Maar ja, hier wordt ook gezopen op vrijdag. Ik drink echter geen bier.
[ Voor 21% gewijzigd door Gamebuster op 19-07-2011 15:11 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 21% gewijzigd door Gamebuster op 19-07-2011 15:11 ]
Ja, zo dacht ik eerst ook, maar nu merk ik wel af en toe eens dat ik last begin te krijgen. Doe nu toch maar regelmatig even wat koffie thee halen of mijn armen strekken.NeFoRcE schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:08:
RSI? Rich Student Interference?, Nee ff serious, RSI heb ik gelukkig nog never nooit last van gehad. En ik typ wat af! Wel blij hoor, zie wel eens lui met zo'n ergonomisch toetsenbord. Of een counter die bijhoudt wanneer je even rust moet nemen. Blij dat ik dat allemaal niet heb!
http://groups.google.com/...vlJHqZiDvCVswhrZ6TQxKj0wwD-Raven schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:02:
[...]
Nou ben ik toch wel benieuwd waar je die gevonden hebt. DM trouwens maar
Ach ja het is niet erg dat mensen mijn naam kunnen achterhalen, maar adres en alles zit ik niet op te wachten.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Niet iedereen is even vatbaar voor RSI. Polsproblematiek (lekker voor Scrabble) zit in de familie. Daarnaast speelt stress en voeding soms een rol. Vooral stress is nu een issue bij mijNeFoRcE schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:08:
RSI? Rich Student Interference?, Nee ff serious, RSI heb ik gelukkig nog never nooit last van gehad. En ik typ wat af! Wel blij hoor, zie wel eens lui met zo'n ergonomisch toetsenbord. Of een counter die bijhoudt wanneer je even rust moet nemen. Blij dat ik dat allemaal niet heb!
Trouwens, bij meer hier, die op vrijdag bier drinken op't werk? Ideaal!
JanGert klinkt meer als Jankert.oisyn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:08:
[...]
Waar staat die J dan voor, Jan-Gert?(ja, nu moet het streepje wel, anders wordt het een ng-klank)
Mijn naam/nick wordt ook steevast verkeerd gespeld. Silvester of oysin.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Een officiele roepnaam vaak wel.maar die wordt volgens mij nergens echt geregistreerd.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Met een ij een stuk meer maar nog steeds weinig:m NL totaal (2006) %
als eerste naam: 5 0.0001% [populariteit] [% populariteit]
als volgnaam: 8 0.0001% [populariteit] [% populariteit]
m NL totaal (2006) %
als eerste naam: 27 0.0003% [populariteit] [% populariteit]
als volgnaam: 17 0.0002% [populariteit] [% populariteit]
[ Voor 50% gewijzigd door alienfruit op 19-07-2011 15:18 ]
Mmm daar zou ik eens naar moeten kijken. Mijn paspoort heeft alleen mijn voornamen (daarom moet je bij tickets erg goed opletten dat je je voornamen gebruikt en niet je roepnaam).
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Lol die kende ik nog niet, ik zie daar zelf altijd mn Nick. "guess google owns me"
[ Voor 4% gewijzigd door D-Raven op 19-07-2011 15:20 ]
[ Voor 34% gewijzigd door jacobras op 19-07-2011 15:27 . Reden: kippenvel ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
WHY o WHY zijn al die sites tegenwoordig uitgestald met een 2001 template?BtM909 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:25:
Je hebt een hele hoop... Je moet even zoeken op expats, undutchables en recruiting holland
Even mijn resultaten hier neerplempen:
• http://www.undutchables.n...tment/executive-vacancies
• http://www.expatjobs.eu/index.aspx
• http://www.expatcompany.nl/
• http://www.easyexpat.com/...b/adverts-recruitment.htm
• http://www.expat-blog.com...ands/1_jobs/head-hunters/
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
http://www.hoedoe.nl/natu...hoe-maak-ik-een-wespenvaljacobras schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:20:
Smerige rotbeesten! Net zat er een vlak naast me op de vloer. Als ik nou zag waar ze binnenkwamen... Zo de beekillers maar weer bellen. Dit is niet echt bevorderend voor mijn productiviteit, de hele tijd naar rechts kijken of er niet weer een is binnengeglipt.
