Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dantheman94 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:49:
ik las in het artikel iets over 2 gratis spellen, daar al iets meer over bekend?
Als je een paar posts boven je kijkt , dan zie je precies dezelfde vraag met een antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dantheman94 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:49:
ik las in het artikel iets over 2 gratis spellen, daar al iets meer over bekend?
even ongeveer 7 posts boven je kijken misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Ik ben nu iig aan het updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou maar hopen dat ze snel tweeten dat we online kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dus in de VS was PSN eigenlijk dus al laat zaterdagavond online (lokale tijd), en hier mogelijk pas maandagochtend/middag/avond (lokale tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zal het uiteindelijk wel op neer komen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Come on sony! Bedoel, ben ook al geen jood die wat te vieren heeft dus ik wil gewoon lekker gamen op me zondagavond:D

Denk dat we idd pech hebben vanavond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:19

Dennis1812

Amateur prutser

Zul je zien, krijgen wij het pas aan het einde van de maand..

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

man man man, tuurlijk begrijp ik dat het niet leuk is dat je al even niet online kan spelen op de PS3, maar heb nu eens geduld en get a life... Het leven is meer dan spelletjes en besides, er zijn tig bijzonder goede single player spellen. Een paar jaar terug speelde je nooit online, dat was immers onbetaalbaar voor zover het mogelijk was. Ik meen me toch echt niet te herinneren dat gamen toen minder leuk was....

Het PSN komt vanzelf weer online. Liever dat ze het goed fixen en dat t nog een maand duurt, dan nu een laggy, buggy of onvoldoende beveiligd systeem de lucht in gooien.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik snap sowieso dat zure, pessimistische gedoe niet.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ben ff botjes aan het sarren met Killzone 3. Puur om de tijd te doden.
Ik had gehoopt dat PSN vanmiddag nog online zou komen, maar helaas.

Vanavond nog maar eens checken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@AllSeeyinEye

Nou.. Jouw relaas over geduld en zo is gewoon BS. Het is bijna een maand geleden dat PSN offline is gegaan. Ik kan het best begrijpen dat mensen ongeduldig worden naar mate het steeds meer dichtbij komt maar een paar keer uitgesteld wordt. En natuurlijk gaat security boven alles en natuurlijk kan jezelf weer vergapen aan de zoveelste single player mode maar het duurt gewoon verdomd lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:19:
man man man, tuurlijk begrijp ik dat het niet leuk is dat je al even niet online kan spelen op de PS3, maar heb nu eens geduld en get a life... Het leven is meer dan spelletjes en besides, er zijn tig bijzonder goede single player spellen. Een paar jaar terug speelde je nooit online, dat was immers onbetaalbaar voor zover het mogelijk was. Ik meen me toch echt niet te herinneren dat gamen toen minder leuk was....

Het PSN komt vanzelf weer online. Liever dat ze het goed fixen en dat t nog een maand duurt, dan nu een laggy, buggy of onvoldoende beveiligd systeem de lucht in gooien.
en get a life... Het leven is meer dan spelletjes Dat stukje vind ik dan jammer van je :P
Er zijn mensen die bijvoorbeeld in de ziektewet zitten met 2 benen in het gips die eigenlijk niet veel anders kunnen doen dan lekker ps3en :(.... En voor veel mensen is het ook gewoon lekker on-line spelen met vrienden en ondertussen lekker lol trappen kletsen Enz.. Dat is hun life :P ;)
wie ben jij dan om te oordelen dat het leven voor hun meer dan spelletjes is :P
(ik behoor tevens tot de ziektewet categorie :P )

Je heb wel gelijk dat er ook singleplayers zijn (heb in deze weken Fallout 3 Fallout New Vegas Borderlands en NFS shift op platinum gehaald). Maar dat is toch iets heel anders dan lekker met je vrienden schieten online. Gaat op een gegeven moment vervelen in je 1tje spelen. als je gewend ben heel de dag door de headset met vrienden te praten en te schieten :P

En het was zeker niet minder leuk toen we nog niet on-line konden gamen. Maar je bent nu ergens gewend aan geraakt wat bij veel mensen hun dagelijkse routine hoort. dat ene uurtje met vrienden on-line gamen.

