Het valt mij op dat Eminent erg terughoudend is met het vrijgeven van nieuwe firmware voor hun mediaspelers. Ik heb zelf een HDMedia 7071, en de laatste firmware dateert van februari 2009, gechecked via de online update feature. Aangezien de nmt qua hardware gebaseerd is op de Egreat M31B, vroeg ik me af of ik eventueel de firmware van deze speler erin zou kunnen flashen, deze is namelijk wel redelijk recent. Dat kan dus helaas niet, dit heb ik inmiddels uitgezocht.
Wat is de reden dat Eminent zo terughoudend is met het vrijgeven van nieuwe firmware voor deze nmt? Ik ben op zich erg tevreden over de speler, maar er zijn een aantal features die m.i. voor verbetering vatbaar zijn en die in -bijvoorbeeld een popcornhour of hdx- wel zijn opgelost.
Wat is de reden dat Eminent zo terughoudend is met het vrijgeven van nieuwe firmware voor deze nmt? Ik ben op zich erg tevreden over de speler, maar er zijn een aantal features die m.i. voor verbetering vatbaar zijn en die in -bijvoorbeeld een popcornhour of hdx- wel zijn opgelost.