Misschien moet ik er ook bij vertellen dat ik lompe bulten op mijn hand krijg na een steek van die beesten. Soort van allergie ofzo, niet prettig iig. Ik hoor dat er nog een zit, maar kan 'm niet vinden.
Zo maar even beneden The Big Bang Theory kijken ter afleiding.
Standaard knowledge voor elke campzoneganger
Verwijderd
Zelf ken ik ze nog vanuit mijn jeugd, heel lang geleden. Ik stond al op het punt zelf de handleiding te posten, maar, ik dacht - is vast wel te vinden in Google..oisyn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:32:
[...]
Standaard knowledge voor elke campzoneganger
Ik weet nog wel de campzone van 2002, toen was er een wespenplaag in Nederland. Het hele campzoneterrein stond vol met deze bouwsels, allemaal propvol met wespen
Mja, beetje lastig om die bij de nok van huis op te hangen
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Verwijderd
Mijn bedoeling was dus inderdaad in je kamer. Als je er allergisch voor bent zou ik namelijk er voor waken ze dood te slaan of handmatig te verwijderen. Dan kun je maar beter een val bouwen die dat voor je doet.jacobras schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:39:
[...]
Mja, beetje lastig om die bij de nok van huis op te hangen. Op m'n kamer hoef ik 't ook niet, wil er niet nog meer aantrekken.
Gare beesten maken trouwens allemaal zijwaartse koprollen over m'n vloer. Net weer 2 weggehaald![]()
Verwijderd
Gewoon goed zoekenD-Raven schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:02:
[...]
Nou ben ik toch wel benieuwd waar je die gevonden hebt. DM trouwens maar
Ach ja het is niet erg dat mensen mijn naam kunnen achterhalen, maar adres en alles zit ik niet op te wachten.
Professioneel Heftruck Syndroom
Verwijderd
Ik kwam via zijn blog achter zijn oude nickname, naar het doorzoeken van zijn twitter kwam ik achter Den Bosch, na het zoeken van zijn oude nickname in combi met Den bosch kwam ik op 123people.nl terecht op een pagina waar zijn naam + nick staat.oisyn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:49:
Maar ik heb de search gereverse engineered met de informatie die al bekend was. Uiteindelijk kwam ik erachter dat een earch op "deathraven@gmail" bij je google groups profiel uitkwam.
[ Voor 70% gewijzigd door Aloys op 19-07-2011 16:01 ]
Daar had ik dan geen rekening mee gehouden. Want deathraven@gmail.com is namelijk niet mijn adres, alleen google laat niet alles zien waardoor het wel lijkt alsof het mijn adres is..oisyn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:49:
Maar ik heb de search gereverse-engineered adhv de informatie die al bekend was. Uiteindelijk kwam ik erachter dat een search op "deathraven@gmail" bij je google groups profiel uitkwam.
Oude nickname? tis meer andersomVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:51:
[...]
Ik kwam via zijn blog achter zijn oude nickname, naar het doorzoeken van zijn twitter kwam ik achter Den Bosch, na het zoeken van zijn oude nickname in combi met Den bosch kwam ik op 123people.nl terecht op een pagina waar zijn naam + nick staat
Ja doe maar, al is die dan wel uit t jaar 0Aloys schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:54:
Tss wat een onzin wij willen beeldmateriaal:
* Wel zeggen als ie weg moet hea (a)
[ Voor 19% gewijzigd door D-Raven op 19-07-2011 16:04 ]
Verwijderd
ja
hahaha ach ja, zo leer je ook weer eens wat. Plus ik wist wat ik zei toen ik die post maakte.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:59:
zo zo
Van niet te achterhalen a.d.h.v zijn nick, naar binnen 5 minuten zijn naam + foto boven water
[ Voor 6% gewijzigd door D-Raven op 19-07-2011 16:02 ]
Verwijderd
Waarom quote je het dan ook compleet
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Eerste paar ben ik ook zelf, maar daarna wordt het echt heel vreemd. Plaatjes van Osama, plaatjes van honden (en ik heb echt helemaal niets met honden), plaatje van een welbekende DJ (die enkel en alleen mijn voornaam deelt, niet mijn achternaam)... en als meest verontrustende plaatje dan nog wel dit...Aloys schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:05:
Whahaah.
