Heb hem geinstalleerd echter ik kom niet verder.
Gegeven moment als de firmware is geinstalleerd ( = versie 50-17-091022-15-EMT-403-000) kom ik automatisch in het menu NMT Installatie hulp.
Daar kies ik voor:
1. aangepaste installatie (installeert NMT toepassingen zonder media gegevens te verwijderen)
2. dan kies de installatiebron, dan kies ik internet.
3. Dan geeft hij aan dat ik moet verifieren of ik met internet verbonden ben. dan kan ik alleen op terug selecteren, waarna ik weer bij 2 kom.
Het lan-lampje brand gewoon aan de voorkant en heb ook gechecked bij netwerk, daar staan al mijn ingevoerde gegevens nog juist in) juiste IP-adres, subnetmask en Gateway etc..
Bij NMT programma's geeft hij aan dat de huidige firmware en NMT versie niet overeenkomen.
Toen een usb-stick gepakt en vanaf de cd de SYB8634.NMT op de usb-stick geplaatst, in de root.
Dan bij 2 als installatiebron de usb gekozen, gaat hij opstarten en geeft hij beeltenis aan het downloaden.
Na een minuut of wat geeft hij aan in vette letters: installatie mislukt, Geen geldige bron. Gaarne herstarten.
En nu weet ik het even niet meer.
Hij vindt geen internetverbinding en ik kan geen NMt installeren.
Heb net even in de Fritzbox gekeken die heeft gewoon lan-verbinding met de eminent en de eminent
zit gewoon op internet daar de webservices het gewoon doen.
Kan overigens niet via verkenner etc. de eminent benaderen die geeft aan dat er een probleem is met het netwerk. ( maar dat is waarschijnlijk omdat ik de nmt toepassingen niet kan instaleren)
De ondertitels in de matroska films blijven te hoog, daar is niets in de veranderd
[
Voor 35% gewijzigd door
rambocus op 22-12-2009 09:00
]