En inderdaad PSN komt vanzelf wel weer on-line. maar sommige mensen willen het gewoon liever vanavond dan over een maand pas. Logisch toch? het is er al een maand uit. Vind het eigenlijk wel lang genoeg :) ..

(sorry voor de eventuele typfouten +hoofdletters vergeten... Net beetje sinas over men laptop gegooid.. dus sommige toetsen hebben er even geen zin in,en ben ik veel aan het copy pasten :P :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:08:
Come on sony! Bedoel, ben ook al geen jood die wat te vieren heeft dus ik wil gewoon lekker gamen op me zondagavond:D

Denk dat we idd pech hebben vanavond..
Je kunt altijd nog op je Playstation kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Begin nu toch wel genoeg te krijgen van die downtime, ik werd vanochtend wakker pakte mijn Smartphone om even Tweakers te checken en de krant te lezen. Staat er dat PSN langzaam aan weer online komt. Ik heledag in spanning afwachten is het nogsteeds offline :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denikids schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:36:
Begin nu toch wel genoeg te krijgen van die downtime, ik werd vanochtend wakker pakte mijn Smartphone om even Tweakers te checken en de krant te lezen. Staat er dat PSN langzaam aan weer online komt. Ik heledag in spanning afwachten is het nogsteeds offline :S
dan ga je naar school en ga je je studie afmaken om bij sony te werken. je moet gewoon geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ongelooflijk hoe bot sommige mensen zijn. Doen alsof het ze niks uitmaakt of psn online of offline is maar ondertussen toch geïrriteerd zijn.. I wonder why :P

Finland schijnt volgens Gamefaqs Boards online te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:37:
[...]

dan ga je naar school en ga je je studie afmaken om bij sony te werken. je moet gewoon geduld hebben
Of gebruik een pc , Wii of Xbox 360 als backup om op te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Eh, ja? We hebben toch al ruim drie weken geduld?
Sony Europe stuurt 16 uur geleden een bericht de wereld in dat PSN vandaag online komt. Vervolgens komt de USA binnen drie uur online, waar het midden in de nacht was. Voor mij is dit de zoveelste epic communicatiefail van Sony en ik ben er eerlijk gezegd klaar mee. Daar komt nog bij dat mijn gegevens via Sony op straat zijn beland. Twee gratis spellen en een maandje playstation plus gaat mij er niet van weerhouden om in de volgende generatie Sony achter me te laten. Het waren zeventien mooie jaren.

[ Voor 4% gewijzigd door Yeroen76 op 15-05-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Heel amerika wat een tyvus groot land is. Was in 3 uur online, en voor desnoods een deel van europa hebben ze meer dan een dag nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje knullig inderdaad. Gaat vanavond mn laatste nachtdienst in en heb morgen dus lekker weekend tot vrijdag dus de timing is perfect! Hoop dat die het morgen ochtend doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hebben we weken het gezeur van een handjevol personen hier moeten aanhoren, beginnen ze weer opnieuw als het bijna voorbij is ... 8)7
Yeroen76 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:45:
[...]Eh, ja? Sony Europe stuurt 's ochtends een bericht de wereld in dat PSN vandaag online komt.
Niet! Ze hebben gezegd dat PSN vanaf vandaag langzaam online komt in fases.
Lees de titel maar op de Frontpage: nieuws: Sony begint gefaseerde opstart PlayStation Network
Vervolgens komt de USA binnen drie uur online, waar het midden in de nacht was.
En ik denk dat het hier ook vanacht gaat zijn. :)
Voor mij is dit de zoveelste epic communicatiefail van Sony en ik ben er eerlijk gezegd klaar mee.
Jij hebt niet goed gelezen. Epic fail! ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik lees in dit topic een hoop gevalletjes van "de beste stuurlui...".