@Kharay1977: Als ik mijn naam google met "Voornaam Achternaam" krijg ik wel direct een pasfoto van mezelf, en daarna 200 medestudenten ofzo.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 16:08 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:07:
[...]
Eerste paar ben ik ook zelf, maar daarna wordt het echt heel vreemd. Plaatjes van Osama, plaatjes van honden (en ik heb echt helemaal niets met honden), plaatje van een welbekende DJ (die enkel en alleen mijn voornaam deelt, niet mijn achternaam)... en als meest verontrustende plaatje dan nog wel dit...
http://a1.sphotos.ak.fbcd...7054_233954_7850335_n.jpg
... O.o
Dat is niet mijn zoon en dat is ook zeker niet mijn vriendin.Ik heb zondermeer wel een zwak voor Aziatische vrouwen, maar de liefde van mijn leven is toch echt wel gewoon een gezonde blonde Hollandse deerne en ik heb geen kinderen. Dus... waarom dat plaatje, Google? Waarom?
[ Voor 17% gewijzigd door OkkE op 19-07-2011 16:15 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
foto van je vriendin heb ik al gespot iig, als ik die foto dan nog even haal door tineye.com, weet ik waar ze nog meer zit, en dan kom ik vast ook wel een foto van jou tegenbiertjuh? schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:13:
Naar aanleiding van al dat gezoek over jezelf.
Ik ben niet te vinden adh van mijn username.. wie mij vind krijgt een koekje. als je denkt dat ik het ben kan je het dm'en naar mij.
DM sent.biertjuh? schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:13:
Ik ben niet te vinden adh van mijn username.. wie mij vind krijgt een koekje. als je denkt dat ik het ben kan je het dm'en naar mij.
[ Voor 13% gewijzigd door PrisonerOfPain op 19-07-2011 16:18 ]
Foto mag je even per DM naar me sturen.. ben wel benieuwd welke.NeFoRcE schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:16:
[...]
foto van je vriendin heb ik al gespot iig, als ik die foto dan nog even haal door tineye.com, weet ik waar ze nog meer zit, en dan kom ik vast ook wel een foto van jou tegen![]()
2 seconden, naam, achternaam, adres, vriendin...biertjuh? schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:13:
[ Voor 54% gewijzigd door .oisyn op 19-07-2011 16:20 ]
Het zijn vier klikken van je post naar je twitter profielbiertjuh? schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:20:
auwww..... volgens mij moet ik alles ff na gaan kijken... net zoals die van mijn vriendin
Verwijderd
iets beter zoeken misschien... ik heb al verschillende dm's gehad met de goede naam, alleen verkeerde adres, lucky for meNeFoRcE schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:21:
TinEye geeft geen resultaten. Lucky you!
Anyway, ik ga hier mijn kostbare tijd niet nog verder aan besteden. You're nearly incognito i guess!
1 klikPrisonerOfPain schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:22:
[...]
Het zijn vier klikken van je post naar je twitter profiel
.oisyn in "De Devschuur Coffee Corner"PrisonerOfPain schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:22:
[...]
Het zijn vier klikken van je post naar je twitter profiel
Dan weet je slechts de URL, je hebt nóg een klik nodig om er te komen.
[ Voor 57% gewijzigd door .oisyn op 19-07-2011 16:25 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Aloys op 19-07-2011 16:27 ]
Ok, dat is een win.oisyn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:24:
[...]
