Pfff, vanochtend om 4:00 gewekt door een brandmelder die zijn batterijtje niet meer lekker vond en besloot om de 10 minuten een piepje te geven. Aangezien er geen volume regeling in die dingen zit gaat dat dus
ook op 110+ dB

Na 2 piepjes was ik het wel beu (bij de eerste schrok ik wakker, en bij de 2de was ik het al beu).
Daarnaast besloot de haan bij ons in de wijk (echt, welke idioot neemt een haan in een woonwijk

) even duidelijk te maken dat zijn klok niet echt lekker gesynchroniseerd is en besluit om 4:00 even goed van zich te laten horen. Dat
kut minder fijne beest heeft dat een uur volgehouden... Nou ik kan mijn wekker de deur uit doen, neem je zo'n wakeup light om "relaxt" wakker te worden (niet dat dat ooit geholpen heeft hoor) sta je gefrustreerd op vanwege een haan + brandmelder.

Resultaat: slechts 4 uurtjes slaap terwijl ik mijn schoonheidsslaapje best kan gebruiken.
Overigens begint die haan (en zijn eigenaar) mij behoorlijk de strot uit te komen. Domme beest presteert het ook in de winter om om 1:00 eventjes te melden dat hij vindt dat het ochtend is geworden. Welke onbenul bouwt zo'n hok dan ook zo goed als onder een lantaarnpaal. Daarnaast heeft die knakker ook een hondje welke hij in de zomer de tuin in trapt waardoor het best soms onafgebroken een uur staat te blaffen (ik stond echt te kijken dat het beest niet dood neerviel). Er zijn dagen dat ik haan, hond en eigenaar het liefst even het keeltje dicht zou willen knijpen

Mijn slaapkamer raam bevindt zich tegenover dat hok (en daar zit ca 100 meter tussen), belachelijk dat je eigenlijk niet met je raam open kan slapen zonder gewekt te worden. Domme beest kukelekuut zelfs door mijn rolluik heen. Als ik om 4:00 mijn muziek hard zet staat de politie voor de deur, maar zo'n figuur met zijn haan kan gewoon lukraak doen waar hij zin in heeft.
Zo. [/Frustratie] op naar #Koffie

Zie overigens ook dat mijn laptop ineens SP 1 van Windows 7 heeft opgepakt, maar gefaald heeft deze te installeren

, ook maar eens uitzoeken waarom dat gebeurt...