Geef het ze maar te doen, een netwerk compleet herbouwen en weer online gooien. Natuurlijk zijn ze fout geweest en communicatief liet het allemaal soms ook wat te wensen over, maar ik ga er vanuit dat ze er druk mee zijn en er alles aan doen om het zo snel mogelijk weer werkend te hebben voor ons.
[...]

Eh, ja? Sony Europe stuurt 's ochtends een bericht de wereld in dat PSN vandaag online komt. Vervolgens komt de USA binnen drie uur online, waar het midden in de nacht was. Voor mij is dit de zoveelste epic communicatiefail van Sony en ik ben er eerlijk gezegd klaar mee. Daar komt nog bij dat mijn gegevens via Sony op straat zijn beland. Twee gratis spellen en een maandje playstation plus gaat mij er niet van weerhouden om in de volgende generatie Sony achter me te laten. Het waren zeventien mooie jaren.
Prima voornemen, maar ik ben benieuwd of jij je PS3 niet gewoon weer aanzet als PSN weer online gaat, laat staan dat je in de verleiding komt de PS4 te halen straks ;) Ik vind dit soort dingen altijd makkelijk gezegd namelijk...

Voor mezelf geldt dat ik PSN soms wel mis, maar dan vooral omdat ik met vrienden graag een potje PES online speel. COD speelde ik nog wel eens online maar toch ook wel minder de laatste tijd. Ik zit dan ook niet te springen dat het zsm online moet komen, wacht het rustig af. Vermaak me in de tussentijd prima met Mortal Kombat en Batman Arkham Asylum :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
OPSLAGHOND schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:56:
Hebben we weken het gezeur van een handjevol personen hier moeten aanhoren, beginnen ze weer opnieuw als het bijna voorbij is ... 8)7
Precies mijn gedachten, haha.

Veel gezeur trouwens van mensen met enige werkervaring in de ICT sector.
En mochten ze dat wel hebben dan snap ik het gezeur niet.

De werkzaamheden die Sony uitgevoerd heeft (van wat ik begrepen heb) hebben ze echt in een zeer korte tijd gedaan. Dat gaat bij mij op het werk echt niet lukken in die tijd (en we zijn toch echt geen klein bedrijf).

Een grote change met ontwikkelwerk en testwerk in een tijd van 4 weken?? _/-\o_

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
denikids schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:36:
Ga dan een film/tv kijken, doe een single player spel. Een PS3 is een luxe en niet een must-have. Ik snap dat mensen er genoeg van krijgen maar de mensen die hier zitten te zeuren omdat hun online-netwerk het niet doet moeten eens denken aan de mensen aan de wereld die geen eten/drinken hebben en wij Nederlanders zitten een beetje te zeuren over een online netwerk waarvoor je optioneel kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Ik heb me juist weken stilgehouden, maar goed, gezeur vinden jullie? Sony doet er een dikke 3 weken over om de veiligheidsmaatregelen te nemen die ze al lang genomen hadden moeten hebben in de eerste plaats. Mag misschien snel zijn, maar het was wel pas nadat onze gegevens al letterlijk op straat lagen. Vervolgens drie weken van nauwelijks communiceren of loze beloftes ('deze week online', ruim twee weken geleden..). En dan vannacht het bericht dat PSN weer online komt. Bericht heb ik prima begrepen en echt traag van begrip ben ik ook bepaald niet. Oké, de dag is nog niet voorbij, maar dan communiceer je pas wanneer je klaar staat om online te gaan toch?
Maar goed, dit wordt direct weer zo'n flamewar met fanboys/kritieklozen en daar schiet niemand iets mee op. Diegenen binnen Sony die voor deze megafaal verantwoordelijk zijn blijven waarschijnlijk ook fijn op hun plek zitten en zo gaan we allemaal weer verder waarmee we bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Nouja, ik begrijp wel waarom mensen ongeduldig zouden zijn. Ten eerste is het PlayStation Network offline voor weken, wat sowieso al te gek is voor woorden. Ten tweede word er dan gezegd: 'In de loop van de dag zal alles weer werken.' en vervolgens duurt het waarschijnlijk weer tot volgende week vrijdag totdat PSN online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:26
Twitter ontploft zowat dat PSN weer terug is in UK en Ireland. Zoek op psn uk

En:
PlayStationEU PlayStation Blog EU
We're now going live with certain PSN services in the UK, Ireland and the Middle East.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We're now going live with certain PSN services in the UK, Ireland and the Middle East....

