen wachten aangezien de Pro's heel snel geupdate gaan worden.
Bron? Ik wacht al 4 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
En trouwens, de btw vrij actie geld ook voor mac, mochten mensen daar over twijfelen. het is alleen zo dat het veelal om de voorraad gaat die er ook echt is, dus geen mogelijkheid tot bestellen met de 16% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:50
Kecin schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:10:
[...]

Bron? Ik wacht al 4 maanden.
Dit lijkt me toch wel overtuigend bewijs:
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4979

En natuurlijk de bekende:
http://buyersguide.macrumors.com/

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Tja, dan moet er maar een update komen. Boeiend :).
Maargoed, ik heb zojuist ontvangen van Apple dat ze mijn betaling hebben gekregen. Verwachte leverdatum: vandaag tot 2 feb.
Hoop vandaag! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbim
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-10-2020
Hier een 27" iMac besteld op 8 januari via de Apple store. Oorspronkelijke leverdatum 27 januari; uitgesteld naar 17 februari maar hij is nu toch verzonden met een verwachte leverdatum van 3 feb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

cutter schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:49:

[...]

maak van de 3 weken dus maar 4 weken ;)
Valt dus mee:
Uw bestelling is verzonden.

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 04.02.2010. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342515

PixelPusher schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:24:
Van t weekend even bij de MediaMarkt geweest om te kijken of ze de i5 hadden staan, niet dus.

Ze hebben overigens volgende week wel de ex BTW dagen, echter geldt dit niet voor Apple producten.!:(
Eh jawel hoor, maatje van me kocht in Rotterdam Alexander een IMAC nieuwe generatie voor 200 euo minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:25

azteke

King

Wij hadden 03-01 de imac 27"besteld, met 1Tb HDD en 4GB ram (extra geheugen koop ik wel los, is goedkoper). Eerste verwachte leverdatum was 22/01, maar dat werd uitgesteld naar 05/02. 3 dagen geleden weer een mail gekregen van apple dat de verzenddatum weer met twee weken uitgesteld was... :'(

Kijk ik gistermiddag weer eens op de apple bestelstatus pagina, staat er ineens dat ie verzonden is!
Gisteren was 'ie in Shanghai, maandag in NL! :*)

Nu nog hopen dat het scherm in één keer goed is...
* azteke is keeping his fingers crossed!

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Levert UPS op zaterdag? Want hij is vannacht om 3:15 uit Amsterdam vertrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:59
Kecin schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:30:
Levert UPS op zaterdag? Want hij is vannacht om 3:15 uit Amsterdam vertrokken...
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iMac 27" i5 (nr.3, yellow screens)

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 04.02.2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
iMac 27" met Intel Core i7 en de standaard 4GB geheugen:

- 22 januari besteld bij Pro Warehouse
- 26 januari bericht dat de iMac binnen was
- 27 januari iMac opgehaald

Vind ik wel zéér snel! Zeker omdat anderen weken/maanden wachten/hebben gewacht op hun iMac.

En (tot nu toe) geen problemen met de iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbim
jimbim schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:08:
Hier een 27" iMac besteld op 8 januari via de Apple store. Oorspronkelijke leverdatum 27 januari; uitgesteld naar 17 februari maar hij is nu toch verzonden met een verwachte leverdatum van 3 feb :)
En binnen. Het ging ineens dan toch wel vlot. 17 feb werd wel heel laat, maar hij staat er nu. Wel meteen schrik omdat de fan wel heel veel herrie maakte (echt teveel) en Apple support daar met wat standaard dingen niet veel aan kon doen. Een paar keer hard 'strelen' met de vlakke hand op de achterkant loste het gelukkig wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qyx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05-2021

Qyx

industrieel ontwerper

net een magic mouse besteld in de Apple Online Store. Ze geven een verzendtijd van binnen 24 uur op. Dus er zal wel weer een voorraad zijn. ;d Hopelijk heb ik niet de leveringsproblemen die ik eerder in dit topic las. Er hoeven trouwens geen verzendkosten over worden betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

- 31 Januari iPod Touch 32 gig (gegraveerd) + Sena ultraslim hoesje besteld
- 1 Februari Bestelling verzonden

Zojuist een mailtje van Apple. Hoezo, snel? :P

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Donderdag 28 jan besteld, vervolgens geld overgemaakt, 29 januari ontvangen. En vanmiddag mijn 15" MBP in ontvangst mogen nemen. Ik typ nu het eerste berichtje met dit ding.