Dan weet je slechts de URL, je hebt nóg een klik nodig om er te komen.
Stuur maar een DM als je het niet kunt vinden en ik help je opwegAloys schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:26:
Who's next?!. Huh?! ik klik toch maar echt één keer?
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 19-07-2011 16:31 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik niet... dit maakt mij wel weer pijnlijk duidelijk hoe openbaar internet is... ben blij dat jullie alleen twitter vonden en niet de rest.RobIII schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:30:
Even seriously (en niet om te partypoopen) maar komen jullie niet over 3 maanden allemaal of we a.u.b. dit-en-dat uit dit topic willen verwijderen?
Misschien is 't een beter idee weer koffie te gaan lurken
Verwijderd
Misschien als we het zonder naam/achternaam doen dat het dan wel kan.RobIII schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:30:
Even seriously (en niet om te partypoopen) maar komen jullie niet over 3 maanden allemaal of we a.u.b. dit-en-dat uit dit topic (of die-en-die's quotes) willen verwijderen?
Misschien is 't een beter idee weer koffie te gaan lurken
1
2
3
| STAssertEquals(32, [centigradeFreezingPoint intValue], @"Centigrade freezing point should be 32, but was %d instead!", [centigradeFreezingPoint intValue]); |
[ Voor 77% gewijzigd door Aloys op 19-07-2011 16:52 ]
Hier stond wat informatie over biertjuh? en zelfs een beschrijving van een foto van hem Ik denk dat ik in een paar minuten een heleboel info (en foto) heb kunnen oprakelen.biertjuh? schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:32:
[...]
Ik niet... dit maakt mij wel weer pijnlijk duidelijk hoe openbaar internet is... ben blij dat jullie alleen twitter vonden en niet de rest.
[ Voor 30% gewijzigd door Pete op 19-07-2011 19:52 ]
no answer, dm is openPete schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:00:
[...]
Is je vriendin roodharig en ongeveer een kop kleiner dan jij? Was 5 september 2010 voor jou een speciale dag? Ik denk dat ik in een paar minuten een heleboel info (en foto) heb kunnen oprakelen.
[ Voor 40% gewijzigd door Pete op 19-07-2011 19:51 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Verwijderd
Echt alle hits van mijn voornaam + achternaam... ben ikzelf. Ik ben mij zelfs niet bewust van ook maar één individu in het verleden die dezelfde combinatie van voornaam + achternaam had. Nogmaals, dit komt grotendeels door mijn achternaam. Want mijn voornaam is aardig normaal in bepaalde delen van de wereld (met name Duitsland).dcm360 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:49:
Mijn naam is niet echt uniek, ik heb net even de eerste 5 pagina's met resultaten van Google doorgebladerd zonder mezelf tegen te komen. Maargoed, wat valt er anders te verwachten als je een veelvoorkomende voornaam combineert met een dito achternaam.
Mn nickname gaat dan wel al weer stukken beter, die deel ik slechts met wat apparatuur waar ik overigens totaal geen link mee heb. Uit noodzaak heb ik bij het aanmaken van een mailadres bij Ziggo ook maar mn nickname gebruikt, praktisch alle denkbare combinaties van mn voor en achternaam waren al bezet. En mn inlognaam op de TU zal ook wel niet voor niets eindigen op een 8
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Kater? Eerst water, de rest komt later
Kun je wel vrijuit kukkeluku-en zonder iemand tot last te zijnHaan schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:31:
Het is duidelijk vakantietijd, ik zit nog helemaal alleen op kantoor, niet erg motiverend om aan de slag te gaan
Ik vind het heerlijk om alleen op kantoor te zittenHaan schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:31:
Het is duidelijk vakantietijd, ik zit nog helemaal alleen op kantoor, niet erg motiverend om aan de slag te gaan
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dat is een voordeel ja.Gertjan. schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:32:
[...]
