Vooralsnog gaat de importeur nog gewoon door met het aanleggen van beperkingen en koppelverkoop door te verplichten zaken te laten inbouwen door hen zelf.Dinky01 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:09:
[...]
Heb hier ook al aangegeven dat dit zeker vermeld moet worden in de TS, al dan niet met namen van leveranciers er bij, zodat toekomstige kopers hier rekening mee kunnen houden.
Het lijkt dan nu een beetje overgewaaid maar wacht maar tot de volgende batch uitgeleverd gaat worden. Gaat hier nog veel meer over geschreven worden door kopers die ook aangenaam verrast worden als ze met hun nieuwe C200 en hdd en/of BD-speler thuis komen...
Divxplayer heeft wel aangegeven dit verhaal nog wel eens nader te bekijken maar hangt tegelijkertijd weer af van een heleboel andere mensen dus verwacht hier persoonlijk niet zo veel van. Ik hoop dan ook dat mensen via andere kanalen aan hun unit gaan komen of duidelijke afspraken maken met hun reseller voor dat je koop sluit. Er zijn namelijk heus wel afspraken te maken icm het behouden van je garantie.
Ik ben nu zover dat mijn unit retour gaat naar divxplayer.nl omdat ik me niet kan verenigen met de opgelegde beperkingen. Via de mail is mij al laten weten dat de koop ontbonden is en dat ik een retourlabel tegemoet kan zien. Nette oplossing dacht ik, echter laat dat retourlabel alweer een week op zich wachten, niet reageren op mail etc. Denk even na waar je je unit gaat kopen als je er eentje wil...
Kortom, een duidelijke waarschuwing met de beperkingen die resellers je opleggen op de 1e pagina lijkt me wederom een goed plan.