Het werkt eigenlijk best wel prettig, alleen wel heel erg wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbim
cutter schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:49:
Wat heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-05 17:34

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Net een Magic Mouse besteld en gelijk betaald. Overal uitverkocht maar was op Apple.com gewoon leverbaar dus even afwachten en dan hopen dat ik hem voor het weekend al heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-05 05:09
17 Januari Imac 27inch i5 besteld, geplande levertijd stond toen op 2 weken. Zou hem krijgen op 3 februari.
Nu staat de levertijd plotseling op 17 februari.
Ik wacht maar rustig af, daar ik liever in een keer een juiste wil dan hem 3x moeten terugsturen wat ik op dit forum lees.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006

Jer0entjeh88

display: grid;

Mijn 27" i7 stond ook gepland voor een levering op 10 februari. Sinds vandaag is deze verschoven naar 15 februari. Ben benieuwd.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-King
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-04 19:26
15 januari een iMac 27" Core i5 besteld bij de MacMe in Leeuwarden.

Zaterdag nog met die lui gebeld, ze zeiden dat hij eind vorige week of begin deze week zou worden geleverd. Ik ben benieuwd, maar na alle berichten die ik hier en op andere websites lees, verwacht ik 'm volgende week of over 2 weken pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 00:29
Kwam gister op de Apple site en was gratis verzending voor de Magic Mouse. Gelijk even besteld.
Direct betaald via overboeking en hij is zojuist verzonden.

Verwachte aankomst 04-02 - 08-02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-05 17:34

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

@Daros hoe kan dat nou mijne is al 2 dagen in 'beoordeling' hoe heb jij betaald als ik vragen mag? Ik namelijk via bankoverschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-05 14:48
Eergister avond een Macbook en een Magic Mouse besteld, betaald via creditcard. UPS is op dit moment onderweg om het pakketje af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Nickalicious schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:13:
@Daros hoe kan dat nou mijne is al 2 dagen in 'beoordeling' hoe heb jij betaald als ik vragen mag? Ik namelijk via bankoverschrijving.
Heb betaald via bankoverschrijving.
Dit direct gedaan online met Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
Eindelijk is ie er, de i5 ... ineens UPS voor de deur :) ... toch spannend het aanzetten ervan. Hopelijk geen gele waas ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Mozes kriebel, ik bestel ook eens wat.

Loop terloops de winkel (MacHouse R'dam) binnen, kan ik - ein-de-lijk - zo mijn MagicMouse meenemen (na betalen), niemand heeft gebeld dat-ie er was. :')

Grmbl.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 04-02-2010 16:39 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qyx

Qyx

industrieel ontwerper

Inmiddels mijn magic mouse binnen. Maandag besteld, gister een mailtje dat ie was verzonden met bezorgdatum: 04/02 - 08/02.
Dus een nette tijd, vandaag al binnen, want is niet eens met creditcard besteld, maar vooruitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Daros schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:52:
[...]

Heb betaald via bankoverschrijving.
Dit direct gedaan online met Rabobank.
En hier ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:49
Vandaag (04-02-2010) een iMac i5 besteld, net een mail gehad dat 'ie verzonden is met een verwachte leverdatum van morgen! (05-02-2010)
Dat had ik niet verwacht. Liggen die dingen hier in een Nederlands magazijn op voorraad?

Toevallg ben ik morgen vrij dus ik hoop dat er ook daadwerkelijk geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-King
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-04 19:26
koentjek schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:20:
Vandaag (04-02-2010) een iMac i5 besteld, net een mail gehad dat 'ie verzonden is met een verwachte leverdatum van morgen! (05-02-2010)
Dat had ik niet verwacht. Liggen die dingen hier in een Nederlands magazijn op voorraad?

Toevallg ben ik morgen vrij dus ik hoop dat er ook daadwerkelijk geleverd wordt.
En, is hij vandaag ook geleverd? Ik heb namelijk nog niks van mijn bestelling bij de MacMe gehoord, en als jij 'm in goede staat hebt ontvangen, bestel ik 'm ook online. Ben het wachten nu best wel zat eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

IMac I7 is geleverd. 13e besteld.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eh04ECpUr6N2wB2mVq7GihpJ/thumb.jpg

Het lijkt Apple en UPS echter niet te lukken klanten ook serieus te nemen. Doos werd zwaar ingetaped ingeleverd en bij het uitpakken leek het alsof een vorkheftruk het ding had gebruikt voor een wheelie of zo.

Maandag maar eens vriendelijk doch dringend met de peeps van Apple gaan babbelen voor een vervangend modelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qyx

Qyx

industrieel ontwerper

cutter schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 06:14:
IMac I7 is geleverd. 13e besteld.

[afbeelding]

Het lijkt Apple en UPS echter niet te lukken klanten ook serieus te nemen. Doos werd zwaar ingetaped ingeleverd en bij het uitpakken leek het alsof een vorkheftruk het ding had gebruikt voor een wheelie of zo.

Maandag maar eens vriendelijk doch dringend met de peeps van Apple gaan babbelen voor een vervangend modelletje ;)
Dat je dat pakketje uberhaupt hebt aangenomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Qyx schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:36:
[...]

Dat je dat pakketje uberhaupt hebt aangenomen....
Inderdaad, als ik mijn MacBook of iMac zo in ontvangst "mag" nemen had ik hem direct teruggestuurd...
Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.