Kun je wel vrijuit kukkeluku-en zonder iemand tot last te zijn
Zelfs de telefoon blijft tot nu toe stilMatis schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:33:
[...]
Ik vind het heerlijk om alleen op kantoor te zittenNormaal zitten we hier met 7 man, nu ben ik nog maar alleen. Er zullen er zo nog wel een of twee bijkomen.
Het moet niet altijd zo stil zijn, maar af en toe alleen op kantoor is wel prettig. Jammer alleen dat ik nu de telefoon voor alle andere aan moet nemen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Hehe, paar dagen was hier meer dan 3 kwart afwezig. Nu ongeveer de helft.Haan schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:31:
Hier is het deze week volle bak (Noorden van het land). Best jammer want nu zit ik weer op mijn oude krappe plekje. Normaal is er altijd wel iemand afwezig en kan ik op een wat betere en ruimere plek zitten. Nu zit ik op een plek van 1,50 meter breed en kijk ik tegen een witten muurGamebuster schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:58:
[...]
Hehe, paar dagen was hier meer dan 3 kwart afwezig. Nu ongeveer de helft.
Lekker.Gertjan. schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:05:
[...]
Hier is het deze week volle bak (Noorden van het land). Best jammer want nu zit ik weer op mijn oude krappe plekje. Normaal is er altijd wel iemand afwezig en kan ik op een wat betere en ruimere plek zitten. Nu zit ik op een plek van 1,50 meter breed en kijk ik tegen een witten muur
Grondruimte is hier ook wel genoeg, maar ik ga hier niet over de grond rollen, gaan ze me allicht vreemd aankijkenGamebuster schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:06:
[...]
LekkerHier kantoorruimte genoeg. Je kan hier gestrekt over de grond rollen
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Als je kinderen hebt is het deze tijdGamebuster schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:16:
Waarom gaat eigenlijk iedereen rond deze tijd op vakantie?
Of als je een partner hebt die gebonden is aan school vakanties. Vorig jaar werkte ze tijdelijk in de kinderopvang, wat betekent dat ze alleen in de vakanties vrij had. En nu werkt ze voor een onderwijsbureau welke onderzoeken afneemt op scholen... Wat gebeurt er tijdens de vakantie? Scholen dicht, dus ook haar bedrijf dicht....GoTCoast schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:17:
[...]
Als je kinderen hebt is het deze tijd
Ik ga juist altijd expres later.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anger management.Gertjan. schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:28:
[...]
Loop nu hier ook helemaal te flippen
Kom weer wat pareltjes tegen en heb me toch al een rothumeur. Net uit frustratie bijna mijn muis door het kantoor gesmeten (het is maar goed dat er een touwtje aan zit
). Na een korte break kwam ik terug en had een collega een pakje rooibos thee op mijn toetsenbord gezet.
Geldt ook wel redelijk voor mij, resp. 312 en 625. Mijn opa heeft dan weliswaar Sylvester als doopnaam (wegens geboren op 31 december), maar als eerste naam gewoon Hendrikus (Henk)RayNbow schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 06:28:
Ik heb voor zover ik weet een unieke voornaam+achternaam combinatie. Dit komt omdat m'n achternaam redelijk zeldzaam is (29 mensen in 2007 in Nederland) en m'n voornaam is ook niet zo gebruikelijk (83 in 2006). Dat m'n achternaam niet vaak voorkomt komt trouwens omdat door een administratiefout 3 generaties terug de spelling veranderde.
Hmm, mijn achternaam is blijkbaar minder uniek dan gedacht.. Grappig dat er hier in Amersfoort toch wel een aardige hoeveelheid schijnen te wonen buiten mijn eigen familieRayNbow schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 06:28:
Ik heb voor zover ik weet een unieke voornaam+achternaam combinatie. Dit komt omdat m'n achternaam redelijk zeldzaam is (29 mensen in 2007 in Nederland) en m'n voornaam is ook niet zo gebruikelijk (83 in 2006). Dat m'n achternaam niet vaak voorkomt komt trouwens omdat door een administratiefout 3 generaties terug de spelling veranderde.
