Ach, dat is nu toch al wel weer even geleden? Hoewel, de gemiddelde devver heeft toch wel het geheugen van een olifant...
Sowieso stom. Dan vraagt iemand aan jou: "hey, en wie ben jij dan?", antwoord jij: "ja, dat vraag ik me ook af". [/slechte-referentie-naar-nick].
Wat moet je hier nou weer van maken?
Choose your Gravatar username, using only lowercase letters and numbers. This will be used in your profile page address, so choose something other folks might recognize you as. As an added bonus you will be able to log into WordPress.com using this username! Finally choose a password, and once we make sure that your username is available for use you'll be all set! Maak alleen gebruik van letters (geen hoofdletters) en nummers, geen spaties of speciale tekens
Iedere pagina op die site is überhaupt maar voor de helft vertaald, maar ik dacht eerst dat die dikgedrukte zin (die op de site ook vet is) op je wachtwoord slaat, maar dat gaat dus over de te kiezen gebruikersnaam.

En dat wordt dan door StackOverflow flink gepromoot. Ik dacht dat de heren Atwood en Spolsky doorgaans toch wel iets kwalitatief betere producten op de markt zetten.
De laatste tijd ben ik dus ook op SO wat aan het rommelen, maar het valt me echt op dat bepaalde mensen vaak, of eigenlijk alleen maar, 'the' gebruiken als lidwoord. "I want the query to acces the data from the table". Iemand enig idee uit welke taal dat komt, of is dat gewoon algemeen voor wat minder in de Engelse taal geschoolde mensen?
Oh, en wie heeft er ook zo'n schijthekel aan "slimme" tabs in programma's zoals bijvoorbeeld Notepad++, SSMS 2008 en VS2010? Als ik op Ctrl+Tab druk, wil ik naar de tab rechts van de huidige, niet naar de vorige tab die actief was!

Ik moet ook altijd aan die instellingen rommelen hè... Edit: het kan dus niet uit in SSMS 2008, en ik ben niet de
enige die er last van heeft.
[
Voor 11% gewijzigd door
CodeCaster op 08-09-2011 14:22
]