Kijk nu komt mijn Noobskills omhoog.... Behoort NL daarbij of moeten wij wachten tot na het Midden Oosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

We're now going live with certain PSN services in the UK, Ireland and the Middle East.

Dat het VK [= Noord-Ierland, Engeland, Schotland en Wales] en daarbij Ierland als 1 van de eerste Europese gebieden online komen, vind ik ergens wel logisch maar het Midden-Oosten?! :P Alsof de Taliban zolang heeft zitten wachten op Battlefield en Call of Duty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
ProfoundValue schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:37:
Nouja, ik begrijp wel waarom mensen ongeduldig zouden zijn. Ten eerste is het PlayStation Network offline voor weken, wat sowieso al te gek is voor woorden. Ten tweede word er dan gezegd: 'In de loop van de dag zal alles weer werken.' en vervolgens duurt het waarschijnlijk weer tot volgende week vrijdag totdat PSN online is.
Prima, want dan heb ik een week vakantie :+
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:43:
We're now going live with certain PSN services in the UK, Ireland and the Middle East....

Kijk nu komt mijn Noobskills omhoog.... Behoort NL daarbij of moeten wij wachten tot na het Midden Oosten?
Ik denk dat niemand dat weet, en wij lekker af moeten wachten welke volgorde Sony in gedachten heeft :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:43:
Behoort NL daarbij of moeten wij wachten tot na het Midden Oosten?
Wat denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

ProfoundValue schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:37:
Waar haal je dat vandaan? Dat het tot volgende week vrijdag kan duren? ;)
[...]

Eh, ja? We hebben toch al ruim drie weken geduld?
Sony Europe stuurt 16 uur geleden een bericht de wereld in dat PSN vandaag online komt. Vervolgens komt de USA binnen drie uur online, waar het midden in de nacht was. Voor mij is dit de zoveelste epic communicatiefail van Sony en ik ben er eerlijk gezegd klaar mee. Daar komt nog bij dat mijn gegevens via Sony op straat zijn beland. Twee gratis spellen en een maandje playstation plus gaat mij er niet van weerhouden om in de volgende generatie Sony achter me te laten. Het waren zeventien mooie jaren.
De dag is toch nog niet om? Als ik morgen om 7 uur 's ochtends zeg "vandaag stuur ik je nog wel een mailtje", dan hoeft dat toch ook niet diezelfde ochtend of middag te zijn? Dat kan toch ook nog goed 11 uur 's avonds zijn?

[ Voor 46% gewijzigd door Uniciteit op 15-05-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk nee, maar zoals ik al zei. daar komen mijn noobskills tevoorschijn.. geen idee of mischien die servers van ons ergens anders staan ofzo of via ergens anders lopen. :P Stomme vraag was het maybe maar agh. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
Midden Oosten? Behoort die groep tot sony europe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zuttasoxx schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:55:
Midden Oosten? Behoort die groep tot sony europe?
Schijnbaar hoort het bij het Verenigd Koninkrijk (net zoals Nederland bij Belgie en Luxemburg hoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squatjj schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:57:
[...]

Schijnbaar hoort het bij het Verenigd Koninkrijk (net zoals Nederland bij Belgie en Luxemburg hoort).
Als dat zo is dan mogen we denk ik inderdaad nog wel een tijdje wachten.
Want denk dat Regio Duitsland nog voor ons gaat. Regio spanje regio frankrijk Regio Italie. noem maar op :P
Als ze het echt zo gaan doen per regio. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Straks lekker aan de Black Ops!!!

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Rockvee2 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:03:
[...]...maar de mensen die hier zitten te zeuren omdat hun online-netwerk het niet doet moeten eens denken aan de mensen aan de wereld die geen eten/drinken hebben en wij Nederlanders zitten een beetje te zeuren over een online netwerk waarvoor je optioneel kan betalen.
Wow, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken, bedankt voor het mooie inzicht! Maar toch hoop ik stiekem erg dat PSN vanavond weer gewoon online is en dan pak ik er lekker een biertje bij.. Of twee.. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik ben bang dat het toch morgen gaat worden :( gewoon een gevoel wat ik heb hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Google Maps is je vriend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeroen76 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:03:
[...]

Google Maps is je vriend..
:P :P :P niet zo bijdehand he :P :P :P

je zie daar toch niet welke regio bij regio hoort zoals het midden oosten bij het UK...(blijkbaar :F )
Ik dacht maybe is er een kans dat die servers via daar lopen. en dat zie je daar ook niet he:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
Wat een gezeik om niks allemaal....... Sony zegt dat psn weer online komt en toch zeiken..... Echt nederlanders weer he.... Stoppen nooit met zeiken.... En ehm.. Psn IS online.... Alleen nog niet hier... Wacht gewoon rustig af...

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik heb er niet veel verstand van, maar het online zetten lijkt me toch niet zoveel werk? Eerst kijken of het in de VS goed werkt, stekker voor volgende regio erin, kijken of het goed werkt, enz enz?

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:00:
[...]

Als dat zo is dan mogen we denk ik inderdaad nog wel een tijdje wachten.
Want denk dat Regio Duitsland nog voor ons gaat. Regio spanje regio frankrijk Regio Italie. noem maar op :P
Als ze het echt zo gaan doen per regio. :P
Zelfs als dat zo is heb ik er niet zo heel veel problemen mee. Vanavond toch op tijd naar bed (wat niet gaat gebeuren als PSN een kwartier ervoor online komt, want tja, dan wil ik het toch even uitproberen :P) en morgen pas weer 's avonds tijd, dus tja. Ze mogen er van mij nog wel 20 uur overdoen voordat de Benelux regio online komt (alhoewel ik het niet erg zou vinden als ze nu al online kwamen... :))

EDIT:
Sorry, ik kan het niet laten.

In heel Europa gaan mensen momenteel de straat op omdat er, 19 uur na de aankondiging, nog steeds niks bekend is. In het Verenigd Koninkrijk is het opvallend rustig.

Afbeeldingslocatie: http://37prime.files.wordpress.com/2008/04/over_logging_04.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Uniciteit op 15-05-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
TRAXION schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:02:
Ik ben bang dat het toch morgen gaat worden :( gewoon een gevoel wat ik heb hoor.
Bah, dat typisch Nederlandse negatieve gedoe altijd.. ;)
In de UK zijn ze inmiddels volop hun password aan het veranderen.. Benelux en Duitsland volgen hier vast snel na, hele USA duurde tenslotte 3 uur.. Over een half uurtje zijn we online gok ik.
Ja sorry, was te makkelijk..

[ Voor 18% gewijzigd door Yeroen76 op 15-05-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Yeroen76 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:11:
[...]

In de UK zijn ze inmiddels volop hun password aan het veranderen.. Benelux en Duitsland volgen hier vast snel na, hele USA duurde tenslotte 3 uur.. Over een half uurtje zijn we online gok ik.

[...]