[ Voor 6% gewijzigd door PeterSelie op 20-07-2011 10:45 ]
Mijn naam is dan weer heel algemeen. Sterker nog ik ken 2 mensen die precies dezelfde naam hebben, en ook in de ICT zitten, waarvan 1 ook software ontwikkelaar.SoaDmaggot schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:45:
[...]
Hmm, mijn achternaam is blijkbaar minder uniek dan gedacht.. Grappig dat er hier in Amersfoort toch wel een aardige hoeveelheid schijnen te wonen buiten mijn eigen familie
Mijn achternaam is ook redelijk uniek:SoaDmaggot schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:45:
[...]
Hmm, mijn achternaam is blijkbaar minder uniek dan gedacht.. Grappig dat er hier in Amersfoort toch wel een aardige hoeveelheid schijnen te wonen buiten mijn eigen familie
IdemD-Raven schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:52:
[...]
Mijn naam is dan weer heel algemeen. Sterker nog ik ken 2 mensen die precies dezelfde naam hebben, en ook in de ICT zitten, waarvan 1 ook software ontwikkelaar.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Hier word even een aantekening van gemaakt..oisyn schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:33:
[...]
Geldt ook wel redelijk voor mij, resp. 312 en 625. Mijn opa heeft dan weliswaar Sylvester als doopnaam (wegens geboren op 31 december), maar als eerste naam gewoon Hendrikus (Henk)
[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 20-07-2011 11:19 ]
Vond jij dat ook freaky toen je er achter kwam? Ik bedoel, hoe groot is de kans dat er in iemand met dezelfde naam, hetzelfde vak heeft als jij...RobIII schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:09:
[...]
IdemIk ken ook 2 Rob Janssens (naast mezelf dus) waarvan er 1 "op een kort touwtje" zit
M'n achternaam is "redelijk" veelvoorkomend, mijn voornaam idemM'n doopnaam komt dan weer helemaal niet voor
..
96.oisyn schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:18:
Dan wil je vast ook weten dat de beste man is geboren in 1914 en dus inmiddels 96 jaar oud is. En dat zijn rijbewijs onlangs voor 5 jaar is verlengd
Wow! Zien we binnenkort berichtjes over hem in het grote wegmisbruikers topic? Of is het nog een goede chauffeur.oisyn schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:18:
Dan wil je vast ook weten dat de beste man is geboren in 1914 en dus inmiddels 96 jaar oud is. En dat zijn rijbewijs onlangs voor 5 jaar is verlengd
Mijn oma ( helaas reeds overleden ), heeft haar rijbewijs pas gehaald toen ze al bijna 70 was.Gertjan. schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:23:
[...]
Wow! Zien we binnenkort berichtjes over hem in het grote wegmisbruikers topic? Of is het nog een goede chauffeurToen mijn opa 74 werd heeft hij vrijwillig zijn rijbewijs en auto (een zeer roestige Saab) ingeleverd omdat hij het niet verantwoord vond om verder te rijden. Verder is hij nog vrij kwiek, maar rijden was iets wat hem niet echt goed meer lukte.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Bijna dus gevalletje van de een zijn brood is de ander zijn dood?.oisyn schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:28:
Mijn opa is nog enorm helder van geest. Hij heeft inmiddels al wel twee nieuwe heupen, en rijdt daarom ook in een automaat, maar hij gaat vrijwel ieder jaar nog gewoon in zijn eentje op vakantie (in NL) met zijn auto. Zijn vrouw is 9 jaar geleden overleden. Leuk feitje: op de avond naar haar begravenis begon ik een relatie met wat nu mijn vrouw is
Ook toe aan vakantie? Het gezegde is andersomGoTCoast schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:30:
[...]
Bijna dus gevalletje van de een zijn brood is de ander zijn dood?
Bleg, laatste loodjes voor deadline, vind ik altijd zo saai!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq