Dus omdat het een paar extra keywords heeft (véél verboserSebazzz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:43:
[...]
Java wijkt behoorlijk af van een C-stijl taal, veel verboser bijvoorbeeld ('extends', 'implements' tegenover simpelweg ':'), en ook bijvoorbeeld álles een class is, geen structs heeft, dus enums ook een class zijn.
Jij had het over de ontwerpfilosofie. Bovendien ben ik het er niet mee eens. C# zit net zo ver van C++ af als Java. C# en Java zijn in de basis dan ook twee druppels water.C# zit dichter bij C++ dan bij Java, dus Java is minder een C-stijl taal (dan C#).
Niet veel slechter betekent niet dat de extra features van Java minder handig zijn. Eerder zei je al dat je lambda's verdomde handig vindt. Members op enums liggen in dezelfde lijn: syntactische suiker voor iets wat je anders ook al op kon lossen. Bovendien, wat je ook zei was dat je extension methods eraan kon hangen, en dat je veel meer niet moest willen. Daar heb ik nog altijd geen argument voor gehoord. Dus nogmaals: waarom moet je niet veel meer willen?Ik vind deze constructie niet veel slechter:
Door deze opmerking te posten geef je dus aan dat je jezelf bedoelt? Ik speelde nog niet op de man, jij doet dat nu wel.Wel grappig dat bepaalde mensen uiteindelijk alleen maar een discussie kunnen voeren op het discussievoeren. Net zoals die discussie tussen twee mensen twee dagen geleden, die is weggeknipt..
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 06-07-2010 17:17 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.