Ja sorry, was te makkelijk..
We zullen zien ik sta in ieder geval in de startblokken en dat wordt laat naar bed vannacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeroen76 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:11:
[...]
Goed punt, de systemen die 'schrijf' gerechtigd zijn zullen waarschijnlijk minder capaciteit hebben dan de authenticatie systemen. Dus als je iedereen tegelijk online laat gaan en die gaan massaal hun wachtwoord veranderen worden die 'write enabled' systemen overladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:57
Ze hebben al een stappenplan geschreven hoe je wachtwoord te wijzigen.
http://nl.playstation.com...jzigen/?site_locale=nl_NL
Echter is PSN nog steeds niet online :@.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Tweet van @PlaystationNL: Lees alvast deze tutorials over hoe je je wachtwoord kan passen zodra PSN live is: bit.ly/WWviaPS3 & bit.ly/WWviaPC #PSN

Damn je was me voor

[ Voor 7% gewijzigd door martijntjuhh op 15-05-2011 20:38 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
enneeem, wat als je geregistreerde emailadres helemaal niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSN Back up And Running!!!!
Provincie Groningen.
ik zet zo ff foto online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:42:
Provincie Groningen.
ik zet zo ff foto online
Njaah. ik geloof je niet echt :P Waarom omdat die van mij het niet doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
Provincie Groningen.
ik zet zo ff foto online
Twijfelachtig ik woon in de stad groningen en ik kan nog steeds niet inloggen ;)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Hij is die foto nog ff aan het photoshoppen zodat de datum klopt, vandaar dat ie niet meteen online staat :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Provincie Groningen.
ik zet zo ff foto online
Inderdaad eerst zien dan geloven. Ook provincie Groningen, maar geen PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:57
Idd Rude-Bud ga je moeder plagen ofzo...

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rude-Bud heeft gewoon een mooie droom icm slaapwandelen.
droom lekker verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Of hij woont net over de duitse grens, maar durft dat hier niet te zeggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:15
Yes hier ook :D zie jullie wel weer op de online slagvelden van bfbc2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Wildfire

Joy to the world!

walletje-w schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:52:
Right, niet dus. Het PSN is nog niet on-line. Site zelf zegt ook off-line, mijn PS3 zegt dat er onderhoud gepleegd wordt.

@ hieronder: dat kon ik vanochtend ook al, maar meer ook niet. Inloggen op PSN nog steeds niet mogelijk. De update staat los van het PSN zelf.

[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 15-05-2011 20:54 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:53
mijn ps3 @ groningen is al wel aan het updaten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK WIL BEWIJS ZIEN :P !!!!! :P
Ik krijg nog steeds foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

walletje-w schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:52:
Je leugen straalt van je zin af! En als je al de waarheid vertelt: ik ga jou en je team inmaken! })
Wildfire schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:53:
[...]

Right, niet dus. Het PSN is nog niet on-line. Site zelf zegt ook off-line, mijn PS3 zegt dat er onderhoud gepleegd wordt.

@ hieronder: dat kon ik vanochtend ook al, maar meer ook niet. Inloggen op PSN nog steeds niet mogelijk. De update staat los van het PSN zelf.
PS3's kunnen niet praten.

[ Voor 41% gewijzigd door Uniciteit op 15-05-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Jackal131 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:50:
[...]

Inderdaad eerst zien dan geloven. Ook provincie Groningen, maar geen PSN.
Op twitter sinds een minuut op tien al meer berichten dat nederlanders online kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

dantheman94 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:53:
De update is al sinds vanochtend online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dantheman94 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:53:
updaten zegt niks, dat kon gister ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
oké grapje, haha even kijken hoe de reacties zouden zijn ;) komt vanzelf jongens!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walletje-w schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:54:
oké grapje, haha even kijken hoe de reacties zouden zijn ;) komt vanzelf jongens!!!
Op zulke grapjes staat de martelstraf he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
walletje-w schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:54:
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Net bewijs via cam gezien dat hem in de UK up and running is :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeroen76 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:54:
[...]

Op twitter sinds een minuut op tien al meer berichten dat nederlanders online kunnen..
welke twitter kijk jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:55:
[...]

Op zulke grapjes staat de martelstraf he :P
En zodra die straf over is word je alsnog gestraft. Je mag alleen nog maar FIFA en Call of Duty spelen. Bij FIFA zal je gedoemd zijn, en nooit nog een potje winnen. Bij Call of Duty zal je hooguit 1 kill per match kunnen halen, en word je altijd laatste! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

yzx schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:55:
Net bewijs via cam gezien dat hem in de UK up and running is :D
Via een stream of op msn cam, want je weet dat zoiets porno is voor PSN-verslaafden. Samen spelen, samen delen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:46
Ja, bij mij doet ie ut!!! :D
En bij mij is het echt!! Foto in 60 sec

http://dl.dropbox.com/u/17134251/2011-05-15-20-55-02.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door JiBo op 15-05-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

JiBo schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:57:
Ja, bij mij doet ie ut!!! :D
En bij mij is het echt!! Foto in 60 sec
CONFIRMED! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOUBLE CONFIRMED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Jaja, Rotterdam is ook online!

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Squatjj schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:56:
[...]

En zodra die straf over is word je alsnog gestraft. Je mag alleen nog maar FIFA en Call of Duty spelen. Bij FIFA zal je gedoemd zijn, en nooit nog een potje winnen. Bij Call of Duty zal je hooguit 1 kill per match kunnen halen, en word je altijd laatste! :7
Agh ja, zolang ik nog maar bfbc2 mag slepen :D haha de rest kan me gestolen worden ;)

wat is er jackal? niet tegen een grapje kunnen? haha, sorry meneer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 05:08
Bij mij ook up and running..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nu ik BF: BC2 aan het laden ben, wil ik graag even een moment stilte om onze Goden te bedanken. Ik heb het natuurlijk over de Japanners en zij die servers hebben uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:58
PSN is hier (Belgie) ook weer up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Groningen nu ook, cya on the battlefields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laaste aanmelding 24 dagen geleden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 03-09 10:02
Yeaah, wie heeft er zin in een portje Mortal Kombat?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squatjj schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:54:
[...]

Je leugen straalt van je zin af! En als je al de waarheid vertelt: ik ga jou en je team inmaken! })

[...]

PS3's kunnen niet praten.
euh zeikerd hij is online geloof me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:01:
Cheater!! Haha

Waar blijft die friends invite??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Wat een heerlijke zondag! 3e ster vieren en PSN is back _/-\o_

Ik zie de BC2ers wel verschijnen!

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Twas msn cam :D

En we zijn on xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:14
Jaaaaaaaaaaaaaaa1111!!oneone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Yep, ook hier weer online :) Eens ff kijken of ik er vanavond nog wat op ga doen ook

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu komen er 5 pagina's : HIJ DOET HET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:01:
Ziet er inderdaad wel freaky uit overal dat "Last sign-in: 24 Days Ago"

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

FeaR1986 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:04:
[...]

Ziet er inderdaad wel freaky uit overal dat "Last sign-in: 24 Days Ago"
Bij mij staat er overal dat mijn 187 vrienden ofwel 24days ago een 20 tal hebben dat
rest is gewoon keihard aan nolifeuh :D

Geen GT5 update :(

Nu nog wachten op die gratis games :o

[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 15-05-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Voelt wel lekker dat het weer werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

HEERLIJK dit. Dit word een flinke nacht doorhalen om 25 dagen in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
KRIJG MN EMAIL NIE KRIJG MN EMAIL NIE KRIJG MN EMAIL NIE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Dan speel jij normaal ook niet veel als je het van 25 dagen in 1 nacht in kan halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BFmango schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:08:
KRIJG MN EMAIL NIE KRIJG MN EMAIL NIE KRIJG MN EMAIL NIE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
gewoon aanmelden
ik kreeg hem ook niet maar kon gewoon aanmelden met men nieuwe password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:09:
[...]

gewoon aanmelden
ik kreeg hem ook niet maar kon gewoon aanmelden met men nieuwe password
Je krijgt de link tog voor je email te wissele

Pagina: 1 ... 13 ... 27 Laatste

Let op:
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.

Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]